Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιζει και το ενδεχόμενο να ήθελε κασέρι ο τυπος για αλλα θεματα-δουλειες .

Το τσίμπησε εκανε την δουλειά και τώρα στέλνει τις παραγγελίες σιγά σιγα όσο μπορεί γιατι ήταν πολλές.

Κάπως λέγετε αυτη η κομπινα δε θυμάμαι τώρα.

Καλή χρονιά να έχετε παιδιά , επι του θέματος αν και ασήμαντο στην ζωη ευχομαι να τελειώνει και να χαρείτε στο τέλος.

  • Like 1
  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Να ρωτησω γίνεται αίτηση αμφισβητησης συναλλαγής μετά από τόσες μέρες;;; συγνώμη που ρωταω αλλά δεν εχω ιδεα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Pitia είπε

Να ρωτησω γίνεται αίτηση αμφισβητησης συναλλαγής μετά από τόσες μέρες;;; συγνώμη που ρωταω αλλά δεν εχω ιδεα

Καλή χρονιά.
Πρέπει να μιλήσεις με την τράπεζα. 

Εάν η πληρωμή έγινε με κάρτα (πιστωτική - χρεωστική - προπληρωμένη) είναι σίγουρο πως μπορείς να κάνεις αμφισβήτηση της συναλλαγής.
Εάν όμως έκανες κατάθεση χρημάτων ή έμβασμα στον λογαριασμό ΙΒΑΝ της επιχείρησης, δεν ξέρω εάν μπορείς. Σύμφωνα με όσα γνωρίζω δεν μπορείς, αλλά ρωτώντας στην τράπεζα θα μάθεις τι μπορείς να κάνεις. 

 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Pitia είπε

Να ρωτησω γίνεται αίτηση αμφισβητησης συναλλαγής μετά από τόσες μέρες;;; συγνώμη που ρωταω αλλά δεν εχω ιδεα

Η λογικη λεει οτι μπορεις. Σου δινουν ενα χαρτι που λεει να περιγραψεις τι συνεβη και τι ζητας (επιστροφη χρηματων).

Δημοσ.

Καλημέρα και καλή χρονιά, 

Αρχικά θα ήθελα να ευχαριστήσω τους διαχειριστές που μετά από τόσο καιρό ακόμη και σήμερα δεν έχουν διακόψει το νήμα. Καθώς ήμουν τόσο αφελής που έδωσα στο a-mobile 1 μήνα καθώς πίστεψα ότι όντως είχαν θέμα. Μόλις άρχισα να ανησυχώ και να ψάχνομαι ευτυχώς βρήκα αυτό το νήμα και το διάβασα, Τότε άνοιξαν τα μάτια μου και κατάλαβα περί τίνος πρόκειται και αν δεν υπήρχε αυτό σίγουρα δεν θα ήξερα τι να κάνω. Να είναι καλά όλοι όσοι με ενημέρωσαν για το τι πρέπει να κάνω μέσα από αυτό το νήμα. Τουτέστιν έχω κάνει ακύρωση συναλλαγής (καθώς η τράπεζα μου είναι εθνική και δεν κάνει αμφισβήτηση) και φυσικά μήνυσης. Θα συνεχίσω με τα υπόλοιπα βήματα που προτείνονται στις πρώτες σελίδες.

Ο λόγος που γράφω είναι γιατί όπως εγώ άργησα πολύ να το καταλάβω πιστεύω πως σίγουρα υπάρχουν και άλλοι εκεί έξω που δεν το έχουν πάρει χαμπάρι και θα ήθελα και αυτοί να έχουν την ευκαιρία να μπορέσουν να διαβάσουν όλες αυτές τις χρήσιμες πληροφορίες που γράφονται εδώ και να κινηθούν αναλόγως οπότε σας παρακαλώ μην το διακόψετε το νήμα.

Τώρα θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση σχετικά με την επιστροφή χρημάτων που λέτε από τις τράπεζες. Έκανα αγορά μέσω Mastercard και Εμένα η εθνική μου είπε ότι δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα δηλαδή να με αποζημιώσει κλπ. Εσείς που το αναφέρετε που το βασίζεται αυτό; Δηλαδή ότι όσοι κάναμε πληρωμή με κάρτα είμαστε καλυμμένοι; Ρωτάω γιατί αν ισχύει κάτι τέτοιο θα πρέπει ίσως να πιέσω περισσότερο την τράπεζα καθώς μπορεί να μου το είπαν αυτό λόγω το ότι είναι ίδια τράπεζα με του κ. Παρλεπου. 

 

  • Like 1
Δημοσ.
 

Καλημέρα και καλή χρονιά, 

Αρχικά θα ήθελα να ευχαριστήσω τους διαχειριστές που μετά από τόσο καιρό ακόμη και σήμερα δεν έχουν διακόψει το νήμα. Καθώς ήμουν τόσο αφελής που έδωσα στο a-mobile 1 μήνα καθώς πίστεψα ότι όντως είχαν θέμα. Μόλις άρχισα να ανησυχώ και να ψάχνομαι ευτυχώς βρήκα αυτό το νήμα και το διάβασα, Τότε άνοιξαν τα μάτια μου και κατάλαβα περί τίνος πρόκειται και αν δεν υπήρχε αυτό σίγουρα δεν θα ήξερα τι να κάνω. Να είναι καλά όλοι όσοι με ενημέρωσαν για το τι πρέπει να κάνω μέσα από αυτό το νήμα. Τουτέστιν έχω κάνει ακύρωση συναλλαγής (καθώς η τράπεζα μου είναι εθνική και δεν κάνει αμφισβήτηση) και φυσικά μήνυσης. Θα συνεχίσω με τα υπόλοιπα βήματα που προτείνονται στις πρώτες σελίδες.

Ο λόγος που γράφω είναι γιατί όπως εγώ άργησα πολύ να το καταλάβω πιστεύω πως σίγουρα υπάρχουν και άλλοι εκεί έξω που δεν το έχουν πάρει χαμπάρι και θα ήθελα και αυτοί να έχουν την ευκαιρία να μπορέσουν να διαβάσουν όλες αυτές τις χρήσιμες πληροφορίες που γράφονται εδώ και να κινηθούν αναλόγως οπότε σας παρακαλώ μην το διακόψετε το νήμα.

Τώρα θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση σχετικά με την επιστροφή χρημάτων που λέτε από τις τράπεζες. Έκανα αγορά μέσω Mastercard και Εμένα η εθνική μου είπε ότι δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα δηλαδή να με αποζημιώσει κλπ. Εσείς που το αναφέρετε που το βασίζεται αυτό; Δηλαδή ότι όσοι κάναμε πληρωμή με κάρτα είμαστε καλυμμένοι; Ρωτάω γιατί αν ισχύει κάτι τέτοιο θα πρέπει ίσως να πιέσω περισσότερο την τράπεζα καθώς μπορεί να μου το είπαν αυτό λόγω το ότι είναι ίδια τράπεζα με του κ. Παρλεπου. 

Καλησπέρα και Καλή Χρονιά,

αυτός ή αυτή που σου είπε από την τράπεζα οτι δεν μπορείς να κάνεις αμφισβήτηση της συναλλαγής με δεδομένο ότι δεν έχεις παραλλάβει τίποτε απλά λέει βλακείες για να μην το πω αλλιώς μια και δεν επιτρέπεται στο  forum να βρίζουμε.

Η άποψη μου πρέπει να πας αύριο πρωί , πρωί με λίγο θράσος σε ένα κατάστημα να ζητήσεις έντυπο αμφισβήτησης της συναλλαγής. Να έχεις μαζί σου τα στοιχεία της συναλλαγής και να γράψεις στην αιτιολογία με κεφαλαία. ΔΕΝ ΠΑΡΕΛΑΒΑ ΠΟΤΕ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΑ.

Αν σου πεί οποιοσδήποτε , οτιδήποτε, η αν αρνηθούν να σου δώσουν το έντυπο, ζητάς τα στοιχεία αυτών που αρνούνται, τα καταγράφεις και τους ενημερώνεις ότι αύριο θα περάσεις πάλι με τον δικηγόρο σου για να του εξηγήσουν το λόγω που δεν τηρούν τις συμβατικές υποχρεώσεις τους για το προϊόν που έχουν εκδώσει και σου διαθέτουν. Παράλληλα φτιάχνεις ένα email και το στέλνεις στην  mastercard hellas αναφέροντας τα στοιχεία των εργαζομένων αυτών και το κατάστημα της τράπεζας που επισκεύτηκες.

Πιστεύω ότι αν κατά γράμμα ακολουθήσεις τα παραπάνω θα δεχτούν το αίτημα αμφισβήτησης με συνοπτικές διαδιακασίες.

Επιπλέον μην ξεχνάμε οτι η συναλλαγή σου έγινε από e-pos της Εθνικής το οποίο η ίδια τράπεζα έχει διαθέσει σε αυτήν την επιχείρηση. Οπότε έχει και επιπλέον ευθύνη πέραν της ευθύνης για το ίδιο το προϊον που εχεις εσύ από αυτήν, ειδικά αν δεν έχει κάνει τις προβλεπόμενες διαδικασίες απο τον νομο για να δώσει αυτό το εργαλείο στον έμπορο (strong KYC όπως ορίζει η νομοθεσία)

 

  • Like 5
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, theavenger2 είπε

Καλησπέρα και Καλή Χρονιά,

αυτός ή αυτή που σου είπε από την τράπεζα οτι δεν μπορείς να κάνεις αμφισβήτηση της συναλλαγής με δεδομένο ότι δεν έχεις παραλλάβει τίποτε απλά λέει βλακείες για να μην το πω αλλιώς μια και δεν επιτρέπεται στο  forum να βρίζουμε.

Η άποψη μου πρέπει να πας αύριο πρωί , πρωί με λίγο θράσος σε ένα κατάστημα να ζητήσεις έντυπο αμφισβήτησης της συναλλαγής. Να έχεις μαζί σου τα στοιχεία της συναλλαγής και να γράψεις στην αιτιολογία με κεφαλαία. ΔΕΝ ΠΑΡΕΛΑΒΑ ΠΟΤΕ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΑ.

Αν σου πεί οποιοσδήποτε , οτιδήποτε, η αν αρνηθούν να σου δώσουν το έντυπο, ζητάς τα στοιχεία αυτών που αρνούνται, τα καταγράφεις και τους ενημερώνεις ότι αύριο θα περάσεις πάλι με τον δικηγόρο σου για να του εξηγήσουν το λόγω που δεν τηρούν τις συμβατικές υποχρεώσεις τους για το προϊόν που έχουν εκδώσει και σου διαθέτουν. Παράλληλα φτιάχνεις ένα email και το στέλνεις στην  mastercard hellas αναφέροντας τα στοιχεία των εργαζομένων αυτών και το κατάστημα της τράπεζας που επισκεύτηκες.

Πιστεύω ότι αν κατά γράμμα ακολουθήσεις τα παραπάνω θα δεχτούν το αίτημα αμφισβήτησης με συνοπτικές διαδιακασίες.

Επιπλέον μην ξεχνάμε οτι η συναλλαγή σου έγινε από e-pos της Εθνικής το οποίο η ίδια τράπεζα έχει διαθέσει σε αυτήν την επιχείρηση. Οπότε έχει και επιπλέον ευθύνη πέραν της ευθύνης για το ίδιο το προϊον που εχεις εσύ από αυτήν, ειδικά αν δεν έχει κάνει τις προβλεπόμενες διαδικασίες απο τον νομο για να δώσει αυτό το εργαλείο στον έμπορο (strong KYC όπως ορίζει η νομοθεσία)

Αυτή η συμπεριφορά της Εθνικής είναι απαράδεκτη και θα πρέπει να καταγγελθεί.

Για να λέμε και τα καλά, στην Πειραιώς οι υπάλληλοι είναι ευγενέστατοι και σε κατευθύνουν οι ίδιοι για υποβολή αμφισβήτησης συναλλαγής. Μάλιστα η διαδικασία γίνεται και τηλεφωνικά χωρίς καθόλου ταλαιπωρία του καταναλωτή.

  • Like 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, Vassilikigr είπε

Καλημέρα και καλή χρονιά, 

Αρχικά θα ήθελα να ευχαριστήσω τους διαχειριστές που μετά από τόσο καιρό ακόμη και σήμερα δεν έχουν διακόψει το νήμα. Καθώς ήμουν τόσο αφελής που έδωσα στο a-mobile 1 μήνα καθώς πίστεψα ότι όντως είχαν θέμα. Μόλις άρχισα να ανησυχώ και να ψάχνομαι ευτυχώς βρήκα αυτό το νήμα και το διάβασα, Τότε άνοιξαν τα μάτια μου και κατάλαβα περί τίνος πρόκειται και αν δεν υπήρχε αυτό σίγουρα δεν θα ήξερα τι να κάνω. Να είναι καλά όλοι όσοι με ενημέρωσαν για το τι πρέπει να κάνω μέσα από αυτό το νήμα. Τουτέστιν έχω κάνει ακύρωση συναλλαγής (καθώς η τράπεζα μου είναι εθνική και δεν κάνει αμφισβήτηση) και φυσικά μήνυσης. Θα συνεχίσω με τα υπόλοιπα βήματα που προτείνονται στις πρώτες σελίδες.

Ο λόγος που γράφω είναι γιατί όπως εγώ άργησα πολύ να το καταλάβω πιστεύω πως σίγουρα υπάρχουν και άλλοι εκεί έξω που δεν το έχουν πάρει χαμπάρι και θα ήθελα και αυτοί να έχουν την ευκαιρία να μπορέσουν να διαβάσουν όλες αυτές τις χρήσιμες πληροφορίες που γράφονται εδώ και να κινηθούν αναλόγως οπότε σας παρακαλώ μην το διακόψετε το νήμα.

Τώρα θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση σχετικά με την επιστροφή χρημάτων που λέτε από τις τράπεζες. Έκανα αγορά μέσω Mastercard και Εμένα η εθνική μου είπε ότι δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα δηλαδή να με αποζημιώσει κλπ. Εσείς που το αναφέρετε που το βασίζεται αυτό; Δηλαδή ότι όσοι κάναμε πληρωμή με κάρτα είμαστε καλυμμένοι; Ρωτάω γιατί αν ισχύει κάτι τέτοιο θα πρέπει ίσως να πιέσω περισσότερο την τράπεζα καθώς μπορεί να μου το είπαν αυτό λόγω το ότι είναι ίδια τράπεζα με του κ. Παρλεπου. 

Εγω πάντως που είμαι στην εθνική έκανα κανονικά αμφισβήτηση χωρίς κανένα πρόβλημα. Απλά πρέπει να πας από κατάστημα γιατί δε γίνεται η διαδικασία τηλεφωνικά 

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, Tolisgr80 είπε

Εγω πάντως που είμαι στην εθνική έκανα κανονικά αμφισβήτηση χωρίς κανένα πρόβλημα. Απλά πρέπει να πας από κατάστημα γιατί δε γίνεται η διαδικασία τηλεφωνικά 

Από κοντά πήγα και εγώ και με έβαλαν να γράψω μια γραπτή αίτηση για το συμβάν αναλυτικά αλλά μου είπαν ότι δεν γίνεται αμφισβήτηση και γίνεται μόνο ακύρωση. Και δεν έχω καταλάβει ακόμη ποιες οι διαφορές; αν γνωρίζει κάποιος ας μου πει παρακαλώ. 

  • Like 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, duckdodger είπε

Κρίμα να κοροϊδεύουν τον κοσμακι 

αυτοι τη δουλεια τους εκαναν, αν ειχαν γινει ομως πιο πολλες μυνησεις, θα τον ειχαν μεσα τωρα.

Δημοσ.

Δεν νομίζω ότι πάει ανάλογα με τον αριθμό των μηνύσεων η σύλληψη ή όχι. Εξάλλου κάποιος είπε ήδη ότι τα αδικήματα που τελέστηκαν δεν ανήκουν στην κατηγορία του αυτόφο

Δημοσ.
Στις 14/12/2019 στις 8:15 ΜΜ, GeorgeC είπε

Σε έλεγχο που έκανα όσο αφορά την IP του server που φιλοξενείτε το site είναι επίσης και τα γνωστά σκρουτζομαγαζιά trackstore.gr bskmarket.eu και worldmobile.gr

Με ένα check που έκανα η BSK Market βρίσκεται στην ίδια οδό που βρίσκεται και το a-mobile με διαφορά μόνο της οδού η οποία είναι: Αδελφών Κυπραίου αρ. 23 - ΤΚ 19200 σε αντίθεση με το amobiles που είναι 86 

Μάλλον πρέπει να υπάρχει πολύ καλή κομπίνα πίσω από όλο αυτό παιδιά οπότε καλό κουράγιο σε όλους τους παθόντες.,...!

EDIT: Τώρα είδα πως οι nameserver ανήκουν στην Netmobile.gr άλλο γνωστό bestpriceμάγαζο η οποία πρόσφατα τροποποιήσε το καταστατικό και μεταβίβασε τις μετοχές  στην BSK ELECTRONICS MARKET LIMITED..!!

Επιστρέφω ξανά και απότι παρατήρησα τώρα τα site που προανέφερα προ ημερών trackstore, worldmobile και bskmarket έχουν αλλάξει ip και έχουν πάει το καθένα σε διαφορετικό server κάτι που δείχνει ότι παίζεται καλό παιχνιδάκι πίσω από όλες αυτές τις ψευτοεταιρίες χρησιμοποιώντας τα λεφτά του κοσμάκι..!

Ήδη το worldmobile έχει ανεβάσει ανακοίνωση ότι δήθεν υπάρχει πρόβλημα με τους διακομιστές ηλεκ. ταχυδρομείου και δεν μπορούν να λάβουν και να στείλουν mails

Από την άλλη ο φίλος Παρλέπος παραμένει στον ίδιο server με τα αιτήματα για να πληρώσεις μέσω κάρτας να απορρίπτονται από την τράπεζα απότι είδα τώρα

Κάτι άλλο που αξίζει να σημειωθεί είναι πως από τις 20/12/19 που έβαλα δοκιμαστική παραγγελία με αριθμό 6597 φτάσαμε σήμερα 5/1 οι παραγγελίες να είναι στις 6628 άρα πιθανώς και άλλοι φίλοι που δεν ξέρουν κατάφεραν να την πατήσουν άσχημα και συνεχίζει ακόμη και τώρα να τα παίρνει "χοντρά" μέσω τράπεζας...!!

 

wordl.jpg

  • Like 2
  • Thanks 5
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...