Προς το περιεχόμενο

Περιεργα πραγματα στην ACS


xampo_s

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εξαρτάται από το κατάστημα πάντα!! Και στις παραδόσεις είναι άλλα ντ άλλων. Μου χουν αφήσει δέμα αλλουνού ενώ έχει τύχει να μην ξέρουν που είναι το δέμα μου (έχει φτάσει κανονικά στην πόλη απλά δε μπορούσαν να το βρουν ούτε στο κατάστημα ούτε σε κάποιον οδηγό).

Επίσης σήμερα μου ρχετε μήνυμα για παλαβή ως τις 15.00. Πάω 14.30, ήταν μέσα με κλειδωμένη την πόρτα και μου κάναν νόημα ότι κλείσανε...

Επίσης δίνουν δέματα χωρίς κάποιον έλεγχο. Πριν 2 χρόνια πήγα πήρα το λαπτοπ από κει το οποίο ήταν ήδη πληρωμένο, είπα όνομα και το πήρα, ούτε ταυτότητα ζήτησαν ούτε υπέγραψα πουθενά...

Γενικά είναι τραγικοί, υπάρχει κάποια φόρμα για παράπονα στα κεντρικά τους;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 351
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

το μονο που θα σου πω ειναι οτι σε χωρες οπως την αμερικη και καναδα ,οι σερβιτοροι εχουν ως συμπληρωμα τα τιπ που αφηνουν παραδοσικα/υποχρεωτικα πλεον οι πελατες  για να συμπληρωσουν τον μισθο τους ,στη δικη μας κουλτουρα ομως δεν μας ενδιαφερει παρα να κανουμε κριτικη ,ο κουριερ ,ντελιβερας με βροχη κλπ τρεχει για ενα πενιχρο μισθο, προφανως δεν του περασε απο το μυαλο οτι για 12 σεντ θα ανοιγε κανενα θεμα.... προς θεου δεν ειμαι εναντιων σου απλα αυτο που λεω ειναι οτι δεν μας βλεπω να αντιδραμε απεναντι σε οργανωμενες καταστασεις οπως πχ κουρεματα μισθων,αυξησεις σε ρευμα κλπ αλλα απεναντι σε συνανθρωπους μας, και αυτο που με ενοχλει πλεον ειναι οτι αντιδραμε οπως αντιδραμε ,και εγω μεσα χωρις να σκεφτουμε τον αλλο απεναντι.

σε εργασια μου ειδα ατομο να αφηνει τιπ 20ευρω και σε αλλο να περιμενει να χαλασουμε 20 ευρω στη τραπεζα για να του δωσουμε ρεστα 50 λεπτα ,δικαιωμα του φυσικα ,για αυτο ειπα σωστο ηταν να τα ζητησεις τα λεφτα , ο υπαλληλος μπορει χιλια δυο....

Με την ίδια λογική εγώ φέρνω σαν παράδειγμα την Ιαπωνία όπου εκεί απαγορεύεται το φιλοδώρημα.

 

Εγώ προσωπικά θα αφήσω φιλοδώρημα μόνο αν παραγγείλω κάτι στο σπίτι (φαγητό όμως, όχι κουριερ, γιατί ξέρω ότι πολλοί ντελιβεράδες φαγητών δουλεύουν ανασφάλιστοι) και μόνο αν ο καιρός είναι χάλια. Σε διαφορετικές περιπτώσεις συνήθως δεν αφήνω κάτι.

 

Όταν πας σε ένα μαγαζί να αγοράσεις ένα προϊόν, ας πούμε στο Πλαίσιο, και σε εξυπηρετήσει ένας υπάλληλος, εκτός από το προϊόν θα πληρώσεις και τον υπάλληλο; Φυσικά και όχι, γιατί στο κέρδος του μαγαζιού από την πώληση του προϊόντος περιλαμβάνεται και ο μισθός του υπαλλήλου. Γιατί να μην ισχύει το ίδιο και στα φαγάδικα; Στο κέρδος από την πώληση του φαγητού περιλαμβάνεται και ο μισθός των υπαλλήλων.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στους ντελιβεράδες συνήθως αν τα ρέστα είναι κάτω του ευρώ τα δίνω. Στα φαγάδικα επίσης κάτι θα αφήσω. Η λογική στην 1η περίπτωση είναι ότι μέσα σε λίγα λεπτά έχω στο σπίτι αυτό που ζητάω οποιαδήποτε ώρα.Στη 2η το ότι είναι συνεχώς εκεί ώστε να με εξυπηρετήσει όσες φορές θέλω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο ποστ μου στ fb copy paste. Τελικά το εχουν σύστημα.

 

Acs δεμα με ραντεβού στον οικιακο μου χώρο 2-4 μμ ο κουριερας δεν ηρθε ποτε. Κωδικός αποστολής 752****73. Παραλαβή απο πελατη Π.Ράλλη με την αποστολή να πρεπει να ερθει στην οικια μου. Αυτη οχι μονο δεν ήρθε ποτε αλλα εκανε και μια βόλτα προς Αγ. Στέφανο κ Πικέρμι. Μαλλον ο acsας θα ειχε πιεί τίποτα ουζα... Εγω περίμενα σαν τον μαλακα σπιτι μου τον acs courier..

Η αποστολή εφτασε καποιες μερες αργοτερα Μενίδι λεωφόρος Πάρνηθος στο καταστημα της acs και εγινε προσπάθεια δεύτερης αποστολής αλλα μαλλον ο acsας είχε νευρα και αποφάσισε με το που έπιασε το δεμα μου να παραιτηθεί αφου μεσα σε λιγα δευτερόλεπτα επεσε άκυρο. Το νεο status; Εντολή παραλαβής απο το γραφείο..

Και ολα αυτα για μια αίτηση σύνδεσης. Η καλη wind που σέβεται τον πελάτη θέλησε να τους ξανα καλέσω να χρεωθω 10++ λεπτα στην αναμονή τους για να παω να παραλάβω σαν ζώο απο acs. Οταν η συμφωνία μας ηταν εξαρχής να παραλάβω στον οικιακό μου χώρο για υπογραφή και παραδωση εγγράφων.Τελικα δεν πήγα για παραλαβή κ ακυρωσα την αίτηση.

Δεν ειναι η πρώτη φορα που ειχα θεμα με acs αλλη μια φορά τα ίδια κ πάλι για αίτηση κ μια ακόμη για παραλαβή δεματος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξαρτάται από το κατάστημα πάντα!! Και στις παραδόσεις είναι άλλα ντ άλλων. Μου χουν αφήσει δέμα αλλουνού ενώ έχει τύχει να μην ξέρουν που είναι το δέμα μου (έχει φτάσει κανονικά στην πόλη απλά δε μπορούσαν να το βρουν ούτε στο κατάστημα ούτε σε κάποιον οδηγό).

Γενικά είναι τραγικοί, υπάρχει κάποια φόρμα για παράπονα στα κεντρικά τους;

Εξαρτάται από το κατάστημα όπως ανεφερες .Σε μεγαλο προβλημα,καλυτερα να παει κανεις στα κεντρικα τους με αποδεικτικά στοιχεια .Θα εξυπηρετηθει διότι σε καταγγελια στην  αρχη τηλεπικοινωνιων και ταχυδρομειων έχει προστιμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απο το πρωι γραφει οτι εχει χρεωθει σε courier και με παιρνει τωρα και μου λεει εχετε ενα δεμα να το αφησουμε στο μαγαζι?    ελεος πια αν βαριουνται τοσο να μην ασχολουνται καν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγώ δεν έχω τις καλύτερες εμπειρίες. Την τελευταία φορά έτυχε να είμαι σπίτι όλη μέρα και να με ειδοποιήσουν ότι πέρασαν ,δε με βρήκαν κι αν θέλω να το παραλάβω μόνη μου. Τους είπα ότι ήμουν όλη μέρα στο σπίτι, αλλά δεν τους ένοιαξε και τόσο,λιγο πολύ μου είπαν κοντα είσαι αν το θέλεις τώρα έλα πάρτο. Μια άλλη φορά δε με έβρισκαν γιατι το όνομα μου δεν είναι στο θυροτηλέφωνο , πράγμα το οποίο διευκρίνησα με έμφαση, αλλά με έγραψαν κανονικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 5 μήνες μετά...

Σήμερα μου ρχετε μήνυμα για παραλαβή δέματος στο οποίο επισημαίνεται και το σημερινό (Σάββατο) ωράριο, δηλαδή 8.00-15.00. Το ίδιο ωράριο εμφανίζεται και στο site για την πόλη μου. Στις 13.30 ήταν κλειστά. Άλλη μια φορά μου το καναν καθημερινή, δηλαδή ενώ το ωράριο λέει μέχρι τις 20.00 ανοικτά στις 18.00 που είχα περάσει ήταν κλειστά. Γενικά εκεί πέρα είναι επιεικώς για τον π.....

Έχει νόημα να στείλω κανένα mail στα κεντρικά ή μπα; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει νόημα να στείλω κανένα mail στα κεντρικά ή μπα; 

Κρινοντας απο μια τεραστια συζητηση που διαβαζα σε ομαδα του facebook, περι του ερασιτεχνισμου της ACS, μπα.

Μην τους ξαναπροτιμησεις απλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοείται ότι ΔΕΝ τους προτιμώ αλλά όταν ένα eshop στέλνει με ACS τι να κάνω παραπάνω; Το μόνο που μπορώ και κάνω είναι να τους λέω παραλαβή από την courier γιατί δεν ξέρω που θα πάει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...