Προς το περιεχόμενο

Courier και Ελλαδα.


elpaso1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

την παρασκευη σταλθηκε δεμα με γενικη απο Θεσσαλονικη Καστορια το δεμα απο λαθος κατεληξε λαμια και θα το παραλαβω δευτερα τωρα πως μπερδεψαν λαμια με Καστορια ενας θεος ξερει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Ρε παιδιά μπορεί να βοηθήσει κάποιος ; Από 11 του μήνα περιμένω αυτήν την παραγγελία από το hub κάθε μέρα με κοροϊδεύουν .. τι μπορώ να κάνω , είναι ένα σημαντικό δεμα C0346575-6527-4D81-9BE7-4E8FC5C3833B.jpeg.2df21d16bd7dc9d2dfcb2b7a99538366.jpegπου περίμενα μέχρι το τέλος της προηγούμενης εβδομάδας και ακόμα δεν έχει έρθει .. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Makka είπε

Ρε παιδιά μπορεί να βοηθήσει κάποιος ; Από 11 του μήνα περιμένω αυτήν την παραγγελία από το hub κάθε μέρα με κοροϊδεύουν .. τι μπορώ να κάνω , είναι ένα σημαντικό δεμα C0346575-6527-4D81-9BE7-4E8FC5C3833B.jpeg.2df21d16bd7dc9d2dfcb2b7a99538366.jpegπου περίμενα μέχρι το τέλος της προηγούμενης εβδομάδας και ακόμα δεν έχει έρθει .. 

Εμένα ήταν από 11 στο hub και σήμερα εμφανίστηκε στην περιοχή μου προς παράδοση! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχει καταφερει κανεις να δικαιωθει και να παρει αποζημιωση απο καποια εταιρεια "ταχυμεταφορων"; . Τους  εχω ηδη στειλει εμαιλ σχετικα με μη τηρηση των κανονων απο την πλευρα τους και αναμενω την απαντηση τους ή μη για να κανω καταγγελια στην εεετ.

 συγκεκριμενα για :

 α) μη τηλεφωνικη επικοινωνια με τον αποστολέα ή τον παραλήπτη, εφόσον αντιμετωπίζει δυσκολίες στην επίδοση και εφόσον έχουν δηλωθεί τα τηλέφωνα επικοινωνίας. (Δεν επικοινωνησαν μαζι μας γιατι οπως μας ανεφεραν δεν ειναι υποχρεωμενοι οι οδηγοι να καλουν γιατι εχουν προσωπικα τηλεφωνα και οχι εταιρικα.)

β)για μη προγραμματισμο τουλάχιστον δεύτερης προσπάθειας επίδοσης του αντικειμένου στον παραλήπτη, (Εχει βγαλει εντολη λεει η "μαμα¨ εταιρεια για μη προγραμματισμο δευτερης, αλλα κατοπιν επικοινωνιας με την "μαμα" εταιρεια μας ανεφεραν τηλεφωνικα οτι θα "προσπαθησουν  να πεισουν" το υποκαταστημα για δευτερη αποστολη.)

γ) για μη φυλαξη του ταχυδρομικόυ αντικείμενου για διάστημα έξι (6) μηνών από την τελευταία αποτυχημένη προσπάθεια επίδοσης αυτού. (Μας ανεφεραν οτι το αντικειμενο θα παραμεινει στο υποκαταστημα για 5 εργασιμες μονο.)

 

    

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tρίτη απόγευμα έδωσε το κατάστημα το πακέτο μου στην ACS και Παρασκευή πρωί παρέλαβα Χανιά. Και με αυτή τη κούριερ δεν υπήρξε καθυστέρηση οπότε επιβεβαιώνεται ο κανόνας που θέλει τεράστιες καθυστερήσεις στην Αθήνα και όχι επαρχία.

Υ.Γ. Δε ξέρω αν έφταιγε ότι ήταν αντικαταβολή και βιάζονταν να πληρωθούν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μετά από αρκετές ημέρες στο περίμενε και υπερβολικά πολλά τηλεφωνήματα για να μάθω που βρίσκεται τελικά το δέμα μου , παραδέχθηκαν ότι το δέμα μου έχει κλαπεί ή χαθεί ! Τόσες μέρες αναμονής και να με έχουν από μέρα σε μερα στο ότι το δέμα θα έρθει αύριο το παραδέχτηκαν ! Καταραμένη acs ότι χειρότερο σε ταχυμεταφορική 

Επεξ/σία από Makka
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Οι τρεις τελευταίες παραδόσεις, πάντως, έγιναν από ανθρώπους των καταστημάτων/εταιριών από όπου περίμενα τα δέματα.

Τον πρώτο, τον άφησα να φύγει και δεν ρώτησα, αλλά τη δεύτερη φορά μου έκανε εντύπωση ρώτησα πώς κι έτσι, το ίδιο και την τρίτη. Από εκδοτικό που είπαν πως είχαν θέμα με καθυστερήσεις σε δέματα που πίεζαν οι προθεσμίες για εξωτερικό και δεν ήθελαν να το ρισκάρουν, ενώ από το ένα κατάστημα ότι έχουν φάει πολλές ακυρώσεις παραγγελιών στον απόηχο της "αναστάτωσης" και πλέον αν είσαι κοντά (είναι σε γειτονικό δήμο, πολύ κοντά μας) τα φέρνουν οι ίδιοι. Προφανώς, επαρχία τα δίνουν σε κούριερ, αλλά επαρχία (το είχα γράψει από καιρό) δεν φαίνεται να υπήρξε τόσο μεγάλο πρόβλημα όσο στο λεκανοπέδιο και τη Θεσσαλονίκη.

Πάντως, παρά τις τεράστιες καθυστερήσεις, δεν έχασα κάτι, ίσως να στάθηκα τυχερός. Τους λογαριασμούς τους λαμβάνω όλους ηλεκτρονικά, πλην ΕΥΔΑΠ που την έχω πάγια εντολή, οπότε απλά τσεκάρω στην τράπεζα ότι έγινε η δέσμευση του ποσού.

Πρόβλημα εξακολουθώ να έχω στις παραδόσεις δεμάτων, "παράθυρο" παραλαβής 10 με 3 (τρομερό παράθυρο, όλη μέρα να είσαι απίκο πότε θα έρθουν), οπότε πηγαίνω και τα δίνω μόνος μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά το έχω χρόνια σαν παράπονο/ενόχληση, οπότε το θέτω ως ερώτημα: γιατί ακόμη το σύστημα ταχυμεταφορών μας στην Ελλάδα είναι κολλημένο στην αυτοπρόσωπη παράδοση;

Στο Βέλγιο π.χ. όπου ζούσα αν δεν σε έβρισκαν σπίτι θα παρέδιδαν το δέμα σε κάποιο κομμωτήριο ή φούρνο ή ψιλικατζίδικο, απ' όπου μπορούσα αργότερα να πάω να μαζέψω το δέμα μου όποια ώρα με βόλευε. Πέραν του ότι στην Ελλάδα καίνε παραπάνω βενζίνη για να καταφέρουν να παραδώσουν (οι γνωστές 3 απόπειρες παράδοσης), κάνουν και την ζωή των παραληπτών δύσκολη, ιδίως των εργαζομένων. Θα συνέφερε πολύ περισσότερο τις εταιρίες να συμβάλλονται έναντι κάποιου αντιτίμου με επιχειρήσεις της γειτονιάς που θα παραλαμβάνουν δέματα. 

Δεν ξέρω αλλά το βρίσκω χειρότερη ποιότητα ζωής που δεν έχουμε ακόμη αυτό το σύστημα στην Ελλάδα.

Επεξ/σία από Μενέξενος
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν είναι να το πάρεις από ψιλικατζιδικο ή φούρνο, πας και το παίρνεις από το κατάστημα του κουριερ. Αυτό γίνεται και σήμερα. Δεν βλέπω πώς βελτιώνεται η ποιότητα ζωής αν πρέπει να αναζητάς το δέμα σου σε παρακείμενα καταστήματα (που μπορεί και να μην έχεις μπει ποτέ σου μέσα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παραγγελία ξεκίνησε προχτές 18-5-2020 από Αθήνα με acs από το hub διαλογής Π. Ράλλη για Λάρισα. Έκτοτε καμία μεταβολή στο tracking, το θεωρείτε φυσιολογικό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο Κρητη έστειλα Γερμάνια ενα πακέτο 08/05 και στο τρακινγκ έχει κολλήσει απο 11/05 στην Π.Ραλλη χωρίς νεα ενημέρωση  ακόμα και τώρα που γράφω το μήνυμα αυτό .

Παραδόξως το δέμα παραδόθηκε στον προορισμό του 18/05 .

Φαντάζομαι δεν θα εχεις θεμα , απλα τα συστήματα τους ειναι σάπια .

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού έφυγε από Αθήνα, ίσως στη Γερμανία να μην είχαν σύστημα tracking. Εδω όμως πάντα το επόμενο πρωι εμφανιζόταν στο σύστημα όποτε έρχοταν πακέτο στη Λάρισα. Τώρα να έχει τέτοιο φόρτο εργασίας λόγο κορονοιού και ήδη είναι η 3η μέρα, δεν ξέρω με αγχώνει γι αυτό ρώτησα αν έχει κάποιος άλλος τώρα πρόσφατη εμπειρία..  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...