Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Valdazzar
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, loukaspv είπε

Εγώ  που ζήτησα επιστροφή ενώ λειτουργούσε το κατάστημα μου είπανε σε 2-3  εργάσιμες θα μπούνε στον λογαριασμό μου αλλά δεν μου ζητήσαν  πότε το  iban μου.  

με τι πληρωσες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Μόλις τώρα, Nickatha15 είπε

Εγώ που έχω κάνει την παραγγελία από 6 Δεκεμβρίου μπορώ να την ακυρώσω;

Μπορείς αλλα πρεπει να μιλήσεις με καποια υπάλληλο

 

1 λεπτό πριν, Nickatha15 είπε

Εγώ που έχω κάνει την παραγγελία από 6 Δεκεμβρίου μπορώ να την ακυρώσω;

Μπορείς αλλα πρεπει να μιλήσεις με καποια υπάλληλο αλλα άντε να τις βρεις 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, gothakos είπε

ε αν γινει επιστροφη εκει θα πανε

Α οκ οπότε δεν χρειάζεται να δώσω κάπου το iban μου; θα προσπαθήσω αύριο να πάω από εκεί και εγω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, jzago είπε

Και εμένα πάντως με πήρε σήμερα το πρωί γύρω στις 12 μια κοπέλα και μου είπε ότι το κινητό που έχω παραγγείλει το έστειλαν σήμερα και ότι μέχρι το απόγευμα λογικά θα έχω μήνυμα από το κούριερ σχετικά με το πότε θα γίνει η παράδοση. Προς το παρών δεν έχω λάβει κάποιο μήνυμα. 
Σε έλεγχο που έκανα στη παραγγελία μου μέσα από το site τους πράγματι η κατάσταση της παραγγελίας έχει αλλάξει και γράφει ότι «στάλθηκε» ενώ μέχρι εχθές έλεγε  «επεξεργάστηκε». Αν είναι όλο αυτό απάτη τι λόγο θα είχαν να πάρουν τηλέφωνο και να ειδοποιήσουν;

Εγώ την αγορά την έκανα με πιστωτική mastercard στις 29-11 καθώς το προϊόν το είχα στο καλάθι αρκετές μέρες(νομίζω από τις 22 του μήνα) και απλά περίμενα μήπως υπάρξει κάποια καλύτερη τιμή λόγω Black Friday. 

Πιστεύετε ότι δεν πρέπει να παραλάβω και ότι υπάρχει κίνδυνος να μην έχει τηλέφωνο μέσα στο δέμα;

 Αν πω στον κούριερ να ανοίξω μπροστά του το δέμα πριν παραλάβω δεν θα δεχτεί ; 
Αν πάω ο ίδιος να παραλάβω από τη μεταφορική και το ανοίξω εκεί γίνεται; 

Τέλος πάντων αν παραλάβω και δεν είναι αυτό που πρέπει μετά μπορώ να κάνω αίτηση για επιστροφή χρημάτων από τη τράπεζα λόγω απάτης;

που την ειδες μεγαλε την απατη ? ξερετε ολοι σας οτι μπορει να σας μηνησει ο μαγαζατορας για συκοφαντικη δυσφημηση και οχι μονο να μην παρετε μια αλλα να τον πληρωσετε 10πλασια

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, PopiAlba είπε

Και μετά αναρωτιούνται κάποιοι μηπως φταίει όντως ο προμηθευτής για όλο αυτο ...εχω αρχίσει να νιώθω λίγο τυχερή π εκανα κατάθεση κ δεν έβαλα κάρτα 🤣🤣🤣

ε δεν ειναι τοσο απλο νομιζω.. θελει επιβεβαιωση σμσ κλπ .. σε καποιες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, geva1990 είπε

Και επιαης κατι ακομα π ξεχασα να πω ηρθαν δυο τυποι εκει π. Πληρωσαν την παραγγελια μεσω καρτας. Και απο τα στοιχεια της καρτας τους που δωσανε στην a mobile κλεισανε εισητηρια για ινδια. Αυτο το λεω σε οσους μυραστικατε μαζι τους τα προσωπικα σας δεδομενα

Και δεν ζήτησε επιβεβαίωση με κωδικό σε sms ή  email?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, zestoulis είπε

που την ειδες μεγαλε την απατη ? ξερετε ολοι σας οτι μπορει να σας μηνησει ο μαγαζατορας για συκοφαντικη δυσφημηση και οχι μονο να μην παρετε μια αλλα να τον πληρωσετε 10πλασια

Ας μας μηνύσει. 
Εάν δεν ήθελε να γίνονται αρνητικά σχόλια, έπρεπε να έχει ανεβάσει στο site του ένα ενημερωτικό για το τι γίνεται, αντί να μας έχει να ξεροψηνόμαστε και να τρέχουμε στην αστυνομία. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, loukaspv είπε

Εγώ  που ζήτησα επιστροφή ενώ λειτουργούσε το κατάστημα μου είπανε σε 2-3  εργάσιμες θα μπούνε στον λογαριασμό μου αλλά δεν μου ζητήσαν  πότε το  iban μου.  

με καρτα πολλες φορες δν χρειαζονται Iban 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, zestoulis είπε

που την ειδες μεγαλε την απατη ? ξερετε ολοι σας οτι μπορει να σας μηνησει ο μαγαζατορας για συκοφαντικη δυσφημηση και οχι μονο να μην παρετε μια αλλα να τον πληρωσετε 10πλασια

Ρε άνθρωπε μου ένας άνθρωπος εδω κ πόσες μέρες δεν εχει παραλάβει προϊόν. Έχουν ξεπεραστεί οι 15 εργασίμες δεν απάντανε σε τηλ εδω κ μια εβδομαδα και σου φαινεται λογικό όλο αυτο ;;;; Μάλλον εισαι βαλτός απο τον παρλεπο δεν εξηγείται αλλιως 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το θεμα ειναι οτι οσο καλοπροαιρετος και να εισαι και να πεις οντως μπορει ν φαγανε φρικι με τις πολλες παραγγελιες και να τους κρεμασε ο προμηθευτης αλλο τοσο υποπτο ειναι οτι σε ενα τετοιο μπαχαλο ..πουθενα το αφεντικο.. μονο 2 κοπελιτσες που τραβανε ολο το ζορι 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, PopiAlba είπε

Μπορείς αλλα πρεπει να μιλήσεις με καποια υπάλληλο

Μπορείς αλλα πρεπει να μιλήσεις με καποια υπάλληλο αλλα άντε να τις βρεις 

Αν κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, pasxaliskar είπε

το θεμα ειναι οτι οσο καλοπροαιρετος και να εισαι και να πεις οντως μπορει ν φαγανε φρικι με τις πολλες παραγγελιες και να τους κρεμασε ο προμηθευτης αλλο τοσο υποπτο ειναι οτι σε ενα τετοιο μπαχαλο ..πουθενα το αφεντικο.. μονο 2 κοπελιτσες που τραβανε ολο το ζορι 

Εάν είχε ανεβάσει ένα ενημερωτικό για το τι γίνεται, θα είχε χάσει κάποιους πελάτες αλλά θα είχε κρατήσει αξιοπιστία. Δεν είναι και η μοναδική μικρή επιχείρηση που καθυστερεί στις παραδόσεις.

Αλλά το "κατεβάζω τα τηλέφωνα και εξαφανίζομαι" είναι ΥΠΟΠΤΟ. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...