Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, teachertza είπε

Οκ θα το κοιτάξω άν το ξανά κάνει και υπό ποιες συνθήκες και θα ενημερώσω...

Αν δεις ότι στη βενζίνη δεν το κάνει άλλαξε και πρατήριο.Δεν λέω να πας σε πολύ ακριβό (εγώ ποτέ δεν πάω) απλά πήγαινε σε άλλο.

Υπόψιν υπάρχουν και χάλια καύσιμα τελευταία.Εμένα σκοτσάριζε ελαφρά στο υγραέριο μόνο το πήγα για ρύθμιση τίποτε,άλλαξα πρατήριο και το βλέπω μετά από 1,5 γέμισμα ότι διορθώνεται. Το πιο πιθανό έφταιγε το υγραέριο.

Γλυκά Νερά σε ποιον πήγες;;;; Καλογρίτσα ή σε αυτόν που είναι στη μεγάλη ευθεία ανάμεσα Γλυκά Νερά - Παιανία δεξιά πηγαίνοντας για Παιανία.;;;;Εγώ Καλογρίτσα πάω αλλά έχω ακούσει καλά λόγια και για τον άλλο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, teachertza είπε

Στον καλογριτσα πήγα.

Από εμπειρίες φίλων μου είναι σωστό συνεργείο. Τώρα ... θα δείξει...

Και εγώ εκεί πάω όπως είπα αλλά από εμπειρία (154.000 χιλιόμετρα με υγραέριο) τέλειος δεν είναι κανείς για μένα στο υγραέριο.

Πριν το πας δούλεψέ το για λίγες μέρες μόνο βενζίνη. Αν δεν έχει πρόβλημα τότε το πιο πιθανό  είναι θέμα ρύθμισης νομίζω να μην σε πάει σε αλλαγή εξαρτημάτων και μπλέξεις.

EDIT.Είμαι και λίγο φορτωμένος σήμερα με αυτόν γιατί την προηγούμενη βδομάδα άλλαξα λάστιχα πήγα ταξείδι και μετά τα 80 είχα τρέμουλο μάλλον από κακή ζυγοστάθμιση.Θα πάω και εγώ αύριο να του τα ψάλω.:lol:

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, teachertza είπε

Ναι σίγουρα από βδομάδα θα το κοιτάξω αν συνεχίσει... 

Εχει κάποιος κάτι ανάλογο;

Είχα εγω παρόμοια θέματα, το αμάξι θέλει να στρώσει , ο εγκέφαλος υγραεριου τωρα στην αρχή καταγράφει τιμές και πατάει επάνω στην βενζίνη. Στα 1000 χιλιόμετρα που θα τος πάς θα δεις εαν ο χάρτης του υγραερίου θέλει κάποια διόρθωση . 

Σβήνει κατευθείαν όταν σταματάς ή κανεις βυθίσεις το ρελαντί σου ;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μελέτη ξέρεις ότι σε συμπαθώ😊 αλλά δε συμφωνώ.όταν ο μάστορας είναι τσακάλι (που να βρεις τέτοιο ήμερα) το αυτοκίνητο πρέπει να δουλεύει σωστά από την πρώτη στιγμή.

Για μένα άσχημη εξέλιξη για το φίλο που όταν κάνεις με χαρά την εγκατάσταση και τρως τέτοια απογοήτευση από την πρώτη στιγμή άσχημο να επανέλθει η ψυχολογία σου.Μακάρι να είναι κάτι απλό π.χ.κάτι που ξέχασαν να σφίξουν καλά και όλα να πάνε καλά για το φίλο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, meletis_m είπε

Είχα εγω παρόμοια θέματα, το αμάξι θέλει να στρώσει , ο εγκέφαλος υγραεριου τωρα στην αρχή καταγράφει τιμές και πατάει επάνω στην βενζίνη. Στα 1000 χιλιόμετρα που θα τος πάς θα δεις εαν ο χάρτης του υγραερίου θέλει κάποια διόρθωση . 

Σβήνει κατευθείαν όταν σταματάς ή κανεις βυθίσεις το ρελαντί σου ;

Καλησπέρα. Γενικά δέν είναι κάτι σύνηθες. Το έκανε 3 φορές. Δέν παίζει το ρελαντί, δέν κουνιέται περίεργα ο δείκτης, δέν το έκανε συνεχώς, δέν μπορώ να το κάνω αν μου πείς θέλω να το δώ τώρα.

Απλά στα 120 χιλιόμετρα που έχω κάνει με αέριο τρείς φορές την ώρα που φρέναρα στο φανάρι έσβησε το αμάξι. Χθές πχ πήγα μία μεγάλη βόλτα με γκάζια φρένα αλλαγές απότομα και δέν μπόρεσα να το κάνω κάπως να σβήσει. Τί ανηφόρες τί κατηφόρες...

Γενικά δέν μπορώ να πώ οτι ξενέρωσα ή κάτι άλλο. Θα του δώσω χρόνο να το ξανακάνει και ελπίζω να μήν ξαναγίνει.

Έχω επίσης την αίσθηση οτι στα 120 χιλιόμετρα δέν μου έκαψε καθόλου βενζίνη. Μάλλον δέν ακούγεται λογικό αυτό αφού είχα ακούσει οτι καίνε και βενζίνη τα σύγχρονα συστήματα. Θέλει καμια ρυθμισούλα?

Πάντως τα πρώτα σημάδια είναι καλά. Χαμηλή κατανάλωση, ίδια συμπεριφορά αυτοκινήτου σε όλο το φάσμα. Λειτουργεί ακριβώς όπως πρίν που είχε βενζίνη.

Τα μπέκ αυτά τα lovato kp είναι βενζίνης ή ηλεκτροβαλβίδας - (στο σαιτ του Τσοπελ τα λέει ηλεκτροβαλβίδας)?

Επεξ/σία από teachertza
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, teachertza είπε

Καλησπέρα. Γενικά δέν είναι κάτι σύνηθες. Το έκανε 3 φορές. Δέν παίζει το ρελαντί, δέν κουνιέται περίεργα ο δείκτης, δέν το έκανε συνεχώς, δέν μπορώ να το κάνω αν μου πείς θέλω να το δώ τώρα.

Απλά στα 120 χιλιόμετρα που έχω κάνει με αέριο τρείς φορές την ώρα που φρέναρα στο φανάρι έσβησε το αμάξι. Χθές πχ πήγα μία μεγάλη βόλτα με γκάζια φρένα αλλαγές απότομα και δέν μπόρεσα να το κάνω κάπως να σβήσει. Τί ανηφόρες τί κατηφόρες...

Γενικά δέν μπορώ να πώ οτι ξενέρωσα ή κάτι άλλο. Θα του δώσω χρόνο να το ξανακάνει και ελπίζω να μήν ξαναγίνει.

Έχω επίσης την αίσθηση οτι στα 120 χιλιόμετρα δέν μου έκαψε καθόλου βενζίνη. Μάλλον δέν ακούγεται λογικό αυτό αφού είχα ακούσει οτι καίνε και βενζίνη τα σύγχρονα συστήματα. Θέλει καμια ρυθμισούλα?

Πάντως τα πρώτα σημάδια είναι καλά. Χαμηλή κατανάλωση, ίδια συμπεριφορά αυτοκινήτου σε όλο το φάσμα. Λειτουργεί ακριβώς όπως πρίν που είχε βενζίνη.

Τα μπέκ αυτά τα lovato kp είναι βενζίνης ή ηλεκτροβαλβίδας - (στο σαιτ του Τσοπελ τα λέει ηλεκτροβαλβίδας)?

Τα ατμοσφαιρικά θέλουν οποσδήποτε και βενζίνη.Τα υπόλοιπα απλά όχι.

Και εμένα του 2005  οπελ 1600 κυβικά ο απλός κινητήρας ο 16βάλβιδος δεν καίει βενζίνη από τη στιγμή που θα γυρίσει.Δεν είναι απαραίτητο.Εσύ αν θέλεις και το υποστηρίζει το σύστημα μπορείς να βάλεις και κάποιο ποσοστό βενζίνης.

Επίσης θα σου πω ότι εγώ είμαι της άποψης ότι το υγραέριο το βάζουμε για οικονομία για αυτό και ποτέ δεν το ζορίζω οδηγώντας μέχρι 3.000 στροφές.Α;ν θέλω γκάζια το γυρνάω βενζίνη οπότε του δίνω και καταλαβαίνει.Σε συμβουλεύω να κάνεις το ίδιο αν θέλεις να αντέξει ο κινητήρας και ειδικά οι βαλβίδες σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Επίσης θα σου πω ότι εγώ είμαι της άποψης ότι το υγραέριο το βάζουμε για οικονομία για αυτό και ποτέ δεν το ζορίζω οδηγώντας μέχρι 3.000 στροφές.Α;ν θέλω γκάζια το γυρνάω βενζίνη οπότε του δίνω και καταλαβαίνει.Σε συμβουλεύω να κάνεις το ίδιο αν θέλεις να αντέξει ο κινητήρας και ειδικά οι βαλβίδες σου.

Δεν είναι απαραίτητο συτό. Κινούμαι συχνά κοντά στις 5.000 σ.α.λ.  είμαι κοντά στα 160.000 με αέριο και δεν έχει κάνει κιχ. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Jiakometi είπε

Δεν είναι απαραίτητο συτό. Κινούμαι συχνά κοντά στις 5.000 σ.α.λ.  είμαι κοντά στα 160.000 με αέριο και δεν έχει κάνει κιχ. 

Εύχομαι πολλά πολλά ακόμη οικονομικά χιλιόμετρα.Μήπως έχεις σύστημα με ψεκασμό βενζίνης;;;;;; 

Το έχω ακούσει και από άλλους αλλά εγώ πάντα με χαμηλές στροφές έχω πιάσει 154.000 με υγραέριο (282.000 συνολικά)  χωρίς προβλήματα στο μοτέρ και συνεχίζω.Το μόνο που του έχω κάνει αλλαγή σε μία φλάντζα καπακιού (όχι μηχανής)  επειδή είχε στεγνώσει και δάκρυζε με κόστος 25 ευρώ.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο παλιό μου χοντα (κινητήρας d16y7  130 άλογα) είχα αλλάξει φλάντζα κεφαλής. Τότε οι βαλβίδες ήταν ψωριασμενες και η μία είχε στραβώσει.

Επισκευαστηκαν ευκολα με όλη την ζημιά να στοίχησε 250. Δεν μου φάνηκαν πολλά, μιας και τα είχα κάνει απόσβεση από την διαφορά τιμης.

το σύστημα που είχε εκείνο δεν ψεκαζε Βενζίνη και είχε λαδιερα την οποία την πέταξα μετά την επισκευή . Δεν ξέρω πόσα χιλιόμετρα είχε με Υγραεριο μιας και το είχα πάρει μεταχειρισμένο με το υγραεριο επάνω

Επεξ/σία από tempes
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ερώτηση:

Ξερετε κανέναν που να έβαλε υγραέριο και να μην είχε κανένα θέμα (π.χ. ρυθμίσεων, να βγάζει check engine, κάψιμο βαλβίδων κλπ)?

Να έκανε την εγκατάσταση και να συνέχισε για χιλιάδες χιλόμετρα μόνο με το καθιερωμένο service του?

Εγω δεν ξέρω ούτε έναν ...

Αν κάποιος είναι σε αυτή την περίπτωση θα παρακαλούσα να μας πει περισσότερες λεπτομέρειες για την περίπτωση της δικής του

εγκατάστασης (αυτοκίνητο,συνεργείο,σύστημα που έβαλε, Km κλπ)

Θα ήμουν ιδιαίτερα ευγνώμονων αν κάποιος που ανέφερε εντυπώσεις απο Vialle που υποτίθεται οτι είναι κουρδισμένο

για το συγκεκριμένο μοντέλο αυτοκινήτου...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, teachertza είπε

Καλησπέρα. Γενικά δέν είναι κάτι σύνηθες. Το έκανε 3 φορές. Δέν παίζει το ρελαντί, δέν κουνιέται περίεργα ο δείκτης, δέν το έκανε συνεχώς, δέν μπορώ να το κάνω αν μου πείς θέλω να το δώ τώρα.

Απλά στα 120 χιλιόμετρα που έχω κάνει με αέριο τρείς φορές την ώρα που φρέναρα στο φανάρι έσβησε το αμάξι. Χθές πχ πήγα μία μεγάλη βόλτα με γκάζια φρένα αλλαγές απότομα και δέν μπόρεσα να το κάνω κάπως να σβήσει. Τί ανηφόρες τί κατηφόρες...

Γενικά δέν μπορώ να πώ οτι ξενέρωσα ή κάτι άλλο. Θα του δώσω χρόνο να το ξανακάνει και ελπίζω να μήν ξαναγίνει.

Έχω επίσης την αίσθηση οτι στα 120 χιλιόμετρα δέν μου έκαψε καθόλου βενζίνη. Μάλλον δέν ακούγεται λογικό αυτό αφού είχα ακούσει οτι καίνε και βενζίνη τα σύγχρονα συστήματα. Θέλει καμια ρυθμισούλα?

Πάντως τα πρώτα σημάδια είναι καλά. Χαμηλή κατανάλωση, ίδια συμπεριφορά αυτοκινήτου σε όλο το φάσμα. Λειτουργεί ακριβώς όπως πρίν που είχε βενζίνη.

Τα μπέκ αυτά τα lovato kp είναι βενζίνης ή ηλεκτροβαλβίδας - (στο σαιτ του Τσοπελ τα λέει ηλεκτροβαλβίδας)?

Όσο πηγαίνεις θα στρώνει με το υγραέριο. Και όταν συμπληρώσεις 1000 χιλιόμετρα με υγραεριο τα πάς για έλεγχο και σύνδεση στον υπολογιστή του.

Προτίμησε τώρα να το δουλεύεις με φορτίο ( παράδειγμα -> ενεργοποίησε το A/C ) , καταγράφει τιμές ο εγκέφαλος υγραερίου.

Τώρα εάν ψεκάζει και βενζίνη , θα ρωτήσεις τον εγκαταστάτη σου .

Θα σου πρότεινα να το βάλει να ρίχνει μετά τις 3000 στροφές . ( Τα Γερμανικά δέν θέλουν και πολύ ποσοστό βενζίνης σε σύγκριση με το Ιαπωνικό που είχα).

Με τα μπέκ να ανησυχήσεις μετά τις 60.000-70.000. Φίλτρα να αλλάζεις και τα 2 ( γραμμής & πνεύμονα ) ανα 15000.

Και τώρα στήν αρχή να ανοίγει το χώρο του κινητήρα ( δές στάθμη παραφλού - εντελώς κρύος κινητήρας ) 

12 ώρες πριν, Jiakometi είπε

Δεν είναι απαραίτητο συτό. Κινούμαι συχνά κοντά στις 5.000 σ.α.λ.  είμαι κοντά στα 160.000 με αέριο και δεν έχει κάνει κιχ. 

Με σωστή χαρτογράφηση δεν έχεις θέμα . Εχώ δει και εγω σε βελτιωμένα οχήματα.

Τι αμάξι έχεις και τι σύστημα;

2 ώρες πριν, nkar είπε

Ερώτηση:

Ξερετε κανέναν που να έβαλε υγραέριο και να μην είχε κανένα θέμα (π.χ. ρυθμίσεων, να βγάζει check engine, κάψιμο βαλβίδων κλπ)?

Να έκανε την εγκατάσταση και να συνέχισε για χιλιάδες χιλόμετρα μόνο με το καθιερωμένο service του?

Εγω δεν ξέρω ούτε έναν ...

Αν κάποιος είναι σε αυτή την περίπτωση θα παρακαλούσα να μας πει περισσότερες λεπτομέρειες για την περίπτωση της δικής του

εγκατάστασης (αυτοκίνητο,συνεργείο,σύστημα που έβαλε, Km κλπ)

Θα ήμουν ιδιαίτερα ευγνώμονων αν κάποιος που ανέφερε εντυπώσεις απο Vialle που υποτίθεται οτι είναι κουρδισμένο

για το συγκεκριμένο μοντέλο αυτοκινήτου...

Λογικό είναι στήν αρχή να έχεις κάποιες αρυθμίες .

Και ο καλύτερος να το ρυθμίσει και στο δρόμο να βγεί τα πρώτα 1000 χιλιόμετρα κάτι θα σου παρουσιάσει. 

Μήν ξεχνάς οτι ο εγκέφαλος υγραερίου στην αρχή καταγράφει τιμές .

Παράδειγμα έχω εμένα.

Έβαλα σε Honda Accord. Ο αρχικός εγκαταστάτης δέν το ρύθμιζε σωστά.

Αφού πήγα 3-5 φορές και άκρη δεν βγήκε το πήρα το αμάξι και πήγα σε άλλον.

Διορθώθηκε μέσα σε 2 ημέρες με συνεχείς βόλτες και συνδεδεμένο τον υπολογιστή.

Το υγραέριο το έβαλα στίς 300.000 χιλιόμετρα και έκανα με υγραέριο ακόμη 150.000 χιλιόμετρα . Εάν δέν με είχαν χτυπήσει το αμάξι λειτουργούσε κανονικά για τα χρόνια του ( χρονολογία 2003)

6 ώρες πριν, tempes είπε

Στο παλιό μου χοντα (κινητήρας d16y7  130 άλογα) είχα αλλάξει φλάντζα κεφαλής. Τότε οι βαλβίδες ήταν ψωριασμενες και η μία είχε στραβώσει.

Επισκευαστηκαν ευκολα με όλη την ζημιά να στοίχησε 250. Δεν μου φάνηκαν πολλά, μιας και τα είχα κάνει απόσβεση από την διαφορά τιμης.

το σύστημα που είχε εκείνο δεν ψεκαζε Βενζίνη και είχε λαδιερα την οποία την πέταξα μετά την επισκευή . Δεν ξέρω πόσα χιλιόμετρα είχε με Υγραεριο μιας και το είχα πάρει μεταχειρισμένο με το υγραεριο επάνω

Ακριβώς για αυτό το λόγο τώρα που πήρα το Mazda 6 το πήρα μόνο βενζίνη.

Γιατί στο μεταχειρισμένο δέν ξέρεις τι σύστημα σου έχει , πώς το έχει δουλέψει , και το κυριότερο πως το έχουν ρυθμίσει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, nkar είπε

Ερώτηση:

Ξερετε κανέναν που να έβαλε υγραέριο και να μην είχε κανένα θέμα (π.χ. ρυθμίσεων, να βγάζει check engine, κάψιμο βαλβίδων κλπ)?

Να έκανε την εγκατάσταση και να συνέχισε για χιλιάδες χιλόμετρα μόνο με το καθιερωμένο service του?

Εγω δεν ξέρω ούτε έναν ...

Αν κάποιος είναι σε αυτή την περίπτωση θα παρακαλούσα να μας πει περισσότερες λεπτομέρειες για την περίπτωση της δικής του

εγκατάστασης (αυτοκίνητο,συνεργείο,σύστημα που έβαλε, Km κλπ)

Θα ήμουν ιδιαίτερα ευγνώμονων αν κάποιος που ανέφερε εντυπώσεις απο Vialle που υποτίθεται οτι είναι κουρδισμένο

για το συγκεκριμένο μοντέλο αυτοκινήτου...

Καλησπέρα. Ο θείος μου έχει βάλει σε 4 αυτοκίνητα και δεν είχε ποτέ πρόβλημα. Τα έχει αποσβέσει. 

Δυστυχως μενει Γιάννενα και τα εγκατέστησε εκεί.

Παιδιά δυστυχώς η φάση με το αέριο είναι περίεργη. Έχει μέσα της τη λεγόμενη "πατεντούλα" και αυτό φαίνεται αν ανοίξετε απλά τον κινητήρα μετά την εγκατάσταση. Είναι ενα εξτρά σύστημα που μπαίνει εξτρά στον κινητήρα, δέν είναι ενσωματωμένο πάνω με ειδικές θέσεις για τις βίδες κτλ όπως κάτι εργοστασιακό.

Με εντυπωσιάζει επίσης που άτομα που έχουν υγραέριο λένε οτι "δέν θα αγόραζα αμάξι με εγκατεστημένο σύστημα". Δηλαδή με λίγα λόγια σου λένε οτι το αμάξι χάνει τη μεταπωλητική του αξία, και μάλλον έτσι είναι.

Προσωπικά το μόνο που έχω ενδοιασμό είναι οτι δέν έβαλα το prins που δείχνει καλύτερο σύστημα και που δέν το έψαξα για αυτά που λένε οτι δέν έχουν πνεύμονα. Αυτά ακούγεται οτι δένουν τέλεια με τον κινητήρα και τα ξεχνάς. Απλά έχουν και διπλή τιμή και δέν έχει νόημα.

Επεξ/σία από teachertza
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχως τα μαστορια όταν δεν μπορουν να βρουν μια βλαβη πολύ ευκολα λενε ότι φταιει το υγραεριο για να ...ξεμπερδευουν .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σε αυτο που εχω τωρα φοραω stag , εχω γραψει σε παλιοτερο ποστ. Δεν χρειάστηκε να κανω τιποτα , περα απο οσες φορες ηθελα εγω να το ελέγξω 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...