Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ακριβείς ρυθμίσεις δεν υπάρχουν, όπως σου είπαν πιο πίσω γίνεται ρύθμιση του αυτοκινήτου στο δρομο.

 

Πολύ σημαντικό είναι να έχεις σωστά ρεύματα, μπουζι, μπουζι καλώδια πολλαπλασιαστες. Αν κάτι από αυτά εχει οριακά φθαρεί δεν θα φανεί στην Βενζίνη, αλλά θα έχεις πρόβλημα στο Υγραεριο.

Επεξ/σία από tempes
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

39 λεπτά πριν, tempes είπε

Ακριβείς ρυθμίσεις δεν υπάρχουν, όπως σου είπαν πιο πίσω γίνεται ρύθμιση του αυτοκινήτου στο δρομο.

Πολύ σημαντικό είναι να έχεις σωστά ρεύματα, μπουζι, μπουζι καλώδια πολλαπλασιαστες. Αν κάτι από αυτά εχει οριακά φθαρεί δεν θα φανεί στην Βενζίνη, αλλά θα έχεις πρόβλημα στο Υγραεριο.

Εγώ να σου πω την αλήθεια αν χρειάζεται να δώσω αλλά 200 ευρώ για πολλαπλασιαστές κτλ προτιμώ να δώσω 50 και να το ξηλωσω.

😂😂😂

Να σου πω την αλήθεια ήμουν σαφής όταν πήγα στο μαγαζί.

τον ρώτησα αν το αέριο ταιριάζει σε αυτό το αμάξι. Μου είπε ότι είναι ιδανικό για γερμανικά. 

Τον ρώτησα αν θα πάρω τον κινητήρα στο χέρι. Μου είπε αποκλείεται.

τον ρώτησα αν είναι εντάξει το αμάξι στα όλα του και μου είπε ότι κάνει έλεγχο τόσων σημείων πριν βάλει το αέριο.

Προχθές που πήγα έδειχνε να ξέρει το πρόβλημα και να μου λέει ότι «γενικά συμβαίνει σε αυτό το μοντέλο». Αν μου το είχε πει πιο πριν δεν θα το είχα βάλει. 

Απλα κρατάω μια επιφύλαξη και δεν λέω κάτι γιατί μέχρι στιγμής δείχνει σωστός στην εξυπηρέτηση.

και δεν λέω να πάρει φωτιά σε τέσσερα χρόνια, ας πάρει. Και κάτι βλάβες που είχα στο κιβώτιο μου είχαν πει σε άλλο συνεργείο «οκ για 40.000 Χμ εντάξει θα είσαι.Αλλά όχι και έτσι. Μόλις το έβαλα και δεν είναι λειτουργικό. Είναι στα όρια του επικίνδυνου μάλιστα. Ας μου το έλεγε από πριν δεν λέω κάτι άλλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, teachertza είπε

Εγώ να σου πω την αλήθεια αν χρειάζεται να δώσω αλλά 200 ευρώ για πολλαπλασιαστές κτλ προτιμώ να δώσω 50 και να το ξηλωσω.

😂😂😂

Να σου πω την αλήθεια ήμουν σαφής όταν πήγα στο μαγαζί.

τον ρώτησα αν το αέριο ταιριάζει σε αυτό το αμάξι. Μου είπε ότι είναι ιδανικό για γερμανικά. 

Τον ρώτησα αν θα πάρω τον κινητήρα στο χέρι. Μου είπε αποκλείεται.

τον ρώτησα αν είναι εντάξει το αμάξι στα όλα του και μου είπε ότι κάνει έλεγχο τόσων σημείων πριν βάλει το αέριο.

Προχθές που πήγα έδειχνε να ξέρει το πρόβλημα και να μου λέει ότι «γενικά συμβαίνει σε αυτό το μοντέλο». Αν μου το είχε πει πιο πριν δεν θα το είχα βάλει. 

Απλα κρατάω μια επιφύλαξη και δεν λέω κάτι γιατί μέχρι στιγμής δείχνει σωστός στην εξυπηρέτηση.

και δεν λέω να πάρει φωτιά σε τέσσερα χρόνια, ας πάρει. Και κάτι βλάβες που είχα στο κιβώτιο μου είχαν πει σε άλλο συνεργείο «οκ για 40.000 Χμ εντάξει θα είσαι.Αλλά όχι και έτσι. Μόλις το έβαλα και δεν είναι λειτουργικό. Είναι στα όρια του επικίνδυνου μάλιστα. Ας μου το έλεγε από πριν δεν λέω κάτι άλλο.

φιλε ποσα χιλιομετρα εχει το αμαξι σου?

 

λογικα για να σου σβηνει στο ρελαντι η απο ρευμα ειναι η απο ρυθμιση καυσιμου.

απλα πρεπει να στο ρυθμισουν.

κανονικα πρεπει να μπει εγκεφαλος (λαπτοπ) και να το κανεις βολτα να στο κανει και να το δουν εκεινη την στιγμη. αν ηταν κατι απο πολλαπλασιαστες κτλ λογικα θα στο ειχε κρατησει στον εγκεφαλο. εμενα σε τουοτα corolla πριν βαλω γκαζι μου ρεταριζε χαμηλα το αμαξι και με ενα απλο obd σε λαπτοπ δικο μου κατευθειαν εδειξε knock sensor στον ταδε κυλινδρο. 

πιστεψε με μολις στο φτιαξουν θα το ευχαριστηθεις το αυτοκινητο.

 

καποια γενικα πραγματακια που εχω μαθει στην πορεια και τα μοιραζομαι ειναι τα εξης.

Ελεγχος τα μπουζι και αλλαγη με καλης ποιοτητας συχνοτερα απο το καθιερωμενο (οχι υπερβολες ομως.)

αν το αμαξι ειναι παλιο αλλαγη παραφλου με καλης ποιοτητας (κοκκινο ) για να ειναι το συστημα ψυξης στα καλυτερα του.

service στο υγραεριο οποιον ρωτησα μου ειπε οτι αν αλλαξουν τα φιλτρακια πρεπει το αμαξι να ξαναρυθμιστει. (ισχυει?)

μια φορα τον χρονο του βαζω ενα μπουκαλι λαδι (το σπρευ που ριχνεις μεσα στην δεξαμενη ) για λιπανση του συστηματος.

δεν ζοριζω το αυτοκινητο οταν ειναι στο γκαζι (μεχρι 60 % του γκαζιου) 

οταν κανω ταξι ανα 100 χιλιομετρα το γυρναω και κανα 5λεπτο στην βενζινη.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tyf είπε

φιλε ποσα χιλιομετρα εχει το αμαξι σου?

λογικα για να σου σβηνει στο ρελαντι η απο ρευμα ειναι η απο ρυθμιση καυσιμου.

απλα πρεπει να στο ρυθμισουν.

κανονικα πρεπει να μπει εγκεφαλος (λαπτοπ) και να το κανεις βολτα να στο κανει και να το δουν εκεινη την στιγμη. αν ηταν κατι απο πολλαπλασιαστες κτλ λογικα θα στο ειχε κρατησει στον εγκεφαλο. εμενα σε τουοτα corolla πριν βαλω γκαζι μου ρεταριζε χαμηλα το αμαξι και με ενα απλο obd σε λαπτοπ δικο μου κατευθειαν εδειξε knock sensor στον ταδε κυλινδρο. 

πιστεψε με μολις στο φτιαξουν θα το ευχαριστηθεις το αυτοκινητο.

καποια γενικα πραγματακια που εχω μαθει στην πορεια και τα μοιραζομαι ειναι τα εξης.

Ελεγχος τα μπουζι και αλλαγη με καλης ποιοτητας συχνοτερα απο το καθιερωμενο (οχι υπερβολες ομως.)

αν το αμαξι ειναι παλιο αλλαγη παραφλου με καλης ποιοτητας (κοκκινο ) για να ειναι το συστημα ψυξης στα καλυτερα του.

service στο υγραεριο οποιον ρωτησα μου ειπε οτι αν αλλαξουν τα φιλτρακια πρεπει το αμαξι να ξαναρυθμιστει. (ισχυει?)

μια φορα τον χρονο του βαζω ενα μπουκαλι λαδι (το σπρευ που ριχνεις μεσα στην δεξαμενη ) για λιπανση του συστηματος.

δεν ζοριζω το αυτοκινητο οταν ειναι στο γκαζι (μεχρι 60 % του γκαζιου) 

οταν κανω ταξι ανα 100 χιλιομετρα το γυρναω και κανα 5λεπτο στην βενζινη.

Έχει 150.000

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, teachertza είπε

Εγώ να σου πω την αλήθεια αν χρειάζεται να δώσω αλλά 200 ευρώ για πολλαπλασιαστές κτλ προτιμώ να δώσω 50 και να το ξηλωσω.

😂😂😂

Να σου πω την αλήθεια ήμουν σαφής όταν πήγα στο μαγαζί.

τον ρώτησα αν το αέριο ταιριάζει σε αυτό το αμάξι. Μου είπε ότι είναι ιδανικό για γερμανικά. 

Τον ρώτησα αν θα πάρω τον κινητήρα στο χέρι. Μου είπε αποκλείεται.

τον ρώτησα αν είναι εντάξει το αμάξι στα όλα του και μου είπε ότι κάνει έλεγχο τόσων σημείων πριν βάλει το αέριο.

Προχθές που πήγα έδειχνε να ξέρει το πρόβλημα και να μου λέει ότι «γενικά συμβαίνει σε αυτό το μοντέλο». Αν μου το είχε πει πιο πριν δεν θα το είχα βάλει. 

Απλα κρατάω μια επιφύλαξη και δεν λέω κάτι γιατί μέχρι στιγμής δείχνει σωστός στην εξυπηρέτηση.

και δεν λέω να πάρει φωτιά σε τέσσερα χρόνια, ας πάρει. Και κάτι βλάβες που είχα στο κιβώτιο μου είχαν πει σε άλλο συνεργείο «οκ για 40.000 Χμ εντάξει θα είσαι.Αλλά όχι και έτσι. Μόλις το έβαλα και δεν είναι λειτουργικό. Είναι στα όρια του επικίνδυνου μάλιστα. Ας μου το έλεγε από πριν δεν λέω κάτι άλλο.

Στο δικό μου που είναι και ιδιαίτερο αυτοκίνητο σε σχέση με το υγραεριο, δεν είχα κανένα απολύτως πρόβλημα. Μέχρι που ξαφνικά μετά από ένα σέρβις άρχισαν τα σκροτσαρισματα, πέρασε ένας χρόνος και δεν έβγαλα άκρη. Αυτό δεν σημαίνει πως δεν ταιριάζει το υγραεριο ή ότι δεν δουλεύει σωστά.

Ξανά γράφω, όπως είπαν πριν θέλει σωστή ρύθμιση στο δρόμο. Και πιθανό να χρειαστεί να ξανά ρυθμιστεί μετά από μερικά χιλιόμετρα.

Πριν το υγραέριο θα έπρεπε να είναι σε άψογη κατάσταση ότι έχει να κάνει με το ρεύμα της ανάφλεξη.  Αυτο δεν μπορεί να το ελέγξει ο εγκαταστατης και δυστυχώς ούτε εσύ θα το γνώριζες μιας και στη Βενζίνη θα φαινόταν όταν πλέον θα ήταν σοβαρό πρόβλημα.

 

Όσο για το αυτοκίνητο σου, δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα, μιας και το υγραεριο μπαίνει παντού, σε κάθε αυτοκίνητο. Εδω έβαλα στο δικό μου, Honda civic ιβριδικο. Όπως είπαν σε προηγούμενες σελίδες πολλές φορές. Το σημαντικό είναι ο εγκαταστατης και η ρύθμιση και μετά το σύστημα υγραερίου

 

@tyf εγωτο δουλεύω σαν να δούλευα Βενζίνη, δεν ρίχνω λιπαντικά, και μέχρι στιγμής ούτε καθαριστικά. Καλό αυτο που το γυρίζεις σε βενζίνη για λίγο στο ταξίδι, αλλά ποτέ δεν το είχα άγχος. Σωστό και λογικό σε φορτίο, ας πούμε μεγάλη ανηφόρα με άτομα στο αυτοκίνητό, να το γυρίζεις σε βενζίνη. Ούτε αυτό το κάνω, το ξεχνάω.

80.000 χιλιόμετρα χωρίς πρόβλημα

Επεξ/σία από tempes
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, tyf είπε

φιλε ποσα χιλιομετρα εχει το αμαξι σου?

λογικα για να σου σβηνει στο ρελαντι η απο ρευμα ειναι η απο ρυθμιση καυσιμου.

απλα πρεπει να στο ρυθμισουν.

κανονικα πρεπει να μπει εγκεφαλος (λαπτοπ) και να το κανεις βολτα να στο κανει και να το δουν εκεινη την στιγμη. αν ηταν κατι απο πολλαπλασιαστες κτλ λογικα θα στο ειχε κρατησει στον εγκεφαλο. εμενα σε τουοτα corolla πριν βαλω γκαζι μου ρεταριζε χαμηλα το αμαξι και με ενα απλο obd σε λαπτοπ δικο μου κατευθειαν εδειξε knock sensor στον ταδε κυλινδρο. 

πιστεψε με μολις στο φτιαξουν θα το ευχαριστηθεις το αυτοκινητο.

καποια γενικα πραγματακια που εχω μαθει στην πορεια και τα μοιραζομαι ειναι τα εξης.

Ελεγχος τα μπουζι και αλλαγη με καλης ποιοτητας συχνοτερα απο το καθιερωμενο (οχι υπερβολες ομως.)

αν το αμαξι ειναι παλιο αλλαγη παραφλου με καλης ποιοτητας (κοκκινο ) για να ειναι το συστημα ψυξης στα καλυτερα του.

service στο υγραεριο οποιον ρωτησα μου ειπε οτι αν αλλαξουν τα φιλτρακια πρεπει το αμαξι να ξαναρυθμιστει. (ισχυει?)

μια φορα τον χρονο του βαζω ενα μπουκαλι λαδι (το σπρευ που ριχνεις μεσα στην δεξαμενη ) για λιπανση του συστηματος.

δεν ζοριζω το αυτοκινητο οταν ειναι στο γκαζι (μεχρι 60 % του γκαζιου) 

οταν κανω ταξι ανα 100 χιλιομετρα το γυρναω και κανα 5λεπτο στην βενζινη.

Λοιπόν έκανα με γκάζι 150.000

Λάθος που σε κάθε ταξίδι το γυρνάς σε βενζινη για 5-10 χιλιόμετρα.

Εάν είναι σωστά ρυθμισμένο και ψεκάζει και βενζίνη δεν θα έχεις θέμα 

Τώρα όσο αφορά τα φίλτρα αλλαγή κάθε 20000 και τα 2 φίλτρα , και εννοείται έλεγχος με τον υπολογιστή τόσο στο χάρτη ψεκασμού όσο και στην πίεση του πνεύμονα.

Προστατευτικό δεν είχα ρίξει ποτέ απλώς πρόσεχα να έχω βενζίνη πάνω από το ¼ και ανανέωση κάθε μήνα.

Ξέρεις πόσο βενζίνη του εχει ρυθμίσει να ρίχνει.

Συνήθως το βάζουν μετά από κάποιες στροφές και στο φορτίο κινητηρα ( όσο πιο πολύ πατάς γκάζι)

Ελπίζω να σου έχει ενεργοποιησει τη παράλληλη λιπανση με βενζίνη.

Έλεγχο διάκενων των βαλβίδων κάνεις ανα 30.000;

Kαι εγω Ιαπωνικο είχα είναι πιο ευαίσθητα στο γκάζι.

7 ώρες πριν, teachertza είπε

Οκ πες ότι έχει θέμα. 

Γιατί δεν το κάνει στην βενζίνη;

Άλλη στοιχειομετρία - αναλογία (Χημεία Β Λυκείου )  έχει το Lpg και άλλη η βενζίνη.

Αυτό συμβαίνει και εάν έχεις πρόβλημα με τους πολλαπλασιαστές , στην βενζίνη δεν το καταλαβαίνεις ενω στο γκάζι ειναι 10 φορές πιο έντονο

Επίσης έχε υπ οψιν οτι οι πολλαπλασιαστές ειναι αναλώσιμα έχουν όριο ζωής. Εμένα στο Honda έλεγε στίς 200.000 χιλιόμετρα αντικατάσταση.

Επεξ/σία από meletis_m
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μου είπε ότι έχω κάποιο πρόβλημα. Αντιθέτως έκανε έναν έλεγχο σημείων και είπε ότι είναι άριστο το αμαξι.

θα το πάω για ρύθμιση απλά πρέπει να το αφήσω εκεί. Προχθές το πήγα και το πήγε βόλτα με λαπτοπ κτλ. Απλά πήγα απόγευμα και δεν είχε πολύ χρόνο. Όπως είπα είναι αρκετά συνεργάσιμοι χωρίς «ψόφιες» δικαιολογίες.

εχει κανείς γνώμη μήπως του πω τι πρέπει ακριβώς να κοιτάξει; Αν και μου φάνηκαν διαβασμενοι...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, meletis_m είπε

 

Ελπίζω να σου έχει ενεργοποιησει τη παράλληλη λιπανση με βενζίνη.

Έλεγχο διάκενων των βαλβίδων κάνεις ανα 30.000;

Kαι εγω Ιαπωνικο είχα είναι πιο ευαίσθητα στο γκάζι.

 

το ειχα παει στον τσοπελογιαννη.

τους ρωταω πριν το βαλουν ποιος θα το ρυθμισει.

ερχεται ο μαστορας και του λεω ακου δεν με ενδιαφερει να ειναι οικονομικο. θελω να ειναι ασφαλες. αν χρειαζεται να ψεκαζει παραπανω βενζινη δεν με νοιαζει καντο. και μου λεει οκ. θελω να πιστευω οτι το εκανε.

ελεγχο στις βαλβιδες ρε φιλε τι να κανω ? ειναι με καπελωτα και vvti.

δεν ειναι με κοκορακια το αμαξι. 

πρωτον δεν εμπιστευομαι κανεναν μαστορα γιατι ουτε ανταλλακτικα καπελωτα θα εχει αν χρειαστει αλλαγη καποιο και δευτερον η βαλβιδα με το που κανει μεγαλυτερο κενο ακουγεται.

αν ηταν με κοκορακια ναι οκ αλλα με καπελωτα νομιζω οτι σε ολα ο ελεγχος ειναι περιτος.

 

απο το να λυνω κεφαλες καθε φορα ( που καθε φορα που παει στον μηχανικο το αμαξι λειπει και μια βιδα ) προτιμω να μην το παω.

μονο ενα παλικαρι φιλο εχω που ειναι ηλεκτρολογος αυτοκινητων και ειναι ο μονος που του παω το αμαξι και το περνω καλυτερο.

ολοι οι αλλοι το παω και το περνω ναι μεν φτιαγμενο αλλα κατι θα λειπει η δεν θα εχει μπει σωστα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, teachertza είπε

Δεν μου είπε ότι έχω κάποιο πρόβλημα. Αντιθέτως έκανε έναν έλεγχο σημείων και είπε ότι είναι άριστο το αμαξι.

θα το πάω για ρύθμιση απλά πρέπει να το αφήσω εκεί. Προχθές το πήγα και το πήγε βόλτα με λαπτοπ κτλ. Απλά πήγα απόγευμα και δεν είχε πολύ χρόνο. Όπως είπα είναι αρκετά συνεργάσιμοι χωρίς «ψόφιες» δικαιολογίες.

εχει κανείς γνώμη μήπως του πω τι πρέπει ακριβώς να κοιτάξει; Αν και μου φάνηκαν διαβασμενοι...

Είναι κάπως αντιεπαγγελματικο να τους πείς , αφού όπως λές ειναι συνεργάσιμοι, αλλά παρόλο αυτά να τους ρωτήσεις τι fuel trims έχει τόσο στην βενζίνη αλλά και όταν δουλεύει γκάζι . να ξέρεις αυτα τα δυο πρέπει να εχουν απόκλιση =-2% και δεν θα έχεις θέμα.  Εάν συνεχίσει και έχεις επιβεβαιώσει τις τιμές τους τότε το θέμα είναι αλλού κυρίως αναφλεξη ή καποιος αισθητηρας που στην βενζίνη δεν το αντιλαμβάνεσαι σου έγραψα το λόγο προηγουμένως.

10 ώρες πριν, tyf είπε

το ειχα παει στον τσοπελογιαννη.

τους ρωταω πριν το βαλουν ποιος θα το ρυθμισει.

ερχεται ο μαστορας και του λεω ακου δεν με ενδιαφερει να ειναι οικονομικο. θελω να ειναι ασφαλες. αν χρειαζεται να ψεκαζει παραπανω βενζινη δεν με νοιαζει καντο. και μου λεει οκ. θελω να πιστευω οτι το εκανε.

ελεγχο στις βαλβιδες ρε φιλε τι να κανω ? ειναι με καπελωτα και vvti.

δεν ειναι με κοκορακια το αμαξι. 

πρωτον δεν εμπιστευομαι κανεναν μαστορα γιατι ουτε ανταλλακτικα καπελωτα θα εχει αν χρειαστει αλλαγη καποιο και δευτερον η βαλβιδα με το που κανει μεγαλυτερο κενο ακουγεται.

αν ηταν με κοκορακια ναι οκ αλλα με καπελωτα νομιζω οτι σε ολα ο ελεγχος ειναι περιτος.

απο το να λυνω κεφαλες καθε φορα ( που καθε φορα που παει στον μηχανικο το αμαξι λειπει και μια βιδα ) προτιμω να μην το παω.

μονο ενα παλικαρι φιλο εχω που ειναι ηλεκτρολογος αυτοκινητων και ειναι ο μονος που του παω το αμαξι και το περνω καλυτερο.

ολοι οι αλλοι το παω και το περνω ναι μεν φτιαγμενο αλλα κατι θα λειπει η δεν θα εχει μπει σωστα.

Βέβαια για το εν λόγω κατάστημα οι κριτικές είναι μέτριες. Αναλόγως ποιος θα το αναλάβει.

Έλεγχο διάκενων θα έκανα να εχω τιμές τι γίνεται με τις τιμές αναφοράς του κατασκευαστή . 

Ναι έχεις ένα μέρος δίκιο για τα κοκοράκια , στην δική μου περίπτωση με το Honda 

Εγω θα έκανα και ελεγχο τα Fuel trims να δω εαν ειναι φτωχό η πλούσιο το μείγμα σε σύγκριση με τη βενζίνη.

Τι σύστημα φοράει επάνω , του έχεις βάλει μπέκ τυπου βενζίνης ;

Να ξέρεις με τα μπέκ που σου γράφω έχεις γραμμικό ψεκασμό και βοηθάνε τα Ιαπωνικά λόγω χαμηλού ρελαντί / χαμηλου χρόνου ψεκασμού.

Να μάθεις πόσο σου το εχει ρυθμίσει να ριχνει βενζίνη.

Στο έχει ενεργοποιήσει μόνο μετά απο κάποιες στροφές ή και στο φορτίο που είναι και καλύτερο.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει κανείς εμπειρία από Suzuki Alto ? Είδα μια αγγελία με εργοστασιακό brc αέριο και έχει σχεδόν 100000 χλμ . Θα κάνω άλλα τόσα ή το μοτέρ θα τα φτύσει ? (Με την προϋπόθεση ότι δουλεύει σωστά το σύστημα )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
50 λεπτά πριν, korakios είπε

Έχει κανείς εμπειρία από Suzuki Alto ? Είδα μια αγγελία με εργοστασιακό brc αέριο και έχει σχεδόν 100000 χλμ . Θα κάνω άλλα τόσα ή το μοτέρ θα τα φτύσει ? (Με την προϋπόθεση ότι δουλεύει σωστά το σύστημα )

Μια χαρα θα τα ανει αλλα ενας ελεγχος πριν ειναι απαραιτητος 

Τα brc ειναι απο τα πλεον αξιοπιστα.Σιγουρα εργοστασιακο ? Τι ετους ειναι ?

 

Ο δεικτης σταθμης υγραεριου ειναι καπου "χωνευτος" ή εξωτερικος ?

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 3/8/2019 στις 4:58 ΠΜ, meletis_m είπε

Είναι κάπως αντιεπαγγελματικο να τους πείς , αφού όπως λές ειναι συνεργάσιμοι, αλλά παρόλο αυτά να τους ρωτήσεις τι fuel trims έχει τόσο στην βενζίνη αλλά και όταν δουλεύει γκάζι . να ξέρεις αυτα τα δυο πρέπει να εχουν απόκλιση =-2% και δεν θα έχεις θέμα.  Εάν συνεχίσει και έχεις επιβεβαιώσει τις τιμές τους τότε το θέμα είναι αλλού κυρίως αναφλεξη ή καποιος αισθητηρας που στην βενζίνη δεν το αντιλαμβάνεσαι σου έγραψα το λόγο προηγουμένως.

Βέβαια για το εν λόγω κατάστημα οι κριτικές είναι μέτριες. Αναλόγως ποιος θα το αναλάβει.

Έλεγχο διάκενων θα έκανα να εχω τιμές τι γίνεται με τις τιμές αναφοράς του κατασκευαστή . 

Ναι έχεις ένα μέρος δίκιο για τα κοκοράκια , στην δική μου περίπτωση με το Honda 

Εγω θα έκανα και ελεγχο τα Fuel trims να δω εαν ειναι φτωχό η πλούσιο το μείγμα σε σύγκριση με τη βενζίνη.

Τι σύστημα φοράει επάνω , του έχεις βάλει μπέκ τυπου βενζίνης ;

Να ξέρεις με τα μπέκ που σου γράφω έχεις γραμμικό ψεκασμό και βοηθάνε τα Ιαπωνικά λόγω χαμηλού ρελαντί / χαμηλου χρόνου ψεκασμού.

Να μάθεις πόσο σου το εχει ρυθμίσει να ριχνει βενζίνη.

Στο έχει ενεργοποιήσει μόνο μετά απο κάποιες στροφές ή και στο φορτίο που είναι και καλύτερο.

Brc φοράω. Όχι λογικά τα μπεκ είναι κανονικά υγραερίου. Σκέφτομαι να το πάω κάπου αλλού για σέρβις και να το δούνε αλλά δεν εμπιστεύομαι και πολλούς. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Γιάννης Platano είπε

Μια χαρα θα τα ανει αλλα ενας ελεγχος πριν ειναι απαραιτητος 

Τα brc ειναι απο τα πλεον αξιοπιστα.Σιγουρα εργοστασιακο ? Τι ετους ειναι ?

Ο δεικτης σταθμης υγραεριου ειναι καπου "χωνευτος" ή εξωτερικος ?

Δεν το έχω δει από κοντά ακόμα , του 2010 είναι . (γύρω στα 4500€) .Λογικα μετατροπή είναι στην αντιπροσωπεία και το βάπτισε εργοστασιακό . Κάτι που θα κάνει και η Hyundai σε λίγο για φυσικό αέριο 

Δεν ξέρω αν η φωτό βοηθά 

7768AB74-4746-48CA-90D4-AB3303814080.jpeg

Επεξ/σία από korakios
Φωτό
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, korakios είπε

Δεν το έχω δει από κοντά ακόμα , του 2010 είναι . (γύρω στα 4500€) .Λογικα μετατροπή είναι στην αντιπροσωπεία και το βάπτισε εργοστασιακό . Κάτι που θα κάνει και η Hyundai σε λίγο για φυσικό αέριο 

Δεν ξέρω αν η φωτό βοηθά 

7768AB74-4746-48CA-90D4-AB3303814080.jpeg

Δεν νομιζω να ειναι εργοστασιακο .Κατι τετοιο εχουν αυτα ο δεν ειναι οπως το δικο μου .Κοιτα ενα εργοστασιακο πως ειναι .

OpelInsigniaLPG4.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...