Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εκατοντάδες παραγγελίες, από εκατοντάδες εξοργισμένους πελάτες, για να διακπεραιωθούν από 1 διαθέσιμη υπάλληλο. Μάλιστα... Γραφικός δε θα γίνω.

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, BladeRunner είπε

Εχω ψηθει απιστευτα να παραγγειλω κατι μεχρι 100 ευρω μετα τα Χριστουγεννα με τιμη κομμενη στο μισο και να νιωσω την αδρεναλινη. Δεν τρολαρω.

Με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό.😂

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Ukforthemoment είπε

Αυτά γίνονται όταν δεν έχεις απόθεμα σε αυτά που πουλάς.Κρέμεσαι απο άλλους.Επιχειρείν 2019? 

Εάν είχε βγάλει μία ανακοίνωση στο site εξηγώντας την κατάσταση, δεν θα είχε δημιουργηθεί αυτή η ανακατοσούρα.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Αυτά γίνονται όταν δεν έχεις απόθεμα σε αυτά που πουλάς.Κρέμεσαι απο άλλους.Επιχειρείν 2019? 

Για να γίνω και ο δικηγόρος του διαβόλου: μα αν δεν κάνω λάθος, σε όλα τα προϊόντα του, έλεγε κατόπιν παραγγελίας.. και έβαζε και ένα αξιοπρπές χρονικό διάστημα(max 3 εβδομάδες) ΕΠΙΣΗΜΑ στην σελίδα του, που ήταν καλυμένος!
Τί να πώ.. το λιγότερο: ΑΣ ΠΑΡΟΥΜΕ ΑΥΤΟ που έχουμε παραγγείλει ή ας επιστραφούν τα χρήματα που έχουμε δώσει!
ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ....

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, vaniasgr είπε

Για να γίνω και ο δικηγόρος του διαβόλου: μα αν δεν κάνω λάθος, σε όλα τα προϊόντα του, έλεγε κατόπιν παραγγελίας.. και έβαζε και ένα αξιοπρπές χρονικό διάστημα(max 3 εβδομάδες) ΕΠΙΣΗΜΑ στην σελίδα του, που ήταν καλυμένος!
Τί να πώ.. το λιγότερο: ΑΣ ΠΑΡΟΥΜΕ ΑΥΤΟ που έχουμε παραγγείλει ή ας επιστραφούν τα χρήματα που έχουμε δώσει!
ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ....

 

Επεξ/σία από dsxls
Δημοσ.

Εγώ θα ρωτήσω για όλα αυτά τα πέρα δώθε στην Ελευσίνα θα αποζημιώσουν οι κύριοι? Για αυτούς που παρέλαβαν από το κατάστημα επέστρεψαν τα μεταφορικά? Για όλη την ταλαιπωρία,στην οποία συνεχίζουν να υποβάλλουν τους πελάτες, μια συγνώμη? Αν προκύψει πρόβλημα στις συσκευές τους εμπιστεύεστε ή Ομόνοια και άγιος ο Θεός?

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, haris013 είπε

ωραία, να αρχίσουμε νέες παραγγελίες από βδομάδα που θα έχει πέσει λίγο ο φόρτος από τις παλιές :P

 

Και μάλιστα σε ετοιμοπαράδοτα προϊόντα (αυτά που επέστρεψαν τα χρήματα)

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, dsxls είπε

Εγώ θα ρωτήσω για όλα αυτά τα πέρα δώθε στην Ελευσίνα θα αποζημιώσουν οι κύριοι? Για αυτούς που παρέλαβαν από το κατάστημα επέστρεψαν τα μεταφορικά? Για όλη την ταλαιπωρία,στην οποία συνεχίζουν να υποβάλλουν τους πελάτες, μια συγνώμη? Αν προκύψει πρόβλημα στις συσκευές τους εμπιστεύεστε ή Ομόνοια και άγιος ο Θεός?

νομίζω ότι είναι το ΕΛΑΧΙΣΤΟ αυτό που θίγεις και ουδείς θα ασχοληθεί (ΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ παρέλαβε τελικώς..)...για να ΜΗΝ παρεξηγηθώ.. ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ θα έπρεπε να επιστραφούν τα  μεταφορικά έξοδα σε αυτούς που τελικά ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ και παρέλαβαν από το κατάστημα..

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, ikorolis είπε

έχει γίνει αναφορά στους υπευθύνους του insomnia.gr από μένα προσωπικά ο λογαριασμός a-mobiles.gr αυτοί έχουν όλα τα κατάλληλα εργαλεία να κάνουν τους απαραίτητους ελέγχους για αν είναι γνήσιος ο λογαριασμός και εκφράζει το κατάστημα/επιχείρηση ή αν είναι ψεύτικος για να σπάσει κάποιος πλάκα μαζί σας.

βέβαια δεν έχει καμία σημασία ο λογαριασμός

αν ακολουθήσετε αυτά που είπαν αρκετοί φίλοι που γνωρίζουν

θα πάρετε τα χρήματα σας και θα τιμωρηθούν οι υπεύθυνοι από τις αρμόδιες αρχές

Με ξεπερναει που αντι να στειλει ενα μαζικο e-mail σε ολο τον κοσμο εκατσε και εκανε λογαριασμο εδω στο insomnia!!!
τι αλλο θα δουν τα ματια μας & θα ακουσουν τα αυτια μας!

  • Like 2
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, dsxls είπε

Αν προκύψει πρόβλημα στις συσκευές τους εμπιστεύεστε ή Ομόνοια και άγιος ο Θεός?

Αυτό δεν θα έπρεπε να το σκεφτείς προτού αγοράσεις; Ότι ισχύει και σε άλλα καταστήματα τα οποία δεν έχουν το βεληνεκές των μεγάλων πολυεθνικών. 

Αρκετοί προτού παραγγείλετε ένα ευτελές αντικείμενο από Κίνα αξίας 3-5€ ρωτάτε 200 ερωτήσεις. Σε αυτή την περίπτωση (άσχετα αν φέρει ευθύνη το κατάστημα ή όχι - δεν ξέρω γιατί πρέπει να ακουστούν και οι δύο πλευρές) γιατί δεν υπήρξε ερώτηση; 

Επίσης αναρωτήθηκε κανείς το εξής; Από τη στιγμή που "οργανωθήκατε" να "λιντσάρετε" το κατάστημα με κάθε τρόπο, ποιος επιχειρηματίας θα ήταν δυνατόν να διαχειριστεί την κατάσταση; Αν δέχεται για παράδειγμα 300-400 κλήσεις ασταμάτητα, δεκάδες e-mail και μάλιστα έχει μαζευτεί πλήθος έξω να τον περιμένει. Ούτε εγώ θα πήγαινα. 

Αφού θεωρείστε λοιπόν πολιτισμένοι και μαζευτήκατε όλοι μαζί όσοι είχατε πρόβλημα γιατί δεν δημιουργήσατε μία αντιπροσωπία 4-5 άτομα να ασχοληθεί με το θέμα με κόσμιο τρόπο; Για ποιο λόγο γράφετε και γράφετε ασταμάτητα και δεν ασκέται τα δικαιώματά σας πολιτισμένα σαν καταναλωτές; 

Να βάζουμε και λίγο τη λογική να δουλέψει. Έβαζε ο ένας φωτογραφίες που ήταν απ' έξω προτρέποντας τον κόσμο να πάει και αυτός στην Ελευσίνα, έψαχνε ο άλλος στοιχεία της επιχείρησης στον Τειρεσία. Σε τι διαφέρετε δλδ από έναν ανοργάνωτο όχλο; 

Ψυχραιμία, για το θεό! Όλες οι συναλλαγές έχουν κόστος και ρίσκο. Ασκείστε τα όσα νόμιμα δικαιώματα μπορείτε σαν καταναλωτές αν θεωρείτε ότι πρέπει να το κάνετε και έπειτα οργανωθείτε χωρίς να προάγεται καταστάσεις που θα οδηγήσουν με μαθηματική ακρίβεια σε μη αναστρέψιμη κατάσταση (νομικά και κοινωνικά).

  • Like 9
  • Thanks 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, trib είπε

Αυτό δεν θα έπρεπε να το σκεφτείς προτού αγοράσεις; Ότι ισχύει και σε άλλα καταστήματα τα οποία δεν έχουν το βεληνεκές των μεγάλων πολυεθνικών. 

Αρκετοί προτού παραγγείλετε ένα ευτελές αντικείμενο από Κίνα αξίας 3-5€ ρωτάτε 200 ερωτήσεις. Σε αυτή την περίπτωση (άσχετα αν φέρει ευθύνη το κατάστημα ή όχι - δεν ξέρω γιατί πρέπει να ακουστούν και οι δύο πλευρές) γιατί δεν υπήρξε ερώτηση; 

Επίσης αναρωτήθηκε κανείς το εξής; Από τη στιγμή που "οργανωθήκατε" να "λιντσάρετε" το κατάστημα με κάθε τρόπο, ποιος επιχειρηματίας θα ήταν δυνατόν να διαχειριστεί την κατάσταση; Αν δέχεται για παράδειγμα 300-400 κλήσεις ασταμάτητα, δεκάδες e-mail και μάλιστα έχει μαζευτεί πλήθος έξω να τον περιμένει. Ούτε εγώ θα πήγαινα. 

Αφού θεωρείστε λοιπόν πολιτισμένοι και μαζευτήκατε όλοι μαζί όσοι είχατε πρόβλημα γιατί δεν δημιουργήσατε μία αντιπροσωπία 4-5 άτομα να ασχοληθεί με το θέμα με κόσμιο τρόπο; Για ποιο λόγο γράφετε και γράφετε ασταμάτητα και δεν ασκέται τα δικαιώματά σας πολιτισμένα σαν καταναλωτές; 

Να βάζουμε και λίγο τη λογική να δουλέψει. Έβαζε ο ένας φωτογραφίες που ήταν απ' έξω προτρέποντας τον κόσμο να πάει και αυτός στην Ελευσίνα, έψαχνε ο άλλος στοιχεία της επιχείρησης στον Τειρεσία. Σε τι διαφέρετε δλδ από έναν ανοργάνωτο όχλο; 

Ψυχραιμία, για το θεό! Όλες οι συναλλαγές έχουν κόστος και ρίσκο. Ασκείστε τα όσα νόμιμα δικαιώματα μπορείτε σαν καταναλωτές αν θεωρείτε ότι πρέπει να το κάνετε και έπειτα οργανωθείτε χωρίς να προάγεται καταστάσεις που θα οδηγήσουν με μαθηματική ακρίβεια σε μη αναστρέψιμη κατάσταση (νομικά και κοινωνικά).

Εάν δεν μπορούσε να απαντήσει στον καθένα προσωπικά θα μπορούσε να βγάλει απλά μια ανακοίνωση στο σαιτ ώστε να μην προκληθεί όλος αυτός ο πανικός. Εγώ προσωπικά ήμουν από τους πιο μετριοπαθείς και περίμενα έναν μήνα για να προχωρήσω τελικά μετά από όλη αυτή την σιωπή εκ μέρους του καταστήματος σε αμφισβήτηση συναλλαγής και καταγγελία στη ΓΓΚ. Δεν είναι λύση το να κρύβεται για σχεδόν 2 εβδομάδες. Λογικό είναι οι καταναλωτές να αγχωθουν. Οσον αφορά την εγγύηση στο σαιτ έγραφε ο, τι γράφουν τα συνήθη σκρουτζομαγαζο. Οπότε εκεί παίρνει ο καθένας το ρίσκο του. Η ερώτηση μου έχει να κάνει με την φερεγγυότητα του καταστήματος που προτιμα να ταλαιπωρεί τον καταναλωτή πάρα να πάρει μια σαφή θέση. 

Επεξ/σία από dsxls
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, trib είπε

Αυτό δεν θα έπρεπε να το σκεφτείς προτού αγοράσεις; Ότι ισχύει και σε άλλα καταστήματα τα οποία δεν έχουν το βεληνεκές των μεγάλων πολυεθνικών. 

Αρκετοί προτού παραγγείλετε ένα ευτελές αντικείμενο από Κίνα αξίας 3-5€ ρωτάτε 200 ερωτήσεις. Σε αυτή την περίπτωση (άσχετα αν φέρει ευθύνη το κατάστημα ή όχι - δεν ξέρω γιατί πρέπει να ακουστούν και οι δύο πλευρές) γιατί δεν υπήρξε ερώτηση; 

Επίσης αναρωτήθηκε κανείς το εξής; Από τη στιγμή που "οργανωθήκατε" να "λιντσάρετε" το κατάστημα με κάθε τρόπο, ποιος επιχειρηματίας θα ήταν δυνατόν να διαχειριστεί την κατάσταση; Αν δέχεται για παράδειγμα 300-400 κλήσεις ασταμάτητα, δεκάδες e-mail και μάλιστα έχει μαζευτεί πλήθος έξω να τον περιμένει. Ούτε εγώ θα πήγαινα. 

Αφού θεωρείστε λοιπόν πολιτισμένοι και μαζευτήκατε όλοι μαζί όσοι είχατε πρόβλημα γιατί δεν δημιουργήσατε μία αντιπροσωπία 4-5 άτομα να ασχοληθεί με το θέμα με κόσμιο τρόπο; Για ποιο λόγο γράφετε και γράφετε ασταμάτητα και δεν ασκέται τα δικαιώματά σας πολιτισμένα σαν καταναλωτές; 

Να βάζουμε και λίγο τη λογική να δουλέψει. Έβαζε ο ένας φωτογραφίες που ήταν απ' έξω προτρέποντας τον κόσμο να πάει και αυτός στην Ελευσίνα, έψαχνε ο άλλος στοιχεία της επιχείρησης στον Τειρεσία. Σε τι διαφέρετε δλδ από έναν ανοργάνωτο όχλο; 

Ψυχραιμία, για το θεό! Όλες οι συναλλαγές έχουν κόστος και ρίσκο. Ασκείστε τα όσα νόμιμα δικαιώματα μπορείτε σαν καταναλωτές αν θεωρείτε ότι πρέπει να το κάνετε και έπειτα οργανωθείτε χωρίς να προάγεται καταστάσεις που θα οδηγήσουν με μαθηματική ακρίβεια σε μη αναστρέψιμη κατάσταση (νομικά και κοινωνικά).

Στο μακροσκελές μήνυμά σου, θα συμφωνήσω σε πολύ μεγάλο βαθμό..

αν και μιλώντας για τον εαυτό μου, σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με το κατάστημα ΠΡΙΝ προβώ στην αγορά, το 1ο πράγμα που ρώτησα ήταν περί εγγύησης... και η απάντηση ήταν 1 έτος και ότι διέπει τους Ευρωπαϊκούς νόμους..
Κατά τα άλλα, επειδή ΕΥΤΥΧΩΣ έχουμε ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και ο καθένας μπορεί να εκφράζει την άποψή του, ΣΕΒΟΜΕΝΟΣ, τον δίπλα, τους νόμους κτλ, θα δεχόμουν στο ΑΠΟΛΥΤΟ την άποψή σου, ΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΝ , ήσουν 'εξαπατημένος' και εσύ..

ΑΝ παρόλαυτά ( και ευτυχώς, γιατί πολλοί θα ήθελαν να είναι στην θέση σου!), ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ κάνει αγορά από το συγκεκριμένο κατάστημα, Μ Η Ν κατακρίνεις τον κοσμάκι που τρέμει το φιλοκάρδι του για  τα "X Ψ " ποσό που δαπάνεισε για την αγορά.. και τώρα στον ορίζοντα βλέπει ΜΟΝΟ ΣΥΝΝΕΦΑ...

 

Οοοοοοολα αυτά, φιλικά

😉

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, vaniasgr είπε

Στο μακροσκελές μήνυμά σου, θα συμφωνήσω σε πολύ μεγάλο βαθμό..

αν και μιλώντας για τον εαυτό μου, σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με το κατάστημα ΠΡΙΝ προβώ στην αγορά, το 1ο πράγμα που ρώτησα ήταν περί εγγύησης... και η απάντηση ήταν 1 έτος και ότι διέπει τους Ευρωπαϊκούς νόμους..
Κατά τα άλλα, επειδή ΕΥΤΥΧΩΣ έχουμε ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και ο καθένας μπορεί να εκφράζει την άποψή του, ΣΕΒΟΜΕΝΟΣ, τον δίπλα, τους νόμους κτλ, θα δεχόμουν στο ΑΠΟΛΥΤΟ την άποψή σου, ΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΝ , ήσουν 'εξαπατημένος' και εσύ..

ΑΝ παρόλαυτά ( και ευτυχώς, γιατί πολλοί θα ήθελαν να είναι στην θέση σου!), ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ κάνει αγορά από το συγκεκριμένο κατάστημα, Μ Η Ν κατακρίνεις τον κοσμάκι που τρέμει το φιλοκάρδι του για  τα "X Ψ " ποσό που δαπάνεισε για την αγορά.. και τώρα στον ορίζοντα βλέπει ΜΟΝΟ ΣΥΝΝΕΦΑ...

Οοοοοοολα αυτά, φιλικά

😉

3 λεπτά πριν, dsxls είπε

Εάν δεν μπορούσε να απαντήσει στον καθένα προσωπικά θα μπορούσε να βγάλει απλά μια ανακοίνωση στο σαιτ ώστε να μην προκληθεί όλος αυτός ο πανικός. Εγώ προσωπικά ήμουν από τους πιο μετριοπαθείς και περίμενα έναν μήνα για να κάνω τελικά μετά από όλη αυτή την σιωπή εκ μέρους του καταστήματος σε αμφισβήτηση συναλλαγής και καταγγελία στη ΓΓΚ. Δεν είναι λύση το να κρύβεται για σχεδόν 2 εβδομάδες. Λογικό είναι οι καταναλωτές να αγχωθουν. Οσον αφορά την εγγύηση στο σαιτ έγραφε ο, τι γράφουν τα συνήθη σκρουτζομαγαζο. Οπότε εκεί παίρνει ο καθένας το ρίσκο του. Η ερώτηση μου έχει να κάνει με την φερεγγυότητα του καταστήματος που προτιμα να ταλαιπωρεί τον καταναλωτή πάρα να πάρει μια σαφή θέση. 

Πραγματικά λυπάμαι για όλους όσους έχουν ταλαιπωρηθεί. Λυπάμαι που δεν έχετε ακόμη την αγαπημένη σας συσκευή στα χέρια σας. Είναι πολύ αγχωτικό συμφωνώ.

Έστω και την ύστατη στιγμή όμως, η αντίδρασή θα πρέπει να είναι εντός ορίων και να μην ξεφεύγουμε. Αν τελικά όλο αυτό είναι μία ατυχής παρεξήγηση και ασυνενοησίας, πως θα νιώθεις αφού σου επιστραφούν τα χρήματα ή πάρεις το τηλέφωνο; Εγώ θα ένιωθα άσχημα σαν άνθρωπος, όχι σαν καταναλωτής. Αν από την άλλη ισχύει κάτι άλλο, όσο καταλαβαίνω οι περισσότεροι έχετε ασκήσει όλα τα νόμιμα δικαιώματά σας. Οπότε και θα ενημερωθείτε από τις αρμόδιες αρχές. 

Δυστυχώς όμως θα χρειαστεί αν δώσετε χρόνο είτε ισχύει το ένα είτε το άλλο. 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...