Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με διαθεσιμότητα παράδοσης μέχρι τους 3 μήνες


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δυστυχως εχει μετατοπισθει το sweet spot απο το περιξ των 20κ που ηταν το '19, στα περιξ των 30κ

Δεν μπορει ενα CSUV που αγορασα εγω το  2019 να το πηρα 21.500 και το 2023 το facelift του να ειναι στα 30.000 οταν επι της ουσιας, δλδ μοτερ, αναρτηση, κιβωτιο, πλαισιο να εχουν παραμεινει ιδια και απαραλλαχτα.

Ακομη και αν δεχτουμε οτι το νεο μοντελο ενσωματωνει νεες τεχνολογιες δεν δικαιολογουν αυτα τα 10κ παραπανω. Τι πληρωνω με αυτα τα 10κ παραπανω? Να πω οτι ηταν ενα εντελως νεο προιον να το καταλαβω...

 

 

  • Like 6
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 567
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 ώρες πριν, tutuyo είπε

Δυστυχως εχει μετατοπισθει το sweet spot απο το περιξ των 20κ που ηταν το '19, στα περιξ των 30κ

Δεν μπορει ενα CSUV που αγορασα εγω το  2019 να το πηρα 21.500 και το 2023 το facelift του να ειναι στα 30.000 οταν επι της ουσιας, δλδ μοτερ, αναρτηση, κιβωτιο, πλαισιο να εχουν παραμεινει ιδια και απαραλλαχτα.

Ακομη και αν δεχτουμε οτι το νεο μοντελο ενσωματωνει νεες τεχνολογιες δεν δικαιολογουν αυτα τα 10κ παραπανω. Τι πληρωνω με αυτα τα 10κ παραπανω? Να πω οτι ηταν ενα εντελως νεο προιον να το καταλαβω...

 

 

Πληρώνεις σε μεγάλο βαθμό την αύξηση πρώτων υλών. Δυστυχώς ηταν και μεγάλη και απότομη. Με την πανδημία και τα τεράστια disruptions στην εφοδιαστική αλυσίδα, ανέβηκαν τα πάντα οπότε αναμενόμενα θα αυξηθούν και τα αυτοκίνητα. Δεν ειναι οτι μια εταιρία απο 10% κέρδος αποφάσισε να πάει στο 60% κέρδος σε μια νύχτα. Σίγουρα ορισμένοι έμποροι σπρώχνουν και ετοιμοπαράδοτα με τις αυξημένες τιμές, και ορισμένες εταιρίες αποφάσισαν να μπουν στα σαλόνια των premium αυξάνοντας αντίστοιχα τις τιμές αλλά το μεγαλύτερο θέμα ηταν η αυξηση των τιμών σε πρώτες ύλες

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, redbullboy είπε

Νομίζω ότι τα επιχειρήματα που φέρνεις στέκουν μόνο για τις τιμές που είχαν τα αυτοκίνητα πέρσι. Δες τώρα τι προσφέρει η αγορά στα 40κ και θα καταλάβεις τι λέμε. Δεν είναι φανατισμός να συγκρίνω το tesla model 3 με το civic, συγνώμη, αυτά τα αυτοκίνητα δεν έχουν θέση στην ίδια κατηγορία. Και δεν νομίζω ότι η tesla einai χαμηλά, οπότε η μόνη λογική εξήγηση είναι ότι το honda είναι ακριβό.

Έκανα σύγκριση κάποιο Tesla με Civic? Ούτε καν αναφέρθηκα σε ηλεκτρικό. Είπα πως οι εποχή που ζούμε αυτή τη στιγμή δεν είναι για αγορά αυτοκινήτου είτε στα 20.000€ είτε στα 40.000€ εκτός εάν υπάρχει λόγος αγοράς ή έχεις πολλά χρήματα για να κάτσεις και να σκάσεις.

Επίσης οι τιμές πέρσι ήταν ίδιες και πρόπερσι το ίδιο εκτός από τα στοκ αυτοκίνητα του 2019 που άσχετα με την οποιαδήποτε κρίση ότι μένει το ρίχνουν αρκετά για να το ξεστοκάρουν μόλις αλλάζει το έτος. Τον Μάρτιο του 2020 ξεκίνησε η ιστορία με τον covid άρα πήγε χαμένο το έτος και από το 2021 μέχρι και τώρα τα πράγματα είναι ίδια και χειρότερα από άποψη τιμών. 

Σχετικά με την Tesla πάντως που αναφέρεις δεν είναι ακριβή, είναι πανάκριβη όπως όλα τα ηλεκτρικά και θα σου πρότεινα να κάνεις μια έρευνα της μεταπωλητικής της αξίας για να δεις πόσα χιλιάρικα χάνει κάποιος σε μόλις 1-2 χρόνια μετά την αγορά της ως καινούργιο αυτοκίνητο.

Πάντως το ότι σας είναι απόλυτα φυσιολογικό να υπάρχουν αυτές οι τιμές, με αυτούς του χρόνους παράδοσης και σε αυτοκίνητα που 9/10 όχι απλά δεν θα έχουν τον εξοπλισμό που επιθυμείτε άλλα ούτε καν και το χρώμα που σας αρέσει... τι να πω δεν ξέρω!

23 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Ξαναλεω...το Astra ξεκιναει στα ~27000...οπως και το A3. Ειναι δεδομενο οτι κανει κατι λαθος η Opel με την τιμολογιακη της πολιτικη. 

To λες και μόνος σου πάνω από μία φορά πως το Astra ξεκινάει από 27.000€ και μιλάς για το βενζίνη 1.2 130hp αν κάποιος το θέλει σε diesel 1.5 είναι πάνω από 30.000€

Τέλος πάντων αν εσένα σου είναι φθηνό στα 27.000€ και ακριβό στα 30.000€ δεν έχω να πω τίποτα άλλο.

Για την Audi αν εσύ βολεύεσαι στο να δώσεις από 27.500€ για 1.000 κυβικά αμάξι τότε κανένα πρόβλημα μόνο που εκεί πάμε σε άλλο θέμα συζήτησης και εδώ δεν μιλάμε για το τι παίρνεις με ένα Χ ποσό και τι κριτήρια αγοράς έχει ο καθένας.

Εδώ μιλάμε γενικά για χρόνους και για το τι παίρνεις όταν αποφασίζεις να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο με τεράστια καθυστέρηση, αλλαγή στην τιμή του μέχρι την παράδοση και τους συμβιβασμούς που πρέπει να δεχτείς στο να πάρεις όποια να' ναι μάρκα, σε χρώμα που ίσως δεν θες και σε εξοπλισμό που ενώ θα ήθελες δεν θα έχεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, d4mage είπε

Έκανα σύγκριση κάποιο Tesla με Civic? Ούτε καν αναφέρθηκα σε ηλεκτρικό. Είπα πως οι εποχή που ζούμε αυτή τη στιγμή δεν είναι για αγορά αυτοκινήτου είτε στα 20.000€ είτε στα 40.000€ εκτός εάν υπάρχει λόγος αγοράς ή έχεις πολλά χρήματα για να κάτσεις και να σκάσεις.

Οτι ανεβαίνει δεν κατεβαίνει. Οσο καθυστερείς την αγορά ελπίζοντας σε πτώση θα βγεις διπλά χαμένος. Ο πεπαλαιωμένος στόλος στην Ελλάδα πρέπει να αρχίσει να ανανεώνεται. Θέλοντας και μη αναγκάζεσαι να αγοράσεις καινούριο γιατί το παλιό γίνεται τρύπιος κουμπαράς. Οταν στην καλύτερη περίπτωση ένα μικρομεσσαίο 15ετιας αυτοκίνητο αξίζει 4-4.500 ευρώ (και πολλά λέω) και έχεις κόστος συντήρησης - επισκευών 500-1000 ευρώ λόγω παλαιότητας τότε στρέφεσαι σε καινούριο αναγκαστικά. Επίσης το 2035 είναι μακρυά για να αντέξεις μια 10ετία με το παλιό και να μεταβείς απευθείας σε ηλεκτρικό. Εκτός των άλλων είναι και ακριβό για τα περισσότερα ελληνικά πορτοφόλια. Οπότε πας σε μεταβατική λύση τώρα. Οσο το καθυστερείς βγαίνεις ζημιωμένος.

Επεξ/σία από dtk-386
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Τα αυτοκίνητα και τα ακίνητα ποτε δεν έπεσαν σε σχεση με το παρελθόν.

Οσοι περιμένετε λοιπόν σε χ χρόνια να πέσουν οι τιμές για να αγοράσετε ειτε θα χάσετε παραπάνω χρήματα, ειτε θα μείνετε με τα σαραβαλα

Τι είναι αυτά που λες; Που ζεις; Τα αυτοκίνητα και τα ακίνητα δεν είχαν καλύτερες τιμές στο παρελθόν; 

 

Θα τρελαθούμε τελείως εδώ μέσα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, d4mage είπε

Τι είναι αυτά που λες; Που ζεις; Τα αυτοκίνητα και τα ακίνητα δεν είχαν καλύτερες τιμές στο παρελθόν; 

 

Θα τρελαθούμε τελείως εδώ μέσα...

Αυτο καταλαβες; ξαναδιάβασε και ελα με τον κηδεμόνα σου😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Οτι ανεβαίνει δεν κατεβαίνει. Οσο καθυστερείς την αγορά ελπίζοντας σε πτώση θα βγεις διπλά χαμένος. Ο πεπαλαιωμένος στόλος στην Ελλάδα πρέπει να αρχίσει να ανανεώνεται. Θέλοντας και μη αναγκάζεσαι να αγοράσεις καινούριο γιατί το παλιό γίνεται τρύπιος κουμπαράς. Οταν στην καλύτερη περίπτωση ένα μικρομεσσαίο 15ετιας αυτοκίνητο αξίζει 4-4.500 ευρώ (και πολλά λέω) και έχεις κόστος συντήρησης - επισκευών 500-1000 ευρώ λόγω παλαιότητας τότε στρέφεσαι σε καινούριο αναγκαστικά. Επίσης το 2035 είναι μακρυά για να αντέξεις μια 10ετία με το παλιό και να μεταβείς απευθείας σε ηλεκτρικό αν εξαιρέσεις ότι είναι και ακριβό για τα περισσότερα ελληνικά πορτοφόλια. Οπότε πας σε μεταβατική λύση τώρα. Οσο το καθυστερείς βγαίνεις ζημιωμένος.

Μιλάς για αυτοκίνητα του 1980; Επειδή στην δουλειά μου βλέπω μόνο αυτοκίνητα κάθε ώρα και στιγμή δεν μπορείς να φανταστείς πόσα αυτοκίνητα από το 1998 έως το 2005 υπάρχουν σε άψογη κατάσταση επειδή όλα ξεκινάνε από το πόσο συντηρείς ένα αυτοκίνητο. Τώρα αν εσύ επιλέγεις καινούργιο αμάξι για την αποφυγή της ακριβής συντήρησης θα συμφωνούσα μαζί σου μόνο στην περίπτωση που αγόραζες ένα αυτοκίνητο το κρατούσες μέχρι 60.000€ ή όσο διαρκεί η εγγύηση και μετά το πουλούσες και αγόραζες άλλο καινούργιο.

 

Σε κάθε άλλη περίπτωση για τα καινούργια που λες να παρακαλάς να μη σου τύχει κάτι και θες συνεργείο στο παλιότερο υπάρχουν πολύ φθηνότερες λύσεις σε σχέση με ένα καινούργιο. Εγώ πάντως τόσα χρόνια σε παλιά αυτοκίνητα εκτός από τα τυπικά σέρβις και τα αναλώσιμα ούτε στο ελάχιστον δεν βγήκα ζημιωμένος, τα βγάλανε και με το παραπάνω τα λεφτά τους.

3 ώρες πριν, tutuyo είπε

Δυστυχως εχει μετατοπισθει το sweet spot απο το περιξ των 20κ που ηταν το '19, στα περιξ των 30κ

Δεν μπορει ενα CSUV που αγορασα εγω το  2019 να το πηρα 21.500 και το 2023 το facelift του να ειναι στα 30.000 οταν επι της ουσιας, δλδ μοτερ, αναρτηση, κιβωτιο, πλαισιο να εχουν παραμεινει ιδια και απαραλλαχτα.

Ακομη και αν δεχτουμε οτι το νεο μοντελο ενσωματωνει νεες τεχνολογιες δεν δικαιολογουν αυτα τα 10κ παραπανω. Τι πληρωνω με αυτα τα 10κ παραπανω? Να πω οτι ηταν ενα εντελως νεο προιον να το καταλαβω...

 

 

Άντε να το καταλάβουν αυτό οι "the latest and greatest" 

Το ίδιο πράγμα και με τις γραφικών σε άλλες συζητήσεις και με τα κινητά. Ναι είναι οι πρώτες ύλες, είναι ο πληθωρισμός άλλα είναι και η κοροϊδία που έχει χτυπήσει κόκκινο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, d4mage είπε

To λες και μόνος σου πάνω από μία φορά πως το Astra ξεκινάει από 27.000€ και μιλάς για το βενζίνη 1.2 130hp αν κάποιος το θέλει σε diesel 1.5 είναι πάνω από 30.000€

Τέλος πάντων αν εσένα σου είναι φθηνό στα 27.000€ και ακριβό στα 30.000€ δεν έχω να πω τίποτα άλλο.

Για την Audi αν εσύ βολεύεσαι στο να δώσεις από 27.500€ για 1.000 κυβικά αμάξι τότε κανένα πρόβλημα μόνο που εκεί πάμε σε άλλο θέμα συζήτησης και εδώ δεν μιλάμε για το τι παίρνεις με ένα Χ ποσό και τι κριτήρια αγοράς έχει ο καθένας.

Εδώ μιλάμε γενικά για χρόνους και για το τι παίρνεις όταν αποφασίζεις να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο με τεράστια καθυστέρηση, αλλαγή στην τιμή του μέχρι την παράδοση και τους συμβιβασμούς που πρέπει να δεχτείς στο να πάρεις όποια να' ναι μάρκα, σε χρώμα που ίσως δεν θες και σε εξοπλισμό που ενώ θα ήθελες δεν θα έχεις.

Απλως επειδη τα posts θα χρησιμοποιηθουν στο μελλον ειπα να γραψουμε και καμια σωστη τιμη...και τα 33k για Astra που ελεγες δεν ηταν. Τα 27k ειναι. Και τα 3k παραπανω που αναφερεσαι ειναι ενα καλο ποσο που ετσι οπως ανεβαινουν καθε χρονο εχει μεγαλη σημασια για να εχουμε σε βαθος χρονου μια εικονα για το τι παιχτηκε αυτα τα χρονια στην αυτοκινηση. 

Τωρα αν καποιος θελει 1000αρι Α3 με 27k ή 1400αρι 45k δεν ειμαστε εδω για να το κρινουμε...Αναλογως τις αναγκες του ο καθενας και τον κουμπαρα του αγοραζει αντιστοιχα. Απλα αναφερω τις ΣΩΣΤΕΣ ΑΡΧΙΚΕΣ τιμες. Τιποτα παραπανω τιποτα παρακατω, απλα για καποιον λογο θιχτηκες...

Το οτι τα αμαξια εχουν ξεφυγει νομιζω το αναφερει ο καθε ενας μας ξεχωριστα σχεδον σε καθε post του, δεν ειδα καποιον να διαφωνει.

Επεξ/σία από Αλεξανδρος A.92
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Burgos είπε

Tbf η εντελώς βασική έκδοση του Α3 ξεκινάει από 23Κ.

Σωστος!

Γενικα μιας και πιασαμε ας πουμε την Opel η τιμολογιακη της πολιτικη νομιζω ειναι ισως η χειροτερη που υπαρχει αυτη την στιγμη στις mainstream μαρκες που εχω παρει πρεφα...Το πιο φθηνο Corsa εχει 20k...ΤΟ CORSA ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ....και το Astra 27k. Δεν ξερω κατα ποσο φταει το PSA group σε αυτο γιατι και το 208 και 308 τα βλεπω εκει πανω κατω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά είναι λίγο γελοίο να βλέπεις το Astra στα 27, το Golf και το Focus στα 28-29 στις απόλυτα βασικές τους εκδόσεις, και αντίστοιχα το Α3 στα 23 και την 116 στα 22 και κάτι. Κι αν δεις τους βασικούς εξοπλισμούς είναι σχεδόν το ίδιο γυμνά.

Honourable mention η Mercedes που έκοψε τις Α160 και Α180 και ξεκινάει πλέον η γκάμα από την Α200 στα 40 χιλιάρικα FFS!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Burgos είπε

Γενικά είναι λίγο γελοίο να βλέπεις το Astra στα 27, το Golf και το Focus στα 28-29 στις απόλυτα βασικές τους εκδόσεις, και αντίστοιχα το Α3 στα 23 και την 116 στα 22 και κάτι. Κι αν δεις τους βασικούς εξοπλισμούς είναι σχεδόν το ίδιο γυμνά.

Honourable mention η Mercedes που έκοψε τις Α160 και Α180 και ξεκινάει πλέον η γκάμα από την Α200 στα 40 χιλιάρικα FFS!!

Δλδ σε Α3 και 116 στη βασικη τους εκδοση δεν εχουν τα καλουδια που εχουν τα αλλα στις βασικες τους (οθονιτσες, συστηματα ασφαλειας κλπ);

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, jimmysss! είπε

Δλδ σε Α3 και 116 στη βασικη τους εκδοση δεν εχουν τα καλουδια που εχουν τα αλλα στις βασικες τους (οθονιτσες, συστηματα ασφαλειας κλπ);

Οθονίτσες ναι. Navi, Carplay κλπ όχι και ούτε μπαίνουν μετά (τουλάχιστον στην BMW). To A3 δεν έχει καν αισθητήρες παρκαρίσματος στην βασική έκδοση. Κάποια συστήματα ασφαλείας είναι στάνταρ βάσει κανονισμών της ΕΕ.

Στα λεφτά τους πάντως είναι τίμια. Πλέον δεν έχεις πολλές επιλογές σε μικρομεσαία hatchback κάτω από 25Κ. Ακόμα και η Corolla βγαίνει νομίζω μόνο υβριδική και ξεκινάει από 28 χιλιάρικα.

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Στις 25/4/2023 στις 1:01 ΠΜ, Tzini_Gr είπε

εχει καταντησει τραγικο.

παραγγελεια νοεμβρη 2022 hyundai i30 hatchback premium  1000κυνβικα @120hp ασπρο χρωμα χωρις εξτρα. μου χαν πει απο μαρτιο μεχρι και μαιο.

παιρνω τελη φλεβαρη, μου λενε τελη μαρτη. παιρνω τελη μαρτη, μου λενε τελη απριλη. παιρνω σημερα, μ λενε καταλιτικη ημερομηνια τελη μαιου...

μας παιζουν. και φοβαμαι πολη μην τυχον και το πανε τελη ιουνιου

..

Με ενημέρωσαν ότι θα πάει πίσω και αναμονή έως τέλη Μάη βαρία μέσα Ιούνη. Ελπίζω να έρθει με την δική σου φουρνιά. :ph34r:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...