Προς το περιεχόμενο

Ηλεκτρικό σκούτερ


telis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 λεπτά πριν, nikx είπε

Καλησπερα οταν φορτιζει το D2 πρεπει να το χεις αναμενο το ποδηλατο για να φορτισει λογικα οχι μιας και πεφτει σε sleep μετα απο 10 λεπτα.

Πως καταλαβαινεις οτι φορτιζει αναβοσβηνει κανα λαμπακι; το βαλα για πρωτη φορτιση μετα απο πρωτη κανονικη βολτα και δεν βλεπω να αναβει τιποτα με τον φορτιστη στην πριζα. 

Edit:Ο φορτιστης στο τουβλο πανω εχει ενα αναμενο φωτακι ,μηπως αυτο σβηνει οταν φορτισει η μπαταρια;

Φορτίζει είτε το έχεις ανοικτό είτε κλειστό...(που είναι και το λογικο)

οταν είναι πλήρης φορτισμένη η μπαταρία το led του φορτιστή είναι πράσινο....

ενω οταν φορτίζει είναι κόκκινο....

Τουλάχιστον αυτό βλέπω εγώ....Στο δικό μου....

Επεξ/σία από anergos13
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 788
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Thank you φιλε και μενα κοκκινο ειναι προς το παρον αρα φορτιζει.

Μια τελευταια ερωτηση ,το πηγα σημερα λιγο σε χωματοδρομο πρωτη βολτα και την ακουσε λιγο το ποδηλατο ,λολ με αποτελεσμα εκει που δειχνει το βελος στην φωτο να κουνιεται ελαφρως το τιμονι μπρος πισω ,να εχει μια λασκα δηλαδη.

Ειναι φυσιολογικο;

Να σφιξω καμμια βιδα να "δεσει" και αν ναι ποια; 

Capture.JPG.7ef1677f29d0ed1997ad00aeb04567bc.JPG

 

Επεξ/σία από nikx
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, nikx είπε

Thank you φιλε και μενα κοκκινο ειναι προς το παρον αρα φορτιζει.

Μια τελευταια ερωτηση ,το πηγα σημερα λιγο σε χωματοδρομο πρωτη βολτα και την ακουσε λιγο το ποδηλατο ,λολ με αποτελεσμα εκει που δειχνει το βελος στην φωτο να κουνιεται ελαφρως το τιμονι μπρος πισω ,να εχει μια λασκα δηλαδη.

Ειναι φυσιολογικο;

Να σφιξω καμμια βιδα να "δεσει" και αν ναι ποια; 

Capture.JPG.7ef1677f29d0ed1997ad00aeb04567bc.JPG

θα λυσεις το τιμονι και θα σφιξεις την κεντρικη βιδα ....απλα θελει μεγαλυτερο Alen απ αυτα που παρεχει το ποδηλατο....

2019-08-15_184127.jpg

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@kyanokranos

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΥΨΟΣ ΑΝΑΒΑΤΗ ΒΡΗΚΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ , ΟΠΟΥ Ο ΑΝΑΒΤΗΣ ΕΙΝΑΙ 2 ΜΕΤΡΑ .

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ-ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΙΑΘΕΣΩ , ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ 500 ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ FIIDO ΤΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΤΑ ΔΩΣΩ. 

 

ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ 80 ΕΥΡΩ ΒΕΝΖΙΝΗ ΤΟ ΜΗΝΑ ΠΟΥ ΔΙΝΩ, ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ( ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ) ΚΑΠΟΙΕ ΗΜΕΡΕΣ ΤΟΝ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΩ 50 ΕΥΡΩ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΤΟΝ ΜΗΝΑ? ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΣΕ 10 ΜΗΝΕΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΩ ΚΑΤΟΠΙΝ ΝΑ ΕΧΩ ΚΕΡΔΟΣ? Η' ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟΥΣ 10 ΜΗΝΕΣ+ ? ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΥΤΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ.

ΕΠΙΣΗΣ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ( ΜΠΑΤΑΡΙΑ, CONTROLLER) ΑΠΟ ΠΟΥ? ΑΛΛΑΖΕΙ Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΤΟΥ D2. TO ΟΠΟΙΟ, D2 , ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΚΑΙ 250 WATT ΜΟΤΕΡ.

 

ΥΣΤΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΚΑΒΑΛΗΣΩ-ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ, ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ. ΑΝ ΥΣΤΕΡΑ ΜΟΥ ΦΑΝΕΙ ΑΡΓΟ, ΜΙΚΡΟ,ΚΑ?

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΠΑΝΤΩΣ ΜΕ ΤΟ PAYPAL ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ EMAIL, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΣΥΝΔΕΣΩ ΜΕ ΚΑΡΤΑ, ΚΑΝΩ ΑΓΟΡΑ.  ΤΩΡΑ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΩ ΝΕΟ PAYPAL ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ, ΑΛΛΟ  EMAIL? ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΚΑΛΟ ΒΙΝΤΕΟ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ PAYPAL ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, zio10 είπε

Καλά δε νομίζω να σταματήσουν ποτέ ποδήλατο... σκούτερ ίσως.

Θα αρχίσουν διότι γίνεται χαμός και συγκεκριμένα στην Θεσσαλία ο Κάκος χαμός από χιλιάδες ποδήλατα (και ηλεκτρικά) που παραβιάζουν τα πάντα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Θα αρχίσουν διότι γίνεται χαμός και συγκεκριμένα στην Θεσσαλία ο Κάκος χαμός από χιλιάδες ποδήλατα (και ηλεκτρικά) που παραβιάζουν τα πάντα.

Αν αρχίσουν την πάτησα! :D

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με αφορμή παλαιότερα ποστ στο παρόν θέμα, να ξεκαθαρίσω κάτι ως προς το κόστος φόρτισης για κάθε συσκευή. Καταρχάς άλλο τα KW άλλο οι KWh, το πρώτο αναφέρεται στην μέγιστη ονομαστική ισχύ μιας συσκευής και το δεύτερο είναι μονάδα μέτρησης κατανάλωσης ενέργειας.

Αν μια συσκευή ισχύος 1000W ή 1KW λειτουργήσει για μια ώρα, θα καταναλώσει ενέργεια 1KWh.

Αν ο ηλεκτροκινητήρας δλδ το μοτέρ από το πατίνι σας είναι 250W όταν το βάλετε να φορτίσει για 1 ώρα δεν σημαίνει πως θα καταναλώσει 0,25KWh, η κατανάλωση κατά την φόρτιση προκύπτει από τον φορτιστή του πατινιού. Παράδειγμα στο σκούτερ μ365 της Xiaomi ο φορτιστής βγάζει στην έξοδο 42V και αποδίδει έως 2Α, η ισχύς του φορτιστή προκύπτει αν πολλαπλασιάσεις τα V με τα Α, στην προκειμένη δλδ περίπτωση ο φορτιστής στο μέγιστο της απόδοσης του πιάνει τα 44W, οπότε αν το βάλεις να φορτίσει για 1 ώρα τότε αυτό θα καταναλώσει 0,044KWh το οποίο απλά το πολλαπλασιάζεται με το πραγματικό κόστος της κιλοβατώρας στη ΔΕΗ. 

Με λίγα λόγια μιλάμε για κάτι λεπτά σε μια τετράωρη φόρτιση που απαιτείται για το πατίνι να φορτίσει από 0%-100%.

Σε κάθε περίπτωση υπάρχουν σελίδες που υπολογίζουν το κόστος αρκεί να κάνετε ξεκάθαρο στο μυαλό σας πως ο φορτιστής είναι αυτός που καταναλώνει το ρεύμα κι όχι το μοτέρ. Επίσης σε ορισμένες συσκευές όπως η ηλ. κουζίνα, για να πιάσει την μέγιστη κατανάλωση θα πρέπει να λειτουργούν όλα τα μάτια, οπότε αν η κουζίνα είναι 6KW και εσείς ανάψετε ένα μάτι για μια ώρα δεν σημαίνει πως θα καταναλώσει 6KWh, αλλά πολύ λιγότερη ενέργεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 15/08/2019 at 20:31, NIKOS PETR said:

@kyanokranos

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΥΨΟΣ ΑΝΑΒΑΤΗ ΒΡΗΚΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ , ΟΠΟΥ Ο ΑΝΑΒΤΗΣ ΕΙΝΑΙ 2 ΜΕΤΡΑ .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ-ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΙΑΘΕΣΩ , ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ 500 ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ FIIDO ΤΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΤΑ ΔΩΣΩ. 

ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ 80 ΕΥΡΩ ΒΕΝΖΙΝΗ ΤΟ ΜΗΝΑ ΠΟΥ ΔΙΝΩ, ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ( ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ) ΚΑΠΟΙΕ ΗΜΕΡΕΣ ΤΟΝ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΩ 50 ΕΥΡΩ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΤΟΝ ΜΗΝΑ? ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΣΕ 10 ΜΗΝΕΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΩ ΚΑΤΟΠΙΝ ΝΑ ΕΧΩ ΚΕΡΔΟΣ? Η' ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟΥΣ 10 ΜΗΝΕΣ+ ? ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΥΤΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ.

ΕΠΙΣΗΣ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ( ΜΠΑΤΑΡΙΑ, CONTROLLER) ΑΠΟ ΠΟΥ? ΑΛΛΑΖΕΙ Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΤΟΥ D2. TO ΟΠΟΙΟ, D2 , ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΚΑΙ 250 WATT ΜΟΤΕΡ.

ΥΣΤΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΚΑΒΑΛΗΣΩ-ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ, ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ. ΑΝ ΥΣΤΕΡΑ ΜΟΥ ΦΑΝΕΙ ΑΡΓΟ, ΜΙΚΡΟ,ΚΑ?

ΣΧΕΤΙΚΑ ΠΑΝΤΩΣ ΜΕ ΤΟ PAYPAL ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ EMAIL, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΣΥΝΔΕΣΩ ΜΕ ΚΑΡΤΑ, ΚΑΝΩ ΑΓΟΡΑ.  ΤΩΡΑ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΩ ΝΕΟ PAYPAL ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ, ΑΛΛΟ  EMAIL? ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΚΑΛΟ ΒΙΝΤΕΟ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ PAYPAL ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ?

Κατ'αρχάς, θα βοηθούσε εάν δεν έγραφες με κεφαλαία.

  • Για την πρώτη σου "ανησυχία", απόσβεση θα έχεις σίγουρα και ακόμη ταχύτερα αν επιλέξεις το shifting version (λόγω ευκολότερης κίνησης με συνδυασμό πεντάλ & μοτέρ). Ενδεικτικά, έχω εκτιμήσει, πως, για απόσταση 15km, καθημερινά, σε moped mode, θα μου κοστίζει κάτι λιγότερο από 2€/μήνα σε ρεύμα. Αυτό θα διαφέρει ευρέως εξαιτίας πολλών παραγόντων (μορφολογία δρόμου, σταμάτα-ξεκίνα, χρήση πεντάλ), προφανώς. Πάντως, μακροχρόνια (<1 χρόνου), η απόσβεση, θεωρώ, πως είναι αναμφισβήτητη.
  • Για το δεύτερο σκέλος της πρώτης ερώτησης/ανησυχίας σου, μπορείς να διαβάσεις για ένα συμφορουμίτη (κάμποσες σελίδες πίσω), που κατέχει το Fiido D1 και πραγματικά του έχει πιει το αίμα, σε διάφορες συνθήκες.
  • Δευτερεύοντα ανταλλακτικά (π.χ. controller, όπως λες) σε όλα τα μεγάλα κινεζοσιτε και ότι οδηγούς υπάρχουν στο internet. Τώρα για μπαταρίες, έχει αναφερθεί πάλι από τον παραπάνω κάτοχο του D1, πως υπάρχει άτομο, εδώ Ελλάδα, που αναλαμβάνει τέτοιου είδους εργασίες. Φαντάζομαι, όμως, κάποια υπηρεσία (έστω και απομακρυσμένη) θα παρέχει και το κατάστημα στην Πολωνία.
  • Τις διαστάσεις, τόσο σε folding όσο και expanded μορφή, τις βρίσκεις από τα διάφορα sites και κρίνεις αναλόγως. Όπως σου είχα πει, δοκίμασε να βρεις κάποιο άλλο ποδήλατο και σύγκρινε τα. Επίσης, υπενθυμίζω, ότι αυξομειώνεται το ύψος τόσο της σέλας όσο και του τιμονιού.
  • Υπάρχουν άπειροι οδηγοί/βίντεο στο internet για το PayPal· μιλάμε για 5 λεπτά υπόθεση, οπότε δε θα έχεις ιδιαίτερο θέμα (μπορείς να ρωτήσεις και σε κάποιο αντίστοιχο θέμα για να μη βγαίνουμε off-topic).
Επεξ/σία από kyanokranos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παρέλαβα σήμερα  για το ποδηλατο ένα αντικλεπτικο της Himo (ανήκει στην Xiaomi)... ποιοτικό γενικά και σχετικά μικρό και όχι πολύ βαρύ....

Από Ebay ήρθε σε 3 εβδομάδες....στα 13,50€

 

 

20190819_105041-1134x2016.jpg

20190819_105130-1134x2016.jpg

Επεξ/σία από anergos13
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για όσους ενδιαφέρονται για αγορά ποιοτικού κράνους, με επίσημες  πιστοποιήσεις, μετά από πολύ ψάξιμο, κατέληξα στα εξής:

Giro Camden MIPS

ABUS Pedelec+

Electra Commuter Helmet

Πέρα από την απαραίτητη ευρωπαϊκή πιστοποίηση EAN 1078, πληρούν και τη νέα (σύντομα να εισαχθεί και στην επίσημη ευρωπαϊκή νομοθεσία) πιστοποίηση NTA 8766, ενδείκνυται για e-bikes μέχρι 45km/h. Εγω θα προβώ στην αγορά (από το πιο φθηνό ευρωπαϊκό Amazon) του πρώτου, κυρίως λόγω της ιστορία της εταιρείας, της τεχνολογίας MIPS (που τη βρίσκεις και σε άλλα κράνη βέβαια) και του πιο bulky σχήματος του. Εδώ η λίστα με όλα τα πιστοποιημένα με το νέο πρότυπο, κράνη. Ως υποσημειώση, τα μεγαλύτερα ονόματα στον τομέα των κρανών για ποδήλατα (30+ χρόνια εμπειρία) είναι τα, BBB, ABUS, Giro, MET. Αν κάποιος ξέρεις περισσότερες πληροφορίες, ας τις μοιραστεί μαζί μας.

Περισσότερα για τα πιο διαδεδομένα standards κρανων, μπορείτε να βρείτε εδώ.

Επεξ/σία από kyanokranos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, kyanokranos είπε

Για όσους ενδιαφέρονται για αγορά ποιοτικού κράνους, με επίσημες  πιστοποιήσεις, μετά από πολύ ψάξιμο, κατέληξα στα εξής:

Giro Camden MIPS

ABUS Pedelec+

Electra Commuter Helmet

Πέρα από την απαραίτητη ευρωπαϊκή πιστοποίηση EAN 1078, πληρούν και τη νέα (σύντομα να εισαχθεί και στην επίσημη ευρωπαϊκή νομοθεσία) πιστοποίηση NTA 8766, ενδείκνυται για e-bikes μέχρι 45km/h. Εγω θα προβώ στην αγορά (από το πιο φθηνό ευρωπαϊκό Amazon) του πρώτου, κυρίως λόγω της ιστορία της εταιρείας, της τεχνολογίας MIPS (που τη βρίσκεις και σε άλλα κράνη βέβαια) και του πιο bulky σχήματος του. Εδώ η λίστα με όλα τα πιστοποιημένα με το νέο πρότυπο, κράνη. Ως υποσημειώση, τα μεγαλύτερα ονόματα στον τομέα των κρανών για ποδήλατα (30+ χρόνια εμπειρία) είναι τα, BBB, ABUS, Giro, MET. Αν κάποιος ξέρεις περισσότερες πληροφορίες, ας τις μοιραστεί μαζί μας.

Περισσότερα για τα πιο διαδεδομένα standards κρανων, μπορείτε να βρείτε εδώ.

 

Για τέτοιες ταχύτητες (20χλμ+) εγώ θεωρώ αναγκαίο ένα κράνος με προστασία στο σαγόνι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...