Προς το περιεχόμενο

Συζήτηση για τις αγγελίες στο νέο insomnia (αξιολογήσεις, φωτογραφίες κτλ)


ouzounidhs_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 ώρες πριν, webparts είπε

Οταν παω να αφησω μια αξιολογηση δεν εμφανιζεται η λεξη "θετικη" αλλα "positive".

Το εχει στα αγγλικα δηλαδή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, vstrom είπε

...... Το αποτέλεσμα είναι να το δίνει σε καλύτερη τιμή μεσώ άτυπης δημοπρασίας, και ο αγοραστής που το έκλεισε σε χαμηλότερη τιμή δεν μπορεί ούτε του δίνετε η δυνατότητα να ενημέρωση την κοινότητα για το συμβάν ούτε να κάνει αρνητική αξιολογηση με την δικαιολογία ότι δεν ολοκλήρωσε την συναλλαγή. θα πρέπει να δοθεί βραβείο νόμπελ σε οποίον το σκέφθηκε .

Μα αυτό ισχυε και πριν, δε μπορουσες να βαλεις αξιολογηση σε μη ολοκληρωμενη συναλλαγή. Επισης μη φανταστείς πως οτιδηποτε μπαινει σε αγγελια αμεσως στριμώχνονται δεκάδες υποφηφιοι αγοραστες για να το αποκτησουν, είναι πολύ ευκολο να βαλεις κατι σε αγγελια και να μεινει απουλητο για χρονια.

5 λεπτά πριν, webparts είπε

Γατα εισαι ρε μουτρο.

Όχι παιζουμε :D

Επεξ/σία από rus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 14/4/2018 στις 10:30 ΜΜ, harislinuxos είπε

Γεια σας,

Μια σημαντική λειτουργία που πιστεύω ότι πρέπει να προστεθεί στις αγγελίες είναι η δυνατότητα κατάταξης κατά αύξουσα τιμή, ώστε να βλέπουμε αγγελίες στο πλαίσιο τιμών που μας ενδιαφέρουν και όχι όλες μαζί.

Πιστεύω θα βοηθούσε ιδιαίτερα όλους τους χρήστες των αγγελιών

Σωστός! +1:)

Στις 30/3/2018 στις 12:48 ΜΜ, christopher0016 είπε

υπαρχει τοπικ  εδω

Πιο βολικό δεν θα ήταν όμως στις αγγελίες όταν πας να βάλεις μία νέα να σου είχε την επιλογή να διαλέξεις τι αγγελία θες να βάλεις;

Πχ να είχε: 

Πώληση

Ζήτηση

Ανταλλαγή

Χαρίζεται

Πολύ καλύτερα δεν είναι από το να ψάχνει κανείς να βρει το τόπικ; Που πολλοί ούτε καν ξέρουν ότι υπάρχει τέτοιο τόπικ;

7 ώρες πριν, rus είπε

Μα αυτό ισχυε και πριν, δε μπορουσες να βαλεις αξιολογηση σε μη ολοκληρωμενη συναλλαγή. Επισης μη φανταστείς πως οτιδηποτε μπαινει σε αγγελια αμεσως στριμώχνονται δεκάδες υποφηφιοι αγοραστες για να το αποκτησουν, είναι πολύ ευκολο να βαλεις κατι σε αγγελια και να μεινει απουλητο για χρονια.

Όχι παιζουμε :D

Μα εγώ γιατί θυμάμαι πολλά προφίλ να είχαν αρνητικές αξιολογήσεις άδικα; Διάβαζα στα προφίλ τους ''ο τύπος ενώ είχαμε συμφωνήσει να το πάρω εγώ εκείνος το έδωσε αλλού'' κτλ; Κάτσε ρε φίλε, από την στιγμή που δεν ολοκληρώθηκε η συναλλαγή (δεν στο έχω στείλει η δώσει χέρι χέρι) και βρήκα να το δώσω στη τιμή που ζητώ (αν σε σένα πχ που μου έκανες παζάρια και το κλείσαμε σε χαμηλότερη τιμή) η ακόμα και σε μεγαλύτερη η ακόμα αν βρήκα να το δώσω τελικά κοντά στη περιοχή μου που ζω (και δεν θα χρειαστεί να μπλέξω με αντικαταβολές ελτα κτλ) που είναι το κακό; Υπογράψαμε συμβόλαιο;!!! Εδώ και μεγάλες εταιρίες ακυρώνουν συμφωνίες-συμβόλαια την τελευταία στιγμή η στα καταστήματα έχουμε το δικαίωμα να γυρίσουμε ένα προιόν πίσω σε μία περίοδο 14 ημερών πχ. Είδες να βάζουν αρνητικές αξιολογήσεις; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
13 hours ago, vstrom said:

Να’ταν μόνο αυτό το κακό θα ήταν ονειρικά τα πράγματα. Τώρα και με την άδεια του ινσομνια τα λαμογια κάνουν πάρτυ. Τι εννοώ, με την αναβάθμιση είναι ευνοϊκότερα τα πράγματα για τους πωλητές λαμογια ,γιατί οι σωστοί πωλητές δεν εχουν ανάγκη προστασίας. Αυτό το κολπάκι με την δήλωση αγοραστή ο σωστός πωλητής το κάνει, το λαμογιο δεν το κάνει και ειδικά όταν το προϊών που πωλεί είναι σε καλεί τιμή ψάχνει πάρα του ότι το έχει συμφωνήσει να το δώσει σε μεγαλύτερη τιμή. Το αποτέλεσμα είναι να το δίνει σε καλύτερη τιμή μεσώ άτυπης δημοπρασίας, και ο αγοραστής που το έκλεισε σε χαμηλότερη τιμή δεν μπορεί ούτε του δίνετε η δυνατότητα να ενημέρωση την κοινότητα για το συμβάν ούτε να κάνει αρνητική αξιολογηση με την δικαιολογία ότι δεν ολοκλήρωσε την συναλλαγή. θα πρέπει να δοθεί βραβείο νόμπελ σε οποίον το σκέφθηκε . Επισης δείχνει το ελληνικό φαινόμενο ότι όλα σχεδιάζονται στο πόδι και εάν το επικρίνεις η ζητήσεις να διορθωθεί αντιμετωπιζεις αδιαφορία η ακόμα και τιμωρία. Είναι η πρώτη και η τελευταία φορά που ασχολούμαι με αυτό το τοπικ.

Δεν μας τα λες και πολύ καλά όμως ενώ τα πράγματα είναι πάρα πολύ απλά:

κλείνεις μια συμφωνία για να αγοράσεις κάτι, ζητάς από τον πωλητή να σε ορίσει αγοραστή ώστε να έχεις τη δυνατότητα να κάνεις αξιολόγηση και όλα καλά. Δεν σε ορίζει αγοραστή ο πωλητής πριν τη συναλλαγή? Του λες αντίο και πας παρακάτω.

Πολύπλοκο ε? :P 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
27 minutes ago, billdanos said:

Δεν μας τα λες και πολύ καλά όμως ενώ τα πράγματα είναι πάρα πολύ απλά:

κλείνεις μια συμφωνία για να αγοράσεις κάτι, ζητάς από τον πωλητή να σε ορίσει αγοραστή ώστε να έχεις τη δυνατότητα να κάνεις αξιολόγηση και όλα καλά. Δεν σε ορίζει αγοραστή ο πωλητής πριν τη συναλλαγή? Του λες αντίο και πας παρακάτω.

Πολύπλοκο ε? :P 

"Μα να χάσω την ευκαιρία/χρόνο μου?"

Μπουμ απάτη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Δυστυχώς δύο είναι τα βασικά ζητήματα στη συντριπτική πλειοψηφία των παραπόνων, και λέω δυστυχώς γιατί, ενώ είναι απλά τα πράγματα, ορισμένοι επιμένουν:

1. Δεν έχουν διαβάσει καν πώς λειτουργεί το σύστημα των αξιολογήσεων ή (πολύ σύνηθες κι αυτό) ασχολήθηκαν αφού κάτι δεν πήγε καλά.

2. Εξωραΐζουν το προηγούμενο σύστημα.

Με απλά λόγια, το αν ο χρήστης Α είπε στον χρήστη Β "σύμφωνοι" και μετά δεν προχώρησε η συναλλαγή, ούτε με το προηγούμενο σύστημα επιδεχόταν αξιολογήσεως. Κοινώς, και να τη γράφατε, με την πρώτη αναφορά του θιγόμενου μέλους η αξιολόγηση θα είχε διαγραφεί (καθώς δεν υπήρχε ολοκληρωμένη συναλλαγή).

Τώρα, ισχύει κάτι πάρα πολύ απλό για να καταλαβαίνουν όλοι αν έχει επιτευχθεί συμφωνία: ο δημιουργός της αγγελίας ορίζει το μέλος με το οποίο συμφώνησε στα λόγια ή στα τηλέφωνα ή στα email ως συναλλασσόμενο μέλος για τη συγκεκριμένη αγγελία.

Μέχρι να συμβεί αυτό, πάρα πολύ απλά συμφωνία δεν υπάρχει. 

Tώρα, για εκείνους που λένε στο τηλέφωνο "εντάξει" και νομίζουν πως έπιασαν την ευκαιρία (είχαμε και παράδειγμα μέλους που τον τρέναρε ο πωλητής γύρω στις 3-4 μέρες και ο υποψήφιος αγοραστής επέμενε να νομίζει ότι είχαν συμφωνήσει) δεν μπορεί να γίνει κάτι: πρώτον, όπως έχουμε πει κατ' επανάληψη, η άρνηση του δημιουργού της αγγελίας να σας ορίσει συναλλασσόμενο μέλος ΑΜΕΣΩΣ αφότου καταλήξετε στα θεμελιώδη (τιμή, τρόπος και χρόνος πληρωμής και παραλλαβής του αντικειμένου) είναι σημάδι πως είτε δεν είναι σίγουρος και ψάχνει καλύτερα (οπότε αντίστοιχα ψαχτείτε κι εσείς) είτε πάει να σας τη φέρει.

Εναλλακτικά, πέσατε στους νοσταλγούς των εποχών που από "μία" αγγελία" μάζευαν αμέτρητες αξιολογήσεις και θα σας πουν ότι δεν καίγονται για την αξιολόγηση και ελάτε να κάνετε τη δουλειά χωρίς να σας ορίσουν συναλλασσόμενο μέλος και εγγύησή σας οι αξιολογήσεις τους.

Θέλετε να τους πιστέψετε; Δικαίωμά σας. Το insomnia συμβουλεύει τα μέλή να μην προχωρούν σε καμία συναλλαγή χωρίς να έχει οριστεί συναλλασσόμενο μέλος από το δημιουργό της αγγελίας.

Επιμένετε να το ρισκάρετε; Και πάλι, δικαίωμά σας. Απλά, να ξέρετε πως αξιολόγηση δεν θα μπορέσετε να αφήσετε αν στραβώσει κάτι, ούτε θα είστε οι πρώτοι που είχαν κακή εμπειρία με μέλος με πάμπολλες θετικές αξιολογήσεις.

Σας τα έχουμε γράψει αμέτρητες φορές, υπάρχει και σχετικό επισημασμένο νήμα

Καλή συνέχεια.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, billdanos είπε

Δεν μας τα λες και πολύ καλά όμως ενώ τα πράγματα είναι πάρα πολύ απλά:

κλείνεις μια συμφωνία για να αγοράσεις κάτι, ζητάς από τον πωλητή να σε ορίσει αγοραστή ώστε να έχεις τη δυνατότητα να κάνεις αξιολόγηση και όλα καλά. Δεν σε ορίζει αγοραστή ο πωλητής πριν τη συναλλαγή? Του λες αντίο και πας παρακάτω.

Πολύπλοκο ε? :P 

το ζητάς σε βάζει?πολύπλοκο ε:P Ωραία λογική .Το θέμα είναι να παίρνει ο αγοραστής αυτό που θέλει και συμφωνεί ,το παρακάτω είναι το ποιο εύκολο. Αλλα θα μου πεις το τιμή ,μπέσα,λόγος δεν υπάρχουν πια  και το σίτε και κάποιοι που δεν ξέρουν τι θα πουν αυτές οι λέξεις  λένε πηγαινε παρακάτω, και όχι να βρούμε τρόπο να το διορθώσουμε .Όταν ένα forum υποστηρίζει αυτές τις ιδέες ,τιμιότητα,αξιοπρέπεια, μπέσα ,κ.α αποβάλει αυτούς που δεν τα εφαρμόζουν αλλιώς γίνετε σαν και αυτούς 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
12 minutes ago, vstrom said:

το ζητάς σε βάζει?πολύπλοκο ε:P Ωραία λογική .Το θέμα είναι να παίρνει ο αγοραστής αυτό που θέλει και συμφωνεί ,το παρακάτω είναι το ποιο εύκολο. Αλλα θα μου πεις το τιμή ,μπέσα,λόγος δεν υπάρχουν πια  και το σίτε και κάποιοι που δεν ξέρουν τι θα πουν αυτές οι λέξεις  λένε πηγαινε παρακάτω, και όχι να βρούμε τρόπο να το διορθώσουμε .Όταν ένα forum υποστηρίζει αυτές τις ιδέες ,τιμιότητα,αξιοπρέπεια, μπέσα ,κ.α αποβάλει αυτούς που δεν τα εφαρμόζουν αλλιώς γίνετε σαν και αυτούς 

δεν σε βάζει? αποχωρείς από το deal. Από τη στιγμή που δεν το δέχεται, βρωμάει κάτι από την αρχή και καλό είναι να μην ασχοληθείς περισσότερο.

Δεν θα διορθωθεί ένας προβληματικός πωλητής αλλάζοντας τις διαδικασίες. Θα διορθωθεί μόνο όταν και ο αγοραστής θα είναι σε θέση να αναζητήσει έναν αξιόπιστο πωλητή. Το "έλα να τελειώνουμε γρήγορα και άσε τα τυπικά με τις αξιολογήσεις κλπ", είναι πρόβλημα που δεν αφορά το  insomnia αλλά μόνο τα μέλη που συμφωνούν σε κάτι τέτοιο. 

Η τιμιότητα και η αξιοπρέπεια δεν αποκτώνται με κανόνες... Είτε τα έχεις είτε δεν τα έχεις... :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Nathan Drake!! είπε

Σωστός! +1:)

Πιο βολικό δεν θα ήταν όμως στις αγγελίες όταν πας να βάλεις μία νέα να σου είχε την επιλογή να διαλέξεις τι αγγελία θες να βάλεις;

Πχ να είχε: 

Πώληση

Ζήτηση

Ανταλλαγή

Χαρίζεται

Πολύ καλύτερα δεν είναι από το να ψάχνει κανείς να βρει το τόπικ; Που πολλοί ούτε καν ξέρουν ότι υπάρχει τέτοιο τόπικ;

Μα εγώ γιατί θυμάμαι πολλά προφίλ να είχαν αρνητικές αξιολογήσεις άδικα; Διάβαζα στα προφίλ τους ''ο τύπος ενώ είχαμε συμφωνήσει να το πάρω εγώ εκείνος το έδωσε αλλού'' κτλ; Κάτσε ρε φίλε, από την στιγμή που δεν ολοκληρώθηκε η συναλλαγή (δεν στο έχω στείλει η δώσει χέρι χέρι) και βρήκα να το δώσω στη τιμή που ζητώ (αν σε σένα πχ που μου έκανες παζάρια και το κλείσαμε σε χαμηλότερη τιμή) η ακόμα και σε μεγαλύτερη η ακόμα αν βρήκα να το δώσω τελικά κοντά στη περιοχή μου που ζω (και δεν θα χρειαστεί να μπλέξω με αντικαταβολές ελτα κτλ) που είναι το κακό; Υπογράψαμε συμβόλαιο;!!! Εδώ και μεγάλες εταιρίες ακυρώνουν συμφωνίες-συμβόλαια την τελευταία στιγμή η στα καταστήματα έχουμε το δικαίωμα να γυρίσουμε ένα προιόν πίσω σε μία περίοδο 14 ημερών πχ. Είδες να βάζουν αρνητικές αξιολογήσεις; 

η συναλλαγή δεν ολοκληρωνεται γιατί δεν έχεις λόγο που σημαίνει ότι όλη σου η ζωή έτσι είναι, ψάχνεις να τ’αρπαξεις να κοροϊδέψεις, να κάνεις την λαμογια και με την υποστήριξη του forum.Επισης για μένα που έχω πάει στο ραντεβού και περιμένω 3/4 και χωρίς ειδοποίηση δεν ερχεσε η συναλλαγή έχει ολοκληρωθεί,αλλά ξέχασα σε καλύπτει το forum και στο κάτω κάτω δεν κάναμε και συμβόλαιο. Πολύπλοκο ε:P όπως απάντησε και ο φίλος billdanos

10 λεπτά πριν, billdanos είπε

δεν σε βάζει? αποχωρείς από το deal. Από τη στιγμή που δεν το δέχεται, βρωμάει κάτι από την αρχή και καλό είναι να μην ασχοληθείς περισσότερο.

Δεν θα διορθωθεί ένας προβληματικός πωλητής αλλάζοντας τις διαδικασίες. Θα διορθωθεί μόνο όταν και ο αγοραστής θα είναι σε θέση να αναζητήσει έναν αξιόπιστο πωλητή. Το "έλα να τελειώνουμε γρήγορα και άσε τα τυπικά με τις αξιολογήσεις κλπ", είναι πρόβλημα που δεν αφορά το  insomnia αλλά μόνο τα μέλη που συμφωνούν σε κάτι τέτοιο. 

Η τιμιότητα και η αξιοπρέπεια δεν αποκτώνται με κανόνες... Είτε τα έχεις είτε δεν τα έχεις... :)

Σωστά αλλά πρέπει να βρεθεί τρόπος να αποβάλλονται η τουλάχιστον να ενημερώνεται η κοινότητα για το ποιον του συγκεκριμενου πωλητη γιατί αμαυρώνετε και το όνομα του φόρουμ.Αυτό νομίζω επιβάλλετε να γίνει γιατί δεν μπορεί ο καθένας ανέντιμος να με στήνει σε ραντεβού όπως ανέφερα ποιο πάνω και να μην εχει και επίπτωση και να μου λένε ότι δεν ολοκλήρωσα την συναλλαγή. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
32 minutes ago, vstrom said:

Σωστά αλλά πρέπει να βρεθεί τρόπος να αποβάλλονται η τουλάχιστον να ενημερώνεται η κοινότητα για το ποιον του συγκεκριμενου πωλητη γιατί αμαυρώνετε και το όνομα του φόρουμ.Αυτό νομίζω επιβάλλετε να γίνει γιατί δεν μπορεί ο καθένας ανέντιμος να με στήνει σε ραντεβού όπως ανέφερα ποιο πάνω και να μην εχει και επίπτωση και να μου λένε ότι δεν ολοκλήρωσα την συναλλαγή. 

Ξαναλέω: ο "ανέντιμος" που λες, θα είχε λάβει την αρνητική σου αξιολόγηση επειδή σε έστησε και θα την έβλεπαν όλοι οι χρήστες, αν είχες απαιτήσει από την αρχή να σε ορίσει ως αγοραστή σαν προϋπόθεση για να δεχθείς το deal. Πιο απλά δεν μπορώ το αναλύσω.

Το λαμόγιο που σκοπό έχει να κλέψει και να εξαπατήσει, θα κάνει νέο λογαριασμό αφού βρει το πρώτο του θύμα οπότε η αρνητική αξιολόγηση στο παλιό του profile δεν θα είχε απολύτως καμία χρησιμότητα. Προφανώς όμως σε κραυγαλέες περιπτώσεις απάτης όταν έρχεται μια αναφορά, συνήθως ο λογαριασμός του απατεώνα απενεργοποιείται. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, Nathan Drake!! είπε

 

Μα εγώ γιατί θυμάμαι πολλά προφίλ να είχαν αρνητικές αξιολογήσεις άδικα; Διάβαζα στα προφίλ τους ''ο τύπος ενώ είχαμε συμφωνήσει να το πάρω εγώ εκείνος το έδωσε αλλού'' κτλ; Κάτσε ρε φίλε, από την στιγμή που δεν ολοκληρώθηκε η συναλλαγή (δεν στο έχω στείλει η δώσει χέρι χέρι) και βρήκα να το δώσω στη τιμή που ζητώ (αν σε σένα πχ που μου έκανες παζάρια και το κλείσαμε σε χαμηλότερη τιμή) η ακόμα και σε μεγαλύτερη η ακόμα αν βρήκα να το δώσω τελικά κοντά στη περιοχή μου που ζω (και δεν θα χρειαστεί να μπλέξω με αντικαταβολές ελτα κτλ) που είναι το κακό; Υπογράψαμε συμβόλαιο;!!! Εδώ και μεγάλες εταιρίες ακυρώνουν συμφωνίες-συμβόλαια την τελευταία στιγμή η στα καταστήματα έχουμε το δικαίωμα να γυρίσουμε ένα προιόν πίσω σε μία περίοδο 14 ημερών πχ. Είδες να βάζουν αρνητικές αξιολογήσεις; 

Το δεδομενο ειναι πως δεν εμπαινε αξιολογηση πριν την ολοκληρωση, παντως οταν καποιος συμφωνει με καποιον δεν ειναι σωστο μετα να το ακυρωνει. Ειτε πωλητης είναι, ειτε αγοραστης.

Επεξ/σία από rus
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, billdanos είπε

Ξαναλέω: ο "ανέντιμος" που λες, θα είχε λάβει την αρνητική σου αξιολόγηση επειδή σε έστησε και θα την έβλεπαν όλοι οι χρήστες, αν είχες απαιτήσει από την αρχή να σε ορίσει ως αγοραστή σαν προϋπόθεση για να δεχθείς το deal. Πιο απλά δεν μπορώ το αναλύσω.

Το λαμόγιο που σκοπό έχει να κλέψει και να εξαπατήσει, θα κάνει νέο λογαριασμό αφού βρει το πρώτο του θύμα οπότε η αρνητική αξιολόγηση στο παλιό του profile δεν θα είχε απολύτως καμία χρησιμότητα. Προφανώς όμως σε κραυγαλέες περιπτώσεις απάτης όταν έρχεται μια αναφορά, συνήθως ο λογαριασμός του απατεώνα απενεργοποιείται. 

Για να βάλουμε τα πράγματα στην σειρά υπάρχει τώρα που μιλάμε μέλος που έχει βάλει αγγελία ένα προϊόν έχει έναν γνωστό στο περίμενε φαντάζομαι κιαλλους, και σε μένα έστειλε μήνυμα ότι εάν το θέλω να δώσω κάτι παραπάνω να το πάρω,εγώ φυσικά τον έγραψα άλλα αυτό συνεχίζει να το κάνει,αυτό θεωρείται ηθικό και νόμιμο για το φόρουμ? για μένα όχι. Έτσι λοιπόν  αφού εγώ έχασα μια συμφέρουσα αγορά με την ενέργεια μου αυτή περιμένω και το φόρουμ να κάνει κάτι .Μπορεί να μπει στα μηνύματα για του λόγου το αληθές και να την συνομιλία και να κρίνει αυτό τότε είναι δίκαιο εφόσον δεν μου επιτρέπεται να κάνω κάτι εγώ. Να περιμένει από έμενα να αποχωρίσω από το deal άλλα να κάνει κάτι και αυτό για συνεχιστεί η κατάσταση αυτή.

5 ώρες πριν, Snoob είπε

Δυστυχώς δύο είναι τα βασικά ζητήματα στη συντριπτική πλειοψηφία των παραπόνων, και λέω δυστυχώς γιατί, ενώ είναι απλά τα πράγματα, ορισμένοι επιμένουν:

1. Δεν έχουν διαβάσει καν πώς λειτουργεί το σύστημα των αξιολογήσεων ή (πολύ σύνηθες κι αυτό) ασχολήθηκαν αφού κάτι δεν πήγε καλά.

2. Εξωραΐζουν το προηγούμενο σύστημα.

Με απλά λόγια, το αν ο χρήστης Α είπε στον χρήστη Β "σύμφωνοι" και μετά δεν προχώρησε η συναλλαγή, ούτε με το προηγούμενο σύστημα επιδεχόταν αξιολογήσεως. Κοινώς, και να τη γράφατε, με την πρώτη αναφορά του θιγόμενου μέλους η αξιολόγηση θα είχε διαγραφεί (καθώς δεν υπήρχε ολοκληρωμένη συναλλαγή).

Τώρα, ισχύει κάτι πάρα πολύ απλό για να καταλαβαίνουν όλοι αν έχει επιτευχθεί συμφωνία: ο δημιουργός της αγγελίας ορίζει το μέλος με το οποίο συμφώνησε στα λόγια ή στα τηλέφωνα ή στα email ως συναλλασσόμενο μέλος για τη συγκεκριμένη αγγελία.

Μέχρι να συμβεί αυτό, πάρα πολύ απλά συμφωνία δεν υπάρχει. 

Tώρα, για εκείνους που λένε στο τηλέφωνο "εντάξει" και νομίζουν πως έπιασαν την ευκαιρία (είχαμε και παράδειγμα μέλους που τον τρέναρε ο πωλητής γύρω στις 3-4 μέρες και ο υποψήφιος αγοραστής επέμενε να νομίζει ότι είχαν συμφωνήσει) δεν μπορεί να γίνει κάτι: πρώτον, όπως έχουμε πει κατ' επανάληψη, η άρνηση του δημιουργού της αγγελίας να σας ορίσει συναλλασσόμενο μέλος ΑΜΕΣΩΣ αφότου καταλήξετε στα θεμελιώδη (τιμή, τρόπος και χρόνος πληρωμής και παραλλαβής του αντικειμένου) είναι σημάδι πως είτε δεν είναι σίγουρος και ψάχνει καλύτερα (οπότε αντίστοιχα ψαχτείτε κι εσείς) είτε πάει να σας τη φέρει.

Εναλλακτικά, πέσατε στους νοσταλγούς των εποχών που από "μία" αγγελία" μάζευαν αμέτρητες αξιολογήσεις και θα σας πουν ότι δεν καίγονται για την αξιολόγηση και ελάτε να κάνετε τη δουλειά χωρίς να σας ορίσουν συναλλασσόμενο μέλος και εγγύησή σας οι αξιολογήσεις τους.

Θέλετε να τους πιστέψετε; Δικαίωμά σας. Το insomnia συμβουλεύει τα μέλή να μην προχωρούν σε καμία συναλλαγή χωρίς να έχει οριστεί συναλλασσόμενο μέλος από το δημιουργό της αγγελίας.

Επιμένετε να το ρισκάρετε; Και πάλι, δικαίωμά σας. Απλά, να ξέρετε πως αξιολόγηση δεν θα μπορέσετε να αφήσετε αν στραβώσει κάτι, ούτε θα είστε οι πρώτοι που είχαν κακή εμπειρία με μέλος με πάμπολλες θετικές αξιολογήσεις.

Σας τα έχουμε γράψει αμέτρητες φορές, υπάρχει και σχετικό επισημασμένο νήμα

Καλή συνέχεια.

πιστεύω ακράδαντα ότι και αυτό είναι λάθος και μπορώ να στο αποδειξω ότι καλύπτεται μόνο ο πωλητής ενώ σε όλον τον κόσμο ο αγοραστής .Μην ζητάτε και τρέχετε για καταγγελίες γιατί σας κορόιδεψε το you ,mou ,sou γιατί αυτό λέγετε βλέπω ότι με συμφέρει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
24 minutes ago, vstrom said:

Για να βάλουμε τα πράγματα στην σειρά υπάρχει τώρα που μιλάμε μέλος που έχει βάλει αγγελία ένα προϊόν έχει έναν γνωστό στο περίμενε φαντάζομαι κιαλλους, και σε μένα έστειλε μήνυμα ότι εάν το θέλω να δώσω κάτι παραπάνω να το πάρω,εγώ φυσικά τον έγραψα άλλα αυτό συνεχίζει να το κάνει,αυτό θεωρείται ηθικό και νόμιμο για το φόρουμ? για μένα όχι. Έτσι λοιπόν  αφού εγώ έχασα μια συμφέρουσα αγορά με την ενέργεια μου αυτή περιμένω και το φόρουμ να κάνει κάτι .Μπορεί να μπει στα μηνύματα για του λόγου το αληθές και να την συνομιλία και να κρίνει αυτό τότε είναι δίκαιο εφόσον δεν μου επιτρέπεται να κάνω κάτι εγώ. Να περιμένει από έμενα να αποχωρίσω από το deal άλλα να κάνει κάτι και αυτό για συνεχιστεί η κατάσταση αυτή.

πιστεύω ακράδαντα ότι και αυτό είναι λάθος και μπορώ να στο αποδειξω ότι καλύπτεται μόνο ο πωλητής ενώ σε όλον τον κόσμο ο αγοραστής .Μην ζητάτε και τρέχετε για καταγγελίες γιατί σας κορόιδεψε το you ,mou ,sou γιατί αυτό λέγετε βλέπω ότι με συμφέρει

Δεν κατάλαβα? Γιατί πρέπει να κάνεις κάτι επειδή κάποιος σε έχει στο περίμενε? Κάνατε καμία τελική συμφωνία για την αγορά? ΟΧΙ. Σου εξήγησε πως θα περιμένει μήπως βρει καλύτερη προσφορά ή γιατί ο Ερμής είναι ανάδρομος κλπ κλπ. Αυτό δεν έχει ΠΟΥΘΕΝΑ κανέναν δόλο. Θες, περιμένεις, δεν θες, πάμε παρακάτω. Αν όμως τα βρείτε και συμφωνήσετε στην τιμή και στο ραντεβού κλπ, ζητάς σαν τελικό βήμα να σε ορίσει σαν αγοραστή. Μόλις δεις πως το κάνει, προχωράς κανονικά στα επόμενα βήματα που έχετε συνεννοηθεί και όλα είναι μια χαρά.

Εσύ ζητάς "τιμωρία" γιατί ένας πωλητής δεν σου έκανε τη χάρη να σου πουλήσει κάτι που σε συμφέρει εσένα? Δεν ψωνίζεις από κατάστημα αλλά ο πωλητής είναι ιδιώτης και αποφασίζει τι, πόσο και σε ποιον θέλει να πουλήσει. Αν δεν σου κάνει, απλά δεν ασχολείσαι ξανά. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ σωστά!!!!!! Αυτό προσπαθώ να πω κι εγώ πιο πάνω!!!!! Ο πωλητής προσπαθεί να  πουλήσει κάτι κάπου που να συμφέρει των ίδιο κι όχι τους αγοραστές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...