Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία Aegean / Olympic Air για άρνηση επιστροφής χρημάτων


EddieObscurant

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 24/4/2020 στις 9:39 ΜΜ, Malthador είπε

Δεν μου λέει κάτι αυτό, θα επιμείνω στο να δώσεις ένα λινκ με τον νόμο που ανάφερες πριν, πραγματικά με ενδιαφέρει

To νομικό πλαίσιο σε επίπεδο ΕΕ είναι αρκετά πολύπλοκο (προφανώς), ένα πλαίσιο ορίζεται με βασικούς νόμους όπως ο 593/2008 ή η ντιρεκτίβα 2011/7/ΕU, η πιο κοινή πορεία όμως που παίρνουν μαζικά οι διάφοροι κλάδοι είναι να αποτανθούν είτε στα κράτη-μέλη ή κατευθείαν στην ΕΕ μέσω των διαφόρων λόμπυ (associations στη γλώσσα των Βρυξελλών).

Μέσω των λόμπυ (που πέρασε αέρα πατέρα από το κονοβούλιο) κατάφεραν οι αεροπορικές να χαλαρώσουν τον Μάρτιο τη νομοθεσία σχετικά με τα slots στα αεροδρόμια καθώς και να μπορούν τα κράτη-μέλη να επεμβαίνουν στην όποια σωτηρία των αεροπορικών χωρίς κυρώσεις από την ΕΕ μιας και είναι αντίθετο με τους κανόνες ανταγωνισμού και τώρα επίσημα μέσω της κοινής δήλωσης διαφόρων κρατών μελών μπόρεσαν οι αεροπορικές να ζητήσουν να μην εφαρμόζεται ουσιαστικά ο 261/2004. Ουσιαστικά αυτό που ζητάνε είναι να επιλέγουν οι ίδιες τον τρόπο που θα αποζημιώσουν τον πελάτη (αν είναι voucher ή ένα φιλικό πατ πατ στην πλάτη) και σε περίπτωση αδυναμίας/χρεωκοπίας αποπληρωμής μετά τη λήξη του voucher τα λεφτά να πληρωθούν από τα κράτη-μέλη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 481
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Στις 22/4/2020 στις 5:02 ΜΜ, red7genius είπε

Μετά από κάποια πίεση το Petas.gr μου απάντησε πως προχώρησε σε αίτημα για την επιστροφή. Αυτό που με προβλημάτισε είναι το εξής: "Μόλις λάβουμε την επιβεβαίωση απο την πλευρά της αεροπορικής εταιρείας, θα ξεκινήσουμε την επιστροφή χρημάτων ανάλογα με το ποσό που θα επιστρέψει η αεροπορική εταιρεία."

Ότι δηλαδή δεν θα επιστρέψει όλο το ποσό, αλλά μέρος του; Έχει κάποιος ανάλογη εμπειρία/απάντηση από το συγκεκριμένο ταξιδιωτικό; Η εταιρία είναι η Aegean.

 

Στις 23/4/2020 στις 1:02 ΜΜ, LeukoSustima είπε

Εμένα από το petas μου ήρθε η ίδια απάντηση αλλά γράφει "Μόλις λάβουμε την επιβεβαίωση απο την πλευρά της αεροπορικής εταιρείας, θα ξεκινήσουμε την επιστροφή χρημάτων."

Το έστειλαν πριν 10 μέρες και η δικιά μου περίπτωση ωστόσο αφορά ακύρωση της πτήσης επιστροφής μόνο.

Τον αριθμό αιτήματος ακύρωσης που τον ακριβώς τον χρησιμοποιούμε για να πάρουμε πληροφορίες για την έκβαση όπως λέει?

Λοιπόν, να πω κι εγώ την εμπειρία μου. Φυσικά νιώθω και κερατάς και δαρμένος με αυτήν την υπόθεση.

Κλείνουμε 10 Φεβρουαρίου (μούτζα) για 11 Απριλίου με 19 Απριλίου για Ρώμη μέσω Aegean και πιστωτική κάρτα Πειραιώς.
Μαθαίνουμε τέλη Φλεβάρη ότι ακυρώνονται όλες οι πτήσεις (Η Ρώμη είχε τότε μόνο 3-4 κρούσματα και τίποτα δε προδίκαζε το τι θα εξακολουθούσε - 2η μούτζα).

Επικοινωνούμε αλλεπάλληλα με Aegean, Alitalia (πτήση αναχώρησης και επιστροφής αντίστοιχα) οι οποίες μας λένε είτε άσχετα, είτε για επιστροφή φόρων μόνο είτε για voucher.

To petas.gr αρνείται εμμέσως οποιαδήποτε ευθυνη και χαρούμενα μας ενημερώνει ότι βάζουν τα δυνατά τους να προστατεύσει τη κράτησή μας και κατ επέκταση τους πελάτες του (εδώ γελάει ο κόσμος).

Ξεκινώ διαδικασία τέλη Μάρτη για Συνήγορο του πολίτη.. μέχρι τώρα καμία απάντηση και πιστεύω να αργήσει αρκετά ακόμα.

Με ζώνουν τα φίδια και σκέφτομαι την λύση Chargeback (αμφισβήτηση συναλλαγής με την πιστωτική).
Μου απαντάνε σήμερα απο Πειραιώς ότι κλείνει (αρνητικά για μένα φυσικά η υπόθεση) με συννημένη απάντηση του petas.gr που αραδιάζει ένα σωρό αρλούμπες και ελληνικούς και τοπικούς νόμους κλπ.
Τους απάντησα στη Πειραιώς να επανεξετάσουν την υπόθεση διότι δεν λάβανε καν υπόψη τον Ευρωπαϊκό κανονισμό και οδηγία. (261/2004). και περιμένω απάντηση.

Αμφιβάλλω όμως ότι θα καταφέρω τίποτα και για Aegean πρέπει να αποφασίσω τι θα κάνω μέχρι 11 Ιουνίου (υποθέτω ότι είναι 2 μήνες περιθώριο απο την μέρα της πτήσης).
Όλη η υπόπθεση αργεί τόσο που θα αναγκαστώ να ζητήσω voucher από Aegean, γιατί ο χρόνος τελειώνει. Για Alitalia ξέρω ότι έχω χρόνο μέχρι Αύγουστο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όποιος δεν βγάλει άκρη με την τράπεζά του, μπορεί να το τραβήξω περαιτέρω.

ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΣ ΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗΣ

Θα χαρούν να σας εξυπηρετήσουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχουμε την αναμενόμενη απάντηση από την Aegean στην καταγγελία μου στην ΥΠΑ.
Δεν βλέπω να απαντάνε για ποιο λόγο ακυρώθηκε η πτήση. Με ποιανού εντολή, γιατί εκείνη τη στιγμή δεν υπήρχε καμία οδηγία για ακύρωση πτήσεων από την Ελληνική κυβέρνηση ούτε από την Τσέχικη. Οπότε η Aegean με δική της πρωτοβουλία έκανε την ακύρωση και δεν πρόσφερε κανένα εναλλακτικό τρόπο επιστροφής όπως θα έπρεπε να κάνει βάσει του Κανονισμός (ΕΚ) αριθ. 261/2004. Επίσης έχω γραπτή απάντηση από την Aegean (facebook) ότι θα μου επιστρέψουν τα λεφτά σε 30 εργάσιμες ήμερες και στο email της ακύρωσης που μου έστειλαν γράφουν το ίδιο για τις 30 ήμερες.

Τι άλλες ενέργειες μπορούμε να κάνουμε σαν απλοί θνητοί πολίτες για να δικαιωθούμε? Υπάρχει κάποιο Ευρωπαϊκό όργανο στο οποίο μπορούμε να κάνουμε καταγγελία γιατί με τις Ελληνικές υπηρεσίες δεν θα βγάλουμε άκρη μετά το ΦΕΚ 84.

Επίσης είχα κάνει καταγγελία και στην αντίστοιχη τσεχική ΥΠΑ και περιμένω απάντηση από εκεί. Σε αυτούς η Aegean φαντάζομαι ότι δεν μπορεί να απαντήσει για το ΦΕΚ 84 γιατί στην Τσεχία δεν έχει ισχύ αυτό το ΦΕΚ άλλα μόνο οι Ευρωπαϊκή κανονισμοί.

Απάντηση της Aegean.jpg

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα κι από μένα, είμαι κι εγώ παθών από Aegean.... τους έχω "δανείσει" σχεδόν 1000 ευρώ από πτήσεις που ακυρώθηκαν για Απρίλιο. Μέχρι στιγμής παρακολουθώ τις εξελίξεις, περιμένω και δεν έχω κάνει ακόμα αίτηση για voucher... Πέρα από τις άκαρπες επικοινωνίες με Aegean δεν έχω προχωρήσει σε κάτι άλλο. Είχα πληρώσει απευθείας στο site της Aegean με πιστωτική Alphabank από αρχές Ιανουαρίου... αλλά δεν σκέφτηκα να προχωρήσω σε αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα...τώρα φαντάζομαι θα είναι αργά. Πάντως τώρα που ξανακοίταξα τις συχνές ερωτήσεις για το voucher στο site της Aegean έχουν αλλάξει το μέχρι πότε μπορείς να κάνεις την αίτηση από 2 σε 6 μήνες.

"Μέχρι πότε μπορώ να καταχωρήσω μια αίτηση για Credit Voucher;
Η αίτηση για Credit Voucher θα πρέπει να καταχωρηθεί, μέσα σε έξι (6) μήνες από την ημερομηνίας της πτήσης που ακυρώθηκε."

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, KostasRo είπε

Είχα πληρώσει απευθείας στο site της Aegean με πιστωτική Alphabank από αρχές Ιανουαρίου... αλλά δεν σκέφτηκα να προχωρήσω σε αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα...τώρα φαντάζομαι θα είναι αργά.

Δεν είναι αργά. Νομίζω πως δεν υπάρχει ημερολογιακό όριο. Μόνο στο Paypal υπάρχει 180 ημέρες αν θυμάμαι καλά. Αν κάνω λάθος παρακαλώ να με διορθώσετε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

16 ώρες πριν, magnam είπε

Δεν είναι αργά. Νομίζω πως δεν υπάρχει ημερολογιακό όριο. Μόνο στο Paypal υπάρχει 180 ημέρες αν θυμάμαι καλά. Αν κάνω λάθος παρακαλώ να με διορθώσετε.

Θα το ψάξω προσεχώς και θα ενημερώσω, ευχαριστώ.

Στις 30/4/2020 στις 7:43 ΜΜ, ipnotistis είπε

Αμφιβάλλω όμως ότι θα καταφέρω τίποτα και για Aegean πρέπει να αποφασίσω τι θα κάνω μέχρι 11 Ιουνίου (υποθέτω ότι είναι 2 μήνες περιθώριο απο την μέρα της πτήσης).
Όλη η υπόπθεση αργεί τόσο που θα αναγκαστώ να ζητήσω voucher από Aegean, γιατί ο χρόνος τελειώνει. Για Alitalia ξέρω ότι έχω χρόνο μέχρι Αύγουστο.

Πάντως τώρα που ξανακοίταξα τις συχνές ερωτήσεις για το voucher στο site της Aegean έχουν αλλάξει το μέχρι πότε μπορείς να κάνεις την αίτηση από 2 σε 6 μήνες.

"Μέχρι πότε μπορώ να καταχωρήσω μια αίτηση για Credit Voucher;
Η αίτηση για Credit Voucher θα πρέπει να καταχωρηθεί, μέσα σε έξι (6) μήνες από την ημερομηνίας της πτήσης που ακυρώθηκε."

Επεξ/σία από KostasRo
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε συνεχεία της απάντησης από την Aegean, σήμερα απάντησαν και από την ΥΠΑ:

Αναφορά σε κείμενο
Σύμφωνα με τη Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Α 84/13-4-2020 (άρθρο 61), όσον αφορά τα μέτρα λόγω της πανδημίας Covid-19, για όλες τις ακυρωθείσες πτήσεις  από 25 Φεβρουαρίου μέχρι 30 Σεπτεμβρίου , κατά παρέκκλιση των κείμενων διατάξεων, σε περίπτωση που οι επιβάτες δικαιούνται επιστροφή του αντιτίμου του εισιτηρίου τους σύμφωνα με την ενωσιακή και εθνική νομοθεσία, τούτη παρέχεται υπό μορφή voucher 18μηνης διάρκειας από την ημερομηνία έκδοσης του.
Το σχετικό voucher μπορεί να χρησιμοποιηθεί για όλο το δίκτυο των πτήσεων της αεροπορικής εταιρείας, εντός της αναφερομένης χρονικής περιόδου. Σε περίπτωση μη χρησιμοποίησης του εντός  του 18μηνου , ο επιβάτης δικαιούται την επιστροφή του πλήρους αντιτίμου του εισιτηρίου του.
Oι εν λόγω διατάξεις εφαρμόζονται για τις ελληνικές αεροπορικές εταιρείες.
Σας επισυνάπτουμε για πλήρη ενημέρωσή σας τη Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου.

Όλοι πλέον πατάνε στο ΦΕΚ Α84 και αγνοούν τους Ευρωπαϊκούς Κανονισμούς. 

Πριν μερικές μέρες είχα στείλει πάλι στην Aegean μεσώ facebook θέλοντας να μάθω πότε θα μου επιστρέψουν τα χρήματα. Γτ μου είχαν απαντήσει σε 30 εργάσιμες.  
Μου ζήτησαν να τους προωθήσω το email που έλαβα αναφορικά με την πτήση της επιστροφής και τις επιλογές που είχα προσφέρει τότε. Τους το έστειλα μαζί με την συνομιλία που είχαμε στο facebook όπου και εκεί μου είχα υποσχεθεί την επιστροφή χρημάτων σε 30 εργάσιμες.

Αυτό μου απάντησαν χθες:

Αναφορά σε κείμενο

Απολογούμαστε για την καθυστέρηση της επιστροφής του αντίστοιχου ποσού από τα εισιτήριά σας. Λόγω των συνθηκώνν ο όγκος των αιτημάτων είναι μεγάλος. Το εχουμε προωθησει στους συναδέλφους μας να το δουν με προτεραιότητα και ζητάμε την κατανόηση σου. Είμαστε στη διάθεσή σου για ό,τι άλλο χρειαστείς.

Άντε να δούμε...

Επεξ/σία από ATmega
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Εντάξει, κοροϊδεύει και η ΥΠΑ τώρα. Τι πάει να πει «Oι εν λόγω διατάξεις εφαρμόζονται για τις ελληνικές αεροπορικές εταιρείες»;

Μιλάμε για διακρατικές πτήσεις που εμπλέκουν αεροδρόμια άλλων κρατών και διεθνείς κανόνες. Είναι σοβαρή υπηρεσία να βγαίνει και να λέει ότι σύμφωνα με το ΤΑΔΕ ΦΕΚ θα ισχύει το ΔΕΙΝΑ για τις ελληνικές αεροπορικές; Δηλαδή η αντίστοιχη ΥΠΑ στην Γερμανία θα απαντήσει «δεν χρειάζεται να σου επιστρέψει χρήματα η Aegean, Γερμανέ υπήκοε, γιατί στην Ελλάδα ο νόμος λέει έτσι»;

Σοβαρή υπηρεσία, μπράβο της.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, Malthador είπε

Εντάξει, κοροϊδεύει και η ΥΠΑ τώρα. Τι πάει να πει «Oι εν λόγω διατάξεις εφαρμόζονται για τις ελληνικές αεροπορικές εταιρείες»;

Μιλάμε για διακρατικές πτήσεις που εμπλέκουν αεροδρόμια άλλων κρατών και διεθνείς κανόνες. Είναι σοβαρή υπηρεσία να βγαίνει και να λέει ότι σύμφωνα με το ΤΑΔΕ ΦΕΚ θα ισχύει το ΔΕΙΝΑ για τις ελληνικές αεροπορικές; Δηλαδή η αντίστοιχη ΥΠΑ στην Γερμανία θα απαντήσει «δεν χρειάζεται να σου επιστρέψει χρήματα η Aegean, Γερμανέ υπήκοε, γιατί στην Ελλάδα ο νόμος λέει έτσι»;

Σοβαρή υπηρεσία, μπράβο της.

Όπως έχω γράψει και πιο πάνω, περιμένω απάντηση και από την τσεχική ΥΠΑ στην οποία έχω κάνει καταγγελία. Αυτοί φαντάζομαι δεν μπορούν να πατήσουν στο ελληνικό ΦΕΚ αλλά μόνο στους Ευρωπαϊκούς Κανονισμούς. Τελευταία βλέπω ότι γίνεται μια κίνηση από αρκετές ευρωπαϊκές χώρες για να αναστείλουν προσωρινά ευρωπαϊκό νόμο χορήγησης επιστροφών - αποζημιώσεων για ακυρωμένες πτήσεις από τις αεροπορικές εταιρίες. 
https://www.cnn.gr/news/kosmos/story/217381/koronoios-ee-tin-anastoli-ton-apozimioseon-gia-akyromenes-ptiseis-zitoyn-12-xores

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, Malthador είπε

Εντάξει, κοροϊδεύει και η ΥΠΑ τώρα. Τι πάει να πει «Oι εν λόγω διατάξεις εφαρμόζονται για τις ελληνικές αεροπορικές εταιρείες»;

Μιλάμε για διακρατικές πτήσεις που εμπλέκουν αεροδρόμια άλλων κρατών και διεθνείς κανόνες. Είναι σοβαρή υπηρεσία να βγαίνει και να λέει ότι σύμφωνα με το ΤΑΔΕ ΦΕΚ θα ισχύει το ΔΕΙΝΑ για τις ελληνικές αεροπορικές; Δηλαδή η αντίστοιχη ΥΠΑ στην Γερμανία θα απαντήσει «δεν χρειάζεται να σου επιστρέψει χρήματα η Aegean, Γερμανέ υπήκοε, γιατί στην Ελλάδα ο νόμος λέει έτσι»;

Σοβαρή υπηρεσία, μπράβο της.

Από την στιγμή που το κράτος ψήφισε νόμο , τι περιμένεις από μια δημόσια αρχή; Να παει ενάντια στον Νόμο ; 

Το κράτος φταίει που ψήφισε τον νόμο.  Όχι η Υ.Π.Α.

Επεξ/σία από Vasileios-gr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Απλα για να δειτε και την αλλη οψη του νομισματος και τι κοστη εχει μια αεροπορικη εταιρια τωρα να αντιμετοπισει. Δεν παιρνω το μερος της Aegean, αλλα καλο ειναι να δειξουμε αλληλεγγυη αυτοι που μπορουν. Εγω προσωπικα, ειχα κλεισει πτηση με low cost και δεν εκανα καν αιτηση για refund. Το ποσο ηταν μικρο, 60 ευρώ. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, mavrik είπε

Απλα για να δειτε και την αλλη οψη του νομισματος και τι κοστη εχει μια αεροπορικη εταιρια τωρα να αντιμετοπισει. Δεν παιρνω το μερος της Aegean, αλλα καλο ειναι να δειξουμε αλληλεγγυη αυτοι που μπορουν. Εγω προσωπικα, ειχα κλεισει πτηση με low cost και δεν εκανα καν αιτηση για refund. Το ποσο ηταν μικρο, 60 ευρώ. 

Αγαπητέ συμφορουμίτη, όταν ακόμη (εν έτει 2020) πετάνε με αεροσκάφη του 80' (μην μιλήσω για κάτι του 70' που έχω δει....), αυξάνουν τραγικά και επικίνδυνα πολύ τις θέσεις επιβατών (με ελάχιστο χώρο), μειώνουν τις υπηρεσίες που προσφέρουν (κάποτε το γεύμα στα πολύωρα ταξίδια και η βαλίτσα ήταν στάνταρ) και κοστολογούν τα πάντα (από αλλαγές ημερομηνιών, μέχρι και το ακριβώς μπροστά σου κάθισμα που τυχαίνει να έχει leg room), γιατί ο οποιοσδήποτε πελάτης να δεχθεί την παρακράτηση των χρημάτων του, κάτι το οποίο ουσιαστικά επιθυμούν και κάνουν οι αεροπορικές;

Να μιλάγαμε για συγκεκριμένες εταιρίες που πραγματικά σέβονται τον πελάτη και θέλεις να τις δεις να μεγαλώνουν, ναι. Αλλά για έναν κλάδο που η πλειονότητα των επιχειρήσεων εκεί ψάχνει συνεχώς τρόπο για να σε στραγγίξει, όχι.

Σε τελική ανάλυση, η ίδρυση κάθε εταιρίας εμπεριέχει και το λεγόμενο επιχειρηματικό ρίσκο. Γιατί την μία φορά που δεν δούλεψε προς όφελος των αεροπορικών τρέχουμε να τις σώσουμε, όσο πετάμε χαρταετό για τους υπόλοιπους κλάδους που πλήττονται;

Αντιλαμβάνομαι ποια είναι η κατάσταση στην οποία έχουν βρεθεί οι αεροπορικές. Δεν λέω πως είναι κάτι εύκολο αυτό που έχουν να αντιμετωπίσουν, το αντίθετο! Αλλά δεν αντιλαμβάνομαι τον λόγο για τον οποίο, παρά την θέλησή μου και τον Ευρωπαϊκό κανονισμό, καταχράζονται με το έτσι θέλω τα χρήματά μου για να σώσουν εταιρίες που δεν θέλουν να αναλάβουν το επιχειρηματικό ρίσκο που τους αναλογεί, όπως κάνουν όλοι οι υπόλοιποι κλάδοι..

 

Επεξ/σία από magnam
  • Like 7
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και να δείτε πόσα λεφτά θα πάρει για να σωθεί από το κράτος. Για να πληρώνει τους υπαλλήλους της που κάθονται και να τα τρώει από τους πελάτες. Η Aegean με το πρόσχημα της μεγάλης ελληνικής εταιρείας είχε γίνει ένας νταβατζής. Και το λέγω εγώ που είμαι και Gold member. Και μετά κατηγορούσαμε τη RyanAir. Γίναμε όλοι μέτοχοι στη σωτηρία της Aegean και της κάθε αεροπορικής. Ας κλείσει, όπως κλείνουν χιλιάδες ιδιωτικές εταιρείες. Θα έρθουν άλλες στη θέση της.

Τάχα voucher για το μέλλον, που τα εισιτήρια θα είναι πιο ακριβά κιόλας.Τώρα χρειαζόμαστε τα χρήματα. Και γιατί να πρέπει να πετάξω στο μέλλον πάλι με αυτούς τους απατεώνες; 

Επεξ/σία από cgioris
  • Like 5
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να συμπληρώσω και το εξής. Ακόμα κι όταν ξαναρχίσουν να λειτουργούν, η κίνηση θα είναι μειωμένη. Τουλάχιστον μέχρι το τέλος του 2021, μέχρι να περάσει ο φόβος των ιών, θα έχουν πολύ μικρότερη κίνηση, άρα κάποια δρομολόγια που πριν τον ιό ήταν αραιά (2-3 φορές τη βδομάδα), θα καταργηθούν. Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι ζείτε στη Μακεδονία και έχετε κλείσει πτήση Θεσσαλονίκη - Βαρκελώνη απευθείας. Παίρνετε το voucher, αλλά το δρομολόγιο καταργείται. Θα πάρετε ένα voucher, αλλά πλέον για να πάτε στη Βαρκελώνη με Aegean θα πρέπει να πάτε μέσω Αθήνας. Άρα σου δίνουμε voucher για τη μία πτήση σου, αλλά στην ουσία για να κάνεις το ταξίδι που σχεδίαζες, θα πρέπει να πληρώσεις δύο πτήσεις.

Επεξ/σία από bongojam
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...