Προς το περιεχόμενο

Courier και Ελλαδα.


elpaso1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

31 λεπτά πριν, GiorgosT είπε

Ξεφτίλα. Αντί να το βουλώσει και να τα μαζέψει πάει να βγει κι από πάνω. Αλλά τι να περιμένει κανείς από τον πρόεδρο του ΣΕΒ...

Πρώην πρόεδρο του ΣΕΒ και ιδρυτή του Ομίλου Quest, που έχει μέσα τις παρακάτω εταιρείες...91565732_824927554665983_1774932635647213568_n.png?_nc_cat=109&_nc_sid=b96e70&_nc_eui2=AeHBII7hBBNWrUNUGQPNQiB1U0LQ03X3B1Tjs7O8uFvTgunyAxP_dp_QMy4YAX226l6suvDtXU_TQigSGPeXmQedIZorGDg3nCUlhTH720kj5w&_nc_ohc=ZzBeFgTOpiwAX8EMHqY&_nc_ht=scontent.fath3-3.fna&oh=05a7a7f74fdcb12fcc33743f68c4b409&oe=5EADC732

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

6 ώρες πριν, Questioner είπε

Επικοινώνησα μαζί τους και με ενημέρωσαν ότι θα το παραλάβουν από Δευτέρα. Καλά κρασιά.

Εγώ αναγκάστηκα να πάω από εκεί και μου είπαν πως μπορεί να κολλήσει το δέμα πάνω από βδομάδα στο κέντρο διαλογής - αρα τα περί καλών και κακών υποκαταστημάτων δεν ισχύουν. Από το Πλαίσιο επιμένουν πως αφού το έδωσαν στη Γενική δεν έχουν ευθύνη και συνεχίζουν να υπόσχονται στο σάιτ παράδοση σε 2-3 εργάσιμες - άρα είναι απατεώνες. Προσωπικά νομίζω πως η καλύτερη αντίδραση είναι:

1. Να μην αγοράσω στο εξής ούτε καρφίτσα από τους απατεώνες.

2. Στο εξής μόνο με αντικαταβολή ώστε να μπορώ να αρνηθώ εύκολα τη χρέωση.

3. Να αποφεύγω τα eshop που στέλνουν με Γενική - καλά αυτό το έκανα ήδη απλά σε αυτή την περίπτωση νόμιζα πως κάνουν τις παραδόσεις οι ίδιοι ενώ αυτοί μου επεφύλαξαν μία έκπληξη.

4. Καταγγελίες όπου προλάβω.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, lumghalghs είπε

Από το Πλαίσιο επιμένουν πως αφού το έδωσαν στη Γενική δεν έχουν ευθύνη

Το πρόβλημα είναι ότι αυτές τις εξυπνάδες συνήθως τις λένε κάτι εξυπνάκηδες τύποι ή κάτι δήθεν καπάτσες τύπισσες του τηλεφωνικού κέντρου, προφορικά. Γιατί δεν στα στέλνουν και γραπτώς ή καλύτερα γιατί δεν το αναφέρουν στους όρους εφαρμοζόμενης πολιτικής τους; Προφανώς γιατί θα το κάνει ο οποιοσδήποτε σημαία μετά, σε σαιτ όπως αυτό καλή ώρα.

Ενώ με τα προφορικά, έχουν το σκαλοπάτι του τύπου "δεν ξέρω τι σας είπε ο συνάδελφος αλλά δεν ισχύει κάτι τέτοιο" (περίπτωση σπασίκλα, που δείχνει πόσο προσεκτικός ήταν στα σεμινάρια εκπαίδευσης)  ή "αποκλείεται να σας έχει πει κάτι τέτοιο κάποιος δικός μας υπάλληλος" (η κλασική περίπτωση του "καλού" προϊστάμενου, που καλύπτει τον συνάδελφο όχι λόγω καλοσύνης, αλλά επειδή ελπίζει να φυλάξουν κάποτε και με τον ίδιο τρόπο, τον δικό του κ%λο).

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ισως offtopic αλλα εχει παραγγειλει καποιος προσφατα απο αμαζον uk?Εχει καθυστερισεις η ερχονται κανονικα?Με express λεει θα το εχω Τεταρτη 8/4.Παιζει κατι τετοιο ή θα ερθει σε κανα μηνα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε

 

 

13 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε

Το πρόβλημα είναι ότι αυτές τις εξυπνάδες συνήθως τις λένε κάτι εξυπνάκηδες τύποι ή κάτι δήθεν καπάτσες τύπισσες του τηλεφωνικού κέντρου, προφορικά. Γιατί δεν στα στέλνουν και γραπτώς ή καλύτερα γιατί δεν το αναφέρουν στους όρους εφαρμοζόμενης πολιτικής τους; Προφανώς γιατί θα το κάνει ο οποιοσδήποτε σημαία μετά, σε σαιτ όπως αυτό καλή ώρα.

Ενώ με τα προφορικά, έχουν το σκαλοπάτι του τύπου "δεν ξέρω τι σας είπε ο συνάδελφος αλλά δεν ισχύει κάτι τέτοιο" (περίπτωση σπασίκλα, που δείχνει πόσο προσεκτικός ήταν στα σεμινάρια εκπαίδευσης)  ή "αποκλείεται να σας έχει πει κάτι τέτοιο κάποιος δικός μας υπάλληλος" (η κλασική περίπτωση του "καλού" προϊστάμενου, που καλύπτει τον συνάδελφο όχι λόγω καλοσύνης, αλλά επειδή ελπίζει να φυλάξουν κάποτε και με τον ίδιο τρόπο, τον δικό του κ%λο).

Δεν μίλησα προφορικά

"..Εμεις έχουμε αποστείλει την παραγγελία εδώ και δύο μέρες. Προφανώς ο μεταφορέας έχει μεγάλο όγκο παραγγελιών και ακολουθεί σειρά προτεραιότητας. Σαν ΠΛΑΙΣΙΟ ,όπως και οποιαδήποτε εταιρεία,δεν μπορουμε να επισπεύσουμε τις διαδικασίες αυτές καθώς τα κούριερ δεν είναι δικοί μας υπάλληλοι, αλλά ξεχωριστή εταιρεία...."

8 λεπτά πριν, kostaskontis είπε

ισως offtopic αλλα εχει παραγγειλει καποιος προσφατα απο αμαζον uk?Εχει καθυστερισεις η ερχονται κανονικα?Με express λεει θα το εχω Τεταρτη 8/4.Παιζει κατι τετοιο ή θα ερθει σε κανα μηνα?

Θα έρθει σε κάνα μήνα. Ούτε αυτοί λένε τίποτα για καθυστερήσεις λόγω συνθηκών?

Επεξ/σία από lumghalghs
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, lumghalghs είπε

Θα έρθει σε κάνα μήνα. Ούτε αυτοί λένε τίποτα για καθυστερήσεις λόγω συνθηκών?

ολα τα ευρωπαικα αμαζον δεν λενε ημερομηνια παραδοσης,μονο το uk εχει ακριβης ημερομηνία. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, kostaskontis είπε

ολα τα ευρωπαικα αμαζον δεν λενε ημερομηνια παραδοσης,μονο το uk εχει ακριβης ημερομηνία. 

Και το γερμανικό τα ίδια λέει. Πάντως τους είχε πάρει σχεδόν ένα μήνα να μου στείλουν την περίοδο των Χριστουγέννων (όχι express όμως), τώρα θα είναι πολύ χειρότερα.

Επεξ/σία από lumghalghs
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι εταιρείες κούριερ στην Ελλάδα λειτουργούν καλύτερα και δουλεύουν περισσότερο σε σχέση με τις μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες (Αγγλία,Γαλλία,Γερμανία) δείτε και τα στατιστικά και θα δείτε την αλήθεια.Στην Ελλάδα εξυπηρετείστε άμεσα και βρίζετε και από πάνω...αν ζούσατε στην Γερμανία δεν θα βγάζατε τσιμουδιά.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, lumghalghs είπε

"..Εμεις έχουμε αποστείλει την παραγγελία εδώ και δύο μέρες. Προφανώς ο μεταφορέας έχει μεγάλο όγκο παραγγελιών και ακολουθεί σειρά προτεραιότητας. Σαν ΠΛΑΙΣΙΟ ,όπως και οποιαδήποτε εταιρεία,δεν μπορουμε να επισπεύσουμε τις διαδικασίες αυτές καθώς τα κούριερ δεν είναι δικοί μας υπάλληλοι, αλλά ξεχωριστή εταιρεία...."

Ήρθε η ώρα λοιπόν, να το κάνεις μπαντιέρα (μόλις το έκανες δηλαδή). Σαφώς και είναι δική τους ευθύνη η επιλογή των συνεργατών. Εσύ σαν καταναλωτής ζήτησες να παραλάβεις σπίτι μια παραγγελία και αυτοί σου απάντησαν καταφατικά (σε 2-3 μέρες  πόσες είπες). Αν θεωρούν ότι ο συνεργάτης τους δεν μπορεί να το φέρει εις πέρας, το πρόβλημα είναι δικό τους, εσωτερικό και δεν αφορά εσένα.

Αυτοί μπορεί να συνεργάζονται με τον μπαρμπαγιάννη της γειτονιάς, δεν σημαίνει ότι εσύ πρέπει να τον αναζητήσεις. Εσύ με το Πλαίσιο μίλησες, σε αυτό πλήρωσες και από αυτό αξιώνεις πράγματα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα συμφωνησω οτι η κυρια ευθυνη ανηκει στα καταστηματα. Εγω δεν εχω συμφωνησει με την ΑCS και με καμια ACS, με το καταστημα συμφωνησα . H συμφωνια μου για παραδοση ενος προβλεπομενου χρονου ειναι με το καταστημα. Αν, για τον οποιονδηποτε λογο, το προιον δεν φτασει στην ωρα του εμενα δε μπορει να με απασχολει αν η μεταφορικη εχει ογκο να παραδωσει η να διαλεξω αυτη που δεν εχει ογκο η να βρω το καταστημα στην περιοχη μου που εξυπηρετει σωστα. Αυτα ειναι αστεια πραγματα.

Και οταν εκ των προτερων, το καταστημα μεσω του συνεργατη σαφως και ξερει τι συμβαινει αυτη την περιοδο, αλλα συνεχιζει να υποσχεται παραδοση σε 1-2 εργασιμες, εκει υπαρχει δολος,παραπλανηση πειτε το οπως θελετε. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Γενική Ταχυδρομική φλερτάρει με καταγγελία.  Η τακτική τους είναι γνωστή, με διάφορα τερτίπια να σε αναγκάσουν να περάσεις από το κατάστημα να παραλάβεις. Αυτή όμως η κοροϊδια έχει γίνει επικίνδυνη όταν αναγκάζεσαι να στέκεσαι σε ουρές σε τέτοια περίοδο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δόλος υπάρχει σε κάθε περίπτωση, όταν αναφέρει γραπτώς ότι παραδίδεται σε τόσες ημέρες και μετά ρίχνει το μπαλάκι αλλού. Δηλαδή, διαφημίζει μια πιο γρήγορη υπηρεσία (προμήθεια προϊόντος από αποθήκες, συσκευασία, αποστολή και παράδοση) εν συγκρίσει με άλλα καταστήματα, προσελκύει καταναλωτικό κοινό, αλλά την ίδια στιγμή επιρρίπτει τις ευθύνες στον συνεργάτη.

Και μια πρόσφατη εμπειρία από το Amazon.co.uk (10ος 2019) : παραγγελία (Bluetooth ακουστικά JBL) είχε μια συγκεκριμένη ημερομηνία ως καταληκτική παράδοση. Η παράδοση δεν έγινε και την επόμενη ακριβώς, επικοινώνησα τηλεφωνικά μαζί τους. Αμέσως μου έκαναν refund τα μεταφορικά (που για Ελλάδα ήταν τα ΕΛΤΑ), ζητώντας 1000 συγγνώμη. Θα μπορούσαν κάλλιστα λοιπόν και αυτοί, ως μεγάλος παίκτης της αγοράς να μου πει "πάρε δρόμο και ψάξου, μίλα με ΕΛΤΑ". Όσο εργασιακό μπουντρούμι και να είναι λοιπόν, φρόντισε να καλύψει τον κ#λο του και να  μην ρισκάρει τη φήμη του.

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που έκανα μπανιέρα είναι πως ενώ οι παραδόσεις έχουν ουσιαστικά σταματήσει, αν κοίταξεις τα σάιτ των εταιρειών είναι απλά Παρασκευή απόγευμα. Μόλις κοίταξα μερικών κούριερ και δίνουν παράδοση εντός Αθηνών την επόμενη μέρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...