Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μόλις τώρα, kostpap είπε

Δεν ξέρω τι κάνει. Θα το μάθουμε αργότερα εάν έχει τηλέφωνα ετοιμοπαράδοτα 😂

Εγώ θα άνοιγα μαγαζι με άλλη ονομασία και με αλλο όνομα από πίσω και θα τ πουλούσα όσο όσο να φύγουν ...εξάλλου ΦΠΑ δεν πρόκειται να αποδώσω , μυ συμφέρει κ πολύ χαμηλά ίσα ίσα να μην μου μείνουν ...έκτος κ αν κάνω άλλη μπίζνα 

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

πως γίνεται πάντα και οι τράπεζες βγαίνουν κερδισμένες.....σε όσους κάνουν αμφισβήτηση συναλλαγής θα ακυρώσουν και την χρεωστική κάρτα έτσι θα πρέπει να εκδώσουν νέα με κόστος.....  

  • Like 1
  • Confused 2
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, corsair04 είπε

πως γίνεται πάντα και οι τράπεζες βγαίνουν κερδισμένες.....σε όσους κάνουν αμφισβήτηση συναλλαγής θα ακυρώσουν και την χρεωστική κάρτα έτσι θα πρέπει να εκδώσουν νέα με κόστος.....  

Στην Πειραιώς δεν άλλαξα κάρτα.

Όσο για το "πάντα βγαίνουν κερδισμένες" στην συγκεκριμένη περίπτωση πληρώνοντας με κάρτα και γνωρίζοντας πως θα αποζημιωθω από την τράπεζα δεν αγχώθηκα καθόλου με την υπόθεση.

Σε αντίθεση με όσους δεν πλήρωσαν με κάρτες και τώρα είναι μέσα στο άγχος.

Δημοσ.

Παλι καλα γιατι σε συνδεδεμενες σε λογαριασμο παιζει να ριξουν και πολλαπλη  χρεωση σα κινεζοι και οι τραπεζες να μη βοηθανε καθολου .

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Mhlogiatros είπε

Παλι καλα γιατι σε συνδεδεμενες σε λογαριασμο παιζει να ριξουν και πολλαπλη  χρεωση σα κινεζοι και οι τραπεζες να μη βοηθανε καθολου .

Φιλε πώς θα γινει αυτο, η πληρωμη γινεται σε περιβαλλον τραπεζας. Δεν ξερει αυτος τα πληρη στοιχεια της καρτας σου. Την ιστορια με τα εισιτηρια Ινδιας θα επαναλαβουμε? 

Επισης δεν σας ανησυχει που ο ιδιοκτητης με ελληνικα επιπεδου δημοτικου μπηκε με 2 (και ποιος αλλος ξερει ποσους) λογαριασμους και εγραψε οτι το skroutz τον εφαγε γιατι αυτος ηθελε να κατακτησει λεει την αγορά και υποδυοταν τον αγανακτισμενο πελατη που "παρελαβε" το προιον? 

Τι σας ενδιαφερει εσας γιατι το ενα και το αλλο. Ζητηστε επιστροφη χρηματων με ολους τους τροπους και ο "επιχειρηματιας" θα τα βγαλει περα με τους δικηγορους του με το skroutz και τον προμηθευτη του. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ΣΑΦΩΣ ΕΧΕΙ ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΚΡΟΥΤΖ ,

ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΑΓΚΙΑ ΚΑΙ ΣΒΗΝΟΥΝ ΤΙς ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ ,

ΤΩΡΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙ ΤΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ.

Επεξ/σία από makis269
  • Thanks 1
  • Sad 1
Δημοσ.

Καταρχήν να πω ότι εύχομαι να πάνε όλα κατ'ευχήν σε όσους έχουν παραγγείλει και αναμένουν την παραγγελία - επιστροφή χρημάτων. 

Διαβάζοντας όλα τα σχόλια από την πρώτη σελίδα ήμουν κι εγώ επιφυλακτικός μήπως κάτι έτυχε (π.χ. τον κρέμασε ο προμηθευτής, πολλές παραγγελίες κλπ) 

ΑΛΛΑ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΑΥΤΟ ΕΔΩ :

18 ώρες πριν, KATPAP1982 είπε

ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΑΥΤΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕς! ΑΝΥΠΟΜΟΝΟΙ ΚΑΙ ΕΡΙΣΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΑΝΕΥ ΠΑΙΔΕΙΑ. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ! ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟ ΣΚΡΟΥΤΖ ΤΟΥΣ ΚΑΤΕΒΑΖΕΙ, ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ? ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟΣ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΜΕ ΚΑΛΕΣ ΧΑΜΗΛΕΣ ΤΙΜΕΣ? ΜΗΠΩΣ Ο ΣΚΡΟΥΤΖ ΕΧΕΙ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟ A-MOBILES ΜΠΗΚΕ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΟΧΕΥΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΣΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΤΟ ΕΠΕΤΡΕΨΕ Ο ΣΚΡΟΥΤΖ ΔΙΟΤΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΚΡΟΥΤΖ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΜΟΝΟΠΟΛΙΟ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΙΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΡΠΟΥΖΙ ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΑΖΕΙ ΟΠΟΙΟ ΜΑΓΑΖΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΥΠ'ΟΨΙΝ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΝΑ ΜΑΓΑΖΙ ΕΧΕΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΦΟΥ ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ. Μηπωσ ο κυριοσ σκρουτζ εχει μαγαζια με μεγαλα ονοματαπου κρυβονται πισω ?  ΓΙΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΧΖΤΙΚΑ ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΣΤΕΙΛΕΙ ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΡΧΖΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΚΡΟΥΤΖ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΚΑΤΕΒΑΖΕΙ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ. 

ΚΑΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΠΟΥ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΑΝ ΛΙΓΟ ΟΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΑΝ Ο ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΤΑ ΕΔΩΣΕ ΕΓΚΑΙΡΩΣ? ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΠΗΡΑ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΑ ΕΣΤΩ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ. ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΤΕ ΛΙΓΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΠΙΟΙΚΕΙΑ ΕΝΑ ΜΑΓΑΖΙ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΤΑ ΒΓΑΛΕΙ ΕΙΣ ΠΕΡΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΟΛΟΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΣΤΕ ΣΑΝ ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΙ ΚΑΙ ΞΕΡΕΤΕ ΜΟΝΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΟΔΟ ΔΕΝ ΘΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΚΑΤΙ.  

18 ώρες πριν, insomnia.gr είπε

Συνεχίστε παρακαλώ με τον άλλο σας λογαριασμό, το @A-mobilesGR. Αν δημιουργήσετε κι' άλλο, θα αναγκαστούμε να τους αποκλείσουμε όλους.

έχασα πάσα ελπίδα...

Θεωρώ ότι όσοι έχουν δικαίωμα να ακυρώσουν την παραγγελία (λόγω παρέλευση της προθεσμίας αποστολής των προϊόντων) και να ζητήσουν επιστροφή χρημάτων πρέπει να το πράξουν άμεσα !!!

Για τις υπόλοιπες ενέργειες (καταγγελίες μηνύσεις κλπ) έχουν αναφερθεί αρκετές φορές τι διαδικασία πρέπει να ακολουθηθεί. 

Κρίμα πραγματικά. 

  • Like 2
Δημοσ.
15 ώρες πριν, akatsim είπε

Τετοιες λιστες να σου κανω στο excel καμμια 10ρια. Κανενα voucher δεν βλεπω.

ρε εισαι σοβαρος? πως θα δωσουν voucher με στοιχεια ΟΝΟΜΑ - ΕΠΩΝΥΜΟ και ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ?

εισαι οκ δηλαδη εαν γραψουν σε ενα φορουμ σε 100 αγνωστους το ονομα σου το επωνυμο σου και που μενεις ? 

λιγο να σκεφτομαστε πριν πουμε την γνωμη μας 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, DimosMcLaren είπε

Καταρχήν να πω ότι εύχομαι να πάνε όλα κατ'ευχήν σε όσους έχουν παραγγείλει και αναμένουν την παραγγελία - επιστροφή χρημάτων. 

Διαβάζοντας όλα τα σχόλια από την πρώτη σελίδα ήμουν κι εγώ επιφυλακτικός μήπως κάτι έτυχε (π.χ. τον κρέμασε ο προμηθευτής, πολλές παραγγελίες κλπ) 

ΑΛΛΑ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΑΥΤΟ ΕΔΩ :

έχασα πάσα ελπίδα...

Θεωρώ ότι όσοι έχουν δικαίωμα να ακυρώσουν την παραγγελία (λόγω παρέλευση της προθεσμίας αποστολής των προϊόντων) και να ζητήσουν επιστροφή χρημάτων πρέπει να το πράξουν άμεσα !!!

Για τις υπόλοιπες ενέργειες (καταγγελίες μηνύσεις κλπ) έχουν αναφερθεί αρκετές φορές τι διαδικασία πρέπει να ακολουθηθεί. 

Κρίμα πραγματικά. 

Κάποιοι έχουμε ζητήσει επιστροφή απο αρχές Δεκεμβρίου αλλα μας έχουν εντελώς γραμμένους. Κρατάνε τα λεφτά μας με το έτσι θελω. 

Δημοσ.

Νομίζω ότι το συγκεκριμένο τοπικ θα πρέπει να είναι στικυ για χρόνια, ώστε να το βλέπουν όσοι ψάχνουν να αγοράσουν προϊόντα. 

Το skroutz.gr μεγάλωσε και κατάφερε να δημιουργήσει την γενιά των λεγόμενων σκρουτζομαγαζων όπου ο καθένας πουλάει προϊόντα δίχως κανένα έλεγχο. Όταν βλέπεις σε μαγαζί ότι για να κοπεί τιμολόγιο χρειάζεται 10 με 15 εργάσιμες ημέρες για να ελέγξουν δήθεν τα στοιχεία, αυτό και μόνο ειναι σοβαρή ΈΝΔΕΙΞΗ (όχι απόδειξη) ότι το μαγαζί το λιγότερο κάνει κομπίνα με τον ΦΠΑ.

Προσωπικά οποιοδήποτε μαγαζί έχει αυτούς του όρους περί τιμολογίου, δεν το θεωρώ αξιόπιστο, ακόμα και να έχει 1000 αστέρια από αξιολογήσεις. 

Στο παραπάνω πανηγύρι έχει απόλυτο λόγο και ευθύνη το skroutz.gr και ας λέει στους όρους του ότι θέλει. 

Καλά ξεμπερδέματα σε όσους ταλαιποριουνται 

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, makis269 είπε

ΣΑΦΩΣ ΕΧΕΙ ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΚΡΟΥΤΖ ,

ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΑΓΚΙΑ ΚΑΙ ΣΒΗΝΟΥΝ ΤΙς ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ ,

ΤΩΡΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙ ΤΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ.

λυπάμαι αν και παλιό μέλος

δεν γνωρίζεις καλά την νομοθεσία (είναι αναρτημένη εδώ πέρα καλό είναι να την διαβάσεις)

ούτε φυσικά γνωρίζεις τους όρους συνεργασίας των καταστημάτων με τις μηχανές αναζήτησης σαν το skroutz.gr (είναι αναρτημένη εδώ πέρα καλό είναι να την διαβάσεις και αυτήν) καθώς το λάθος και η ευθύνη είναι του καταστήματος όχι του skroutz.gr

κατά την προσωπική μου άποψη καλά έκανε το skroutz.gr και τον απέβαλλε από τα συνεργαζόμενα καταστήματα.

αν και νομίζω ότι ο αποκλεισμός του θα γίνει μόνιμος για πάντα (από όλες τις μηχανές αναζήτησης)

καθώς κοινοποιήθηκε ήδη στο skroutz.gr το τι είπε ο @A-mobilesGR μέσω του διπλού λογαριασμού που έφτιαξε στο insomnia.gr

τα οποία σχόλια του πρώτα από όλα κοροϊδεύουν τους πελάτες του καταστήματος του μιας και "προσποιήθηκε τον πελάτη" για να ρίξει στάχτη στα μάτια ...και μετά άρχισε την "συκοφαντική δυσφήμιση" του skroutz.gr όλα αυτά θα λειτουργήσουν κατά του καταστήματος.

επίσης επειδή μίλησες για αξιολογήσεις στις μηχανές αναζήτησης skroutz.gr - bestprice.gr να σε ενημερώσω όσα χρόνια είμαι μέλος τους ποτέ δενμ μου έχουν σβήσει αξιολόγηση είτε θετική είτε αρνητική δική μου.

οι αξιολογήσεις (θετικές/αρνητικές) μου αφορούν μικρά-μεσαία-μεγάλα καταστήματα.

αξιολογήσεις μου που ήταν αρνητικές επίσης δεν τις έσβησαν όποιο κατάστημα και αν αφορούσε αντιθέτως τις κοινοποιούσαν στο κατάστημα ώστε να βρεθεί κάποια λύση.

 

31 λεπτά πριν, telis είπε

Νομίζω ότι το συγκεκριμένο τοπικ θα πρέπει να είναι στικυ για χρόνια, ώστε να το βλέπουν όσοι ψάχνουν να αγοράσουν προϊόντα. 

Το skroutz.gr μεγάλωσε και κατάφερε να δημιουργήσει την γενιά των λεγόμενων σκρουτζομαγαζων όπου ο καθένας πουλάει προϊόντα δίχως κανένα έλεγχο. Όταν βλέπεις σε μαγαζί ότι για να κοπεί τιμολόγιο χρειάζεται 10 με 15 εργάσιμες ημέρες για να ελέγξουν δήθεν τα στοιχεία, αυτό και μόνο ειναι σοβαρή ΈΝΔΕΙΞΗ (όχι απόδειξη) ότι το μαγαζί το λιγότερο κάνει κομπίνα με τον ΦΠΑ.

Προσωπικά οποιοδήποτε μαγαζί έχει αυτούς του όρους περί τιμολογίου, δεν το θεωρώ αξιόπιστο, ακόμα και να έχει 1000 αστέρια από αξιολογήσεις. 

Στο παραπάνω πανηγύρι έχει απόλυτο λόγο και ευθύνη το skroutz.gr και ας λέει στους όρους του ότι θέλει. 

Καλά ξεμπερδέματα σε όσους ταλαιποριουνται 

μην είσαι τόσο απόλυτος φίλε μου

το skroutz.gr είναι μηχανή αναζήτησης προιόντων - τιμών - καταστημάτων

το βάρος της ευθύνης βαραίνει τον πελάτη/καταναλωτή και το κατάστημα που θα επιλέξει

αν πάει για την "φτηνότερη τιμή" μπορεί να βγει τελικά ζημιωμένος...όπως έγινε και σε αυτή την περίπτωση

αν επιλέξει αξιόπιστο κατάστημα δεν θα βγει ζημιωμένος αλλά κερδισμένος από αρκετές απόψεις (ναι θα το πάρει ακριβότερα) αλλά δεν θα έχει τα τρεχάματα που έχουν οι φίλοι μας εδώ...

γιατί το 20-40% κάτω στην τιμή τελικά το έχουν πληρώσει σε χρόνο/χρήμα κτλ....άρα...ποιος είναι χαμένος

Επεξ/σία από ikorolis
Δημοσ.
1 ώρα πριν, telis είπε

Νομίζω ότι το συγκεκριμένο τοπικ θα πρέπει να είναι στικυ για χρόνια, ώστε να το βλέπουν όσοι ψάχνουν να αγοράσουν προϊόντα. 

Το skroutz.gr μεγάλωσε και κατάφερε να δημιουργήσει την γενιά των λεγόμενων σκρουτζομαγαζων όπου ο καθένας πουλάει προϊόντα δίχως κανένα έλεγχο. Όταν βλέπεις σε μαγαζί ότι για να κοπεί τιμολόγιο χρειάζεται 10 με 15 εργάσιμες ημέρες για να ελέγξουν δήθεν τα στοιχεία, αυτό και μόνο ειναι σοβαρή ΈΝΔΕΙΞΗ (όχι απόδειξη) ότι το μαγαζί το λιγότερο κάνει κομπίνα με τον ΦΠΑ.

Προσωπικά οποιοδήποτε μαγαζί έχει αυτούς του όρους περί τιμολογίου, δεν το θεωρώ αξιόπιστο, ακόμα και να έχει 1000 αστέρια από αξιολογήσεις. 

Στο παραπάνω πανηγύρι έχει απόλυτο λόγο και ευθύνη το skroutz.gr και ας λέει στους όρους του ότι θέλει. 

Καλά ξεμπερδέματα σε όσους ταλαιποριουνται 

Αναφορά σε κείμενο

δεν δαγκώνεις το χέρι που σε ταίζει

Δημοσ.
1 ώρα πριν, ikorolis είπε

λυπάμαι αν και παλιό μέλος

δεν γνωρίζεις καλά την νομοθεσία (είναι αναρτημένη εδώ πέρα καλό είναι να την διαβάσεις)

ούτε φυσικά γνωρίζεις τους όρους συνεργασίας των καταστημάτων με τις μηχανές αναζήτησης σαν το skroutz.gr (είναι αναρτημένη εδώ πέρα καλό είναι να την διαβάσεις και αυτήν) καθώς το λάθος και η ευθύνη είναι του καταστήματος όχι του skroutz.gr

κατά την προσωπική μου άποψη καλά έκανε το skroutz.gr και τον απέβαλλε από τα συνεργαζόμενα καταστήματα.

αν και νομίζω ότι ο αποκλεισμός του θα γίνει μόνιμος για πάντα (από όλες τις μηχανές αναζήτησης)

καθώς κοινοποιήθηκε ήδη στο skroutz.gr το τι είπε ο @A-mobilesGR μέσω του διπλού λογαριασμού που έφτιαξε στο insomnia.gr

τα οποία σχόλια του πρώτα από όλα κοροϊδεύουν τους πελάτες του καταστήματος του μιας και "προσποιήθηκε τον πελάτη" για να ρίξει στάχτη στα μάτια ...και μετά άρχισε την "συκοφαντική δυσφήμιση" του skroutz.gr όλα αυτά θα λειτουργήσουν κατά του καταστήματος.

επίσης επειδή μίλησες για αξιολογήσεις στις μηχανές αναζήτησης skroutz.gr - bestprice.gr να σε ενημερώσω όσα χρόνια είμαι μέλος τους ποτέ δενμ μου έχουν σβήσει αξιολόγηση είτε θετική είτε αρνητική δική μου.

οι αξιολογήσεις (θετικές/αρνητικές) μου αφορούν μικρά-μεσαία-μεγάλα καταστήματα.

αξιολογήσεις μου που ήταν αρνητικές επίσης δεν τις έσβησαν όποιο κατάστημα και αν αφορούσε αντιθέτως τις κοινοποιούσαν στο κατάστημα ώστε να βρεθεί κάποια λύση.

μην είσαι τόσο απόλυτος φίλε μου

το skroutz.gr είναι μηχανή αναζήτησης προιόντων - τιμών - καταστημάτων

το βάρος της ευθύνης βαραίνει τον πελάτη/καταναλωτή και το κατάστημα που θα επιλέξει

αν πάει για την "φτηνότερη τιμή" μπορεί να βγει τελικά ζημιωμένος...όπως έγινε και σε αυτή την περίπτωση

αν επιλέξει αξιόπιστο κατάστημα δεν θα βγει ζημιωμένος αλλά κερδισμένος από αρκετές απόψεις (ναι θα το πάρει ακριβότερα) αλλά δεν θα έχει τα τρεχάματα που έχουν οι φίλοι μας εδώ...

γιατί το 20-40% κάτω στην τιμή τελικά το έχουν πληρώσει σε χρόνο/χρήμα κτλ....άρα...ποιος είναι χαμένος

Προσπαθώ να καταλάβω σε όλο το εν λόγω ποστ ποια είναι η στάση σου και η πρόταση σου προς τα μέλη ...μέχρι στιγμή έχω την εντύπωση  ότι δουλεύεις στο skroutz και με κάθε τρόπο προσπαθείς να δικαιολογησεις την στάση του ..... 

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
45 minutes ago, corsair04 said:

Προσπαθώ να καταλάβω σε όλο το εν λόγω ποστ ποια είναι η στάση σου και η πρόταση σου προς τα μέλη ...μέχρι στιγμή έχω την εντύπωση  ότι δουλεύεις στο skroutz και με κάθε τρόπο προσπαθείς να δικαιολογησεις την στάση του ..... 

Εγώ προσπαθώ να καταλάβω που έχει κάνει λάθος το skroutz! Προσπάθησε να τσεκάρει την αξιοπιστία του καταστήματος χρησιμοποιώντας τις διαθέσιμες επιλογές επικοινωνίας και απέτυχε. Και αφού αυτό έγινε αρκετές φορές, αποφάσισε να τους βγάλει από τη λίστα! 
 

Στα δικά μου μάτια αυτό φαίνεται απόλυτα λογικό. Όλοι οι πελάτες που έχουν πρόβλημα, έχω την εντύπωση πως έκαναν τις παραγγελίες τους απευθείας από το ηλεκτρονικό κατάστημα και όχι χρησιμοποιώντας το καλάθι του skroutz (που αν είχε συμβεί αυτό φαντάζομαι πως θα ήταν πιο εξασφαλισμένα τα χρήματα τους σε περίπτωση που κάτι δεν πήγαινε καλά)... Άρα; 

  • Like 3
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...