Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

40 λεπτά πριν, saltofx_v είπε

αν εχεις θεμα με το δυναμο και δεν στελνει σωστα ρευματα μπορει να εχει πολλα θεμα με το αυτοκινητο.ετσι λογικα εξηγειται και η δυσλειτουργια με το κλιματιστικο.θα σου λεεγα να το φτιαξεις αμεσα!

Και εγώ έτσι λέω. 

Ποσο πάει η επισκευή; Ξέρει κανείς;

κανα κατοσταρικο μου είπαν κάτι γνωστοί...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

8 ώρες πριν, teachertza είπε

...  φτιάξει 100% θα πρέπει να φτιάξω το δυναμό. Μου το είχαν ξαναπεί αυτό, είχα αμελήσει. Έχει σημασία? Τί πιστεύετε?

Αμ, ένα ένα μας τα λες..... αφού σου είπαμε πιο πρίν για μπουζί, μπουζοκαλώδια, πολλαπλασιαστες. Μην το ψάχνεις, αυτό είναι. Το θέμα είναι τώρα πως όταν το φτιάξεις θα πρέπει να πας να ξανατσεκαρεις τα μείγματα γιατί σίγουρα θα τα έχουν στείλει στο Θεό στην προσπάθεια τους να το στρώσουν. Και σου προτείνω να το πας αφού κάνεις αν μπορείς γύρω στα 60-100χλμ μόνο βενζίνη. Στην συνέχεια άνοιξε αέριο και είσαι έτοιμος για laptop 😉

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, teachertza είπε

Δέν σας έχω ξεχάσει...

Σήμερα το πήρα. Γενικά δείχνει να έχει στρώσει. Παρατηρώ κάτι "αδυναμίες" σε σχέση με τη βενζίνη αλλα δέν σβήνει.

Μου είπε επίσης οτι το δυναμό μου είναι σχετικά αδύναμο και θέλει επισκευή. Για να φτιάξει 100% θα πρέπει να φτιάξω το δυναμό. Μου το είχαν ξαναπεί αυτό, είχα αμελήσει. Έχει σημασία? Τί πιστεύετε?

Επίσης παρατηρώ σχετικά αδύναμη 1η την ώρα που ξεκινάει. Βέβαια δέν είμαι σίγουρος γιατί συνήθισα ένα άλλο αμάξι όσο το είχα εκεί, θα του δώσω χρόνο μερικές μέρες.

Πάντως να αναφέρω, οτι το αμάξι επιβαρύνεται γενικότερα πολύ με το κλιματιστικό. 

Πρόσεξε μήπως είναι και το ρουλεμάν του δυναμου .

Δεν το ακούς έτσι αλλά με στηθοςκοπιο ειδικό.

Εάν έχει θέμα το ρουλεμάν μπορεί να σε αφήσει ανά πάσα στιγμή.

~50 € πηγαίνει η επισκευή , το είχα επισκευάσει εγώ τώρα τελευταία.

2 ρουλεμάν και γρασαρισμα , και να αλλάξεις και τον αυτόματο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, Greektrooper είπε

Αμ, ένα ένα μας τα λες..... αφού σου είπαμε πιο πρίν για μπουζί, μπουζοκαλώδια, πολλαπλασιαστες. Μην το ψάχνεις, αυτό είναι. Το θέμα είναι τώρα πως όταν το φτιάξεις θα πρέπει να πας να ξανατσεκαρεις τα μείγματα γιατί σίγουρα θα τα έχουν στείλει στο Θεό στην προσπάθεια τους να το στρώσουν. Και σου προτείνω να το πας αφού κάνεις αν μπορείς γύρω στα 60-100χλμ μόνο βενζίνη. Στην συνέχεια άνοιξε αέριο και είσαι έτοιμος για laptop 😉

Να σου πω την αλήθεια να το φτιάξω αν έχει κάτι. Βέβαια πιο παλιά ένας με μπαταρίες μου είχε πει ότι το δυναμό είναι .. αδύναμο αλλά οκ. Δούλευε το αμαξι.

Να το φτιάξω... αλλά αν δεν φτιάξει το αέριο; Τότε απλά είχε άδικο ο μάστορας. 

Α, επίσης σήμερα συνέχισαν κανονικά τα σβησιματα. Πάντα με κλιματιστικό ανοιχτό. Επίσης βλέπω αδύναμη πρώτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλλον το αμάξι δε δούλευε ρολόι πριν του βάλεις το υγραέριο, απλα δεν είχες καταλάβει τα προβλήματα. :P 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Μάλλον το αμάξι δε δούλευε ρολόι πριν του βάλεις το υγραέριο, απλα δεν είχες καταλάβει τα προβλήματα. :P 

Τί σημαίνει "ρολόι"? Ένα αμάξι δεκαετίας με 150κ χιλιόμετρα είναι το οποίο με τη βενζίνη ρολάρει πολύ καλά αν όχι άριστα.

Δέν θα είχα κανένα πρόβλημα να μου πούνε "ρε μεγάλε κράτα το άλλα 50κ χιλ. και πέτα το". Δέν μου είπαν έτσι. Μου είπαν οτι μια χαρά θα είσαι και οτι έλεγξαν το αμάξι και οτι ήταν κομπλέ όλα. Και οτι στα VW κουμπώνει τέλεια. Την επόμενη που το πάω μου λένε "ε να ξέρεις μωρέ αυτό το μοντέλο έχει θέματα".

Δέν έχω πρόβλημα να αντιμετωπίσω την αλήθεια. Πρόβλημα έχω να μου την αποκρύπτουν και να έχουν το στύλ "βάλτο εσύ και βλέπουμε". Και αυτό δέν το έκανε ένας εγκαταστάτης. Όλη η αγορά είναι έτσι. 

Τέλος, έχω μια αίσθηση οτι θα πάω σε ηλεκτρολόγο για το δυναμό, θα κάνει εκεί ότι κάνει, και μετά φυσικά το αέριο δέν θα φτιάξει.Αν μου βρούν πρόβλημα φυσικά. Γιατί άλλο το "αδύναμο" και άλλο το έχει βλάβη. 

Έχω πάντως ακόμα την αίσθηση οτι η μ@λ@κι@ που έκανα ήταν οτι δέν έβαλα το πρίνς να έχω καθαρίσει απο αυτά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σου γράψαμε σχεδόν όλοι από την αρχή ότι ειδικά αν έχεις θέματα με τα ρεύματα, θα έχεις εμφανή λειτουργικά θέματα, ακόμα και αποδοσεως στο Υγραεριο. Χωρίς να θέλω να στηρίξω τον εγκαταστατη, δεν θα μπορούσε να το γνωρίζει από πριν καθώς όλη η διαδικασία του υγραερίου είναι πατέντα είτε πρινς είτε σταγκ είτε λοβατο. Με μεγαλύτερη σιγουριά θα μπορούσε να σου το πει ο μηχανικός σου (αν υπάρχει συγκεκριμένος) που παρακολουθεί το αυτοκίνητο.

Αναγκαστικά τώρα θα φτιάξεις το μοναδικό πρόβλημα που γνωρίζεις και θα ξανά πας οπωσδήποτε να σου το ρυθμίσει. Αυτό με την αδύναμη πρώτη είναι θέμα ρύθμισης

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, tempes είπε

Σου γράψαμε σχεδόν όλοι από την αρχή ότι ειδικά αν έχεις θέματα με τα ρεύματα, θα έχεις εμφανή λειτουργικά θέματα, ακόμα και αποδοσεως στο Υγραεριο. Χωρίς να θέλω να στηρίξω τον εγκαταστατη, δεν θα μπορούσε να το γνωρίζει από πριν καθώς όλη η διαδικασία του υγραερίου είναι πατέντα είτε πρινς είτε σταγκ είτε λοβατο. Με μεγαλύτερη σιγουριά θα μπορούσε να σου το πει ο μηχανικός σου (αν υπάρχει συγκεκριμένος) που παρακολουθεί το αυτοκίνητο.

Αναγκαστικά τώρα θα φτιάξεις το μοναδικό πρόβλημα που γνωρίζεις και θα ξανά πας οπωσδήποτε να σου το ρυθμίσει. Αυτό με την αδύναμη πρώτη είναι θέμα ρύθμισης

Θα το φτιάξω και θα δούμε.

Θα αργήσω βέβαια λόγω καλοκαιριού. 

Πολλαπλασιαστές κτλ δέν μου είπε κάτι. 

Βεβαια πολύ γα γελάσω να το φτιάξω, αν έχει κάτι, και να μην φτιάξει το πρόβλημα.

Επεξ/σία από teachertza
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, teachertza είπε

Τί σημαίνει "ρολόι"? Ένα αμάξι δεκαετίας με 150κ χιλιόμετρα είναι το οποίο με τη βενζίνη ρολάρει πολύ καλά αν όχι άριστα.

Δέν θα είχα κανένα πρόβλημα να μου πούνε "ρε μεγάλε κράτα το άλλα 50κ χιλ. και πέτα το". Δέν μου είπαν έτσι. Μου είπαν οτι μια χαρά θα είσαι και οτι έλεγξαν το αμάξι και οτι ήταν κομπλέ όλα. Και οτι στα VW κουμπώνει τέλεια. Την επόμενη που το πάω μου λένε "ε να ξέρεις μωρέ αυτό το μοντέλο έχει θέματα".

Δέν έχω πρόβλημα να αντιμετωπίσω την αλήθεια. Πρόβλημα έχω να μου την αποκρύπτουν και να έχουν το στύλ "βάλτο εσύ και βλέπουμε". Και αυτό δέν το έκανε ένας εγκαταστάτης. Όλη η αγορά είναι έτσι. 

Τέλος, έχω μια αίσθηση οτι θα πάω σε ηλεκτρολόγο για το δυναμό, θα κάνει εκεί ότι κάνει, και μετά φυσικά το αέριο δέν θα φτιάξει.Αν μου βρούν πρόβλημα φυσικά. Γιατί άλλο το "αδύναμο" και άλλο το έχει βλάβη. 

Έχω πάντως ακόμα την αίσθηση οτι η μ@λ@κι@ που έκανα ήταν οτι δέν έβαλα το πρίνς να έχω καθαρίσει απο αυτά.

Δέν φταίει το σύστημα σου. Δές πρώτα το δυναμό σου , και να ξαναπάς για ρύθμιση του συστήματος σου.

Και Prins να έβαζες που είπες πάλι θέματα θα είχες εφόσον κάτι δέν δουλεύει σωστά.

Μην γίνεσαι θύμα του marketing .

Και εγω στο Honda είχα θέμα με το αισθητηρα λάμδα. Στην βενζίνη δέν το καταλάβαινες τόσο αλλά στο υγράεριο γονάτιζε το αμάξι.

Το άλλαξα , πήγα για ρύθμιση στο δρόμο και το αμάξι έστρωσε.

Επεξ/σία από meletis_m
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Αναμένω την ιστορική στιγμή που τα ΙΚΤΕΟ στην Ελλάδα, θα μπορέσουν να τηρήσουν τους κανονισμούς ΑΚΡΙΒΩΣ όπως πρέπει και υπογράφουν ότι τηρούν ...

... και θα σουτάρουν όλα τα επικίνδυνα οχήματα από τους δρόμους, μεταξύ και των οποίων και τα αμφίβολης ποιότητας μετατροπής υγραερίου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ορμώμενος από το γεγονός ότι εν έτει 2019, συνεχίζουμε να συζητάμε ερωτήματα τύπου «παιδιά, για πείτε κάποιον με καλή προσφορά για μετατροπή υγραερίου».

Η μετατροπή υγραερίου είναι μια επιλογή υψηλού ρίσκου σε επίπεδο ασφάλειας, αν δεν γίνει σε εξαιρετικό μάστορα που να γνωρίζει επιμελώς όλες τις λεπτομέρειες και τις προδιαγραφές. Αυτό το πληρούν κάτω του 5% αυτών που κάνουν τέτοιες μετατροπές.

Εν ολίγοις, γύρω μας είναι αυξημένος ο κίνδυνος όταν κυκλοφορούμε, από οδηγούς που επέλεξαν να κάνουν «σάπιες» μετατροπές, σε άσχετους μαστόρους και τελικά όλα αυτά ΕΤΥΧΑΝ αποδοχής από τα ΙΚΤΕΟ μη τηρώντας όλους τους κανονισμούς ασφαλείας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, kostasgr78 είπε

Η μετατροπή υγραερίου είναι μια επιλογή υψηλού ρίσκου σε επίπεδο ασφάλειας, αν δεν γίνει σε εξαιρετικό μάστορα που να γνωρίζει επιμελώς όλες τις λεπτομέρειες και τις προδιαγραφές. Αυτό το πληρούν κάτω του 5% αυτών που κάνουν τέτοιες μετατροπές.

Εν ολίγοις, γύρω μας είναι αυξημένος ο κίνδυνος όταν κυκλοφορούμε, από οδηγούς που επέλεξαν να κάνουν «σάπιες» μετατροπές, σε άσχετους μαστόρους και τελικά όλα αυτά ΕΤΥΧΑΝ αποδοχής από τα ΙΚΤΕΟ μη τηρώντας όλους τους κανονισμούς ασφαλείας.

Κι αυτό προκύπτει από που;

Είδα έγραψες και στο θέμα με το φυσικό αέριο, τυχαίο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρώτησα κάτι συγκεκριμένο.

Έκανες κάποιους ισχυρισμούς και περιμένω να μας πεις που στηρίζονται όλα αυτά. Έχει γίνει κάποια μελέτη; έρευνα; στατιστική;

Υπάρχει κάποια δημοσίευση; λινκ;

Οτιδήποτε τέλος πάντων που να τεκμηριώνει κάπως τον ισχυρισμό σου.

Αλλιώς μάλλον δεν θα ληφθεί και πολύ σοβαρά υπόψιν.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...