Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ωραια γιατι και εγω εχω το προιον μου με 4-10 εργασιμες και η 10η ειναι αυριο παρασκευη. Και δεν μου την εχουν ακυρωσει την παραγγελια μου 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

41 λεπτά πριν, zeyno είπε

Μίλησα και εγώ πριν από λίγο με τον κυρ Γιώργο. Μου είπε ότι έχουν δώσει εντολή για επιστροφή από το Σάββατο και κανονικά έπρεπε να είχαν φανεί τα χρήματα και υπεύθυνη για τις επιστροφές είναι η Eurobank. Τον ρώτησα γιατί προέκυψε όλη αυτή η κατάσταση, μου είπε ότι λόγω μεγάλου όγκου παραγγελιών δεν μπορούσε να ανταποκριθεί ο προμηθευτής και δεν ήθελαν να μας ταλαιπωρούν με άλλο ένα μήνα αναμονής και ακύρωσαν τις παραγγελίες 

ΣΕ ΜΕΝΑ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΥΠΕΥΘΗΝΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΕΙΝΑΙ Η ALPHA BANK Κ ΣΕ ΣΕΝΑ Η EUROBANBK...

 

Το ψαρι βρωμαει απο το κεφαλι ξυπνατε κ καντε ολοι καταγγελια στην αστυνομια που ειναι κ δωρεαν κ καντε ολοι αμφισβητηση συναλλαγης οσο ειναι καιρος μπας κ τους πιασουν κ τους χωσουν μεσα να βαλουν μυαλο

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, sotirisHD είπε

Υπόδειγμα αίτησης ακύρωσης παραγγελίας για όποιον ενδιαφέρεται. Τη στέλνετε με email στο κατάστημα. Είναι στα πρότυπα που ορίζει ο ν. 2251/1994 περί προστασίας καταναλωτή.  Για προϊόντα που έχετε παραλάβει και είναι λάθος θα πρέπει να προσθέσετε στο πότε τα παραγγείλατε και το πότε τα παραλάβατε αλλά με την όλη κατάσταση και κλειστό το μαγαζί είναι ένα θέμα αν είναι σωστή κίνηση. Σε αυτή την περίπτωση μάλλον είναι προτιμότερη η τηλεφωνική επικοινωνία μαζί τους.

https://www.lawspot.gr/nomikes-plirofories/nomothesia/ya-5338-1712018/arthro-1-ypoyrgiki-apofasi-5338-1712018-kodikopoiisi

Το δικαίωμα υπαναχώρησης περιγράφεται στο Άρθρο 3ε.

--------

Άρθρο 4β

Παράδοση

1. Εκτός εάν τα συμβαλλόμενα μέρη έχουν συμφωνήσει διαφορετικά ως προς τον χρόνο παράδοσης, ο προμηθευτής παραδίδει τα αγαθά με τη μεταβίβαση της φυσικής κατοχής ή ελέγχου των αγαθών στον καταναλωτή χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, αλλά οπωσδήποτε εντός 30 ημερολογιακών ημερών από τη σύναψη της σύμβασης.

2. Όταν ο προμηθευτής δεν εκπληρώνει την υποχρέωσή του να παραδώσει τα αγαθά τη χρονική στιγμή που συμφώνησε με τον καταναλωτή ή εντός της προθεσμίας που ορίζεται στην παράγραφο 1, ο καταναλωτής πρέπει να του ζητήσει να πραγματοποιήσει την παράδοση εντός επιπλέον προθεσμίας ανάλογης των περιστάσεων. Εάν ο προμηθευτής δεν παραδώσει τα αγαθά εντός αυτής της επιπλέον προθεσμίας, ο καταναλωτής δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση.

Το πρώτο εδάφιο δεν εφαρμόζεται σε συμβάσεις πωλήσεων εάν ο προμηθευτής έχει αρνηθεί να παραδώσει τα αγαθά ή εάν η παράδοση εντός της συμφωνημένης προθεσμίας παράδοσης είναι σημαντική, λαμβανομένων υπόψη όλων των περιστάσεων που περιέβαλαν τη σύναψη της σύμβασης, ή εάν ο καταναλωτής έχει ενημερώσει τον προμηθευτή, πριν από τη σύναψη της σύμβασης, ότι η παράδοση απαιτείται να γίνει σε ή μέχρι μία ορισμένη ημερομηνία. Σε αυτές τις περιπτώσεις, εάν ο προμηθευτής παραλείψει να παραδώσει τα αγαθά κατά τη χρονική στιγμή που συμφώνησε με τον καταναλωτή ή εντός της προθεσμίας που ορίζεται στην παράγραφο 1, ο καταναλωτής δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση αμέσως.

3. Μόλις καταγγελθεί η σύμβαση, ο προμηθευτής οφείλει να επιστρέψει, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, όλα τα χρήματα που είχαν πληρωθεί βάσει της σύμβασης.

4. Η καταγγελία της παραγράφου 2 πραγματοποιείται με την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος του καταναλωτή κατά τις γενικές διατάξεις.

-------

Άρθρο 9δ

Παραπλανητικές πράξεις

1. Μια εμπορική πρακτική θεωρείται παραπλανητική όταν περιλαμβάνει εσφαλμένες πληροφορίες και είναι, συνεπώς, αναληθής ή, όταν, με οποιονδήποτε τρόπο, συμπεριλαμβανομένης της συνολικής παρουσίασής της, παραπλανά ή ενδέχεται να παραπλανήσει το μέσο καταναλωτή, ακόμα και εάν οι πληροφορίες είναι, αντικειμενικά, ορθές όσον αφορά ένα ή περισσότερα από τα στοιχεία τα οποία παρατίθενται κατωτέρω και, ούτως ή άλλως, τον οδηγεί ή ενδέχεται να τον οδηγήσει να λάβει απόφαση συναλλαγής την οποία, διαφορετικά, δεν θα ελάμβανε. Τα στοιχεία αυτά είναι:

β) τα κύρια χαρακτηριστικά του προϊόντος, όπως είναι η διαθεσιμότητα, τα οφέλη, οι κίνδυνοι, η εκτέλεση, η σύνθεση, τα συνοδευτικά εξαρτήματα, η μετά την πώληση υποστήριξη προς τον καταναλωτή και η αντιμετώπιση των παραπόνων, η μέθοδος και η ημερομηνία κατασκευής ή παροχής, η παράδοση, η καταλληλότητα, η χρήση, η ποσότητα, οι προδιαγραφές, η γεωγραφική ή εμπορική προέλευση ή τα αναμενόμενα από τη χρήση του προϊόντος αποτελέσματα, ή τα αποτελέσματα και τα ουσιώδη χαρακτηριστικά των δοκιμών ή ελέγχων του προϊόντος,

ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ.docx 12 kB · 18 downloads

Δυστυχώς δε μου ανοίγει η δήλωση..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παρέλαβα το iphone που είχα παραγγείλει αφού χρειάστηκε να πάω στη speedex. H κυρία εκεί μου είπε ότι είναι τόσα πολλά αυτά που φέρνει η Μαρσέλου κάθε μέρα (ακόμα και αυτή την εβδομάδα) που δεν τα προλαβαίνουν. Το κινητό μου το έσερνε ο οδηγός μαζί του όλη μέρα και δεν πρόλαβε να μου το φέρει γιαυτό και πήγα στις 18.20, αφού γύρισε, να το παραλάβω από το κατάστημα Αλίμου. Καλή τύχη και στους υπόλοιπους, Ακολουθούν φωτό. Οι δυσπιστοι ας δουν τα προηγούμενα μου post με διάφορα στοιχεία. Χαιρετώ.

IMG_20200514_183735-min-converted-edited-compressed_compressed.pdf

Έγγραφο 5-edited_compressed.pdf

Επεξ/σία από stef1967
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, ikorolis είπε

αν είχες κάνει σωστά παράθεση το μήνυμα μου

δεν θα χρειαζόταν να εξηγήσω ούτε να επαναλάβω

γιατί δεν είναι καλό ...

αρκεί να μπεις στα παρακάτω

https://www.businessregistry.gr/publicity/show/146669303000

https://www.businessregistry.gr/publicity/show/153414203000

Αρ. Γ.Ε.ΜΗ 146669303000

Επωνυμία ΜΑΡΣΕΛΟΥ ΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ
ΑΦΜ 148854403
Ημ/νία Έναρξης Επιτηδεύματος 18/04/2018
Νομική Μορφή ΑΤΟΜΙΚΗ
Κατάσταση Ενεργή
 
Διεύθυνση Επιχείρησης
Νομός ΑΤΤΙΚΗΣ
Δήμος ΓΛΥΦΑΔΑΣ / ΑΤΤΙΚΗΣ
Πόλη ΓΛΥΦΑΔΑ
Περιοχή ΓΛΥΦΑΔΑ
Οδός Α. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
Αριθμός 22
Τ.Κ.16675

MOBILEPOINT ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι.Κ.Ε.

Αρ. Γ.Ε.ΜΗ 153414203000
Επωνυμία MOBILEPOINT ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι.Κ.Ε.
ΑΦΜ 801280460
Ημ/νία Σύστασης 08/01/2020
Νομική Μορφή ΙΚΕ
Κατάσταση Ενεργή
 
Διεύθυνση Επιχείρησης
Νομός ΑΤΤΙΚΗΣ
Δήμος ΧΟΛΑΡΓΟΥ / ΑΤΤΙΚΗΣ
Πόλη ΑΘΗΝΑ
Περιοχή ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Οδός ΠΕΡΙΚΛΕΟΥΣ
Αριθμός 56
Τ.Κ.15561
 
Αρμόδια Υπηρεσία ΓΕΜΗ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΑΘΗΝΑΣ - τηλ: 2103380200 - fax: 2103380219 - http://www.eea.gr/

Διοίκηση
ΜΑΡΣΕΛΟΥ ΣΟΦΙΑ ΙΩΑΝΝΗΣ - Μοναδικός Εταίρος και Διαχειριστής από 08/01/2020

αυτο τι σημαινει οτι την εχουμε γαμησει ολοι μας?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
4 λεπτά πριν, AnastasiouD1982 είπε

αυτο τι σημαινει οτι την εχουμε γαμησει ολοι μας?

δεν είναι καλό

τώρα τι σημαίνει μπορείτε να ρωτήσετε δικηγόρο/φοροτεχνικό να σας πει με πιο σιγουριά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, tartaki είπε

Φανταζομαι εννοει την τραπεζα του καθενός..

Φανταζομαι εννοει την τραπεζα του καθενός..

Ενώ του είπα έχω Πειραιώς επέμενε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά μου έστειλαν μέιλ ότι μου έβαλαν τα χρηματα. Μπήκα και όντως τα έχουν βάλει. Είχα αριθμό παραγγελίας 15004 από τέλη Μάρτη ήταν η παραγγελία. Μήπως τα βάζουν βάση αυτού. Μακάρι να πάνε όλα καλά και για τους υπόλοιπους. Και όχι δεν είμαι βαλτος

Screenshot_20200514_193402_com.google.android.apps.docs~2.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Cwctas27 είπε

Παιδιά μου έστειλαν μέιλ ότι μου έβαλαν τα χρηματα. Μπήκα και όντως τα έχουν βάλει. Είχα αριθμό παραγγελίας 15004 από τέλη Μάρτη ήταν η παραγγελία. Μήπως τα βάζουν βάση αυτού. Μακάρι να πάνε όλα καλά και για τους υπόλοιπους. Και όχι δεν είμαι βαλτος

Screenshot_20200514_193402_com.google.android.apps.docs~2.jpg

Εσυ με τι εκανες παραγγελεια με καρτα η με καταθεση?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια σοβαρα εγω δε καταλαβαινω πως γίνετε καποιοι να λάβατε τα προιοντα σας κ αλλοι κ επιστροφη και εμεις οι αλλοι τι ειμαστε τα κορόιδα που ακομα περιμενουμε 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Pinelopilag είπε

Παιδια σοβαρα εγω δε καταλαβαινω πως γίνετε καποιοι να λάβατε τα προιοντα σας κ αλλοι κ επιστροφη και εμεις οι αλλοι τι ειμαστε τα κορόιδα που ακομα περιμενουμε 

Σε καταλαβαίνω γιατί 5 μέρες δεν κοιμήθηκα. Εγώ τους είχα στείλει 10 μέιλ και δεν είχαν απαντήσει σε κανένα και μου ήρθε στο άκυρο αυτό. Οπότε περιμένε

1 λεπτό πριν, AnastasiouD1982 είπε

Εστειλες καποιο μαιλ κ τα ζητησες πισω η απλα στα εβαλαν απο μονη τους?

Τους είχα στείλει πολλά μέιλ για το που βρίσκεται η παραγγελία και αν δεν έρθει να την ακυρώσουν. Δεν μου είχαν απαντήσει σε κανενα και μου έστειλαν αυτό πριν 2 ώρες.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...