Προς το περιεχόμενο

ΟAΣΑ: Σε πλήρη λειτουργία το ηλεκτρονικό εισιτήριο και η ηλεκτρονική κάρτα


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μεμονωμένα φοιτητικά εισιτήρια, σε τι φάση θα ειναι τωρα; δεν είδα κάπου να μιλάνε για μειωμένο ενιαίο

Σε φάση προσωποποιημένη κάρτα απαραιτήτως. Μετά φορτίζεις όπως θες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 740
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Σε φάση προσωποποιημένη κάρτα απαραιτήτως. Μετά φορτίζεις όπως θες.

Όντως πρέπει να κάνω τέτοια μανούρα για 1 φορά τη βδομάδα που παίρνω μετρό; Περίεργο το να υποστηρίζεται η έκδοση ενιαίου εισιτηρίου στα εκδοτήρια αλλα όχι μειωμένου.

 

Ευχαριστώ Παντως

https://athenacard.gr/jsp/smartafc/general/customers/personalized-card.jsp Εδώ ομως έχει οδηγίες για τους ήδη κατόχους κάρτας . Για νέους κατόχους; δε ρο λεει ή εγώ δε το βλέπω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όντως πρέπει να κάνω τέτοια μανούρα για 1 φορά τη βδομάδα που παίρνω μετρό; Περίεργο το να υποστηρίζεται η έκδοση ενιαίου εισιτηρίου στα εκδοτήρια αλλα όχι μειωμένου.

 

Ευχαριστώ Παντως

Όλα τα μειωμένα (εκτός από αυτά σε μικρά παιδιά) θέλουν προσωποποιημένη για να μην είναι εύκολο να αλλάξουν χέρια "κατά λάθος". Επίσης, για τον ίδιο λόγο δε βγαίνουν ξερωγώ 2 μειωμένες κάρτες στο ίδιο άτομο.

 

 

edit:

 

Για την έκδοση προσωποποιημένης κάρτας από εκδοτήριο, απαιτείται να προσκομίσετε:

  • Το δελτίο αστυνομικής ταυτότητας ή το διαβατήριό σας
  • Πρόσφατη φωτογραφίας σας. Αν δεν έχετε, θα φωτογραφηθείτε επί τόπου.
  • Επίσημο έγγραφο με το οποίο να πιστοποιείται ο ΑΜΚΑ σας σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή (π.χ. φωτογραφία με το κινητό του επίσημου).
  • Τα απαραίτητα παραστατικά, αν είστε δικαιούχος μειωμένης ή δωρεάν μετακίνησης.
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να θυμάστε ότι πλέον οι μηνιαίες κάρτες δεν είναι απαραίτητο να εκδίδονται για συγκεκριμένο μήνα. Έχουν διάρκεια 30 μέρες και αυτό σημαίνει πως αν κάποιος την εκδώσει και την φορτίσει σήμερα 17 Οκτωβρίου τότε θα έχει διάρκεια μέχρι τις 17 Νοεμβρίου.

 

Η διαδικασία πλέον γίνεται σε ΟΛΟΥΣ τους σταθμούς του μετρό (νομιζω εξαιρειται προς το παρόν ο σταθμός Ειρήνη του ΗΣΑΠ) συνεπώς αν κάποιος πραγματικά θέλει να εκδώσει την καρτα δεν χρεάζεται να πάει στο Συνταγμα ή στην Ομόνοια αλλά μπορει  να προτιμήσει κάποιον πιο "ήσυχο" σταθμό από αυτούς που διέρχεται..

 

Φίλος με ενημέρωσε οτι έβγαλε την κάρτα σήμερα το πρωι κατά τις 11:00 στο σταθμό της Αγ. Παρασκευής. Στην ουρά ήταν 2 άτομα μόνο

 

Αρα όποιος θέλει να εκδώσει μπορεί να το κάνει σχετικά εύκολα. 

 

Επισης η λύση με τα ΕΛΤΑ που δόθηκε δεν βολεύει και πιστεύω οτι ελάχιστοι θα την ακολουθήσουν..

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για την μηνιαια φοιτιτικη καρτα ειναι σχετικα απλα ....Για τα μεμονωμενα υπαρχει ελλειπης πληροφοριση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Εγώ το μόνο που δεν κατάλαβα ακόμη είναι η διαδικασία ανανέωσης της νέας μηνιαίας κάρτας που έχω. Μου απομένουν σήμερα άλλες 6 ημέρες χρήσης. Θα πρέπει να περιμένω να φτάσω στην τελευταία ημέρα για να τη φορτίσω ξανά με το πακέτο των 30 ημερών? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ το μόνο που δεν κατάλαβα ακόμη είναι η διαδικασία ανανέωσης της νέας μηνιαίας κάρτας που έχω. Μου απομένουν σήμερα άλλες 6 ημέρες χρήσης. Θα πρέπει να περιμένω να φτάσω στην τελευταία ημέρα για να τη φορτίσω ξανά με το πακέτο των 30 ημερών? 

 

 

Στις φοιτιτικες μηνιαιες γινεται απο τωρα ..Οποτε μαλλον και σε ολες τις μηναιες.

 

Δεν ξερω μονο απο ποτε θα πιανεται η ανανεωση .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ το μόνο που δεν κατάλαβα ακόμη είναι η διαδικασία ανανέωσης της νέας μηνιαίας κάρτας που έχω. Μου απομένουν σήμερα άλλες 6 ημέρες χρήσης. Θα πρέπει να περιμένω να φτάσω στην τελευταία ημέρα για να τη φορτίσω ξανά με το πακέτο των 30 ημερών?

 

Την κάρτα την φορτίζεις με λεφτά (πχ 50€) ή με "μήνες" (πχ 2 μήνες, 60€)?

Όταν πας στο μηχάνημα πως επιλέγεις τι να ξοδέψει πχ αν θες να "χτυπήσεις" ένα απλό εισιτήριο, η ένα ημερήσιο, η ένα μηνιαίο 30 ημερών?

Επίσης πως ξέρεις πόσο σου έχουν μείνει ακόμα μέσα στην κάρτα?

Πως βλέπεις ποτέ "χτύπησες" το εισιτήριο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε σε αφήνει να αγοράσεις πάνω από ένα τύπο εισιτηρίου, ακριβώς επειδή δεν έχει τρόπο μετά να σε ρωτήσει ποιο θες να χρησιμοποιηθεί. Σε αφήνει να έχεις εισιτήριο + χρήματα όμως (πχ αν έχεις μηνιαία καρτα και θες να πας αεροδρόμιο).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης πως ξέρεις πόσο σου έχουν μείνει ακόμα μέσα στην κάρτα?

Πως βλέπεις ποτέ "χτύπησες" το εισιτήριο?

 

Νομιζω καπου διαβασα οτι μπορεις στα μηχανηματα ακυρωσης να παρεις πληροφοριες για το ποσο που εχεις μεσα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ το μόνο που δεν κατάλαβα ακόμη είναι η διαδικασία ανανέωσης της νέας μηνιαίας κάρτας που έχω. Μου απομένουν σήμερα άλλες 6 ημέρες χρήσης. Θα πρέπει να περιμένω να φτάσω στην τελευταία ημέρα για να τη φορτίσω ξανά με το πακέτο των 30 ημερών? 

 

Μπορείς να την φορτίσεις ηλεκτρονικά. Οπότε μπες μια μέρα πριν και θα δεις. λογικά υπάρχει καθοδήγηση για οποιαδήποτε απορία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Επίσης πως ξέρεις πόσο σου έχουν μείνει ακόμα μέσα στην κάρτα?

Πως βλέπεις ποτέ "χτύπησες" το εισιτήριο?

Κάθε φορά που σκαναρεις την κάρτα στην οθόνη του μηχανήματος βλέπεις το υπόλοιπο της κάρτας (είτε σε ημέρες είτε σε διαδρομές). Το υπόλοιπο όπως και τη μέρα που το ακυρωσες πρώτη φορά μπορείς να το δεις και από τη σελίδα online αν πρόκειται για πλαστική κάρτα, είτε στα μηχανήματα έκδοσης των νέων χάρτινων εισιτηρίων που έχουν μια υποδοχή που βάζεις μεσα το εισιτήριο και σου εμφανίζει τις σχετικές πληροφορίες.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομιζω καπου διαβασα οτι μπορεις στα μηχανηματα ακυρωσης να παρεις πληροφοριες για το ποσο που εχεις μεσα .

 

Α μια χαρά τότε. Θα περιμένεις στη στάση του λεωφορείου μέχρι να έρθει το λεωφορείο, θα μπεις μέσα, θα πας στο μηχάνημα και τότε θα δεις ότι έχουν περάσει τα 90' ή ότι δεν σου έχουν μείνει άλλα εισιτήρια μέσα. Οπότε κατεβαίνεις παίρνεις ταξί μέχρι σε μια στάση μετρό για να φορτίσεις ξανά. Μια χαρά, εύκολα και απλά. Τα πάντα για την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού. Όπως πρέπει δηλαδή.

 

Μπήκα ξανά (για 2 φορά) στο site που είναι και η μόνη πηγή ενημέρωσης και δεν έγινα πιο σοφός από πριν. Μόνο γενικότητες και τίποτα πρακτικό δεν γράφει.

Και δεν χρησιμοποιεί όλος ο κόσμος μετρό. Οι περισσότεροι χρησιμοποιούν λεωφορεία. Αυτούς ποιος τους σκέφτηκε? Από που θα εξυπηρετηθούν? Ή κάθε τόσο θα κατέβει ο άλλος από το Μενίδι και το Κερατσίνι σε μια στάση μετρό για να αγοράσει εισιτήρια?

Μου αρέσει που κάποιοι απορούν γιατί δεν το καταλαβαίνουμε και γιατί δεν μας αρέσει το καινούριο σύστημα. Τόσο κατανοητό, τόσο εύκολο και τόσο εξυπηρετικό για όλους.

Κάθε φορά που σκαναρεις την κάρτα στην οθόνη του μηχανήματος βλέπεις το υπόλοιπο της κάρτας (είτε σε ημέρες είτε σε διαδρομές). Το υπόλοιπο όπως και τη μέρα που το ακυρωσες πρώτη φορά μπορείς να το δεις και από τη σελίδα online αν πρόκειται για πλαστική κάρτα, είτε στα μηχανήματα έκδοσης των νέων χάρτινων εισιτηρίων που έχουν μια υποδοχή που βάζεις μεσα το εισιτήριο και σου εμφανίζει τις σχετικές πληροφορίες.

 

Ευχαριστώ φίλε. Έγραφα όσο δημοσίευσες το post σου. Μου απάντησε και ο φίλος πιο πάνω. Ότι έγραψα πιο πάνω. Μέχρι να πας στο μηχάνημα δεν ξέρεις τι σου γίνεται.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλα τα πραγματα. Αν θελαν απλα να καταπολεμησουν την λαθρεπιβηβαση να βαζαν παραπανω ελεκτες. Και πιο λιγα απο 50.000.000 θα ξοδευαν και θα ανοιγαν και θεσεις εργασιας στην κοινωνια με τους 25%+ ανεργους. Ομως οχι, το ηλεκτρονικο εισητηριο εχει σκοπο την προετοιμασια του οασα για ιδιωτικοποιηση. Κοβει θεσεις εργασιας και αυξανει τα κερδη του νεου αφεντικου που θα ερθει να αγορασει τον ΟΑΣΑ για 20-30 εκατομμυριακια. Μετα θα περασουν και νομο για χρηματοδοτηση των ΜΜΜ της αθηνας απο το κρατος ετσι ωστε το νεο φιλαρακι της κυβερνησης να μπορει να ανταπεξελθειστα εξοδα της αθλιας ποιοτητας συγκοινωνιων που θα προσφερει. Γιατι και με ιδιωτη τα ιδια χαλια θα ειναι. Φυσικα οι κατοικοι της αθηνας θα ειναι αυτοι που εν τελη θα τα πληρωσουν ολα μεσα απο φορους και ακριβοτερα κομιστρα μεταφορων. Το ιδιο εγινε και με την ανακεφαλαιοποιηση των τραπεζων το ιδιο θα γινει και με τον ΟΣΕ το ιδιο και με τον ΟΤΕ. Κτλ κτλ. Ελληνικη κριση - ο παραδεισος των "επενδητων"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Απλα τα πραγματα. Αν θελαν απλα να καταπολεμησουν την λαθρεπιβηβαση να βαζαν παραπανω ελεκτες. Και πιο λιγα απο 50.000.000 θα ξοδευαν και θα ανοιγαν και θεσεις εργασιας στην κοινωνια με τους 25%+ ανεργους. Ομως οχι, το ηλεκτρονικο εισητηριο εχει σκοπο την προετοιμασια του οασα για ιδιωτικοποιηση.

 

Ένα (μεγάλο?) μέρος από αυτά ήταν από ΕΕ κι αναγκαστικά θα πήγαιναν για αυτό και μόνο το σκοπό, όχι για άλλο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...