Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Valdazzar
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

18 λεπτά πριν, zealex είπε

Είμαι και εγώ ένας από πολλούς  που έχουμε χάσει τον ύπνο μας τις τελευταίες μέρες, παρακολουθώ εδώ και μέρες το όλο σκηνικό και από δω και από το fb και έχω να πω τα εξής:

Το βασικότερο σφάλμα της σελίδας είναι που σταμάτησαν την ενημέρωση για την εξέλιξη της παραγγελίας, όπως είπαν οι περισσότεροι αν ενημέρωναν εξ αρχής με το πρόβλημα που είχαν με τον προμηθευτή δεν θα γινόταν το παραμικρό, το έκαναν μεν αλλά άργησαν πολύ, τώρα που ζήτησαν συγνώμη και τα εξήγησαν όλα γιατί συνεχίζουμε να λέμε του κόσμου της εξυπνάδες;περιμέναμε 1 μήνα και αντί να βοηθήσουμε την κατάσταση τα κάνουμε χειρότερα, η κοπέλα που τα τραβάει όλα αντί να της δώσουμε χίλια μπράβο γιατί είναι η μόνη που προσπαθεί την βρίζουν και την απειλούν...καθημερινά αυτοί που μαζεύονται απ´έξω και φωνάζουν απλά καθυστερούν τις αποστολές.

η παραγγελία μου είναι 6077 από τις 29/11 και δεν έχει σταλεί ακόμα ούτε έχω ενημέρωση, βλέπω όμως ότι στάλθηκε η 6089 άρα δεν έχει σημασία το πότε έχει γίνει η παραγγελία αλλά τι έχουν παραλάβει από τον προμηθευτή 

η γνώμη μου είναι ότι αν ήταν κλέφτες δεν θα μας απαντούσαν ούτε θα μας ενημέρωναν (έστω και αργά) ούτε θα τους βρίσκαμε ποτέ, έγιναν λάθη και πιστεύω πως οφείλουμε να τους βοηθήσουμε πρώτα απ´ολα για το δικό μας το καλό

6043 εγώ. Τπτ ακόμη. Περιμένω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Πάντως για να είναι όλοι πλήρως καλυμμένοι θα πρέπει να αποστείλουν mail ακύρωσης παραγγελίας στο a-mobiles λόγω μη παραλαβής στο προκαθορισμένο διάστημα και αίτημα επιστροφής χρημάτων.

Ξαναλέω αυτά καλό είναι να υπάρχουν εγγράφως και να φαίνεται ότι έχουν αποσταλεί στο κατάστημα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κύριοι.... Θα ανοίξω μαγαζί πωλώντας ηλεκτρονικά είδη..έτσι θα λέω τουλάχιστον... Θα δέσμευσω τα χρήματα σας για 3 μήνες, θα πάρω τους τοκους και θα σας τα επιστρέψω μετά... 

"Πουλώντας" 1.000 κομμάτια επί 700 ευρώ... Πάμε στα 700.000 επί 0,8% ... = Ένα καλό χρήμα χωρίς πολλά πολλά απλά με λιγες καταγγελίες στο όνομα μου που μόλις τα λάβετε πίσω θα τις αποσύρετε... Πένα !!! Πότε αρχίζω ;; 

Άαα κ όσοι θέλετε συσκευή ...θα την έχετε αλλά σε 4 μήνες... Αμάν πια τόσο ανυπόμονοι; Θα σας δώσω θήκη κ τζαμί δώρο 😜

Merry Christmas

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, kostpap είπε

Εγώ παρήγγειλα και πλήρωσα με κάρτα την 22/11.

Η παραγγελία μου ήταν τηλέφωνο Huawei.

Έχω καταλάβει πως δεν έχει σημασία πότε έγινε η παραγγελία. Ότι παίρνουν, στέλνουν.

Μέχρι τώρα διάβασα πως έστειλαν iPhone και Samsung.

Διάβασα πως Huawei θα παραλάβουν από εβδομάδα.

Eλπίζω   να   προβλέπει   τις  ακυρώσεις   και   τις  επιστροφές  χρημάτων  όπου   έχει  ζητηθεί  αυτό  .  Γιατί  αν   παραλαμβάνει  από  τους  προμηθευτές   χωρίς  να   μπορεί  να   τα  δώσει  σε  πελάτες  (  γιατί  αυτοί  απλά  τώρα  έχουν   ζητήσει   επιστροφή  χρημάτων  και  όχι  προϊόν )  ...απλά  θα  γεμίσει  εμπόρευμα   για  το  μέλλον   και   μακάρι   να  έχει   ανάλογο   οικ.υπόβαθρο (όπως  και  πρέπει   για  όποιον  μπλέκει  με  τέτοιες  δουλειές  )  και  να   μην  ξαναμπεί  μέσα   .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, Bazaar είπε

Eλπίζω   να   προβλέπει   τις  ακυρώσεις   και   τις  επιστροφές  χρημάτων  όπου   έχει  ζητηθεί  αυτό  .  Γιατί  αν   παραλαμβάνει  από  τους  προμηθευτές   χωρίς  να   μπορεί  να   τα  δώσει  σε  πελάτες  (  γιατί  αυτοί  απλά  τώρα  έχουν   ζητήσει   επιστροφή  χρημάτων  και  όχι  προϊόν )  ...απλά  θα  γεμίσει  εμπόρευμα   για  το  μέλλον   και   μακάρι   να  έχει   ανάλογο   οικ.υπόβαθρο (όπως  και  πρέπει   για  όποιον  μπλέκει  με  τέτοιες  δουλειές  )  και  να   μην  ξαναμπεί  μέσα   .

Δεν ξέρω τι κάνει. Θα το μάθουμε αργότερα εάν έχει τηλέφωνα ετοιμοπαράδοτα 😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, kostpap είπε

Δεν ξέρω τι κάνει. Θα το μάθουμε αργότερα εάν έχει τηλέφωνα ετοιμοπαράδοτα 😂

Εγώ θα άνοιγα μαγαζι με άλλη ονομασία και με αλλο όνομα από πίσω και θα τ πουλούσα όσο όσο να φύγουν ...εξάλλου ΦΠΑ δεν πρόκειται να αποδώσω , μυ συμφέρει κ πολύ χαμηλά ίσα ίσα να μην μου μείνουν ...έκτος κ αν κάνω άλλη μπίζνα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πως γίνεται πάντα και οι τράπεζες βγαίνουν κερδισμένες.....σε όσους κάνουν αμφισβήτηση συναλλαγής θα ακυρώσουν και την χρεωστική κάρτα έτσι θα πρέπει να εκδώσουν νέα με κόστος.....  

  • Like 1
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, corsair04 είπε

πως γίνεται πάντα και οι τράπεζες βγαίνουν κερδισμένες.....σε όσους κάνουν αμφισβήτηση συναλλαγής θα ακυρώσουν και την χρεωστική κάρτα έτσι θα πρέπει να εκδώσουν νέα με κόστος.....  

Στην Πειραιώς δεν άλλαξα κάρτα.

Όσο για το "πάντα βγαίνουν κερδισμένες" στην συγκεκριμένη περίπτωση πληρώνοντας με κάρτα και γνωρίζοντας πως θα αποζημιωθω από την τράπεζα δεν αγχώθηκα καθόλου με την υπόθεση.

Σε αντίθεση με όσους δεν πλήρωσαν με κάρτες και τώρα είναι μέσα στο άγχος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παλι καλα γιατι σε συνδεδεμενες σε λογαριασμο παιζει να ριξουν και πολλαπλη  χρεωση σα κινεζοι και οι τραπεζες να μη βοηθανε καθολου .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Mhlogiatros είπε

Παλι καλα γιατι σε συνδεδεμενες σε λογαριασμο παιζει να ριξουν και πολλαπλη  χρεωση σα κινεζοι και οι τραπεζες να μη βοηθανε καθολου .

Φιλε πώς θα γινει αυτο, η πληρωμη γινεται σε περιβαλλον τραπεζας. Δεν ξερει αυτος τα πληρη στοιχεια της καρτας σου. Την ιστορια με τα εισιτηρια Ινδιας θα επαναλαβουμε? 

Επισης δεν σας ανησυχει που ο ιδιοκτητης με ελληνικα επιπεδου δημοτικου μπηκε με 2 (και ποιος αλλος ξερει ποσους) λογαριασμους και εγραψε οτι το skroutz τον εφαγε γιατι αυτος ηθελε να κατακτησει λεει την αγορά και υποδυοταν τον αγανακτισμενο πελατη που "παρελαβε" το προιον? 

Τι σας ενδιαφερει εσας γιατι το ενα και το αλλο. Ζητηστε επιστροφη χρηματων με ολους τους τροπους και ο "επιχειρηματιας" θα τα βγαλει περα με τους δικηγορους του με το skroutz και τον προμηθευτη του. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ΣΑΦΩΣ ΕΧΕΙ ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΚΡΟΥΤΖ ,

ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΑΓΚΙΑ ΚΑΙ ΣΒΗΝΟΥΝ ΤΙς ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ ,

ΤΩΡΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙ ΤΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ.

Επεξ/σία από makis269
  • Thanks 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχήν να πω ότι εύχομαι να πάνε όλα κατ'ευχήν σε όσους έχουν παραγγείλει και αναμένουν την παραγγελία - επιστροφή χρημάτων. 

Διαβάζοντας όλα τα σχόλια από την πρώτη σελίδα ήμουν κι εγώ επιφυλακτικός μήπως κάτι έτυχε (π.χ. τον κρέμασε ο προμηθευτής, πολλές παραγγελίες κλπ) 

ΑΛΛΑ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΑΥΤΟ ΕΔΩ :

18 ώρες πριν, KATPAP1982 είπε

ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΑΥΤΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕς! ΑΝΥΠΟΜΟΝΟΙ ΚΑΙ ΕΡΙΣΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΑΝΕΥ ΠΑΙΔΕΙΑ. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ! ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟ ΣΚΡΟΥΤΖ ΤΟΥΣ ΚΑΤΕΒΑΖΕΙ, ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ? ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟΣ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΜΕ ΚΑΛΕΣ ΧΑΜΗΛΕΣ ΤΙΜΕΣ? ΜΗΠΩΣ Ο ΣΚΡΟΥΤΖ ΕΧΕΙ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟ A-MOBILES ΜΠΗΚΕ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΟΧΕΥΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΣΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΤΟ ΕΠΕΤΡΕΨΕ Ο ΣΚΡΟΥΤΖ ΔΙΟΤΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΚΡΟΥΤΖ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΜΟΝΟΠΟΛΙΟ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΙΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΡΠΟΥΖΙ ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΑΖΕΙ ΟΠΟΙΟ ΜΑΓΑΖΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΥΠ'ΟΨΙΝ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΝΑ ΜΑΓΑΖΙ ΕΧΕΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΦΟΥ ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ. Μηπωσ ο κυριοσ σκρουτζ εχει μαγαζια με μεγαλα ονοματαπου κρυβονται πισω ?  ΓΙΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΧΖΤΙΚΑ ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΣΤΕΙΛΕΙ ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΡΧΖΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΚΡΟΥΤΖ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΚΑΤΕΒΑΖΕΙ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ. 

ΚΑΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΠΟΥ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΑΝ ΛΙΓΟ ΟΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΑΝ Ο ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΤΑ ΕΔΩΣΕ ΕΓΚΑΙΡΩΣ? ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΠΗΡΑ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΑ ΕΣΤΩ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ. ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΤΕ ΛΙΓΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΠΙΟΙΚΕΙΑ ΕΝΑ ΜΑΓΑΖΙ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΤΑ ΒΓΑΛΕΙ ΕΙΣ ΠΕΡΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΟΛΟΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΣΤΕ ΣΑΝ ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΙ ΚΑΙ ΞΕΡΕΤΕ ΜΟΝΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΟΔΟ ΔΕΝ ΘΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΚΑΤΙ.  

18 ώρες πριν, insomnia.gr είπε

Συνεχίστε παρακαλώ με τον άλλο σας λογαριασμό, το @A-mobilesGR. Αν δημιουργήσετε κι' άλλο, θα αναγκαστούμε να τους αποκλείσουμε όλους.

έχασα πάσα ελπίδα...

Θεωρώ ότι όσοι έχουν δικαίωμα να ακυρώσουν την παραγγελία (λόγω παρέλευση της προθεσμίας αποστολής των προϊόντων) και να ζητήσουν επιστροφή χρημάτων πρέπει να το πράξουν άμεσα !!!

Για τις υπόλοιπες ενέργειες (καταγγελίες μηνύσεις κλπ) έχουν αναφερθεί αρκετές φορές τι διαδικασία πρέπει να ακολουθηθεί. 

Κρίμα πραγματικά. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, akatsim είπε

Τετοιες λιστες να σου κανω στο excel καμμια 10ρια. Κανενα voucher δεν βλεπω.

ρε εισαι σοβαρος? πως θα δωσουν voucher με στοιχεια ΟΝΟΜΑ - ΕΠΩΝΥΜΟ και ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ?

εισαι οκ δηλαδη εαν γραψουν σε ενα φορουμ σε 100 αγνωστους το ονομα σου το επωνυμο σου και που μενεις ? 

λιγο να σκεφτομαστε πριν πουμε την γνωμη μας 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, DimosMcLaren είπε

Καταρχήν να πω ότι εύχομαι να πάνε όλα κατ'ευχήν σε όσους έχουν παραγγείλει και αναμένουν την παραγγελία - επιστροφή χρημάτων. 

Διαβάζοντας όλα τα σχόλια από την πρώτη σελίδα ήμουν κι εγώ επιφυλακτικός μήπως κάτι έτυχε (π.χ. τον κρέμασε ο προμηθευτής, πολλές παραγγελίες κλπ) 

ΑΛΛΑ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΑΥΤΟ ΕΔΩ :

έχασα πάσα ελπίδα...

Θεωρώ ότι όσοι έχουν δικαίωμα να ακυρώσουν την παραγγελία (λόγω παρέλευση της προθεσμίας αποστολής των προϊόντων) και να ζητήσουν επιστροφή χρημάτων πρέπει να το πράξουν άμεσα !!!

Για τις υπόλοιπες ενέργειες (καταγγελίες μηνύσεις κλπ) έχουν αναφερθεί αρκετές φορές τι διαδικασία πρέπει να ακολουθηθεί. 

Κρίμα πραγματικά. 

Κάποιοι έχουμε ζητήσει επιστροφή απο αρχές Δεκεμβρίου αλλα μας έχουν εντελώς γραμμένους. Κρατάνε τα λεφτά μας με το έτσι θελω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω ότι το συγκεκριμένο τοπικ θα πρέπει να είναι στικυ για χρόνια, ώστε να το βλέπουν όσοι ψάχνουν να αγοράσουν προϊόντα. 

Το skroutz.gr μεγάλωσε και κατάφερε να δημιουργήσει την γενιά των λεγόμενων σκρουτζομαγαζων όπου ο καθένας πουλάει προϊόντα δίχως κανένα έλεγχο. Όταν βλέπεις σε μαγαζί ότι για να κοπεί τιμολόγιο χρειάζεται 10 με 15 εργάσιμες ημέρες για να ελέγξουν δήθεν τα στοιχεία, αυτό και μόνο ειναι σοβαρή ΈΝΔΕΙΞΗ (όχι απόδειξη) ότι το μαγαζί το λιγότερο κάνει κομπίνα με τον ΦΠΑ.

Προσωπικά οποιοδήποτε μαγαζί έχει αυτούς του όρους περί τιμολογίου, δεν το θεωρώ αξιόπιστο, ακόμα και να έχει 1000 αστέρια από αξιολογήσεις. 

Στο παραπάνω πανηγύρι έχει απόλυτο λόγο και ευθύνη το skroutz.gr και ας λέει στους όρους του ότι θέλει. 

Καλά ξεμπερδέματα σε όσους ταλαιποριουνται 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...