Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με CNG / Φυσικό Αέριο


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το πρωί που πέρασα από εθνική και έπεσε το μάτι μου στο πρατήριο στη Φιλαδέλφεια είδα τιμή 0,859€ αν δεν κάνω λάθος ενώ τις προηγούμενες μέρες ήταν σταθερά στο 0,909€. Δεν ξέρω αν οφείλεται στον ΦΠΑ όμως. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, giantzeron είπε

Δλδ απο το κακο στο χειροτερο..... fiat? Αληθεια τωρα ? 

Εσύ πρέπει να ξέρεις πολλά από αυτοκίνητα. Δεν σε πάω κόντρα γιατί θα χάσω μάλλον. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, plasTOST είπε

Δεν το είχα δει αυτό.

Πάντως δεν διευκρινίζει αν η αλλαγή ισχύει και για το φυσικό αέριο κίνησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για αυτό ρωτάω και εγώ γιατί το είχα απορία και έλεγα μήπως είχες διαβάσει κάτι συγκεκριμένο.

Λογικά θα πρέπει να εξαιρείται από την μείωση του ΦΠΑ ως καύσιμο κίνησης. (υποθέτω)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, plasTOST είπε

Ισχύει και για το φυσικό αέριο κίνησης? Είσαι σίγουρος?

Έχουν ήδη κατέβει οι τιμές, σήμερα έβαλα με την νέα μειωμένη τιμή κιλού και το νέο συντελεστή ΦΠΑ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα, είμαι κάτοχος ενός σπορ αυτοκινήτου και ενός οικογενειακού 18ετίας. Το πρώτο κάει 100άρα αμόλυβδη, το δεύτερο απλή.

Σκέφτομαι να προβώ στην αγορά ενός Panda CNG για λόγους οικονομίας, για καθημερινά δρομολόγια 60 km μέσα στην κίνηση της πόλης.

 Έκανα υπολογισμούς με τις τρέχουσες τιμές των καυσίμων για το μηνιαίο, ετήσιο και σε βάθος 10ετίας κόστος καυσίμων με κάθε αυτοκίνητο και βγήκε η διαφορά που φαίνεται στην εικόνα.

Θα ήθελα μόνο να μου επιβεβαιώσει κάποιος πως δεν έχω κάνει κάποιο λάθος στον υπολογισμό πριν προβώ στην αγορά. 

Να πω επίσης πως γνωρίζω πολύ καλά πως ο 0.9 κινητήρας του Panda είναι πολύ αργός, δεν είναι θέμα για μένα αφού κατά 90% η κυκλοφορία του οχήματος θα γίνεται σε κίνηση και σε χαμηλές ταχύτητες.

Panda CNG.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
58 λεπτά πριν, Narayan είπε

 

 

Υπολόγισε ~4kg/100km στρογγυλά , στις καταχωρήσεις των κατόχων μοντέλων 2017 και μετα, μέσω του spritmonitor.de βγάζει μέσο κύκλο 3.8kg/100km βέβαια, καθώς 1 χρήστης έχει λάθος καταχώρηση 

https://www.spritmonitor.de/en/overview/16-Fiat/136-Panda.html?fueltype=4&constyear_s=2017&minkm=15&powerunit=2

Επεξ/σία από terry308
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, terry308 είπε

Υπολόγισε ~4kg/100km στρογγυλά , στις καταχωρήσεις των κατόχων μοντέλων 2017 και μετα, μέσω του spritmonitor.de βγάζει μέσο κύκλο 3.8kg/100km βέβαια, καθώς 1 χρήστης έχει λάθος καταχώρηση 

https://www.spritmonitor.de/en/overview/16-Fiat/136-Panda.html?fueltype=4&constyear_s=2017&minkm=15&powerunit=2

Το διόρθωσα, ευχαριστώ. Ακόμα και έτσι συμφέρει καθώς μόνο από καύσιμα είναι 73% πιο οικονομικό από το οικογενειακό αυτοκίνητο, και 80% από το σπορ.

Στην δεκαετία βγάζει όλο το κόστος αγοράς πίσω.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 21/5/2019 στις 12:28 ΜΜ, DhZou είπε

Το panda που φέρνει η fiat  με Φ.Α στην Ελλάδα είναι πάρα πολύ καλό αυτοκίνητο.

Δυστυχώς με την παρούσα εξάπλωση του φυσικού αερίου στη χώρα μας οι υπόλοιποι κατασκευαστές δεν πουλάνε εδώ.

Πρώτα πρέπει να πωληθούν αυτοκίνητα και μετα θα αυξηθούν τα πρατήρια. Όπως έγινε και με το LPG, παλιά τα πρατήρια ήταν μετρημένα, τώρα είναι παρα πολλά που έχουν. Αμα πωλουνται 100 αυτοκινητα CNG το χρόνο και το 95% ειναι σε Αθηνα-Θεσσαλονικη, ποια θα είναι η πιθανή πελατεία; ;) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Πρώτα πρέπει να πωληθούν αυτοκίνητα και μετα θα αυξηθούν τα πρατήρια. Όπως έγινε και με το LPG, παλιά τα πρατήρια ήταν μετρημένα, τώρα είναι παρα πολλά που έχουν. Αμα πωλουνται 100 αυτοκινητα CNG το χρόνο και το 95% ειναι σε Αθηνα-Θεσσαλονικη, ποια θα είναι η πιθανή πελατεία; ;) 

Δηλαδή στη Λαμία και στην Λάρισα είχαν πολλές πωλήσεις αυτοκινήτων CNG, και έτσι άνοιξαν πρατήρια?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η τιμή αυτή ισχύει για να γλυκαθει ο κόσμος και να τα επιλέξει ο κόσμος. Όταν αυξηθεί ικανοποιητικα θα δούμε να αυξάνεται η τιμή λόγων φόρων. Έτσι έγινε και στο υγραέριο πριν 8 χρόνια που έβαλα υγραεριο, στη Θεσσαλονίκη είναι 8 πρατήρια όλα και ολα και φόρος ήταν 125€/τόνο. Σμερα λόγω της διάδωσης την υγραερίου οπου έχουμε στη Θεσσαλονίκη καμία 70-80 πρατηρια ο φόρος ανέβηκε στα 440€. Αυτό θα γίνει και με το φυσικό αέριο τώρα έχει μικρή φορολογία αλλά όταν αυξηθεί ο αριθμός τους θα αυξηθούν και οι φόροι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το φυσικό αέριο ΔΕΝ είναι παραγωγο του πετρελαίου και δεν ακολουθεί τις τιμές αυτές . 

Όπως είδαμε και πρόσφατα... 

Επεξ/σία από terry308
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και οι φόροι δεν είναι παράγωγα του πετρελαίου ή του φυσικού αερίου, αλλά ακολουθούν άλλη διαδικασία παρασκευής. Μόλις δει το κράτος ότι του λείπουν φράγκα ή μειώνονται τα έσοδα  από μια πηγη (πχ βενζινη) αρχίζει να βάζει φορους σε άλλες πηγές για να ρεφαρει. Η βενζίνη που έχει 1,60 €, το 1€ μπορεί και παραπανω είναι οι φόροι και τα υπόλοιπα 60λεπτα τα μοιράζονται οι πετρελαιοπαραγωγοι, τα δυιλιστηρια, οι εταιρείες διάθεσης καυσίμων, οι πρατηριουχοι. Οπότε μικρή σημασία έχει το πώς παράγεται ή από που προέρχεται κτλ. Σημάδια έχουν οι ορέξεις του κράτους για έσοδα.

Επεξ/σία από teddy71
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...