Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Valdazzar
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, papp0us είπε

Χωρίς φτηνά καταστήματα δε θα μπαίναμε ούτε εμείς.

Θα πιάσω αυτό το σχόλιο διότι νομίζω μου πέταξες ωραία "πάσα" (και καλύτερα ας μην επεκταθούμε πολύ γιατί είμαστε εκτός θέματος). Έχουμε συνδέσει το Skroutz (τον ήρωα της Walt Disney) με το φθηνή, οικονομική πώληση. Μήπως χρειάζεται να κάνει η εταιρία μία μεταστροφή από αυτή την έννοια και να πάμε στο "Αξιόπιστη πώληση"; Με άλλα λόγια να δώσει μεγαλύτερη έμφαση στον πελάτη (εμάς δηλαδή) και παράλληλα να αναπτύξει πιο στενές σχέσεις με τις επιχειρήσεις;

Επεξ/σία από trib
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

55 λεπτά πριν, corsair04 είπε

στην προκειμένη περίπτωση μιλάμε για την στάση του skroutz......

Οτι δηλαδη λυθηκε το θεμα με το εν λογω καταστημα που εχουμε φτασει τις 85σελιδες και πιασαμε το skroutz τωρα.....

 

44 λεπτά πριν, kostpap είπε

Το ερώτημα για το skroutz είναι πως ελέγχει την αξιοπιστία των κριτικών που δημοσιεύει.

Πως διασφαλίζει πως οι κριτικές αφορούν όντως πελάτες και όχι φιλαράκια του εμπόρου.

Οπως τις διασφαλιζει και το amazon που πανε και αφηνουν αξιολογηση ατομα που δεν το εχουν αγορασει το προιον,που τους επιτρεπει να το κανουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Οπως τις διασφαλιζει και το amazon που πανε και αφηνουν αξιολογηση ατομα που δεν το εχουν αγορασει το προιον,που τους επιτρεπει να το κανουν.

Μόνο που εκεί μιλάς με το Amazon.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, kostpap είπε

Μόνο που εκεί μιλάς με το Amazon.

Να μια ωραία ιδέα .. Να ζητήσουμε από το Skroutz να προσλάβει τον Bezos ή να ζητήσουμε απο τον Bezos να αγοράσει το Skroutz. Έτσι θα λυθεί το πρόβλημα γιατί πάλι θα μιλάμε για το Amazon.

:-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, theavenger2 είπε

Να μια ωραία ιδέα .. Να ζητήσουμε από το Skroutz να προσλάβει τον Bezos ή να ζητήσουμε απο τον Bezos να αγοράσει το Skroutz. Έτσι θα λυθεί το πρόβλημα γιατί πάλι θα μιλάμε για το Amazon.

:-)

Όχι, αλλά κάποιος πρέπει να ερευνήσει πως βεβαιώνεται το skroutz πως οι θετικές ψήφοι είναι πραγματικές αγορές.

Για τις αρνητικές ρωτά τον πελάτη του, το κατάστημα.

Για τις θετικές, τι έλεγχο κάνει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Οτι δηλαδη λυθηκε το θεμα με το εν λογω καταστημα που εχουμε φτασει τις 85σελιδες και πιασαμε το skroutz τωρα.....

Οπως τις διασφαλιζει και το amazon που πανε και αφηνουν αξιολογηση ατομα που δεν το εχουν αγορασει το προιον,που τους επιτρεπει να το κανουν.

ολοκληρωτικά όχι δεν θα λυνόταν αλλά θα είχε περιοριστεί η ζημιά.... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, trib είπε

Θα πιάσω αυτό το σχόλιο διότι νομίζω μου πέταξες ωραία "πάσα" (και καλύτερα ας μην επεκταθούμε πολύ γιατί είμαστε εκτός θέματος). Έχουμε συνδέσει το Skroutz (τον ήρωα της Walt Disney) με το φθηνή, οικονομική πώληση. Μήπως χρειάζεται να κάνει η εταιρία μία μεταστροφή από αυτή την έννοια και να πάμε στο "Αξιόπιστη πώληση"; Με άλλα λόγια να δώσει μεγαλύτερη έμφαση στον πελάτη (εμάς δηλαδή) και παράλληλα να αναπτύξει πιο στενές σχέσεις με τις επιχειρήσεις;

Nα σορτάρεις με βάση το πιο ακριβό, που συνήθως είναι κάτι Κοτσόβολοι και άλλα επώνυμα καταστήματα. Σοβαρευτείτε ορισμένοι. Πάτε και κάνετε κατάθεση σε τράπεζα σε eshopάκια της κακιάς ώρας, για να γλιτώσετε 10€ σε κινητό 450. Λουστήτε τα. Σας φταίει ξαφνικά ο Skroutz. Την επόμενη φορά βρες το κατάστημα στο Google και γκρίνιαξε για την Google. 

  • Like 5
  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, kostpap είπε

Όχι, αλλά κάποιος πρέπει να ερευνήσει πως βεβαιώνεται το skroutz πως οι θετικές ψήφοι είναι πραγματικές αγορές.

Για τις αρνητικές ρωτά τον πελάτη του, το κατάστημα.

Για τις θετικές, τι έλεγχο κάνει;

Στις θετικές αρκούνται στον αριθμό παραστατικού η της παραγγελιάς και δειγματολειπτικά ζητούν παραστατικό !!! και στις τελευταίες 30 συναλλαγές δεν μου δημοσίευαν την αξιολόγηση εάν δεν έστελνα έγκυρο παραστατικό ...

Επεξ/σία από corsair04
1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, kostpap είπε

Όχι, αλλά κάποιος πρέπει να ερευνήσει πως βεβαιώνεται το skroutz πως οι θετικές ψήφοι είναι πραγματικές αγορές.

Για τις αρνητικές ρωτά τον πελάτη του, το κατάστημα.

Για τις θετικές, τι έλεγχο κάνει;

Ναι αλλά στο Amazon  δεν μας νοιάζει τι έλεγχο κάνει για τις θετικές... Ειναι το amazon  στο Skroutz που δεν ειναι το amazon μας νοιάζει... αρα δια της ατόπου (μαθηματικά μιλώντας) αν το Skroutz ήταν το Amazon  δεν θα μας ένοιαζε.

Όσον για το κάποιος να ερευνήσει τις αξιολογήσες απλά θα γελάσω.

Εδώ τόσα χρόνια γίνεται μανηγύρι σε όλη την ευρώπη  και στην Ελλάδα , με εταιρείες φαντάσματα που εισάγουν και εξάγουν κλέβοντας ΦΠΑ, με εταιρείες που πουλάνε μαιμούδες, με εταιρείες που κλέβουν φόρους, με εταιρείες που κλέβουν εργοδοτικές εισφορές , με εταιρείες που έχουν μαύρο προσωπικό, με εταιρείες που κλέβουν λεφτά τραπεζών , με εταιρείες που κλέβουν λεφτά άλλων εταιρειών , με εταιρείες που κλεβουν χρήματα απο καταναλωτές , με καταναλωτές που μπαίνουν στο dark δίκτυο και σηκώνουν κλεμένες πιστωτικές κάρτες και κάνουν συναλλαγές, με καταναλωτές που ως υπάλληλοι σηκώνουν κάρτες πελατών απο ξενοδοχεία μέσω booking κάνουν συναλλαγές με αυτές αγοράζοντας πράγματα και μέ ένα σκασμό άλλα που αν συνεχίσω να λέω θα χρειαστούν δυο μέρες να διαβάζετε ... 

Και από ολα αυτά το 1ο και το σημαντικότερο που έχουν να κάνουν οι αρχές ειναι να ασχοληθούν με το ποιος βαζει θετικές αξιολογήσεις σε συστήματα αξιολογήσεων και αν ειναι βαλτός.... μάλιστα...ενδιαφέρουσα προσσέγγιση δεν θα διαφωνήσω...

Απο περιέργεια έχουμε κάνα νεότερο από τον a-mobile  και αν  άλλοι βρήκαν άκρη με το πρόβλημα ... ας συζητήσουμε και τίποτε λιγότερο σημαντικό ... 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, polaki είπε

Nα σορτάρεις με βάση το πιο ακριβό, που συνήθως είναι κάτι Κοτσόβολοι και άλλα επώνυμα καταστήματα. Σοβαρευτείτε ορισμένοι. Πάτε και κάνετε κατάθεση σε τράπεζα σε eshopάκια της κακιάς ώρας, για να γλιτώσετε 10€ σε κινητό 450. Λουστήτε τα. Σας φταίει ξαφνικά ο Skroutz. Την επόμενη φορά βρες το κατάστημα στο Google και γκρίνιαξε για την Google. 

Αφού καλέ μου άνθρωπε, δεν έχεις διαβάσει τα προηγούμενα σχόλια, γιατί εκφέρεις βιαστικά μία άποψη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, kostpap είπε

Η αντικαταβολή δεν σε καλύπτει. Μπορεί να έχει μέσα πράγματα ευτελούς αξίας.

 

 Το ίδιο μπορεί να συμβεί αγοράζοντας με κάρτα. Τι θα κάνεις; Θα πας στην τράπεζα να κάνεις αμφισβήτηση επειδή σου έστειλε ένα τούβλο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

23 ώρες πριν, ikorolis είπε

να προσθέσω ότι η εταιρεία είναι μονοπρόσωπη ΙΚΕ (ή όπως τις αποκαλώ εγώ εταιρείες του 1 ευρώ)

κατά τα άλλα συμφωνώ μαζί σου 100%

Να σου δώσω 5€ να μου ανοίξεις 5 ΙΚΕ που θέλω? 

Όταν ανοίξεις μία ΙΚΕ, μονοπρόσωπη η μη, ξαναέλα να κράξεις, αφού έχεις πληρώσει σε λογιστή 300€ το μήνα για να στην κρατάει. Τί γράφετε ορισμένοι???

Δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση το τί είδους εταιρεία είναι, αν ήταν δηλαδή ΟΕ θα είχες μεγαλύτερη εμπιστοσύνη, ή να παίζουμε μόνο με ΑΕ? Γιατί αν το θέμα μας είναι οι ΑΕ, μπορώ να σας δώσω 2-3 σιγουράκια να αγοράζετε... Τύπου Πλαίσιο, Κοτσόβολους, και Public. 

Η κουτοπονηριά του καταναλωτή είναι που τον κρέμασε. Νόμιζε ότι θα γίνει "μαγκας" γλιτώνοντας 10€ αντί να ψωνίσει από τα ΓΝΩΣΤΑ τουλάχιστον Skroutzομάγαζα. 

Υπάρχουν συγκεκριμένα ΣΟΒΑΡΑ καταστήματα στο skroutz για κινητά που τα ξέρουμε όλοι, και όμως ο κόσμος παει σαν το πρόβατο και παίρνει από κάπου που άνοιξε το DOMAIN του (ούτε καν το site) "χτες" , και μετά κατηγορεί τις ΙΚΕ, το skroutz, τον Άγιο Βασίλη. Αλλά ποτέ το κουτοπόνηρο μυαλό του, που δεν έκανε ένα στοιχειώδη έλεγχο....... ο άλλος λέει πήρα tablet 70€ φθηνότερο απ'το αμέσως επόμενο site. Τί περίμενες φιλαράκο? Σοβαρά τώρα, τί περίμενες?...

image.png.c85a388b6b5d8a2d069b8cbd37b038b9.png

12 λεπτά πριν, trib είπε

Αφού καλέ μου άνθρωπε, δεν έχεις διαβάσει τα προηγούμενα σχόλια, γιατί εκφέρεις βιαστικά μία άποψη;

Δεν είναι βιαστική η άποψη μου και σίγουρα δεν θα διαβάσω 80φεύγα σελίδες για κάτι που δεν με αφορά, η ενόχληση μου είναι στο γεγονός ότι δεν μπορούμε να ζητάμε από μία ολόκληρη επιχείρηση με τζίρους που δε βλέπουμε ούτε στα όνειρά μας να αλλάξει τακτική επειδή εμείς δεν χρησιμοποιούμε το μυαλό μας για να προστατευτούμε. Δεν θα το κάνει ποτέ. Αν δε γουστάρουμε Skroutz (για λόγους που δεν μπορώ να φανταστώ, αλλά οκ μπορεί εμένα να μου φταίει το ότι δε γουστάρω το πορτοκαλί τους χρώμα) απλά δεν το χρησιμοποιούμε και τέλος. Το τί ζητάει ο Skroutz απ'τις επιχειρήσεις είναι ορατό σε όλους. Κρίνεις ότι σε καλύπτουν οι όροι που ζητάει απτις επιχειρήσεις για να εμφανίσει τα αποτελεσματά τους ναι ή όχι? Αν όχι, μην ψωνίζεις. Είναι μηχανή αναζήτησης, τίποτα παραπάνω. Τα λεφτά ο Skroutz θα τα πάρει, είτε έχει τον απατεώνα μέσα είτε όχι. Όταν ενημερώθηκε, αφαίρεσε το εν λόγω κατάστημα. Δεν βλέπω τί άλλο θα μπορούσε να κάνει. 

Η ερώτηση μου είναι γιατί δεν χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που υπάρχουν ήδη (κοινώς: όνομα επιχείρησης σε συνδυασμό με θετικές κριτικές) για να αγοράσουμε από κάπου που εμπιστευόμαστε, και πάμε τυφλά σορτάροντας με βάση το πιο φθηνό. Αν ΕΜΕΙΣ δεν θέλουμε να προστατευτούμε, τί μας φταίει το κάθε Skroutz δεν καταλαβαίνω..

Επεξ/σία από polaki
  • Like 6
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, corsair04 είπε

Στις θετικές αρκούνται στον αριθμό παραστατικού η της παραγγελιάς και δειγματολειπτικά ζητούν παραστατικό !!! και στις τελευταίες 30 συναλλαγές δεν μου δημοσίευαν την αξιολόγηση εάν δεν έστελνα έγκυρο παραστατικό ...

Αυτό (ή αποστολή του παραστατικού αγοράς) κατά την άποψή μου είναι αξιόπιστο.

Εάν όντως ζητούν από τους χρήστες που αξιολογούν τα καταστήματα παραστατικά αγορών, είναι θετικό.

Πρέπει βέβαια να αναφέρεται στην αξιολόγηση το προϊόν που αγόρασαν από το κατάστημα.

 

16 λεπτά πριν, slr είπε

 Το ίδιο μπορεί να συμβεί αγοράζοντας με κάρτα. Τι θα κάνεις; Θα πας στην τράπεζα να κάνεις αμφισβήτηση επειδή σου έστειλε ένα τούβλο;

Ακριβώς αυτό.

Αυτά μου είπαν από την τράπεζα.

Εννοείται πως τραβάς βίντεο ή έχεις μάρτυρες που θα βεβαιώσουν πως είχε τούβλο.

 

Μετά αναλαμβάνει η τράπεζα.

Επεξ/σία από kostpap
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Υπαρχουν 3 μερη στην ολη εξισωση. Ο καταναλωτης-επισκεπτης-δυνητικος πελατης, η πλατφορμα αναζητησης-πληροφορησης-καταταξης και τελος τα καταστηματα.

Τα δυο τελευταια μερη ειναι επιχειρησεις ενω το πρωτο μπορει να ειναι και επιχειρηση αν και παντα πελατης-καταναλωτης.

Τα δυο τελευταια μερη εχουν κερδος, εστω δυνητικα, απο τον πελατη-καταναλωτη. Αρα και τα δυο αυτα πρεπει κι οφειλουν να προστατευουν τα δικαιωματα του καταναλωτη σε πρωτη φαση και να λειτουργουν οπωσδηποτε στα πλαισια της καλης εμπορικης πιστης.  Και φυσικα δεν γινεται καμια συζητηση για περιπτωσεις παραβιασης των νομων.

Απο αυτα λοιπον τα δυο μερη, τα ζητηματα που αφορουν τα καταστηματα ειναι λιγο εως πολυ ευκολα κατανοητα και γνωστα, ομως σε οτι αφορα την πλατφορμα αναζητησης, περα του οτι οπως εγραψε ενας φιλος παραπανω "πουλαει εμας"  δηλαδη τους πελατες-καταναλωτες, ευκολα κατανοητο και γνωστο και αυτο, υπαρχει και κατι παραπανω. Κατι περισσοτερο που κανει.

Επιβραβευει λοιπον καποια καταστηματα με απολυτο κριτηριο την τιμη πωλησης τους εκαστοτε προιοντος. Και εστω οτι αυτο δεν γινεται κατα 100% καθως υπαρχουν και οι αξιολογησεις, ομως στο συντριπτικο κομματι ο καλως εννοουμενος "χαζος καταναλωτης", αυτος δηλαδη που δεν εχει τροπο να αξιολογησει ενα online καταστημα οπως θα εκανε στην περιπτωση ενος αντιστοιχου φυσικου, τελικα δεν προστατευεται πληρως απο προβληματικες περιπτωσεις. Λιγο προβληματικες, πολυ προβληματικες, ακραια προβληματικες, δεν νομιζω πως εχει ιδιαιτερη σημασια. Καθως δεν εχει δυνατοτητα επαληθευσης ή και πληρης αξιολογησης περα απο την τιμη που πωλειται το οποιο προιον.

Αυτο για εμενα ειναι οπωσδηποτε ζητημα. Καθως οπως εχει γραφτει και στο εδω νημα οπως και αλλου και πολλακις, ο καταναλωτης δεν εχει κανενα λογο να ξερει τι κανει ενα καταστημα με ενα συνεργατη του ενω ταυτοχρονα δεν εχει και τροπο για να μαθει. Το ιδιο λοιπον συμβαινει και με μια μηχανη αναζητησης με τα συμβεβλημενα καταστηματα συνεργατες της.

Κι αναρωτιεμαι, η google με το google ads, σε μια περιπτωση σαν κι αυτη του εδω νηματος πως θα αντιδρουσε; Πριν και μετα το προβλημα; Τι μηχανισμους ελεγχου εχει; Ποιος την ελεγχει και πως;

Επεξ/σία από 29gk
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...