Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δυστυχώς δεν υπάρχουν επίσημες έρευνες σε τέτοια specs στη χώρα αυτή, που ούτε τα ΚΤΕΟ δεν μπορούν να τηρήσουν τις προδιαγραφές.

Ακριβώς αυτή η έλλειψη εφαρμογής προδιαγραφών, είναι ένα πρόβλημα στην ίδια δεξαμενή.

Όσοι είναι στο χώρο επαγγελματικά σε τήρηση κανόνων ασφαλείας, γνωρίζουν από προσωπική εμπειρία ότι και η έλλειψη ερευνών και μετρήσεων, αφήνει να συνεχίζεται το πρόβλημα.

Όταν είσαι στον πάτο, δεν είσαι σε θέση να λες «το λέει καμία έρευνα;». Ακριβώς αυτό φωνάζουμε! Ότι δεν υπάρχουν επίσημες καταγραφές γι' αυτά τα φαινόμενα και πρέπει να κάνουμε άλματα μπροστά για να ανεβάσουμε τα standards ασφαλείας!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 31/8/2019 στις 11:45 ΠΜ, kostasgr78 είπε

Δυστυχώς δεν υπάρχουν επίσημες έρευνες σε τέτοια specs στη χώρα αυτή, που ούτε τα ΚΤΕΟ δεν μπορούν να τηρήσουν τις προδιαγραφές.

Ακριβώς αυτή η έλλειψη εφαρμογής προδιαγραφών, είναι ένα πρόβλημα στην ίδια δεξαμενή.

Όσοι είναι στο χώρο επαγγελματικά σε τήρηση κανόνων ασφαλείας, γνωρίζουν από προσωπική εμπειρία ότι και η έλλειψη ερευνών και μετρήσεων, αφήνει να συνεχίζεται το πρόβλημα.

Όταν είσαι στον πάτο, δεν είσαι σε θέση να λες «το λέει καμία έρευνα;». Ακριβώς αυτό φωνάζουμε! Ότι δεν υπάρχουν επίσημες καταγραφές γι' αυτά τα φαινόμενα και πρέπει να κάνουμε άλματα μπροστά για να ανεβάσουμε τα standards ασφαλείας!

Όλα τα εξαρτήματα έχουν ευρωπαϊκές εγκρίσεις. 

Όλοι η εγκαταστήστες είναι πιστοποιημενοι. 

Κάθε δύο χρόνια που περνάει κτεο το αμάξι ελέγχεται και ξανά υπογραφή ο εγκατάστατης πριν πάει στο  κτεο. 

Το πρόβλημα ασφαλείας εσύ που το εντοπίζεις γιατί δεν έχω καταλάβει. 

 

Κάνω μια παρενθεση. Επειδή έκανα ένα καλό ταξιδάκι βάζω καταναλώση και χιλιόμετρα για να δουν οι ενδιαφερόμενοι περίπου διαφορά στο κόστος.

Σε Toyota corolla 1400 vvti 2003με ταχυτητες από 80-90 σε επαρχιακούς έως 130 140 εθνική με μεικτή χρήση airconditioν και τέσσερα άτομα. Χρήση και εθνική και επαρχιακοι δρόμοι σε μεγάλο υψόμετρο. 

Διαδρομή Αθήνα Λαμία δομοκος Καλαμπάκα Τρίκαλα Γρεβενά Καστοριά Έδεσσα Αθήνα. 

 

1 γέμισμα :218χλμ 28λιτρα 20 ευρω

2 γεμισμα :471 χλμ (253χλμ) 19.41 λίτρα  15 ευρω

3 γέμισμα: 715 χλμ (244χλμ) 21λιτρα 16 ευρω

4 γεμισμα :1100 χλμ (385χλμ) 39 λίτρα 28 ευρω

 

Screenshot_20190902_010740.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρόβλημα το εντοπίζω στο ότι τα ΙΚΤΕΟ υπογράφουν πράγματα που αποκλίνουν από την πραγματικότητα και γι' αυτό κυκλοφορούν στο δρόμο πολλά επικίνδυνα οχήματα (όχι μόνο με υγραέριο).

Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει διαδικασία ελέγχου που να μπορεί να αποδείξει ότι αυτό συμβαίνει με τα ΙΚΤΕΟ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Το πρόβλημα το εντοπίζω στο ότι τα ΙΚΤΕΟ υπογράφουν πράγματα που αποκλίνουν από την πραγματικότητα και γι' αυτό κυκλοφορούν στο δρόμο πολλά επικίνδυνα οχήματα (όχι μόνο με υγραέριο).

Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει διαδικασία ελέγχου που να μπορεί να αποδείξει ότι αυτό συμβαίνει με τα ΙΚΤΕΟ.

Αυτό παίζει αν και όσες φορές έχω πάει ότι ελειψεις είχα μου τις είχαν τονίσει. Και τις εφτιαξα. Βέβαια κτεο με. Κτεο έχει διαφορά. Αλλα αυτό γενικά όχι για το υγραέριο και μόνο για αυτό. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Το πρόβλημα το εντοπίζω στο ότι τα ΙΚΤΕΟ υπογράφουν πράγματα που αποκλίνουν από την πραγματικότητα και γι' αυτό κυκλοφορούν στο δρόμο πολλά επικίνδυνα οχήματα (όχι μόνο με υγραέριο).

Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει διαδικασία ελέγχου που να μπορεί να αποδείξει ότι αυτό συμβαίνει με τα ΙΚΤΕΟ.

Όλοι γνωρίζουμε οτι τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ είναι καθαρά εισπρακτικός μηχανισμός.

Μακάρι να γινόταν ουσιαστικός έλεγχος . Για τα Δημόσια ας μήν το σχολιάσω .

Και ας μην έχει το αμάξι υγράεριο ή φυσικό άεριο μετατροπή.,

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 2/9/2019 στις 10:06 ΜΜ, tyf είπε

Κάθε δύο χρόνια που περνάει κτεο το αμάξι ελέγχεται και ξανά υπογραφή ο εγκατάστατης πριν πάει στο  κτεο. 

Απο περυσι εχει αλλαξει η διαδικασια, με το ιδιο αρχικο χαρτι πας στο ΚΤΕΟ και τις επομενες φορες,  δεν ξαναπας στον εγκαταστατη, καλως ή κακως.

Στις 3/9/2019 στις 12:45 ΜΜ, meletis_m είπε

Όλοι γνωρίζουμε οτι τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ είναι καθαρά εισπρακτικός μηχανισμός.

Μακάρι να γινόταν ουσιαστικός έλεγχος . Για τα Δημόσια ας μήν το σχολιάσω .

Και ας μην έχει το αμάξι υγράεριο ή φυσικό άεριο μετατροπή.,

Εγω παντως που πηγα αρχες αυγουστου σε ιδιωτικο με υποκαταστηματα, εμεινα υπερευχαριστημενος με την ενημερωση και το ψαξιμο του αυτοκινητου.Η κοπελα μηχανικος που με ανελαβε, αφου περασε επιτυχως τον ελεγχο το αυτοκινητο, μου εγραψε και πληρη αναφορα του τι να προσεξω/αλλαξω σε επομενο σερβις(μεχρι κ για λαστιχακι εξατμισης οτι ξεραθηκε λιγο).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, chsam είπε

Εγω παντως που πηγα αρχες αυγουστου σε ιδιωτικο με υποκαταστηματα, εμεινα υπερευχαριστημενος με την ενημερωση και το ψαξιμο του αυτοκινητου.Η κοπελα μηχανικος που με ανελαβε, αφου περασε επιτυχως τον ελεγχο το αυτοκινητο, μου εγραψε και πληρη αναφορα του τι να προσεξω/αλλαξω σε επομενο σερβις(μεχρι κ για λαστιχακι εξατμισης οτι ξεραθηκε λιγο).

Κι εγώ από ότι έχω δει και με τον εξοπλισμό που έχουν, μια χαρά τα πάνε.

Ούτε διαγνωστικό έχουν, ούτε αισθητήρες μπορούν να ελέγξουν, αλλά ίσα για να μη σκοτωθείς από σπασμένη ανάρτηση ή φρένα τρέχα γυρεύε, η δουλειά γίνεται.

Επειδή έχω LPG τοποθετημένο το 2012 και πέρασα πρόσφατα, στα ΚΤΕΟ δεν ξέρουν τι τους γίνεται όσον αφορά τη νέα νομοθεσία (τουλάχιστον σε 2-3 που ρώτησα).

Στη διεύθυνση μεταφορών που πήγα δεν δίνουν αντίγραφα του φακέλου σε ιδιώτες, τα ΚΤΕΟ δεν ξέρουν-δεν ασχολούνται και σε στέλνουν πάλι για υπεύθυνη δήλωση εγκαταστάτη.

Το γνωστό ελληνικό μπάχαλο δηλαδή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, chsam είπε
Στις 2/9/2019 στις 10:06 ΜΜ, tyf είπε

 

Απο περυσι εχει αλλαξει η διαδικασια, με το ιδιο αρχικο χαρτι πας στο ΚΤΕΟ και τις επομενες φορες,  δεν ξαναπας στον εγκαταστατη, καλως ή κακως.

Για μένα το ότι δεν ξαναπάμε στον εγκαταστάτη είναι κακό. Το ότι δεν τους δίνουμε όμως τσάμπα 20αρια για να δώσουν μια βεβαίωση της κακιάς ώρας είναι καλό!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Greektrooper είπε

Για μένα το ότι δεν ξαναπάμε στον εγκαταστάτη είναι κακό. Το ότι δεν τους δίνουμε όμως τσάμπα 20αρια για να δώσουν μια βεβαίωση της κακιάς ώρας είναι καλό!

To "καλώς ή κακώς" που εγραψα στο τελος, για αυτα ακριβως που εγραψες το εβαλα.

 

10 ώρες πριν, Doubt είπε

Επειδή έχω LPG τοποθετημένο το 2012 και πέρασα πρόσφατα, στα ΚΤΕΟ δεν ξέρουν τι τους γίνεται όσον αφορά τη νέα νομοθεσία (τουλάχιστον σε 2-3 που ρώτησα).

Σιγουρα ο καθενας εχει αλλες εμπειριες.Εγω ημουν ενημερωμενος απο μονος μου, μου το ειπε και ο εγκαταστατης περυσι τον Αυγουστο οταν το εβαλα και μου το ειπαν και στο κτεο τωρα που πηγα, απο μονοι τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Doubt είπε

Σε ποιό; Αθήνα;

Eτυχε να θελει κτεο οταν ημουν Θεσσαλονικη, οποτε πηγα Mr ΚΤΕΟ Πυλαια, αλλα και στου Ρεντη που ειχα παει την προηγουμενη φορα ηταν μια χαρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Greektrooper είπε

Για μένα το ότι δεν ξαναπάμε στον εγκαταστάτη είναι κακό. Το ότι δεν τους δίνουμε όμως τσάμπα 20αρια για να δώσουν μια βεβαίωση της κακιάς ώρας είναι καλό!

Συμφωνω οτι και το υγραεριο καθε 2 χρονια θελει ενα καλο ελεγχο εκτος την συντηριση του φυσικα για φιλτρα και οτι αλλο .

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Γιάννης Platano είπε

Συμφωνω οτι και το υγραεριο καθε 2 χρονια θελει ενα καλο ελεγχο εκτος την συντηριση του φυσικα για φιλτρα και οτι αλλο .

Δυστυχώς όμως όσο πρόλαβα αυτό το καθεστώς (βασικά 2 φορές), ο έλεγχος που και καλά αντιστοιχούσε στα 20€ που έπρεπε να καταβάλω στον εγκαταστάτη προκειμένου να δώσει την βεβαίωση ήταν -τουλαχιστον- της πλάκας! Μιλάμε ότι η έννοια οπτικός έλεγχος απέκτησε άλλη έννοια! Και ακόμη χειρότερα μιας και τα service του υγραερίου την 2η φορά που πήγα δεν γινόντουσαν καν στον εγκαταστάτη αλλά αλλού..... μιλάμε ότι υπέγραψε για κάτι που είχε να βάλει χέρι εκεί τουλάχιστον δύο χρόνια! 

Απελπισία δηλαδή.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Greektrooper είπε

Δυστυχώς όμως όσο πρόλαβα αυτό το καθεστώς (βασικά 2 φορές), ο έλεγχος που και καλά αντιστοιχούσε στα 20€ που έπρεπε να καταβάλω στον εγκαταστάτη προκειμένου να δώσει την βεβαίωση ήταν -τουλαχιστον- της πλάκας! Μιλάμε ότι η έννοια οπτικός έλεγχος απέκτησε άλλη έννοια! Και ακόμη χειρότερα μιας και τα service του υγραερίου την 2η φορά που πήγα δεν γινόντουσαν καν στον εγκαταστάτη αλλά αλλού..... μιλάμε ότι υπέγραψε για κάτι που είχε να βάλει χέρι εκεί τουλάχιστον δύο χρόνια! 

Απελπισία δηλαδή.

Ακομα χειροτερα αρχικη βεβαιωση εγκαταστασης εδινε ασχετος που δεν ειχε δει το αμαξι ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...