Προς το περιεχόμενο

Cyberpunk 2077 [PC]


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ tbh το άφησα το game και δεν είναι τόσο το performance, ή τα keybinds που κουτσά στραβά τα έφερα όλα σε υποφερτά επίπεδα με mods ή edits στα αρχεία, αλλά πραγματικά τα ζουζούνια που όσο έπαιζα ανακάλυπτα καινούρια κάθε φορά. Από απλά τύπου να μη μπορείς να κάνεις pickup items που είναι σε συγκεκριμένα μέρη και σε εμποδίζει μάλλον το collision ή να καλείς το αυτοκίνητο με το V και αυτό να εκτοξεύεται από το υπερπέραν λες και το βάρεσε ο Hulk. Άσε που μια φορά μου ήρθε άλλο αυτοκίνητο με οδηγό μέσα 😁 που αφού προσγειώθηκε επιτυχώς πάνω σε άλλα αυτοκίνητα ο τύπος την έκανε με ελαφρά λες και δεν είχε συμβεί τίποτα και μετά το V δε δούλευε κιόλας... Μέχρι npc και AI της κακιάς ώρας που δεν βγάζει κανένα νόημα πχ στο bazaar έκανα hack για distraction ένα arcade machine για πλάκα και έκανε trigger έναν npc από μια διπλανή πολυκατοικία καμιά κατοσταριά μέτρα μακριά που δεν είχα πάει καν, ο οποίος με προσπέρασε ενώ ήμουν δίπλα του για να πάει να το τσεκάρει. Τον έκανα mercy kill από πίσω μόνο και μόνο για να τον απαλλάξω από το ψηφιακό μαρτύριό του.😁

Σε 5-6 μήνες τα ξαναλέμε όταν θα έχουν πέσει και οι τιμές στις gpu.

Επεξ/σία από ilos
  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Αυτό το με το hex editor ανέβασε απλα το cpu usage μου, από 30% στο 60%. Όντως με ανοιχτό το task manager, έβλεπα τα μισά threads να δουλεύουν. 

Δοκίμασα και την αλλαγή για cpu/gpu pool χωρίς αλλαγή. Βασικά δξε δοκίμασα να το ξεκινήσω ως admin μόνο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, HellionKal είπε

Τα 2 μου σεντς, σε ένα ρηβιού που λογικά δεν θα ικανοποιήσει κανέναν.

https://ragequit.gr/reviews/item/cyberpunk-2077-pc-review/

Παίζει να είναι το μεγαλύτερο review που έχω γράψει ποτέ κιόλας.

Το καλύτερο review του cyberpunk 2077. 

Ίσως το παιχνίδι να αγαπηθεί περισσότερο συν τω χρόνω, όταν οι gamers το δεχτούν για αυτό που είναι και πάψουν να το συγκρίνουν με αυτό που είχαν φανταστεί ότι θα είναι. To πολυετές overexposure δεν κάνει καλό, ειδικά όταν έχει μεσσιανικό περίβλημα (in cdpr we trust).

Αν μη τι άλλο έθεσαν τον πήχυ (με ρίσκο) πολύ ψηλά (κάπου τους βγήκε κάπου όχι). Οι άλλες εταιρείες θα ακολουθήσουν με ρίσκο και μεγαλεπήβολους στόχους; Πολύ αμφιβάλω.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, d4ydr33m3r είπε

ο "emergent" gameplay του GTA3? Φιλε μου προφανως θελεις αλλου ειδους παιχνιδι απο οτι καταλαβα και κακως στραφηκες προς το cyberpunk.. Εγω ηθελα ενα next gen Deus Ex σε αναβολικα και οχι ενα GTA.. Και το πηρα και με το παραπανω.. Mπορει να μην εχει τον προσανατολισμο του Deus Ex σε θεματα πολιτικα αλλα ο κοσμος του εχει αποδωθει πολυ καλα imo..

Μα δεν ήθελα GTA. 

Η CDPR μπορούσε να είχε φτιάξει κάτι στο πλαίσιο του Deus Ex (απλό ή τουμπανιασμένο) και επέλεξε να το κάνει open world. Το οποίο open world, κοστίζει σε performance, κοστίζει σε ανθρωποώρες για κατασκευή, κοστίζει σε bugs και κοστίζει σε πολυπλοκότητα. 

Στο CP77 σίγουρα δίνει χαρακτήρα στην πόλη και αίσθηση προσανατολισμού, δίνει χώρο και χρόνο να ξεσκάσεις και να κωλοβαρέσεις αλλά ως εκεί. Το ανύπαρκτο (μεταφορικά) AI και τα ανύπαρκτα (κυριολεκτικά) συστήματα για να έχεις πάρε-δώσε με τα διάφορα factions και τους NPCs το περιορίζουν να είναι ντεκόρ και χαμαλοαποστολές για farming.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, zeniath είπε

Η γκαρσονα τον μάρανε τον άλλο.

Ηταν παραδειγμα για το ποσο ρηχα και immersion breaking ειναι τα npc scripts. Δεν με μαρανε τπτ.

"The city streets are bustling with crowds of people from all facets of life, all living their lives, with a full day/night cycle."

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλά, με το νερό δεν ασχολήθηκαν καθόλου ρε παιδιά?? Είναι δυνατόν? Το πατάς, ρίχνεις σφαίρες, περνάς με μηχανή. Τίποτα. Σα να μην υπάρχει. Αυτό και ότι οι λακούβες είναι χωρίς επίδραση στα οχήματα είναι λίγο φάουλ.

Επεξ/σία από nikpoth
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρε αυτοί που πανε δεξιά αριστερά σαν τον sephiroth τι είναι. Τώρα πολεμαω έναν cyberpsycho και κάνει τρίπλες σαν τον Ronaldinho

Επεξ/σία από aekoupoli
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν εχω διαβασει ολο το thread. Προσωπικα το εχω παιξει λιγο. Φαινεται ενδιαφερον. Δεν εχω παρατηρησει κατι περιεργο. Εναν 3600 εχω και μια 5700xt. Το παιχνιδι "παιζει" πολυ καλα. με τις ρυθμισεις ολες στο High/Ultra σε 1080p. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, iddqdiddqd είπε

Μα δεν ήθελα GTA. 

Η CDPR μπορούσε να είχε φτιάξει κάτι στο πλαίσιο του Deus Ex (απλό ή τουμπανιασμένο) και επέλεξε να το κάνει open world. Το οποίο open world, κοστίζει σε performance, κοστίζει σε ανθρωποώρες για κατασκευή, κοστίζει σε bugs και κοστίζει σε πολυπλοκότητα. 

Στο CP77 σίγουρα δίνει χαρακτήρα στην πόλη και αίσθηση προσανατολισμού, δίνει χώρο και χρόνο να ξεσκάσεις και να κωλοβαρέσεις αλλά ως εκεί. Το ανύπαρκτο (μεταφορικά) AI και τα ανύπαρκτα (κυριολεκτικά) συστήματα για να έχεις πάρε-δώσε με τα διάφορα factions και τους NPCs το περιορίζουν να είναι ντεκόρ και χαμαλοαποστολές για farming.

Θα σου πρότεινα μιας και όπως λες και ο ίδιος να το προχώρησεις αρκετά και να κρίνεις αργότερα αν πρόκειται για ντεκόρ χαμαλοαποστολες ή όχι. Να δεχτώ ότι το AI είναι πολύ κατώτερο του αναμενόμενο αλλά η CDPR ποτέ δεν υποσχέθηκε τουλάχιστον όσο έχει υποπεσει στην αντίληψη μου κάτι ανάλογο και τόσο μεγαλεπιβολο με αυτό που είχες κατά νου. 

Βασικά είναι κυβερνοσυμπαν με ότι αυτό συνεπάγεται οπότε μη το κουράζουμε αν δεν γνωρίζουμε τι συνεπάγεται αυτό και τι είναι ιδανικό για τέτοιες περιπτώσεις.Αυτό νομίζω λέει πολλά άλλα each to his own..moving on

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, d4ydr33m3r είπε

Να δεχτώ ότι το AI είναι πολύ κατώτερο του αναμενόμενο αλλά η CDPR ποτέ δεν υποσχέθηκε τουλάχιστον όσο έχει υποπεσει στην αντίληψη μου κάτι ανάλογο και τόσο μεγαλεπιβολο με αυτό που είχες κατά νου. 

Μερικά παραδείγματα:
 

Αναφορά σε κείμενο

 

Speaking to WCCFTech, Liu revealed that in Cyberpunk 2077, the police force is "up for hire" and that "laws exist to take bribes from corporations." The corporation could bribe the government to pass a law and then used the corrupt police force to send the law after players. Night City is "a city of people trying to constantly get one up on each other" and it's "not a place where you want to trust the government," explained Liu.

The Night City police force isn't the only group that may come after the player character. CD Projekt RED is also working on a gameplay system where NPCs will "not be very nice" to players if they start killing many people and that "powerful" people may come after the player.

 

 

Αναφορά σε κείμενο

According to new CDPR interviews, Cyberpunk 2077's new real-time AI systems will allow for incredible dynamism. Thousands of NPCs will have actual daily routines throughout Night City's six districts, including a ton of robust and varied characters with cyborg implants, unique designs and animations, and day and night cycles.

 

 

Αναφορά σε κείμενο

“One of the binding philosophies of the game is that your actions have consequences. And that also goes back to the original sources in the tabletop game. In the tabletop game, there is no system for karma; good things and so forth. But you can pretty much guess that if you blow away some guy in a gang, his gang’s going to remember, and they’re going to find you. That is realistic, that is the way things really go.”

 

Σε κάθε περίπτωση, το παιχνίδι αυτή τη στιγμή είναι αυτό που είναι και έχει σίγουρα πράγματα να δώσει.  Σε κάθε περίπτωση, όπως λες καλύτερη εικόνα θα έχω μετά το τέλος. Νομίζω θα χαλάσω εντελώς το playthrough αν το βάλω στο ψυγείο για κανα τρίμηνο. Δραματικές βελτιώσεις στο βάθος του open world θα δούμε δύσκολα, εκτός αν κάποια από τα κομμένα features ήταν κυριολεκτικά στο 90% done πριν τα κόψουν. Βραχυπρόθεσμα πιο πολύ θα με έκαιγε να δώσουν μερικά QoL features (lock/mark as trash στο inventory και sort by DPS στα ρούχα εσάς κοιτάω).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γίνεται κάπως όταν σκύβω να μην σκοτεινιαζει  η οθόνη?

Επισης τα mod από κάποιο όπλο πως τα βγάζω για να τα βάλω σε άλλο όπλο?

Και αυτά πού λέει buy vehicle πρέπει να του αλλάξουν εικονίδιο.ειναι ίδιο με jobs και με μπερδεύουν

Επεξ/σία από aekoupoli
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχοντας προχωρήσει αρκετά το παιχνίδι, έχω να πω ότι τα side quests έχουν τρομερές ιστορίες που δένουν μια "ζωή" που ζεις στην NC. Έχει πολύ ζουμί το παιχνίδι, ελπίζω όταν φτιάξουν τα bugs/performance/κλπ να το απολαύσουν και όσοι το κατακρίνουν και να αλλάξουν άποψη, γιατί αξίζει.

Την πάτησα όμως και βρέθηκα να ξυπνάω σε μπανιέρα με παγάκια γυμνός χωρίς equipment, ευτυχώς είχα τα Gorilla Arms και εβγαλα το άχτι μου, δεν ήταν καιρός για stelth.

Btw μονο εγώ είμαι ο ψυχοπαθής που όταν τελειώνει το fight και παω να lootάρω τους εχθρούς, σιγουρεύω ότι πέθαναν και τους κόβω κεφαλια/πόδια/κλπ? Γιατί πολλές φορές ψυχοραγούν χωρίς να είναι νεκροί και σιγά μη τους αφήσω να ζήσουν.

 

Υ.Γ. Μέχρι στιγμής αγαπημένα side quests από θέμα story, με το ζευγάρι πλουσίων, ο ντεντέκτιβ με το σκουλαρίκι και ο ταρίφας. Δεν λέω περισσότερα για να μην spoilάρω και όσοι έχουν φτάσει να τα κάνουν, καταλαβαίνουν ποια λέω.

 

Επεξ/σία από zeniath
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω εχω φτασει απο εχθες στο point of no return και προσπαθω να δω ποια gigs/side quests πρεπει να κανω που λογικα μετα θα εξαφανιστουν λογω ιστοριας.. Μαζευω και λιγο χρημα, κανω λιγο loot και leveling ακομη και πηρα και 

Spoiler

την πορσε του Τζωνη του Ασημοχερη 😛

 

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, zeniath είπε

Btw μονο εγώ είμαι ο ψυχοπαθής που όταν τελειώνει το fight και παω να lootάρω τους εχθρούς, σιγουρεύω ότι πέθαναν και τους κόβω κεφαλια/πόδια/κλπ? Γιατί πολλές φορές ψυχοραγούν χωρίς να είναι νεκροί και σιγά μη τους αφήσω να ζήσουν.

Νομίζω μια σφαίρα στα μούτρα είναι αρκετή, εκτος άμα κανεις οικονομία στις σφαίρες. :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...