Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Valdazzar
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, makis269 είπε

ΣΑΦΩΣ ΕΧΕΙ ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΚΡΟΥΤΖ ,

ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΑΓΚΙΑ ΚΑΙ ΣΒΗΝΟΥΝ ΤΙς ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ ,

ΤΩΡΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙ ΤΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ.

λυπάμαι αν και παλιό μέλος

δεν γνωρίζεις καλά την νομοθεσία (είναι αναρτημένη εδώ πέρα καλό είναι να την διαβάσεις)

ούτε φυσικά γνωρίζεις τους όρους συνεργασίας των καταστημάτων με τις μηχανές αναζήτησης σαν το skroutz.gr (είναι αναρτημένη εδώ πέρα καλό είναι να την διαβάσεις και αυτήν) καθώς το λάθος και η ευθύνη είναι του καταστήματος όχι του skroutz.gr

κατά την προσωπική μου άποψη καλά έκανε το skroutz.gr και τον απέβαλλε από τα συνεργαζόμενα καταστήματα.

αν και νομίζω ότι ο αποκλεισμός του θα γίνει μόνιμος για πάντα (από όλες τις μηχανές αναζήτησης)

καθώς κοινοποιήθηκε ήδη στο skroutz.gr το τι είπε ο @A-mobilesGR μέσω του διπλού λογαριασμού που έφτιαξε στο insomnia.gr

τα οποία σχόλια του πρώτα από όλα κοροϊδεύουν τους πελάτες του καταστήματος του μιας και "προσποιήθηκε τον πελάτη" για να ρίξει στάχτη στα μάτια ...και μετά άρχισε την "συκοφαντική δυσφήμιση" του skroutz.gr όλα αυτά θα λειτουργήσουν κατά του καταστήματος.

επίσης επειδή μίλησες για αξιολογήσεις στις μηχανές αναζήτησης skroutz.gr - bestprice.gr να σε ενημερώσω όσα χρόνια είμαι μέλος τους ποτέ δενμ μου έχουν σβήσει αξιολόγηση είτε θετική είτε αρνητική δική μου.

οι αξιολογήσεις (θετικές/αρνητικές) μου αφορούν μικρά-μεσαία-μεγάλα καταστήματα.

αξιολογήσεις μου που ήταν αρνητικές επίσης δεν τις έσβησαν όποιο κατάστημα και αν αφορούσε αντιθέτως τις κοινοποιούσαν στο κατάστημα ώστε να βρεθεί κάποια λύση.

 

31 λεπτά πριν, telis είπε

Νομίζω ότι το συγκεκριμένο τοπικ θα πρέπει να είναι στικυ για χρόνια, ώστε να το βλέπουν όσοι ψάχνουν να αγοράσουν προϊόντα. 

Το skroutz.gr μεγάλωσε και κατάφερε να δημιουργήσει την γενιά των λεγόμενων σκρουτζομαγαζων όπου ο καθένας πουλάει προϊόντα δίχως κανένα έλεγχο. Όταν βλέπεις σε μαγαζί ότι για να κοπεί τιμολόγιο χρειάζεται 10 με 15 εργάσιμες ημέρες για να ελέγξουν δήθεν τα στοιχεία, αυτό και μόνο ειναι σοβαρή ΈΝΔΕΙΞΗ (όχι απόδειξη) ότι το μαγαζί το λιγότερο κάνει κομπίνα με τον ΦΠΑ.

Προσωπικά οποιοδήποτε μαγαζί έχει αυτούς του όρους περί τιμολογίου, δεν το θεωρώ αξιόπιστο, ακόμα και να έχει 1000 αστέρια από αξιολογήσεις. 

Στο παραπάνω πανηγύρι έχει απόλυτο λόγο και ευθύνη το skroutz.gr και ας λέει στους όρους του ότι θέλει. 

Καλά ξεμπερδέματα σε όσους ταλαιποριουνται 

μην είσαι τόσο απόλυτος φίλε μου

το skroutz.gr είναι μηχανή αναζήτησης προιόντων - τιμών - καταστημάτων

το βάρος της ευθύνης βαραίνει τον πελάτη/καταναλωτή και το κατάστημα που θα επιλέξει

αν πάει για την "φτηνότερη τιμή" μπορεί να βγει τελικά ζημιωμένος...όπως έγινε και σε αυτή την περίπτωση

αν επιλέξει αξιόπιστο κατάστημα δεν θα βγει ζημιωμένος αλλά κερδισμένος από αρκετές απόψεις (ναι θα το πάρει ακριβότερα) αλλά δεν θα έχει τα τρεχάματα που έχουν οι φίλοι μας εδώ...

γιατί το 20-40% κάτω στην τιμή τελικά το έχουν πληρώσει σε χρόνο/χρήμα κτλ....άρα...ποιος είναι χαμένος

Επεξ/σία από ikorolis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, telis είπε

Νομίζω ότι το συγκεκριμένο τοπικ θα πρέπει να είναι στικυ για χρόνια, ώστε να το βλέπουν όσοι ψάχνουν να αγοράσουν προϊόντα. 

Το skroutz.gr μεγάλωσε και κατάφερε να δημιουργήσει την γενιά των λεγόμενων σκρουτζομαγαζων όπου ο καθένας πουλάει προϊόντα δίχως κανένα έλεγχο. Όταν βλέπεις σε μαγαζί ότι για να κοπεί τιμολόγιο χρειάζεται 10 με 15 εργάσιμες ημέρες για να ελέγξουν δήθεν τα στοιχεία, αυτό και μόνο ειναι σοβαρή ΈΝΔΕΙΞΗ (όχι απόδειξη) ότι το μαγαζί το λιγότερο κάνει κομπίνα με τον ΦΠΑ.

Προσωπικά οποιοδήποτε μαγαζί έχει αυτούς του όρους περί τιμολογίου, δεν το θεωρώ αξιόπιστο, ακόμα και να έχει 1000 αστέρια από αξιολογήσεις. 

Στο παραπάνω πανηγύρι έχει απόλυτο λόγο και ευθύνη το skroutz.gr και ας λέει στους όρους του ότι θέλει. 

Καλά ξεμπερδέματα σε όσους ταλαιποριουνται 

Αναφορά σε κείμενο

δεν δαγκώνεις το χέρι που σε ταίζει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ikorolis είπε

λυπάμαι αν και παλιό μέλος

δεν γνωρίζεις καλά την νομοθεσία (είναι αναρτημένη εδώ πέρα καλό είναι να την διαβάσεις)

ούτε φυσικά γνωρίζεις τους όρους συνεργασίας των καταστημάτων με τις μηχανές αναζήτησης σαν το skroutz.gr (είναι αναρτημένη εδώ πέρα καλό είναι να την διαβάσεις και αυτήν) καθώς το λάθος και η ευθύνη είναι του καταστήματος όχι του skroutz.gr

κατά την προσωπική μου άποψη καλά έκανε το skroutz.gr και τον απέβαλλε από τα συνεργαζόμενα καταστήματα.

αν και νομίζω ότι ο αποκλεισμός του θα γίνει μόνιμος για πάντα (από όλες τις μηχανές αναζήτησης)

καθώς κοινοποιήθηκε ήδη στο skroutz.gr το τι είπε ο @A-mobilesGR μέσω του διπλού λογαριασμού που έφτιαξε στο insomnia.gr

τα οποία σχόλια του πρώτα από όλα κοροϊδεύουν τους πελάτες του καταστήματος του μιας και "προσποιήθηκε τον πελάτη" για να ρίξει στάχτη στα μάτια ...και μετά άρχισε την "συκοφαντική δυσφήμιση" του skroutz.gr όλα αυτά θα λειτουργήσουν κατά του καταστήματος.

επίσης επειδή μίλησες για αξιολογήσεις στις μηχανές αναζήτησης skroutz.gr - bestprice.gr να σε ενημερώσω όσα χρόνια είμαι μέλος τους ποτέ δενμ μου έχουν σβήσει αξιολόγηση είτε θετική είτε αρνητική δική μου.

οι αξιολογήσεις (θετικές/αρνητικές) μου αφορούν μικρά-μεσαία-μεγάλα καταστήματα.

αξιολογήσεις μου που ήταν αρνητικές επίσης δεν τις έσβησαν όποιο κατάστημα και αν αφορούσε αντιθέτως τις κοινοποιούσαν στο κατάστημα ώστε να βρεθεί κάποια λύση.

μην είσαι τόσο απόλυτος φίλε μου

το skroutz.gr είναι μηχανή αναζήτησης προιόντων - τιμών - καταστημάτων

το βάρος της ευθύνης βαραίνει τον πελάτη/καταναλωτή και το κατάστημα που θα επιλέξει

αν πάει για την "φτηνότερη τιμή" μπορεί να βγει τελικά ζημιωμένος...όπως έγινε και σε αυτή την περίπτωση

αν επιλέξει αξιόπιστο κατάστημα δεν θα βγει ζημιωμένος αλλά κερδισμένος από αρκετές απόψεις (ναι θα το πάρει ακριβότερα) αλλά δεν θα έχει τα τρεχάματα που έχουν οι φίλοι μας εδώ...

γιατί το 20-40% κάτω στην τιμή τελικά το έχουν πληρώσει σε χρόνο/χρήμα κτλ....άρα...ποιος είναι χαμένος

Προσπαθώ να καταλάβω σε όλο το εν λόγω ποστ ποια είναι η στάση σου και η πρόταση σου προς τα μέλη ...μέχρι στιγμή έχω την εντύπωση  ότι δουλεύεις στο skroutz και με κάθε τρόπο προσπαθείς να δικαιολογησεις την στάση του ..... 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
45 minutes ago, corsair04 said:

Προσπαθώ να καταλάβω σε όλο το εν λόγω ποστ ποια είναι η στάση σου και η πρόταση σου προς τα μέλη ...μέχρι στιγμή έχω την εντύπωση  ότι δουλεύεις στο skroutz και με κάθε τρόπο προσπαθείς να δικαιολογησεις την στάση του ..... 

Εγώ προσπαθώ να καταλάβω που έχει κάνει λάθος το skroutz! Προσπάθησε να τσεκάρει την αξιοπιστία του καταστήματος χρησιμοποιώντας τις διαθέσιμες επιλογές επικοινωνίας και απέτυχε. Και αφού αυτό έγινε αρκετές φορές, αποφάσισε να τους βγάλει από τη λίστα! 
 

Στα δικά μου μάτια αυτό φαίνεται απόλυτα λογικό. Όλοι οι πελάτες που έχουν πρόβλημα, έχω την εντύπωση πως έκαναν τις παραγγελίες τους απευθείας από το ηλεκτρονικό κατάστημα και όχι χρησιμοποιώντας το καλάθι του skroutz (που αν είχε συμβεί αυτό φαντάζομαι πως θα ήταν πιο εξασφαλισμένα τα χρήματα τους σε περίπτωση που κάτι δεν πήγαινε καλά)... Άρα; 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, corsair04 είπε

Προσπαθώ να καταλάβω σε όλο το εν λόγω ποστ ποια είναι η στάση σου και η πρόταση σου προς τα μέλη ...μέχρι στιγμή έχω την εντύπωση  ότι δουλεύεις στο skroutz και με κάθε τρόπο προσπαθείς να δικαιολογησεις την στάση του ..... 

κρίμα...γιατί είσαι παλιό μέλος αυτής της δημόσιας ιστοσελίδας/κοινότητας και για μένα δεν έχεις καμία δικαιολογία για το σχόλιο σου (το οποίο μου κολλάει την "ταμπέλα" ότι είμαι εργαζόμενος ή οτιδήποτε άλλο του skroutz.gr) λυπάμαι αλλά εγώ δεν κολλάω "ταμπέλες στους άλλους" επειδή διαφωνώ με την άποψη τους εγώ απαντάω με επιχειρήματα

το skroutz.gr έχει κάποιους όρους συνεργασίας που αφορούν τις επιχειρήσεις/καταστήματα ή τα ακολουθείς ή όχι.

αν έκανε αυτά που λένε κάποιοι χρήστες τότε τα μεγάλα καταστήματα θα είχανε τεράστιο πλεονέκτημα έναντι των μικρών (στα τόσα χρόνια που το εμπιστεύομαι δεν έχω δει μεγάλη επιχείρηση/κατάστημα να είναι στις πρώτες θέσεις ως πιο φτηνό αντιθέτως θα έλεγα...)

επίσης θα ήθελα να σε διαβεβαιώσω αγαπητέ μου φίλε @corsair04 δεν δουλεύω ούτε στο skroutz.gr/bestprice.gr ούτε στο @A-mobilesGR

αλλά σε πολυεθνική εταιρεία (ελληνικό παράρτημα) στο λογιστήριο (καμία σχέση με επιχειρήσεις/καταστήματα και φυσικά με πωλήσεις προιόντων

το skroutz.gr αλλά και το bestprice.gr τα συμβουλεύομαι και σε προσωπικές αγορές και σε επαγγελματικές αγορές

ότι αφορά την πρόταση μου στα μέλη (που γράφτηκαν πρόσφατα στην δημόσια ιστοσελίδα/κοινότητα που λέγεται insomnia.gr ) για να πουν το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν με την επιχείρηση/κατάστημα @A-mobilesGR αναγράφεται στην πρώτη σελίδα του θέματος με επισήμανση και λέει 1-2-3-4 αυτά είναι τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν αν θέλουν να τους επιστραφούν τα χρήματα τους πίσω όλα τα υπόλοιπα είναι αρμοδιότητα της δικαιοσύνης και των αρχών.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, ikorolis είπε

μην είσαι τόσο απόλυτος φίλε μου

το skroutz.gr είναι μηχανή αναζήτησης προιόντων - τιμών - καταστημάτων

το βάρος της ευθύνης βαραίνει τον πελάτη/καταναλωτή και το κατάστημα που θα επιλέξει

αν πάει για την "φτηνότερη τιμή" μπορεί να βγει τελικά ζημιωμένος...όπως έγινε και σε αυτή την περίπτωση

αν επιλέξει αξιόπιστο κατάστημα δεν θα βγει ζημιωμένος αλλά κερδισμένος από αρκετές απόψεις (ναι θα το πάρει ακριβότερα) αλλά δεν θα έχει τα τρεχάματα που έχουν οι φίλοι μας εδώ...

γιατί το 20-40% κάτω στην τιμή τελικά το έχουν πληρώσει σε χρόνο/χρήμα κτλ....άρα...ποιος είναι χαμένος

Με φιλική πάντα διάθεση και από πλευράς μου.

Εννοείται ότι το βάρος της ευθύνης πέφτει και είναι το τελικού αγοραστή. Συμφωνώ 100% μαζί σου. 

Εδώ όμως υπάρχει ένα μεγάλο θέμα. Οι διπλές τιμές (δήθεν προσφοράς) με αυτές με αγορά τιμολογίου, είναι μια τακτική που είναι γνωστή στο skroutz (αλλά και στο bestprice μην το βγάζουμε έξω από τον χορό) , όπως και ο "έλεγχος" των διακαιολογητικών για χρονικό διάστημα που ουσιαστικά σε αποτρέπει από την αγορά με τιμολόγιο. 

Σε αυτό υπάρχει σιωπή ιχθύος από όλους, και από τις 2 μηχανές αναζήτησης. Ξαναλέω, με αυτόν τον τρόπο μπορείς να πουλήσεις ένα προϊόν που κάνει 1000 ευρώ (δηλ 1240 με ΦΠΑ) σε τιμή "προσφοράς" πχ 1100, με απόδειξη που περιλαμβάνει τον ΦΠΑ, ο οποίος όμως προφανώς δεν αποδίδεται ποτέ. 

Εσύ το θέμα αυτό πως το βλέπεις/δικαιολογείς; διπλές τιμές με τιμολόγιο και χωρίς; και λέμε ότι δεν  φταίει η μηχανή αναζήτησης; με ποια κριτήρια βγαίνουν τα αποτελέσματα που βλέπουμε; με ποιον έλεγχο; δηλώνει ο καθένας όποια τιμή θέλει και καθαρίσαμε. Το λιγότερο που θα μπορούσε να κάνουν οι μηχανές αυτές είναι να αποβάλουν αυτές τις τακτικές από τα αποτελέσματα που βγαίνουν.  

@billdanos Την τελευταία παράγραφο θα ήθελα να την σχολιάσεις και εσύ μιας και απάντησες όσο έγραφα το παραπάνω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
7 minutes ago, telis said:

Με φιλική πάντα διάθεση και από πλευράς μου.

Εννοείται ότι το βάρος της ευθύνης πέφτει και είναι το τελικού αγοραστή. Συμφωνώ 100% μαζί σου. 

Εδώ όμως υπάρχει ένα μεγάλο θέμα. Οι διπλές τιμές (δήθεν προσφοράς) με αυτές με αγορά τιμολογίου, είναι μια τακτική που είναι γνωστή στο skroutz (αλλά και στο bestprice μην το βγάζουμε έξω από τον χορό) , όπως και ο "έλεγχος" των διακαιολογητικών για χρονικό διάστημα που ουσιαστικά σε αποτρέπει από την αγορά με τιμολόγιο. 

Σε αυτό υπάρχει σιωπή ιχθύος από όλους, και από τις 2 μηχανές αναζήτησης. Ξαναλέω, με αυτόν τον τρόπο μπορείς να πουλήσεις ένα προϊόν που κάνει 1000 ευρώ (δηλ 1240 με ΦΠΑ) σε τιμή "προσφοράς" πχ 1100, με απόδειξη που περιλαμβάνει τον ΦΠΑ, ο οποίος όμως προφανώς δεν αποδίδεται ποτέ. 

Εσύ το θέμα αυτό πως το βλέπεις/δικαιολογείς; διπλές τιμές με τιμολόγιο και χωρίς; και λέμε ότι δεν  φταίει η μηχανή αναζήτησης; με ποια κριτήρια βγαίνουν τα αποτελέσματα που βλέπουμε; με ποιον έλεγχο; δηλώνει ο καθένας όποια τιμή θέλει και καθαρίσαμε. Το λιγότερο που θα μπορούσε να κάνουν οι μηχανές αυτές είναι να αποβάλουν αυτές τις τακτικές από τα αποτελέσματα που βγαίνουν.  

@billdanos Την τελευταία παράγραφο θα ήθελα να την σχολιάσεις και εσύ μιας και απάντησες όσο έγραφα το παραπάνω. 

Εύκολο: 

το skroutz (και το κάθε skroutz) συγκεντρώνει τις τιμές από κάθε eshop και τις εμφανίζει στο site του. Τα καταστήματα αυτά έχουν πάρει άδεια, έχουν επαγγελματικό ΑΦΜ, συμφωνίες με MasterCard & visa, τράπεζες κλπ κλπ. 
 

Το skroutz δεν είναι ούτε εφορία, ούτε αστυνομία, ούτε και εποπτική αρχή σε θέματα εμπορίου και ανταγωνισμού. Έχουμε ειδικές υπηρεσίες για όλα αυτά και αν θέλουν μπορούν να χρησιμοποιούν και τα στοιχεία από το skroutz σε ενδεχόμενους ελέγχους. Οι έλεγχοι που κάνει το skroutz, υποθέτω πως περιορίζονται στην αξιοπιστία του κάθε καταστήματος και στο αν γενικότερα πληρουνται οι όροι της μεταξύ τους συμφωνίας. 
 

Ειναι σα να ζητάς από το insomnia να με μαλώσει επειδή ανέβασα μια αγγελία για μια κάρτα που καινούργια κοστίζει 300 ευρώ και εγώ ζητάω 500...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...... και εν ολιγοις, το θεμα ειναι εαν οι "μηχανες αναζητησης τιμων" προκαλουν στρεβλωση στην αγορα ή οχι. Εαν δηλαδη υπαρχει ζητημα το οποιο μπορει μεν να ειναι νομοτυπο αλλα που παραπεμπει σε τουλαχιστον ...θολες δραστηριοτητες. Κι εαν δηλαδη ( τριτο "εαν" ) εχει διαπιστωθει απο καποια δημοσια κι αρμοδια υπηρεσια, οτι αυτες οι μηχανες λειτουργουν, εξαρχης λογω φιλοσοφιας ή καταντησαν σημερα, ως φυτωριο παρανομων δραστηριοτητων ( κακη την πιστη, φορολογικα και ακομα και ποινικα ), υπαρχει ή θα πρεπει να υπαρξει ενα νομοθετικο και φορολογικο πλαισιο που να διεπει καθαρα αυτες τις μηχανες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, telis είπε

Με φιλική πάντα διάθεση και από πλευράς μου.

Εννοείται ότι το βάρος της ευθύνης πέφτει και είναι το τελικού αγοραστή. Συμφωνώ 100% μαζί σου. 

Εδώ όμως υπάρχει ένα μεγάλο θέμα. Οι διπλές τιμές (δήθεν προσφοράς) με αυτές με αγορά τιμολογίου, είναι μια τακτική που είναι γνωστή στο skroutz (αλλά και στο bestprice μην το βγάζουμε έξω από τον χορό) , όπως και ο "έλεγχος" των διακαιολογητικών για χρονικό διάστημα που ουσιαστικά σε αποτρέπει από την αγορά με τιμολόγιο. 

Σε αυτό υπάρχει σιωπή ιχθύος από όλους, και από τις 2 μηχανές αναζήτησης. Ξαναλέω, με αυτόν τον τρόπο μπορείς να πουλήσεις ένα προϊόν που κάνει 1000 ευρώ (δηλ 1240 με ΦΠΑ) σε τιμή "προσφοράς" πχ 1100, με απόδειξη που περιλαμβάνει τον ΦΠΑ, ο οποίος όμως προφανώς δεν αποδίδεται ποτέ. 

Εσύ το θέμα αυτό πως το βλέπεις/δικαιολογείς; διπλές τιμές με τιμολόγιο και χωρίς; και λέμε ότι δεν  φταίει η μηχανή αναζήτησης; με ποια κριτήρια βγαίνουν τα αποτελέσματα που βλέπουμε; με ποιον έλεγχο; δηλώνει ο καθένας όποια τιμή θέλει και καθαρίσαμε. Το λιγότερο που θα μπορούσε να κάνουν οι μηχανές αυτές είναι να αποβάλουν αυτές τις τακτικές από τα αποτελέσματα που βγαίνουν.  

@billdanos Την τελευταία παράγραφο θα ήθελα να την σχολιάσεις και εσύ μιας και απάντησες όσο έγραφα το παραπάνω. 

εννοείται με φιλική διάθεση πάντα και από την δική μου πλευρά

προσπαθώ να βοηθήσω άλλωστε δεν έχω να χωρίσω κάτι με τον οποιοδήποτε εδώ μέσα.

θα σου απαντήσω ειλικρινά από "επαγγελματικής πλευράς" μιας και είμαι αυτός που υπογράφει και πληρώνει για την εταιρεία στην οποία εργάζομαι κάθε προμηθευτή , επιχείρηση/κατάστημα από το οποίο αγοράζουμε πράγματα πάντα με τιμολόγιο.

ποτέ δεν έχω αντιμετωπίσει το παραμικρό πρόβλημα στις αγορές για τα οποία θα μας ζητήσει δικαιολογητικά η επιχείρηση/κατάστημα

βέβαια εδώ υπάρχει η εξής διαφορά εμείς ως εταιρεία δεν έχουμε απαλλαγή από τον ΦΠΑ άρα όλα τα τιμολόγια αγοράς προιόντων από επιχειρήσεις/καταστήματα περιλαμβάνουν ΦΠΑ.

ίσως εκεί γίνεται το "παιχνίδι" γιατί υπάρχει όφελος και στον αγοραστή και στον πωλητή.

δεν ξέρω περισσότερες λεπτομέρειες κάποιος λογιστής ίσως...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, billdanos είπε

Εύκολο: 

το skroutz (και το κάθε skroutz) συγκεντρώνει τις τιμές από κάθε eshop και τις εμφανίζει στο site του. Τα καταστήματα αυτά έχουν πάρει άδεια, έχουν επαγγελματικό ΑΦΜ, συμφωνίες με MasterCard & visa, τράπεζες κλπ κλπ. 
 

Το skroutz δεν είναι ούτε εφορία, ούτε αστυνομία, ούτε και εποπτική αρχή σε θέματα εμπορίου και ανταγωνισμού. Έχουμε ειδικές υπηρεσίες για όλα αυτά και αν θέλουν μπορούν να χρησιμοποιούν και τα στοιχεία από το skroutz σε ενδεχόμενους ελέγχους. Οι έλεγχοι που κάνει το skroutz, υποθέτω πως περιορίζονται στην αξιοπιστία του κάθε καταστήματος και στο αν γενικότερα πληρουνται οι όροι της μεταξύ τους συμφωνίας. 

Αξιόπιστο μαγαζί με διπλές τιμές; γίνεται; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, 29gk είπε

...... και εν ολιγοις, το θεμα ειναι εαν οι "μηχανες αναζητησης τιμων" προκαλουν στρεβλωση στην αγορα ή οχι. Εαν δηλαδη υπαρχει ζητημα το οποιο μπορει μεν να ειναι νομοτυπο αλλα που παραπεμπει σε τουλαχιστον ...θολες δραστηριοτητες. Κι εαν δηλαδη ( τριτο "εαν" ) εχει διαπιστωθει απο καποια δημοσια κι αρμοδια υπηρεσια, οτι αυτες οι μηχανες λειτουργουν, εξαρχης λογω φιλοσοφιας ή καταντησαν σημερα, ως φυτωριο παρανομων δραστηριοτητων ( κακη την πιστη, φορολογικα και ακομα και ποινικα ), υπαρχει ή θα πρεπει να υπαρξει ενα νομοθετικο και φορολογικο πλαισιο που να διεπει καθαρα αυτες τις μηχανες.

ακριβώς και εγώ αυτό καταλαβαίνω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, billdanos είπε

Εγώ προσπαθώ να καταλάβω που έχει κάνει λάθος το skroutz! Προσπάθησε να τσεκάρει την αξιοπιστία του καταστήματος χρησιμοποιώντας τις διαθέσιμες επιλογές επικοινωνίας και απέτυχε. Και αφού αυτό έγινε αρκετές φορές, αποφάσισε να τους βγάλει από τη λίστα! 
 

Στα δικά μου μάτια αυτό φαίνεται απόλυτα λογικό. Όλοι οι πελάτες που έχουν πρόβλημα, έχω την εντύπωση πως έκαναν τις παραγγελίες τους απευθείας από το ηλεκτρονικό κατάστημα και όχι χρησιμοποιώντας το καλάθι του skroutz (που αν είχε συμβεί αυτό φαντάζομαι πως θα ήταν πιο εξασφαλισμένα τα χρήματα τους σε περίπτωση που κάτι δεν πήγαινε καλά)... Άρα; 

 

Έπρεπε να γίνει αυτό πριν έχει την ευκαιρία να ξεγελάσει τόσους καταναλωτές την στιγμή που οι αρνητικές του ήταν περισσότερες από τις θετικές και την στιγμή που όλοι γνωρίζουμε με πόση δυσκολία πλέον δημοσιεύεις αρνητική στην εν λόγω πλατφόρμα σύγκρισης τιμών !!! κάποιος εμπιστεύεται το skroutz γιατί υποτίθεται ελέγχει τακτικά για να εξασφαλίσει ότι τα καταστήματά που συμμετέχουν είναι αξιόπισταα  .....δεν είναι περίεργο το είναι το τρίτο κατάστημα μέσα σε εάν χρόνο !!!! 

Επεξ/σία από corsair04
1
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, corsair04 είπε

Έπρεπε να γίνει αυτό πριν έχει την ευκαιρία να ξεγελάσει τόσους καταναλωτές την στιγμή που οι αρνητικές του ήταν περισσότερες από τις θετικές και την στιγμή που όλοι γνωρίζουμε με πόση δυσκολία πλέον δημοσιεύεις αρνητική στην εν λόγω πλατφόρμα σύγκρισης τιμών !!! κάποιος εμπιστεύεται το skroutz γιατί υποτίθεται ελέγχει τακτικά για να εξασφαλίσει ότι τα καταστήματά που συμμετέχουν είναι αξιόπισταα  .....δεν είναι περίεργο το είναι το τρίτο κατάστημα μέσα σε εάν χρόνο !!!! 

καμιά δυσκολία δεν υπάρχει να δημοσιεύσεις αρνητική αξιολόγηση για κάποιο κατάστημα ή προιόν

αρκεί να συνοδεύεται από την ανάλογη απόδειξη/τιμολόγιο αγοράς

αρκεί να τηρείς κάποιους κανόνες φυσικά

το έχω κάνει πάρα πολλές φορές γιατί υπήρχε λόγος να το κάνω όχι γιατί δεν ξέρω π.χ να διαβάσω αυτό που λέγεται "οδηγίες χρήσης",

το οποιοδήποτε skroutz.gr ή bestprice.gr δεν μπορεί να αφαιρέσει κατάστημα που έχει συνεργασία αν δεν έχει λόγο να το κάνει

οι αρνητικές αξιολογήσεις δεν είναι λόγος (αν κάτσεις να διαβάσεις αρνητικές αξιολογήσεις καταστημάτων/προιόντων ειλικρινά θα γελάς μέχρι το πάσχα

αν ήταν το κριτήριο η αρνητική αξιολόγηση ενός καταστήματος ή προιόντος τότε θα δούλευαν με το 1/3 των καταστημάτων/προιόντων που κυκλοφορούν στην χώρα μας

Καθόλου περίεργο δεν είναι ειδικά αν σκεφτείς ότι όλα σχεδόν τα προηγούμενα είχαν ανοίξει θέμα εδώ σε αυτήν την δημόσια ιστοσελίδα/κοινότητα οι πελάτες που τα εμπιστεύτηκαν.

Μην ανησυχείς θα υπάρξει σίγουρα συνέχεια (όπως είπαν και άλλοι συνομιλητές μας) ραντεβού στο επόμενο θέμα "κηδείας/μνημοσύνου" που θα αφορά κάποιο κατάστημα

όσο υπάρχουν πελάτες/καταναλωτές που δεν το ψάχνουν παραπάνω...

θα υπάρχουν τέτοιου είδους καταστήματα...

Επεξ/σία από ikorolis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, ikorolis είπε

κρίμα...γιατί είσαι παλιό μέλος αυτής της δημόσιας ιστοσελίδας/κοινότητας και για μένα δεν έχεις καμία δικαιολογία για το σχόλιο σου (το οποίο μου κολλάει την "ταμπέλα" ότι είμαι εργαζόμενος ή οτιδήποτε άλλο του skroutz.gr) λυπάμαι αλλά εγώ δεν κολλάω "ταμπέλες στους άλλους" επειδή διαφωνώ με την άποψη τους εγώ απαντάω με επιχειρήματα

το skroutz.gr έχει κάποιους όρους συνεργασίας που αφορούν τις επιχειρήσεις/καταστήματα ή τα ακολουθείς ή όχι.

αν έκανε αυτά που λένε κάποιοι χρήστες τότε τα μεγάλα καταστήματα θα είχανε τεράστιο πλεονέκτημα έναντι των μικρών (στα τόσα χρόνια που το εμπιστεύομαι δεν έχω δει μεγάλη επιχείρηση/κατάστημα να είναι στις πρώτες θέσεις ως πιο φτηνό αντιθέτως θα έλεγα...)

επίσης θα ήθελα να σε διαβεβαιώσω αγαπητέ μου φίλε @corsair04 δεν δουλεύω ούτε στο skroutz.gr/bestprice.gr ούτε στο @A-mobilesGR

αλλά σε πολυεθνική εταιρεία (ελληνικό παράρτημα) στο λογιστήριο (καμία σχέση με επιχειρήσεις/καταστήματα και φυσικά με πωλήσεις προιόντων

το skroutz.gr αλλά και το bestprice.gr τα συμβουλεύομαι και σε προσωπικές αγορές και σε επαγγελματικές αγορές

ότι αφορά την πρόταση μου στα μέλη (που γράφτηκαν πρόσφατα στην δημόσια ιστοσελίδα/κοινότητα που λέγεται insomnia.gr ) για να πουν το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν με την επιχείρηση/κατάστημα @A-mobilesGR αναγράφεται στην πρώτη σελίδα του θέματος με επισήμανση και λέει 1-2-3-4 αυτά είναι τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν αν θέλουν να τους επιστραφούν τα χρήματα τους πίσω όλα τα υπόλοιπα είναι αρμοδιότητα της δικαιοσύνης και των αρχών.

καμιά ταμπέλα δεν βάζω ..."έχω την εντύπωση έγραψα" στο σχόλιο ......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...