Προς το περιεχόμενο

Courier και Ελλαδα.


elpaso1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, Aggeluska είπε

Ευχαριστώ παιδιά. Απλά έτσι οπως το λένε είναι σαν να λένε ότι δεν πρόκειται να το φέρουν. 

πραγματι ,αυτο ειχα σκεφτει και εγω τοτε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Χαιρετώ,

διάβασα μερικές σελίδες αυτού του thread και από ό,τι καταλαβαίνω πολλοί είναι αυτοί που σε περίπου 1 μήνα παραλαμβάνουνε τα πακέτα τους, 2-3 εβδομάδες φαίνεται να είναι ο μέσος χρόνος για πακέτα εσωτερικού. Ζητώ τη γνώμη σας, περιμένω 2 απλά πακέτα από αγγλία, οι παραγγελίες έγιναν πριν 2 μήνες και 1.5 μήνα. Επικοινώνησα με τους πωλητές, και οι δύο κάνανε λόγο για καθυστερήσεις πακέτων στην αγγλία αλλά δεν φαντάζομαι να είναι περισσότερο από 1 εβδομάδα όσο αφορά την αποστολή..

Ακούγεται λογικός  ο χρόνος αναμονής 2 μηνών; Δεν είμαι ανυπόμονος αλλά φοβάμαι πως τα πακέτα μου χαθήκανε / κλαπήκανε στο τελωνείο. Ο ταχυδρόμος της περιοχής μου πάντα ειδοποιεί στην πόρτα όταν παραδίδει πακέτο ή γράμματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
43 λεπτά πριν, megaloser είπε

Χαιρετώ,

διάβασα μερικές σελίδες αυτού του thread και από ό,τι καταλαβαίνω πολλοί είναι αυτοί που σε περίπου 1 μήνα παραλαμβάνουνε τα πακέτα τους, 2-3 εβδομάδες φαίνεται να είναι ο μέσος χρόνος για πακέτα εσωτερικού. Ζητώ τη γνώμη σας, περιμένω 2 απλά πακέτα από αγγλία, οι παραγγελίες έγιναν πριν 2 μήνες και 1.5 μήνα. Επικοινώνησα με τους πωλητές, και οι δύο κάνανε λόγο για καθυστερήσεις πακέτων στην αγγλία αλλά δεν φαντάζομαι να είναι περισσότερο από 1 εβδομάδα όσο αφορά την αποστολή..

Ακούγεται λογικός  ο χρόνος αναμονής 2 μηνών; Δεν είμαι ανυπόμονος αλλά φοβάμαι πως τα πακέτα μου χαθήκανε / κλαπήκανε στο τελωνείο. Ο ταχυδρόμος της περιοχής μου πάντα ειδοποιεί στην πόρτα όταν παραδίδει πακέτο ή γράμματα.

Aριθμούς αποστολής δεν έχεις να δεις που βρίσκονται;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

διαβασα και εγω μερικα ποστς και τα συμπερασματα που βγαζουν καποια ατομα για το τι επικρατει ειναι λιγο εκτος.

Τα 5cent μου λοιπον ως courier σε γνωστη εταιρεια : ο ογκος δεματων που ερχονται σε καθημερινη βαση ειναι αηδιαστικα μεγαλος και το σταθερο προσωπικο σε 9/10 καταστηματα ειναι αηδιαστικα μικρο και πιστεψτε με οχι γιατι οι εργδοτες κανουν περικοπες η δεν κανουν προσληψεις αλλα γιατι οι εργαζομενοι τις περισσοτερες φορες δεν καθονται και φευγουν..Οταν σαν κουριερ εχεις μια περιοχη με καποια ορια απο εκει εως εκει και την ημερα σου ερχονται γυρω στα 80-100 δεματα στο ¨κομματι"  σου τα οποια πρεπει να βγουν σε διανομη δεν μπορεις να αφιερωσεις πολυ χρονο στο καθε δεμα , η πολιτικη τις εταιριας σε περιπτωση που τα στοιχεια στο voucher δεν ειναι σωστα ητε το ονομα ητε η διευθυνση ητε το κουδουνι απλα μπενει ιδοποιηση-χαρτακι απο κατω και ο κουριερ συνεχιζει στο επομενο , προσωπικα τις περισσοτερες φορες κανω εκτιμηση με βαση του ογκου δεματων που εχω να εξηπηρετησω εκεινη την ημερα αν με περνει να ασχοληθω παραπανω απο το ενα ενα ηρθα > δεν βρηκα κουδουνι / δεν απαντησε κανεις > αφησα ειδοποιηση και εφυγα σε "κακογραμμενα voucher" .. συχνα επισεις τα παραπονα απο παραληπτες που παραπονιουντε οτι δεν ηρθαμε τις ωρες που εξυπηρετουν αυτον χωρις ομως να εχει πληρωθει και η αναλογη υπηρεσια που αφορα παραδοση με δευσμευση χρονου (12-14:00) για παραδειγμα, αν ειναι απλη αποστολη φιλε παραληπτη , το δεμα θα σου ρθει οποτε βολευει εμενα με βαση το δρομολογιο , οχι οποτε γυρνας εσυ απο την δουλεια και ξερω γω τι...Για αυτο λοιπον με λιγα λογια , οταν παραγγελνετε κατι σε καποιο eshop φροντιστε τα στοιχεια που δινετε να ειναι σωστα , φροντιστε να βαλετε νουμερο τηλ επικοινωνιας (συμειωνω επισεις οτι δεν ειναι υποχρεωση μας να σας περνουμε τηλεφωνο , οσοι το κανουν το κανουν απο εξηπηρετηση)κ να συμειωσετε το ονομα στο κουδουνι σας και το το δεμα θα παραδοθει σωστα αν βρισκεστε σπιτι , τωρα αν εσεις βαζετε αλλο ονοματεπωνημο παραληπτη αλλο εχετε στο κουδουνι , αλλο τηλεφωνο και ξερω γω τι .. ο κουριερ δεν θα κατσει να κανει την αγγελικη νικολουλη για το που ειναι ο παραληπτης.. θα τραβηξει ενα αγνωστο και θα φυγει.. θα κοιταξει να αξιοποισει το 8ωρο του σωστα προκειμενου να εξυπηρετηθει το συνολο..

Επεξ/σία από leechinspree
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, BackFromHell είπε

Aριθμούς αποστολής δεν έχεις να δεις που βρίσκονται;

Όχι, τα πακέτα είναι εσταλμένα με απλό ταχυδρομείο, χωρίς tracking.
Διάβασα κι'άλλα posts και από ό,τι καταλαβαίνω μετά τους ~2 μήνες το πακέτο θα ήτανε καλό να θεωρείται χαμένο/κλεμμένο  και αν τελικά φτάσει στον προορισμό του είναι καλοτυχία.
Ο φόρτος πακέτων στα ταχυδρομεία και τελωνεία είναι τόσος που -AN φτάσανε τα πακέτα μέχρι εκεί- ίσως αρχίσουνε να τα πετάνε στα σκουπίδια για να αδειάσουνε χώρο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, megaloser είπε

Όχι, τα πακέτα είναι εσταλμένα με απλό ταχυδρομείο, χωρίς tracking.
Διάβασα κι'άλλα posts και από ό,τι καταλαβαίνω μετά τους ~2 μήνες το πακέτο θα ήτανε καλό να θεωρείται χαμένο/κλεμμένο  και αν τελικά φτάσει στον προορισμό του είναι καλοτυχία.
Ο φόρτος πακέτων στα ταχυδρομεία και τελωνεία είναι τόσος που -AN φτάσανε τα πακέτα μέχρι εκεί- ίσως αρχίσουνε να τα πετάνε στα σκουπίδια για να αδειάσουνε χώρο.

Αυτην την περιοδο οχι, οι 2 μηνες και ειδικα για δεματα απο χωρες που ειχαν σοβαρο προβλημα με την πανδημια, δεν ειναι παραλογοι. Συν φυσικα τις δεδομενες εγχωριες καθυστερησεις των ΕΛΤΑ/acs . Σε περιοδο κανονικοτητας οι 2 μηνες, ναι, ειναι ενα οριο να αρχισεις να θεωρεις χαμενο το δεμα σου.

 

Επεξ/σία από BackFromHell
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, leechinspree είπε

διαβασα και εγω μερικα ποστς και τα συμπερασματα που βγαζουν καποια ατομα για το τι επικρατει ειναι λιγο εκτος.

Τα 5cent μου λοιπον ως courier σε γνωστη εταιρεια : ο ογκος δεματων που ερχονται σε καθημερινη βαση ειναι αηδιαστικα μεγαλος και το σταθερο προσωπικο σε 9/10 καταστηματα ειναι αηδιαστικα μικρο και πιστεψτε με οχι γιατι οι εργδοτες κανουν περικοπες η δεν κανουν προσληψεις αλλα γιατι οι εργαζομενοι τις περισσοτερες φορες δεν καθονται και φευγουν..Οταν σαν κουριερ εχεις μια περιοχη με καποια ορια απο εκει εως εκει και την ημερα σου ερχονται γυρω στα 80-100 δεματα στο ¨κομματι"  σου τα οποια πρεπει να βγουν σε διανομη δεν μπορεις να αφιερωσεις πολυ χρονο στο καθε δεμα , η πολιτικη τις εταιριας σε περιπτωση που τα στοιχεια στο voucher δεν ειναι σωστα ητε το ονομα ητε η διευθυνση ητε το κουδουνι απλα μπενει ιδοποιηση-χαρτακι απο κατω και ο κουριερ συνεχιζει στο επομενο , προσωπικα τις περισσοτερες φορες κανω εκτιμηση με βαση του ογκου δεματων που εχω να εξηπηρετησω εκεινη την ημερα αν με περνει να ασχοληθω παραπανω απο το ενα ενα ηρθα > δεν βρηκα κουδουνι / δεν απαντησε κανεις > αφησα ειδοποιηση και εφυγα σε "κακογραμμενα voucher" .. συχνα επισεις τα παραπονα απο παραληπτες που παραπονιουντε οτι δεν ηρθαμε τις ωρες που εξυπηρετουν αυτον χωρις ομως να εχει πληρωθει και η αναλογη υπηρεσια που αφορα παραδοση με δευσμευση χρονου (12-14:00) για παραδειγμα, αν ειναι απλη αποστολη φιλε παραληπτη , το δεμα θα σου ρθει οποτε βολευει εμενα με βαση το δρομολογιο , οχι οποτε γυρνας εσυ απο την δουλεια και ξερω γω τι...Για αυτο λοιπον με λιγα λογια , οταν παραγγελνετε κατι σε καποιο eshop φροντιστε τα στοιχεια που δινετε να ειναι σωστα , φροντιστε να βαλετε νουμερο τηλ επικοινωνιας (συμειωνω επισεις οτι δεν ειναι υποχρεωση μας να σας περνουμε τηλεφωνο , οσοι το κανουν το κανουν απο εξηπηρετηση)κ να συμειωσετε το ονομα στο κουδουνι σας και το το δεμα θα παραδοθει σωστα αν βρισκεστε σπιτι , τωρα αν εσεις βαζετε αλλο ονοματεπωνημο παραληπτη αλλο εχετε στο κουδουνι , αλλο τηλεφωνο και ξερω γω τι .. ο κουριερ δεν θα κατσει να κανει την αγγελικη νικολουλη για το που ειναι ο παραληπτης.. θα τραβηξει ενα αγνωστο και θα φυγει.. θα κοιταξει να αξιοποισει το 8ωρο του σωστα προκειμενου να εξυπηρετηθει το συνολο..

Τα λες σωστα ετσι ειναι. Ο υπερκαταναλωτισμος κ οτι μαλακια θες να παραγγελνουν απο το ιντερνετ για ευκολια και τσιγγουνια ειναι το μονο ευκολο. Οντας και επειδη κ εγω δουλευω σε εταιρια κουριερ. καπιοι μπερδευονται με τη δεσμευση ωρας. Εχω δει σε δεματα να λενε στις παρατηρησεις απο 10:00 εως 14:00 πχ .αν δεν εχει το ειδικο  στικερ για  δεσμευσης ωρας δε το λαμβανεις υποψιν πότε αν ειναι στις παρατηρησεις . που σημαινει δεν εχει πληρωθει η δεσμευση ωρας . Καλα ο καθενας εχω προσεξει ζει στον κοσμο του. δε ξερουν πως λειτουργουν οι κουριερ για αυτο λενε τοσο πικροχολα σχολια. Κ οντως δεν υπαρχουν ατομα ευκολα να κανουν αυτη τη δουλεια. και να βρεις ειναι ανιδεικευτοι και φευγουν σε 2 μερες. Γ να κανεις αυτη τη δουλεια πρεπει να γνωριζεις πολυ καλα την περιοχη και διευθυνσεις. 

Επεξ/σία από apos2008
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, apos2008 είπε

Τα λες σωστα ετσι ειναι. Ο υπερκαταναλωτισμος κ οτι μαλακια θες να παραγγελνουν απο το ιντερνετ για ευκολια και τσιγγουνια ειναι το μονο ευκολο. Οντας και επειδη κ εγω δουλευω σε εταιρια κουριερ. καπιοι μπερδευονται με τη δεσμευση ωρας. Εχω δει σε δεματα να λενε στις παρατηρησεις απο 10:00 εως 14:00 πχ .αν δεν εχει το ειδικο  στικερ για  δεσμευσης ωρας δε το λαμβανεις υποψιν πότε αν ειναι στις παρατηρησεις . που σημαινει δεν εχει πληρωθει η δεσμευση ωρας . Καλα ο καθενας εχω προσεξει ζει στον κοσμο του. δε ξερουν πως λειτουργουν οι κουριερ για αυτο λενε τοσο πικροχολα σχολια. Κ οντως δεν υπαρχουν ατομα ευκολα να κανουν αυτη τη δουλεια. και να βρεις ειναι ανιδεικευτοι και φευγουν σε 2 μερες. Γ να κανεις αυτη τη δουλεια πρεπει να γνωριζεις πολυ καλα την περιοχη και διευθυνσεις. 

σκεψου οτι ειμαι απο τα ατομα που δεν την κανουν πολλα χρονια αυτην την δουλεια και ηδη μισω την εταιρεια και την δουλεια μου γενικοτερα..  το τι βρισιδι εχω φαει απο κατεστραμενους που νομιζουν οτι τους ανηκει ο κοσμος επιδη παρηγγειλαν μια κρεμα απο το τηλεμαρκετινγκ και πληρωσαν 2 ευρω μεταφορικα με ξεπερανει.Φανταζομαι δηλαδη συναδελφους που ειναι 15-20 χρονια το τι τραβανε

Επεξ/σία από leechinspree
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
45 λεπτά πριν, apos2008 είπε

Τα λες σωστα ετσι ειναι. Ο υπερκαταναλωτισμος κ οτι μαλακια θες να παραγγελνουν απο το ιντερνετ για ευκολια και τσιγγουνια ειναι το μονο ευκολο. Οντας και επειδη κ εγω δουλευω σε εταιρια κουριερ. καπιοι μπερδευονται με τη δεσμευση ωρας. Εχω δει σε δεματα να λενε στις παρατηρησεις απο 10:00 εως 14:00 πχ .αν δεν εχει το ειδικο  στικερ για  δεσμευσης ωρας δε το λαμβανεις υποψιν πότε αν ειναι στις παρατηρησεις . που σημαινει δεν εχει πληρωθει η δεσμευση ωρας . Καλα ο καθενας εχω προσεξει ζει στον κοσμο του. δε ξερουν πως λειτουργουν οι κουριερ για αυτο λενε τοσο πικροχολα σχολια. Κ οντως δεν υπαρχουν ατομα ευκολα να κανουν αυτη τη δουλεια. και να βρεις ειναι ανιδεικευτοι και φευγουν σε 2 μερες. Γ να κανεις αυτη τη δουλεια πρεπει να γνωριζεις πολυ καλα την περιοχη και διευθυνσεις. 

Τι λέτε ρε παληκάρια; Κατηγορείτε τους πελάτες σας που κάνουν online αγορές; Και ποιοί είστε εσείς να κρίνετε από πού θα ψωνίσει ο καθένας; Επειδή σας έπεσε πολλή δουλειά φταίει ο κόσμος που σας την δίνει κι όχι τα αφεντικά σας (ενίοτε κι εσείς οι ίδιοι) που αδυνατείτε όλοι μαζί να διαχειριστείτε τον όγκο της εργασίας σας;

Βάλτε ένα πλαφόν τότε, πόσες online αγορές μπορούμε να κάνουμε τον μήνα για να μην ζορίζεστε... Η αλλιώς πάτε να δουλέψετε δημόσιο γιατί τέτοιες λογικές, σε δημοσίους υπαλλήλους παλαιάς κοπής αρμόζουν.

Αντί να λέτε κι ευχαριστώ που το online εμπόριο σας έχει δώσει δουλειές κι έχετε ένα μισθό, το κατηγορείτε κι από πάνω... Παράνοια.

Επεξ/σία από BackFromHell
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, leechinspree είπε

σκεψου οτι ειμαι απο τα ατομα που δεν την κανουν πολλα χρονια αυτην την δουλεια  και το τι βρισιδι εχω φαει απο κατεστραμενους που νομιζουν οτι τους ανηκει ο κοσμος επιδη παρηγγειλαν μια κρεμα απο το τηλεμαρκετινγκ και πληρωσαν 2 ευρω μεταφορικα με ξεπερανει.Φανταζομαι δηλαδη συναδελφους που ειναι 15-20 χρονια το τι τραβανε

Καλα εμεις δε φταιμε σε κατι αυτοι ειναι ηλιθιοι και τα ακουμε εμεις . και κανουν ετσι για 2 ευρω. που τα 2 ευρω ειναι τιμη χονδρικης σκεψου αν πληρωναν 15 μεταφορικα τι θα λεγαν ? που στην τελικη 0.40λεπτα ειναι το κερδος περιπου του εκατοστε πρακτοριου παραλαβης 

3 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

Τι λέτε ρε παληκάρια; Κατηγορείτε τους πελάτες σας που κάνουν online αγορές; Και ποιοί είστε εσείς να κρίνετε από πού θα ψωνίσει ο καθένας; Επειδή σας έπεσε πολλή δουλειά φταίει ο κόσμος που σας την δίνει κι όχι τα αφεντικά σας (ενίοτε κι εσείς οι ίδιοι) που αδυνατείτε όλοι μαζί να διαχειριστείτε τον όγκο της εργασίας σας;

Βάλτε ένα πλαφόν τότε, πόσες online αγορές μπορούμε να κάνουμε τον μήνα για να μην ζορίζεστε... Η αλλιώς πάτε να δουλέψετε δημόσιο γιατί τέτοιες λογικές, σε δημοσίους υπαλλήλους παλαιάς κοπής αρμόζουν.

Αντί να λέτε κι ευχαριστώ που το online εμπόριο σας έχει δώσει δουλειές κι έχετε ένα μισθό, το κατηγορείτε κι από πάνω... Παράνοια.

Εμεις δε κερδιζουμε κατι απο ολο αυτο το χαμο απλα υπαρχουν καπιοι που το παρακανουν με τις αγορες. Δε με ενδιαφερει αν ειναι επειγον η αναγκαιο αυτο π παραγγελνει ο καθε ενας . ειναι για δικη τ χρηση κ δικαιωμα τ . απλα βλεπω υπερκαταναλωτισμο πολυ στο θεμα του Online .Με το παραμικρο παραγγελια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, apos2008 είπε

 

Εμεις δε κερδιζουμε κατι απο ολο αυτο το χαμο απλα υπαρχουν καπιοι που το παρακανουν με τις αγορες. Δε με ενδιαφερει αν ειναι επειγον η αναγκαιο αυτο π παραγγελνει ο καθε ενας . ειναι για δικη τ χρηση κ δικαιωμα τ . απλα βλεπω υπερκαταναλωτισμο πολυ στο θεμα του Online .Με το παραμικρο παραγγελια.

Ναι οκ το πρόβλημα δεν έχω καταλάβει ποιό είναι. Δικαίωμα του καθενός είναι να καταναλώνει όσο και ότι γουστάρει κι από τη στιγμή που πληρώνει την κούριερ για την αντίστοιχη υπηρεσία διανομής, τότε τέλος συζήτησης, δεν πέφτει λόγος σε κανέναν υπάλληλο κούριερ για το αν παραγγέλνω εγώ 10 δέματα την ημέρα από τη στιγμή που ΑΓΟΡΑΖΩ και την υπηρεσία διανομής. Αν δεν προλαβαίνεις να εξυπηρετήσεις τον όγκο, μίλα στον προισταμένό σου και βγάλτε άκρη, δε σου φταίω εγώ που σου δίνω δουλειά και θέση εργασίας χάρη στο ονλάιν εμπόριο...Κι ούτε θα σου δώσω λογαριασμό για το τι παραγγέλνω, αν είναι επείγον ή οχι. Από τη στιγμή που μου τάζεις παράδοση σε Χ μέρες και σε πληρώνω για αυτό, τέλος συζήτησης, δε πα να παραγγείλω και μια τρίχα σπάνιας ράτσας σκύλου από το Θιβέτ για να την κάνω κορνίζα στο δωμάτιο της καθαρίστριας της βίλας μου που κατάγεται απο εκεί.

Το πρόβλημά σας λοιπόν δεν είναι η πολλή δουλειά. Αυτό ως ευλογία έπρεπε να το βλέπετε. Το πρόβλημά σας, είναι πως οι εργοδότες σας, δεν μπορούν να διαχειριστούν τον όγκο της δουλειάς κι οτι εσείς αντί να βλέπετε το δάσος (έλλειψη προσωπικού για να εξυπηρετήσεις τον όγκο παραγγελιών), βλέπετε το δέντρο (πελάτες που παραγγέλνουν ονλάιν και σας αυξάνουν τη δουλειά σας).

Ως ένα σημείο καταλαβαίνω την οργή σας, αλλά πρέπει κι εσείς να αντιληφθείτε την οργή των πελατών όταν οι εταιρείες σας άλλες υπηρεσίες τάζουν (και πουλάνε με το αζημίωτο) κι άλλες -κατώτερες- προσφέρουν... Συνήθως δεν φταίτε εσείς, αλλά δυστυχώς είστε στην πρώτη γραμμή και ο πελάτης μόνο σε εσάς μπορεί να απευθύνει την δυσαρέσκειά του. Μέρος της δουλειάς σας, όπως και τόσων άλλων δουλειών που έχουν να κάνουν με πελάτες.

Επεξ/σία από BackFromHell
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 7/6/2020 στις 6:04 ΜΜ, BackFromHell είπε

Ναι οκ το πρόβλημα δεν έχω καταλάβει ποιό είναι. Δικαίωμα του καθενός είναι να καταναλώνει όσο και ότι γουστάρει κι από τη στιγμή που πληρώνει την κούριερ για την αντίστοιχη υπηρεσία διανομής, τότε τέλος συζήτησης, δεν πέφτει λόγος σε κανέναν υπάλληλο κούριερ για το αν παραγγέλνω εγώ 10 δέματα την ημέρα από τη στιγμή που ΑΓΟΡΑΖΩ και την υπηρεσία διανομής.

Το πρόβλημά σας δεν είναι η πολλή δουλειά. Αυτό ως ευλογία έπρεπε να το βλέπετε. Το πρόβλημά σας, είναι πως οι εργοδότες σας, δεν μπορούν να διαχειριστούν τον όγκο της δουλειάς κι οτι εσείς αντί να βλέπετε το δάσος (έλλειψη προσωπικού για να εξυπηρετήσεις τον όγκο παραγγελιών), βλέπετε το δέντρο (πελάτες που παραγγέλνουν ονλάιν και σας αυξάνουν τη δουλειά σας).

στην συγκεκριμενη εταιρεια που δουλευω παρθηκαν τα παρακατω μετρα για να δεις οτι οπως ειπα και στο προηγουμενο μου ποστ οτι πεφτεις εξω..Το διαστημα της καραντινας νοικιαστηκαν επιπλεον φορτηγακια  και εγινε προσληψη σε πανω απο 5-6 ατομα , τα κεντρικα της εταιρειας στειλαν επιπλεον προσωπικο στο δικο μας καταστημα για να ξεμπουκωσουν την κατασταση (σκεψου ηταν φορες που εμπενα στις αποθηκες και ηταν μεσα πανω απο 10 ατομα που τα εβλεπα πρωτη φορα) μεχρι και 2ο μαγαζι νοικιαστηκε 10 μετρα πιο διπλα για να το χρησιμοποιεισει ως αποθηκη για τα δεματα που δεν χωρανε.Οταν ολος ο πληθησμος καθετε στο σπιτι και οτι αγορες κανει τις κανει ονλινε οσο και να τραβατε τα παπαρια σας εσεις και οσο εμεις αντικειμενικα η δουλεια δεν βγαινει.Ολο το διαστημα η εταιρεια εδινε ως κινητρο στους εργαζομενουν επιπλεον πληρωμη σε καθε δεμα που θα παραδοσει για να κτλβεις μεχρι που το πηγανε..Πληρωνανε με το κομματι ταξιτζηδες να μοιρασουν δεματα , πληρωνανε ατομα απο ασφαλιστηκες εταιριες τυπου ιντερσαλονικα που ειναι με τις μηχανες να μοιρασουν δεματα..Λογια που προερχονται απο ατομο που μισει την δουλεια του ,τον εργοδοτη του και την εταιρεια γενικοτερα. 

Επεξ/σία από leechinspree
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, leechinspree είπε

στην συγκεκριμενη εταιρεια που δουλευω παρθηκαν τα παραπανω μετρα για να δεις οτι οπως ειπα και στο προηγουμενο μου ποστ οτι πεφτεις εξω..Το διαστημα της καραντινας νοικιαστηκαν επιπλεον φορτηγακια  και εγινε προσληψη σε πανω απο 5-6 ατομα , τα κεντρικα της εταιρειας στειλαν επιπλεον προσωπικο στο δικο μας καταστημα για να ξεμπουκωσουν την κατασταση (σκεψου ηταν φορες που εμπενα στις αποθηκες και ηταν μεσα πανω απο 10 ατομα που τα εβλεπα πρωτη φορα) μεχρι και 2ο μαγαζι νοικιαστηκε 10 μετρα πιο διπλα για να το χρησιμοποιεισει ως αποθηκη για τα δεματα που δεν χωρανε..Λογια που προερχονται απο ατομο που μισει την δουλεια του ,τον εργοδοτη του και την εταιρεια γενικοτερα. 

Η πραξη αποδεικνυει οτι αυτα τα μετρα που ληφθηκαν δεν αρκουσαν. Γενικα το οτι οι εταιρειες σας αποδειχτηκαν κατωτερες των περιστασεων εν μεσω COVID δεν δικαιοδοτει κανεναν σας να κατηγορει τους πελατες που αναμενομενα παραγγειλε ονλαιν παραπανω απο ποτε διοτι απλουστατα ουτε αλλη επιλογη ειχε αλλα και καθοταν παραπανω ωρα στο διαδικτυο, αρα και στα ονλαιν καταστηματα...

Και τονιζω οτι αυτο συνεβη κυριως στον κλαδο σας, διοτι αλλοι κλαδοι ανταποκριθηκαν επαρκεστατα στις αυξημενες και αιφνιδιαστηκες απαιτησεις που προεκυψαν εν μεσω COVID. Ουτε κατηγορησαν τους πελατες τους, ουτε τα φορτωσαν σε υπερκαταναλωτισμους, κοινωνια, αναδρομο Ερμη κι αλλες αηδιες...Λαβανε οσα μετρα επρεπε οταν επρεπε και ολα πηγανε καλα. Μονο με κουριερ συνεβη αυτο το ανεκδοτο και τωρα ζουμε το δευτερο ανεκδοτο να κατηγορουνται οι πελατες απο τις κουριερ αντι να δουν την καμπουρα τους πρωτα.

 

Επεξ/σία από BackFromHell
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

Η πραξη αποδεικνυει οτι αυτα τα μετρα που ληφθηκαν δεν αρκουσαν. Γενικα το οτι οι εταιρειες σας αποδειχτηκαν κατωτερες των περιστασεων εν μεσω COVID δεν δικαιοδοτει κανεναν σας να κατηγορει τους πελατες που αναμενομενα παραγγειλε ονλαιν παραπανω απο ποτε διοτι απλουστατα ουτε αλλη επιλογη ειχε αλλα και καθοταν παραπανω ωρα στο διαδικτυο, αρα και στα ονλαιν καταστηματα...

Και τονιζω οτι αυτο συνεβη κυριως στον κλαδο σας, διοτι αλλοι κλαδοι ανταποκριθηκαν επαρκεστατα στις αυξημενες και αιφνιδιαστηκες απαιτησεις που προεκυψαν εν μεσω COVID. Ουτε κατηγορησαν τους πελατες τους, ουτε τα φορτωσαν σε υπερκαταναλωτισμους, κοινωνια, αναδρομο Ερμη κι αλλες αηδιες...

αυτο που ξεχνας ειναι οτι οι εταιριες κουριερ ειναι το 3ο προσωπο στην φαση.. την σχεση πελατη-πωλητη την εχεις με το eshop και οχι με την εταιρεια κουριερ..Για τυχον καθυστερισεις και πλαφον που λες κτλπ θα πρεπε να φροντιζει το eshop οταν βλεπει την κατασταση και οχι εμεις..Οι ετερειες κουριερ εξαρχης αναγγειλαν οταν θα υπαρχουν καθυστερισεις..

Επεξ/σία από leechinspree
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, leechinspree είπε

αυτο που ξεχνας ειναι οτι οι εταιριες κουριερ ειναι το 3ο προσωπο στην φαση.. την σχεση πελατη-πωλητη την εχεις με το eshop και οχι με την εταιρεια κουριερ..Για τυχον καθυστερισεις και πλαφον που λες κτλπ θα πρεπε να φροντιζει το eshop οταν βλεπει την κατασταση και οχι εμεις..Οι ετερειες κουριερ εξαρχης αναγγειλαν οταν θα υπαρχουν καθυστερισεις..

Δεν διαφωνώ οτι καποια eshop έχουν λερωμένη τη φωλιά τους γιατί δεν επικοινωνούσαν στον κόσμο τις καθυστερήσεις παρότι είναι επί της αρχής υπεύθυνοι για την παράδοση του πακέτου.

Από την άλλη, να ξέρεις, οι αναγγελίες περί καθυστερήσεων κάτι μου λένε για τις πρώτες εβδομάδες της κρίσης, μετά όμως έπρεπε αυτό να έχει εξομαλυνθεί κι όχι να λένε οι κούριερ "α εμεις σας το έχουμε πει εδώ και τρεις μήνες γενικώς κι αορίστως οτι θα καθυστερούν τα δέματα, οπότε βγάλτε άκρη με τον αποστολέα αλλιώς καθήστε ήσυχα και μην παραγγέλνετε".

Βλέπεις σαν κούριερ οτι ο όγκος δουλειάς δεν βγαίνει με τίποτα, φέρε κι άλλο κόσμο μέσα, πάρε κι άλλα βαν, νοίκιασε ταξιτζήδες να κάνουν τους διανομείς, κάνε κάτι τέλος πάντων... Ο παραλήπτης είναι πραγματικά ο τελευταίος τροχός της αμάξης (μαζί με τον διανομέα ενδεχομένως) και δεν νοείται να τον κατηγορούμε που...παραγγέλνει/καταναλώνει για να συγκαλύψουμε την επιχειρησιακή μας ανεπάρκεια.

Επεξ/σία από BackFromHell
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...