Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, GRIFOS87 είπε

Καταλαβαίνω το point σου, αλλά και πάλι δε βλέπω που είναι οι εσφαλμένες πληροφορίες, ούτε βλέπω η συνολική παρουσία να παραπλανά κάπως. Βλέπω μόνο ένα Skroutz να έχει συντελέσει στη καταστροφή του ονόματος μιας μικρής επιχείρησης, που χωρίς αποδείξεις κατέβασε ένα μαγαζί από τη πλατφόρμα του, ενώ έχουν μεταξύ τους σχετικό συμφωνητικό. 

Να τονίσω ότι είμαι αμερόληπτος και παθών. Ακόμη δεν έχω πάρει τα χρήματά μου πίσω... Για να μη παρεξηγηθώ περισσότερο.

Όροι συνεργασίας skroutz

Άρθρο 3

  1. Ο Αποδέκτης αναγνωρίζει και αποδέχεται ότι κατά τη διάρκεια παροχής προς αυτόν της προαναφερόμενης υπηρεσίας υποχρεούται όπως απέχει:
    1. Από οποιαδήποτε πράξη ή παράλειψη πρόσφορη να οδηγήσει σε παραπλάνηση του καταναλωτή, όσον αφορά τα χαρακτηριστικά των προϊόντων που προβάλλει, τη διαθεσιμότητα και την προσφερόμενη τιμή πώλησης αυτών. Ενδεικτικά, απαγορεύεται η εκ μέρους του Αποδέκτη αποστολή στην Πάροχο Εταιρεία για προβολή μέσω της ιστοσελίδας της, πληροφοριών για προϊόντα μεταχειρισμένα, προϊόντα bad stock, με άγνωστη διαθεσιμότητα, εξαντλημένα, ή/και απαρχαιωμένα.
    2. Από την παροχή πληροφοριών κατά τέτοιο περιεχόμενο και μορφή ώστε να δύναται προκληθεί κίνδυνος παραπλάνησης του καταναλωτή υπό την έννοια του επηρεασμού της οικονομικής συμπεριφοράς του.
    3. Από την εφαρμογή πρακτικών ικανών να προκαλέσουν συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού στην εμπορική δραστηριότητα των υπολοίπων χρηστών της παρεχόμενης υπηρεσίας από την Πάροχο Εταιρεία.
    4. Από τη διενέργεια γενικώς πράξεων που θα έχουν ως αποτέλεσμα την πρόκληση βλάβης ή δυσλειτουργίας στο δίκτυο (π.χ. μαζική αποστολή μηνυμάτων, spamming κλπ.) καθώς και από τη συλλογή και συγκέντρωση προσωπικών δεδομένων που αφορούν τους χρήστες – μέλη της Παρόχου Εταιρείας.
    5. Από οποιαδήποτε πράξη ή παράλειψη που απαγορεύεται από το Ν. 2251/1994 περί προστασίας καταναλωτή, όπως ισχύει, το Π.Δ. 131/2003 όπως ισχύει, και την κείμενη νομοθεσία για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο.
  2. Σε περίπτωση που γίνει γνωστή στην Πάροχο Εταιρεία η παραβίαση οποιουδήποτε από τους παραπάνω όρους, συμφωνείται ότι η Πάροχος Εταιρεία δικαιούται όπως διακόψει άμεσα την παρεχόμενη προς τον Αποδέκτη υπηρεσία με έγγραφη ειδοποίηση προς αυτόν, γνωστοποιούμενη με οποιοδήποτε πρόσφορο τρόπο, προσωρινά με ελάχιστη διάρκεια διακοπής το διάστημα των 24 ωρών και μέχρι τη συμμόρφωση του με τους όρους του παρόντος με την επιφύλαξη της οριστικής και αζημίως για την Πάροχο Εταιρεία διαγραφής του από τη λίστα των προβαλλομένων, μέσω της ανωτέρω ιστοσελίδας της, προϊόντων και επιχειρήσεων σε περίπτωση μη συμμόρφωσης του με τους όρους του παρόντος ή/και κατ’ επανάληψη παραβίασης τους.

Έχουμε ένα κατάστημα που απαντάει εγγράφως ότι οι τιμές προκύπτουν κατόπιν ειδικής συμφωνίας με προμηθευτή για επίτευξη στόχων. Δεν αναφέρεται σε καμία απάντηση τι θα συμβεί αν οι στόχοι δεν επιτευχθούν με τις τιμές και τις παραγγελίες των χρηστών.

Θυμίζει Deelber αυτό για όσους θυμούνται :

https://www.newsbeast.gr/financial/arthro/2913531/prostimo-60-000-evro-sti-dealber-me-ta-ftina-iphone

 

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, theavenger2 είπε

Όροι συνεργασίας skroutz

Άρθρο 3

  1. Ο Αποδέκτης αναγνωρίζει και αποδέχεται ότι κατά τη διάρκεια παροχής προς αυτόν της προαναφερόμενης υπηρεσίας υποχρεούται όπως απέχει:
    1. Από οποιαδήποτε πράξη ή παράλειψη πρόσφορη να οδηγήσει σε παραπλάνηση του καταναλωτή, όσον αφορά τα χαρακτηριστικά των προϊόντων που προβάλλει, τη διαθεσιμότητα και την προσφερόμενη τιμή πώλησης αυτών. Ενδεικτικά, απαγορεύεται η εκ μέρους του Αποδέκτη αποστολή στην Πάροχο Εταιρεία για προβολή μέσω της ιστοσελίδας της, πληροφοριών για προϊόντα μεταχειρισμένα, προϊόντα bad stock, με άγνωστη διαθεσιμότητα, εξαντλημένα, ή/και απαρχαιωμένα.
    2. Από την παροχή πληροφοριών κατά τέτοιο περιεχόμενο και μορφή ώστε να δύναται προκληθεί κίνδυνος παραπλάνησης του καταναλωτή υπό την έννοια του επηρεασμού της οικονομικής συμπεριφοράς του.
    3. Από την εφαρμογή πρακτικών ικανών να προκαλέσουν συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού στην εμπορική δραστηριότητα των υπολοίπων χρηστών της παρεχόμενης υπηρεσίας από την Πάροχο Εταιρεία.
    4. Από τη διενέργεια γενικώς πράξεων που θα έχουν ως αποτέλεσμα την πρόκληση βλάβης ή δυσλειτουργίας στο δίκτυο (π.χ. μαζική αποστολή μηνυμάτων, spamming κλπ.) καθώς και από τη συλλογή και συγκέντρωση προσωπικών δεδομένων που αφορούν τους χρήστες – μέλη της Παρόχου Εταιρείας.
    5. Από οποιαδήποτε πράξη ή παράλειψη που απαγορεύεται από το Ν. 2251/1994 περί προστασίας καταναλωτή, όπως ισχύει, το Π.Δ. 131/2003 όπως ισχύει, και την κείμενη νομοθεσία για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο.
  2. Σε περίπτωση που γίνει γνωστή στην Πάροχο Εταιρεία η παραβίαση οποιουδήποτε από τους παραπάνω όρους, συμφωνείται ότι η Πάροχος Εταιρεία δικαιούται όπως διακόψει άμεσα την παρεχόμενη προς τον Αποδέκτη υπηρεσία με έγγραφη ειδοποίηση προς αυτόν, γνωστοποιούμενη με οποιοδήποτε πρόσφορο τρόπο, προσωρινά με ελάχιστη διάρκεια διακοπής το διάστημα των 24 ωρών και μέχρι τη συμμόρφωση του με τους όρους του παρόντος με την επιφύλαξη της οριστικής και αζημίως για την Πάροχο Εταιρεία διαγραφής του από τη λίστα των προβαλλομένων, μέσω της ανωτέρω ιστοσελίδας της, προϊόντων και επιχειρήσεων σε περίπτωση μη συμμόρφωσης του με τους όρους του παρόντος ή/και κατ’ επανάληψη παραβίασης τους.

Έχουμε ένα κατάστημα που απαντάει εγγράφως ότι οι τιμές προκύπτουν κατόπιν ειδικής συμφωνίας με προμηθευτή για επίτευξη στόχων. Δεν αναφέρεται σε καμία απάντηση τι θα συμβεί αν οι στόχοι δεν επιτευχθούν με τις τιμές και τις παραγγελίες των χρηστών.

Θυμίζει Deelber αυτό για όσους θυμούνται :

https://www.newsbeast.gr/financial/arthro/2913531/prostimo-60-000-evro-sti-dealber-me-ta-ftina-iphone

σε βρίσκω πολύ σωστά ενημερωμένο

άσχετα αν για την συγκεκριμένη υπόθεση αν θυμάμαι καλά δεν έχει καταδικαστεί κανείς.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, ikorolis είπε

Εγώ έχω να πω

Αν η Ελλάδα δεν γίνει σύντομα Εσθονία (Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση)

δεν υπάρχει καμία σωτηρία...

@GRIFOS87 το skroutz.gr και bestprice.gr μια χαρά έπραξε και σίγουρα έχουν λόγο που το έκαναν

λες το @A-mobilesGR μια εταιρεία ΙΚΕ να μπορέσει να διεκδικήσει την "χασούρα" όπως λες από το Skroutz.gr/Bestprice.gr τα οποία δεν φταίνε φυσικά καθώς είναι μηχανές αναζήτησης όχι καταστήματα/επιχειρήσεις .

ας το κάνει αλλά δεν νομίζω να κερδίσει μάλλον θα χάσει αν ξεκινήσει κάτι τέτοιο (θα έχει μπει αυτόγκολ από τα αποδυτήρια)

Θα διαφωνήσω προσωπικά.

Είχα απίστευτα κακή εντύπωση για το εν λόγω μαγαζί, εφόσον περίμενα το κινητό που ποτέ δε μου ήρθε και δεν ήξερα και τον λόγο. Τώρα που είδα αποδείξεις, δε μπορώ παρά μόνο να κατανοήσω όλον αυτόν τον χαμό.

Σε καμία περίπτωση δε θεωρώ ότι η a-mobiles δεν έκανε πάρα πολλά λάθη και παραλείψεις, αλλά πρέπει πάνω από όλα να είμαστε ρεαλιστές και πραγματιστές. Καμία εταιρία της τάξης μεγέθους της a-mobiles δε θα μπορούσε να ανταπεξέλθει σε μια τόσο δραματική αύξηση παραγγελιών αλλά και ακόμη περισσότερο σε μια κρίση που πήρε τεράστιες διαστάσεις μέσα σε ένα ΣΚ και πέσαμε όλοι να τους φάμε. Θέλει μεγάλη εμπειρία και προγραμματισμό καταστάσεων κρίσης (Crisis/Incident management) από μια εταιρία για να διευθετίσει τέτοιες καταστάσεις σωστά.

Δεν έχω καμία ελπίδα λοιπόν, ότι μια τόσο μικρή και νεοσύστατη εταιρία θα έχει την ωριμότητα να ανταπεξέλθει ορθώς. Καταλαβαίνω όμως ότι δεν σκέφτονται όλοι οι άνθρωποι το ίδιο με έμενα και το σέβομαι.

Τέλος, απέχουμε έτη φωτός από μια Ηλεκτρονική Εσθονία. Διάβασε πρώτα για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της και μετά συζητάμε και το κομμάτι της ηλεκτρονικής διακυβέρνησής της.

Θεωρώ ότι θα τη κερδίσει την αντιδικία. Βέβαια, δεν έχω καμία απολύτως εμπιστοσύνη στα Ελληνικά δικαστήρια, επομένως είναι μεγάλη κουβέντα αυτή.

ΥΓ: Δεν είχα διαβάσει τους όρους του Skroutz. Τα πράγματα αλλάζουν δραματικά τότε. Ίσως και να μην έχει καν case η a-mobiles.

Επεξ/σία από GRIFOS87
  • Like 3
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, ikorolis είπε

σε βρίσκω πολύ σωστά ενημερωμένο

άσχετα αν για την συγκεκριμένη υπόθεση αν θυμάμαι καλά δεν έχει καταδικαστεί κανείς.

Μπορώ να σου θυμίσω ποιος ήταν ο επιχειρηματίας που παρουσιαζόταν πίσω απο την dealber  μέχρι που έσκασε και τότε φάνηκε ότι ανοίκει σε κάποιους μόνιμους κατόικους εξωτερικού... Επίσης ο ίδιος επιχειρηματίας είχε πριν μια άλλη εταιρεία με αεροπορικά  την οποία επίσης αγόρασαν κάποιοι κινέζοι λιγο πριν σκάσει και αφήσει μερικά εκατομμύρια φέσι στην IATA. :-)

 

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, theavenger2 είπε

Όροι συνεργασίας skroutz

Άρθρο 3

  1. Ο Αποδέκτης αναγνωρίζει και αποδέχεται ότι κατά τη διάρκεια παροχής προς αυτόν της προαναφερόμενης υπηρεσίας υποχρεούται όπως απέχει:
    1. Από οποιαδήποτε πράξη ή παράλειψη πρόσφορη να οδηγήσει σε παραπλάνηση του καταναλωτή, όσον αφορά τα χαρακτηριστικά των προϊόντων που προβάλλει, τη διαθεσιμότητα και την προσφερόμενη τιμή πώλησης αυτών. Ενδεικτικά, απαγορεύεται η εκ μέρους του Αποδέκτη αποστολή στην Πάροχο Εταιρεία για προβολή μέσω της ιστοσελίδας της, πληροφοριών για προϊόντα μεταχειρισμένα, προϊόντα bad stock, με άγνωστη διαθεσιμότητα, εξαντλημένα, ή/και απαρχαιωμένα.
    2. Από την παροχή πληροφοριών κατά τέτοιο περιεχόμενο και μορφή ώστε να δύναται προκληθεί κίνδυνος παραπλάνησης του καταναλωτή υπό την έννοια του επηρεασμού της οικονομικής συμπεριφοράς του.
    3. Από την εφαρμογή πρακτικών ικανών να προκαλέσουν συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού στην εμπορική δραστηριότητα των υπολοίπων χρηστών της παρεχόμενης υπηρεσίας από την Πάροχο Εταιρεία.
    4. Από τη διενέργεια γενικώς πράξεων που θα έχουν ως αποτέλεσμα την πρόκληση βλάβης ή δυσλειτουργίας στο δίκτυο (π.χ. μαζική αποστολή μηνυμάτων, spamming κλπ.) καθώς και από τη συλλογή και συγκέντρωση προσωπικών δεδομένων που αφορούν τους χρήστες – μέλη της Παρόχου Εταιρείας.
    5. Από οποιαδήποτε πράξη ή παράλειψη που απαγορεύεται από το Ν. 2251/1994 περί προστασίας καταναλωτή, όπως ισχύει, το Π.Δ. 131/2003 όπως ισχύει, και την κείμενη νομοθεσία για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο.
  2. Σε περίπτωση που γίνει γνωστή στην Πάροχο Εταιρεία η παραβίαση οποιουδήποτε από τους παραπάνω όρους, συμφωνείται ότι η Πάροχος Εταιρεία δικαιούται όπως διακόψει άμεσα την παρεχόμενη προς τον Αποδέκτη υπηρεσία με έγγραφη ειδοποίηση προς αυτόν, γνωστοποιούμενη με οποιοδήποτε πρόσφορο τρόπο, προσωρινά με ελάχιστη διάρκεια διακοπής το διάστημα των 24 ωρών και μέχρι τη συμμόρφωση του με τους όρους του παρόντος με την επιφύλαξη της οριστικής και αζημίως για την Πάροχο Εταιρεία διαγραφής του από τη λίστα των προβαλλομένων, μέσω της ανωτέρω ιστοσελίδας της, προϊόντων και επιχειρήσεων σε περίπτωση μη συμμόρφωσης του με τους όρους του παρόντος ή/και κατ’ επανάληψη παραβίασης τους.

Έχουμε ένα κατάστημα που απαντάει εγγράφως ότι οι τιμές προκύπτουν κατόπιν ειδικής συμφωνίας με προμηθευτή για επίτευξη στόχων. Δεν αναφέρεται σε καμία απάντηση τι θα συμβεί αν οι στόχοι δεν επιτευχθούν με τις τιμές και τις παραγγελίες των χρηστών.

Θυμίζει Deelber αυτό για όσους θυμούνται :

https://www.newsbeast.gr/financial/arthro/2913531/prostimo-60-000-evro-sti-dealber-me-ta-ftina-iphone

Τώρα μάλιστα... Θα συμφωνήσω μαζί σου...

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, theavenger2 είπε

Μπορώ να σου θυμίσω ποιος ήταν ο επιχειρηματίας που παρουσιαζόταν πίσω απο την dealber  μέχρι που έσκασε και τότε φάνηκε ότι ανοίκει σε κάποιους μόνιμους κατόικους εξωτερικού... Επίσης ο ίδιος επιχειρηματίας είχε πριν μια άλλη εταιρεία με αεροπορικά  την οποία επίσης αγόρασαν κάποιοι κινέζοι λιγο πριν σκάσει και αφήσει μερικά εκατομμύρια φέσι στην IATA. :-)

πολύ ενημερωμένο σε βρίσκω.

1 λεπτό πριν, GRIFOS87 είπε

Τώρα μάλιστα... Θα συμφωνήσω μαζί σου...

για αυτό είπα ότι έχει μπει "αυτογκόλ από τα αποδυτήρια"

8 λεπτά πριν, GRIFOS87 είπε

Θα διαφωνήσω προσωπικά.

Είχα απίστευτα κακή εντύπωση για το εν λόγω μαγαζί, εφόσον περίμενα το κινητό που ποτέ δε μου ήρθε και δεν ήξερα και τον λόγο. Τώρα που είδα αποδείξεις, δε μπορώ παρά μόνο να κατανοήσω όλον αυτόν τον χαμό.

Σε καμία περίπτωση δε θεωρώ ότι η a-mobiles δεν έκανε πάρα πολλά λάθη και παραλείψεις, αλλά πρέπει πάνω από όλα να είμαστε ρεαλιστές και πραγματιστές. Καμία εταιρία της τάξης μεγέθους της a-mobiles δε θα μπορούσε να ανταπεξέλθει σε μια τόσο δραματική αύξηση παραγγελιών αλλά και ακόμη περισσότερο σε μια κρίση που πήρε τεράστιες διαστάσεις μέσα σε ένα ΣΚ και πέσαμε όλοι να τους φάμε. Θέλει μεγάλη εμπειρία και προγραμματισμό καταστάσεων κρίσης (Crisis/Incident management) από μια εταιρία για να διευθετίσει τέτοιες καταστάσεις σωστά.

Δεν έχω καμία ελπίδα λοιπόν, ότι μια τόσο μικρή και νεοσύστατη εταιρία θα έχει την ωριμότητα να ανταπεξέλθει ορθώς. Καταλαβαίνω όμως ότι δεν σκέφτονται όλοι οι άνθρωποι το ίδιο με έμενα και το σέβομαι.

Τέλος, απέχουμε έτη φωτός από μια Ηλεκτρονική Εσθονία. Διάβασε πρώτα για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της και μετά συζητάμε και το κομμάτι της ηλεκτρονικής διακυβέρνησής της.

Θεωρώ ότι θα τη κερδίσει την αντιδικία. Βέβαια, δεν έχω καμία απολύτως εμπιστοσύνη στα Ελληνικά δικαστήρια, επομένως είναι μεγάλη κουβέντα αυτή.

ΥΓ: Δεν είχα διαβάσει τους όρους του Skroutz. Τα πράγματα αλλάζουν δραματικά τότε. Ίσως και να μην έχει καν case η a-mobiles.

εδώ δεν μπορούμε να κάνουμε την ηλεκτρονική διακυβέρνηση που έχει η Εσθονία

και εσύ θες να κάνουμε το σύστημα εκπαίδευσης που έχει η Εσθονία

και θυμίζω η Εσθονία είναι μια χώρα του πρώην ανατολικού μπλοκ πρώην σοβιετικής ένωσης και έχει γίνει το παράδειγμα στην σημερινή εποχή

όντως απέχουμε πάρα πολλά έτη φωτός...φαντάζομαι ότι σε 400-500 χρόνια θα έχουμε γίνει σαν την Εσθονία.

Δημοσ.

στο κατάστημα ακομα ειναι μια καημένη κοπελίτσα απο αυτα που διαβασα στο fb. Ο ιδιοκτήτης του καταστήματος δεν υπάρχει? Είναι μέρες αυτη η ιστορια και ακομη δεν γνωρίζει κανένας που ειναι?

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, billdanos είπε

Το ότι το skrourz τους αφαίρεσε, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έχει σχέση με την αδυναμία αποστολής των προϊόντων... 

Η άθλια δικαιολογία που βασίζεται σε αυτό, λέει οτι είχαν σχεδιάσει Α όγκο πωλήσεων, ώστε να πάρουν την τιμή που ήθελαν από τον προμηθευτή, αλλά αφού τους κατέβασε το Skroutz ΔΕΝ κατάφεραν να φτάσουν αυτόν τον στόχο. Εμπόριο με δανεικά λεφτά. 

Ελάτε να κάνω και εγώ ένα μαγαζί παιδιά, να σας κάνω συνεταίρους μόνο στις πληρωμές. Οι εισπράξεις δικές μου. 

  • Like 6
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, papp0us είπε

Η άθλια δικαιολογία που βασίζεται σε αυτό, λέει οτι είχαν σχεδιάσει Α όγκο πωλήσεων, ώστε να πάρουν την τιμή που ήθελαν από τον προμηθευτή, αλλά αφού τους κατέβασε το Skroutz ΔΕΝ κατάφεραν να φτάσουν αυτόν τον στόχο. Εμπόριο με δανεικά λεφτά. 

Ελάτε να κάνω και εγώ ένα μαγαζί παιδιά, να σας κάνω συνεταίρους μόνο στις πληρωμές. Οι εισπράξεις δικές μου. 

αν κρίνουμε απο τον πανικο που εχει γινει, μαλλον τον έπιασαν το στοχο. δλδ ποσα έπρεπε να πουλήσουν? 3κ κομμάτια?

Δημοσ.
58 λεπτά πριν, GRIFOS87 είπε

Καμία εταιρία της τάξης μεγέθους της a-mobiles δε θα μπορούσε να ανταπεξέλθει σε μια τόσο δραματική αύξηση παραγγελιών αλλά και ακόμη περισσότερο σε μια κρίση που πήρε τεράστιες διαστάσεις μέσα σε ένα ΣΚ και πέσαμε όλοι να τους φάμε. 

Έλα εντάξει υπάλληλος στο a-mobiles είσαι. Δεν εξηγείται αλλιώς. Γράφεις ότι κανένα μαγαζί της τάξης τους δεν θα μπορούσε να φανταστεί τέτοιο όγκο παραγγελιών, αλλά παράλληλα το a-mobiles παραδέχτηκε στο Σκρουτζ ότι περίμενε μεγάλο όγκο παραγγελιών ώστε να μπορέσει να πάρει καλύτερη τιμή από τον προμηθευτή.

Δημοσ.
52 λεπτά πριν, george1807 είπε

Έλα εντάξει υπάλληλος στο a-mobiles είσαι. Δεν εξηγείται αλλιώς. Γράφεις ότι κανένα μαγαζί της τάξης τους δεν θα μπορούσε να φανταστεί τέτοιο όγκο παραγγελιών, αλλά παράλληλα το a-mobiles παραδέχτηκε στο Σκρουτζ ότι περίμενε μεγάλο όγκο παραγγελιών ώστε να μπορέσει να πάρει καλύτερη τιμή από τον προμηθευτή.

Ναι υπάλληλος της a-mobiles και χρεωμένος 957,99 ευρώ - τα λες πολύ καλά φίλος.

Είπαν κάποια στιγμή ότι από εκεί που είχαν 15-20 παραγγελίες τη μέρα, πήγαν στις 250-300 τη μέρα. Μιλάμε για ~1400% αύξηση. Να περίμεναν ένα 200% πάνω? 'Ενα 300? Θες 500% πάνω. Μιλάμε για 3 φορές πάνω από αυτό που ήλπιζαν.

Μη παραμυθιάζεσαι που κυνηγάνε τη Skroutz. Αυτό είναι καθαρά τεχνική παραπέτασμα καπνού. 

  • Like 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, GRIFOS87 είπε

Ναι υπάλληλος της a-mobiles και χρεωμένος 957,99 ευρώ - τα λες πολύ καλά φίλος.

Είπαν κάποια στιγμή ότι από εκεί που είχαν 15-20 παραγγελίες τη μέρα, πήγαν στις 250-300 τη μέρα. Μιλάμε για ~1400% αύξηση. Να περίμεναν ένα 200% πάνω? 'Ενα 300? Θες 500% πάνω. Μιλάμε για 3 φορές πάνω από αυτό που ήλπιζαν.

Μη παραμυθιάζεσαι που κυνηγάνε τη Skroutz. Αυτό είναι καθαρά τεχνική παραπέτασμα καπνού. 

Μια χαρά περίμεναν και ήθελαν αυτόν τον όγκο και μάλιστα δεν τον έπιασαν από όσο λένε γι'αυτό έσκασε το πράγμα. Η δικιά μου γνώμη είναι ότι ήθελαν να την κάνουν φορτωμένοι απλώς δεν περίμεναν τέτοιες μαζικές αντιδράσεις γι'αυτό και επέστρεψαν.

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, george1807 είπε

Μια χαρά περίμεναν και ήθελαν αυτόν τον όγκο και μάλιστα δεν τον έπιασαν από όσο λένε γι'αυτό έσκασε το πράγμα. Η δικιά μου γνώμη είναι ότι ήθελαν να την κάνουν φορτωμένοι απλώς δεν περίμεναν τέτοιες μαζικές αντιδράσεις γι'αυτό και επέστρεψαν.

Συμφωνω μαζι σου απλα δεν ειμαι σιγουρος οτι "επεστρεψαν". Δεν εχω πεισθει οτι εστω ενας πραγματικος χρηστης πηρε χρηματα η παραγγελια. Το οτι γεμισε νεους χρηστες το θεμα ειναι αφυσικο. Με το Σκρουτζ πλακωθηκαν γιατι προφανως τους χαλασε τη δουλεια στη μεση εκει που επεφταν τα ευρωπουλα ασταματητα.

Το πραγμα φωναζει μονο του.

 

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

οταν την πατας μια φορα ειναι ατυχημα,κακια τυχη κτλ ,οταν την πατας και 2η φορα στο ιδιο με την 1η φορα ειναι μ... Παρτε τα λεφτα σας και καντε τον σταυρο σας που τα πηρατε.Ακολουθηστε την διαδικασια που δινει η τραπεζα και οσο γινεται πιο γρηγορα επειδη νομιζω ειναι και χρονοβορα.Πραγματα δεν θα παρετε καλο να κανετε και μηνυση μαζι.

Επεξ/σία από stifler12
Δημοσ.

Σε τελική ανάλυση αυτο π είπαν ότι τους κρέμασε ο προμηθευτής τι ηταν ; Δικαιολογία ;Απλα δεν κατάφεραν τον στόχο τους. 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...