Προς το περιεχόμενο

Περιεργα πραγματα στην ACS


xampo_s

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αυτό το ότι παίζει ρόλο η περιοχή είναι αστείο. Δηλαδή δεν υπάρχει κανένας έλεγχος στις διαδικασίεςή στην ποιότητα των υπηρεσιών από πουθενά;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 351
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καλα μην ακουω οτι παιζει ρολο η περιοχη απο τη στιγμη πχ που βλεπουν απο τα κεντρικα οτι η ταδε περιοχη εχει προβληματα και η ταδε οχι να φαν επιπληξη και οτι αλλη συνεπεια εχει απο κλισημο/απολυση και οτι άλλο να το ξερουμε αν ειναι να παιζει ρολο η περιοχη πριν θελουμε να στειλουμε ενα δεμα να ψάχνουμε που ειναι οκ που οχι και να κανουμε τους κατοικους εκει μην ακουω μπουρδες γιατι περι μπουρδων ακουγετε η δικαιολογα παιζει ρολο η περιοχη να κοψουν τον ποπο τους σε ολες της περιοχες να δουλεψουν σωστα πληρωνω το χ ποσο για το χ δεμα για να παει εγκερα ή να το λαβω έγκερα και όχι να μαντεύω χμμ ήρθε και δεν αφησε χαρτι / δεν περασε καν / δεν δεν. Πληρωνω κατι και θέλω αύτο το κάτι μέχρι και το τελευταιοα cent να αξίζει που το εδωσα αν είναι να είναι έτσι ας κάψω 10 ευρώ βενζίνη να κάνω τον ταχυδρόμο ο ίδιος 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από ότι διαβάζω εδώ, είμαι σίγουρος ότι παίζει ρόλο η περιοχή. Σε μένα επίσης είναι άψογοι. Ο ίδιος διανομέας χρόνια, περνάει σχεδόν πάντα στο ίδιο χρονικό διάστημα (12:00-13:00), μία φόρα που έλειπαν όλοι είχα συνενοηθεί με μία γειτόνισσα να το παραλάβει και της το άφησε (θα μπορούσε να αρνηθεί και μετά να πηγαίνω εγώ να το πάρω ή να το έφερνε άλλη μέρα).

 

Ότι είναι είναι γελοίο να παίζει ρόλο η περιοχή (το κατάστημα δηλαδή), είναι. Προφανώς δεν υπάρχει κανένα σύστημα διασφάλισης ποιότητας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1) Δεν πρέπει να επικοινωνούν με κάποιο τρόπο (π.χ. τηλεφωνικώς) πριν περάσουν; Αν ο άλλος δουλεύει, πώς θα τον βρουν; Απλά παίρνουν τα δέματα και αρχίζουν τις γύρες και όποιος σταθεί τυχερός;

 

2) Πόσες φορές είναι υποχρεωμένη μια εταιρεία να περάσει(π.χ. η συγκεκριμένη) ; Το αναφέρει κάπου; Γιατί αν περάσει μια φορά, δεν επικοινωνήσει μαζί σου και δεν σε βρει και σου πει "έλα και πάρτο", γιατί στο διάτανο να πληρώσει κάποιος κούριερ;

1. Για να σε πάρει τηλ ο διανομέας,πρέπει η εταιρεία του να του έχει δώσει εταιρικό κινητό.Υπάρχουν γραφεία franchise,δηλαδή ιδιώτης,οι οποίοι δεν δίνουν εταιρικά νούμερα.Τι να κάνει ο διανομέας,να χρεωθεί από την τσέπη του;Πάει στην διεύθυνση και αν δεν είσαι εκεί,πρέπει να κόψει ειδοποίηση.

 

2.Είναι υποχρεωμένος να κάνει 2 προσπάθειες παράδοσης.Από εκεί και πέρα,η τρίτη παράδοση έχει extra χρέωση κανονικά ή περνάς εσυ από το γραφείο τους.

Αυτό το ότι παίζει ρόλο η περιοχή είναι αστείο. Δηλαδή δεν υπάρχει κανένας έλεγχος στις διαδικασίεςή στην ποιότητα των υπηρεσιών από πουθενά;

Υπάρχει έλεγχος μόνο στα κεντρικά καταστήματα και όχι στα franchise.Τρομερό έλεγχο κάνει η DHL.Αν πάει κάπου ο διανομέας της DHL και σκανάρει ότι δεν είσαι σπίτι,πάει μήνυμα στο κέντρο και το κέντρο παίρνει τηλ στον παραλήπτη.Αν το σηκώσει και πει''είμαι σπίτι'',μετά έχει καμπάνα.

 

Καλα μην ακουω οτι παιζει ρολο η περιοχη απο τη στιγμη πχ που βλεπουν απο τα κεντρικα οτι η ταδε περιοχη εχει προβληματα και η ταδε οχι να φαν επιπληξη και οτι αλλη συνεπεια εχει απο κλισημο/απολυση και οτι άλλο να το ξερουμε αν ειναι να παιζει ρολο η περιοχη πριν θελουμε να στειλουμε ενα δεμα να ψάχνουμε που ειναι οκ που οχι και να κανουμε τους κατοικους εκει μην ακουω μπουρδες γιατι περι μπουρδων ακουγετε η δικαιολογα παιζει ρολο η περιοχη να κοψουν τον ποπο τους σε ολες της περιοχες να δουλεψουν σωστα πληρωνω το χ ποσο για το χ δεμα για να παει εγκερα ή να το λαβω έγκερα και όχι να μαντεύω χμμ ήρθε και δεν αφησε χαρτι / δεν περασε καν / δεν δεν. Πληρωνω κατι και θέλω αύτο το κάτι μέχρι και το τελευταιοα cent να αξίζει που το εδωσα αν είναι να είναι έτσι ας κάψω 10 ευρώ βενζίνη να κάνω τον ταχυδρόμο ο ίδιος 

Παίζει ρόλο ο υπεύθυνος του franchise,εάν θέλει να δουλέψει σωστά με τους ιδιώτες ή να δώσει βάρος μόνο σε επαγγελματίες και να βάλει σε δεύτερη μοίρα τους ιδιώτες.

 

Από ότι διαβάζω εδώ, είμαι σίγουρος ότι παίζει ρόλο η περιοχή. Σε μένα επίσης είναι άψογοι. Ο ίδιος διανομέας χρόνια, περνάει σχεδόν πάντα στο ίδιο χρονικό διάστημα (12:00-13:00), μία φόρα που έλειπαν όλοι είχα συνενοηθεί με μία γειτόνισσα να το παραλάβει και της το άφησε (θα μπορούσε να αρνηθεί και μετά να πηγαίνω εγώ να το πάρω ή να το έφερνε άλλη μέρα).

 

Ότι είναι είναι γελοίο να παίζει ρόλο η περιοχή (το κατάστημα δηλαδή), είναι. Προφανώς δεν υπάρχει κανένα σύστημα διασφάλισης ποιότητας.

Ο διανομέας παίζει μεγάλο ρόλο.Προσωπικά,όταν έφυγα από τις περιοχές που ήμουν και μετά από λίγο καιρό έτυχε να κάτσω για καφέ εκεί,πολλά άτομα ήρθαν και μου είπαν ότι έχουν πρόβλημα με τις παραδόσεις και ψάχνουν τα δέματα..

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με τη συγκεκριμένη εταιρεία έχω πάντοτε πρόβλημα. εν τω μεταξύ όπως πρόσφατα ενημερώθηκα μετά από τηλέφωνο διακονισμού παράδοσης (για πολλοστή φορά), έχουν κόψει τα εταιρικά τηλέφωνα και πλέον δεν καλούν. κοινώς σε δεσμεύουν όλη μέρα να τουσ περιμένεισ. πλέον όταν παραγγέλνω κάτι κοιτάω με ποια courier συνεργάζεται το κατάστημα. μιλάω για νέα σμύρνη. σε άλλες περιοχες δεν ξέρω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με τη συγκεκριμένη εταιρεία έχω πάντοτε πρόβλημα. εν τω μεταξύ όπως πρόσφατα ενημερώθηκα μετά από τηλέφωνο διακονισμού παράδοσης (για πολλοστή φορά), έχουν κόψει τα εταιρικά τηλέφωνα και πλέον δεν καλούν. κοινώς σε δεσμεύουν όλη μέρα να τουσ περιμένεισ. πλέον όταν παραγγέλνω κάτι κοιτάω με ποια courier συνεργάζεται το κατάστημα. μιλάω για νέα σμύρνη. σε άλλες περιοχες δεν ξέρω.

Πραγματικά χωρίς εταιρικό τηλέφωνο δεν μπορείς να δουλέψεις.Κρίμα γιατί και αυτός ο τομέας πάει από το κακό στο χειρότερο.Και έχει πάρα πολύ δουλειά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η λύση για μένα είναι παραλαβή απ το κατάστημα και τέλος γιατί είναι τοσο μλκες που με χρεώνουν δυσπρόσιτη περιοχή ενω είμαι στα 10' απ το κατάστημα τους,σε άλλο χωριό όμως.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω 1-2 φορες που μου στειλανε με acs μονο προβλημα, και καλα περασε ενω ποτε δεν ηρθε κανενας! Απο τοτε μονο παραλαβη απο καταστημα και τελος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω την τελευταια φορα που παραγγειλα κατι με ACS, ειχα ζητησει απο το καταστημα
να γραψουν οτι πριν τις 16:00 δεν ειμαι σπιτι αλλα εννοειται οτι δεν εδωσαν σημασια

γιατι απο οτι εμαθα σε τηλεφωνημα που εκανα την ιδια μερα,

η δεσμευση ωρας και ειδικα μετα τις 17:00 (17:00-19:00 αν θυμαμαι) εχει εξτρα χρεωση.

Κατα τα αλλα ηταν διαθεσιμος ο τυπος στο τηλεφωνο να βρει τον διανομεα και αν ηταν κοντα να περνουσε.
Δεν ηταν, οποτε πηγα και το πηρα απο το καταστημα που ΔΕΝ θα ηταν

εαν πηγαινα να το παρω χωρις ειδοποιηση διοτι το κεντρο διανομης ηταν σε διπλανη περιοχη.

Αρα στην περιπτωση μου ηταν αρκετα εξυπηρετικοι.

Περιμενω "μεγαλη" παραλαβη σε μια βδομαδα, για να δουμε..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η λύση για μένα είναι παραλαβή απ το κατάστημα και τέλος γιατί είναι τοσο μλκες που με χρεώνουν δυσπρόσιτη περιοχή ενω είμαι στα 10' απ το κατάστημα τους,σε άλλο χωριό όμως.

10' από το κατάστημα τους, δηλαδή κάπου 10 χιλιόμετρα απόσταση. Κατά τη γνώμη σου θα έπρεπε να μην χρεώνεσαι έξτρα ακόμα και αν ήσουν 20-30 χιλιόμετρα μακριά?

Εγω 1-2 φορες που μου στειλανε με acs μονο προβλημα, και καλα περασε ενω ποτε δεν ηρθε κανενας! Απο τοτε μονο παραλαβη απο καταστημα και τελος.

Όταν πληρώνεις για συγκεκριμένες υπηρεσίες και μέσα σε αυτές είναι η έγκαιρη παράδοση στην πόρτα σου, δεν είναι λύση να πηγαίνεις ο ίδιος για παραλαβή από το κατάστημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

dont get me started Με αυτη την εταιρεια. Το highlight του επαγγελματισμου ηταν οταν ερχονται 2 με αμαζι [ΙΧ] και μου λενε

"ειστε ο ταδε?"

"DA"

ανοιγουν πορτμπαγκάζ, πεφτουν μητρικες και επεξεργασες, στο δρομο, που δεν ηταν δικα μου

τα μαζευουν

ψαχνουν, ψαχνουν

ξαναπεφτει καποιο gadget στο δρομο

.

.

.

α το βρηκα, και μου το δινουν. 

 

PS. εχω και αλλες ιστοριες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χάλι μάυρο η acs, έχουν ένα δέμα μου που έφτασε στο τοπικό κατάστημα στο Σάββατο στις 7:00.

Αντί να παραλάβω την ίδια μέρα αφού ήταν εδώ το δέμα, παραλίγο να μην παραλάβω ούτε σήμερα αν δεν τους έπαιρνα τηλ να τους πιέσω.

 

Επίσης δεν είναι πότε εντός της ώρα παράδοσης που έχει οριστεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τι ήθελα και είπα καλά λόγια για την γενική ταχυδρομική;

περίμενα δέμα σήμερα και το στείλανε σαντορίνη :unsure:

δεν υπάρχει σωτηρία!

dont get me started Με αυτη την εταιρεια. Το highlight του επαγγελματισμου ηταν οταν ερχονται 2 με αμαζι [ΙΧ] και μου λενε

"ειστε ο ταδε?"

"DA"

ανοιγουν πορτμπαγκάζ, πεφτουν μητρικες και επεξεργασες, στο δρομο, που δεν ηταν δικα μου

τα μαζευουν

ψαχνουν, ψαχνουν

ξαναπεφτει καποιο gadget στο δρομο

.

.

.

α το βρηκα, και μου το δινουν.

 

PS. εχω και αλλες ιστοριες

Δεν έχω δοκιμάσει ακόμα την κάρτα μου και με αγχωνεις!! Ο.ο
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαλλον χαλασε η ACS ...Σημερα περασαν απο το σπιτι μου για καποια αιτηση που ειχε στειλει στον γιο μου η Eurobank για κωδικους e banking αλλα δεν χτυπησαν κουδουνι , αφησαν μονο ενα σημειωμα και τον γραφουν και με το επιθετο σε θυληκο γενος .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...