Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Παίζει δηλ.  κάποιοι να έφαγαν ρέπλικες και να μην το κατάλαβαν αν έχουν παραλάβει...
Απ ότι βλέπω πριν καν το ανοίξεις το κανονικό έχει απ έξω bar code κλπ. Το fake μόνο box με κακοφτιαγμένη ζελατίνα...
Επεξ/σία από kyriako888
  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν και έχουν ειπωθεί εκατοντάδες/χιλιάδες φορές από διαφορετικά μέλη αυτής της δημόσιας ιστοσελίδας/κοινότητας

αλλά...στις 94+ σελίδες αυτού του θέματος έχουν χαθεί χρήσιμα μηνύματα για ανούσια...

 

Τα βήματα που πρέπει να κάνετε είναι τα εξής :

1. ακύρωση της παραγγελίας σας από το κατάστημα - ζητάτε την επιστροφή των χρημάτων σας

σε περίπτωση άρνησης του καταστήματος τότε ακολουθείτε τα παρακάτω :

1. Αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα σας αυτό ισχύει αν έχετε πληρώσει μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας

αν έχετε πληρώσει με έμβασμα ή τραπεζική κατάθεση για να πάρετε τα χρήματα σας πρέπει να κινηθείτε δικαστικά (δηλαδή θα χρειαστείτε δικηγόρο και αυτό σημαίνει ότι πρέπει να πληρώσετε)

αν έχετε πληρώσει μέσω αντικαταβολής θα πρέπει η εταιρεία ταχυμεταφορών να σας φέρει το πακέτο/δέμα που υποτίθεται είναι η παραγγελία σας και εφόσον πληρώσετε με μετρητά ή με κάρτα και υπογράψετε το σχετικό έντυπο μόνο τότε θα σας αφήσουν αν ανοίξετε το πακέτο/δέμα

προσωπικά δεν σας το συνιστώ να παραλάβετε ούτε να πληρώσετε για ένα άγνωστο πακέτο/δέμα καθώς δεν γνωρίζετε τι έχει...

2. Καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή

3. Καταγγελία στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

4. Καταγγελία στην Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και Μήνυση στο αστυνομικό τμήμα

(όλα τα παραπάνω δεν κοστίζουν τίποτα είναι απολύτως δωρεάν)

όσο καθυστερείτε τόσο μεγαλώνει ο χρόνος αναμονής και αυξάνει ο κίνδυνος να μην πάρετε τα χρήματα σας πίσω από την τράπεζα καθώς αν περάσει ένα χρονικό διάστημα μπορεί να απορρίψει το αίτημα σας.

Δεν έχει καμία δουλειά η ΕΕΤΤ (Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων)

Δεν έχει καμία δουλειά ο ΣτΠ (Συνήγορος του Πολίτη)

όλα τα παραπάνω βήματα τα γράφει η ανακοίνωση που υπάρχει από τον αρμόδιο συντονιστή

Επίσης δίνω τα στοιχεία της εταιρείας για όσους δεν τα γνωρίζουν

Μ. ΠΑΡΛΕΠΟΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ & Η/Υ
ΑΦΟΙ ΚΥΠΡΑΙΟΥ 86 - EΛΕΥΣΙΝΑ - ΤΚ: 19200
ΤΗΛ: 2169002694 - AΡ. Γ.Ε.Μ.Η : 149513001000
ΑΦΜ: 801117969 - ΔΟΥ: ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ

Επικοινωνία

Κυπραίου 86 - Ελευσίνα

+30 216 900 2694

+30 210 556 2463

+30 216 900 3340

[email protected]

Σε περίπτωση τεχνικού προβλήματος με το τηλεφωνικό μας κέντρο καλέστε μας εδώ: 6996405126 & 6996404912

Πηγή : https://www.a-mobiles.gr

Επεξ/σία από ikorolis
προσθήκη πληροφοριών
Δημοσ.

Βάζοντας το imei της συσκευής σε ένα σιτε όπως αυτό , σας δίνει πληροφορίες της συσκευής 

https://www.imei.info/

Επίσης σε iphone , βάζεις το sn στην επίσημη σελίδα 

https://checkcoverage.apple.com/gr/el/

Είτε δοκιμάζεις να βάλεις λογαριασμό icloud . Αν το πάρει , είναι αυθεντικό 

  • Like 1
Δημοσ.

Η παραγγελία έγινε στις 23/11 και πριν 10 μέρες έστειλα ακύρωση παραγγελίας και έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής. Το μόνο που έλαβα ως απάντηση είναι το απολογητικο μνμ που εστάλη σε ολους και τίποτα σχετικό με την εξέλιξη της δικής μου υπόθεσης. Αυτοί θα προχωρήσουν σε αποστολή χωρίς να αποδεχτούν την ακύρωση μου? Έστω ότι εγω θέλω τελικά να παραλάβω πρέπει να ενημερώσω την τράπεζα? Κ όταν τελικά παραλάβω πως θα γνωρίζω αν είναι αυθεντικό? Διάβασα για βιντεοσκοπηση του ανοίγματος της συσκευασίας. Το κινητό είναι το Huawei p30 lite dual. Πάντως μέχρι στιγμής δεν έχω λάβει κάτι, για οτιδήποτε θα ενημερώσω εδώ με φωτογραφία γιατί είμαι στη μερίδα αυτών που αν λυθεί το δικό μου πρόβλημα θα συνεχίσω να νοιάζομαι για τους υπόλοιπους γιατί τόσο καιρό μαζί το περνάμε. 

  • Like 3
Δημοσ.
2 ώρες πριν, elenag23 είπε

Η παραγγελία έγινε στις 23/11 και πριν 10 μέρες έστειλα ακύρωση παραγγελίας και έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής. Το μόνο που έλαβα ως απάντηση είναι το απολογητικο μνμ που εστάλη σε ολους και τίποτα σχετικό με την εξέλιξη της δικής μου υπόθεσης. Αυτοί θα προχωρήσουν σε αποστολή χωρίς να αποδεχτούν την ακύρωση μου? Έστω ότι εγω θέλω τελικά να παραλάβω πρέπει να ενημερώσω την τράπεζα? Κ όταν τελικά παραλάβω πως θα γνωρίζω αν είναι αυθεντικό? Διάβασα για βιντεοσκοπηση του ανοίγματος της συσκευασίας. Το κινητό είναι το Huawei p30 lite dual. Πάντως μέχρι στιγμής δεν έχω λάβει κάτι, για οτιδήποτε θα ενημερώσω εδώ με φωτογραφία γιατί είμαι στη μερίδα αυτών που αν λυθεί το δικό μου πρόβλημα θα συνεχίσω να νοιάζομαι για τους υπόλοιπους γιατί τόσο καιρό μαζί το περνάμε. 

αν δεχτείς την παραλαβή του πακέτου/δέματος κατά την άποψη μου έχασες τα λεφτά σου καθώς αποδέχεσαι ότι έχει μέσα αυτό το πακέτο/δέμα είτε είναι η παραγγελία σου είτε έχει πέτρες είτε έχει χαρτιά.

Δημοσ.
Στις 23/12/2019 στις 12:51 ΜΜ, Bazaar είπε

H  κατάσταση  γελοιοποιήθηκε...μας  δουλεύουν  κανονικότατα  .Ίσως  (δεν   το  ξέρουμε  σίγουρα ,αλλά  έτσι  δείχνει )  έστειλαν  με  υπόδειξη  των  δικηγόρων  τους  κάποιες  αποστολές  και   σε  5-6  άτομα     επιστροφές  χρήματων    ...και  την   μάζα  την   έχουν  στο  περίμενε  και   τα   φράγκα  στο  παντελόνι -ζάχαρη .  Στην  επόμενη  ανακοίνωση  ...θα  τα  ρίξουν  στην  τηλεφωνήτρια  ...η  άλλη   εγκυμονούσα  και   θα  μας  στείλουν  νέες  λίστες ,για  να  κερδίσουν  χρόνο  ... Το   2021   μπορεί  και  να  παραδώσουν  με  νέες  τηλεφωνήτριες  .Όλοι  μήνυση  ,τα  όρια  μας   εξαντλήθηκαν  ...για  κλάματα και  για  γέλια  η  κατάσταση ,πρωτοφανής ...    εκθέτει   το  σύστημα  στησίματος  των  ιντερνετικών    μαγαζιών ...

Δεν εκθέτει κανένα σύστημα ιντερνετικων μαγαζιών αντίθετα δείχνει πόσο ξεβρακωτοι είναι οι πελάτες που προτιμούν να αγοράζουν από κάτι τυχαίο για λίγα ψωροευρω πιο κάτω και για να λέμε την αλήθεια δείχνει ότι ο Έλληνας σαν καταναλωτής ακόμα κοιμάται και δεν θέλει ποιότητα αλλά φθηνο 

Στις 23/12/2019 στις 2:22 ΜΜ, basilis_k6 είπε

υποψιαζόμουν αυτη την εξέλιξη... ειναι πολλα τα λεφτα...

Τραγικο το γεγονος οτι ακόμη και τωρα, τοσες μερες μετα την πρωτη μήνυση, δεν υπάρχει αντιδραση απο την αστυνομια και ΚΑΝΕΝΑΣ δεν γνωριζει που και ποιος ειναι ο ιδιοκτήτης.  

Μην γράφεις ανακρίβειες δεν υπάρχει αυτόφωρο στη συγκεκριμένη περίπτωση και δεύτερον ξέρουμε ποιος είναι ο ιδιοκτήτης

18 ώρες πριν, spirostrio13 είπε

ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΙΝΗΤΟ ΑΚΟΜΑ...ΜΙΛΗΣΑ ΠΡΙΝ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΑΛΑΒΩ...ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΑΦΑΝΤΟΙ...ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ??

ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ..ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΑΓΚΕΣ ΜΗΠΩΣ ΒΡΟΥΜΕ ΑΚΡΗ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΦΩΣ

ΕΓΩ ΕΧΩ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΜΕ E BANKING

Σταμάτα να γράψεις κεφάλαια δεύτερο διάβασε προηγουμενες σελίδες και μην περιμένεις μασημένη τροφή είναι τραγικό να ψαχνουμελυση οι Έλληνες σε φόρουμ και όχι απευθείας στις υπηρεσίες του κρατους

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, dancer είπε

είναι τραγικό να ψαχνουμελυση οι Έλληνες σε φόρουμ και όχι απευθείας στις υπηρεσίες του κρατους

Μα ψάχνουμε σε φορουμ γιατί οι υπηρεσίες του κράτους δε λειτουργούν...

  • Like 2
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Valdazzar είπε

Μα ψάχνουμε σε φορουμ γιατί οι υπηρεσίες του κράτους δε λειτουργούν...

αυτο το κανει λιγοτερο τραγικο?

Ασε που δεν ειναι αληθεια. Οι μισοι εδω περα ψαχνουν σε φορουμ γιατι θεωρουν οτι η μηνυση κοστιζει 50-100 ευρο 

Επεξ/σία από Αλεξανδρος A.92
  • Thanks 1
Δημοσ.

Ο συνηγορος απαντησε σε μερικους οτι το καταστημα ειναι κλειστο. Στα emails που ζητησαμε να μας καθοδηγήσουν τι να κάνουμε δεν απαντησαν.

Μυνησεις εχουν γινει και μαλιστα οχι 1.

Ο λογαριασμος εχει μαζεψει ενα σωρο λεφτα και δεν μπλοκαρει μεχρι να βρεθει μια λυση.

Τηλεφωνα και emails δεν απαντάει.

Αυριο το πρωι τραβαει μια πτωχευση, αφου αδειάσει το λογαριασμό που τον αφήνουν ανοιχτό και μας ανακοινώνει :

δυστυχώς επτωχεύσαμεν.

Που λειτουργεί κάτι υπερ σου, οταν αποδεδειγμένα έχεις κάνει κατάθεση χρημάτων και ο ιδιοκτήτης είναι άφαντος;

 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Valdazzar είπε

Μυνησεις εχουν γινει και μαλιστα οχι 1.

 

εχουν γινει 15-20 στα 100 και 200 ατομα που εχουν εδω και στο FB...τα 9/10 παρακαλανε αυτους που πηγαιναν στο μαγαζι να τους πουν και για τους ιδιους τα IBAN τους αρ. παραγγελιας κτλπ για να παρουν πισω τα λεφτα τους και να δουν τι θα γινει.

Ας ειχε 200 μηνυσεις την πρωτη εβδοαμδα και 200 ατομα εξω απο το μαγαζι του και να δεις πως θα μαζευοντουσταν μεχρι και καναλια και θα λυνοταν σε 2 μερες το θεμα...

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, skiabox είπε

Τελικά είναι scam ή όχι;

Θες να παραγγείλεις ? 😂😂
Παρακολουθώ το θέμα καθημερινώς από ενδιαφέρον και μόνο, Καλά Χριστούγεννα σε όλους με υγεία και ευτυχία. 
Μακάρι να βρείτε λύση όλοι στο πρόβλημα σας και από την επόμενη φορά έρευνα αγοράς πριν πληρώσετε τον οποιοδήποτε.

Επεξ/σία από Subzerog7
  • Like 1
Δημοσ.
42 λεπτά πριν, Subzerog7 είπε

Θες να παραγγείλεις ? 😂😂
Παρακολουθώ το θέμα καθημερινώς από ενδιαφέρον και μόνο, Καλά Χριστούγεννα σε όλους με υγεία και ευτυχία. 
Μακάρι να βρείτε λύση όλοι στο πρόβλημα σας και από την επόμενη φορά έρευνα αγοράς πριν πληρώσετε τον οποιοδήποτε.

Οχι αλλά οι 100 σελίδες όσο ναναι εντυπωσιάζουν.

Δημοσ.
9 ώρες πριν, dancer είπε

Δεν εκθέτει κανένα σύστημα ιντερνετικων μαγαζιών αντίθετα δείχνει πόσο ξεβρακωτοι είναι οι πελάτες που προτιμούν να αγοράζουν από κάτι τυχαίο για λίγα ψωροευρω πιο κάτω και για να λέμε την αλήθεια δείχνει ότι ο Έλληνας σαν καταναλωτής ακόμα κοιμάται και δεν θέλει ποιότητα αλλά φθηνο 

Μην γράφεις ανακρίβειες δεν υπάρχει αυτόφωρο στη συγκεκριμένη περίπτωση και δεύτερον ξέρουμε ποιος είναι ο ιδιοκτήτης

Σταμάτα να γράψεις κεφάλαια δεύτερο διάβασε προηγουμενες σελίδες και μην περιμένεις μασημένη τροφή είναι τραγικό να ψαχνουμελυση οι Έλληνες σε φόρουμ και όχι απευθείας στις υπηρεσίες του κρατους

Στη δική σου οπτική είμαστε ξεβρακωτοι κύριε κουβαρντα?η εξοικονόμηση χρημάτων όπου κρίνεται εφικτή είναι λάθος?στην προκειμένη πρόκειται απλά για κακή κρίση και τίποτε άλλο. 

  • Confused 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Valdazzar είπε

Ο συνηγορος απαντησε σε μερικους οτι το καταστημα ειναι κλειστο. Στα emails που ζητησαμε να μας καθοδηγήσουν τι να κάνουμε δεν απαντησαν.

Μυνησεις εχουν γινει και μαλιστα οχι 1.

Ο λογαριασμος εχει μαζεψει ενα σωρο λεφτα και δεν μπλοκαρει μεχρι να βρεθει μια λυση.

Τηλεφωνα και emails δεν απαντάει.

Αυριο το πρωι τραβαει μια πτωχευση, αφου αδειάσει το λογαριασμό που τον αφήνουν ανοιχτό και μας ανακοινώνει :

δυστυχώς επτωχεύσαμεν.

Που λειτουργεί κάτι υπερ σου, οταν αποδεδειγμένα έχεις κάνει κατάθεση χρημάτων και ο ιδιοκτήτης είναι άφαντος;

αμφιβάλλω αν οι μηνύσεις στα αστυνομικά τμήματα και οι καταγγελίες στην δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος είναι τόσες όσες και τα μηνύματα από νέους/ες χρήστες αυτής της δημόσιας ιστοσελίδας/κοινότητας.

για να μην σχολιάσω για τις κινήσεις που πρέπει να κάνει ο καθένας από σας και αντί το θέμα να έχει 1 έως 5 σελίδες έχουμε φτάσει τις 95+ σελίδες γεμάτες με ανούσια μηνύματα και ιστορίες αν παραλάβατε το προιόν ή αν σας έδωσε τα χρήματα πίσω το κατάστημα.

3 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

εχουν γινει 15-20 στα 100 και 200 ατομα που εχουν εδω και στο FB...τα 9/10 παρακαλανε αυτους που πηγαιναν στο μαγαζι να τους πουν και για τους ιδιους τα IBAN τους αρ. παραγγελιας κτλπ για να παρουν πισω τα λεφτα τους και να δουν τι θα γινει.

Ας ειχε 200 μηνυσεις την πρωτη εβδοαμδα και 200 ατομα εξω απο το μαγαζι του και να δεις πως θα μαζευοντουσταν μεχρι και καναλια και θα λυνοταν σε 2 μερες το θεμα...

πολύ σωστά

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...