Προς το περιεχόμενο

Nike Sale +30% με κωδικό [ΤΕΛΟΣ]


efkola

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Απατεώνες τα μεγαλύτερα internetικά καταστήματα που διαχειρίζονται δεκάδες χιλιάδες παραγγελίες μέσα σε 24 ώρες.

Και όλα αυτά επειδή οι τιμές αλλάζουν δυναμικά σύμφωνα με το στοκ καθώς μιλάμε πάλι για δεκάδες χιλιάδες κωδικούς προϊόντων.

Η ευκαιρία δε θα λεγόταν ευκαιρία αν καθόταν να σε περιμένει να το διπλοσκεφτείς , να περιμένεις επιπλέον πτώση τιμών , να δοκιμάσεις τα προϊόντα σε φυσικό κατάστημα, κλπ...

Κοινώς σε ΚΑΘΕ προσφορά , ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΟΛΑΒΕΙ... 😉

  • Like 12
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 267
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καλά δεν είναι απατεωνιά ρε παιδιά. Απατεωνιά θα ήταν να έβαζαν προσφορά σαν κράχτη και μετά να έριχναν άκυρα. Σε τέτοιες περιπτώσεις πάντως εγώ βάζω τη παραγγελία άμεσα και πηγαίνω και δοκιμάζω το απόγευμα ή την άλλη μέρα σε κατάστημα, αν έχω θέμα ακυρώνω χεχεχε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φήμες λένε ότι στην Nike έγινε black Wednesday αντί για Black Friday εγώ θα δω για Black Sabbath.

δεν μίλησε κανείς για απατεώνες..απλά είναι λογικό ότι την Παρασκευή γίνονται οι μεγάλες εκπτώσεις και όχι ποιο νωρίς. Κακό play από την nike γιατί έφτασε Black Friday με τις μισές προσφορές απ ότι είχε 2 ημέρες πριν.

adidas πολύ ποιο προβλεπόμενη που απλά αύξανε τις προσφορές και τις εκπτώσεις απλά.

Επεξ/σία από dimo69
Έτσι
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Αφού διάβασα σήμερα στην κεντρική σελίδα τους ότι παίζει ο κωδικός FINALS 30 και ότι θα παίζει μέχρι το βράδυ, έβαλα 4 προϊόντα το πρωί στο καλάθι, που είχαν σημαντική έκπτωση, σύνολο περίπου 250 ευρώ. Δεν προχώρησα στην παραγγελία, αφού έλεγε ότι θα παίζει μέχρι το βράδυ.

Πριν λίγο, μετά από κάποιες δουλειές που τελειώσα, λέω, δεν μπαίνω να προχωρήσω την παραγγελία.

Στο 1 από τα 4 προϊόντα είχε καταργηθεί εντελώς η έκπτωση, και σε ένα δεύτερο είχε μειωθεί η έκπτωση και το σύνολο έβγαινε από 250 ευρώ στα 300 ευρώ.

Εδώ μιλάμε κατά τεκμήριο ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ.

Απατεώνες γιατί εσύ ενώ βρήκες μια καλή προσφορά αδιαφόρησες και όταν κάποια στιγμή σου ήρθε η επιφοίτηση να πας να τα αγοράσεις δεν βρήκες την αρχική έκπτωση που είχες δει…;;;;

Μάλιστα…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ που μίλησα για πρακτικές απατεώνων, δεν αναφέρθηκα σε διαφορετικές τιμές και προσφορές για διαφορετικές ημέρες, αλλά εντός της ίδιας ημέρας της Black Friday για προσφορά με ΔΕΔΟΜΕΝΟ εκπτωτικό κωδικό που ανέφερε ότι θα έχει ισχύ μέχρι το βράδυ.

Με τη στενή έννοια δεν είναι κανείς νομικά υποχρεωμένος να δώσει οποιαδήποτε τιμή. Μιλάω για το ηθικό μέρος της υπόθεσης, που παίζουν με τις ώρες, μέσα στην ίδια ημέρα, όπως τούς κατέβει.

Για όσους αναφέρουν ότι πρέπει και καλά να τα αποδεχτούμε όλα αυτά στην εποχή που ζούμε, να πούμε ότι είμαστε μερικοί που ψωνίζουμε online εδώ και 25 χρόνια πολύ πριν πιάσετε μερικοί πληκτρολόγια στη ζωή σας και πολύ πριν εμφανιστούν ελληνικά διαδικτυακά καταστήματα.

Προσωπικά δεν έχω ξανασυναντήσει τέτοια κοροϊδία μέσα στην ίδια ημέρα εκπτωτικών αγορών. Να δεχτώ ότι υπάρχει θέμα διαθεσιμότητας και όποιος «χτυπήσει» την προσφορά την πρόλαβε και οι άλλοι δεν βρίσκουν το προϊόν στο νούμερο που θέλουν, οκ.

Επειδή μερικοί έχετε μπει στο κύμα της καταναλωτικής κοροϊδίας που εφαρμόζει το σύγχρονο μάρκετινγκ για να εκτινάξει τις πωλήσεις της στιγμής (υπάρχει ολόκληρη επιστήμη πίσω από αυτό), δεν σημαίνει ότι πρέπει να είναι σε όλους αποδεκτούς αυτό. Ο κάθε καταναλωτής αξιολογεί με τα δικά του κριτήρια τη συμπεριφορά των brand names που επιλέγει.

Για μένα η Nike, έπεσε στα μάτια μου με τέτοιες πρακτικές. Πραγματικά δεν με ενδιαφέρει αν συμφωνεί κάποιος με αυτό και δεν το αναφέρω για να επιβάλω αυτή την άποψη σε άλλους, όπως και δεν μάς επιβάλουν την άποψή τους άλλοι ότι όλα αυτά είναι θεμιτές συμπεριφορές.

Κάποιοι θα χαρούν και θα ψωνίσουν ξανά, κάποιοι ξενερώνουν και χαλάει το brand name έτσι όπως το είχαν στο μυαλό τους. Υπάρχει επιστήμη και πίσω από αυτό και δεν είναι τυχαίο ότι μερικές αλυσίδες / brand names δεν ακολουθούν τις χύμα πρακτικές άλλων. Ο καθένας παίρνει το ρίσκο του.

  • Like 2
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, kostasgr78 είπε

Εγώ που μίλησα για πρακτικές απατεώνων, δεν αναφέρθηκα σε διαφορετικές τιμές και προσφορές για διαφορετικές ημέρες, αλλά εντός της ίδιας ημέρας της Black Friday για προσφορά με ΔΕΔΟΜΕΝΟ εκπτωτικό κωδικό που ανέφερε ότι θα έχει ισχύ μέχρι το βράδυ.

Με τη στενή έννοια δεν είναι κανείς νομικά υποχρεωμένος να δώσει οποιαδήποτε τιμή. Μιλάω για το ηθικό μέρος της υπόθεσης, που παίζουν με τις ώρες, μέσα στην ίδια ημέρα, όπως τούς κατέβει.

Για όσους αναφέρουν ότι πρέπει και καλά να τα αποδεχτούμε όλα αυτά στην εποχή που ζούμε, να πούμε ότι είμαστε μερικοί που ψωνίζουμε online εδώ και 25 χρόνια πολύ πριν πιάσετε μερικοί πληκτρολόγια στη ζωή σας και πολύ πριν εμφανιστούν ελληνικά διαδικτυακά καταστήματα.

Προσωπικά δεν έχω ξανασυναντήσει τέτοια κοροϊδία μέσα στην ίδια ημέρα εκπτωτικών αγορών. Να δεχτώ ότι υπάρχει θέμα διαθεσιμότητας και όποιος «χτυπήσει» την προσφορά την πρόλαβε και οι άλλοι δεν βρίσκουν το προϊόν στο νούμερο που θέλουν, οκ.

Επειδή μερικοί έχετε μπει στο κύμα της καταναλωτικής κοροϊδίας που εφαρμόζει το σύγχρονο μάρκετινγκ για να εκτινάξει τις πωλήσεις της στιγμής (υπάρχει ολόκληρη επιστήμη πίσω από αυτό), δεν σημαίνει ότι πρέπει να είναι σε όλους αποδεκτούς αυτό. Ο κάθε καταναλωτής αξιολογεί με τα δικά του κριτήρια τη συμπεριφορά των brand names που επιλέγει.

Για μένα η Nike, έπεσε στα μάτια μου με τέτοιες πρακτικές. Πραγματικά δεν με ενδιαφέρει αν συμφωνεί κάποιος με αυτό και δεν το αναφέρω για να επιβάλω αυτή την άποψη σε άλλους, όπως και δεν μάς επιβάλουν την άποψή τους άλλοι ότι όλα αυτά είναι θεμιτές συμπεριφορές.

Κάποιοι θα χαρούν και θα ψωνίσουν ξανά, κάποιοι ξενερώνουν και χαλάει το brand name έτσι όπως το είχαν στο μυαλό τους. Υπάρχει επιστήμη και πίσω από αυτό και δεν είναι τυχαίο ότι μερικές αλυσίδες / brand names δεν ακολουθούν τις χύμα πρακτικές άλλων. Ο καθένας παίρνει το ρίσκο του.

Φίλε μετά από 25 χρόνια που λες ότι ψωνίζεις online θα περίμενε κανείς να ξέρεις ότι σε μέρα που θα γίνουν ΔΕΚΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ παραγγελίες θα γίνει η σφαγή του Δράμαλη.

Επιπλέον δε σου φταίει κανείς που δεν ψώνισες τα προϊόντα σου από τις αρχές της εβδομάδας που τρέχει η προσφορά και υπάρχει το θέμα.

Ρισκαρες να περιμένεις μέχρι Παρασκευή μήπως ανεβεί η έκπτωση  , ρισκαρες και να μην ολοκληρώσεις την αγορά σου και την ΠΑΤΗΣΕΣ...

Προφανώς ΔΕΝ είχες μεγάλη ανάγκη τα προϊόντα καθώς αν όντως τα ήθελες θα τα είχες κλείσει απευθείας με βάση και την πείρα σου..

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι, δεν ρίσκαρα. Ούτε περίμενα κάτι ούτε ήμουν όλη την εβδομάδα πάνω από τα e-shops γιατί έχω κι άλλα πράγματα να κάνω, ούτε επεδίωκα καλύτερη έκπτωση. 😉

Μπήκα να ψωνίσω και εφόσον έλεγε ότι με δεδομένο εκπτωτικό κωδικό ισχύει μέχρι το βράδυ, δεν προλάβαινα και είπα θα το κάνω αργότερα.  Ως καταναλωτής, στηρίζω μόνο αυτούς που σέβονται τους πελάτες τους. To Nike Store λαμβάνει το πτηνό από μένα από εδώ και πέρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για όλους τους καταναλωτές που δεν ξέρουν τα δικαιώματά τους, όταν αναφέρει ρητά μπαίνοντας, 30% σε επιλεγμένα προϊόντα με τον τάδε κωδικό και με ισχύ μέχρι το βράδυ, εντοπίζεις αυτά τα προϊόντα, τα βάζεις στο καλάθι και μπαίνεις μέχρι το βράδυ και έχει μειωθεί το ποσοστό έκπτωσης και σε μερικά δεν υπάρχει καν έκπτωση ...

... αυτό λέγεται εξαπάτηση καταναλωτή και αγγίζει και το νομικό πλαίσιο καταγγελία σε Φορείς Καταναλωτών, καθώς δεν αναφέρονται ρητά οι όροι της έκπτωσης.

Π.χ. αν έλεγε «ΑΥΤΗ Η ΤΙΜΗ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΤΩΡΑ» θα είχε νομική κάλυψη η προσέγγιση.

Το να λέει, σε ισχύ μέχρι το βράδυ με ΦΙΞ ποσοστό έκπτωσης, το οποίο αλλάζει κατά το δοκούν μέχρι το βράδυ χωρίς ξεκάθαρους όρους, είναι θέμα καταγγελίας.

6 ώρες πριν, Phoenix7 είπε

Σιγά μην σας τα κρατήσουν και καβατζα κιόλας για να τα πάρετε όποτε θέλετε εσείς.

Όλα αυτά έγιναν χωρίς να έχουν εξαντληθεί τα προϊόντα.

Επεξ/σία από matrixxx
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

- Γιατί δεν έφαγες άλλο ένα λεπτό να ολοκληρώσεις την παραγγελία μας λες;

- Το "ισχύ μέχρι το βράδυ" το είδες γραμμένο ακριβώς έτσι όπως μας το αναφέρεις και χωρίς ψιλά γράμματα; Γιατί διατηρούμε και το δικαίωμα της αμφιβολίας αν δε μας το δείξεις.

Θεωρητικά θα μπορούσε κάποιος να σου δώσει δίκιο στη μεγάλη εικόνα που αναφέρεις. Όμως εν προκειμένω η ιστορία σου κάπου "μπάζει".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πλέον τέλειωσαν τα κουπόνια του 30%. Σήμερα υπάρχει έκπτωση 15% χρησιμοποιώντας το OVERTIME15 μόνο σε είδη που ΔΕΝ έχουν ήδη έκπτωση 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, DownUNDERground είπε

- Γιατί δεν έφαγες άλλο ένα λεπτό να ολοκληρώσεις την παραγγελία μας λες;

- Το "ισχύ μέχρι το βράδυ" το είδες γραμμένο ακριβώς έτσι όπως μας το αναφέρεις και χωρίς ψιλά γράμματα; Γιατί διατηρούμε και το δικαίωμα της αμφιβολίας αν δε μας το δείξεις.

Θεωρητικά θα μπορούσε κάποιος να σου δώσει δίκιο στη μεγάλη εικόνα που αναφέρεις. Όμως εν προκειμένω η ιστορία σου κάπου "μπάζει".

Εξήγησα παραπάνω ότι δεν προλάβαινα και εφόσον είδα ότι ισχύει μέχρι το βράδυ ΜΕ ΜΕΓΑΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ μπήκα λίγες ώρες αργότερα.

Αμέσως, η ιστορία σου μπάζει και άλλα.

Ψαχτείτε σαν καταναλωτές.

Επεξ/σία από kostasgr78
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Εξήγησα παραπάνω ότι δεν προλάβαινα και εφόσον είδα ότι ισχύει μέχρι το βράδυ ΜΕ ΜΕΓΑΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ μπήκα λίγες ώρες αργότερα.

Αμέσως, η ιστορία σου μπάζει και άλλα.

Ψαχτείτε σαν καταναλωτές.

Κατ' αρχάς ο πατερναλιστικός τόνος σε όλα σου τα μηνύματα δείχνει κάπως. Ψαχτείτε, κάνετε, ράνετε... Φιλικά αυτό. Από 'κει και πέρα... Δεν καταλαβαίνεις ότι σε κανέναν δεν κάνει ως πειστικό επιχείρημα το "έκατσα να βρω προϊόντα και να τα προσθέσω στο καλάθι, αλλά ξαφνικά δε μου περίσσευε ένα λεπτό να πληρώσω"; Δηλαδή πόσο πιο απλά να στο πει κανείς;

Και επαναλαμβάνω το "μέχρι το βράδυ" χωρίς αστερίσκους το παίρνουμε ως δεδομένο επειδή το αναφέρει κάποιος σε ένα φόρουμ; Κι εγώ θα κάνω το συνήγορο του διαβόλου και θα σου πω ότι δεν αναφερόταν κάπου ρητά όπως το εννοείς. Μπορείς να μου αποδείξεις το αντίθετο; Θα σου πω μπράβο και θα δεχτώ αυτόματα ότι έχεις δίκιο. 25 χρόνια φούρναρης δεν περίμενες τι θα γίνει τέτοιες μέρες; Κρίμα στην εμπειρία σου δηλαδή...

Επεξ/σία από DownUNDERground
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, DownUNDERground είπε

Κατ' αρχάς ο πατερναλιστικός τόνος σε όλα σου τα μηνύματα δείχνει κάπως. Ψαχτείτε, κάνετε, ράνετε... Φιλικά αυτό. Από 'κει και πέρα... Δεν καταλαβαίνεις ότι σε κανέναν δεν κάνει ως πειστικό επιχείρημα το "έκατσα να βρω προϊόντα και να τα προσθέσω στο καλάθι, αλλά ξαφνικά δε μου περίσσευε ένα λεπτό να πληρώσω"; Δηλαδή πόσο πιο απλά να στο πει κανείς;

Και επαναλαμβάνω το "μέχρι το βράδυ" χωρίς αστερίσκους το παίρνουμε ως δεδομένο επειδή το αναφέρει κάποιος σε ένα φόρουμ; Κι εγώ θα κάνω το συνήγορο του διαβόλου και θα σου πω ότι δεν αναφερόταν κάπου ρητά όπως το εννοείς. Μπορείς να μου αποδείξεις το αντίθετο; Θα σου πω μπράβο και θα δεχτώ αυτόματα ότι έχεις δίκιο. 25 χρόνια φούρναρης δεν περίμενες τι θα γίνει τέτοιες μέρες; Κρίμα στην εμπειρία σου δηλαδή...

Ευτυχώς έχουμε ανθρώπους σαν εσένα που μπορείς να ξέρεις τί έτυχε στον καθένα και δεν ολοκλήρωσε ένα βήμα μιας διαδικασίας και επέλεξε να το κάνει αργότερα.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...