Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, ikorolis είπε

που να δείτε τι γίνετε στην ομάδα τους στο FB (χαμός με φωτογραφίες) εγώ γράφτηκα μόνο και μόνο για να τους πω μερικά πράγματα και αποχώρησα οικειοθελώς

αν το 2019 προσεχώς 2020

που το διαδίκτυο είναι ο καλύτερος φίλος μας

που υπάρχουν ιστοσελίδες/κοινότητες που μπορείς να μάθεις ότι θες

που υπάρχουν μηχανές αναζήτησης

υπάρχει κόσμος που πέφτει θύμα απάτης και υπερασπίζεται με τόσο πάθος τον απατεώνα αντί να κυνηγήσει να πάρει τα χρήματα του πίσω και να καταγγείλει τον απατεώνα στις αρμόδιες αρχές...δεν υπάρχει σωτηρία καμία

όπως το είπα ραντεβού στο επόμενο θέμα που θα αφορά την "κηδεία/μνημόσυνο" κάποιου καταστήματος/μαγαζιού

μέχρι τότε

Καλά Χριστούγεννα , Καλή χρονιά με υγεία και ότι επιθυμείτε να το έχετε.

Μιας και έχεις αποχωρήσει από την ομάδα του facebook, αντιγράφω το σχόλιο μου στην δημοσίευση που έχεις κάνει.

Να ανακεφαλαιώσουμε τους τρόπους που μπορεί κάποιος να πάρει πίσω τα λεφτά του.
 
1ος τρόπος, να του τα επιστρέψει οικειοθελώς ο έμπορος.
Επιθυμητό, ανέξοδο και καθόλου χρονοβόρο.
 
2ος τρόπος, με μεσολάβηση της τράπεζας εάν έχει γίνει πληρωμή μέσω κάρτας (VISA - MasterCard).
Ανέξοδος, σχετικά χρονοβόρος (η MasterCard θέλει ΜΕΧΡΙ 60 μέρες)
 
3ος τρόπος, εάν πληρώθηκε μέσω εμβάσματος - κατάθεσης μετρητών,
Εδώ περιπλέκεται πολύ η κατάσταση. Θέλει δικηγόρο και αγωγή σε αστικό δικαστήριο.
Πολυέξοδος, υπερβολικά χρονοβόρος και αμφίβολα αποτελέσματα εάν ο έμπορος έχει εξαφανιστεί.
 
Ο καθένας τώρα κρίνει και αποφασίζει τι θα πρέπει να κάνει.
Επεξ/σία από kostpap
  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, kostpap είπε
Μιας και έχεις αποχωρήσει από την ομάδα του facebook, αντιγράφω το σχόλιο μου στην δημοσίευση που έχεις κάνει.

Να ανακεφαλαιώσουμε τους τρόπους που μπορεί κάποιος να πάρει πίσω τα λεφτά του.
 
1ος τρόπος, να του τα επιστρέψει οικειοθελώς ο έμπορος.
Επιθυμητό, ανέξοδο και καθόλου χρονοβόρο.
 
2ος τρόπος, με μεσολάβηση της τράπεζας εάν έχει γίνει πληρωμή μέσω κάρτας (VISA - MasterCard).
Ανέξοδος, σχετικά χρονοβόρος (η MasterCard θέλει ΜΕΧΡΙ 60 μέρες)
 
3ος τρόπος, εάν πληρώθηκε μέσω εμβάσματος - κατάθεσης μετρητών,
Εδώ περιπλέκεται πολύ η κατάσταση. Θέλει δικηγόρο και αγωγή σε αστικό δικαστήριο.
Πολυέξοδος, υπερβολικά χρονοβόρος και αμφίβολα αποτελέσματα εάν ο έμπορος έχει εξαφανιστεί.
 
Ο καθένας τώρα κρίνει και αποφασίζει τι θα πρέπει να κάνει.

Σε ευχαριστώ

Καλές γιορτές

Δημοσ.
Μόλις τώρα, ikorolis είπε

Σε ευχαριστώ

Καλές γιορτές

Καλές γιορτές να έχουμε και καλή χρονιά σε όλους.

Εύχομαι αυτή η περιπέτεια που πέρασαν όλοι όσοι αγόρασαν από τον Παρλέπο να γίνει μάθημα ώστε να μην αγοράζει ΚΑΝΕΝΑΣ με πληρωμή μέσω εμβάσματος - τραπεζικής κατάθεσης. 

Ούτε καν μέσω αντικαταβολής εάν δεν σε αφήσει ο κούριερ να ανοίξεις το δέμα ΠΡΙΝ την παραλαβή του. 

ΜΟΝΟ με κάρτα αγορά καθώς με κάρτα ακόμη και να εξαφανιστεί ο έμπορος υπάρχει η τράπεζα για να σε καλύψει. 

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, kostpap είπε

Καλές γιορτές να έχουμε και καλή χρονιά σε όλους.

Εύχομαι αυτή η περιπέτεια που πέρασαν όλοι όσοι αγόρασαν από τον Παρλέπο να γίνει μάθημα ώστε να μην αγοράζει ΚΑΝΕΝΑΣ με πληρωμή μέσω εμβάσματος - τραπεζικής κατάθεσης. 

Ούτε καν μέσω αντικαταβολής εάν δεν σε αφήσει ο κούριερ να ανοίξεις το δέμα ΠΡΙΝ την παραλαβή του. 

ΜΟΝΟ με κάρτα αγορά καθώς με κάρτα ακόμη και να εξαφανιστεί ο έμπορος υπάρχει η τράπεζα για να σε καλύψει. 

Η αντικαταβολή εννοείται ότι δεν την προτείνω για τον λόγο ότι η εταιρεία ταχυμεταφορών αποκλείεται να σε αφήσει να ανοίξεις το πακέτο/δέμα αν δεν πληρώσεις πρώτα

άρα αν πληρώσεις και το πακέτο/δέμα έχει το οτιδήποτε άλλο εκτός την παραγγελία σου καταλαβαίνετε ότι δεν πρόκειται η εταιρεία ταχυμεταφορών να σας επιστρέψει τα χρήματα σας παρά μόνο αν κινηθείτε δικαστικά.

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους κ Χρόνια πολλά.

Διάβασα και τις 100+ σελίδες και εχω να πω τα εξής

Πως? Πως??? Δεν το χωράει το μυαλό μου!

Black Friday οι μεγάλες προσφορές παντού σε όλον τον κόσμο όπου ο κάθε έμπορος κάνει τις εκπτώσεις του για 1 μέρα!!! Πουθενά στον πλανήτη δεν υπάρχουν αυτές οι τιμές. Ούτε Κίνα ούτε Ινδία ούτε πουθενά... και βρέθηκε η καλύτερη τιμή του πλανήτη στη Ελευσίνα? Σε ναυαρχίδες μοντέλα? και μάλιστα για ενα ολόκληρο 10 ήμερο? ρε θα τρελαθούμε!

Iphone 11 Pro max 256GB 1164 ευρώ (935,48 +ΦΠΑ 255,29) υπάρχει φώτο απόδειξη στο φόρουμ βλ πιο πίσω

Distibutor price normal για αυτό το μοντέλο είναι γύρο στα 1015-1065 χωρίς ΦΠΑ ενδοκοινοτικά μιλάω και αυτό αν κάνεις παραγγελία τουλάχιστον 40 τεμάχια  κ πάνω δλδ  και ακόμα και τοτε η τιμή σου στην καλύτερη θα βγει 1258 ευρώ!  

εδώ φαίνεται ο παρλέπος το αγόρασε κάτω από 935,48  ευρώ. Νταξ καλά 

Πάμε τώρα να δούμε τι περιπτώσεις υπάρχουνε

Περίπτωση 1 

Το ξέρει οτι θα μπει μέσα αλλά το κάνει για Μάρκετινγκ (λέω εγώ τώρα)

Η καλύτερη δυνατή τιμή για αγορά εμπόρου του για το μοντέλο αυτό είναι 1015 άλλα επειδή τον αγαπάμε τον παρλέπο του το δίνουμε 1000 στρογγυλά. 

Βάλε ΦΠΑ 24% = 1240 και πες να βάλω και 10 ευρώ κέρδος (μη με ρωτάς ποιος σοβαρός επιχειρηματίας επενδύει 1000 ευρώ για να βγάλει 10 δεν ξέρω) 1% κέρδος =1250 

Αν βάλεις 1250 ευρώ το iphone 11 sto skrtz θα πέσουν όλα τα κλικ να σε φάνε! κυριολεκτικά! Θα πληρώνεις τον σκρουτζ 10 ευρω το λεπτό! Πόσες ώρες πίστευες να αντέξει η τσέπη σου στο σκρουτζ με τέτοια τιμή? ιδικά όταν έχεις και μόνο μία υπάλληλο κ η αλλη είναι έγκυος! 

Αυτός λεει το πουλάει με νόμιμη απόδειξη 1164 ευρώ...

Περίπτωση 2

Το αγοράζει στην καλύτερη πραγματική τιμή  της αγοράς 1000 ευρώ και το πουλάει 1165 με σκοπό να μην αποδώσει ποτέ το ΦΠΑ.  Άρα κέρδος 164 ευρώ! 

Όλοι εσείς με τιμολόγια που θέλετε να το πάρετε 935,48 δεν παίζει γιατί δεν το αγόρασε ούτε ο ίδιος τόσο. Αν θέλετε τιμολόγιο διαβάστε εδώ γιατί δεν μπορεί να σας κόψει https://www.naftemporiki.gr/finance/story/1542038/apodosi-tou-fpa-apo-ton-agorasti-gia-katapolemisi-tis-apatis

Αυτή η περίπτωση μένει να αποδεχτεί μέσα στο 2020 οπου το ΑΦΜ δεν θα είναι πια ενεργό και θα μένει για μία ακόμα φορά το ελληνικό κράτος με κατεβασμένα τα βρακιά και εκει που χάσαμε ΦΠΑ το 2017 7δις το 2019 θα πιάσει το δεκάρικο. http://www.kerdos.gr/οικονομία/337919-στα-734-δισ-η-φοροδιαφυγή-μέσω-φπα-στην-ελλάδα-η-δεύτερη-μεγαλύτερη-στην-εε

Περίπτωση 3

Βρήκε όντως τιμή αγοράς distributor κάτω του 935,48 και  μπράβο του και ξανά μπράβο του αν παραμείνει στην αγορά και το 2020  και η εφορία δεί αυτό το 255,29 ΦΠΑ στα ταμεία της.

Με τέτοιον distributor εγώ ρε φίλε θα άνοιγαν μαγαζί στο κέντρο της Αθήνας να αγοράζει ο κόσμος αβέρτα. Πιο φθηνό θα είναι το νοίκι εκεί παρά τα κλικ του σκρουτζ. 

Περίπτωση 4

Έχει πολύ Μαύρο χρήμα και το ξεπλένει. Δεν τον νοιάζει αν χάνει λεφτά αρκεί να γίνονται "καθαρά" μετά. 

 

Καλή υπομονή σε αυτούς που ανησυχούν  και καλές γιορτές.

 

 

 

 

 

 

  • Like 20
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@apas34

Σε περίπτωση τιμολογίου αυτός που το αγοράζει το περνάει στις καταστάσεις πελατών-προμηθευτών στο taxisnet. Οπότε είναι πολύ εύκολο (λόγο των ασυμφωνιών) να διαπιστωθεί εάν ο έμπορος πουλάει χωρίς να το δηλώσει οπότε και χωρίς να αποδώσει το ΦΠΑ. Στη περίπτωση απόδειξης ο πελάτης δεν το περνάει πουθενά και ο έμπορος μπορεί να μην το περάσει στα βιβλία του οπότε και να μην φαίνεται πουθενά (εκτός εάν γίνει επί τούτου έλεγχος στους τραπεζικούς του λογαριασμούς) ότι έγινε η πώληση (βέβαια θα φαίνεται ότι έχει εμπόρευμα στην αποθήκη του που δεν θα υπάρχει).

Eάν δεν κάνω λάθος (εάν υποθέσουμε ότι οι φωτογραφίες που έχουν ανεβάσει οι πελάτες είναι αληθινές) μέχρι στιγμής δεν έχει λάβει κανείς κινητό με τιμολόγιο. Οπότε πάμε μάλλον πρόκειται για την περίπτωση 2 που αναφέρεις, εάν υποθέσουμε ότι πράγματι στέλνει τα κινητά τουλάχιστον σε όσους έχουν επιλέξει για παραστατικό απόδειξη.

Επεξ/σία από CyberCr33p
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, ikorolis είπε

που να δείτε τι γίνετε στην ομάδα τους στο FB (χαμός με φωτογραφίες) εγώ γράφτηκα μόνο και μόνο για να τους πω μερικά πράγματα και αποχώρησα οικειοθελώς

αν το 2019 προσεχώς 2020

που το διαδίκτυο είναι ο καλύτερος φίλος μας

που υπάρχουν ιστοσελίδες/κοινότητες που μπορείς να μάθεις ότι θες

που υπάρχουν μηχανές αναζήτησης

υπάρχει κόσμος που πέφτει θύμα απάτης και υπερασπίζεται με τόσο πάθος τον απατεώνα αντί να κυνηγήσει να πάρει τα χρήματα του πίσω και να καταγγείλει τον απατεώνα στις αρμόδιες αρχές...δεν υπάρχει σωτηρία καμία

όπως το είπα ραντεβού στο επόμενο θέμα που θα αφορά την "κηδεία/μνημόσυνο" κάποιου καταστήματος/μαγαζιού

μέχρι τότε

Καλά Χριστούγεννα , Καλή χρονιά με υγεία και ότι επιθυμείτε να το έχετε.

Πέρα απο ολα αυτα στα οποία συμφωνώ κ εγω και πολλοί προφανώς, ισχυρίστηκες στό φβ ότι πολλοί εδω μεσα λένε ψέμματα ότι παρέλαβαν. Ατομα τα οποία έγραφαν στην ομαδική απο την πρώτη στιγμή με αληθινά προφίλ. Ακόμα και μια φωτο με την απόδειξη απ το μαγαζί και το ίδιο το προϊόν και ενα μήνυμα απο την κουριερ, ολα αυτα αποτελούν πολύ μεγαλύτερη ένδειξη  ότι κάποιοι παρέλαβαν σε σχεση με τις δικιες σου «μηδενικές» αποδείξεις ότι πολλοί ειναι βαλτοί και ψεύτες. ΑΠΕΔΕΙΞΕ μας λοιπόν ότι δεν παρέλαβε κανεις και μετά θα σου πούμε μπραβο. Διότι στις υποθέσεις σου και στα πιστεύω σου δεν μπορώ να στηριχτώ ούτε εγω ούτε πολλοί εδω μεσα. Αυτο βέβαια δεν αναιρεί ότι ο τύπος προσπάθησε να μας εξαπατησει η ότι όσοι καθυστερούν την μήνυση κ ολα τα υπόλοιπα  κάνουν καλα. 

Επεξ/σία από PopiAlba
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, PopiAlba είπε

Πέρα απο ολα αυτα στα οποία συμφωνώ κ εγω και πολλοί προφανώς, ισχυρίστηκες στό φβ ότι πολλοί εδω μεσα λένε ψέμματα ότι παρέλαβαν. Ατομα τα οποία έγραφαν στην ομαδική απο την πρώτη στιγμή με αληθινά προφίλ. Ακόμα και μια φωτο με την απόδειξη απ το μαγαζί και το ίδιο το προϊόν και ενα μήνυμα απο την κουριερ, ολα αυτα αποτελούν πολύ μεγαλύτερη ένδειξη  ότι κάποιοι παρέλαβαν σε σχεση με τις δικιες σου «μηδενικές» αποδείξεις ότι πολλοί ειναι βαλτοί και ψεύτες. ΑΠΕΔΕΙΞΕ μας λοιπόν ότι δεν παρέλαβε κανεις και μετά θα σου πούμε μπραβο. Διότι στις υποθέσεις σου και στα πιστεύω σου δεν μπορώ να στηριχτώ ούτε εγω ούτε πολλοί εδω μεσα. Αυτο βέβαια δεν αναιρεί ότι ο τύπος προσπάθησε να μας εξαπατησει η ότι όσοι καθυστερούν την μήνυση κ ολα τα υπόλοιπα  κάνουν καλα. 

Ξέρω περιπτωσεις αντίστοιχων καταστηματων eshop που έπαιρναν χρήματα από προπληρωμες και μετά εξαφανιζόταν. Άλλος ένας απατεώνας λοιπον! Κλασικό ελληνικό φαινόμενο. Σε δικηγόρους αν πας, θα σου πουν αντίστοιχες περιπτώσεις.

Επεξ/σία από papajohnnnn
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, papajohnnnn είπε

Ξέρω περιπτωσεις αντίστοιχων καταστηματων eshop που έπαιρναν χρήματα από προπληρωμες και μετά εξαφανιζόταν. Άλλος ένας απατεώνας λοιπον! Κλασικό ελληνικό φαινόμενο. Σε δικηγόρους αν πας, θα σου πουν αντίστοιχες περιπτώσεις.

Δεν αντιλέγω σε καμία περίπτωση. Απλα μου φαινεται απίθανο όλοι αυτοί να ειναι ψεύτες και βαλτοί. Κάποιοι ίσως, αλλα όχι όλοι.

  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ορισμένοι οι οποίοι δεν έχουν καν παραγγείλει απ'το συγκεκριμένο κατάστημα και ενώ έχει ειπωθεί κατ'επαναληψη τί πρέπει να κάνουμε σέ τέτοιες περιπτώσεις συνεχίζουν να σπαμαρούν αναλωνοντας τά ίδια και τα ίδια, αφήστε πλέον τά άτομα που έχουν παραγγείλει και ανησυχούν να συνεννοηθούν καλύτερα μεταξύ τους, υπάρχουν καί τά πμ. Ότι ήταν νά πούμε εδώ το είπαμε, καλύτερα θά ήταν να ποσταρουν εδώ μόνο άτομα που έχουν παραγγείλει.Και πιστεύω πως σέ λίγες μέρες θά βγεί άκρη, Αυτά από εμένα που πλέον έχει κουράσει το συγκεκριμένο θέμα.

  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, PopiAlba είπε

Πέρα απο ολα αυτα στα οποία συμφωνώ κ εγω και πολλοί προφανώς, ισχυρίστηκες στό φβ ότι πολλοί εδω μεσα λένε ψέμματα ότι παρέλαβαν. Ατομα τα οποία έγραφαν στην ομαδική απο την πρώτη στιγμή με αληθινά προφίλ. Ακόμα και μια φωτο με την απόδειξη απ το μαγαζί και το ίδιο το προϊόν και ενα μήνυμα απο την κουριερ, ολα αυτα αποτελούν πολύ μεγαλύτερη ένδειξη  ότι κάποιοι παρέλαβαν σε σχεση με τις δικιες σου «μηδενικές» αποδείξεις ότι πολλοί ειναι βαλτοί και ψεύτες. ΑΠΕΔΕΙΞΕ μας λοιπόν ότι δεν παρέλαβε κανεις και μετά θα σου πούμε μπραβο. Διότι στις υποθέσεις σου και στα πιστεύω σου δεν μπορώ να στηριχτώ ούτε εγω ούτε πολλοί εδω μεσα. Αυτο βέβαια δεν αναιρεί ότι ο τύπος προσπάθησε να μας εξαπατησει η ότι όσοι καθυστερούν την μήνυση κ ολα τα υπόλοιπα  κάνουν καλα. 

Δεν είσαι απόλυτα ξεκάθαρος/η στην ομάδα του FB έγραψα ακριβώς τι εγώ θεωρώ απόδειξη (όχι ότι είναι 100%) αλλά σίγουρα περιορίζει τις πιθανότητες

φωτογραφία της ταμπέλας του κινητού που να φαίνεται η μάρκα/μοντέλο και να φαίνεται επίσης το IMEI και το SERIAL NUMBER που είναι μοναδικοί αριθμοί για κάθε συσκευή

αυτές οι φωτογραφίες κοντινές εννοείται (όχι από τα 100 μ ή από το 1 χλμ)

φωτογραφίες από γραπτά μηνύματα που στέλνει το κατάστημα ή εταιρεία ταχυμεταφορών προσωπικά δεν τις αποδέχομαι

όπως δεν αποδέχομαι και φωτογραφίες από αποδείξεις του καταστήματος και φυσικά φωτογραφίες της συσκευασίας του κινητού ή του ίδιου του κινητού (τραβηγμένες από 100 μ ή από 1 χλμ μακριά)

όπως θα έχεις δει εδώ υπάρχουν φωτογραφίες (screenshot) από αποδείξεις του καταστήματος ούτε αυτές αποδέχομαι ως αληθινές

επίσης εδώ πέρα είπαν φίλοι πόσο εύκολα φτιάχνεις αποδείξεις/τιμολόγια και φαίνονται αληθινά.

επίσης θα καταλαβαίνεις ότι αυτό που ζητάς από μένα να κάνω (να αποδείξω) δεν είναι εφικτό να γίνει

καθώς δεν έχω καμία μορφή εξουσίας είτε ως αστυνομικός ούτε ως δικαστικός ούτε εκπροσωπώ κάποια αρμόδια αρχή ώστε να ζητήσω είτε από το κατάστημα/μαγαζί/εταιρεία/ιδιοκτήτη στοιχεία ούτε από σας τους πελάτες για να αποδείξω το οτιδήποτε.

αποδείξεις ζητάνε οι αρμόδιες αρχές (αστυνομικές/δικαστικές)

ο χώρος που βρισκόμαστε είναι μια δημόσια ιστοσελίδα/κοινότητα

και ζητάμε βοήθεια για κάποιο πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε και πιθανόν να υπάρχουν άνθρωποι που γνωρίζουν κάτι παραπάνω από μας

έτσι έγινε και με το θέμα που ανάρτησε κάποιος φίλος πελάτης του συγκεκριμένου καταστήματος/μαγαζιού

είπε το πρόβλημα

απάντησαν αυτοί που γνώριζαν συγκεκριμένα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει ο ίδιος αλλά και όλοι υπόλοιποι

και τέλος συζήτησης

δεν χρειαζόταν να φτάσει τις 100+ ή τις 200+ σελίδες και να αναλωνόμαστε στις ίδιες και ίδιες ερωτοαπαντήσεις.

Αν θες καθαρά την προσωπική μου άποψη για το θέμα

κανείς δεν έχει παραλάβει κινητό τηλέφωνο όσοι το ισχυρίζονται λένε ψέμματα μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου

οι μηνύσεις που έχουν γίνει στα κατά τόπους αστυνομικά τμήματα είναι μικρότερες σε αριθμό από τα άτομα που έχουν γραφτεί εδώ και στην ομάδα του FB

καθώς όπως καταλαβαίνεις εσύ αλλά και άλλοι αν είχαν γίνει 200 μηνύσεις ή 20.000 μηνύσεις το αποτέλεσμα για εσάς που παραγγείλατε ένα προιόν από το συγκεκριμένο κατάστημα/μαγαζί/εταιρεία (πείτε το όπως θέλετε) θα ήταν διαφορετικό

θα είχατε πάρει ή το προιόν ή τα χρήματα σας πίσω

θα είχαν κινηθεί οι αρμόδιες αρχές και το κατάστημα/μαγαζί/εταιρεία και κατά συνέπεια ο ιδιοκτήτης θα είχε σοβαρά προβλήματα να λύσει με τις αρμόδιες αρχές και την δικαιοσύνη

αντιθέτως δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα (αν είστε όντως όσοι λέτε ότι παραγγείλατε από το συγκεκριμένο κατάστημα/μαγαζί/εταιρεία) γιατί για να μην μπορεί να διαχειριστεί τις παραγγελίες (όπως ισχυρίστηκε ο εκπρόσωπος τους εδώ αλλά και στην ιστοσελίδα τους) αυτό δεν σημαίνει ότι είχε 10-20 παραγγελίες καθώς αυτές τις χειρίζεται ακόμα και το μικρό συνοικιακό κατάστημα της περιοχής μου αλλά 150-200 ίσως και περισσότερες (10.000-20.000) ...

δυστυχώς οι περισσότεροι έχετε αναλωθεί να δημιουργείτε λογαριασμούς είτε εδώ πέρα είτε στην ομάδα του FB

αντί να ακολουθήσετε τα 1-2-3-4-5 βήματα που έχουν γραφεί στην αρχή ώστε να διεκδικήσετε τα χρήματα σας και να τιμωρηθεί ο υπεύθυνος

και όσο καθυστερείτε είναι εις βάρος σας γιατί στο τέλος η τράπεζα θα απορρίψει το όποιο αίτημα αμφισβήτησης συναλλαγής

και το αποτέλεσμα της καθυστέρησης θα είναι το κατάστημα/μαγαζί/εταιρεία και κατά συνέπεια ο ιδιοκτήτης να βγει κερδισμένος από αυτή την ιστορία και εσείς οι χαμένοι

ελπίζω τώρα εσύ και οι υπόλοιποι να έχετε καταλάβει πόσο κρίσιμο είναι το χρονικό περιθώριο για τις συγκεκριμένες ενέργειες που πρέπει να κάνετε είτε εσείς είτε οποιοσδήποτε.

αν αφήνετε να περνάει ο χρόνος ανεκμετάλλευτος τότε μαντέψτε ποιος χάνει

εγώ δεν ψώνισα από το συγκεκριμένο κατάστημα/μαγαζί (το έχω αναφέρει από το πρώτο μου μήνυμα)

ουδέποτε θα ψώνιζα ούτε από αυτό ούτε από παρόμοια

προτιμώ τα καταστήματα που είναι επώνυμα και ας πάρω κάτι ακριβότερα

από το να αγοράσω κάτι από ένα κατάστημα που σήμερα υπάρχει και αύριο όχι

επίσης το διαδίκτυο είναι φίλος μας

όπως και οι μηχανές αναζήτησης αλλά και διάφορες ιστοσελίδες που μπορούμε να αντλήσουμε πληροφορίες.

εγώ δεν θα σας κουράσω άλλο ότι είχα να πω το είπα.

Καλή Χρονιά να έχουμε με υγεία

και μακάρι όλο αυτό να σας μείνει ως μια κακιά ανάμνηση

εύχομαι να πάρετε αυτό που έχετε παραγγείλει ή να σας επιστραφούν τα χρήματα σας και φυσικά να τιμωρηθεί ο υπεύθυνος από τις αρμόδιες αρχές με τρόπο τέτοιο που να μην υπάρξει επόμενος

γιατί αν θυμάμαι καλά είναι το τέταρτο περιστατικό...

Επεξ/σία από ikorolis
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ikorolis είπε

ίσως και περισσότερες (10.000-20.000) ...

 

Υποθετικό σενάριο 10000 παραγγελιών με μέσο όρο αγοράς ένα iphone 1000 € , χωρίς υπάρχων εμπόρευμα και χωρίς να εκπληρώνει καμιά παραγγελία, (ιστοσελίδα honeypot δηλαδή) ορίστε τα δέκα εκατομμύρια στο άψε σβήσε.

Ο μόνος που μπορεί να τον σταματήσει πριν εξαφανιστεί, είναι η εταιρεία  επεξεργασίας πληρωμών ( payment processing company) , λόγω ύποπτα αυξημένου όγκου συναλλαγών.

O συγκεκριμενος τώρα, έπαιρνε 70% του traffic της σελίδας του, από σκρουτζ, γι αυτό και το μήνυμα που έγραψε αφορούσε το σκρουτζ που τον απέκλεισε, γιατί εκεί "πόνεσε".

Οι διαμαρτυρίες κτλ τα γράφει εκεί που δεν πιάνει μελάνι.

https://www.similarweb.com/website/a-mobiles.gr#referrals

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.

Τι λέτε;Γιατί μόνο 10000 παραγγελίες ;Και γιατί μόνο των 1000€ η μία;

Γιατί όχι 1000000000000000 παραγγελίες με 23000€ η μία!!!!!!!!!!!!!

Ουτε ο Σκρουτζ ΜακΝτακ δεν έχει μαζεψει τόσο χρήμα!!!!!

 

 

 

 

ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ από περιέργεια πήρα τηλέφωνο και στα τρία τηλέφωνα και δεν το σηκώνει κανένας. Καλά ξεμπερδεματα παιδιά αν και τα χάσατε τα χρήματα σας ειδικά αν τα 'χει κάνει και ανάληψη, θα χει πάει διακοπές στον Παρνασσό για σκι !!! Χαιρετίσματα...

Επεξ/σία από papajohnnnn
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χρόνια πολλά σε όλους, παρακολουθώ το θέμα και θέλω να σχολιάσω τους 2-3 καλοπροαίρετους πιστεύω, εξυπνάκηδες... το νήμα είναι καθαρά για τα άτομα που έχουν μπλέξει και προσπαθούν να ενημερωθούν... και κάποιους που θα δώσουν χρήσιμες συμβουλές (εδώ πάει το καλοπροαίρετα ).... το να υπάρχουν κάποιοι να λένε τα ίδια και τα ίδια και να την «λένε» σε αυτούς που είναι αντιμέτωποι με αυτήν ταλαιπωρία ή να τους κρίνουν γιατί προσπάθησαν να γλυτώσουν κάποια ευρώ ή να είναι προφήτες μετά Χριστόν δεν εξυπηρετεί σε τίποτα και κουράζει πολλούς.... ας ελπίσουμε να βρεθεί κάποια λύση στο πρόβλημα και να αφήσουμε τον κόσμο να ενημερωθεί και να δραστηριοποιηθεί όπως επιθυμεί, ο καθένας είναι υπεύθυνος των πράξεων του, καλή χρόνια σε όλους με υγεία 

Επεξ/σία από evasotir
  • Like 3
  • Thanks 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...