Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Valdazzar
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 ώρες πριν, itheodo είπε

Το θέμα δεν είναι αν μπορείς να το κάνεις.

Πολύ μικρό ποσοστό χρησιμοποιεί τέτοιου είδους φίλτρα, για πολλούς και διάφορους λόγους.

Αν τα καταστήματα υποχρεώνονταν να έχουν απόθεμα προκειμένου να προβληθεί το προϊόν τους, θα γλιτώναμε πολλές κωμικοτραγικές καταστάσεις. Προφανώς η κατώτατη τιμή ενός προϊόντος θα ήταν υψηλότερη σε σχέση με αυτή της "κατόπιν παραγγελίας", όμως λόγω ανταγωνισμού θα ήταν χαμηλότερη σε σχέση με την τωρινή των διαθέσιμων προϊόντων.

Για μίλησε μας για την εμπειρία σου πάνω στο customer experience... Το γεγονός ότι δεν χρησιμεύουν σε σένα αυτά τα φίλτρα δεν σημαίνει ότι είναι άχρηστα, ούτε -όπως αυθαίρετα λες- ότι τα χρησιμοποιεί μικρό ποσοστό. Γιατί να πρέπει να έχει υποχρεωτικά απόθεμα μια εταιρία, ενώ μπορεί να γράψει το πιθανό διάστημα που θα χρειαστεί για να φέρει κάποιο προϊόν από τον προμυθευτή του; Δεν απλοποιούνται όλα τόσο εύκολα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, ideal09 είπε

Για μίλησε μας για την εμπειρία σου πάνω στο customer experience... Το γεγονός ότι δεν χρησιμεύουν σε σένα αυτά τα φίλτρα δεν σημαίνει ότι είναι άχρηστα, ούτε -όπως αυθαίρετα λες- ότι τα χρησιμοποιεί μικρό ποσοστό. Γιατί να πρέπει να έχει υποχρεωτικά απόθεμα μια εταιρία, ενώ μπορεί να γράψει το πιθανό διάστημα που θα χρειαστεί για να φέρει κάποιο προϊόν από τον προμυθευτή του; Δεν απλοποιούνται όλα τόσο εύκολα.

1. Αν σε ενδιαφέρει να μάθεις για την εμπειρία μου στο customer experience, στείλε dm να μάθεις. Δεν αφορά το forum και ο δημόσιος διάλογος δεν προσφέρεται για show off.

2. Περιμένω να κάνεις quote το σημείο που έγραψα ότι τα φίλτρα είναι άχρηστα. Δεν κατάλαβες λέξη απ'όσα έγραψα. Όσο για το ότι έγραψα αυθαίρετα ότι τα χρησιμοποιεί μικρό ποσοστό, προφανώς οποιαδήποτε εκτίμηση είναι "αυθαίρετη" εφόσον δεν έχουμε επίσημα στοιχεία. Συνυπολογίζω όμως το γεγονός ότι αυξάνονται ραγδαία οι online αγορές και υπάρχει πολύς κόσμος χωρίς εμπειρία που δεν κάθεται να σκεφτεί τι μπορεί να πάει στραβά αν εν αγνοία του επιλέξει κατάστημα που δεν είναι αξιόπιστο όσον αφορά τους χρόνους παράδοσης. Επιπλόν όπως είναι απόλυτα λογικό πολύς κόσμος προτιμά να περιμένει κάποιες ημέρες παραπάνω προκειμένου να γλιτώσει κάποια λίγα, ή πολλά ευρώ, άρα δεν τον ενδιαφέρει να χρησιμοποιήσει τα φίλτρα. Εκεί είναι η παγίδα σε περίπτωση που πέσει σε αναξιόπιστο έμπορο.

3. Λες "Γιατί να πρέπει να έχει υποχρεωτικά απόθεμα μια εταιρία, ενώ μπορεί να γράψει το πιθανό διάστημα που θα χρειαστεί για να φέρει κάποιο προϊόν από τον προμυθευτή του;" Απάντηση : Κατ'αρχάς να διαβάζεις τι γράφει ο άλλος. Έγραψα για τις περιπτώσεις "κατόπιν παραγγελίας" που ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΙ το διάστημα που θα χρειαστεί. Επιπλέον, ακόμα και στις περιπτώσεις που γράφει ΠΙΘΑΝΟ όπως είπες διάστημα "4-10 ημέρες" υπάρχουν άπειρες περιπτώσεις που αυτό δεν τηρείται και έχουμε έτοιμη τη δικαιολογία ότι φταίει ο προμηθευτής.

Εν κατακλείδι, το νόημα όσων έγραψα είναι ότι στην ιδανική για εμένα περίπτωση που οι έμποροι υποχρεώνονταν να έχουν απόθεμα και ενημερωμένη διαθεσιμότητα, θα αποφεύγαμε την ταλαιπωρία του καταναλωτή καθώς δεν θα βασιζόμασταν στις "ορέξεις" του εκάστοτε προμηθευτή και φυσικά δεν θα είχαμε περιπτώσεις τύπου a-mobiles. Θα περιορίζονταν οι έμποροι "πυροτεχνήματα" και θα έμεναν στην αγορά αυτοί που επενδύουν και διαθέτουν κεφάλαια.  

Επεξ/σία από itheodo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Androgk είπε

Note 10 plus

πως το παρελλαβες Σαββατο? μετραει ως εργασιμη μερα το σαββατο?

Εγω περιμενω το p30 pro και ελπιζω οντως να μου ερθει. Αν οχι , τουλαχιστον να παρω τα λεφτα μου πισω.

οπως λενε και οι υπολοιποι εδω , θα ειμαι πιο υποψιασμένος και προσεκτικος την επομενη φορα που θα θελω να αγορασω κατι

Ενα πραγμα θελω να ρωτησω.Απο'τι καταλαβα η a-mobiles ηθελε να κανει μαζικη παραγγελια στον προμηθευτη τους για να πετυχουν αυτες τις τιμες.(αν ειναι κανονικο καταστημα και οχι απατη).Τωρα ομως που πολλοι ακυρωσαν την παραγγελια τους (οποτε λογικα δεν θα εχει φτασει στον στοχο τους η a-mobiles) εμεις υπαρχει περιπτωση να μην παρουμε τα κινητα μας?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@theavenger2

Εγραψες ένα  κατεβατό για να περιγράψεις την διαδικασία και τι μπορεί να φοβήται ο έμπορος και δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις. Δεν βγαίνει νόημα. Εντωμεταξύ τα μεγάλα καταστήματα απλά σου ζητούν μια εκτύπωση ημέρας από το taxis και σου κάνουν επιτόπου την απαλλαγή του ΦΠΑ. 

Επιπλέον οι έμποροι στα μαγαζάκια δεν σου κόβουν γενικά τιμολόγιο! Ακόμα και να πληρώσεις το ΦΠΑ σε αυτόν και να τον αφαιρέσεις στο τρίμηνο στην δική σου δήλωση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
52 λεπτά πριν, telis είπε

@theavenger2

Εγραψες ένα  κατεβατό για να περιγράψεις την διαδικασία και τι μπορεί να φοβήται ο έμπορος και δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις. Δεν βγαίνει νόημα. Εντωμεταξύ τα μεγάλα καταστήματα απλά σου ζητούν μια εκτύπωση ημέρας από το taxis και σου κάνουν επιτόπου την απαλλαγή του ΦΠΑ. 

Επιπλέον οι έμποροι στα μαγαζάκια δεν σου κόβουν γενικά τιμολόγιο! Ακόμα και να πληρώσεις το ΦΠΑ σε αυτόν και να τον αφαιρέσεις στο τρίμηνο στην δική σου δήλωση. 

Αυτό που θέλω να πω ειναι με απλά λόγια οτια ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΕΔΩ. Μπορεί πίσω απο αυτό να υπάρχει κάτι παράνομο αλλά αυτό καθε αυτό δεν ειναι. Ηταν λοιπόν η επιχειρηματολογία γιατί δεν ειναι παράνομο να μην κόβεις τιμολόγιο η να καθυστερεί 30 ημέρες για να κόψεις.  :-)

Επεξ/σία από theavenger2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, theavenger2 είπε

Αυτό που θέλω να πω ειναι με απλά λόγια οτια ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΕΔΩ. Μπορεί πίσω απο αυτό να υπάρχει κάτι παράνομο αλλά αυτό καθε αυτό δεν ειναι. Ηταν λοιπόν η επιχειρηματολογία γιατί δεν ειναι παράνομο να μην κόβεις τιμολόγιο η να καθυστερεί 30 ημέρες για να κόψεις.  :-)

Αν αρνηθείς να κόψεις τιμολόγιο είναι παράνομο. Οι καθυστερήσεις στον έλεγχο είναι προφανως νόμιμες, αλλά έχω πει ότι αυτό είναι μια ισχυρή ένδειξη ότι το μαγαζί είναι αναξιόπιστο, ώστε να το αποφύγουμε όλοι, είτε ζητάμε τιμολόγιο είτε όχι 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρανομο η οχι , ολα καλα να πάνε πρέπει να μην επιβραβεύουμε μαγαζί που δεν φέρει υποστήριξη PayPal μαγαζί που δε δέχεται παραλάβη από χώρο του μαγαζί που δε δέχεται αντικαταβολή.

Πρέπει καποια στιγμή οι καταναλωτές να πάψουν να ειναι μονάδες και να γίνουν μαζα με μυαλό και ως τέτοια να κινούνται προς το συμφέρον τούς.

Να στηρίζουν αυτον που ενοικιάζει εναν χώρο υποδοχής αυτον που ματώνει να εχει ενα Α stock και δέχεται την προμήθεια του PayPal και του καθε PayPal.

Αυτό πρέπει να κρατήσουμε εκτος απο τα ευχολόγια να πανε όλα καλά.

Επιβράβευση στον σφαιρικά σωστό επαγγελματία διπλανό μας.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, giorgis_ είπε

πως το παρελλαβες Σαββατο? μετραει ως εργασιμη μερα το σαββατο?

Εγω περιμενω το p30 pro και ελπιζω οντως να μου ερθει. Αν οχι , τουλαχιστον να παρω τα λεφτα μου πισω.

οπως λενε και οι υπολοιποι εδω , θα ειμαι πιο υποψιασμένος και προσεκτικος την επομενη φορα που θα θελω να αγορασω κατι

Ενα πραγμα θελω να ρωτησω.Απο'τι καταλαβα η a-mobiles ηθελε να κανει μαζικη παραγγελια στον προμηθευτη τους για να πετυχουν αυτες τις τιμες.(αν ειναι κανονικο καταστημα και οχι απατη).Τωρα ομως που πολλοι ακυρωσαν την παραγγελια τους (οποτε λογικα δεν θα εχει φτασει στον στοχο τους η a-mobiles) εμεις υπαρχει περιπτωση να μην παρουμε τα κινητα μας?

Την παρασκευη παρέλαβα. Πεμπτη πρωι ηρθε SMS και παρασκευη πρωι παρέλαβα εγω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, telis είπε

Αν αρνηθείς να κόψεις τιμολόγιο είναι παράνομο. Οι καθυστερήσεις στον έλεγχο είναι προφανως νόμιμες, αλλά έχω πει ότι αυτό είναι μια ισχυρή ένδειξη ότι το μαγαζί είναι αναξιόπιστο, ώστε να το αποφύγουμε όλοι, είτε ζητάμε τιμολόγιο είτε όχι 

Συγνώμη που θα σε απογοητεύσω αλλά δυστυχώς για όλους μας δεν ισχύει. Για να το διαπιστώσεις δεν έχεις παρά να μιλήσεις με την ΑΑΔΕ. Δυστυχώς δεν υπάρχει κανένας νόμος που να υποχρεώνει μια επιχείρηση Λιανικής Πώλησης να εκδίδει τιμολόγιο. Μπορεί να το αρνηθεί κανονικά και να σου κόψει μόνο απόδειξη. Στο λέω γιατί το διασταύρωσα στο παρελθόν με την ΑΑΔΕ μετά απο καταγγελία που έκανα για συγκεκριμένο κατάστημα. Νομίζω επίσης ότι αυτό είναι μετά απο εναρμόνιση της Ελληνικής νομοθεσίας με την Ευρωπαϊκή κατόπιν σχετικής οδηγίας.

 

Επεξ/σία από theavenger2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή είχα άνθρωπο που γνώριζε τα του οίκου(απέλυσαν όλους τους υπαλλήλους πριν 2 βδομάδες και δεν δίνουν την απόλυσή) να σας πω ότι το μαγαζί βάρεσε κανόνι και απ ότι καταλάβαμε τα χρήματα δύσκολα θα επιστραφούν από τους ίδιους. Επίσης συνεργαζόταν πριν λίγο καιρό με το kiniti.net. Ακολουθήστε κάθε νόμιμη οδό και κάποια στιγμή θα τα πάρετε πίσω. Εγώ προσωπικά εύχομαι να τους καταγγείλετε και να χάσουν κ αυτά που έχουν. Καλή τύχη

Επεξ/σία από renaultclioV
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, renaultclioV είπε

Επειδή είχα άνθρωπο που γνώριζε τα του οίκου(απέλυσαν όλους τους υπαλλήλους πριν 2 βδομάδες και δεν δίνουν την απόλυσή) να σας πω ότι το μαγαζί βάρεσε κανόνι και απ ότι καταλάβαμε τα χρήματα δύσκολα θα επιστραφούν από τους ίδιους. Επίσης συνεργαζόταν πριν λίγο καιρό με το kiniti.net. Ακολουθήστε κάθε νόμιμη οδό και κάποια στιγμή θα τα πάρετε πίσω. Εγώ προσωπικά εύχομαι να τους καταγγείλετε και να χάσουν κ αυτά που έχουν. Καλή τύχη

Τέτοια να μας λες να μας δίνεις κουράγιο ... 😅

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, renaultclioV είπε

Επειδή είχα άνθρωπο που γνώριζε τα του οίκου(απέλυσαν όλους τους υπαλλήλους πριν 2 βδομάδες και δεν δίνουν την απόλυσή) να σας πω ότι το μαγαζί βάρεσε κανόνι και απ ότι καταλάβαμε τα χρήματα δύσκολα θα επιστραφούν από τους ίδιους. Επίσης συνεργαζόταν πριν λίγο καιρό με το kiniti.net. Ακολουθήστε κάθε νόμιμη οδό και κάποια στιγμή θα τα πάρετε πίσω. Εγώ προσωπικά εύχομαι να τους καταγγείλετε και να χάσουν κ αυτά που έχουν. Καλή τύχη

Αρα αυτοι που τα παρελαβαν ηδη ειτε τα κινητα ειτε τα χρηματα λενε ψεματα, αφου εσυ ειχες ανθρωπο..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, renaultclioV είπε

Επειδή είχα άνθρωπο που γνώριζε τα του οίκου(απέλυσαν όλους τους υπαλλήλους πριν 2 βδομάδες και δεν δίνουν την απόλυσή) να σας πω ότι το μαγαζί βάρεσε κανόνι και απ ότι καταλάβαμε τα χρήματα δύσκολα θα επιστραφούν από τους ίδιους. Επίσης συνεργαζόταν πριν λίγο καιρό με το kiniti.net. Ακολουθήστε κάθε νόμιμη οδό και κάποια στιγμή θα τα πάρετε πίσω. Εγώ προσωπικά εύχομαι να τους καταγγείλετε και να χάσουν κ αυτά που έχουν. Καλή τύχη

Πόσο σίγουρο ειναι οτι βαρέσαν κανόνι? Περιμένω ακόμα απο 27/11 Iphone 11 pro max. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, vsiamat είπε

Πόσο σίγουρο ειναι οτι βαρέσαν κανόνι? Περιμένω ακόμα απο 27/11 Iphone 11 pro max. 

Κάποιοι έχουν παραλάβει κινητά. Οποτε ακόμα τίποτα δεν ειναι σίγουρο. Εκτός κ αν το κάνουν για να καθησυχάσουν τον κόσμο .. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, vsiamat είπε

Πόσο σίγουρο ειναι οτι βαρέσαν κανόνι? Περιμένω ακόμα απο 27/11 Iphone 11 pro max. 

Δεν ξέρω εάν βαρεσαν κανόνι.

Ξέρω όμως πως στην ομάδα στο Facebook έχουν ανεβάσει φωτογραφίες από παραλαβές τηλεφώνων iPhone (όχι από τον τύπο που αναφέρεις) και Samsung.

Προσωπικά έχω παραγγείλει Huawei.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...