Προς το περιεχόμενο

Γενική συζήτηση με θέματα σχετικά με τα αυτοκίνητα


mentoras99

Προτεινόμενες αναρτήσεις

12 λεπτά πριν, paylidis είπε

Γαλάκτωμα και κάποια σπρέι έβαζα στο προηγούμενο αμάξι και αν και δεν είδα φθορά μιας και στην πενταετία το πούλησα ένα καλό πλυντήριο που ασχολείται και με detailing μου είπε να μην βάζω τέτοια καθαριστικά στο ταμπλω και απλά να χρησιμοποιώ νωπό πανί γιατί στην πορεία το καταστρέφουν. δε ξέρω αν ισχύει - δε ξανά έβαλα πάντως έκτοτε. Επίσης γι το ταμπλω μια λύση είναι τα καλύμματα ταμπλω (οκ γέρικο σαν εμφάνιση αλλά κάνει δουλειά)

Αμα ασχολείται με detailing αποκλείεται να σου είπε να μην χρησιμοποιείς κανένα προϊόν (θα το είχε κλείσει το μαγαζί 😜 ) απλά μάλλον θα σου είπε να αποφύγεις κάποια συγκεκριμένα προϊόντα. Φθηνιάρικα προϊόντα μπορεί να το καταστρέψουν σε βάθος χρόνου και ειδικά προϊόντα που περιέχουν πετρέλαιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Stamer είπε

Αμα ασχολείται με detailing αποκλείεται να σου είπε να μην χρησιμοποιείς κανένα προϊόν (θα το είχε κλείσει το μαγαζί 😜 ) απλά μάλλον θα σου είπε να αποφύγεις κάποια συγκεκριμένα προϊόντα. Φθηνιάρικα προϊόντα μπορεί να το καταστρέψουν σε βάθος χρόνου και ειδικά προϊόντα που περιέχουν πετρέλαιο.

Πιθανότατα ναι... αφού και αυτός έβαζε κρέμα στο ταμπλω μου όσο μου έλεγε να μη τα χρησιμοποιώ όποτε ήταν κάπως αντικρουόμενη η φάση για αυτό έγραψα πιο πάνω ότι δε ξέρω κατά ποσό ισχύουν. Ισως αυτό που λες ανάλογα με τη σύσταση να κάνει ζημιά. Εγώ μια φορά πλέον δε βάζω αφενος και αφετέρου πήρα κάλυμμα ταμπλω με ένα εικοσάρικο κ τέλος 

Επεξ/σία από paylidis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, daPro είπε

Η πόρτα δεν κρατάει κόντρα..εννοώ αν την ανοίξω κ φυσήξει αέρας κλείνει.πως λέγεται το ανταλλακτικό για να μείνει ανοιχτή?

Τιράντα πόρτας.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, daPro είπε

Ευχαριστώ.αυτο ρυθμίζεται κάπως η θέλει αλλαγή?

Αν έχει αδυνατίσει μόνο αλλαγή, τουλάχιστον σε όσα έχω δει εγώ μέχρι τώρα.

Υπόψιν, αυτά θέλουν λάδωμα τουλάχιστον κάθε 2 χρόνια.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

ΦΡΕΟΝ

Θελει καποιος να συζητησουμε λιγο το θεμα 'ελέγχου' του φρεον απο το a/c-clima του αυτοκινητου;
Αν εχω καταλαβει καλα, δεν μπορει ευκολα/γρηγορα να ελεγχθει αν λειπει φρεον ή οχι.
Συνηθως για προχειρο τροπο, βαζουν ενα θερμομετρο και βλεπουν ποση θερμοκρασια πιανει η καμπινα...μου εχει τυχει σε επισημο service...
Για την ορθη και ολοκληρωμενη διαδικασια οπως μου εχει τυχει επισης σε service, πρεπει να βγει ολο το φρεον απο το αμαξι, να μετρηθει η ποσοτητα του, και κατοπιν να συμπληρωθει, και να ξαναεισαχθει στο αυτοκινητο.
Αυτο θελει αρκετη ωρα, και συνηθως δεν την χαραμιζουν ετσι απλα στα service.
Βεβαια, δεν λεω, αν δεν υπαρχει ιδιαιτερος λογος, γιατι να το κανουν.
Εγω ομως, ενοψει καλοκαιριου, οπου συνηθως κανω επισημο service, θελω να ειμαι βεβαιος οτι δεν...θα ξεμεινω μες το καλοκαρι με...ξεψυχισμενο κλιματιστικο...
Αραγε, δεν μπορουν απλα να προσθεσουν φρεον;
Εγω ως πελατης, μπορω να απαιτησω να κανουν την πληρη διαδικασια, βγαλε-συμπληρωσε-ξαναβαλε φρεον;
Πως ειναι ο καλυτερος χειρισμος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, mindreader είπε

Συνηθως για προχειρο τροπο, βαζουν ενα θερμομετρο και βλεπουν ποση θερμοκρασια πιανει η καμπινα...μου εχει τυχει σε επισημο service...

Βασικά το θερμόμετρο δεν το βάζουν στην καμπίνα, το βάζουν στη γρίλια του αεραγωγού. Επίσης δεν είναι "πρόχειρος τρόπος ελέγχου ποσότητας φρέον", είναι ο μοναδικός τρόπος ώστε να ελεγθεί κατά το κατά πόσο αποδίδει σωστά το A/C.

Όσο για την ποσότητα φρέον, μπορούν να το δουν ελέγχοντας τις πιέσεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πήγαινε σε εξειδικευμένο μαγαζί με κλιματισμούς αυτοκινήτων.

Οι αντιπροσωπείες δεν ασχολούνται με σοβαρή προληπτική συντήρηση, περιμένουν να χαλάσει εντελώς ώστε να σε χρεώσουν αλλαγή συμπιεστή, ψυγείο και ότι άλλο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


Τέρμα στην οδήγηση με σαγιονάρες
https://www.huffingtonpost.gr/entry/provlepontai-varia-prostima-yia-osoes-odeyoen-me-sayionara_gr_5b52dfaee4b0fd5c73c59874

Εγω οταν παω για μπανιο με το αυτοκινητο, φορω τα γνωστα crocks. Ελπιζω να μην ειμαι...παρανομος!

crocks.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, mindreader είπε


Τέρμα στην οδήγηση με σαγιονάρες
https://www.huffingtonpost.gr/entry/provlepontai-varia-prostima-yia-osoes-odeyoen-me-sayionara_gr_5b52dfaee4b0fd5c73c59874

Εγω οταν παω για μπανιο με το αυτοκινητο, φορω τα γνωστα crocks. Ελπιζω να μην ειμαι...παρανομος!

 crocks.jpg

Η σαγιονάρα μπορεί να φύγει απ' το πόδι και να μπερδευτεί στα πεντάλ. Λογικό το βρίσκω να μην επιτρέπεται. 

Εγώ στη διαδρομή από-προς παραλία συνήθως οδηγώ ξυπόλητος. :P 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 16/7/2018 στις 2:12 ΜΜ, mindreader είπε

ΦΡΕΟΝ

Θελει καποιος να συζητησουμε λιγο το θεμα 'ελέγχου' του φρεον απο το a/c-clima του αυτοκινητου;
Αν εχω καταλαβει καλα, δεν μπορει ευκολα/γρηγορα να ελεγχθει αν λειπει φρεον ή οχι.
Συνηθως για προχειρο τροπο, βαζουν ενα θερμομετρο και βλεπουν ποση θερμοκρασια πιανει η καμπινα...μου εχει τυχει σε επισημο service...
Για την ορθη και ολοκληρωμενη διαδικασια οπως μου εχει τυχει επισης σε service, πρεπει να βγει ολο το φρεον απο το αμαξι, να μετρηθει η ποσοτητα του, και κατοπιν να συμπληρωθει, και να ξαναεισαχθει στο αυτοκινητο.
Αυτο θελει αρκετη ωρα, και συνηθως δεν την χαραμιζουν ετσι απλα στα service.
Βεβαια, δεν λεω, αν δεν υπαρχει ιδιαιτερος λογος, γιατι να το κανουν.
Εγω ομως, ενοψει καλοκαιριου, οπου συνηθως κανω επισημο service, θελω να ειμαι βεβαιος οτι δεν...θα ξεμεινω μες το καλοκαρι με...ξεψυχισμενο κλιματιστικο...
Αραγε, δεν μπορουν απλα να προσθεσουν φρεον;
Εγω ως πελατης, μπορω να απαιτησω να κανουν την πληρη διαδικασια, βγαλε-συμπληρωσε-ξαναβαλε φρεον;
Πως ειναι ο καλυτερος χειρισμος;

Κανονικα δε πρεπει να χανει. Εγω πηγα σε μαγαζι που το εβγαλε να το μετρηση και αμπουλα για να δουμε για διαρροες αν υπαρχουν

--------

Μπορει να τρεμει το τιμονι ελαχιστα αν εχεις χτυπημενη μπροστα ζαντα; μου τρεμει σταθερα αλλα πολυ λιγο μονο με το ματι το βλεπεις απο 100+++. Αλλαξα λαστιχα μπροστα  και ειδαμε οτι η μια ηταν λιγο κοπανημενη και μου ειπε οτι δεν ειναι πολυ αλλα το τρεμουλο παρολη την ζυγοσταθμιση παντου δεν εφυγε ισως μειωθηκε λιγο. 

Επεξ/σία από ParhsG
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ΓΡΑΤΣΟΥΝΙΕΣ ΣΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ - ΕΝΤΟΣ ΚΑΜΠΙΝΑΣ

Σε διαφορα σημεια του αυτοκινητου μου εσωτερικα οπου εχει πλαστικα, εχω παρατηρησει διαφορες γρατσουνιες, παροτι ειμαι προσεκτικος πολυ.
Επειδη δεν ειναι το πρωτο μου αμαξι αυτο και ξερω κι απο αλλα,
πιστευω οτι εχει να κανει με την σκληροτητα(ή και ποιοτητα) των πλαστικων.
Μαλλον ειναι μαλακά, και γρατσουνιζονται ευκολα...

Θελω να τα προστατευσω οσο μπορω, σε συγκεκριμενα - στοχευμενα σημεια φυσικα.
Πχ εκει που 'παρακαρουν' οι ζωνες, στο κατωφλι-βαση του καθισματος οδηγου κλπ.
Σκεφτηκα για ζελατινες σαν αυτες που βαζαμε παλια στα κινητα μας, πριν βγουν τα temperred glasses, και δεν εβγαζαν κολες.
Ή και για αυτοκολητη τσοχα.
Αυτο το πραγμα, να προσεχω, και να ειναι γεματο γρατσουνιες νεο αμαξι, ε ειναι καπως, και δεν νομιζω οτι ειναι τοσο το δικο μου φταιξιμο πια.
Εχετε εσεις καμια ιδεα, κατι να βαλω σε επιλεγμενα σημεια, ωστε να μην ειναι ένα χάλι απο γρατσουνιες σε λιγο καιρο;;;

edit

Αραγε το διαφανο πλαστικο-προστατευτικο καλυμμα, με το οποιο 'τυλιγουμε' βιβλια, δεν θα ηταν μια λυση;

Επεξ/σία από mindreader
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει η 3M Scotchgard και σίγουρα κάτι αντίστοιχο σε άλλες μάρκες. Αυτό που βάζαμε στα βιβλία δε νομίζω να είναι και τόσο καλή λύση. Πρώτον δεν είναι τελείως διαφανές, δεύτερον θα κιτρινίσει σε μικρό διάστημα και τρίτον έχει κόλλα που μετά δε βγαίνει. Δεν είναι τυχαίο ότι οι μεμβράνες της 3Μ έχουν πολλαπλάσιο κόστος από αυτές που τυλίγουμε τα βιβλία.

Αλήθεια τι αυτοκίνητο είναι και κάνει τόσο εύκολα σημάδια; Μη μου πεις τίποτα VAG.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, 1988panos2171 είπε

Υπάρχει η 3M Scotchgard και σίγουρα κάτι αντίστοιχο σε άλλες μάρκες. Αυτό που βάζαμε στα βιβλία δε νομίζω να είναι και τόσο καλή λύση. Πρώτον δεν είναι τελείως διαφανές, δεύτερον θα κιτρινίσει σε μικρό διάστημα και τρίτον έχει κόλλα που μετά δε βγαίνει. Δεν είναι τυχαίο ότι οι μεμβράνες της 3Μ έχουν πολλαπλάσιο κόστος από αυτές που τυλίγουμε τα βιβλία.

Αλήθεια τι αυτοκίνητο είναι και κάνει τόσο εύκολα σημάδια; Μη μου πεις τίποτα VAG.

 

 

Toyota aygo εχω, πανομοιοτυπο ιδιο και με το peugeot 107 και το citroen c1. Γρατσουνιες λες και γινονται μονες τους, απο τον αερα. Τοση ευκολη γρατσουνια, ουτε σε κινεζικα πλαστικα παιχνιδια της πλακας! Δε μου χει ξανατυχει.

 

Για να μην υπαρχει παρανοηση, ποιο ακριβως λες;

https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_nkw=3M+Scotchgard&_sacat=0&LH_BIN=1&_sop=15

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...