Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, grigori55 είπε

ο μηχανικός μού είπε οτι δεν θελει ρυθμιση αυτο το αυτοκινητο. Θα ρωτησω και αλλου τωρα.

Νομιζω οτι κανει λαθος....Ρωτα και καποιον αλλο μην παθεις ζημια απο το τιποτα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

13 ώρες πριν, sipiak1992 είπε

σκεφτομαι να βαλω υγραεριο σε toyota corolla του 2001 με το vvti 14αρι μοτερ,γενικα τι φαση παιζει σηκωνει το μοτερ μου υγραεριο ή ειναι "ευαισθητο"? 

ειμαι απο θεσσαλονικη αν γνωριζεται δοκιμασμενα συνεργεια πειτε μου να τα δω... 

ποια συστηματα ειναι πιο καλα και ποσο πανω κατω πανε για μικρη δεξαμενη των 35-40 λιτρων? 

Στο δικό μου  (Avensis t22, vvti, 1.6) έβαλα zavoli στον Θεοδώρου. Ήξερα ότι ποιοτικά δεν είναι το καλύτερο αλλά η επιλογή μου βασίστηκε 100% στην εμπειρία του εγκαταστάτη (Θεοδώρου). Το έχω 3 χρόνια (μπήκε στις 225.000χλμ.) και πλέον το αυοκίνητο έχει 308.000χλμ. Μέχρι τώρα κανένα πρόβλημα. 

Να σημειώσω ότι μόλις το παρέλαβα με το kit υγραερίου, μου είπε να κάνω έλεγχο στα διάκενα των βαλβίδων. Θεωρώ ότι ότι θα έπρεπε να το είχε αναφέρει πριν την εγκατάσταση. Όπως είπα και πιο πάνω, έκανα έναν έλεγχο στις 24.000χλμ (από την τοποθέτηση lpg) και ήμουν μέσα στα όρια. Από τότε δεν ξαναέκανα. Πάντως να ξέρεις ότι αν απαιτείται ρύθμιση δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα σε αυτά τα αυτοκίνητα.

Επίσης να τονίσω ότι με αέριο ο κινητήρας δουλεύει μέχρι 3.500 στροφές. Όταν θέλω πιο πολλές στροφές, το γυρίζω σε βενζίνη. Επίσης με μεγάλο φορτίο, σε μεγάλες ανηφορικές κλίσεις, σε πολύ κίνηση με φανάρια (σταμάτα-ξεκίνα) όπου δουλεύει πολύ ρελαντί, πάλι βενζίνη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, jp77s είπε

 

Επίσης να τονίσω ότι με αέριο ο κινητήρας δουλεύει μέχρι 3.500 στροφές. Όταν θέλω πιο πολλές στροφές, το γυρίζω σε βενζίνη. Επίσης με μεγάλο φορτίο, σε μεγάλες ανηφορικές κλίσεις, σε πολύ κίνηση με φανάρια (σταμάτα-ξεκίνα) όπου δουλεύει πολύ ρελαντί, πάλι βενζίνη.

Με αυτο τον τροπο ομως ποσο τοις εκατο εχεις καταναλωση βενζινης ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ανα 2.500 με 3.000 χλμ μου βγαίνει ένα γέμισμα σε βενζίνη. Ζω επαρχία. Αυτό που είπα για μποτιλιάρισμα σε φανάρια μου συμβαίνει σπάνια. Δηλαδή όταν βρεθώ Θεσ/νίκη.😉

Δεν έχω και πολύ βαρύ πόδι πλέον λόγω τέκνων.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, jp77s είπε

Ανα 2.500 με 3.000 χλμ μου βγαίνει ένα γέμισμα σε βενζίνη. Ζω επαρχία. Αυτό που είπα για μποτιλιάρισμα σε φανάρια μου συμβαίνει σπάνια. Δηλαδή όταν βρεθώ Θεσ/νίκη.😉

Δεν έχω και πολύ βαρύ πόδι πλέον λόγω τέκνων.

Τυχερος εισαι..Αν ησουν Αθηνα και ξεκιναγε με βενζινη.....Το βαζεις εσυ βενζινη ή γυριζει μονο του ?

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, jp77s είπε

Το γυρίζω εγώ. 

Αν σιγουρα ετσι πρεπει να γινεται γιατι δεν στο ρυθμισαν?Πρωτη φορα ακου χειροκινητο γυρισμα . Εμενα μονο το πρωι ξεκιναει με βενζινη και συνεχιζει με υγραεριο ασχετα αν σταματησα ή με ποσες στροφες εχω στον κινητηρα. Τον χειμωνα βεβαια με θερμοκρασιες 2-3 βαθμους θελει 3-4 χλμ για να γυρισει σε υγραεριο ενω τωρα λιγες εκατονταδες μετρα μονο .

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πιστεύω οτι μου το ειπαν πλαγίως. "Καλό είναι να το πηγαίνεις μεχρι 4.000 στροφές, σε ταξίδια να το γυρίζεις κάθε 50 χλμ σε βενζίνη για 2,3 χλμ και κατά προτίμηση σε ανηφόρες κλπ.".  Βέβαια στο τέλος σε διαβεβαιώνουν οτι και να μην τα κάνεις αυτά δεν έχεις θεμα.

Ειχα διαβάσει και σε κατι φόρουμ κάποιους που ειχαν πολλά χλμ με lpg και έκαναν κάτι αντίστοιχο, οπότε το υιοθετησα. Αν με ρωτησεις τώρα αν στέκει και να σου το εξηγήσω επιστημονικά, σου λεω ξεκάθαρα οτι δεν ξέρω αν έχει βαση.

Κατά την εκκίνηση του κινητήρα, οπως και το δικό ξεκιναει με βενζίνη. Μόνο τα συστήματα υγρου ψεκασμού εκκινούν με lpg και δεν χρειαζονται βενζίνη.

Αυτά βέβαια εχουν άλλο ρίσκο.

Επεξ/σία από jp77s
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, jp77s είπε

Πιστεύω οτι μου το ειπαν πλαγίως. "Καλό είναι να το πηγαίνεις μεχρι 4.000 στροφές, σε ταξίδια να το γυρίζεις κάθε 50 χλμ σε βενζίνη για 2,3 χλμ και κατά προτίμηση σε ανηφόρες κλπ.".  Βέβαια στο τέλος σε διαβεβαιώνουν οτι και να μην τα κάνεις αυτά δεν έχεις θεμα.

Ειχα διαβάσει και σε κατι φόρουμ κάποιους που ειχαν πολλά χλμ με lpg και έκαναν κάτι αντίστοιχο, οπότε το υιοθετησα. Αν με ρωτησεις τώρα αν στέκει και να σου το εξηγήσω επιστημονικά, σου λεω ξεκάθαρα οτι δεν ξέρω αν έχει βαση.

Ο πιο καταλληλος να σου απαντησει ειναι ο εγκαταστατης σου .Εχω ακουσει καλα λογια για αυτον  χωρις να εχω καποιον να εχει βαλει εκει .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Γιάννης Platano είπε

Ο πιο καταλληλος να σου απαντησει ειναι ο εγκαταστατης σου .Εχω ακουσει καλα λογια για αυτον  χωρις να εχω καποιον να εχει βαλει εκει .

Ο εγκαταστάτης μου τα είπε αυτά τα "πλαγίως". Διευκρινίζω οτι ειμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Δεν μου έχει βγαλει τίποτα (χτύπα ξύλο) ούτε ο κινητήρας ούτε το κιτ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το σταμάτα ξεκινά ξαναρώτησε τον ευθέως. Πρώτη φορά το ακούω. Κάποια συστήματα πάνω 3000 στροφές απλά ψεκάζουν και βενζίνη από μόνα τους. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να πω κατι για τις βαλβιδες. γενικα βαλβιδες με κοκορακια ουτως η αλλως θελουν ελεγχο και ρυθμιση.

η βαλβιδες με καπελωτα δεν ρυθμιζονται. ειδικα σε vvti κτλ. 

και να πατε σε μηχανικο να της μετρησει δεν υπαρχει περιπτωση να λυσει εκκεντροφορους για μια μικρη διαφορα. θα το αφησει.

τσαμπα λεφτα θα δινεται για ελεγχο .

στα κοκορακια επιβαλεται ελεγχος και ρυθμιση γενικα.

οσοι εχουν γιαπωνεζικα με μεταβαλομενο χρονισμο θελει καλο λαδι και να μην τα αφηνετε πολυ. οσο ποιο καθαρο το λαδι τοσο το καλυτερο γιατι εχουν πολλες μικρες τρυπες για λιπανση σε πολλα σημεια.

λαδια συνθετικα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι 8 στους 10 που γνωρίζω που έχουν βάλει υγραέριο, τούς έβγαλε μέτρια ή μεγάλη βλάβη κάποια στιγμή και σε μερικούς η βλάβη ήταν μεγαλύτερη και από το κόστος των καυσίμων που είχαν γλιτώσει στα χρόνια.

Προσωπικά, θα πήγαινα σε ο,τιδήποτε μόνο εργοστασιακό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το εχω ενα χρονο. εκανε 16.000 χιλιομετρα. εχω γλυτωσει γυρω στα 1000 ευρω. 

αγορα μεταχειρισμενο μοτερ και εγκατασταση 500-600 ευρω. (γιατι την επαθα πριν βαλω γκαζι) 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, tyf είπε

το εχω ενα χρονο. εκανε 16.000 χιλιομετρα. εχω γλυτωσει γυρω στα 1000 ευρω. 

αγορα μεταχειρισμενο μοτερ και εγκατασταση 500-600 ευρω. (γιατι την επαθα πριν βαλω γκαζι) 

Σε τι αμαξι και ποιο kit ?

16 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Οι 8 στους 10 που γνωρίζω που έχουν βάλει υγραέριο, τούς έβγαλε μέτρια ή μεγάλη βλάβη κάποια στιγμή και σε μερικούς η βλάβη ήταν μεγαλύτερη και από το κόστος των καυσίμων που είχαν γλιτώσει στα χρόνια.

Προσωπικά, θα πήγαινα σε ο,τιδήποτε μόνο εργοστασιακό.

Εγω ελαχιστους με ζημια ξερω και αυτο απο κακη εγκατασσταση .Εχει μεγαλη σημασια ο εγκαταστατης.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...