Προς το περιεχόμενο

Ηλεκτρικά Ποδήλατα


fogeo933

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα απο την Δευτερα κατοχος του Bezior X1500 .

Αρκετα μεγαλο σε μεγεθος και λιγο βαρυ, αλλα ευτυχως στην δουλεια μου μπορω με ασανσερ να το ανεβαζω στον 2ο, και στο σπιτι το αφηνω στην εισοδο με μια καλη κλειδαρια σε οικογενειακη πολυκατοικια.

Αυτο που παρατηρησα ειναι οτι σιγουρα το μοτερ ΔΕΝ ειναι 1500αρι αλλα καπου 700-750 w κατι λογικο για την τιμη του βεβαια. Θα ηθελα να ρωτησω το εξης, αν αναβαθμισω τον κοντρολερ του (ο τωρινος ειναι 48v, 20a) θα αποδιδει καλυτερα? Οχι οτι τωρα εχω καποιο παραπονο (ανεβαινει ανηφορες ανετα με υποβοηθηση στο 2ο επιπεδο απο τα 5 με απλο πεταλι χωρις να ζοριζομαι πολυ, εκτος κι αν η κλιση ειναι αρκετα μεγαλη), αλλα παρατηρησα οτι μετα απο λιγη ωρα που βαζω υποβοηθηση η μπαταρια του χανει 2 η και 3  γραμμες και μετα επανερχονται οταν σβησει ο κινητηρας. Να σημειωσω οτι ειμαι βαρυς, 102 κιλα.

Η μπαταρια του γραφει οτι ειναι Panasonic υποτιθεται. Συνηθως ποσους κυκλους φορτισης κρατανε ?

 

Επεξ/σία από alexdjx
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 14/9/2023 στις 11:49 ΠΜ, alexdjx είπε

Θα ηθελα να ρωτησω το εξης, αν αναβαθμισω τον κοντρολερ του (ο τωρινος ειναι 48v, 20a) θα αποδιδει καλυτερα? Οχι οτι τωρα εχω καποιο παραπονο (ανεβαινει ανηφορες ανετα με υποβοηθηση στο 2ο επιπεδο απο τα 5 με απλο πεταλι χωρις να ζοριζομαι πολυ, εκτος κι αν η κλιση ειναι αρκετα μεγαλη), αλλα παρατηρησα οτι μετα απο λιγη ωρα που βαζω υποβοηθηση η μπαταρια του χανει 2 η και 3  γραμμες και μετα επανερχονται οταν σβησει ο κινητηρας. Να σημειωσω οτι ειμαι βαρυς, 102 κιλα.

Η μπαταρια του γραφει οτι ειναι Panasonic υποτιθεται. Συνηθως ποσους κυκλους φορτισης κρατανε ?

Με γεια. Τι εννοείς "να αποδίδει καλύτερα"; Να πηγαίνει πιο γρήγορα (άρα και να τελειώνει η μπαταρία πιο γρήγορα) ή η μπαταρία να διαρκεί περισσότερο; Ό,τι και να εννοείς, μιλώντας γενικά, η συμπεριφορά των μοτέρ μπορεί να αλλαχτεί είτε με hardware (controller) είτε με software. Από εκεί και πέρα, θα χώριζα αυτές τις αλλαγές σε τρεις κατηγορίας:

  • Το παρέχει η κατασκευάστρια εταιρεία, π.χ. με επίσημη εφαρμογή ή αλλάζοντας το όριο από τα 25χμ της Ε.Ε. στα 32χμ της αμερικάνικης αγοράς. Αυτές οι αλλαγές είναι εύκολες και ακίνδυνες.
  • Δεν το παρέχει η κατασκευάστρια εταιρεία αλλά υπάρχει ένα ιστορικό αξιοπίστίας. Π.χ. δημοφιλείς hardware/software επιλογές που ξεκλειδώνουν το όριο ταχύτητας, hardware επιλογές με μεγάλο community πίσω τους όπως στα Bafang μοτέρ. Αυτές οι αλλαγές είναι μέτριας δυσκολίας και εμπεριέχουν κάποιο κίνδυνο.
  • Δεν το παρέχει η κατασκευάστρια εταιρεία και δεν υπάρχει ιστορικό. Εδώ βάζω επεμβάσεις με μικρό ιστορικό ή τελείως αυθαίρετες από ανθρώπους που τους αρέσει αυτή η ενασχόληση. Υψηλής δυσκολίας και κινδύνου.

Δεν το κατάλαβα αυτό με τις γραμμές. Η ένδειξη της μπαταρίας είναι αναξιόπιστη; Αυτό δεν είναι και τόσο σημαντικό εφόσον το ποδήλατο καλύπτει τις ανάγκες σου και η έστω προβληματική ένδειξη της μπαταρίας είναι προβλέψιμη, δηλαδή δεν βρίσκεσαι χωρίς μπαταρία απρόσμενα. Το ποδήλατο έχει μεγάλη μπαταρία (600wh) αλλά το βάρος του ποδηλάτου, τα πολύ χοντρά λάστιχα και η διπλή ανάρτηση σημαίνει ότι από μόνο του έχει αρκετή κατανάλωση, συν το δικό σου βάρος.

Δεν υπάρχει στάνταρ με τους κύκλους φόρτισης, αλλά γενικά, η καλή μπαταρία φαίνεται, πέρα από το να μην χαλάσει τελείως, από το πόσο αργά μειώνεται η απόδοση της καθώς φορτίζει-ξεφορτίζει πολλές φορές. Υπάρχουν διάφορες συμβουλές για να βοηθήσεις τη μπαταρία να αντέξει περισσότερο, π.χ. να αποφεύγεις τα άκρα και να παίζεις μεταξύ 20-80%. Ψάξε σε google/youtube για διάφορες συμβουλές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τίμιο budget ebike, το μοντέλο με 27.5" τροχούς 660€ συν tablet, αυτό με 29" 690€ χωρίς tablet.


https://www.lagonika.gr/prosfores/leglide-m1-plus-app-version-275-troxoi-21-taxythtes-shimano-124ah-36v-mpat/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

250watt αρκούν για ανθρώπους στα σημερινά βάρη; 78-83 κιλά είμαστε οι περισσότεροι και πάνω από 1,80. Μήπως είναι για κινέζους αυτά τα μοτέρ;

Εγώ αυτό που έχω κατά νου, είναι να προχωρήσω σε κιτ μετατροπής mountain που έχω. Απλά διλημματίζομαι αν χρειάζομαι 500 ή 1000 βαττ για να έχω άνεση σε μία μέρα που θα βαριέμαι - δε θα προλαβαίνω, να το τσουλάω μόνο με χειρόγκαζο. Tα 250 τα θεωρώ ανεπαρκή γι' αυτή τη δουλειά, τα 350 με τα 500 έχουν ελάχιστη διαφορά τιμής, οπότε σκέφτομαι το 500 vs 1000.

Να σημειώσω ότι τα 500 είναι σε 36βολτη εκδοχή, ενώ τα 1000 σε 48βολτη, αν παίζει κάποιο ρόλο αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 19/9/2023 στις 12:50 ΜΜ, MikhailBakurin είπε

250watt αρκούν για ανθρώπους στα σημερινά βάρη; 78-83 κιλά είμαστε οι περισσότεροι και πάνω από 1,80. Μήπως είναι για κινέζους αυτά τα μοτέρ;

Εγώ αυτό που έχω κατά νου, είναι να προχωρήσω σε κιτ μετατροπής mountain που έχω. Απλά διλημματίζομαι αν χρειάζομαι 500 ή 1000 βαττ για να έχω άνεση σε μία μέρα που θα βαριέμαι - δε θα προλαβαίνω, να το τσουλάω μόνο με χειρόγκαζο. Tα 250 τα θεωρώ ανεπαρκή γι' αυτή τη δουλειά, τα 350 με τα 500 έχουν ελάχιστη διαφορά τιμής, οπότε σκέφτομαι το 500 vs 1000.

Να σημειώσω ότι τα 500 είναι σε 36βολτη εκδοχή, ενώ τα 1000 σε 48βολτη, αν παίζει κάποιο ρόλο αυτό.

Ειμαι ακριβως στην κατηγορια που γραφεις (1,82-80κιλα) και το ηλεκτρικο ποδηλατο των 250 watt που εχω με υπερκαλυπτει. Δεν ξερω τι κανει σε ανηφορες γιατι ζω σε επιπεδη επαρχιακη πολη και δεν εχουμε ανηφοροκατηφορες.

Με την πεμπτη σκαλα υποβοηθησης (που ειναι και η τελευταια) παει ουσιαστικα μονο του ( εγω γυρναω ελαφρα πεταλιες στον αερα για να δινει κινηση το μοτερ στον πισω αξονα) με ταχυτητα 32Km/h. Για καποιον που βαριεται ακομη και να κανει "αεροπεταλι" εχει και το φυσακι για χειρογκαζο ετοιμο(εγω δεν εχω βαλει τουλαχιστον ακομη).

Αν μπει και γκαζι ουσιαστικα ειναι σαν ενα μικρο μοτοποδηλατακι με τελικη 32km/h, σε παει μονο του δεν το πας εσυ.

Ολα αυτα τονιζω σε ισια πολη, σε τιποτα μεγαλες ανηφορες κτλ δεν εχω ιδεα τι κανει.

Επεξ/σία από Pwpwpw
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ με το Fiido D2S πάντως σε ανηφόρα ήθελε οπωσδήποτε πετάλι από μια κλίση και μετά (και όχι καμια τρελή κλίση).

Και αν ήταν καμια ζόρικη αν δεν έκανες πετάλι απλά έμενες εκεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι κι εγώ σκέφτομαι ότι τα 250 για περιβάλλον Αθήνας, δεν είναι ό,τι καλύτερο. Φάνη, εσύ είσαι σε συνοικία τύπου Πολύγωνο - Τουρκοβούνια, ή πιο χαλαρή;

Θεωρώ ότι το 500άρι θα κάνει πολύ καλύτερα και θα δυσκολεύεται μόνο σε ακραίες κλίσεις. Το 1000άρι το φοβάμαι για το αντίστροφο: Βάζεις σε ένα frame που έχει σχεδιαστεί για ανθρώπινη ισχύ (περίπου 200-250 βαττ) το 4ΠΛΑΣΙΟ της ανθρώπινης ισχύος. Ενώ το 500άρι είναι πιο κοντά στα λειτουργικά και μηχανικά όρια ανθρώπου και ποδηλάτου πιστεύω.

Το ερώτημα είναι αν έχει κανείς 500άρι (ή 350άρι), είναι πέριξ των 80, μαξ 85 κιλών, και έχει δυσκολία να τσουλήσει σε κλίσεις 5-7-10%. Στις 20άρες-25άρες  του πολυγώνου, δύσκολα θα πάει κανείς, ούτως ή άλλως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ όταν το είχα ήμουν Αργυρούπολη, έχει και κάποιες ανηφόρες, όχι τύπου Καισαριανής βέβαια.

Βέβαια με πετάλι πας μια χαρά, και όχι ιδιαίτερα κουραστικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι λίγο μπέρδεμα η ισχύς του μοτέρ. Υπάρχουν δυνατά mid drive 250w και αδύναμα 500w στη ρόδα. Καλύτερα ανά περίπτωση παρά γενικά. Προσωπική εμπειρία έχω στο Fazua Evation 50 και στο Bosch CX gen 4, άκρως ικανοποιητικά.

Για κιτ μετατροπής είμαι άσχετος αλλά έχω διαβάσει εξαιρετικά λόγια για τα Bafang.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω ένα ΚΤΜ με τον κινητήρα Bosch Performance CX Gen.4 (250W συνεχόμενα, 600W max, 85Nm). Είμαι 93 κιλά, είχα χρόνια να κάνω ποδήλατο, και ανεβαίνω στην Πεντέλη άνετα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να πω κι εγω λιγακι τις εντυπωσεις  μου για το θεμα που ρωτατε για τις ανηφορες.

Το Bezior εχει μοτερ 1500 αλλα αποδιδει μεχρι 1000 λογο αδυναμου κοντρολερ.

Σε ανηφορικες κλησεις 8-15 μοιρες με ελαφρυ πεταλι ανεβαινει για πλακα απλα κανοντας πεταλιες ισα ισα για να ειναι ενεργος ο κινητηρας. Ακομα και μονο του με χειρογκαζο τις ανεβαινει αν και σε αυτη την περιπτωση θα ρουφηξει την μπαταρια γρηγορα.

Τωρα απο κει και περα σε μεγαλες κλισεις που το εχω δοκιμασει (εχω στην περιοχη μου 20-25 μοιρες) με την 2η η 3η υποβοηθηση παει σχετικα ανετα με λιγες πεταλιες. Με χειρογκαζο ξεκινα στα 20 χιλιομετρα αλλα σιγα σιγα οσο ανεβαινει η κλιση κοβει λιγο και πεφτει στα 12-14 χιλιομετρα. 

Ειμαι βαρυς, 105 κιλα οποτε θεωρω οτι τα καταφερνει σχετικα ανετα για κινεζικο. Απο κει και περα με αναβαθμιση κοντρολερ και μπαταριας θα πηγαινει σιγουρα καλυτερα αλλα δεν αξιζει τον κοπο μιας και την δουλεια του την κανει. Αν ηθελα κατι ποιο ισχυρο θα πηγαινα σε παπακι 125αρι.

Επεξ/σία από alexdjx
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ξεπερασαμε αισιως τους 6 μηνες απο την αρχικη ημερομηνια αιτησης και φτασαμε τους 3μιση μηνες απο την καταχωρηση των τελικων δικαιολογητικων ολοκληρωσης και κανενα  φως ακομη.

Πανε 3μιση μηνες που ανεβασα τα τελικα δικαιολογητικα και ακομη δεν ξερω καν αν υπαρχει καποια ελλειψη η καποιο λαθος σε αυτα που ανεβασα.Σε περιπτωση που θελει κατι διορθωση δεν θελω να φανταζομαι ποσο ακομη θα καΘυστερηση η διαδικασια. Ηταν που στο κινουμαι ηλεκτρικα 2 δεν θα υπηρχαν οι καθυστερησεις του πρωτου κυκλου....

Σκεφτομαι σοβαρα αυριο να τους στειλω ενα μυνημα μεσο της φορμας επικοινωνιας που εχουν μπας και παρω καμια απαντηση..

Επεξ/σία από Pwpwpw
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, batig0al είπε

Διάβασα πρόσφατα και αυτό το ανησυχητικό άρθρο:

https://getelectric.gr/exantlithikan-oi-poroi-toy-kinoymai-ilektrika-2/

Για τα ποδηλατα ομως που συζηταμε εμεις εδω στο νημα νομιζω οτι δεν μας αφορα γιατι βλεπω οτι το αρθρο λεει πλην των ebikes

Εστειλα ερωτηση μεσω της φορμας επικοινωνιας για τον αν υπαρχει καποιο προβλημα με την αιτηση μου επειδη  εχουν περασει σχεδον 4 μηνες που καταθεσα τα απαιτουμενα δικαιολογητικα ολοκληρωσης της αιτησης (και συνολικα  σχεδον 6μιση μηνες απο το αρχικο βημα της αιτησης) και αν μπορει να μου δωθει μια εκτιμηση σε ποσο χρονικο διαστημα θα ολοκληρωθει η διαδικασια.

Η απαντηση που Μου δωσαΕν ηταν εντελως τυποποιημενη του τυπου "μολις αξιολογηθουν τα δικαιολογητικα σας θα ενημερωθειτε σχετικα".

Σε απλα Ελληνικα καλα κρασια.

Επεξ/σία από Pwpwpw
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πήρα και εγώ τηλέφωνο (εγώ για ηλεκτρικό σκουτεράκι είχα κάνει αίτηση που είχε εγκριθεί, αλλά από τον Ιούνιο είναι στο ίδιο στάτους ακόμη), μου είπαν ότι δεν ξέρουν καθόλου κάθε πότε θα βγάζουν αποφάσεις υπαγωγής ώστε να προχωρούν κάποιες αιτήσεις και δεν έχουν σχετική ενημέρωση, αλλά ότι ξεκίνησαν να το κάνουν οπότε λογικά θα προχωρήσουν σχετικά άμεσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...