Προς το περιεχόμενο

Ποιον εναλλακτικό πάροχο αντί ΔΕΗ?


Hamurabi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, guzel είπε

2.5 ευρώ

πρωτη φορα ακουω τοσο χαμηλη τιμη η αληθεια ειναι, μηπως ειναι καμια προσφορα που δεν παιζει πλεον? Απο  κατι προτεργιες,elpedison,volton ολοι παιζουν στα 3,90-4,90.

2 ώρες πριν, guzel είπε

δεν έχει δέσμευση συμβολαίου 

αρα ανα πασα στιγμη μπορουν να σου αυξησουν την τιμη της Kwh...και να τρεψεις και να ψαχνεις. Εγω ψαχνω με 2ετη δεσμευση, για να πω καθαρισα για 2 χρονια και βλεπουμε. Οπως τις τηλεπ/νιες 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 24,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5900

  • HERTHAN

    1466

  • ekrepali

    1040

  • DownUNDERground

    753

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

αρα ανα πασα στιγμη μπορουν να σου αυξησουν την τιμη της Kwh...και να τρεψεις και να ψαχνεις. Εγω ψαχνω με 2ετη δεσμευση, για να πω καθαρισα για 2 χρονια και βλεπουμε. Οπως τις τηλεπ/νιες 

Στην ουσία η δέσμευση ισχύει μόνο από την πλευρά του καταναλωτή. Είναι δύσκολο να σου αλλάξει την τιμή μόνη της η εταιρεία γιατί ξέρει ότι είναι πολύ πιθανό να σε χάσει, και τους ενδιαφέρει και να έχουν μεγάλη μερίδα αγοράς. Δηλαδή συνήθως προσαρμόζουν τα νέα συμβόλαια και δεν αλλάζουν τα παλιά.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, naive είπε

Στην ουσία η δέσμευση ισχύει μόνο από την πλευρά του καταναλωτή. Είναι δύσκολο να σου αλλάξει την τιμή μόνη της η εταιρεία γιατί ξέρει ότι είναι πολύ πιθανό να σε χάσει, και τους ενδιαφέρει και να έχουν μεγάλη μερίδα αγοράς. Δηλαδή συνήθως προσαρμόζουν τα νέα συμβόλαια και δεν αλλάζουν τα παλιά.

Έτσι είναι. Εγώ έχω Volterra από τότε που ήταν η πιο οικονομική επιλογή. Τελευταία που είχα κοιτάξει είναι κάπου στο μέσο της κατάταξης, αλλά για νέους πελάτες. Εγώ ο "παλιός" έχω την ίδια τιμή που ξεκίνησα, χωρίς χρονική δέσμευση, χωρίς πάγια και χωρίς κλίμακα, Αν μου κάνουν ανατίμηση στα επίπεδα του νέου πελάτη, θα κουνήσω μαντήλι και το ξέρουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

πρωτη φορα ακουω τοσο χαμηλη τιμη η αληθεια ειναι, μηπως ειναι καμια προσφορα που δεν παιζει πλεον? Απο  κατι προτεργιες,elpedison,volton ολοι παιζουν στα 3,90-4,90.

αρα ανα πασα στιγμη μπορουν να σου αυξησουν την τιμη της Kwh...και να τρεψεις και να ψαχνεις. Εγω ψαχνω με 2ετη δεσμευση, για να πω καθαρισα για 2 χρονια και βλεπουμε. Οπως τις τηλεπ/νιες 

Έκανα λάθος παραπάνω και τα μπέρδεψα, το σωστό είναι 1.25 το πάγιο για 0.089KWh και -15% έκπτωση συνέπειας.

και έχει δέσμευση 12 μήνες αντί 24 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Doubt είπε

Έτσι είναι. Εγώ έχω Volterra από τότε που ήταν η πιο οικονομική επιλογή. Τελευταία που είχα κοιτάξει είναι κάπου στο μέσο της κατάταξης, αλλά για νέους πελάτες. Εγώ ο "παλιός" έχω την ίδια τιμή που ξεκίνησα, χωρίς χρονική δέσμευση, χωρίς πάγια και χωρίς κλίμακα, Αν μου κάνουν ανατίμηση στα επίπεδα του νέου πελάτη, θα κουνήσω μαντήλι και το ξέρουν.

Είδες το θέμα με τη χρέωση των απωλειών δικτύου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, naive είπε

Στην ουσία η δέσμευση ισχύει μόνο από την πλευρά του καταναλωτή. Είναι δύσκολο να σου αλλάξει την τιμή μόνη της η εταιρεία γιατί ξέρει ότι είναι πολύ πιθανό να σε χάσει, και τους ενδιαφέρει και να έχουν μεγάλη μερίδα αγοράς. Δηλαδή συνήθως προσαρμόζουν τα νέα συμβόλαια και δεν αλλάζουν τα παλιά.

Εχεις δικιο, εκτος αν δουλεψει το καρτελ και αυξηθουν τα τιμολογια γενικως...Κατι που φετος καποια στιγμη περιμενουμε να γινει...Αναλογως τις εξελιξεις στην ΔΕΗ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, naive είπε

Είδες το θέμα με τη χρέωση των απωλειών δικτύου;

Δεν έχω κοιτάξει ακόμα τους λογαριασμούς, παράλειψη μου. Θα το δω....νομίζω Μάιο, Ιούνιο είχε γίνει, σωστά;;

Αν εννοείς ξεχωριστό τόπικ, όχι δεν έχω δει κάτι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Doubt είπε

Δεν έχω κοιτάξει ακόμα τους λογαριασμούς, παράλειψη μου. Θα το δω....νομίζω Μάιο, Ιούνιο είχε γίνει, σωστά;;

Αν εννοείς ξεχωριστό τόπικ, όχι δεν έχω δει κάτι.

Ναι, στο λογαριασμό που εκδόθηκε τον Ιούνιο (κατανάλωση Μαΐου) χρεώθηκε σε εμένα, με τη δικαιολογία "ΛΟΙΠΕΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΕΙΣ-ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ".
Είμαι περίεργος να δω τι θα σου πουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, divo είπε

ξεχασες τη ΡΑΕ. 

βρηκα αυτο το εχει δει κανεις να μας πει αν ισχύει? Εννοω απο παροχυς εκτος ΔΕΗ.

Η ΡΑΕ είναι η αρχή που το ρυθμίζει όλο αυτό, δεν παρεμβάλλεται.
Το allazorevma είναι γνωστή πλατφόρμα σύγκρισης. Αρκετά αντικειμενική (με μια τάση βέβαια προώθησης των ιδιωτικών παρόχων έναντι της ΔΕΗ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, naive είπε

Το allazorevma είναι γνωστή πλατφόρμα σύγκρισης. Αρκετά αντικειμενική (με μια τάση βέβαια προώθησης των ιδιωτικών παρόχων έναντι της ΔΕΗ).

Από τη σελίδα τους στο Facebook.

Αναφορά σε κείμενο

Γιατί να προτιμήσετε το allazorevma.gr

Είναι δωρεάν! Το κόστος της υπηρεσίας δεν επιβαρύνει τους χρήστες-καταναλωτές ρεύματος του allazorevma.gr. Καλύπτεται από Προμηθευτές με βάση προαιρετικές συμφωνίες για την πληρωμή προμήθειας για τη διεκπεραίωση της διαδικασίας αλλαγής μέσω της ιστοσελίδας.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, Doubt είπε

Από τη σελίδα τους στο Facebook.

Το ξέρω ότι κάνουν και μεσιτεία. Έχω αλλάξει μέσω αυτών γιατί είχε καλύτερη προσφορά απ'ότι έδινε απευθείας η εταιρεία.
Προφανώς αν έχει συμφωνία με κάποιες να τον συμφέρει ο καταλωτής να πάει σε αυτές, αλλά απόσο είχα καταλάβει όταν έψαχνα και σύνγκρινα, τα αποτελέσματα που βγάζει είναι αμερόληπτα (ίσως τα φουσκώνουν λίγο όσον αφορά τη σύγκριση με τη ΔΕΗ όπως είπα)

Επεξ/σία από naive
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 2/11/2019 στις 8:56 ΠΜ, naive είπε

Σε εμένα υπήρχε στο λογαριασμό του Ιουνίου με την αιτιολογία " ΛΟΙΠΕΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΕΙΣ-ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ (€):"
Αν θέλετε το σκεπτικό της σύστασης του Συνηγόρου ή περισσότερες λεπτομέρειες στείλτε μου πμ. Δε μπορώ να τη βάλω εδώ γιατί η διαδικασία είναι ότι εφόσον συμμορφώνεται η εταιρεία, δε δημοσιεύεται η σύσταση. Βέβαια συμμορφώθηκε ως προς τη δική μου χρέωση, δεν ξέρω αν θα συμμορφωθεί και ως προς όλων των πελατών της.

Λοιπόν.

Ο λογαριασμός είχε γίνει κομμάτια αλλά τον συναρμολόγησα. Υπάρχει μια καταχώρηση "Λοιπές επιβαρύνσεις" 0,01 ευρώ.

Ημερομηνία έκδοσης 26/6/19 - ΕΝΑΝΤΙ

Σε άλλο λογαριασμό είναι 0.02.

Το μόνο αξιόλογο που βλέπω είναι στο λογαριασμό έκδοσης 29/8/19 που είναι εκκαθαριστικός αλλά για διάστημα 243 ημερών, προφανώς κάποια μέτρηση δεν έγινε, βρήκαν κλειστά κλπ. και υπάρχει καταχώρηση 'ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ/ΠΙΣΤΩΣΕΙΣ' και το ποσό είναι 6,07.

Αν θυμηθώ θα πάρω αύριο να ρωτήσω τι είναι αυτό.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Doubt είπε

Λοιπόν.

Ο λογαριασμός είχε γίνει κομμάτια αλλά τον συναρμολόγησα. Υπάρχει μια καταχώρηση "Λοιπές επιβαρύνσεις" 0,01 ευρώ.

Ημερομηνία έκδοσης 26/6/19 - ΕΝΑΝΤΙ

Σε άλλο λογαριασμό είναι 0.02.

Το μόνο αξιόλογο που βλέπω είναι στο λογαριασμό έκδοσης 29/8/19 που είναι εκκαθαριστικός αλλά για διάστημα 243 ημερών, προφανώς κάποια μέτρηση δεν έγινε, βρήκαν κλειστά κλπ. και υπάρχει καταχώρηση 'ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ/ΠΙΣΤΩΣΕΙΣ' και το ποσό είναι 6,07.

Αν θυμηθώ θα πάρω αύριο να ρωτήσω τι είναι αυτό.

Υπάρχουν Online οι λογαριασμοί.
Αυτό με τα 6,07 πρέπει να είναι. Πάρε και ρώτησέ τους από πού προκύπτει και αν σου πουν ότι είναι απώλειες δικτύου ζήτα επιστροφή.
Αυτή η χρέωση δε σχετίζεται με την κατανάλωση του συγκεκριμένου λογαριασμού, αλλά υπολογίζεται με βάση την ετήσια

Επεξ/σία από naive
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, naive είπε

Αυτό με τα 6,07 πρέπει να είναι. Πάρε και ρώτησέ τους από πού προκύπτει και αν σου πουν ότι είναι απώλειες δικτύου ζήτα επιστροφή.
Αυτή η χρέωση δε σχετίζεται με την κατανάλωση του συγκεκριμένου λογαριασμού, αλλά υπολογίζεται με βάση την ετήσια

Πήρα τηλ πριν λίγο και όντως αυτό είναι. "Απώλειες δικτύου" μου είπε ο υπάλληλος, του είπα πως έχει γίνει καταγγελία κι επιστροφή του ποσού σε ίδια χρέωση και με παρέπεμψε στο εμαιλ της εξυπηρέτησης πελατών. Θα σου στείλω ένα π.μ για παραπάνω στοιχεία, να μην απασχολούμε το θέμα εδώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...