Προς το περιεχόμενο

Πως βγάζεις μια σχολή που δεν καταλαβαίνεις;


elilili

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ημουν ακριβώς στην ίδια θέση με εσένα. Στη δική μου περίπτωση βοήθησε πολύ το διάβασμα με φίλο.

Ερχόταν κάθε απόγευμα στις 6, έφερνε και ένα μπουκάλι κρασί (χύμα εννοείται, από αυτά που έχουν 3 ευρώ :P ) και απο τις 6 μέχρι τις 2 το βράδυ διαβάζαμε. 45 λεπτά διάβασμα, 45 λεπτά λέγαμε βλακείες, βλέπαμε σειρές κλπ κλπ κλπ. Και κατά τις 2 βγαίναμε και μια βόλτα (εννοείται σε επαρχιακή πόλη) . Για εμένα αυτό δούλεψε. 

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 81
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

13 ώρες πριν, MauroPaltoudias είπε

Αν είναι στο γεωπονικό δηλαδή, τι κάνουμε;

Η TS είπε ότι δεν καταλαβαίνει τη σχολή, στο γεωπονικό τι να μην καταλάβεις ότι αυτό είναι ένα κλαδί και αυτό μια αγελάδα 😛; Στις πολυτεχνικές θα έχει πολύ πιο abstract αντικείμενα. 

Οn topic, μικρή είσαι στα 23-24, από τη στιγμή που δε σου αρέσει ψάξου για κάτι άλλο, δε χρειάζεται να σου γίνει ψύχωση να πάρεις ένα πτυχίο. Αν όμως βλέπεις τον εαυτό σου να ασχολείται έστω και remotely με την τεχνολογία ίσως να λαβεις υπόψη σου τις συμβουλές που σου δίνουν εδώ ώστε να τελειώσεις και μετά δες ένα μάστερ οπουδήποτε, από BA μέχρι μάρκετινγκ. O τρόπος σκέψης και οι βάσεις που θα έχεις πάρει από το πτυχίο θα σου φανούν πολύ χρήσιμες στο νέο πεδίο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Speculoos είπε

Η TS είπε ότι δεν καταλαβαίνει τη σχολή, στο γεωπονικό τι να μην καταλάβεις ότι αυτό είναι ένα κλαδί και αυτό μια αγελάδα 😛; Στις πολυτεχνικές θα έχει πολύ πιο abstract αντικείμενα. 

Επειδή έχω (πολλούς) φίλους που σπούδαζαν στο γεωπονικό Αθηνών την υποτιμάς πάρα πολύ την σχολή ως προς το εύρος των γνώσεων που προσφέρεις στους φοιτητές της και στην δυσκολία των μαθημάτων της...

Ontopic κι εγώ τώρα: Δεν μπορώ να σε συμβουλεύσω για το τι πρέπει να κάνεις, αλλά αν αποφασίσεις να συνεχίσεις την σχολή θα πρότεινα να κοιτάξεις αν τα προηγούμενα κενά σου είναι αυτά που σε δυσκολεύουν στα τωρινά μαθήματα σου. Από το Δημοτικό ως την τριτοβάθμια εκπαίδευση κάπως έτσι συμβαίνει υπάρχουν κενά σε όσα έχουμε μάθει που μας δυσκολεύουν να κατανοήσουμε μετέπειτα πράγματα. Μήπως να κάνεις ένα βήμα πίσω να αφιερώσεις μερικούς μήνες στα βασικά μαθήματα της σχολής (δεν έχω ιδέα  με το συγκεκριμένο αντικείμενο), να δεις που εντοπίζονται οι ελλείψεις σου πριν δοκιμάσεις στα επόμενα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, elilili είπε

Καλησπέρα και κάπως αργοπορημένα καλή χρονιά,

Είμαι φέτος στο 5ο έτος της σχολής μου (είναι 5ετής) και ουσιαστικά προσπαθώ να συμμαζέψω τα ασυμμάζευτα... Θέλω να πιστεύω πως ήμουν "καλή" φοιτήτρια από άποψη πειθαρχίας, δλδ πήγαινα σχεδόν σε κάθε μάθημα, υπήρχαν χρονιές χωρίς καμία απουσία, έβγαινα για καφέ 2 φορές το μήνα το πολύ κλπ, αλλά όπως και να το κάνω δεν καταλαβαίνω το αντικείμενο της σχολής. Νιώθω δηλαδή πως κάθομαι και διαβάζω το διπλάσιο χρόνο από τους συμφοιτητές μου χωρίς αυτό να έχει την οποιαδήποτε απόδοση (περνάω συνήθως κάπου 2-3 μαθήματα ανά εξάμηνο, και όσο ήταν κλειστά τα παν/μια λόγω πανδημίας για οικογενειακούς λόγους δεν πέρασα σχεδόν κανένα...). Έχει νόημα να συνεχίσω και να προσπαθήσω να βγάλω τη σχολή και να ξαναδίνω εργαστήρια στα οποία έχω κοπεί ήδη 3+ φορές ή να αρχίζω να κοιτάω εναλλακτικές; Ευχαριστώ για οποιαδήποτε τυχόν απάντηση.

Τι εναλλακτικές; Υπάρχει κάποιο αντικείμενο που σου αρέσει; Πρέπει να ρωτήσεις ειλικρινά τον εαυτό σου. 

Απο εκεί και πέρα το να πάρεις ένα πτυχίο, για να "χωθεις" κάπου, θα δουλεψει στην αρχή, μετά αν δεν έχεις γνώσεις, και κυρίως όρεξη για τη δουλειά, δύσκολα θα σε κρατήσουν. Εκτός αν έχεις άκρες με γνωστούς,αλλά και πάλι δύσκολο 

ΑΛΛΑ,

επειδη δεν ξέρεις πως θα σκέφτεσαι μετά από 5-10 χρόνια, όπως σωστά ειπώθηκε, προσπάθησε να τελειώσεις τη σχολή, αφού έφτασες μέχρι εδώ. Να πω πως ήσουν στην αρχή, ναι ας τα παρατουσες για να κάνεις κάτι άλλο.

Μπορεί μετά από χρόνια, να σκέφτεσαι αλλιώς,αν έχεις το πτυχίο, θα μπεις πιο εύκολα κάπου, και όπως λένε, τρώγοντας έρχεται η όρεξη, μπορει να το βρεις ενδιαφέρον, και να λες καλά που πήρες το πτυχίο. 

Τρόπους διάφορους για να το πετύχεις, σου είπαν πολλά παιδιά πιο πριν. 

Και τελος,το ξαναλέω, ρώτησε τον εαυτό με τι θα ηθελες να ασχοληθείς και δώσε ειλικρινή απάντηση. Πρόσεξε,δεν είναι τόσο εύκολο όσο ακούγεται.

Αλλά ας έχεις και μια πισινή, με το πτυχίο. Πότε δεν ξέρεις. Και κάνε αυτό που σε "γεμίζει". 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

TS νομίζω πολλοί φοιτητές περνάνε αυτή την φάση.

Εγώ προσωπικά στην ηλικία σου λόγο ασυνέπειας χρωστούσα 18 μαθήματα και θα έμπαινα 6ο έτος. Φρίκαρα και μπήκα φαντάρος. Όταν βγήκα απλά είχα μια νοοτροπία ότι τελειώνουν τα αστεία και θα αλλάξω ρότα, σε ένα έτος τελείωσα.

Οκ θα μου πεις δεν είναι το ίδιο επειδή εσύ είσαι συνεπής, αλλά σχεδόν όλοι οι φίλοι μου πάνω κάτω στην ίδια ηλικία φρικάραμε ο καθένας για τον δικό του λόγο.

Απλά στα λέω ότι σίγουρα είσαι τόσο κακή όσο λες ή εσύ το βλέπεις έτσι?

Ξανασκέψου το.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, elilili είπε

Γενικά μιλούσα, το ξέρω πως και αυτές οι σχολές είναι δύσκολες. Αλλά είχα π.χ. φίλη σε φυσικοθεραπεία και ενώ σίγουρα είχε κι αυτή της δικές της δυσκολίες όσον αφορά ξεκάθαρα το να περνάει μαθήματα κυριολεκτικά διάβαζε τη μέρα πριν το δώσει.

 

Μην συγκρίνεις τα μαθήματα που περιλαμβάνουν μαθηματικά-φυσική με μαθήματα της σχολής υγείας, πόσο μάλλον των παραϊατρικών. Προφανώς το μάθημα που έδινε η φίλη σου μάλλον δεν ηταν ανατομία, αν μπορούσε να το μάθει σε μια μέρα...κανένας δεν έμαθε ποτέ ανατομία σε μία μέρα, ούτε κάν τα σος δεν προλαβαίνεις να δεις...

Θυμάμαι στα ΤΕΙ Ιατρικών Εργαστηρίων, οι φοιτητές περνούσαν κανονικά όλα τα μαθήματα υγείας - εργαστηρίων και την Ιατρική Φυσική την χρωστούσε το 90% της σχολής... μόνο και μόνο γιατί ήθελε αλλιώτικο διάβασμα, με λογαρίθμους, ολοκληρώματα, αποδείξεις, ασκήσεις, ερωτήσεις κρίσεως στη θεωρία, όλα αυτά με ελάχιστο χρόνο... Εάν δεν διάβαζε κανείς ένα ολόκληρο εξάμηνο σοβαρά τουλάχιστον 1 μήνα, το μάθημα δεν το περνούσες ούτε αντιγράφοντας, ούτε με τάμα στην Παναγιά την Φανερωμένη.

Μην συγκρίνεις την σχολή που φοιτείς με τις άλλες σχολές. 

Ρώτα καλύτερα τους συμφοιτητές για το τί γνώμη έχουν για τα μαθήματα , τις εξετάσεις, τα θέματα.

Η δική μου άποψη είναι οτι καλό θα ήταν να μιλήσεις με καθηγητές. Δηλαδή πιάσε το πιο ανάποδο μάθημα και βρες τον καθηγητή (ή καθηγητές) και εξήγησε ευγενικά οτι δυσκολεύεσαι και θα ήθελες να δεις πώς μπορείς να βελτιωθείς - κοινώς να δείς τα λάθη του γραπτού σου. 

Εγώ π.χ. ξεχνάω συχνά τα πρόσημα, ή δεν εξηγώ τι θεώρημα χρησιμοποίησα. (Γι αυτό και δεν πήγα φυσικο-μαθηματική σχολή, αλλά σχολή υγείας)

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Speculoos είπε

Η TS είπε ότι δεν καταλαβαίνει τη σχολή, στο γεωπονικό τι να μην καταλάβεις ότι αυτό είναι ένα κλαδί και αυτό μια αγελάδα 😛; Στις πολυτεχνικές θα έχει πολύ πιο abstract αντικείμενα. 

Ε εντάξει, πες το έτσι. Abstract αντικείμενα, τώρα συνεννοούμαστε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Speculoos είπε

Στις πολυτεχνικές θα έχει πολύ πιο abstract αντικείμενα. 

Μάλλον μπερδεύεις το πολυτεχνείο με την Φιλοσοφική. 
Στις πολυτεχνικές σχολές ΤΙΠΟΤΑ δεν είναι abstract!
Όλα μα όλα μπορούν να εξηγηθούν και  να επιβεβαιωθούν με συγκεκριμένα πειράματα (που ευτυχώς για εμάς, τα έχουν κάνει άλλοι). 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, filip123go είπε

Μάλλον μπερδεύεις το πολυτεχνείο με την Φιλοσοφική. 
Στις πολυτεχνικές σχολές ΤΙΠΟΤΑ δεν είναι abstract!

Ναι οκ και τα μαθηματικά είναι παντού γύρω μας και είναι η βάση όλων των επιστημών. Όπως και να χει όμως ο Λογισμός και η Θεωρία Αλγορίθμων ως μαθήματα είναι πολύ πιο άυλα (και οχι abstract) από την αγελάδα και το μιτοχόνδριο. Δεν εννοώ ότι τα δεύτερα δεν είναι δύσκολα αλλά για κάποιον που δεν μπορεί να μπει στον τρόπο σκέψης της θεωρίας των μαθηματικών ή της φυσικής θα του είναι πάντα δυσνόητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, VoxVeritas είπε

Θυμάμαι στα ΤΕΙ Ιατρικών Εργαστηρίων, οι φοιτητές περνούσαν κανονικά όλα τα μαθήματα υγείας - εργαστηρίων και την Ιατρική Φυσική την χρωστούσε το 90% της σχολής... μόνο και μόνο γιατί ήθελε αλλιώτικο διάβασμα, με λογαρίθμους, ολοκληρώματα, αποδείξεις, ασκήσεις, ερωτήσεις κρίσεως στη θεωρία, όλα αυτά με ελάχιστο χρόνο... Εάν δεν διάβαζε κανείς ένα ολόκληρο εξάμηνο σοβαρά τουλάχιστον 1 μήνα, το μάθημα δεν το περνούσες ούτε αντιγράφοντας, ούτε με τάμα στην Παναγιά την Φανερωμένη.

Συμφωνώ σε όλα όσα λες. Επίσης πολλοί λένε ότι δεν διαβάζουν ενώ διαβάζουν. Όσο για το ΤΙΕ, έδωσα  φυσική τη χρονιά που άλλαξε ο καθηγητής (πρώτη μου φορά) μαζί με άπειρο κόσμο (κάτι για ένα τεράστιο μυρμήγκι;) και πέρασα. Πρόβλημα ήταν η ανατομία όπου τη δίδασκε ένας άνθρωπος που δε θα ήθελα πραγματικά να χαρακτηρίσω. Παρότι διάβαζα είχα κοπεί 3 φορές (μόνο σε 2 μαθήματα δεν είχα περάσει μ την πρώτη). Και μετά από χρόνια κατέληξα ότι δεν ήμουν εγώ κακός φοιτητής αλλά αυτός πολύ κακός καθηγητής.

 

Τώρα για κάτι φυσικά και μαθηματικά με ΜΟ αποφοίτησης 7 και 8 χρόνια μήπως θα έπρεπε να δει το υπουργείο τι παίζει; Γιατί δε μπορεί όλοι να βαριούνται και να μαζεύτηκαν σε αυτές τις σχολές. Για την φίλη μας εδώ, μάλλον μπλέκονται πολλά. Τρόπος διαβάσματος, απόδοση, διάθεση, παλιά θέματα..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν σου αρέσει το αντικείμενο.
Χρωστάς πολλά μαθήματα.
Ζορίζεσαι πολύ.

Ε, τι να σου πω; Συνέχισε;

Και εγώ παράτησα σχολή στο 4ο έτος, δεν το μετάνιωσα ούτε λεπτό.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Speculoos είπε

Η TS είπε ότι δεν καταλαβαίνει τη σχολή, στο γεωπονικό τι να μην καταλάβεις ότι αυτό είναι ένα κλαδί και αυτό μια αγελάδα 😛; Στις πολυτεχνικές θα έχει πολύ πιο abstract αντικείμενα. 

Οn topic, μικρή είσαι στα 23-24, από τη στιγμή που δε σου αρέσει ψάξου για κάτι άλλο, δε χρειάζεται να σου γίνει ψύχωση να πάρεις ένα πτυχίο. Αν όμως βλέπεις τον εαυτό σου να ασχολείται έστω και remotely με την τεχνολογία ίσως να λαβεις υπόψη σου τις συμβουλές που σου δίνουν εδώ ώστε να τελειώσεις και μετά δες ένα μάστερ οπουδήποτε, από BA μέχρι μάρκετινγκ. O τρόπος σκέψης και οι βάσεις που θα έχεις πάρει από το πτυχίο θα σου φανούν πολύ χρήσιμες στο νέο πεδίο.

Γεωπονικό, 6ο έτος, Αξιοποίηση φυσικών πόρων και Γεωργικής μηχανικής και ήμουν σε παρόμοια κατάσταση με τη φίλη που άνοιξε το topic.

Η σχολή έχει 6 τμήματα - Βιοτεχνολογία, Επιστήμη Διατροφής,  Αξιοποιήση Φυσικών Πόρων, Φυτική παραγωγή, Ζωική παραγωγή και Αγροτική Οικονομία και διαρκεί 5 έτη παρέα με πτυχιακή και υποχρεωτική 4μήνη πρακτική.

Το δικό μου πρόγραμμα σπουδών έχει σύνολο 121 μαθήματα και γενικά ο αριθμός σε όλα τα τμήματα κυμαίνεται πάνω απο 100, μέσα στο οποίο (πολύ συνοπτικά) συνδυάζονται Βιολογία(από ανατομία ζωών, βοτανικές, δενδροκομίες και μικροβιολογία), συνδυασμός advanced Μαθηματικών και Φυσικής(π.χ μηχανική εδάφους ή υπολόγισε την ικανότητα διασποράς ενός ρύπου σε έναν αγωγό με χρήση ολοκληρωμάτων) αλλά και Χημείας με πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα την εδαφολογία. Να μην παω σε γνώσεις ρευστομηχανικής όταν κάνεις σχεδιασμό αρδευτικών δικτύων, φραγμάτων και συναφή :P

Είναι κοινά αποδεκτό το παλούκι της σχολής για όσους γνωρίζουν, τόσο στην δυσκολια των μαθημάτων, όσο και στις απαιτήσεις των καθημερινών πολύωρων εργαστηρίων.
Μακάρι να ήταν μόνο το κλαδί και η αγελάδα.
----------------------------------------------------------------------------------------------------

On topic τώρα, χρώσταγα τη μισή σχεδόν σχολή και πέρασα τον τεράστιο όγκο μαθημάτων μέσα στις καραντίνες, κοιτάω επιτέλους την έναρξη της πτυχιακής το Μάρτιο και την απόδραση τέλος του χρόνου.
Δυστυχώς επειδή οι συνθήκες δεν μου επέτρεπαν την ανέργια στην οποία με υποχρέωνε η σχολή και επειδή ούτε εγώ το γούσταρα, ένιωθα μίζερα και δεν θα το ξαναέκανα αλλά μου είναι χρήσιμο εργαλείο για να υλοποιήσω το πλάνο μου και να αναζητήσω κάτι καλύτερο εκτός χώρας.
Εάν θεωρείς ότι σου είναι παντελώς άχρηστο και ότι δεν πρόκειται να το εφαρμόσεις στο μέλλον σε καμία περίπτωση, δεν αξίζει τον περαιτέρω χρόνο κατά τη γνώμη μου.
Διαφορετικά αν βλέπεις τη γραμμή τερματισμού σε 1-1,5 χρόνο και νομίζεις ότι έχει κάποια χρήση ή ότι τουλάχιστον σε εργασικό περιβάλλον είναι εφικτό, καλύτερα να την τελείωσεις και να μην πάει στράφι και ο χρόνος που έχεις ήδη επενδύσει.
 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, kti23 είπε

Γεωπονικό, 6ο έτος, Αξιοποίηση φυσικών πόρων και Γεωργικής μηχανικής και ήμουν σε παρόμοια κατάσταση με τη φίλη που άνοιξε το topic.

Η σχολή έχει 6 τμήματα - Βιοτεχνολογία, Επιστήμη Διατροφής,  Αξιοποιήση Φυσικών Πόρων, Φυτική παραγωγή, Ζωική παραγωγή και Αγροτική Οικονομία και διαρκεί 5 έτη παρέα με πτυχιακή και υποχρεωτική 4μήνη πρακτική.

Το δικό μου πρόγραμμα σπουδών έχει σύνολο 121 μαθήματα και γενικά ο αριθμός σε όλα τα τμήματα κυμαίνεται πάνω απο 100, μέσα στο οποίο (πολύ συνοπτικά) συνδυάζονται Βιολογία(από ανατομία ζωών, βοτανικές, δενδροκομίες και μικροβιολογία), συνδυασμός advanced Μαθηματικών και Φυσικής(π.χ μηχανική εδάφους ή υπολόγισε την ικανότητα διασποράς ενός ρύπου σε έναν αγωγό με χρήση ολοκληρωμάτων) αλλά και Χημείας με πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα την εδαφολογία. Να μην παω σε γνώσεις ρευστομηχανικής όταν κάνεις σχεδιασμό αρδευτικών δικτύων, φραγμάτων και συναφή :P

Είναι κοινά αποδεκτό το παλούκι της σχολής για όσους γνωρίζουν, τόσο στην δυσκολια των μαθημάτων, όσο και στις απαιτήσεις των καθημερινών πολύωρων εργαστηρίων.
Μακάρι να ήταν μόνο το κλαδί και η αγελάδα.
----------------------------------------------------------------------------------------------------


 

Προσυπογραφω, εχω πολυ στενο φιλο στο Επιστημη Τροφιμων και Διατροφης και μου εχει περιγραψει οτι εχει αγγουρι. Μαλιστα ειναι και πολυ δυνατο τμημα, μου το ειχε προτεινει καθηγητης στο Χημικο να συνεχισω εκει για μαστερ στα τροφιμα, μπηκα ειδα τα βιογραφικα των καθηγητων και επαθα λιγο πλακα. Παρα πολυ αξιολογη κατασταση.

Επεξ/σία από yanis13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλλο να χρωστας 25 μαθηματα γιατι κολοβαρας κι αν προσπαθησεις θα τα περασεις κι αλλο γιατι δεν τα καταλαβαινεις

Να παω κι εγω στο μαθηματικο κι ας μην μπορω να λυσω δευτεροβαθμια εξισωση γιατι ποτε δε μου αρεσε η αλγεβρα;

Εδω που μενω με το σεισμο του 14 περασε κοσμος και κοσμακης σε σχολες που δεν ειχαν ονειρευτει πρεπει να τη βγαλουν ντε και καλα για να γινουν αποτυχημενοι επαγγελματιες;

Αν δεν κανεις κατι που σου αρεσει ή τουλαχιστο το εχεις αργα ή γρηγορα  θα το μετανιωσεις

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο τη στιγμή που δε σου αρέσει το αντικείμενο είναι 100% απόλυτα φυσιολογικό να μη συγκεντρώνεσαι και φυσικά χάνεις το χρόνο σου .

Αν έχεις κατασταλάξει σε άλλο αντικείμενο προχώρα εκεί άμεσα και μη μασάς , ότι έγινε έγινε

Αν απο το κοντινό σου περιβάλλον έχεις τρομερή πίεση σε σημείο να νιώθεις οτι σε καθορίζει η σχολή ,να πας σε έναν ψυχολόγο , θα σε βοηθήσει να διαχειριστείς την αλλαγή μιας και είναι καθαρά δικό σου θέμα . Αν εμπλέκεται οικονομική εξάρτηση ,είναι πιο πολύπλοκο , φυσικά θα χρειαστεί να εργαστείς κάπου αλλά αν έχεις θέληση όλα γίνονται ,

όλα καλά , τα βλέπεις βουνό αλλά μη μασάς :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...