Προς το περιεχόμενο

Courier και Ελλαδα.


elpaso1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, BackFromHell είπε

Δεν διαφωνώ οτι καποια eshop έχουν λερωμένη τη φωλιά τους γιατί δεν επικοινωνούσαν στον κόσμο τις καθυστερήσεις παρότι είναι επί της αρχής υπεύθυνοι για την παράδοση του πακέτου.

Από την άλλη, να ξέρεις, οι αναγγελίες περί καθυστερήσεων κάτι μου λένε για τις πρώτες εβδομάδες της κρίσης, μετά όμως έπρεπε αυτό να έχει εξομαλυνθεί κι όχι να λένε οι κούριερ "α εμεις το είπαμε οτι θα καθυστερούν τα δέματα, βγάλτε άκρη με τον αποστολέα αμά δε σας αρέσει". Βλέπεις σαν κούριερ οτι ο όγκος δουλειάς δεν βγαίνει με τίποτα, φέρε κι άλλο κόσμο μέσα, πάρε κι άλλα βαν, νοίκιασε ταξιτζήδες να κάνουν τους διανομείς, κάνε κάτι τέλος πάντων... Ο παραλήπτης είναι πραγματικά ο τελευταίος τροχός της αμάξης (μαζί με τον διανομέα ενδεχομένως) και δεν νοείται να τον κατηγορούμε που...παραγγέλνει/καταναλώνει για να συγκαλύψουμε την επιχειρησιακή μας ανεπάρκεια.

δες λιγο το προηγουμενο ποστ μου εκανα edit σε αυτα που λες περι ταξιτζηδες κτλπ σου απανταω εκει..Και οχι φιλε , στην καραντινα καθε 2 βδομαδες περναν ολο και πιο αυστηρα μετρα..κλειδωναν ολο και πιο αυστηρα τον κοσμο μεσα μεχρι που στο τελος κλεισαν τα παντα και απαγορευσαν την κυκλοφορια , η κατασταση γινοταν βδομαδα με την βδομαδα χειροτερη και οχι προς το καλυτερο..Η δουλεια χτιζονταν δεν ξελαφρωνε.. οσα μετρα και να παρεις οταν καλεισε στο ξαφνικο να εξυπηρετησεις ολον τον πληθυσμο τις ελλαδας και της εμπορικες του αναγκες δεν βγαινει..(Ειμαι οσο πιο αντικειμενικος μπορω πραγματικα δεν εχω να κερδισω τιποτα , προσπαθω απλα να σου δειξω την αλλη μερια του νομισματος)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

3 ώρες πριν, leechinspree είπε

δες λιγο το προηγουμενο ποστ μου εκανα edit σε αυτα που λες περι ταξιτζηδες κτλπ σου απανταω εκει..Και οχι φιλε , στην καραντινα καθε 2 βδομαδες περναν ολο και πιο αυστηρα μετρα..κλειδωναν ολο και πιο αυστηρα τον κοσμο μεσα μεχρι που στο τελος κλεισαν τα παντα και απαγορευσαν την κυκλοφορια , η κατασταση γινοταν βδομαδα με την βδομαδα χειροτερη και οχι προς το καλυτερο..Η δουλεια χτιζονταν δεν ξελαφρωνε.. οσα μετρα και να παρεις οταν καλεισε στο ξαφνικο να εξυπηρετησεις ολον τον πληθυσμο τις ελλαδας και της εμπορικες του αναγκες δεν βγαινει..(Ειμαι οσο πιο αντικειμενικος μπορω πραγματικα δεν εχω να κερδισω τιποτα , προσπαθω απλα να σου δειξω την αλλη μερια του νομισματος)

Το αστειο ειναι πως πειραν ατομα και μετα ισως τα διωξαν. Δε γινεται να εχεις 6 πχ μηχανακια και για να καλυψεις 1000 δεματα τη μερα . Και ιδιως σε πολεις π πανε δρομολογια σε χωρια 1 κουριερ να κουβαλα τη μιση αποθηκη ειναι πονος. αστα να παν . Τουλαχιστον εξομαλυνθηκε η κατασταση τωρα πιστευω .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, apos2008 είπε

Το αστειο ειναι πως πειραν ατομα και μετα ισως τα διωξαν. Δε γινεται να εχεις 6 πχ μηχανακια και για να καλυψεις 1000 δεματα τη μερα . Και ιδιως σε πολεις π πανε δρομολογια σε χωρια 1 κουριερ να κουβαλα τη μιση αποθηκη ειναι πονος. αστα να παν . Τουλαχιστον εξομαλυνθηκε η κατασταση τωρα πιστευω .

εχει στρωσει ισχιει να δω τι θα κανουν τωρα με τους "περισευουμενους" της υποθεσης ^^

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν γράφετε πως η κατάσταση εξομαλύνθηκε εννοείτε πως οι πελάτες δεν κάνουνε τόσο πολλές online αγορές (και άρα η δουλειά δεν είναι τόσο εντατική για τα ΕΛΤΑ και τις εταιρίες courier) ή πως έχουνε αδειάσει γενικά οι αποθήκες και άρα η μεταφορά των πακέτων θα έπρεπε να είναι τώρα πια άμεση;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, megaloser είπε

Όταν γράφετε πως η κατάσταση εξομαλύνθηκε εννοείτε πως οι πελάτες δεν κάνουνε τόσο πολλές online αγορές (και άρα η δουλειά δεν είναι τόσο εντατική για τα ΕΛΤΑ και τις εταιρίες courier) ή πως έχουνε αδειάσει γενικά οι αποθήκες και άρα η μεταφορά των πακέτων θα έπρεπε να είναι τώρα πια άμεση;

Εδω τουλαχιστον που ειμαι εγω(επαρχιακη πολη) ειναι πια σε νορμαλ επιπεδα .Τα ΚΔ στην αθηνα ηταν τιγκα ολο αυτο το καιρο . Αθηνα-Θεσ/νικη δε ξερω τι γινεται. Αλλα απο οτι ακουω προς πειραια μερια ειχαν θεματα στις παραδωσεις με καποια που ειχαμε στηλει .

Επεξ/σία από apos2008
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, leechinspree είπε

στην συγκεκριμενη εταιρεια που δουλευω παρθηκαν τα παραπανω μετρα για να δεις οτι οπως ειπα και στο προηγουμενο μου ποστ οτι πεφτεις εξω..Το διαστημα της καραντινας νοικιαστηκαν επιπλεον φορτηγακια  και εγινε προσληψη σε πανω απο 5-6 ατομα , τα κεντρικα της εταιρειας στειλαν επιπλεον προσωπικο στο δικο μας καταστημα για να ξεμπουκωσουν την κατασταση (σκεψου ηταν φορες που εμπενα στις αποθηκες και ηταν μεσα πανω απο 10 ατομα που τα εβλεπα πρωτη φορα) μεχρι και 2ο μαγαζι νοικιαστηκε 10 μετρα πιο διπλα για να το χρησιμοποιεισει ως αποθηκη για τα δεματα που δεν χωρανε.Οταν ολος ο πληθησμος καθετε στο σπιτι και οτι αγορες κανει τις κανει ονλινε οσο και να τραβατε τα παπαρια σας εσεις και οσο εμεις αντικειμενικα η δουλεια δεν βγαινει.Ολο το διαστημα η εταιρεια εδινε ως κινητρο στους εργαζομενουν επιπλεον πληρωμη σε καθε δεμα που θα παραδοσει για να κτλβεις μεχρι που το πηγανε..Πληρωνανε με το κομματι ταξιτζηδες να μοιρασουν δεματα , πληρωνανε ατομα απο ασφαλιστηκες εταιριες τυπου ιντερσαλονικα που ειναι με τις μηχανες να μοιρασουν δεματα..Λογια που προερχονται απο ατομο που μισει την δουλεια του ,τον εργοδοτη του και την εταιρεια γενικοτερα. 

Ο εργοδότης σου δεν είδα να αρνείται να παραλάβει τις παραγγελίες του κάθε eshop, με συνέπεια και κατάντια να ταλαιπωρήσει εσένα, εμένα αλλά και το συνεργάτη του (eshop). Οι εταιρείες κούριερ στο ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥΣ αποδείχθηκαν κατώτερες των περιστάσεων και δεν φταίει κανένας καταναλωτής. 

Υπήρξαν πολλοί άλλοι κλάδοι που αντιμετώπισαν έκτακτες καταστάσεις και με κάποιο τρόπο τις διαχειρίστηκαν. Δεν υπήρξε καμία διαχείριση στις κούριερ, τέλος. 

Όσον αφορά στο κομμάτι που κάποιοι ανέφεραν ότι έρχονταν για 2 μέρες άτομα και έφευγαν, αν πλήρωναν καλύτερα δεν θα έφευγαν. Αλλά επειδή γνωριζω από φίλο μου τις συνθήκες υπό τις οποίες εργάζεστε, εγώ να δώσω χαράς στο κουράγιο το δικό σου που δεν έχεις φύγει ακόμα. Όσο όμως και να παινέψω το δικό σου κουράγιο, δεν παύει να θεωρώ τις κούεριερ ως τον αδύναμο κρίκο του Ελληνικού eCommerce. 

Γι'αυτό και όπως έχω ξαναπεί και σε άλλα threads, παρόλο που είμαι στον χώρο επαγγελματικά και ζω από αυτόν, όσες φορές μπορώ θα προτιμήσω είτε τις μεγάλες αλυσίδες που είναι σχεδόν δίπλα μου (ως κάτοικος Αθήνας έχει ένα πλαίσιο σχεδόν όπου κοιτάξεις), είτε κάποιο μικρότερο μαγαζί από το οποίο όμως μπορώ να περάσω και να πάρω την παραγγελία μου ο ίδιος.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, polaki είπε

Ο εργοδότης σου δεν είδα να αρνείται να παραλάβει τις παραγγελίες του κάθε eshop, με συνέπεια και κατάντια να ταλαιπωρήσει εσένα, εμένα αλλά και το συνεργάτη του (eshop). Οι εταιρείες κούριερ στο ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥΣ αποδείχθηκαν κατώτερες των περιστάσεων και δεν φταίει κανένας καταναλωτής. 

Υπήρξαν πολλοί άλλοι κλάδοι που αντιμετώπισαν έκτακτες καταστάσεις και με κάποιο τρόπο τις διαχειρίστηκαν. Δεν υπήρξε καμία διαχείριση στις κούριερ, τέλος. 

Όσον αφορά στο κομμάτι που κάποιοι ανέφεραν ότι έρχονταν για 2 μέρες άτομα και έφευγαν, αν πλήρωναν καλύτερα δεν θα έφευγαν. Αλλά επειδή γνωριζω από φίλο μου τις συνθήκες υπό τις οποίες εργάζεστε, εγώ να δώσω χαράς στο κουράγιο το δικό σου που δεν έχεις φύγει ακόμα. Όσο όμως και να παινέψω το δικό σου κουράγιο, δεν παύει να θεωρώ τις κούεριερ ως τον αδύναμο κρίκο του Ελληνικού eCommerce. 

Γι'αυτό και όπως έχω ξαναπεί και σε άλλα threads, παρόλο που είμαι στον χώρο επαγγελματικά και ζω από αυτόν, όσες φορές μπορώ θα προτιμήσω είτε τις μεγάλες αλυσίδες που είναι σχεδόν δίπλα μου (ως κάτοικος Αθήνας έχει ένα πλαίσιο σχεδόν όπου κοιτάξεις), είτε κάποιο μικρότερο μαγαζί από το οποίο όμως μπορώ να περάσω και να πάρω την παραγγελία μου ο ίδιος.

welcome to καπιταλισμο μπρο , εγω μαζι σου ειμαι.. αλλα ρεαλιστικα τωρα ξερεις κανεναν εργοδοτη που θα γυρνουσε την πλατη σε μια καιρικη χρυση ευκαιρια σαν και αυτη του COVID? οι ανθρωποι ειναι στην μπιζνα για το κασερι οχι για να τελεσουν κοινωνικο εργο ροφλμαο με τα επιχειρηματα σας δλδ..  ανοιγεις μεγαλη κουβεντα και θα βγουμε offtopic.

Επεξ/σία από leechinspree
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, leechinspree είπε

welcome to καπιταλισμο μπρο , εγω μαζι σου ειμαι.. αλλα ρεαλιστικα τωρα ξερεις κανεναν εργοδοτη που θα γυρνουσε την πλατη σε μια καιρικη χρυση ευκαιρια σαν και αυτη του COVID? οι ανθρωποι ειναι στην μπιζνα για το κασερι οχι για να τελεσουν κοινωνικο εργο ροφλμαο με τα επιχειρηματα σας δλδ..  ανοιγεις μεγαλη κουβεντα και θα βγουμε offtopic.

Όχι φίλε μου δεν περίμενα ρεαλιστικά να γυρνούσαν καμία πλάτη. Αλλά δεν πιστεύω και αυτοί να περίμεναν ρεαλιστικά ότι δεν θα τους κατεβάζει καντίλια πρωί βράδυ το πανελλήνιο, έτσι δεν είναι; Και όπως είπα και προηγουμένως, ταλαιπώρησε εσένα ως εργαζόμενο πρωτίστως, και εμένα ως πελάτη. Ο ένας και μοναδικός υπαίτιος αυτής της κατάντιας είναι το management όλων των εταιρειών κούριερ. 

Για να μην το κουράζουμε, ο κλάδος αποδείχθηκε εντελώς ανεπαρκής και δυστυχώς δεν υπάρχει κανένα φως στο τούνελ ακόμα και με την αύξηση των τιμών. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια γεια σας εχω παραγγειλει απο 28/5 δεμα απο αγγλια με royal mail. Το tracking λεει ακομα οτι φευγει... Ποσο μπορει να κανει δηλαδη? Συνηθως απο royal mail ερχονταν το πολυ σε μια εβδομαδα.

28/5/2020, 09:58:00 UNITED KINGDOM DEPARTURE FROM OUTWARD OFFICE OF EXCHANGE
28/5/2020, 05:47:00 UNITED KINGDOM

POSTING/COLLECTION

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 8/6/2020 στις 12:35 ΠΜ, polaki είπε

Οι εταιρείες κούριερ στο ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥΣ αποδείχθηκαν κατώτερες των περιστάσεων και δεν φταίει κανένας καταναλωτής. 

Εχεις καταλαβει πιστευω οτι οτι οι κουριερ κληθηκαν να φερουν εις περας ενα σχεδιο που ηταν ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ  για τον καθε ενα μας,ετσι;

Για να καλυφθει η ζητηση,καθως ΟΛΟΙ παρηγγελναν οτι χρειαζοντουσαν online,θα επρεπε να μιλησουμε για τεραστιες αποθηκες, για ενα στρατο εργαζομενων και για αγορα ενος ΣΤΟΛΟΥ οχηματων,που μετα ολα αυτα, δε θα μπορουσαν ετσι  απλα να εξαφανιστουν.Δε μιλαμε για προσληψεις 4-5 ατομων,αλλα δεκαδων,ουτε για αγορες 1-2 βαν και παπιων.

Μιλαμε για χιλιαδες αγορες τη μερα,ενω σε μια νορμαλ περιοδο τα δεματα που φτανουν καθημερινα σε μια επαρχιακη πολη ηταν τουλαχιστον 1000 σε καθε αποθηκη.

Δεν μπορειτε να καταλαβετε ουτε τι εγινε,ουτε και ποσο αδιανοητο ηταν το να λειτουργησει ομαλα το ολο πραμα,καθως ηταν κατι ΠΡΩΤΟΓΝΩΡΟ για τον ΠΛΑΝΗΤΗ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
8 hours ago, talibanakos said:

Δεν μπορειτε να καταλαβετε ουτε τι εγινε,ουτε και ποσο αδιανοητο ηταν το να λειτουργησει ομαλα το ολο πραμα,καθως ηταν κατι ΠΡΩΤΟΓΝΩΡΟ για τον ΠΛΑΝΗΤΗ.

Παίζει να έχει γραφτεί άλλες 2-3 φορές τουλάχιστον, αλλά θα υπήρχε κατανόηση της κατάστασης αν ΠΡΙΝ την καραντίνα λειτουργούσαν όλες οι εταιρείες courier ρολόι.

Από την στιγμή όμως που δεν λειτουργούσαν "άψογα" ούτε στα εύκολα, γιατί να κατανοήσει την κατάσταση ένας πελάτης που έχει φάει ταλαιπωρία και πριν?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 10/6/2020 στις 3:37 ΜΜ, Omnigr είπε

Παιδια γεια σας εχω παραγγειλει απο 28/5 δεμα απο αγγλια με royal mail. Το tracking λεει ακομα οτι φευγει...

     
     

Την ίδια εμπειρία ζούμε, δύο δέματα με tracking, 1 από αγγλία (royal mail) και 1 από ισπανία (correos, κοντεύει ένας μήνας), και τα δύο χάνονται μόλις μπαίνουνε στην ελλάδα..
Ακόμα δύο δέματα απο αγγλία (επίσης royal mail) προς εμένα χωρίς tracking αγνοούνται, 2± μήνες το κάθε ένα. Φαντάζομαι είχανε την ίδια ατυχία, τα θεωρώ χαμένα πια.

Επεξ/σία από megaloser
Προσέθεσα μικρές πληροφορίες
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Thresh είπε

Παίζει να έχει γραφτεί άλλες 2-3 φορές τουλάχιστον, αλλά θα υπήρχε κατανόηση της κατάστασης αν ΠΡΙΝ την καραντίνα λειτουργούσαν όλες οι εταιρείες courier ρολόι.

Από την στιγμή όμως που δεν λειτουργούσαν "άψογα" ούτε στα εύκολα, γιατί να κατανοήσει την κατάσταση ένας πελάτης που έχει φάει ταλαιπωρία και πριν?

Παιζει να βλεπω να κλαιγονται και να λενε τα ιδια 20 φορες τη μερα,οποτε γιατι να μην τα ξαναπω και εγω;

Και το πριν με το μετα ειναι 2 εντελως διαφορετικες καταστασεις.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
2 minutes ago, talibanakos said:

Παιζει να βλεπω να κλαιγονται και να λενε τα ιδια 20 φορες τη μερα,οποτε γιατι να μην τα ξαναπω και εγω;

Και το πριν με το μετα ειναι 2 εντελως διαφορετικες καταστασεις.

Δεν θα αλλάξει κάτι, το βεβαρημένο "ποινικό μητρώο" των εταιρειών courier θέλει τρελή δουλειά για να σβηστεί.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...