Προς το περιεχόμενο

Περιεργα πραγματα στην ACS


xampo_s

Προτεινόμενες αναρτήσεις

+1 Λένε ότι δεν σε βρίσκουν σπίτι... Δεν αφήνουν καν χαρτάκι και όταν τους λες ότι ήσουν σπίτι λένε τη δικαιολογία ότι δεν γίνεται να μην πέρασαν, διότι ελέγχονται με gps! Πλέον όταν βλέπω ACS απλά δεν παραγγέλνω και πάω στο επόμενο μαγαζί! Γενική και Πόρτα Πόρτα έως τώρα όλα καλά!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 351
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μερικες φορες δεν εχεις και εναλλακτικη. Τα συστημενα της Royal Mail αυτοι τα παραδιδουν. Ας ελπισουμε να μη το λουσουν γιατι ειναι σημαντικο αυτο που περιμενω. Αν ειναι σε καποιο απο τα καταστηματα τους, μπορει να παω να το παρω απο εκει κιολας να τελειωνω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδες δεν εχει να κανει με ACS η Γενικη,αλλα με τα εκαστοτε υποκαταστηματα και τον εκαστοτε κουριερ.

Δουλευα στη Γενικη 1,5 χρονο και  απο τους 6 κουριερ για την Καλαματα δουλευαν μονο οι 2 ( εμενα δε με μετραω για ευνοητους λογους ) .

Μπορει δηλαδη η Γενικη στο δρομολογιο μικρων δεματων της παραλιακης περιοχης να ηταν σουπερ και στο δρομολογιο της βορειας περιοχης να ηταν χαλια η κατασταση,απλα επειδη αλλαζε ο κουριερ. 

Σε προσωπικο επιπεδο με την ACS ειχα πολυ ασχημες εντυπωσεις,καθως 2 δεματα που περιμενα οταν τα αναζητησα ειχαν δηλωθει  ως Απων Σημειωμα ( χαρτακι ) και οτι δεν ειχα κουδουνι με το ονομα μου.Φυσικα το σπιτι μου ειχε ενα τεραστιο 38 απ'εξω και το ονοματεπωνυμο μου,οποτε κατι τετοιο δεν εγινε.Επισης ενα τριτο δεμα ειχε ξεκινησει να επιστραφει αγγλια επειδη παλι δεν ειχα ονομα στο κουδουνι.Να πω εδω οτι ειχα αλλαξει 2 σπιτια και ετυχε να εξυπηρετει ο ιδιος κουριερ και το παλιο και το καινουργιο σπιτι,οποτε η κατασταση παρεμενε μπουρδελο.

Απο ενα σημειο και μετα  τους ειχα πιασει ολους εναν εναν στο δρομο καθως ειμασταν συναδελφοι και μαλιστα με το ιδιο δρομολογιο που ηταν το σπιτι μου,και τους ειχα ενημερωσει ποιος ειμαι,για να μου λενε στο μιλητο σε κανενα φαναρι αν ειχα δεμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 φορές "χτύπησαν" και δεν με βρήκαν (ήμουν σπίτι φυσικά).
Η κορυφαία ήταν μία άλλη φορά που ενώ τον περίμενα ντυμένος για να παραλάβω, χτυπάει και σε λιγότερο από 10 δεύτερα ήταν στο φορτηγάκι έτοιμος να φύγει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γενικα τα τελευταια χρονια εχει χαλασει η εξυπηρετηση απο την εταιρεια.Οποτε ειναι στην διανομη ενα συγκεκριμενο ατομο ολα μια χαρα οταν αλλαζουν γινεται χαμος.Περιμενα πακετο απο αγορα στο αμαζον και ηταν για επιστροφη(η δικαιολογια ηταν οτι δεν υπηρχε τηλεφωνο ασχετα που το κουδουνι ειχε το ονομα στα αγγλικα.Δεν ηρθαν καν και μου ειπαν χωρις τηλεφωνο δεν γινεται τιποτα.Οντως συμπεριφορα δημοσιων υπαλληλων στο καταστημα.).Παντως εγω δινω κατι στον διανομεα γιατι τετοιες εποχες δεν ξερω τι παιρνουν.Σαφως οπως ειπε καποιο παιδι πιο πανω μερικα eshop λειτουργουν εντελως ερασιτεχνικα ενω τους γραφεις στις πληροφοριες ορισμενα στοιχεια δεν τα λαμβανουν υποψιν τους οποτε και ο διανομεας δεν εχει πληρη στοιχεια(αν εχεις αλλο ονομα στο κουδουνι η οροφο κ.τ.λ).

Επεξ/σία από Dannie
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Συμβαίνει συχνά με τη συγκεκριμένη, να "περνάνε" και να "μη σε βρίσκουν".

Και το δυστύχημα είναι ότι τη χρησιμοποιεί βασικός συνεργάτης μου.

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχω φιλο που δουλευει στην ACS και ειναι αριστος... εχει να κανει με το εκαστοτε μαγαζι και το αφεντικο μαλλον.... για εμενα η εμπειρια ειναι μετριη... με καλυτερη την speedex στην περιοχη μου και μετα την γενικη...

μακραν οι χειροτεροι οι ταχυμεταφορες ελτα...

εχει να κανει απο περιοχη σε περιοχη ομως γιαυτο ο καθενας εχει τις προτιμησεις του...

προσφατο περιστατικο με ταχυμεταφορες που σηκωνε και μυνηση.

περιμενω ΣΥΣΤΗΜΕΝΟ ΜΕ ΧΡΕΩΣΗ ΠΑΡΑΛΗΠΤΗ  το οποιο δεν ηρθε, αλλα παραδοθηκε σε δημοσια υπηρεσια κοντα στο σπιτι μου "επειδη εχει το ιδιο αριθμο απεξω στο κτηριο".

ο τυπος πηγε και το αφησε εκει, χωρις καν να δει σε ποιον τον παραδιδει (ηταν συστημενο σε εμενα, οποτε μπορουσε ο καθενας να παρει οτι ηταν για εμενα, συστημενο) και χωρις καν να πληρωθει.

καταλαβα την μαλακια οταν με πηραν το απογευμα τηλεφωνο (κατοπιν εορτης, και οχι οταν παρεδιδαν τον φακελο να δουν που ειμαι και τι κανω) να κλαφτουν επειδη δεν πληρωθηκαν γιατι ειχε χρεωση παραληπτη...

τελικα τους τα εχωσα αγρια στο τηλ, πηγα και τσακωθηκα στο μαγαζι, και την επομενη μερα το πρωι ξανα τσακωθηκα ωστε να παει ο καφρος να παρει τον φακελο απο εκει που τον αφησε και να μου τον παραδωσει σε εμενα... κανονικα ηθελαν μηνυση , σεβαστικα ομως το μεροκαματο των αθρωπων, και ΠΛΗΡΩΣΑ (!!!!!!) και για το δεμα, το οποιο ηταν και πανακριβο σε σχεση με τον ανταγωνισμο...

οποτε για εμενα μαυρο η συγκεκριμενη εταιρια και παντου.....

ο καθενας εχει προτιμησεις με βαση την εμπειρια του...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ με ACS δεν είχα ποτέ πρόβλημα.. .Αντίθετα με τα Ελτα courier ..

Μιλάμε για μεγάλο θέμα όμως... 

Υπήρχε μέρα που είχα παραλάβει δεματά από ΓΕΝΙΚΗ + ACS + Άσχετη μεταφορική + e-fresh κανονικά ,αλλά η ΕΛΤΑ courier δεν μας έβρισκε σπίτι..

Έλα που η γυναίκα μου δεν έβγαινε από το σπίτι γιατί είχε γεννήσει πριν λίγο καιρό..

Τηλέφωνο στα ΕΛΤΑ (Ν.ΚΟΣΜΟ) να έρθετε λέει από δω... δεν γίνεται είμαι λεχώνα να τους λέει η γυναίκα μου το χαβά τους αυτοί..

Αφού βρίστηκε με κάνα δυο υπευθύνους τελικά το ξανάστειλαν και ως δια μαγείας την βρήκαν σπίτι...

Το αποκορύφωμα το έκανε ένας γνωστός μου .

Κάπνιζε  στην βεράντα και περίμενε δέμα με ΕΛΤΑ courier ..Σκάει το φορτηγάκι κατεβαίνει ο διανομέας πάει στα κουδούνια και κολλαει χαρτάκι..

Του παταει να ανοίξει από πάνω  και του φωνάζει στον πρώτο όροφο. Τότε ο διανομέας γύρισε στο φορτηγό να πάρει το δέμα και χτύπησε κανονικά το κουδούνι...

Τα άκουσε κανονικά ο διανομέας..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε κατηγορώ τους διανομείς γιατί θεωρώ ότι δεν έχουν κάποιο ιδιαίτερο όφελος να μην παραδώσουν εφόσον έχουν φτάσει μέχρι το σπίτι δλδ. Φαντάζομαι ότι περισσότερη ευθύνη έχει το κατάστημα ή εταιρεία που πχ έχει υπερβολικά υψηλές απαιτήσεις από λίγα άτομα γιατί δε θέλει να προσλάβει κι άλλους οπότε οι διανομείς ίσως αναγκάζονται για να προλάβουν να πάνε παντού να κολλάνε απλά χαρτί και να φεύγουν ώστε οι ίδιοι ν είναι "τυπικοί" απέναντι στην εταιρεία τους κι ας μην είναι απέναντι στους πελάτες.

Τα ελτά ας πούμε εδώ και κάτι χρόνια πλέον σαν πολιτική (ανεπίσημα φαντάζομαι), λόγω έλλειψης προσωπικού δεν φέρνουν καν τα αντικείμενα και αφήνουν μόνο χαρτί, είτε πρόκειται για συστημένο είτε για απλό και πας και το παίρνεις από το υποκατάστημα. Τόσο σε Πατήσια, Κυψέλη, Καλλιθέα και αλλού που έχω μείνει αυτό κάνουν πάντως. Ποτέ δε μου έχουν χτυπήσει από ελτά και έχω πολλές παραγγελίες κάθε εβδομάδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Dannie είπε

Σαφως οπως ειπε καποιο παιδι πιο πανω μερικα eshop λειτουργουν εντελως ερασιτεχνικα ενω τους γραφεις στις πληροφοριες ορισμενα στοιχεια δεν τα λαμβανουν υποψιν τους οποτε και ο διανομεας δεν εχει πληρη στοιχεια(αν εχεις αλλο ονομα στο κουδουνι η οροφο κ.τ.λ).

Το επιβεβαιωνω,πολλοι πελατες εκαναν παραπονα οτι τα eshop δε σημειωνουν τα σχολια που γραφει ο πελατης στις "παρατηρησεις".

Απορω για ποιο λογο το βαζουν στη σελιδα,αφου δεν το λαμβανουν υποψην.

Βεβαια η πιο απλη λυση ειναι να ξυπνησει ο Ελληνας και να γραψει επιτελους ονομα στο κουδουνι.

Θα εκπλαγειτε με το ποσες φορες δεν εβρισκα ονομα στο κουδουνι του πελατη.
Αντε να δεχθω οτι δε θελει να γραψει τον οροφο,αλλα το ονομα;;;
Αναγκαζομουν να χτυπαω 2-3 φορες για να μου ξαναμιλησουν στο θυροτηλεφωνο και να ρωτησω οροφο.

Πολλες φορες  δεν απαντουσαν αφου ανοιγαν την πορτα με το buzzer,οποτε εκει εψαχνα των πινακα των κοινοχρηστων,για να δω σε ποιο οροφο ηταν το σπιτι του πελατη.Βεβαια τις μισες φορες δεν αναγραφοταν ΟΥΤΕ ΕΚΕΙ  το επωνυμο,οποτε το εκοβα με τα ποδια μεχρι τον... 5ο οροφο συχνα..

Επεξ/σία από webparts
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αμα θες με 5 άτομα προσωπικό να βγάλεις δουλειά για 15 αυτά γίνονται.

Κάντε ρε καμιά πρόσληψη αγύρτες κερδοσκόποι!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Federacion είπε

Αμα θες με 5 άτομα προσωπικό να βγάλεις δουλειά για 15 αυτά γίνονται.

Κάντε ρε καμιά πρόσληψη αγύρτες κερδοσκόποι!

Ισχυει αυτο.Βεβαια οταν καποιος επανειλημενα δεν προσεχει τη δουλεια του θα το πληρωσει στο μελλον και μετα θα του φταιει η κριση,οχι οι μαλακιες που εκανε.
Ακριβως για αυτο το λογο κλεινουν πολλα μαγαζια,επειδη ο ιδιοκτητης δεν ξερει να δουλεψει σωστα. Απλα πιο παλια ο κοσμος ειχε λεφτα και εβγαζαν και οι κακοι επιχειρηματιες.

Απο τον ανταγωνισμο ομως δε γλυτωνει κανεις.  Ας  μη φυγουμε offtopic ομως..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως για να έχουμε τόσοι πολλοί παράπονα με την ACS , και ακριβώς τα ίδια θέματα, και σε διαφορετικά καταστήματα, πιστεύω ότι τους λένε για να προλάβουν, έστω να καλυφθούν ηλεκτρονικά για την μέρα παράδοσης , να λένε παπάτζες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...