Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγώ όταν το είχα ήμουν Αργυρούπολη, έχει και κάποιες ανηφόρες, όχι τύπου Καισαριανής βέβαια.

Βέβαια με πετάλι πας μια χαρά, και όχι ιδιαίτερα κουραστικό.

  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Είναι λίγο μπέρδεμα η ισχύς του μοτέρ. Υπάρχουν δυνατά mid drive 250w και αδύναμα 500w στη ρόδα. Καλύτερα ανά περίπτωση παρά γενικά. Προσωπική εμπειρία έχω στο Fazua Evation 50 και στο Bosch CX gen 4, άκρως ικανοποιητικά.

Για κιτ μετατροπής είμαι άσχετος αλλά έχω διαβάσει εξαιρετικά λόγια για τα Bafang.

Δημοσ.

Έχω ένα ΚΤΜ με τον κινητήρα Bosch Performance CX Gen.4 (250W συνεχόμενα, 600W max, 85Nm). Είμαι 93 κιλά, είχα χρόνια να κάνω ποδήλατο, και ανεβαίνω στην Πεντέλη άνετα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να πω κι εγω λιγακι τις εντυπωσεις  μου για το θεμα που ρωτατε για τις ανηφορες.

Το Bezior εχει μοτερ 1500 αλλα αποδιδει μεχρι 1000 λογο αδυναμου κοντρολερ.

Σε ανηφορικες κλησεις 8-15 μοιρες με ελαφρυ πεταλι ανεβαινει για πλακα απλα κανοντας πεταλιες ισα ισα για να ειναι ενεργος ο κινητηρας. Ακομα και μονο του με χειρογκαζο τις ανεβαινει αν και σε αυτη την περιπτωση θα ρουφηξει την μπαταρια γρηγορα.

Τωρα απο κει και περα σε μεγαλες κλισεις που το εχω δοκιμασει (εχω στην περιοχη μου 20-25 μοιρες) με την 2η η 3η υποβοηθηση παει σχετικα ανετα με λιγες πεταλιες. Με χειρογκαζο ξεκινα στα 20 χιλιομετρα αλλα σιγα σιγα οσο ανεβαινει η κλιση κοβει λιγο και πεφτει στα 12-14 χιλιομετρα. 

Ειμαι βαρυς, 105 κιλα οποτε θεωρω οτι τα καταφερνει σχετικα ανετα για κινεζικο. Απο κει και περα με αναβαθμιση κοντρολερ και μπαταριας θα πηγαινει σιγουρα καλυτερα αλλα δεν αξιζει τον κοπο μιας και την δουλεια του την κανει. Αν ηθελα κατι ποιο ισχυρο θα πηγαινα σε παπακι 125αρι.

Επεξ/σία από alexdjx
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ξεπερασαμε αισιως τους 6 μηνες απο την αρχικη ημερομηνια αιτησης και φτασαμε τους 3μιση μηνες απο την καταχωρηση των τελικων δικαιολογητικων ολοκληρωσης και κανενα  φως ακομη.

Πανε 3μιση μηνες που ανεβασα τα τελικα δικαιολογητικα και ακομη δεν ξερω καν αν υπαρχει καποια ελλειψη η καποιο λαθος σε αυτα που ανεβασα.Σε περιπτωση που θελει κατι διορθωση δεν θελω να φανταζομαι ποσο ακομη θα καΘυστερηση η διαδικασια. Ηταν που στο κινουμαι ηλεκτρικα 2 δεν θα υπηρχαν οι καθυστερησεις του πρωτου κυκλου....

Σκεφτομαι σοβαρα αυριο να τους στειλω ενα μυνημα μεσο της φορμας επικοινωνιας που εχουν μπας και παρω καμια απαντηση..

Επεξ/σία από Pwpwpw
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, batig0al είπε

Διάβασα πρόσφατα και αυτό το ανησυχητικό άρθρο:

https://getelectric.gr/exantlithikan-oi-poroi-toy-kinoymai-ilektrika-2/

Για τα ποδηλατα ομως που συζηταμε εμεις εδω στο νημα νομιζω οτι δεν μας αφορα γιατι βλεπω οτι το αρθρο λεει πλην των ebikes

Εστειλα ερωτηση μεσω της φορμας επικοινωνιας για τον αν υπαρχει καποιο προβλημα με την αιτηση μου επειδη  εχουν περασει σχεδον 4 μηνες που καταθεσα τα απαιτουμενα δικαιολογητικα ολοκληρωσης της αιτησης (και συνολικα  σχεδον 6μιση μηνες απο το αρχικο βημα της αιτησης) και αν μπορει να μου δωθει μια εκτιμηση σε ποσο χρονικο διαστημα θα ολοκληρωθει η διαδικασια.

Η απαντηση που Μου δωσαΕν ηταν εντελως τυποποιημενη του τυπου "μολις αξιολογηθουν τα δικαιολογητικα σας θα ενημερωθειτε σχετικα".

Σε απλα Ελληνικα καλα κρασια.

Επεξ/σία από Pwpwpw
  • Like 1
Δημοσ.

Πήρα και εγώ τηλέφωνο (εγώ για ηλεκτρικό σκουτεράκι είχα κάνει αίτηση που είχε εγκριθεί, αλλά από τον Ιούνιο είναι στο ίδιο στάτους ακόμη), μου είπαν ότι δεν ξέρουν καθόλου κάθε πότε θα βγάζουν αποφάσεις υπαγωγής ώστε να προχωρούν κάποιες αιτήσεις και δεν έχουν σχετική ενημέρωση, αλλά ότι ξεκίνησαν να το κάνουν οπότε λογικά θα προχωρήσουν σχετικά άμεσα.

Δημοσ.
6 ώρες πριν, elgol είπε

Πανω απο 250w δεν ειναι παρανομο;

Θεωρητικά θέλει δίπλωμα/πινακίδες αλλά πρακτικά ο κίνδυνος είναι μηδαμινός.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δηλαδη αν γινει ατυχημα ακομη και αν δεν φταις την πατησες

Επεξ/σία από elgol
Δημοσ.
33 minutes ago, elgol said:

Δηλαδη αν γινει ατυχημα ακομη και αν δεν φταις την πατησες

Ναι. Κι επίσης ασφάλεια αστικής ευθύνης 

Δημοσ.
Στις 19/9/2023 στις 11:45 ΠΜ, batig0al είπε

Τίμιο budget ebike, το μοντέλο με 27.5" τροχούς 660€ συν tablet, αυτό με 29" 690€ χωρίς tablet.


https://www.lagonika.gr/prosfores/leglide-m1-plus-app-version-275-troxoi-21-taxythtes-shimano-124ah-36v-mpat/

 εχουν τελωνείο αυτά από ευρωπαϊκές αποθήκες; Λέω τελικά για ένα Duotts c29. Κάποια εμπειρία κανείς εδώ; Συναρμολόγηση να το πάω σε ποδηλατά; 

Δημοσ.

Καλησπέρα!

Να σας πω ότι σήμερα έκανα την ΠΡΩΤΗ μου βόλτα με το Kathmandu e-bike, ανεβαίνοντας σε ποδήλατο μετά από 17 χρόνια (τελευταία ανάβαση στα 17, τώρα είμαι 34) και πρώτη φορά σε e-bike. :)
Έκανα για 30 - 35 λεπτά εδώ στα στενά.

Παρατηρήσεις (κυρίως οι δυσκολίες) :
α) Όταν πρωτοανέβηκα, μου πήρε 1 - 2 στενά να σταθεροποιηθώ.
β) Γενικό πρόβλημα που παρατήρησα είναι ότι δυσκολεύομαι στις στροφές, δλδ κάνω μεγάλη καμπύλη και πρέπει να "σκεφτώ" να στρίψω κι άλλο το τιμόνι για να βγει και να μην πέσω σε κανένα σταθμευμένο αυτοκίνητο ή στο πεζοδρόμιο στη στροφή.
γ) Άλλη δυσκολία ήταν όταν φρέναρα για σταμάτημα δίπλα σε πεζοδρόμιο, έχανα κάπως την ισορροπία και κόντευα να πέσω.
δ) Ένιωθα πόνο στις παλάμες και άφηνα εναλλάξ το κάθε χέρι για να ηρεμούν. Ίσως βάζω πολύ βάρος στο τιμόνι και θα πρέπει να βάλω περισσότερο στον κορμό.
ε) Το πήγα μέχρι max 13km/ώρα στα στενά. Δοκίμασα τις σκάλες από ECO μέχρι TURBO και το άφησα στο TOUR (κάτι ενδιάμεσο) καθώς στα στενά, ίσωμα και με τόσο χαμηλή ταχύτητα δεν είχε και πολύ νόημα.
Σε γενικές γραμμές είναι αμελητέα η δύναμη στο πετάλι και πάει μόνο του. Αυτό σου δίνει την ικανοποίηση ότι "τα καταφέρνεις" (και καλά :P:P ).
στ) Θα κάνω κι άλλες φορές στα στενά, ειδικά τα Σ/Κ που δεν κυκλοφορούν αυτοκίνητα.

Επειδή δεν γινότανε με τίποτα να το ανεβοκατεβάζω από 2ο όροφο, το κατεβάσαμε σήμερα με τον αδελφό μου δυο άτομα, το πήγα λίγα στενά από εδώ σε μία πολύ καλή φίλη και το βάλαμε στο ισόγειο - ακατοίκητο διαμέρισμά της με κλείδωμα της πόρτας. Μου πήρε λίγο καιρό μέχρι να βρω τη λύση, η οποία ήταν η μόνη βέλτιστη, μέεεχρι η κοπέλα να βρει να μου δώσει τα κλειδιά για αντικλείδια και στο ενδιάμεσο αρρώστησα. Επιτέλους το καβάλησα μετά από σχεδόν 40 μερές από την αγορά.

Γενικά πιστεύω θα του πάρω τον αέρα σιγά σιγά, η εμπειρία ήταν πολύ ευχάριστη. :D

  • Like 2
Δημοσ.
On 04/10/2023 at 18:28, batig0al said:

Θεωρητικά θέλει δίπλωμα/πινακίδες αλλά πρακτικά ο κίνδυνος είναι μηδαμινός.

κάνεις λάθος, πρακτικά ειναι μεγάλος ο κίνδυνος
και εξιγω
το να σε σταματήσουν να σε ελέγξουν όντος ουτοπικό εως και απίθανο
από την άλλη αν τρακάρεις την έκατσες την βάρκα κατά 99,9% θα καταλήξεις σαν τους περισσότερους που  μολις τρακάρουν με πατίνι η ποδήλατο τρέχουν σαν να μην υπάρχει αύριο (εχω δει τυπα με πατίνι που καρφώθηκε στο αυτοκίνητο από πίσω και έσπασε το χέρι του του κρεμόταν και έτρεχε σαν δαιμονισμένος να ξεφύγει γιατι χωρίς ασφάλεια θα έπρεπε να πληρώνει ότι έσπασε (φανάρι και προφυλακτήρας από ένα φρέσκο audi a3)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...