Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, tempes είπε

Μου είπε να τα κοιτάω συχνά, δυστυχώς το αυτοκίνητο μου πηγαίνει μόνο στην αντιπροσωπεία για τέτοια θέματα, και αφού θα πάω για να τις ελέγξουν θα τις ρυθμίσω κι ολας, ακόμα και για τον έλεγχο πληρώνεις στην χοντα,.

Civic 2009 υβριδικό

Μια χαρα ξερω κι εγω τι πληρωνα σε εξουσιοδοτημενο Honda αλλα βαλβιδες δεν κοιταγαν...Μεχρι που διαβασα για ελεγχο και πηγα σε εξω μαστορα και πληρωσα 30 ευρω .Επισης φιλτρα, τακακια , λαδια 100 ευρω ενω σε Honda μονο τακακια 130 ευρω .

Κατω απο 200 ευρω δεν ειχα πεσει σε ετησιο ελεγχο που τα τελευταια χρονια δεν ξεπερνουσα τα 7-8 χιλιαδες χλμ τον χρονο .

CRV Του 2008 αυτοματο σασμαν .

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ πιστεύω πως όλα είναι να σου κάτσει.

Εγώ πριν 5,5 χρόνια αποφάσισα να το δώσω να πάρω κάτι πιο οικονομικό σε καύσιμα.Το έβαλα αγγελία 5.000 στο έφτασα 3.900 σε τρεις μήνες δεν με είχε πάρει κανείς τηλέφωνο. Ενώ ήμουν κατά πήγα και του έβαλα ένα φτηνιάρικο σύστημα υγραερίου με 650 ευρώ και είπα όσο πάει , μετά το κάνω κοτέτσι και παίρνω άλλο.

Το αμαξάκι έχει κάνει με υγραέριο 130.000 χιλιόμετρα (258.000) συνολικά και πετάει.Βαλβίδες έχει αυτορυθμιζόμενες (opel vectra 1600) και σου λέω ότι σώθηκα.Μου πάει 6 ευρώ (ευρώ μιλάω) στα 100 χιλιόμετρα (υγραέριο βενζίνη)  ενώ και υβριδικό κουβαδάκι  να είχα πάρει σε βενζίνη περισσότερα θα μου έκαιγε.

Τα μόνα έξοδα.Από 80.000 έως 120.000 άλλαξα σταδιακά πνεύμονα 80 ευρώ , μπεκ 120 ευρώ και εγκέφαλο 270 ευρώ γιατί τα πρώτα δεν ήταν και τα καλίτερα.

Αν σκεφτείς ότι γλυτώνω περίπου 45 με 50 ευρώ κάθε 1000 χιλιόμετρα κάνε υπολογισμούς στα 130.000 χιλιόμετρα που έχω κάνει.

 

Edit.

Λαδάκια του βάζω εδώ και 120.000 χιλιόμετρα τα 10-40 από το lidl τα αλλάζω μόνος κάθε 7.000  χιλιόμετρα και δεν καίει καθόλου.

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, papoys1 είπε

Εγώ πιστεύω πως όλα είναι να σου κάτσει.

Εγώ πριν 5,5 χρόνια αποφάσισα να το δώσω να πάρω κάτι πιο οικονομικό σε καύσιμα.Το έβαλα αγγελία 5.000 στο έφτασα 3.900 σε τρεις μήνες δεν με είχε πάρει κανείς τηλέφωνο. Ενώ ήμουν κατά πήγα και του έβαλα ένα φτηνιάρικο σύστημα υγραερίου με 650 ευρώ και είπα όσο πάει , μετά το κάνω κοτέτσι και παίρνω άλλο.

Το αμαξάκι έχει κάνει με υγραέριο 130.000 χιλιόμετρα (258.000) συνολικά και πετάει.Βαλβίδες έχει αυτορυθμιζόμενες (opel vectra 1600) και σου λέω ότι σώθηκα.Μου πάει 6 ευρώ (ευρώ μιλάω) στα 100 χιλιόμετρα (υγραέριο βενζίνη)  ενώ και υβριδικό κουβαδάκι  να είχα πάρει σε βενζίνη περισσότερα θα μου έκαιγε.

Τα μόνα έξοδα.Από 80.000 έως 120.000 άλλαξα σταδιακά πνεύμονα 80 ευρώ , μπεκ 120 ευρώ και εγκέφαλο 270 ευρώ γιατί τα πρώτα δεν ήταν και τα καλίτερα.

Αν σκεφτείς ότι γλυτώνω περίπου 45 με 50 ευρώ κάθε 1000 χιλιόμετρα κάνε υπολογισμούς στα 130.000 χιλιόμετρα που έχω κάνει.

Edit.

Λαδάκια του βάζω εδώ και 120.000 χιλιόμετρα τα 10-40 από το lidl τα αλλάζω μόνος κάθε 7.000  χιλιόμετρα και δεν καίει καθόλου.

Το παραπανω οχημα θεωρειται αξιοπιστο για ενα μεγαλο ταξιδι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, Mr V είπε

Το παραπανω οχημα θεωρειται αξιοπιστο για ενα μεγαλο ταξιδι?

Αν ειναι καλοσυντηριμενο γιατι να μην ειναι τουλαχιστον για Ελλαδα ? Εξαρταται και τι εννοεις μεγαλο ταξιδι .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Mr V είπε

Το παραπανω οχημα θεωρειται αξιοπιστο για ενα μεγαλο ταξιδι?

Γιατί να μην είναι αξιόπιστο.Συντηρημένο κανονικά σε εξωτερικό συνεργείο και μόνος όπως είπα  λάδια φίλτρα μπουζί πιο σύντομα και από ότι λέει ο κατασκευαστής

Και που νομίζεις φίλε μου τα έχει κάνει τα 130.000 χιλιόμετρα σχεδόν 25.000 το χρόνο ;;;;;  Στην Αθήνα ;;;;

Αθήνα - Κύμη 3-4  φορές το μήνα (170 χιλ) χωρίς στάση και  Σαββατοκύριακο Αθήνα - Γιάννενα με στάση 5-10 λεπτών για κρύο καφέ στο χέρι.:P

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, papoys1 είπε

Εγώ πιστεύω πως όλα είναι να σου κάτσει.

Εγώ πριν 5,5 χρόνια αποφάσισα να το δώσω να πάρω κάτι πιο οικονομικό σε καύσιμα.Το έβαλα αγγελία 5.000 στο έφτασα 3.900 σε τρεις μήνες δεν με είχε πάρει κανείς τηλέφωνο. Ενώ ήμουν κατά πήγα και του έβαλα ένα φτηνιάρικο σύστημα υγραερίου με 650 ευρώ και είπα όσο πάει , μετά το κάνω κοτέτσι και παίρνω άλλο.

Το αμαξάκι έχει κάνει με υγραέριο 130.000 χιλιόμετρα (258.000) συνολικά και πετάει.Βαλβίδες έχει αυτορυθμιζόμενες (opel vectra 1600) και σου λέω ότι σώθηκα.Μου πάει 6 ευρώ (ευρώ μιλάω) στα 100 χιλιόμετρα (υγραέριο βενζίνη)  ενώ και υβριδικό κουβαδάκι  να είχα πάρει σε βενζίνη περισσότερα θα μου έκαιγε.

Τα μόνα έξοδα.Από 80.000 έως 120.000 άλλαξα σταδιακά πνεύμονα 80 ευρώ , μπεκ 120 ευρώ και εγκέφαλο 270 ευρώ γιατί τα πρώτα δεν ήταν και τα καλίτερα.

Αν σκεφτείς ότι γλυτώνω περίπου 45 με 50 ευρώ κάθε 1000 χιλιόμετρα κάνε υπολογισμούς στα 130.000 χιλιόμετρα που έχω κάνει.

Edit.

Λαδάκια του βάζω εδώ και 120.000 χιλιόμετρα τα 10-40 από το lidl τα αλλάζω μόνος κάθε 7.000  χιλιόμετρα και δεν καίει καθόλου.

Ακριβώς στην ίδια περίπτωση ήμουν εγώ.

Επειδή κάνω πολλά χιλιόμετρα ετησίως (45000) εκτός πόλης.

Πήγα να το δώσω και μόνο 2 έμποροι ήρθαν με 1900 και θα του αλλάζαν αναρτήσεις και σετ συμπλέκτη και θα το έβαζαν 4000.

Το αμάξι ήταν καθαρό απο θέμα σασί.

Το μάζεψα , του έβαλα γκάζι, ταλαιπωρήθηκα στις αρχές μέχει που ρυθμίστηκε σωστά απο άλλο μάστορα-μηχανολόγο.

Πλέον έχει γράψει 410000 και 105000 με υγραεριο. 4 φορές εχω δει βαλβίδες.

Λάδια του βάζω ημισυνθετικά 10 -40 της Texaco και μαζί με φίλτρο,

Και που το στροφάρω όχι συνεχώς δέν καίει καθόλου.

Στις 8500 χλμ πέταμα, παίζει μεγάλο ρόλο στην ζωή του κινητήρα

11 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Μια χαρα ξερω κι εγω τι πληρωνα σε εξουσιοδοτημενο Honda αλλα βαλβιδες δεν κοιταγαν...Μεχρι που διαβασα για ελεγχο και πηγα σε εξω μαστορα και πληρωσα 30 ευρω .Επισης φιλτρα, τακακια , λαδια 100 ευρω ενω σε Honda μονο τακακια 130 ευρω .

Κατω απο 200 ευρω δεν ειχα πεσει σε ετησιο ελεγχο που τα τελευταια χρονια δεν ξεπερνουσα τα 7-8 χιλιαδες χλμ τον χρονο .

CRV Του 2008 αυτοματο σασμαν .

Στο Σαρακακη 40 ευρω την εργατοωρα παίρνουν +φπα.

Απλώς εγω πλέον ψωνιζω οτι θελω γνήσιο απο επίσημο αντιπρόσωπο στην Αγγλια με μισή τιμή απο εδώ και σου έρχονται σπίτι.

Επεξ/σία από meletis_m
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν το αυτοκίνητο όταν του κάνεις τα βασικά δεν το ταλαιπωρείς πιστεύω ότι δεν πρόκειται ποτέ να σε αφήσει στο δρόμο.Στο δρόμο σε αφήνει όταν το έχεις αφήσει στην τύχη του συνεργείου και εσύ δεν ξέρεις που πάνε τα 4.Πολλοί δεν κοιτάνε καν το δείχτη λαδιού ή πάνε βενζινάδικο και λένε σε κάποιον υπάλληλο κοίταξε αν έχουν αέρα τα λάστιχα.Εκεί κάτι μπορεί να μην δώσει σημασία το συνεργείο να μη σου πει ότι κάτι θέλει αλλαγή ή ο πιτσιρικάς αντί π.χ. για 28 λίβρες να σου βάλει 18 ή 38 , και να την πατήσεις. Ποια είναι τα βασικά.

Για το δικό μου αλλαγή ιμάντα εκεντροφόρου με τις σχετικές τροχαλίες κάθε 60-70 χιλ.χιλιόμετρα  που λέει ο κατασκευαστής μου και κάθε δεύτερη αλλαγή αντλία νερού.

Λαδάκια κάθε 6-7 χιλιάδες χιλιόμετρα εγώ βάζω ημισυνθετικά 10/40 και όχι συνθετικά που λέει ο κατασκευαστής κάθε 20 ή 25 χιλιάδες χιλιόμετρα.Δεν ζούμε στη Νορβηγία ή στη Ρωσία να καταπονείται από τους μείον 10  20 ή 30 κάθε πρωί ο κινητήρας και μέχρι να ζεσταθούν για να λιπάνουν σωστά.Και τα 15/40 για Ελλάδα μια χαρά είναι .

Μπουζί φίλτρα μέσα στον προβλεπόμενο χρόνο.

Φρένα - Λάστιχα - αναρτήσεις έλεγχος μπροστινό σύστημα (πρόσφατα άλλαξα δίσκους τακάκια μπρος πίσω για πρώτη φορά (άλλαζα μόνο τακάκια) και μπροστινά ψαλίδια)

Προγραμματίζω να του αλλάξω σύντομα αισθητήρες λ κλπ (γιατί ο ένας λ σχεδόν τα έχει παίξει) οπότε θα πάνε πακέτο,γύρω στα 200 έχουν και οι δύο.

Εξάλλου δεν είναι τυχαίο ότι στις 258.000 χιλιόμετρα αλλάζω λάδια το χειμώνα δεν καίει σταγόνα και  ζήτημα να λείπουν το καλοκαίρι 200-300 γραμμάρια ,αν έχω κάνει μακρινά ταξείδια,για τα οποία φυσικά δεν χρειάζεται καν συμπλήρωμα.Απλά η ένδειξη του δείκτη από το φουλ άντε όπως είπα το καλοκαίρι να πέσει μέχρι τη μέση της ένδειξης.

Όπως είπα λάδια φίλτρα μπουζί αλλάζω μόνος ,δεν είναι δα και καμιά επιστήμη (το εξουσιοδοτημένο δεν είχε κουμπώσει καλά το φίλτρο καμπίνας και περνούσαν όλα τα σκουπίδια  μέσα)   όσο για  ανταλλακτικά τα αγοράζω μόνος από onparts ή από maxparts και για κάτι πιο ειδικό για opel από Χριστόπουλο στα Πατήσια όπως πρόσφατα πήρα ένα κολάρο νερού που έτρεχε με 18 ευρώ γνήσιο (στην opel οι φωστήρες ζητούσαν 43).

Μετά από συζήτηση έχω βρει συνεργείο που τα πάω και πληρώνω εργατικά.Εξάλλου στην οικογένεια υπάρχουν τρία αυτοκίνητα πακέτο για τα οποία εγώ ασχολούμαι και δεν τον συμφέρει να τα χάσει.Εξάλλου όπως έχουμε συζητήσει από τα ανταλλακτικά ελάχιστο κέρδος έχουν αυτοί.Το μεγάλο πακέτο από τη διαφορά που προκύπτει αν κάποιος το αγοράσει μόνος του,το παίρνει ο προμηθευτής γιατί όπως μου είπε  έχει και την ευθύνη να  διαθέτει προσωπικό να τους το στείλει άμεσα.Αυτή τη δουλειά την κάνω μόνος

Πιστεύω πως ο ο άνθρωπος δεν λέω να στερείται κάτι απλά από πολλές πλευρές πλευρές μπορεί να κερδίσει χρήματα αν έχει το μυαλό αλλά κυρίως τη θέληση.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, papoys1 είπε

Εγώ πιστεύω πως όλα είναι να σου κάτσει.

Εγώ πριν 5,5 χρόνια αποφάσισα να το δώσω να πάρω κάτι πιο οικονομικό σε καύσιμα.Το έβαλα αγγελία 5.000 στο έφτασα 3.900 σε τρεις μήνες δεν με είχε πάρει κανείς τηλέφωνο. Ενώ ήμουν κατά πήγα και του έβαλα ένα φτηνιάρικο σύστημα υγραερίου με 650 ευρώ και είπα όσο πάει , μετά το κάνω κοτέτσι και παίρνω άλλο.

Το αμαξάκι έχει κάνει με υγραέριο 130.000 χιλιόμετρα (258.000) συνολικά και πετάει.Βαλβίδες έχει αυτορυθμιζόμενες (opel vectra 1600) και σου λέω ότι σώθηκα.Μου πάει 6 ευρώ (ευρώ μιλάω) στα 100 χιλιόμετρα (υγραέριο βενζίνη)  ενώ και υβριδικό κουβαδάκι  να είχα πάρει σε βενζίνη περισσότερα θα μου έκαιγε.

Τα μόνα έξοδα.Από 80.000 έως 120.000 άλλαξα σταδιακά πνεύμονα 80 ευρώ , μπεκ 120 ευρώ και εγκέφαλο 270 ευρώ γιατί τα πρώτα δεν ήταν και τα καλίτερα.

Αν σκεφτείς ότι γλυτώνω περίπου 45 με 50 ευρώ κάθε 1000 χιλιόμετρα κάνε υπολογισμούς στα 130.000 χιλιόμετρα που έχω κάνει.

Edit.

Λαδάκια του βάζω εδώ και 120.000 χιλιόμετρα τα 10-40 από το lidl τα αλλάζω μόνος κάθε 7.000  χιλιόμετρα και δεν καίει καθόλου.

πιο πολυ μας δουλευεις παρα πραγματικοτητα οσα λες γτ οι καταναλωσεις που μας λες απλα δεν υπαρχουν η σβηνεις στην κατηφορα η πηγαινεις με οδικη βοηθεια, κατα δευτερον τα λαδακια lidl μη το πεις παραεξω γτ θα σε παρουν με τις πετρες. τα υπολοιπα που γραφεις ειναι φυσιολογικα για τα χλμ που εχεις κανει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, bromiaris είπε

Την απάντηση την έδωσες μόνος σου και είναι: Γυναίκα Οδηγός.    

οχι να πω την αληθεια ειναι πολυ καλη οδηγος. απλα επειδη δεν το οδηγω εγω δεν ειχα δει ποσα χιλιομετρα ειχε κανει απο την τελευταια αλλαγη.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 24/8/2018 στις 10:09 ΠΜ, kostasgr78 είπε

Οι 8 στους 10 που γνωρίζω που έχουν βάλει υγραέριο, τούς έβγαλε μέτρια ή μεγάλη βλάβη κάποια στιγμή και σε μερικούς η βλάβη ήταν μεγαλύτερη και από το κόστος των καυσίμων που είχαν γλιτώσει στα χρόνια.

Προσωπικά, θα πήγαινα σε ο,τιδήποτε μόνο εργοστασιακό.

Εγω παλι οποιον ξερω με αεριο, δεν του εχει βγαλει τιποτα. Ο μονος που ειχε προβληματικη λειτουργια ηταν ενας φιλος που ειχε βαλει σε αμαξι που δεν ηταν απολυτως συμβατο αλλα δε τον ενοιαζε γιατι το αυτοκινητο πηγαινε για πεταμα. Ακομα κι αυτος εβγαλε 40,000χλμ παντως (οργωνε το λεκανοπεδιο ολη μερα).

4 ώρες πριν, dancer είπε

πιο πολυ μας δουλευεις παρα πραγματικοτητα οσα λες γτ οι καταναλωσεις που μας λες απλα δεν υπαρχουν η σβηνεις στην κατηφορα η πηγαινεις με οδικη βοηθεια, κατα δευτερον τα λαδακια lidl μη το πεις παραεξω γτ θα σε παρουν με τις πετρες. τα υπολοιπα που γραφεις ειναι φυσιολογικα για τα χλμ που εχεις κανει.

6€ με 0.72€ το αεριο και Vectra 1.6 παλιας τεχνολογιας οντως δεν παιζει. Αλλα και 8€ να του παει, παλι κερδισμενος ειναι. Αμα εντος πολης βαραει 10/100, η βενζινη ειναι αιμοραγγια. Ειδικα το καλοκαιρι βαζεις 20€ και δε το νιωθει το αυτοκινητο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εγω παλι νομιζω οτι ολη αυτη η ιστορια με το υγραεριο χαλανε

ειναι οπως πριν 20 χρονια οτι το abs ηταν βλακεια.

οτι η αμολυβδη βενζινη δεν ηταν δυνατη .

οτι το υγραεριο ανατιναζετε αμα σε χτυπησουν απο πισω κτλ.

εχει αλλαξει παρα πολυ η τεχνολογια σε σχεση με πριν 10 χρονια στο υγραεριο.

παιζει πολυ μεγαλο ρολο η ρυθμιση του αυτοκινητου στο μειγμα. 

εγω προσωπικα εχω σπασει το μηχανακι μου σε ταξιδι επειδη δεν ηταν σωστο το προγραμμα στον εγκεφαλο με την βενζινη.

δεν εχει να κανει με το αεριο αλλα με την ρυθμιση του αυτοκινητου.

εγω οταν πηγα  στο τσοπελογιαννη ερχεται ο τυπος που θα το ρυθμιζε του λεω ακου φιλε . 

δεν με νοιαζει να καιει λιγο παραπανω βενζινη η αεριο. το θελω να ειναι safe. ας καιει παραπανω δεν με νοιαζει και μου λεει οκ.

τωρα το εκανε η οχι δεν ξερω. παντως τα μπουζια που εβγαλα ηταν κομπλε πεντακαθαρα οπως και με την βενζινη.

 

Επεξ/σία από tyf
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, tyf είπε

εγω παλι νομιζω οτι ολη αυτη η ιστορια με το υγραεριο χαλανε

ειναι οπως πριν 20 χρονια οτι το abs ηταν βλακεια.

οτι η αμολυβδη βενζινη δεν ηταν δυνατη .

οτι το υγραεριο ανατιναζετε αμα σε χτυπησουν απο πισω κτλ.

εχει αλλαξει παρα πολυ η τεχνολογια σε σχεση με πριν 10 χρονια στο υγραεριο.

παιζει πολυ μεγαλο ρολο η ρυθμιση του αυτοκινητου στο μειγμα. 

εγω προσωπικα εχω σπασει το μηχανακι μου σε ταξιδι επειδη δεν ηταν σωστο το προγραμμα στον εγκεφαλο με την βενζινη.

δεν εχει να κανει με το αεριο αλλα με την ρυθμιση του αυτοκινητου.

εγω οταν πηγα  στο τσοπελογιαννη ερχεται ο τυπος που θα το ρυθμιζε του λεω ακου φιλε . 

δεν με νοιαζει να καιει λιγο παραπανω βενζινη η αεριο. το θελω να ειναι safe. ας καιει παραπανω δεν με νοιαζει και μου λεει οκ.

τωρα το εκανε η οχι δεν ξερω. παντως τα μπουζια που εβγαλα ηταν κομπλε πεντακαθαρα οπως και με την βενζινη.

Σωστά τα λές .

Όταν βάζεις υγραέριο ή φυσικό αέριο τα Α&Ω είναι η ρύθμιση.

Το 80% κάνει μια βόλτα το τετράγωνο και έτοιμο είναι ή δεν ξέρουν να ρυθμίζουν και το βάζουν στο αυτόματο.

Το έψαξα καθως σπουδάζω πληροφορική και οπατέρας μου το πήγε σε εναν που δεν ήξερε.

Ασχολήθηκα ο ίδιος , άλλαξα μηχανικό ο οποίος ήξερε απο ΜΕΚ.

Βάλαμε αναλυτη καυσαερίων και το βγάλαμε στο 90 για ρύθμιση.

Το αμάξι άλλαξε αμέσως συμπεριφορά.

Του έχω ενεργοποιήσει και ρίχνει και βενζίνη, και του κάνω έλεγχο ανα 30000 τις βαλβίδες, έχει μηχανικές.

Κανένα πρόβλημα μέχρι στιγμής , εκτός απο την αρχή.

Έχω σύνολο 410000 και με υγραέριο 105000 χλμ

Στην πράξη φέρνεις το χάρτη υγραερίου στο χάρτη βενζίνης

Εάν σε χτυπύσουν με βενζίνη πιο γρήγορα γίνεται η ανάφλεξη.

Σε όλα τα συστήματα υγραέριου υπάρχουν 2 βαλβίδες.

Στο εξωτερικό χρησιμοποιούν υγραεριο εδω και 20 χρόνια είτε στα αυτοκίνητα ή στην θέρμανση

Επεξ/σία από meletis_m
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κύριοι καλημέρα 

θα ήθελα γνώμες για τοποθέτηση αερίου σε Nissan Almera n15 1400cc

βρισκομαι θεσσαλονικη και απο λίγα που έχω ακούσει εκτοσ Φόρουμ καποιοι λένε ότι δε θα υπάρξει πρόβλημα με το συγκεκριμένο μοντέλο και άλλοι λέμε ότι γενικά τα Nissan έχουν θέμα με αέριο 

τελικα τι ισχύει ?

ποια μάρκα να βάλω και ποιον εγκατάστατη?

Cng η lpg?

Μια φίλη έχει το ίδιο μοντέλο και έχει εγκατάσταση αερίου lpg με λαδιερα εδώ  και 3 χρόνια και γενικά είναι απροβλημάτιστο το αμάξι και χωρίς την τρελή συντήρηση που πρέπει να γίνεται 

Επιπρόσθετα  το αμάξι έχει 360000 χλμ 

θα εκτιμούσα γνώμες γιατί με την βενζίνη στα ύψη και τα οικονομικά στο πάτο δύσκολα τα πράγματα 

Ευχαριστω προκαταβολικά για την οποία γνώμη 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν νομιζω να εχεις προβλημα .Καλη εγκατασταη να γινει καιενααξιοπιστοσυστημαπου θα σου προτεινει ο εγκαταστατης .

 

Το φυσικοαεριο Cng ειναι ακαμα στην αρχη με πολυ μιρο δικτυο ανεφοδιασμου και μικρη εμπειιρια αντιθετα με το υγραεριο .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...