Προς το περιεχόμενο

Revolut: Οδηγός επιβίωσης [part 2]


billdanos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

54 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Να ρωτήσω και εγω κατι

Μπορεις να πας σε premium με αναβάθμιση για ενα μήνα, με συνδρομή εννοείται, και τον επόμενο μηνα να διακόψεις και να επιστρέψεις στο standard πρόγραμμα?

Υπάρχει αυτο ή εχει κάποιους χρονικούς περιορισμούς;

Μπορείς να ακυρώσεις αλλά αν πλήρωνες με το μήνα θα σε χρεώσουν ένα break fee ίσο με δύο μήνες επιπλέων συνδρομής από ότι λέει εδώ https://www.revolut.com/en-GR/legal/paid-plans

Αναφορά σε κείμενο

15. Fees for downgrading your Plus, Premium or Metal subscription

You can end your Plus, Premium or Metal subscription at any time (we call this a downgrade). However, you may have to pay a fee. You'll still be able to benefit from the services you get for your subscription until the end of the month you have paid a subscription for. After then, you'll become a Standard user again (a personal account holder who does not pay a subscription for the Plus, Premium or Metal service).

We may waive the fee you pay for a downgrade. Where we do this, you might need to promise to do (or not do) certain things to be eligible for the waiver. For example, we might waive your downgrade fee if you sign up to a new plan, but you might need to promise not to cancel that new plan within a certain time. Whether or not we will waive a fee is our decision. We’ll let you know if we are willing to waive a break fee for you (for example, in app or by email).

The fees for ending or downgrading your subscription are set out below.

If you downgrade within 14 days

If you pay your subscription in monthly instalments, we'll give you a full refund of your subscription. If we sent a Plus or Premium Card to you, we'll charge you the delivery fee, and may deactivate the card. If you ordered a Metal Card, we'll charge you EUR 40 for the card (or the equivalent in the currency of your Revolut account), plus any delivery fee.

If you pay the full subscription once a year, we'll give you a full refund of your subscription. If we sent a Plus or Premium Card to you, we'll charge you the delivery fee, and may deactivate the card. If you ordered a Metal Card, we'll charge you EUR 40 for the card (or the equivalent in the currency of your Revolut account), plus any delivery fee.

We call this your right of withdrawal. This means that you can withdraw from your Plus, Premium or Metal subscription within the first 14 days of subscribing. You have a right to withdraw without paying any penalties (except for the Metal Card and delivery) and without having to indicate any reason.

 

If you downgrade after 14 days but within 10 months

If you pay your subscription in monthly instalments, we won't make any refund and you'll have to pay the subscription for the month in which you tell us you'd like to end or downgrade your subscription. We'll also charge a break fee equal to two months' subscription.

If you pay the full subscription once a year, we won’t refund any of the full year's subscription you paid, but we won't charge a break fee.

If you downgrade after more than 10 months

If you pay your subscription in monthly instalments, you'll have to pay the subscription for the month in which you tell us you'd like to end or downgrade your subscription, but we won't charge a break fee.

If you pay the full subscription once a year, we won't refund any of the full year's subscription you paid, but we won't charge a break fee.

It’s easy to end or downgrade your subscription

If you’d like to cancel your subscription, you can let us know through the Revolut app or by writing to us at Konstitucijos ave. 21B, 08130 Vilnius, the Republic of Lithuania.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 11,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

51 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Μπορείς αλλά αν θυμάμαι πληρώνεις προκαταβολικά την αξία της συνδρομής.Το θες για να αυξήσεις τα όρια για λίγο;

Το προκαταβολικά δεν με πειράζει, οχι να ριξω την προμήθεια στα κρυπτό, ειναι σχεδόν στο μισο,

Δηλαδή οταν αγοράζω ή πουλάω μονο τοτε να το κανω μεσα απο το premium.

58 λεπτά πριν, dexterios είπε

Μπορείς να ακυρώσεις αλλά αν πλήρωνες με το μήνα θα σε χρεώσουν ένα break fee ίσο με δύο μήνες επιπλέων συνδρομής από ότι λέει εδώ https://www.revolut.com/en-GR/legal/paid-plans

 

Φοβαμαι μην θεωρήσουν οτι το κανω εσκεμμενα(που εσκεμμένο ειναι δηλαδή😄) και με μπλοκαρουν, γιατι οπως ειπα θα γινει καποιες φορες, μπορει και 2-3 μεσα σε ενα χρόνο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα το πρωί έκανα top up 10e από Πειραιώς και όλα οκ. Τώρα πήγα να κάνω 400 και ήρθε ειδοποίηση μετά από 30 min δεν υποστηρίζεται ελληνική τράπεζα. Την ρεβολουτ την έκανα πριν πρπ 3-4 χρονια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέρουμε αν δέχονται πλέον ταυτοποίηση νέου χρήστη με δίπλωμα, αν η ταυτότητα είναι χειρόγρφη (που δεν την δέχονται εξ’ όσων θυμάμαι στο παρελθόν);

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Ξέρουμε αν δέχονται πλέον ταυτοποίηση νέου χρήστη με δίπλωμα, αν η ταυτότητα είναι χειρόγρφη (που δεν την δέχονται εξ’ όσων θυμάμαι στο παρελθόν);

Εγω ξερω ότι δεν δέχονται δίπλωμα απο τοτε που ξεκίνησε το Brexit.Ενας φιλος πιο πανω λεει ότι το έκανε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Ξέρουμε αν δέχονται πλέον ταυτοποίηση νέου χρήστη με δίπλωμα, αν η ταυτότητα είναι χειρόγρφη (που δεν την δέχονται εξ’ όσων θυμάμαι στο παρελθόν);

Τώρα γίνεται. Στο παρελθόν όχι 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, agnostos13 είπε

Ξέρουμε αν δέχονται πλέον ταυτοποίηση νέου χρήστη με δίπλωμα, αν η ταυτότητα είναι χειρόγρφη (που δεν την δέχονται εξ’ όσων θυμάμαι στο παρελθόν);

 

1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε

Εγω ξερω ότι δεν δέχονται δίπλωμα απο τοτε που ξεκίνησε το Brexit.Ενας φιλος πιο πανω λεει ότι το έκανε.

Εγώ έκανα πρόσφατα ταυτοποίηση με δίπλωμα οδήγησης. Εννοείται με το καινούριο το ευρωπαϊκό που είναι σε μορφή κάρτας, όχι τα παλιά τα χάρτινα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διάβασα σε προηγούμενες σελίδες ότι η χρέωση IRIS της Αλφα (3€) υπάρχει σε πιστώσεις άνω των 5 ευρω.

Επειδή την έπαθα και εγώ σήμερα έτσι, υπάρχει τρόπος να προσπεραστεί αυτή η χρέωση ή μόνο με πολλές μεταφορές έως 5 ευρω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, akalokat είπε

Αυτή την στιγμή προσπαθώ να φορτίσω.

Λαμβάνω μήνυμα. Οι ελληνικές κάρτες δεν υποστηρίζονται αυτή την στιγμή. Ξέρουμε κάτι ?

Τελευταία φορά που μου έβγαλε το συγκεκριμένο μήνυμα μου είχαν παγώσει την κάρτα από την οποία προσπαθούσα να φορτίσω για λόγους ασφαλείας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...