Προς το περιεχόμενο

PayPal


Ozone

Προτεινόμενες αναρτήσεις

πηγα να συνδεσω τη νεα καρτα μου στο παυπαλ και μου ζηταει για επιβεβαιωση 1.5 ευρω γνωστο τον 4ψηφιο απο ποτε μπορω να το ζητησω απο την τραπεζα πριν μιση ωρα εκανα αιτηση για τον τετραψηφιο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

πηγα να συνδεσω τη νεα καρτα μου στο παυπαλ και μου ζηταει για επιβεβαιωση 1.5 ευρω γνωστο τον 4ψηφιο απο ποτε μπορω να το ζητησω απο την τραπεζα πριν μιση ωρα εκανα αιτηση για τον τετραψηφιο

 

Σε 3-4 μέρες

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εμενα χρειαζεται verification μια συναλλαγη.

Ειχα παει αμεσα σε τραπεζα και δεν μου εδιναν καν τις συναλλαγες (αν και δεν θα ηταν μεσα, εφοσον πηγα πολυ νωρις).

Πως τις ζηταμε και απο που (μηπως θελει απο τηλεφωνο)?

Απο τι εξαρταται αν θα θελει verification μια συναλλαγη? Πρωτη φορα μου συμβαινει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εμενα χρειαζεται verification μια συναλλαγη.

Ειχα παει αμεσα σε τραπεζα και δεν μου εδιναν καν τις συναλλαγες (αν και δεν θα ηταν μεσα, εφοσον πηγα πολυ νωρις).

Πως τις ζηταμε και απο που (μηπως θελει απο τηλεφωνο)?

Απο τι εξαρταται αν θα θελει verification μια συναλλαγη? Πρωτη φορα μου συμβαινει.

αν και το παιδι ειπε κανει 3-4 μερες απο πανω και τον ευχαριστω για το κοπο που απαντησε...πηρα τηλεφωνο στην τραπεζα και μου ειπαν σε δυο μερες να ξαναπαρω να μου το δωσουνε το κανουνε λεει για να δουν αν οντως εισαι ο κατοχος της καρτας-παρε ενα τηλεφωνο και εσυ φιλε και καθαρισες 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έλαβα mail απ'το paypal που λέει ότι αλλάζουν οι όροι, το σημαντικότερο πρέπει να είναι ότι θα σου δίνουν 180 μέρες περιθώριο για dispute αντί για 45 που είναι τώρα (καλύπτοντας και τις επιστροφές)!!!

AY6Y20.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα παιδιά, Θέλω να κάνω ένα dispute, μπορείτε να με βοηθήσετε να κάνω τα σωστά βήματα γιατί Πρώτη φορά θα κάνω; μην κάνω καμία στραβή.θενξ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα παιδιά, Θέλω να κάνω ένα dispute, μπορείτε να με βοηθήσετε να κάνω τα σωστά βήματα γιατί Πρώτη φορά θα κάνω; μην κάνω καμία στραβή.θενξ

 

Μπαίνεις στην σελίδα του paypal και βρίσκεις την συναλλαγή σου. Πατάς details. Απο κάτω σου γράφει " go to the resolution center " το επιλέγεις και μετά επιλέγεις το item dispute- Continue.

Μετά πρέπει να δηλώσεις γιατί ανοίγεις αυτό το dispute.

Αν δεν παρέλαβες το προιόν σου είναι η πρώτη επιλογή " i haven't received my item " , αν το παρέλαβες και έχεις άλλο πρόβλημα, κλικάρεις την δεύτερη επιλογή.

 

Στην συνέχεια έχει ένα πλαίσιο όπου αφήνεις ένα μήνυμα το οποίο θα σταλεί στον πωλητή. Εκεί θα σου απαντήσει και εκείνος.

Απο την στιγμή που θα ανοίξεις το dispute μονο μέσα απο το case που άνοιξες θα επικοινωνείς με τον πωλητή.

Αν δεν βρεις λύση με τον πωλητή, μετά απο κάποιες μέρες θα να κάνεις escalate to a claim και τότε θα αναλάβει το paypal να λύσει την υπόθεση, όπου μετά απο 10 μέρες θα βγάλει την οριστική απόφαση.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλημέρα παιδιά,

το 2012 εκανα paypal και προσπάθησα να το συνδέσω με μια χρεωστικη, με χρεωσε τοτε 2,5 ευρω νομίζω, εγω 3 φορες εβαλα λαθος 4ψηφιο και τη κλειδωσε τη καρτα (ζητουσε κατι εγγραφα που στη τραπεζα δε μου τα εδιναν), τέλοςπαντων εδω και ενα μηνα περιπου συνδεσα νεα χρεωστικη καρτα και αυτη τη φορα δε με χρεωσε το 1,5 ευρω και τη δεχτηκε, ωστόσο το έχει σαν επιλογή, να το κάνω κερδίζω κάτι ? αυτο τον 4ψηφιο κωδικο μπορω να τον βρω και απο το ατμ ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπαίνεις στην σελίδα του paypal και βρίσκεις την συναλλαγή σου. Πατάς details. Απο κάτω σου γράφει " go to the resolution center " το επιλέγεις και μετά επιλέγεις το item dispute- Continue.

Μετά πρέπει να δηλώσεις γιατί ανοίγεις αυτό το dispute.

Αν δεν παρέλαβες το προιόν σου είναι η πρώτη επιλογή " i haven't received my item " , αν το παρέλαβες και έχεις άλλο πρόβλημα, κλικάρεις την δεύτερη επιλογή.

 

Στην συνέχεια έχει ένα πλαίσιο όπου αφήνεις ένα μήνυμα το οποίο θα σταλεί στον πωλητή. Εκεί θα σου απαντήσει και εκείνος.

Απο την στιγμή που θα ανοίξεις το dispute μονο μέσα απο το case που άνοιξες θα επικοινωνείς με τον πωλητή.

Αν δεν βρεις λύση με τον πωλητή, μετά απο κάποιες μέρες θα να κάνεις escalate to a claim και τότε θα αναλάβει το paypal να λύσει την υπόθεση, όπου μετά απο 10 μέρες θα βγάλει την οριστική απόφαση.

Ευχαριστώ, απλά μετά από πόσες μέρες να κάνω το claim μην χάσω τα χρήματα; έχει κάποιο περιθώριο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλημέρα παιδιά,

το 2012 εκανα paypal και προσπάθησα να το συνδέσω με μια χρεωστικη, με χρεωσε τοτε 2,5 ευρω νομίζω, εγω 3 φορες εβαλα λαθος 4ψηφιο και τη κλειδωσε τη καρτα (ζητουσε κατι εγγραφα που στη τραπεζα δε μου τα εδιναν), τέλοςπαντων εδω και ενα μηνα περιπου συνδεσα νεα χρεωστικη καρτα και αυτη τη φορα δε με χρεωσε το 1,5 ευρω και τη δεχτηκε, ωστόσο το έχει σαν επιλογή, να το κάνω κερδίζω κάτι ? αυτο τον 4ψηφιο κωδικο μπορω να τον βρω και απο το ατμ ?

Ποιο εχει σαν επιλογη??

 

Για τον 4ψηφιο κωδικό μονο απο το τλφ, παρε δλδ τλφ την τράπεζα να στο πουν, αλλα αφου δεν εκανε ανάληψη τι να σου πουν

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σαν επιλογή έχει τη διαδικασία με τον 4ψηφιο κωδικο που σε χρεωνει, δηλαδη ναι μεν τη δεχτηκε τη νέα κάρτα αλλά αν θέλω επιλέγω να με χρεώσει ο κωδικός, αν κατάλαβα καλά αφορά μεγαλύτερες συναλλαγές, δηλαδη μεγαλώνει το όριο, αλλα δεν ειμαι και σίγουρος.

Λέω να το κάνω μην τυχει να θέλω να πάρω κάτι και ξαφνικα μου ζητάνε αυτη την ενεργοποίηση και περιμένω 4 μερες όπως λέτε εδω, οκκ οπότε τηλ στη τράπεζα, ευχαριστω :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο δικος σου λογαριασμος ετσι και αλλιως ειναι προβληματικος, κανε λοιπον τη επιβεβαίωση με το 4ψηφιο για να εισαι σιγουρος

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ, απλά μετά από πόσες μέρες να κάνω το claim μην χάσω τα χρήματα; έχει κάποιο περιθώριο;

Αν ανοίξεις case μετά απ το resolution center πηγαίνεις στο case πατάς details και εκεί σου γράφει το PayPal μέχρι ποια ημερομηνία πρέπει να κάνεις claim. Αν το ξεχάσεις, δύο μέρες πριν λήξει η προθεσμία, σου στέλνει το PayPal email και στο υπενθυμιζει.

 

Τον τελευταίο καιρό αργούν οι περισσότερες αποστολές από Κίνα.

Δώσε χρόνο στον πωλητή - κατάστημα πριν κάνεις claim.

 

Την Παρασκευή έκλεισα δυο υποθέσεις. Πάνω που θα έκανα claim ήρθε ο ταχυδρόμος.

 

Από βδομάδα έχω να κάνω 4 dispute.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για κάποιο λόγο όντως αργούνε οι περισσότερες αποστολές εκτός ΕΕ, αυτό τον καιρό.

Αυγούστο, Σεπτέμβρη ερχόντουσαν όλα σε 2-3 βδομάδες max, τώρα περιμένω εκτός ΕΕ ~24 δέματα

τα οποία έχουν ξεπεράσει το μήνα σχεδόν όλα. Ίσως είναι απλά θέμα φόρτου εργασίας ταχυδρομείων ίσως όχι.

 

Αν θέλετε το αντικείμενο κάντε λίγο υπομονή ακόμα. Κάντοντας dispute δεν θα έρθει γρηγορότερα.

Αν δεν το θέλετε πια και θέλετε επιστροφή χρημμάτων το πιο έξυπνο είναι να στείλετε μύνημα στον πωλητή πρώτα.

Σε πωλητή που σέβεται τη φήμη του θα έχετε λύση πιο γρήγορα από paypal claim. ;)

 

Το όριο για dispute όπως ειπώθηκε άλλαξε για όλους σε 180 ημέρες, οπότε δεν τείθεται θέμα να μην προλάβετε.

Επίσης ίσως αυτό το όριο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν mini εγγύηση, ανάλογα πως το υλοποιήσανε. Θα δείξει.

 

 

/sc

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για κάποιο λόγο όντως αργούνε οι περισσότερες αποστολές εκτός ΕΕ, αυτό τον καιρό.

Αυγούστο, Σεπτέμβρη ερχόντουσαν όλα σε 2-3 βδομάδες max, τώρα περιμένω εκτός ΕΕ ~24 δέματα

τα οποία έχουν ξεπεράσει το μήνα σχεδόν όλα. Ίσως είναι απλά θέμα φόρτου εργασίας ταχυδρομείων ίσως όχι.

 

Αν θέλετε το αντικείμενο κάντε λίγο υπομονή ακόμα. Κάντοντας dispute δεν θα έρθει γρηγορότερα.

Αν δεν το θέλετε πια και θέλετε επιστροφή χρημμάτων το πιο έξυπνο είναι να στείλετε μύνημα στον πωλητή πρώτα.

Σε πωλητή που σέβεται τη φήμη του θα έχετε λύση πιο γρήγορα από paypal claim. ;)

 

Το όριο για dispute όπως ειπώθηκε άλλαξε για όλους σε 180 ημέρες, οπότε δεν τείθεται θέμα να μην προλάβετε.

Επίσης ίσως αυτό το όριο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν mini εγγύηση, ανάλογα πως το υλοποιήσανε. Θα δείξει.

 

 

/sc

 

Οι 180 μέρες για dispute θα ισχύουν απο 29 Ιανουαρίου 2015.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...