Προς το περιεχόμενο

Hellas direct Ασφαλειες αυτοκινητου


micha24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δεν υπάρχει δικαιολογία, κάνανε τις αυξήσεις μαζεμένες την ώρα που οι άλλες τις έκαναν σταδιακά (και εκείνοι τους χλέβαζαν στις διαφημίσεις τους).

Πρώτα έκοψαν την έκπτωση συνέπειας από 15% σε 5% και μετά αύξησαν τις τιμές έως και 50%.

Και το χειρότερο είναι οτι το έκαναν μόλις ξεκίνησε η ιστορία με τον covid.

Πολύ κακό timming.

.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Δεν υπάρχει δικαιολογία, κάνανε τις αυξήσεις μαζεμένες την ώρα που οι άλλες τις έκαναν σταδιακά (και εκείνοι τους χλέβαζαν στις διαφημίσεις τους).

Πρώτα έκοψαν την έκπτωση συνέπειας από 15% σε 5% και μετά αύξησαν τις τιμές έως και 50%.

Και το χειρότερο είναι οτι το έκαναν μόλις ξεκίνησε η ιστορία με τον covid.

Πολύ κακό timming.

.

 

Απο την αλλη έκανε και το https://www.insider.gr/epiheiriseis/aytokinito/133689/hellas-direct-1-minas-dorean-stin-asfaleia-aytokinitoy-olon-ton

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε

Για τους περισσότερους δεν έλεγε τίποτα αυτό επειδή ο κωδικός "menoumespiti" δεν μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ταυτόχρονα με άλλον κωδικό όπως "praktiker" άρα για να πάρεις τον ένα μήνα δώρο έχανες την έκπτωση, και επίσης το συμβόλαιο που θα έκανες θα έπρεπε να είχε ελάχιστη διάρκεια 6 μήνες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε

Βέβαια...αλλά αφού είχε πετσοκόψει τις εκπτώσεις και αυξήσει τις τιμές.

Επίσης οι αυξημένες τιμές έμειναν...οι προσφορές έφυγαν!

Ακόμα και στο black friday που περίμεναν πολλοί το -30% του 2019 και μάλιστα υπήρχε η εντύπωση οτι θα πάει -40% για να χρυσώσει το χάπι μετά τις αυξήσεις τελικά έβγαλε ένα “συμβολικό” -10%...

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Βέβαια...αλλά αφού είχε πετσοκόψει τις εκπτώσεις και αυξήσει τις τιμές.

Επίσης οι αυξημένες τιμές έμειναν...οι προσφορές έφυγαν!

Ακόμα και στο black friday που περίμεναν πολλοί το -30% του 2019 και μάλιστα υπήρχε η εντύπωση οτι θα πάει -40% για να χρυσώσει το χάπι μετά τις αυξήσεις τελικά έβγαλε ένα “συμβολικό” -10%...

Υπαρχουν και ανταγωνιστές και όλοι μπορούμε να αλλάξουμε εταιρία ανάλογα με τα συμφεροντα μας.Εμένα ακόμα με ευνοεί ο αλγόριθμος,αν αλλάξει προς το χειρότερο δεν θα χαλάσω την ζαχαρένια μου,θα πάω αλλού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πιστεύω πολύ στη σχέση πελάτη και ασφαλιστή για τα δύσκολα. Όταν παρακάμπτεται όλο αυτό, δεν ξέρω αν είναι πάντα προς όφελος του πελάτη. Μπορεί και να είναι. Όμως, θεωρώ ανούσιο το να επιχειρήσω να γλιτώσω 20-30 ευρώ, παρακάμπτοντας ουσιαστικά έναν ολόκληρο κλάδο, των ασφαλιστών. Προσωπική άποψη, καθαρά. 

Πέρυσι με τράκαρε πολύ άσχημα ολοκαίνουριο νοικιασμένο SUV στο τέλος της Αττικής οδού, ενώ εγώ ήμουν σταματημένος στο τελευταίο φανάρι προς Μαρκόπουλο. Δεν πάτησε καν φρένο, έσκασε επάνω μου με 80χλμ και μου διέλυσε το αυτοκίνητο σέρνοντας με πολλά μέτρα πιο κάτω. Αφού από θαύμα βγήκα ζωντανός και δεν είχα χτυπήσει πουθενά, καλώντας την ασφαλιστική μου, το πρώτο πράγμα που με ρώτησαν είναι αν είχα καλέσει και την τροχαία, ενώ ήρθαν και οι υπάλληλοι των δύο ασφαλιστικών. Για κάποιο λόγο ο αερόσακος στο SUV δεν άνοιξε, και ο άνθρωπος που το οδηγούσε (αλλοδαπός πιλότος) έσπασε και δάχτυλα. Η τροχαία (Κερατέας) ήρθε μέσα σε 10 λεπτά και ήταν άψογοι σε όλα. Μου έκανε εντύπωση, λόγω δουλειάς, το πόσο καλά αγγλικά μιλούσαν, και δεν κάνω πλάκα και το πόσο καλά χειρίστηκαν την κατάσταση.

To θέμα είναι ότι κάλεσα τον ασφαλιστή μου (και φίλο) και μέσα σε 30 λεπτά, είχε ήδη φορτωθεί το αυτοκίνητό μου προς πολύ γνωστό φανοποιείο της επιλογής μου το οποίο επισκευάζει χωρίς κόστος για τον πελάτη και εισπράττει απευθείας το ποσό από την ασφαλιστική. Το ότι ήξερα με ποιον μίλαγα, σε εμένα λειτούργησε πολύ θετικά, ίσως επειδή δεν είμαι πια και τόσο νέος. Και εννοείται ότι δεν πάμε πουθενά αν δεν έρθει η τροχαία, σε σοβαρά τρακαρίσματα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, BritGreek είπε

Εγώ πιστεύω πολύ στη σχέση πελάτη και ασφαλιστή για τα δύσκολα. Όταν παρακάμπτεται όλο αυτό, δεν ξέρω αν είναι πάντα προς όφελος του πελάτη. Μπορεί και να είναι. Όμως, θεωρώ ανούσιο το να επιχειρήσω να γλιτώσω 20-30 ευρώ, παρακάμπτοντας ουσιαστικά έναν ολόκληρο κλάδο, των ασφαλιστών. Προσωπική άποψη, καθαρά. 

Πέρυσι με τράκαρε πολύ άσχημα ολοκαίνουριο νοικιασμένο SUV στο τέλος της Αττικής οδού, ενώ εγώ ήμουν σταματημένος στο τελευταίο φανάρι προς Μαρκόπουλο. Δεν πάτησε καν φρένο, έσκασε επάνω μου με 80χλμ και μου διέλυσε το αυτοκίνητο σέρνοντας με πολλά μέτρα πιο κάτω. Αφού από θαύμα βγήκα ζωντανός και δεν είχα χτυπήσει πουθενά, καλώντας την ασφαλιστική μου, το πρώτο πράγμα που με ρώτησαν είναι αν είχα καλέσει και την τροχαία, ενώ ήρθαν και οι υπάλληλοι των δύο ασφαλιστικών. Για κάποιο λόγο ο αερόσακος στο SUV δεν άνοιξε, και ο άνθρωπος που το οδηγούσε (αλλοδαπός πιλότος) έσπασε και δάχτυλα. Η τροχαία (Κερατέας) ήρθε μέσα σε 10 λεπτά και ήταν άψογοι σε όλα. Μου έκανε εντύπωση, λόγω δουλειάς, το πόσο καλά αγγλικά μιλούσαν, και δεν κάνω πλάκα και το πόσο καλά χειρίστηκαν την κατάσταση.

To θέμα είναι ότι κάλεσα τον ασφαλιστή μου (και φίλο) και μέσα σε 30 λεπτά, είχε ήδη φορτωθεί το αυτοκίνητό μου προς πολύ γνωστό φανοποιείο της επιλογής μου το οποίο επισκευάζει χωρίς κόστος για τον πελάτη και εισπράττει απευθείας το ποσό από την ασφαλιστική. Το ότι ήξερα με ποιον μίλαγα, σε εμένα λειτούργησε πολύ θετικά, ίσως επειδή δεν είμαι πια και τόσο νέος. Και εννοείται ότι δεν πάμε πουθενά αν δεν έρθει η τροχαία, σε σοβαρά τρακαρίσματα.

Πρώτον πολλά μπράβο στο συνάδελφο που χειρίστηκε το θέμα επαγγελματικά και άμεσα. Εγώ θα πω απλά πως ενδεχομένως να μπορούσες να τα κάνεις όλα μόνος σου, αλλά όσο να πεις άλλο να μιλάς με το δικό σου άνθρωπο και άλλο με ένα τηλεφωνικό κέντρο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα σε όλους,

έχω κωδικό -15% από πράκτικερ αλλά νομίζω δεν μπορώ να τον βάλω από το insurancemarket.

Μόνο από το site του hellasdirect μπορω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχει τυχει σε καποιον κλοπη και αποζημιωση απο ΗD ;

Γενικα ειναι αμεσοι στις πληρωμες τους ; 

Δλδ αν κανω μικτη το παω στην αντιπροσωπεια κ τους πληρωνουν ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Στις 25/4/2021 στις 10:17 ΠΜ, achilles_g_ είπε

Για πρώτο συμβόλαιο πάλι παραμένουν από τις καλύτερες επιλογές. Μάλλον κάθε χρόνο πρέπει να αλλάζεις ασφάλεια... 

Για αρχή καλά είναι στην HD. Τώρα στη πορεία, βλέπεις... Πες το ψέμματα...σχετικά με το "κάθε χρόνο και άλλη ασφάλεια" λέω.

Τουλάχιστον έχουν γρήγορη εξυπηρέτηση και πολύ απλή διαδικασία ηλεκτρονικά. 

Όποιος θέλει να κάνει συμβόλαιο εκεί (6 μηνών και άνω νομίζω) και θέλει μία έκπτωση των 20 ευρώ, ας μου πει να του δώσω έναν κωδικό, έχω ακόμα διαθέσιμο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Neoss είπε

Για αρχή καλά είναι στην HD. Τώρα στη πορεία, βλέπεις... Πες το ψέμματα...σχετικά με το "κάθε χρόνο και άλλη ασφάλεια" λέω.

Είχα κάνει HD σε 3 οχήματα. Ήταν η φθηνότερη όταν τις έκανα.

Πριν καιρό που έληξε η μια, άλλαξα εταιρία επειδή βρήκα φθηνότερη. Τώρα λήγει και το 2ο και θα την κάνω γιατί βρήκα πάλι φθηνότερη. Μετά μπορεί να επιστρέψω.

Άρα ναι, κάθε χρόνο το ψάχνεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Στις 23/5/2021 στις 3:07 ΠΜ, Bitbit είπε

Είχα κάνει HD σε 3 οχήματα. Ήταν η φθηνότερη όταν τις έκανα.

Πριν καιρό που έληξε η μια, άλλαξα εταιρία επειδή βρήκα φθηνότερη. Τώρα λήγει και το 2ο και θα την κάνω γιατί βρήκα πάλι φθηνότερη. Μετά μπορεί να επιστρέψω.

Άρα ναι, κάθε χρόνο το ψάχνεις.

Τι να κάνεις. Έτσι είναι οι εποχές πλέον στα πάντα. Κάθε έτος αναπροσαρμόζονται οι τιμές πάντως σε όλες τις εταιρίες... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά καλησπέρα, να ρωτήσω κάτι...

Κοιτάω για ασφάλεια στην Hellas Direct και διαβάζοντας αυτό το post (2η και 3η σελίδα), αναφέρονται τα παιδιά εκεί στη μείωση της αποζημίωσης για καινούρια ανταλλακτικά ανάλογα με την παλαιότητα του αυτοκινήτου. Το διάβασα, βέβαια, και στους όρους της εταιρίας (όρος 4.3). Δηλαδή αν βάλεις καινούρια ανταλλακτικά, έχεις απαλλαγή 5% για αμάξι 5ετίας και πάνω, με +5% για κάθε επόμενο χρόνο, εως 40% maximum.

Δεν είχα ποτέ ατύχημα εως τώρα, τέτοιο ώστε να χρειαστούν αλλαγές ανταλλακτικών κλπ (π.χ. δε ξέρω αν τα μεταχειρισμένα είναι συνήθως σε καλή κατάσταση ή της κακιάς ώρας, δε ξέρω αν τα ιμιτασιόν είναι τόσο κατώτερα από τα καινούρια της εταιρίας), οπότε δεν έχω ιδέα αν πρέπει να με επηρεάσει πολύ ο όρος αυτός. Επίσης, ανταλλακτικά θεωρούνται τα πάντα στο αμάξωμα, π.χ. φτερά, προφυλακτήρες, πόρτες;

 

Το αυτοκίνητο για το οποίο μιλάω είναι ένα Opel Corsa D του 2008 (το πήρα μεταχειρισμένο το 2012). Οπότε μιλάμε για αμάξι 13+ ετών, φανταστείτε με φθορά και στα χρώματα και με κάποια γδαρσιματάκια από δω κι από κει, όπως είναι λογικό.

Επεξ/σία από GiOrGoSk21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...