Προς το περιεχόμενο

Courier και Ελλαδα.


elpaso1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 ώρες πριν, magnam είπε

Κατανοώ πλήρως........

Δεν γίνεται αυτό το πράγμα.

Πόσα καταστήματα θα συνέχιζαν να συνεργάζονται με μια εταιρία κούριερ που κάθε 3 και λίγο θα τους έπαιρνε τηλέφωνο να τους πει "σήμερα δεν μπορώ να περάσω να παραλάβω τα δέματα σας" ή "να ξέρετε, εγώ τα παίρνω μεν, αλλά θα κάνουν καμιά βδομάδα να πάνε";

Δεν θα τους έμενε πελάτης για πελάτης. Όταν καθημερινά έρχονται αντιπρόσωποι από κάθε εταιρία και σου υπόσχονται λαγούς με πετραχήλια προκειμένου να τους προτιμήσεις, ξαφνικά θα κάνει μια εταιρία κούριερ αυτό που λες; Την ίδια μέρα έκλεισε.

 

Ή το άλλο "απλό" που αναφέρεται συνέχεια στο τόπικ, "αφού δεν μπορείτε να κάνετε αυθημερόν παράδοση ή μέσα σε 2 μέρες ή, ή...γράψτε ότι θα κάνει μια βδομάδα να έρθει το δέμα να είναι ενημερωμένος ο πελάτης και να μην μπορεί να πει κουβέντα".

Και πάλι να κλείσεις γιατί ΚΑΝΕΙΣ δεν πρόκειται να πάρει από εσένα, όταν ο άλλος δίπλα υπόσχεται παράδοση σε 1/2 μέρες μαξ. 

Εκτός και αν πιστεύετε ότι ΟΛΑ ανεξαιρέτως τα καταστήματα που συνεργάζονται με Speedex/ACS/Γενική/ο,τιδήποτε, κάθε φορά που βλέπουν να γίνεται χαμός από παραγγελίες και να υπάρχουν καθυστερήσεις, θα συνεννοούνται όλοι και θα βγάζουν τέτοιο μήνυμα.

 

Μάλλον είναι πολύπλοκα πράγματα να τα καταλάβει αυτά ο μέσος καταναλωτής, δεν βλέπω αλλιώς πως προτείνονται με τέτοια ευκολία τέτοιες "λύσεις".

Πραγματικά δηλαδή, έχετε εσείς ένα eshop, απασχολείτε 2 υπαλλήλους, βγάζετε τις παραγγελίες σας και συνεργάζεστε με ACS. Πουλάτε ας πούμε, παπούτσια.

Και τώρα βλέποντας τον χαμό που γίνεται, βάζετε μήνυμα στο site σας "Ενημερώνουμε τους αγαπητούς πελάτες μας πως λόγω φόρτου εργασίας, οι παραγγελίες σας θα κάνουν 7-10 μέρες να έρθουν". Και αυτός που θα μπει στο σάιτ σας και το δει θα πει "σωστοί, δες τους, μπράβο που ενημερώνουν" και όχι "αχααχααχα, άκου εκεί 10 μέρες, πάμε στον επόμενο!".

Λολ, "πως να το κλείσεις το μαγαζάκι σε 24 ώρες 101".

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Baator είπε

Δεν γίνεται αυτό το πράγμα.

Πόσα καταστήματα θα συνέχιζαν να συνεργάζονται με μια εταιρία κούριερ που κάθε 3 και λίγο θα τους έπαιρνε τηλέφωνο να τους πει "σήμερα δεν μπορώ να περάσω να παραλάβω τα δέματα σας" ή "να ξέρετε, εγώ τα παίρνω μεν, αλλά θα κάνουν καμιά βδομάδα να πάνε";

Δεν θα τους έμενε πελάτης για πελάτης. Όταν καθημερινά έρχονται αντιπρόσωποι από κάθε εταιρία και σου υπόσχονται λαγούς με πετραχήλια προκειμένου να τους προτιμήσεις, ξαφνικά θα κάνει μια εταιρία κούριερ αυτό που λες; Την ίδια μέρα έκλεισε.

Ή το άλλο "απλό" που αναφέρεται συνέχεια στο τόπικ, "αφού δεν μπορείτε να κάνετε αυθημερόν παράδοση ή μέσα σε 2 μέρες ή, ή...γράψτε ότι θα κάνει μια βδομάδα να έρθει το δέμα να είναι ενημερωμένος ο πελάτης και να μην μπορεί να πει κουβέντα".

Και πάλι να κλείσεις γιατί ΚΑΝΕΙΣ δεν πρόκειται να πάρει από εσένα, όταν ο άλλος δίπλα υπόσχεται παράδοση σε 1/2 μέρες μαξ. 

Εκτός και αν πιστεύετε ότι ΟΛΑ ανεξαιρέτως τα καταστήματα που συνεργάζονται με Speedex/ACS/Γενική/ο,τιδήποτε, κάθε φορά που βλέπουν να γίνεται χαμός από παραγγελίες και να υπάρχουν καθυστερήσεις, θα συνεννοούνται όλοι και θα βγάζουν τέτοιο μήνυμα.

Μάλλον είναι πολύπλοκα πράγματα να τα καταλάβει αυτά ο μέσος καταναλωτής, δεν βλέπω αλλιώς πως προτείνονται με τέτοια ευκολία τέτοιες "λύσεις".

Πραγματικά δηλαδή, έχετε εσείς ένα eshop, απασχολείτε 2 υπαλλήλους, βγάζετε τις παραγγελίες σας και συνεργάζεστε με ACS. Πουλάτε ας πούμε, παπούτσια.

Και τώρα βλέποντας τον χαμό που γίνεται, βάζετε μήνυμα στο site σας "Ενημερώνουμε τους αγαπητούς πελάτες μας πως λόγω φόρτου εργασίας, οι παραγγελίες σας θα κάνουν 7-10 μέρες να έρθουν". Και αυτός που θα μπει στο σάιτ σας και το δει θα πει "σωστοί, δες τους, μπράβο που ενημερώνουν" και όχι "αχααχααχα, άκου εκεί 10 μέρες, πάμε στον επόμενο!".

Λολ, "πως να το κλείσεις το μαγαζάκι σε 24 ώρες 101".

Θα ξεκινήσω από τα τελευταία που είπες. Θα του είχα πεδίο με τις μεταφορικές πλησίον του καταστήματός μου, τα αντίστοιχα έξοδα μεταφοράς, καθώς και τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης που αναγράφει η κάθε εταιρία ώστε να κάνει εκείνος την επιλογή. Έτσι ώστε σε περίπτωση που παιχτεί κάποια βλακεία να αντιληφθεί πως δεν είναι λάθος του καταστήματός μου, αλλά ότι είχε δηλώσει ψευδείς χρόνους η εν λόγω εταιρία κούριερ. Εάν, όμως, εγώ ως καταστηματάρχης του πω "Κοίτα φίλε, δεν έχεις επιλογή στην μεταφορική. Θα στα στείλω εγώ με την ΤΑΔΕ και σε 2 μέρες θα το έχεις" είμαι υπεύθυνος στην πραγματοποίηση των παραπάνω. Αν καταλήξει μία εβδομάδα μετά να μην το έχει παραλάβει, τότε είναι λογικό εν μέρει ο πελάτης να παραπονεθεί σε εμένα, στο κατάστημα.

Και θα πάω τώρα στα πρώτα που έγραψες. Δηλαδή υποστηρίζεις πως καλά κάνουν και δίνουν ψευδείς πληροφορίες απλά και μόνο για να μην αλλάξει εταιρία ταχυμεταφορών ένα κατάστημα; Απ' όσο ξέρω αυτό πάει ενάντια στον νόμο 2251/94. Εάν εσένα σου φαίνεται σωστό κάτι τέτοιο, πάω πάσο. Προσωπικά το θεωρώ λάθος, έχω μάθει από το σπίτι μου να είμαι ειλικρινής και νομοταγής.

Και σε τελική ανάλυση, εάν η δίπλα εταιρία που όπως λες "υπόσχεται παράδοση σε 1/2 μέρες μαξ" ΌΝΤΩΣ το καταφέρνει αυτό, τότε καλά θα κάνει η πρώτη και θα χάσει την πελατεία της. Άμα θέλεις μια εβδομάδα για να διαχειριστείς ένα δέμα και ο δίπλα θέλει 1/2 ημέρες, άστο καλύτερα, πήγαινε στα καράβια ως μούτσος. Μένει ανοικτός αυτός που μπορεί να ανταποκριθεί (και να προσαρμοστεί) στις απαιτήσεις της δουλειάς του, καλώς ή κακώς έτσι δουλεύει η σύγχρονη δυτική επιχειρηματικότητα και γενικότερα η οικονομία.

Επεξ/σία από magnam
Τυπογραφικά.
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@shyster

Έτσι λέγαμε και για τα 5ψηφια ότι σιγά μην κάνει η ΕΕΤΤ τίποτα αλλά τελικά μαζί με το συνήγορο τα έσφιξε καλά τα λουριά.....και για το 15αρι των ΕΛΤΑ το "παράνομο" τα ίδια ελέγαν κάποιοι....ε σιγά μην γίνει τίποτα.....

Τελοσπαντων ας φάω τα μούτρα μου εάν κάνω καταγγελία και να γελάσετε όλοι εδώ μέσα αφου τα βγάζω από το κεφάλι μου και δεν ευσταθουν.....

Βέβαια μου το έχουν ξαναπεί αυτό,ότι θα φάω το κεφάλι μου,τσάμπα θα μπλέξεις κτλ αλλα τελικά γέλασα καλύτερα και τελευταίος όλες τις φορές που έκανα καταγγελία.100% μέχρι τώρα επιτυχια.ας είναι η πρώτη φορά λοιπόν που θα έχω άδικο......δεκτή λοιπόν η πρόκληση σου και καλή συνέχεια να έχεις.....

Επεξ/σία από donstefano
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμείς σαν εταιρία συνεργαζόμαστε με 3 μεταφορικές + άλλη μία 4η για τα εντός Θεσσαλονίκης.

Εννοείται δίνουμε επιλογή στον πελάτη να επιλέξει όποια θέλει και του λέμε και το κόστος.

Τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης για κάθε μεταφορική εγώ που να τον ξέρω ώστε να τον αλλάζω και κάθε μέρα στο site μου;

Ή νομίζεις τον ξέρει η ίδια η εταιρία; Νομίζεις ότι αν τους πάρω και τους ρωτήσω πότε αναμένεται να παραδοθούν τα δέματα που πήρατε σήμερα από εμένα, θα έχουν απάντηση;

Ή νομίζεις ότι σε εμένα, που είμαι συνεργάτης τους έτσι, τους ΠΛΗΡΩΝΩ, σηκώνουν το τηλέφωνο;

Ή πιστεύεις ότι επειδή δίνουμε στους πελάτες την δυνατότητα να επιλέξουν από 3 μεταφορικές (4 αν είναι Θεσσαλονίκη), ακούμε λίγα στο τηλέφωνο ΟΠΟΙΑ μεταφορική και αν επέλεξαν;

Και ποια είναι αυτή η μεταφορική που δεν έχει καθυστερήσεις, ειδικά αυτόν τον καιρό με αυτά που ζούμε; Δεν είναι ρητορική η ερώτηση, δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα να προσθέσω και 5η μεταφορική σαν συνεργάτη αν ο κόσμος είναι ευχαριστημένος με αυτήν. Απλά πες μου ποια είναι αυτή η εταιρία.

Στο ερώτημα του αν γράψω εγώ στο σάιτ "Λόγω της κατάστασης, οι παραγγελίες αναμένεται να παραδοθούν σε 7-10 εργάσιμες μέρες" και δεν μου μείνει πελάτης ούτε για δείγμα, γιατί κανείς άλλος δεν γράφει κάτι τέτοιο, τι απαντάς;

 

Να πω το άλλο: Εμείς προ κορονοιού, κλείναμε στις 21:00. Η ACS περνούσε να παραλάβει τα δέματα γύρω στις 19:00, κανένα πρόβλημα.

Πλέον που είμαστε κλειστά και δουλεύει μόνο το eshop, κλείνουμε στις 16:00, οπότε τους έχουμε πει να περνάνε πιο νωρίς (πριν τις 4) για να παραλάβουν.

Ε ΠΟΤΕ! 16:30, 16:45, τι φάση ρε παιδιά, έχουμε σχολάσει εδώ και 45 λεπτά, θέλουμε να πάμε σπίτια μας και εμείς, "ναι, ναι, έρχεται το παιδί", ξανά τα ίδια την άλλη μέρα.

Λοιπόν, ξεχάστε το 4, θα έρχεστε 15:00! Μπα. Τηλέφωνα, ξανά τηλέφωνα, κανείς να μην το σηκώνει, πάλι 16:30, 16:15.

ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ έτσι, όχι ένας τύπος που περιμένει να παραλάβει το δέμα του.

 

Απλά τρέχουν και δεν προλαβαίνουν. ΟΛΟΙ, ΟΛΕΣ οι μεταφορικές. Ζούμε μονίμως πλέον περίοδο Χριστουγέννων/Black Friday.

Ο ανταγωνισμός μεταξύ των εταιριών τις έχει αναγκάσει να δουλεύουν με εξευτελιστικές τιμές.

Γιατί γκρινιάζουν μεν όλοι οι πελάτες, αλλά το "ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ" δεν τους χαλάει καθόλου.

Πες τον να πληρώσει ξαφνικά 15 ευρώ μεταφορικά τον άλλο σε σοβαρή εταιρία και δες πως αλλάζει τραγούδι.

Τι θέλω σήμερα; Αυτό το κραγιόν του 1.5 ευρώ. Πάρτο, δωρεάν μεταφορικά. Τι θέλω τώρα; αυτή την βλακεία των 3 ευρώ, κλάιν, τσάμπα είναι τα μεταφορικά, πάρτο.

 

Δεν είναι πολύπλοκα τα πράγματα, η σωστή εξυπηρέτηση ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ και ο πελάτης ΔΕΝ θέλει να δώσει λεφτά για μεταφορικά. Μέχρι το 2ευρω/3ευρω καταπίνει.

Ε με αυτά τα λεφτά, αυτές οι υπηρεσίες μπορούν να προσφερθούν, ούτε την τάδε ώρα θα είμαι σπίτι, ούτε αυθημερόν παράδοση σε περιόδους που γίνεται της τρελής.

Και δεν είμαι σίγουρος αν συνειδητοποιήτε το τι γίνεται αυτή την στιγμή: 10 εκατομμύρια Έλληνες έχουν κλειστεί σπίτι και ΤΑ ΠΑΝΤΑ τα παραγγέλνουν από το Ίντερνετ.

Ναι, θα λυγίσει το σύστημα.

 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η λύση είναι καταγγελίες μέχρι να στρώσουν. Δηλαδή με το 15αρι στα ΕΛΤΑ γιατί είχε γίνει χαμός και στο τέλος έκαναν πίσω? Έπεσαν καταγγελίες αβέρτα. Καιρος να γίνει το ίδιο και εδώ μπας και βάλουν μυαλό. Μια χαρά κέρδος έχουν, ας πάρουν περισσότερο προσωπικό 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, likos_de είπε

Η λύση είναι καταγγελίες μέχρι να στρώσουν. Δηλαδή με το 15αρι στα ΕΛΤΑ γιατί είχε γίνει χαμός και στο τέλος έκαναν πίσω? Έπεσαν καταγγελίες αβέρτα. Καιρος να γίνει το ίδιο και εδώ μπας και βάλουν μυαλό. Μια χαρά κέρδος έχουν, ας πάρουν περισσότερο προσωπικό 

Από αυτά που έγραψα, διάβασες τίποτα;

Το "μια χαρά κέρδος έχουν" από που ακριβώς προκύπτει; Από το ότι τα ΕΛΤΑ κλείνουν το ένα πίσω από το άλλο

και από το ότι η ACS αναγκάστηκε να αυξήσει κατά 45 λεπτά τις αποστολές και λόγω των αντιδράσεων του κόσμου, το πήρε πίσω;

"Πάρτε προσωπικό" από την μία, "ΤΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ;;; 45 cents αύξηση;; ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!" από την άλλη;

Λυπάμαι, αλλά η απάντηση σου είναι το κλασικό "εγώ η δουλειά μου θέλω να γίνεται, δεν με ενδιαφέρει πως, κόψτε τον λαιμό σας".

Λέμε και ξαναλέμε και έχει μαλλιάσει η γλώσσα μας να το λέμε ότι ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΕΣ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ.

Απόδειξη το ΟΤΙ ΚΛΕΙΝΟΥΝ.

Δηλαδή τι πιστεύετε, ότι ΟΛΕΣ είναι συνεννοημένες να σπάνε τα νεύρα του κόσμου και βγάζουν του κόσμου τα λεφτά αλλά επιμένουν να μην παρέχουν σωστές υπηρεσίες;

Για τις παραγγελίες σας από την Κίνα πως το δέχεστε όλοι ότι θα περιμένετε 3 και 4 μήνες να παραλάβετε αλλά το Θεσσαλονίκη-Αθήνα "ΤΙΙΙΙΙΙΙΙΙ;;; 4 ΜΕΡΕΣ;;; Με τα πόδια έρχεται το δέμα μου;".

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Baator είπε

Εμείς σαν εταιρία συνεργαζόμαστε με 3 μεταφορικές + άλλη μία 4η για τα εντός Θεσσαλονίκης.

Εννοείται δίνουμε επιλογή στον πελάτη να επιλέξει όποια θέλει και του λέμε και το κόστος.

Τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης για κάθε μεταφορική εγώ που να τον ξέρω ώστε να τον αλλάζω και κάθε μέρα στο site μου;

Ή νομίζεις τον ξέρει η ίδια η εταιρία; Νομίζεις ότι αν τους πάρω και τους ρωτήσω πότε αναμένεται να παραδοθούν τα δέματα που πήρατε σήμερα από εμένα, θα έχουν απάντηση;

Ή νομίζεις ότι σε εμένα, που είμαι συνεργάτης τους έτσι, τους ΠΛΗΡΩΝΩ, σηκώνουν το τηλέφωνο;

Ή πιστεύεις ότι επειδή δίνουμε στους πελάτες την δυνατότητα να επιλέξουν από 3 μεταφορικές (4 αν είναι Θεσσαλονίκη), ακούμε λίγα στο τηλέφωνο ΟΠΟΙΑ μεταφορική και αν επέλεξαν;

Και ποια είναι αυτή η μεταφορική που δεν έχει καθυστερήσεις, ειδικά αυτόν τον καιρό με αυτά που ζούμε; Δεν είναι ρητορική η ερώτηση, δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα να προσθέσω και 5η μεταφορική σαν συνεργάτη αν ο κόσμος είναι ευχαριστημένος με αυτήν. Απλά πες μου ποια είναι αυτή η εταιρία.

Στο ερώτημα του αν γράψω εγώ στο σάιτ "Λόγω της κατάστασης, οι παραγγελίες αναμένεται να παραδοθούν σε 7-10 εργάσιμες μέρες" και δεν μου μείνει πελάτης ούτε για δείγμα, γιατί κανείς άλλος δεν γράφει κάτι τέτοιο, τι απαντάς;

Να πω το άλλο: Εμείς προ κορονοιού, κλείναμε στις 21:00. Η ACS περνούσε να παραλάβει τα δέματα γύρω στις 19:00, κανένα πρόβλημα.

Πλέον που είμαστε κλειστά και δουλεύει μόνο το eshop, κλείνουμε στις 16:00, οπότε τους έχουμε πει να περνάνε πιο νωρίς (πριν τις 4) για να παραλάβουν.

Ε ΠΟΤΕ! 16:30, 16:45, τι φάση ρε παιδιά, έχουμε σχολάσει εδώ και 45 λεπτά, θέλουμε να πάμε σπίτια μας και εμείς, "ναι, ναι, έρχεται το παιδί", ξανά τα ίδια την άλλη μέρα.

Λοιπόν, ξεχάστε το 4, θα έρχεστε 15:00! Μπα. Τηλέφωνα, ξανά τηλέφωνα, κανείς να μην το σηκώνει, πάλι 16:30, 16:15.

ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ έτσι, όχι ένας τύπος που περιμένει να παραλάβει το δέμα του.

Απλά τρέχουν και δεν προλαβαίνουν. ΟΛΟΙ, ΟΛΕΣ οι μεταφορικές. Ζούμε μονίμως πλέον περίοδο Χριστουγέννων/Black Friday.

Ο ανταγωνισμός μεταξύ των εταιριών τις έχει αναγκάσει να δουλεύουν με εξευτελιστικές τιμές.

Γιατί γκρινιάζουν μεν όλοι οι πελάτες, αλλά το "ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ" δεν τους χαλάει καθόλου.

Πες τον να πληρώσει ξαφνικά 15 ευρώ μεταφορικά τον άλλο σε σοβαρή εταιρία και δες πως αλλάζει τραγούδι.

Τι θέλω σήμερα; Αυτό το κραγιόν του 1.5 ευρώ. Πάρτο, δωρεάν μεταφορικά. Τι θέλω τώρα; αυτή την βλακεία των 3 ευρώ, κλάιν, τσάμπα είναι τα μεταφορικά, πάρτο.

Δεν είναι πολύπλοκα τα πράγματα, η σωστή εξυπηρέτηση ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ και ο πελάτης ΔΕΝ θέλει να δώσει λεφτά για μεταφορικά. Μέχρι το 2ευρω/3ευρω καταπίνει.

Ε με αυτά τα λεφτά, αυτές οι υπηρεσίες μπορούν να προσφερθούν, ούτε την τάδε ώρα θα είμαι σπίτι, ούτε αυθημερόν παράδοση σε περιόδους που γίνεται της τρελής.

Και δεν είμαι σίγουρος αν συνειδητοποιήτε το τι γίνεται αυτή την στιγμή: 10 εκατομμύρια Έλληνες έχουν κλειστεί σπίτι και ΤΑ ΠΑΝΤΑ τα παραγγέλνουν από το Ίντερνετ.

Ναι, θα λυγίσει το σύστημα.

Καταλαβαίνω τι εννοείς. Εγώ, όμως, μιλάω για τις μεταφορικές.

Όπως έγραψαν κάποια παιδιά εδώ που δούλευαν σε ταχυμεταφορές, τα κεντρικά κρατάνε το 85% των εσόδων, ενώ τα καταστήματα που τρώνε όλο το αγγούρι και αναλαμβάνουν τις μεταφορές κρατάνε μόνο το 15%.

Για τις εταιρίες ταχυμεταφορών δεν ισχύει το "1η ημέρα δουλεύω μια χαρά, 2η ημέρα ανέβηκε ο φόρτος δεμάτων, 3η ημέρα έκλεισα".

Σε τέτοιες ιδιαίτερες περιπτώσεις η εταιρία πρέπει να προσαρμοστεί. Πρέπει, δηλαδή, αντί να εξακολουθεί να κρατάει το 85%, να κρατήσει το 70%, ώστε τα καταστήματα που τρώνε όλο το λούκι και έχουν επιπρόσθετες ανάγκες, να έχουν πλέον το 30% στην διάθεσή τους ώστε να μπορούν να προσλάβουν το επιπλέον προσωπικό που χρειάζονται.

Έτσι κι αλλιώς, αύξηση δεμάτων συνεπάγεται και αύξηση εσόδων. Δεν θα πάθουν και τόσο μεγάλη ζημιά εάν ανέβει το ποσοστό εσόδων των καταστημάτων που τρέχουν και δεν φτάνουν.

Βέβαια, εάν ο άλλος στα κεντρικά δεν θέλει να χάσει το 85% του προκειμένου να βγει η δουλειά, καταλήγει σε ό,τι έκανε η ACS, δηλαδή σε αύξηση του κόστους των υπηρεσιών.

Έλα μου, όμως, που σε τέτοιες ιδιαίτερες περιπτώσεις η παραπάνω αύξηση συνεπάγεται με εκμετάλλευση της επικρατούσας κατάστασης με σκοπό την αισχροκέρδεια..... Γι' αυτό άλλωστε και είδαμε τέτοιες ενέργειες από την Διεύθυνση Οικονομικής Αστυνομίας.

 

Και εκεί που λες "δεν βγαίνουν οι μεταφορικές", διόρθωσέ το σε "δεν βγαίνουν τα καταστήματα των μεταφορικών". Όταν κρατάνε μόνο το 10-15% των εσόδων της εταιρίας, αυτά δεν βγαίνουν. Όχι η εταιρία. Γι' αυτό και κλείνουν.

37 λεπτά πριν, Baator είπε

 

Δηλαδή τι πιστεύετε, ότι ΟΛΕΣ είναι συνεννοημένες να σπάνε τα νεύρα του κόσμου και βγάζουν του κόσμου τα λεφτά αλλά επιμένουν να μην παρέχουν σωστές υπηρεσίες;

 

Όχι. Αλλά πιστεύω ότι όλες δεν έχουν καμία απολύτως διάθεση να μειώσουν λίγο τα έσοδα που έχουν τα κεντρικά τους, προκειμένου να δοθούν περισσότερα χρήματα στα καταστήματα για να προσλάβουν προσωπικό.

Δεν γίνεται να έχεις ΚΑΙ την πίτα ολόκληρη, ΚΑΙ τον σκύλο χορτάτο. Από κάπου θα κόψεις για να δώσεις αλλού.

Επεξ/σία από magnam
Τυπογραφικά.
  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως, από το λίγο που ξαναδιάβασα το thread, γράφονται μεγάλες ανακρίβειες.

Πχ οτι ο άλλος θέλει ένα προιον των 2-3 ευρώ και το παίρνει χαλαρά γιατί έχει δωρεάν αποστολή.

Προσωπικά έχω δει δωρεάν αποστολές, σε όποιο κατάστημα και να κοίταξα, σε προιόντα που ξεπερνούν τα 30 ή κυρίως τα 40 ευρώ.

Τωρα βγαίνουν δεν βγαίνουν , δεν ξέρω. Πιθανό. Προφανώς κάποιες μεταφορικές επέλεξαν από την αρχή να είναι ακριβές (χάνοντας μεγάλο μέρος από την πιθανή πελατεία τους) αλλα να είναι αξιοπρεπείς;

Δε θα με πείραζε να πληρώσω 1-2 ευρώ παραπάνω μεταφορικά , αλλά να ξέρω ότι θα πάρω κάτι στην ώρα του και ότι θα μου χτυπήσουν το κουδούνι, αντί να μου αφήσουν χαρτί.

 

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως η acs έχει καταντήσει μακράν ότι χειρότερο από θέμα εξυπηρέτησης .

Γενική ταχυδρομική και κάτι άλλα πού έτυχε να δοκιμάσω πολύ καλύτερες. 

Στην acs Ευελπίδων Δεν σηκώνουν κάν το ΤΗΛ. Είναι τραγικοί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Baator είπε

Εμείς σαν εταιρία συνεργαζόμαστε με 3 μεταφορικές + άλλη μία 4η για τα εντός Θεσσαλονίκης.

Εννοείται δίνουμε επιλογή στον πελάτη να επιλέξει όποια θέλει και του λέμε και το κόστος.

Τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης για κάθε μεταφορική εγώ που να τον ξέρω ώστε να τον αλλάζω και κάθε μέρα στο site μου;

Ή νομίζεις τον ξέρει η ίδια η εταιρία; Νομίζεις ότι αν τους πάρω και τους ρωτήσω πότε αναμένεται να παραδοθούν τα δέματα που πήρατε σήμερα από εμένα, θα έχουν απάντηση;

Ή νομίζεις ότι σε εμένα, που είμαι συνεργάτης τους έτσι, τους ΠΛΗΡΩΝΩ, σηκώνουν το τηλέφωνο;

Ή πιστεύεις ότι επειδή δίνουμε στους πελάτες την δυνατότητα να επιλέξουν από 3 μεταφορικές (4 αν είναι Θεσσαλονίκη), ακούμε λίγα στο τηλέφωνο ΟΠΟΙΑ μεταφορική και αν επέλεξαν;

Και ποια είναι αυτή η μεταφορική που δεν έχει καθυστερήσεις, ειδικά αυτόν τον καιρό με αυτά που ζούμε; Δεν είναι ρητορική η ερώτηση, δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα να προσθέσω και 5η μεταφορική σαν συνεργάτη αν ο κόσμος είναι ευχαριστημένος με αυτήν. Απλά πες μου ποια είναι αυτή η εταιρία.

Στο ερώτημα του αν γράψω εγώ στο σάιτ "Λόγω της κατάστασης, οι παραγγελίες αναμένεται να παραδοθούν σε 7-10 εργάσιμες μέρες" και δεν μου μείνει πελάτης ούτε για δείγμα, γιατί κανείς άλλος δεν γράφει κάτι τέτοιο, τι απαντάς;

Να πω το άλλο: Εμείς προ κορονοιού, κλείναμε στις 21:00. Η ACS περνούσε να παραλάβει τα δέματα γύρω στις 19:00, κανένα πρόβλημα.

Πλέον που είμαστε κλειστά και δουλεύει μόνο το eshop, κλείνουμε στις 16:00, οπότε τους έχουμε πει να περνάνε πιο νωρίς (πριν τις 4) για να παραλάβουν.

Ε ΠΟΤΕ! 16:30, 16:45, τι φάση ρε παιδιά, έχουμε σχολάσει εδώ και 45 λεπτά, θέλουμε να πάμε σπίτια μας και εμείς, "ναι, ναι, έρχεται το παιδί", ξανά τα ίδια την άλλη μέρα.

Λοιπόν, ξεχάστε το 4, θα έρχεστε 15:00! Μπα. Τηλέφωνα, ξανά τηλέφωνα, κανείς να μην το σηκώνει, πάλι 16:30, 16:15.

ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ έτσι, όχι ένας τύπος που περιμένει να παραλάβει το δέμα του.

Απλά τρέχουν και δεν προλαβαίνουν. ΟΛΟΙ, ΟΛΕΣ οι μεταφορικές. Ζούμε μονίμως πλέον περίοδο Χριστουγέννων/Black Friday.

Ο ανταγωνισμός μεταξύ των εταιριών τις έχει αναγκάσει να δουλεύουν με εξευτελιστικές τιμές.

Γιατί γκρινιάζουν μεν όλοι οι πελάτες, αλλά το "ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ" δεν τους χαλάει καθόλου.

Πες τον να πληρώσει ξαφνικά 15 ευρώ μεταφορικά τον άλλο σε σοβαρή εταιρία και δες πως αλλάζει τραγούδι.

Τι θέλω σήμερα; Αυτό το κραγιόν του 1.5 ευρώ. Πάρτο, δωρεάν μεταφορικά. Τι θέλω τώρα; αυτή την βλακεία των 3 ευρώ, κλάιν, τσάμπα είναι τα μεταφορικά, πάρτο.

Δεν είναι πολύπλοκα τα πράγματα, η σωστή εξυπηρέτηση ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ και ο πελάτης ΔΕΝ θέλει να δώσει λεφτά για μεταφορικά. Μέχρι το 2ευρω/3ευρω καταπίνει.

Ε με αυτά τα λεφτά, αυτές οι υπηρεσίες μπορούν να προσφερθούν, ούτε την τάδε ώρα θα είμαι σπίτι, ούτε αυθημερόν παράδοση σε περιόδους που γίνεται της τρελής.

Και δεν είμαι σίγουρος αν συνειδητοποιήτε το τι γίνεται αυτή την στιγμή: 10 εκατομμύρια Έλληνες έχουν κλειστεί σπίτι και ΤΑ ΠΑΝΤΑ τα παραγγέλνουν από το Ίντερνετ.

Ναι, θα λυγίσει το σύστημα.

ειδαμε και εμας τους ιδιωτες που πληρωνουμε 15αρια για φακελους ποσο  ενταξει ειναι οι κουριερ.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Baator είπε

Από αυτά που έγραψα, διάβασες τίποτα;

Το "μια χαρά κέρδος έχουν" από που ακριβώς προκύπτει; Από το ότι τα ΕΛΤΑ κλείνουν το ένα πίσω από το άλλο

και από το ότι η ACS αναγκάστηκε να αυξήσει κατά 45 λεπτά τις αποστολές και λόγω των αντιδράσεων του κόσμου, το πήρε πίσω;

"Πάρτε προσωπικό" από την μία, "ΤΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ;;; 45 cents αύξηση;; ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!" από την άλλη;

Λυπάμαι, αλλά η απάντηση σου είναι το κλασικό "εγώ η δουλειά μου θέλω να γίνεται, δεν με ενδιαφέρει πως, κόψτε τον λαιμό σας".

Λέμε και ξαναλέμε και έχει μαλλιάσει η γλώσσα μας να το λέμε ότι ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΕΣ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ.

Απόδειξη το ΟΤΙ ΚΛΕΙΝΟΥΝ.

Δηλαδή τι πιστεύετε, ότι ΟΛΕΣ είναι συνεννοημένες να σπάνε τα νεύρα του κόσμου και βγάζουν του κόσμου τα λεφτά αλλά επιμένουν να μην παρέχουν σωστές υπηρεσίες;

Για τις παραγγελίες σας από την Κίνα πως το δέχεστε όλοι ότι θα περιμένετε 3 και 4 μήνες να παραλάβετε αλλά το Θεσσαλονίκη-Αθήνα "ΤΙΙΙΙΙΙΙΙΙ;;; 4 ΜΕΡΕΣ;;; Με τα πόδια έρχεται το δέμα μου;".

Ρε φίλε μας δουλεύεις? Σκέφτεσαι πριν γράψεις κάτι? Το καταλάβαμε ότι δουλεύεις στην acs και έχεις όφελος να προσπαθήσεις να κάνεις το άσπρο μαύρο αλλά δεν σου βγαίνει άστο καλύτερα. 

"δεν βγαίνουν"

Screenshot-20200405-021514-01-01.jpg

Screenshot-20200405-021918-01.jpg

 

Επεξ/σία από likos_de
  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, shyster είπε

sorry για τα λαθος Post ηθελα να το σβήσω το πρώτο αλλά δεν ηξερα πως.

θα προσπαθησω να απαντησω για τελευταια φορα αν και δεν νομιζω πως εχεις την διαθεση ή δεν θες να καταλαβεις

προφανως αυτό είναι η δέσμευση ώρας ένα τριώρο ή μεχρι τις 10 ή μεχρι τις 2 όχι π.χ. το 10:15 αυτο δεν υφισταται. ο προσυμφωνημένος χρόνος είναι η 1-3 μέρες στο ξεκαθαρίζω από τώρα για να μην αυταπατάσαι. αν ισχυει αυτό που λες τότε οι εταιρίες που έχουν υπηρεσία ένα τριωρο ως δέσμευση ώρας με εξτρα χρέωση είναι παράνομες.

το ότι είχε ατύχημα ο courier είναι πράξη ή παράλειψη της εταιρίας??? δεν είναι λόγος ανωτέρας βίας??? 

πως ακριβώς θα γίνει να μην αναλάβει μια εταιρία δέματα??

καθιστά αδύνατη ή εξαιρετικά δυσχερή τη λειτουργία της επιχείρησης ακριβώς αυτό που σου λέω το πως το οριζει ειναι νομικά τεχνάσματα

τώρα αν η καθε εταιρία ισχυρίζεται καθε μερα αυτους τους λόγους ως ανωτέρα βία αυτό είναι άλλο θέμα παντως νομικά καλύπτεται

κάπου διάβασα να επιλέγει οχτακόσια δεματα τα οποια θα μπορει να διαχειριστεί, πως ακριβώς θα γίνει αυτο?? 

απο που και ως που η απουσία του από το σπίτι ειναι δυσκολία επιδοσης. δυσκολία  επίδοσης είναι όταν ενα δέμα δεν μπορέσει να διαχειριστεί δεν χρεωθεί σε κάποιον διανομέα, δεν υπάρχει κάποια πληροφορία στον παραλήπτη για το δέμα του. δυσκολία επίδοσης είναι όταν δεν υπάρχει ο αριθμός της οδού ,όταν η διευθυνη δεν είναι ξεκάθαρη όχι η απουσία του απο το σπίτι ή αν είναι χαλασμένο το κουδούνι ή αν δεν έχει το ονομα του στο κουδούνι,αυτά που γράφεις τα βγάζεις από το κεφάλι σου?? έφτασες το θέμα μέχρι και στα δικαστήρια. πραγματικά σε προκαλώ να το κάνεις να κανεις καταγγελία να μας πεις και το αποτέλεσμα για να γελάσουμε όλοι μαζι.

αυτό γίνεται γιατί οι ''καρχαρίες'' τρώνε τα ψαράκια, αυτός που όντως έχει πληρώσει για υπηρεσίες χάνεται στον ωκεανό αυτονών που δεν έχουν πληρώσει όπως θα έπρεπε.

καλη επιτυχια απλά πρόσεχε γιατι θα σπάσεις τα μούτρα σου όταν πιστευεις αυτά τα πράγματα.ότι δηλαδή η εεττ θα σπάσει το σάπιο κατεστημενο.

αυτό για να γίνει θα πρέπει να ανέβουν οι τιμές των μεταφορικών και δεν αναφέρομαι σε αυτούς που πληρώνουν σαν πελάτες λιανικής αλλά σε αυτούς με τα τιμολόγια

βέβαια μετα θα διαμαρτύρονται οτι είναι πολύ ακριβά τα μεταφορικά, όπως έγινε με το χαρατσι των 15 ευρω από το ταχυδρομείο, όπως έγινε με την αυξηση των 45 λεπτων από την acs και παει λέγοντας

Από τα ΕΛ.ΤΑ. είναι χαράτσι ενώ από την acs αύξηση. Καταλάβαμε. Στην acs δουλεύεις.

3 ώρες πριν, Baator είπε

Από αυτά που έγραψα, διάβασες τίποτα;

Το "μια χαρά κέρδος έχουν" από που ακριβώς προκύπτει; Από το ότι τα ΕΛΤΑ κλείνουν το ένα πίσω από το άλλο

και από το ότι η ACS αναγκάστηκε να αυξήσει κατά 45 λεπτά τις αποστολές και λόγω των αντιδράσεων του κόσμου, το πήρε πίσω;

"Πάρτε προσωπικό" από την μία, "ΤΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ;;; 45 cents αύξηση;; ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!" από την άλλη;

Λυπάμαι, αλλά η απάντηση σου είναι το κλασικό "εγώ η δουλειά μου θέλω να γίνεται, δεν με ενδιαφέρει πως, κόψτε τον λαιμό σας".

Λέμε και ξαναλέμε και έχει μαλλιάσει η γλώσσα μας να το λέμε ότι ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΕΣ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ.

Απόδειξη το ΟΤΙ ΚΛΕΙΝΟΥΝ.

Δηλαδή τι πιστεύετε, ότι ΟΛΕΣ είναι συνεννοημένες να σπάνε τα νεύρα του κόσμου και βγάζουν του κόσμου τα λεφτά αλλά επιμένουν να μην παρέχουν σωστές υπηρεσίες;

Για τις παραγγελίες σας από την Κίνα πως το δέχεστε όλοι ότι θα περιμένετε 3 και 4 μήνες να παραλάβετε αλλά το Θεσσαλονίκη-Αθήνα "ΤΙΙΙΙΙΙΙΙΙ;;; 4 ΜΕΡΕΣ;;; Με τα πόδια έρχεται το δέμα μου;".

Γιατί όπως το λες το δεχόμαστε ότι θα περιμένουμε επειδή ο Κινέζος δεν μας λέει ότι "σε 5 μέρες π.χ. θα το έχεις" και το ξέρουμε (όταν είναι με συγκεκριμένο τρόπο αποστολής, έρχεται μέσα στο χρονικό όριο που γράφουν).

Παρασκευή 3/4 παρέλαβα μητρική λάπτοπ από Κίνα που ξεκίνησε 5/3. έφτασε Βέλγιο 7/3, έκατσε εκεί μέχρι 20/3, έφτασε Αθήνα 2/4 ξημερώματα και 3/4 παρέλαβα Θεσσαλονίκη. Σύνολο 28 ημέρες εν μέσω αυτής της κατάστασης.

Καλό ξημέρωμα.(λόγω ώρας για να μη παρεξηγηθώ).

Επεξ/σία από domenico1
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 9/1/2020 στις 2:39 ΜΜ, elpaso1 είπε

Παρατηρω οτι σχεδον ολα τα courier εχουν αθλιες αξιολογησεις, με μεσο ορο τα 2 αστερια. Ειναι παγκοσμιο φαινομενο αυτο ή συμβαινει μονο στην Ελλαδα; Εχω και εγω αρκετα τετοια παραδειγματα, οπως ερχονται χωρις να ειδοποιησουν και μετα απαιτουν να πας απο το καταστημα τους ή επιτηδες δεν χτυπανε το κουδουνι και αφηνουν σημειωμα, για να πας και παλι εσυ στο καταστημα. Και τις 2 περιπτωσεις τις βιωσα αυτη την εβδομαδα απο Speedex και γενικη ταχυδρομικη, αντιστοιχα. Ειναι τακτικη των εταιριων ή καποιοι διανομεις χαλανε ολη την επιχειρηση; Αν και μαλλον το 1ο συμβαινει, καθως ολα τα υποκαταστηματα σε ολη την Ελλαδα, εχουν αθλιες βαθμολογιες. Και ερωτω. Αυτο συμβαινει μονο στην Ελλαδα ή και στο εξωτερικο φερονται ετσι αθλια;

Είναι συχνό φαινόμενο πρόσφατα εκανα να παρω από Πειραιά - Αθήνα ένα φάκελο ... 1.5 βδομάδα . Είναι άθλιοι όλοι τους .

Καλά ΕΛΤΑ εκτός από έναν κύριο που τον ξερω και μου φέρνει το πακέτο, οι υπόλοιποι αφήνουν σημείωμα και άντε τρέχα στο ταχυδρομείο με 30+++ λεπτά αναμονής .

Αυτοι είμαστε Κυριοι 

Επεξ/σία από nosstrom
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, nosstrom είπε

Είναι συχνό φαινόμενο πρόσφατα εκανα να παρω από Πειραιά - Αθήνα ένα φάκελο ... 1.5 βδομάδα . Είναι άθλιοι όλοι τους .

Καλά ΕΛΤΑ εκτός από έναν κύριο που τον ξερω και μου φέρνει το πακέτο, οι υπόλοιποι αφήνουν σημείωμα και άντε τρέχα στο ταχυδρομείο με 30+++ λεπτά αναμονής .

Αυτοι είμαστε Κυριοι 

Στα ΕΛΤΑ μου είχαν πει οτι το κάνουν για ασφάλεια για να μην χαθεί το δέμα για αυτό σε υποχρεώνουν να πας απο εκεί για παραλαβή είτε είναι συστημένο είτε δεν είναι.

Σε επαρχιακή πόλη πχ στον ξάδερφο μου μικροδεματα του τα αφήνουν στην πόρτα έτσι χύμα εκτεθημενα.

Το σωστό θα ηταν να περνουν τηλέφωνο και να κανονίζεις για το πώς να γίνει αλλά μαλλον είναι πρακτικά αδύνατο λόγω φόρτου εργασίας.

Επεξ/σία από iNorganic
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...