Προς το περιεχόμενο

Γενική συζήτηση με θέματα σχετικά με τα αυτοκίνητα


mentoras99

Προτεινόμενες αναρτήσεις

σπανια βλεπω πλεον, εως και ποτε σε αμαξια 2010 και μετα μιας και κανουν το αμαξι καραγκιοζ μπερντε

 

Κοιτα, γι'αυτο ειπα για καλαισθητα. Και πιστεψε με υπαρχουν, ή τουλάχιστον, υπήρχαν.

Στο vectra εχω βαλει, και απο χαζοακουμπισματα, ψιλογλυτωνεις, και ειναι και πολυ καλαισθητο κατα τη γνωμη μου, και το ειχα βαλει στην αντιπροσωπεια.

 

Αντι να την φάει με την μία ο... 'προφυλακτηρας στο χρωμα του αμαξωματος' (οπως ελεγαν παλια τα διαφημιστικα φυλλαδια...) και να εχεις μετα γδαρσιματα,

με το bumper δεν σε νοιαζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 551
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ρε παιδια, εξηγειστε μου κατι.

Πως γινεται να νιωθω πιο 'δυνατό' το aygo 1000αρι των 68 ίππων,

από ένα xsara 1400αρι των 75 ιππων;

Αυτή την αίσθηση έχω. Το aygo, έχει 'κατι' να δωσει, οταν θα το τσιτωσεις.

Το δε xsara, δεν εχει, κι ας ειναι και μεγαλυτερου κυβισμου και ιππων.

 

Ειδικος δεν ειμαι, αλλα η μονη λογικη εξηγηση που μου ερχεται στο μυαλο, ειναι οτι ισως οι 68 ιπποι να ειναι 'σβελτοι' για το μικρο αμαξωμα ενος aygo,

ενω οι 75 να ειναι 'λιγοστοι' για το αμαξωμα ενος xsara.

Μπορει ομως να ειναι αλλα θεματα, οπως η ελαστικοτητα του κινητηρα(καλα το λεω;; ;) κλπ.

 

Ποια ειναι η δικη σας εξηγηση; Που οφειλεται αν οντως ισχυει;

Είναι ιδέα μου, ή οντως έτσι πρέπει να ειναι οπως το αισθανομαι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα τρικυλινδρα σε τοσο χαμηλες ιπποδυναμεις οντως δινουν την εντυπωση οτι ειναι πιο σβελτα, πχ στις επιταχυνσεις.

Επιπλεον, το aygo λογικα ειναι ελαφρυτερο.

Σε εργοστασιακες τιμες παντως, το aygo ειναι ελαφρως γρηγοροτερο στα 0-100, οποτε δεν ειναι ιδεα σου, ειναι οντως πιο σβελτο , εστω και ελαχιστα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Yourtruelegend οπως λες λοιπον, δεν ειναι ιδεα μου. Ευτυχως, τουλαχιστον δεν εχω....παραισθησεις!

 

Βεβαια δεν εχω ασχοληθει και δεν ξερω τι ακριβως παιζει με τους κυλινδρους....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από που παίρνει την ισχύ το κλιματιστικό για να δουλέψει;

Απο το στροφαλο, μεσω   τροχαλια παιρνει κινηση με ιμαντα ο συμπιεστης.Σε ενα μεσο 1600 "τρωει" περιπου 10 αλογα και ενα λιτρο στα 100 καταναλωση.Οχι βεβεια στην εθνικη με σταθερο γκαζι αλλα σε επαρχειακο δρομο οπου αναγκαζεσαι να επιταχυνεις.

 Γενικα οτιδηποτε περνει κινηση απο τον στροφαλο ειναι  παρασιτικη απωλεια δυναμης-αυξηση καταναλωσης

Δυναμο-(οταν εμπλεκεται πεφτουν οι στροφες π.χ αναβουμε τα φωτα)

Υδραυλικο τιμονι 2-4 αλογα μειον(οταν στριβουμε το τιμονι επλεκεται  η αντλια)

Και σε επεκταση σασμαν- διαφορικο- τροχοι.Γιαυτο αλλωστε οσοι δυναμομετρησατε τα αυτοκινητα, αλλα και παντα, τα αλογα ειναι απο λιγο εως πολυ λιγοτερα στον τροχο, απο οτι στο στροφαλο.Γιατι σασμαν-διαφορικο(αξονας μεταδοσης στα πισωκινητα) τροχοι λαστιχα-φρενα, τρωνε αλογα.Απο λιγα ως πολλα, αναλογα την υλοποιηση. Τετρακινηση, μεγεθος και βαρος ζαντων-ελαστικων κ.α

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδια, εξηγειστε μου κατι.

Πως γινεται να νιωθω πιο 'δυνατό' το aygo 1000αρι των 68 ίππων,

από ένα xsara 1400αρι των 75 ιππων;

Αυτή την αίσθηση έχω. Το aygo, έχει 'κατι' να δωσει, οταν θα το τσιτωσεις.

Το δε xsara, δεν εχει, κι ας ειναι και μεγαλυτερου κυβισμου και ιππων.

 

Ειδικος δεν ειμαι, αλλα η μονη λογικη εξηγηση που μου ερχεται στο μυαλο, ειναι οτι ισως οι 68 ιπποι να ειναι 'σβελτοι' για το μικρο αμαξωμα ενος aygo,

ενω οι 75 να ειναι 'λιγοστοι' για το αμαξωμα ενος xsara.

Μπορει ομως να ειναι αλλα θεματα, οπως η ελαστικοτητα του κινητηρα(καλα το λεω;; ;) κλπ.

 

Ποια ειναι η δικη σας εξηγηση; Που οφειλεται αν οντως ισχυει;

Είναι ιδέα μου, ή οντως έτσι πρέπει να ειναι οπως το αισθανομαι;

 

Καταρχάς στα χαρτιά τα δύο αυτοκίνητα έχουν παραπλήσιες επιδόσεις στην επιτάχυνση, με το xsara να έχει ελάχιστα καλύτερο χρόνο στο 0-100 Το μέν xsara έχει λίγα άλογα παραπανω, αλλά και το Aygo έχει 100 κιλά λιγότερα, οπότε έρχονται λίγο πολύ στα ίδια.

 

Γενικά η διαφορά των 7 ίππων δέν είναι σοβαρή και εύκολα μπορεί να εξανεμιστεί αν πχ στο xsara έχετε μόνιμα φορτωμένο το πορτπαγκαζ ή μπεί άλλο ένα άτομο.

 

Επίσης το xsara σίγουρα θα έχει και πολλά περισότερα χιλιόμετρα στην πλάτη του, άρα φθορές στον κινητήρα που ρίχνουν την απόδοση.

 

Απο κεί και πέρα, το πόσο γρήγορο φαίνεται ένα αυτοκίνητο μπορεί να είναι και θέμα αίσθησης, η οποία μπορεί να είναι εντελώς υποκειμενική και να μήν έχει καμία επαφή με την πραγματικότητα. Για παράδειγμα, αν φέρεις το κάθισμα ένα κλίκ πιό μπροστά και την πλάτη ένα κλίκ πιό όρθια, μπορεί να σου φαίνεται οτι επιταγχύνει καλύτερα το αυτοκίνητο. Φυσικά δέν αλλάζει κάτι στο αυτοκίνητο, αλλά στο πώς αντιλαμβάνεσαι εσύ την επιτάχυνση.

 

Επίσης έχει να κάνει και με τον τρόπο οδήγησης. Το κάθε αυτοκίνητο θέλει διαφορετικό τρόπο για να βγάλεις το μέγιστο της απόδοσης. Πχ, πρίν είπες: Το aygo, έχει 'κατι' να δωσει, οταν θα το τσιτωσεις.

 

Το xsara έχει πιό αργόστροφο κινητήρα, με τη μέγιστη ιπποδύναμη να αποδίδεται 500 στροφές πιό χαμηλά (5500) σε σχέση με το aygo (6000). Οπότε αν επιμένεις στο xsara σε υψηλές στροφές το μόνο που καταφέρνεις είναι να βάζεις τον κινητήρα στην περιοχή που αρχίζει να πέφτει η ιπποδύναμη και να χάνεις σε χρόνο. Ίσως δηλαδή να θέλει ανέβασμα ταχύτητας σε πιό χαμηλές στροφές.

 

Αντίθετα, αν είχες κάποιο Honda που βγάζει δύναμη μέχρι τις 8000-9000, θα σου φαινόταν πολύ αργό αν έκανες τις αλλαγές στις 6000 στροφές.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Fubar.gr πολυ χρησιμες παρατηρησεις, ευχαριστουμε.

 

Αληθεια, ειναι οντως αποδεδειγμενο στην πραξη αυτο που λες περι 'φθορων του κινητηρα με το περασμα των χρονων, που ριχνουν την αποδοση';

Θελω να πω, οτι οσο καλα και αν συντηρεις ενα αμαξι, με το περασμα των χρονων  οντως 'πεθαινουν' οι ίπποι του;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αληθεια, ειναι οντως αποδεδειγμενο στην πραξη αυτο που λες περι 'φθορων του κινητηρα με το περασμα των χρονων, που ριχνουν την αποδοση';

Θελω να πω, οτι οσο καλα και αν συντηρεις ενα αμαξι, με το περασμα των χρονων  οντως 'πεθαινουν' οι ίπποι του;

 

 

Ναί, είναι κάποιες φθορές οι οποίες είναι αναπόφευκτες, όσο καλή συντήρηση και να κάνεις στο αυτοκίνητο, και έχουν ώς αποτέλεσμα τη μειωμένη απόδοση.

 

Μερικά σημεία ενδεικτικά:

 

- οι βαλβίδες και οι έδρες τους φθείρονται με αποτέλεσμα ο κύλινδρος να μήν στεγανοποιεί πλήρως, οπότε χανει συμπίεση (μειωμένη απόδοση)

 

- φθορές στα τοιχώματα των κυλίνδρων και τα ελατήρια τους με αποτέλεσμα απώλεια συμπίεσης, βενζίνη να περνά στα λάδια και να μειώνει τη ζωή τους, λάδι να περνά στο θάλαμο καύσης και να το καίει.

 

- Με τον καιρό πιάνουν επικαθίσεις (καρβουνίλα) το πάνω μέρος των εμβόλων, οι βαλβίδες εξαγωγής και οι θυρίδες εξαγωγής. Αυτό σημαίνει μειωμένη ροή των αερίων και μειωμένη απόδοση.

 

-Φθορά στα τσιμουχάκια των βαλβίδων, αλλά και στο ίδιο το στέλεχος των βαλβίδων με αποτέλεσμα λάδια να περνάνε στο θάλαμο καύσης

 

και πολλά άλλα.

 

Υπόψιν οτι όλα αυτά επισκευάζονται, με λύσιμο του κινητήρα και ανακατασκευή. Γενικά όμως σε λίγες περιπτώσεις μπαίνουμε σε αυτή τη διαδικασία.

 

Στις πιό πολλές περιπτώσεις η πτώση της ιπποδύναμης είναι κάτι που γίνεται σταδιακά με τα χρόνια, και συνήθως όταν φτάσει σε σημείο να είναι εμφανής, θα έχουν περάσει πολλά χρόνια και πολλά χιλιόμετρα, οπότε το αυτοκίνητο θα είναι ρημάδι και απο όλες τις απόψεις, όχι μόνο απο θέμα κινητήρα.

 

Οπότε ανακατασκευή αξίζει μόνο σε ιδιαίτερα αυτοκίνητα με ακριβούς κινητήρες ή αντίκες ή επαγγελματικά οχήματα ή αν για κάποιο λόγο έβγαλε κάποια ζημιά σε λίγα χιλιόμετρα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Ρε παιδια, δεν το εχω ξαναδει (αν το κανουν και αλλες μαρκες και καπου εχασα επισοδεια πειτε το),

αλλα γιατι στα νεα toyota aygo-citroen c1-peugeot 108,

απο πανω ο ουρανος/οροφη, ειναι σαν ....'κυματιστος';

0-roof.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Πριν αρκετό καιρό μου ξεκόλλησε το σήμα από τη μάσκα ή κάποιος το πήρε. Επειδή τώρα θα πάρω να βάλω ένα άλλο, τι κόλλα να προτιμούσα γι'αυτή τη δουλειά; Να αντέχει τις εξωτερικές συνθήκες, τον ήλιο, τη βροχή κλπ; 

Έπεσε. Κλασικό αυτό. Πριν, πρέπει να το είχε κάψει τελείως ο ήλιος.

Ρε παιδια, δεν το εχω ξαναδει (αν το κανουν και αλλες μαρκες και καπου εχασα επισοδεια πειτε το),

αλλα γιατι στα νεα toyota aygo-citroen c1-peugeot 108,

απο πανω ο ουρανος/οροφη, ειναι σαν ....'κυματιστος';

0-roof.jpg

Χώρος για τα κεφάλια.......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έπεσε. Κλασικό αυτό. Πριν, πρέπει να το είχε κάψει τελείως ο ήλιος.

Χώρος για τα κεφάλια.......

 

Δεν θα μπορουσα ποτε να το φανταστω....thanks.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Αμα βαζεις και συναγερμο κατα πασα πιθανοτητα θα ξελιγωθει η μπαταρια και οταν θα πας να βαλεις μπρος δεν θα παιρνει.

Βγαλε το ενα καλωδιο απο τον πολο και για ασφαλεια τυλιξε το με κανα χαρτι ή πανι μη τυχον κουνιθει και κανει καμμια επαδη με τίποτα και θα ειναι οκ. Απλως μετα δεν θα εχεις συναγερμο και κεντρικο κλειδωμα , θα πρεπει να κλειδωσεις και νσ ξεκλειδώσεις μετα με το κλειδι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...