Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, s2000rr είπε

Έλα ντε....εγγύηση  δεν έχει;

Δεν ξέρω περίεργη αγγελία γενικά , δεν αναφέρει και τίποτα , εγώ έγραφα μέχρι και τον λόγο που το έδινα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

5 ώρες πριν, s2000rr είπε

Μιλάς  για αντίδρασής  στο όριο  του αυτοκινήτου. Κάτι  που το 99,9% που  θα έχουν  το συγκεκριμένο  αυτοκίνητο  δεν θα δουν  ποτέ  το όριο  αυτό...και όταν  φτάνεις  σε αυτό  το σημείο  παίζει  ρόλο  και οδηγός...με άλλο αμάξι  πχ το puma  αν οδηγήσεις  εσύ  ή  εγώ  θα περάσουμε  το τεστ;δε νομίζω...οι άλλοι  έβγαλαν  ένα τεστ  οκ το δέχομαι. Δηλαδή  ο κατασκευαστής  και ο εξελικτικής  του αυτοκινήτου  έβγαλαν  ένα αμάξι  χωρίς  δοκιμές  από έμπειρους  οδηγούς; δε νομίζω.....άρα για μένα  το τεστ  ειναι να είχαμε  να λέγαμε. Μόνο  ένας επαγγελματίας οδηγός  Μπόρις να φτάσει  στα όριά  το αυτοκίνητο  και εκεί  μπορεί  να καταλάβει. Άρα  ο μέσος  οδηγός  δεν  το καταλάβει  ποτέ. Γνώμη  μου πάντα  φιλικά  για μην υπάρχουν  παρεξηγήσεις  :)

Προσοχή  Στην  επιλογή  προγράμματος  μεγάλη...έχουμε  δώσει  άπειρα  λεφτά  σε απατεώνες  που απλά έχουν  ένα  πρόγραμμα  και το  περνάνε  κονσέρβα.

Μα και η ford κονσερβα το περναει. Απο την στιγμη που δεν εχουν γινει αλλες μετατροπες του κινητηρα δεν υπαρχει θεμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, KoreanW είπε

Αυτά τα βίντεο τα θεωρώ μεγάλη απάτη. Και εξηγούμαι.

Ναι προφανώς το αμάξι που πρωταγωνιστεί δεν είναι fake.
Αλλά το αμάξι δεν πρωταγωνιστεί μόνο του,
ο οδηγός πρωταγωνιστεί μαζί με το αμάξι και εκεί οι χειρισμοί του είναι υπό κρίση.

Πρώτα το γεγονός ότι οι δοκιμές επαναλαμβάνονται χωρίς σταθερή επαναληψιμότητα από την πρώτη φορά, αποδεικνύει από μόνο του το ρόλο και την συμμετοχή τόσο του δοκιμαστή στο αποτέλεσμα όσο και τη σχετικότητα των αξιολογήσεων.

Να είναι έντιμοι οι διοργανωτές στην εμφάνιση των αποτελεσμάτων; Ιδανικοί οι χειρισμοί ανά αυτοκίνητο; Συγκρίσιμες οι συνθήκες τέλεσης;
Ο δοκιμαστής να μπορεί να μπει νωρίτερα στη στροφή, να γυρίσει απότομα ή προοδευτικά το τιμόνι ή να κινηθεί με την τάδε σχέση ταχύτητας;
Να είναι ίδια η επίδοση σε διαφορετικές εκδόσεις του ίδιου μοντέλου, σε διαφορετικά ελαστικά, σε διαφορετικές καιρικές συνθήκες;
Να είναι τα model year ίδια ή η τεχνική κατάσταση του κάθε οχήματος ιδανική;
Να σημαίνει εν τέλει κάτι περισσότερο από τη λειτουργία του ESP;

Ή μάλλον τί σημαίνει μέγιστη ταχύτητα που περνά ένα όχημα επιτυχώς το τεστ;
Μέγιστη σημαίνει απαραίτητα ότι στους πιο αργούς ρυθμούς πάλι επιτυγχάνει;
Το Dacia Sandero αποδεικνύει ότι απλώς η συμπεριφορά ποικίλλει ανά επίπεδο ταχύτητας, στα 72 km/h αποτυγχάνει αλλά στα 75 km/h επιτυγχάνει.

Λοιπόν
το τεστ δείχνει μόνο μια πτυχή της συμπεριφοράς μεμονωμένου οχήματος συγκεκριμένης έκδοσης μοντέλου
κι αυτό με την υποκειμενικότητα που έχουν τα χέρια συγκεκριμένου οδηγού κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες κάποια στιγμή.
Ο κάθε ιδιοκτήτης μαθαίνει να γνωρίζει το αυτοκίνητό του σε βάθος χρόνου με διαφορετικό τρόπο από τον οποιοδήποτε
και τη στιγμή που θα απαιτηθεί ένας χειρισμός στο όριο, αυτό που θα μετρήσει θα είναι μόνο η πρώτη φορά.

Αυτό το βίντεο με το Sanderο είναι πολύ καλό για να καταλάβεις τη χρησιμότητα του moose test, και ειδικά από το km77 που δε σου παρουσιάζει απλά ένα νούμερο, που συμφωνώ ότι από μόνο του δεν είναι τόσο σημαντικό. Αν δεν έχεις δει πολλά βιντεάκια από τα τεστ τους καλό είναι να βάλεις τους υπότιτλους για να καταλάβεις τα σχόλια τους για το αμάξι. Το πρώτο τεστ είναι χωρίς να ξέρουν τις αντιδράσεις του αμαξιού, ενώ στα 75 που περνάει ξέρουν ότι πρέπει να κάνουν πολύ ελαφρές κινήσεις λόγω αναπηδήσεων του αυτοκινήτου. Όμως ακόμα και έτσι βλέπεις ότι το αμάξι σηκώνει τις 2 εσωτερικές ρόδες, κάτι που είναι επικίνδυνο. πχ. To Duster που στα 75 ρίχνει ένα κώνο προσωπικά το θεωρώ πολύ πιο ασφαλές στις αντιδράσεις.

Να συμφωνήσω όμως ότι αυτό το τεστ δείχνει μια μόνο πτυχή της συμπεριφοράς (ρυθμιση ανάρτησης, ESP,  καλή κατανομή βάρους) και σίγουρα υπάρχουν και άλλοι παράγοντες όπως το βάρος, το οδόστρωμα, τα λάστιχα που μπορούν να επηρεάσουν αλλά αν βρει κάπου να τα τεστάρουν και αυτά please share! 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάνω μία βόλτα απο euroncap

Είναι γεγονός ότι κάποια αποτελέσματα σε κάποια αυτοκίνητα ειδικά για τους πίσω επιβάτες (παιδιά) σε απογοητεύουν και άλλα σε εντυπωσιάζουν.

π.χ. αν δείτε για το Honda Civic ειδικά για τους πίσω δεν είναι καλά τα αποτελέσματα με αδύνατο σημείο το κεφάλι

Το ίδιο και για το Skoda Karoq με 79%  αλλά στον κορμό , Seat Arona που το συζητάμε .

Απο την άλλη πολύ καλά αποτελέσματα για ford focus , skoda scala και skoda kamiq

Ακόμη και το 500Χ τα πάει αρκετά καλά .

Γιατί ωραία τα πλαστικά και οι κινητήρες που συζητάμε , αλλά βασικό ρόλο παίζει και η ασφάλεια ( δεν βάζω βαθμολογία απο εξοπλισμό ασφαλείας που ανεβάσει τα αστέρια , αλλά τα σημεία απο κρούση που επηρεάζουν τους επιβάτες)

5 λεπτά πριν, tzampatzis είπε

Αυτό το βίντεο με το Sanderο είναι πολύ καλό για να καταλάβεις τη χρησιμότητα του moose test, και ειδικά από το km77 που δε σου παρουσιάζει απλά ένα νούμερο, που συμφωνώ ότι από μόνο του δεν είναι τόσο σημαντικό. Αν δεν έχεις δει πολλά βιντεάκια από τα τεστ τους καλό είναι να βάλεις τους υπότιτλους για να καταλάβεις τα σχόλια τους για το αμάξι. Το πρώτο τεστ είναι χωρίς να ξέρουν τις αντιδράσεις του αμαξιού, ενώ στα 75 που περνάει ξέρουν ότι πρέπει να κάνουν πολύ ελαφρές κινήσεις λόγω αναπηδήσεων του αυτοκινήτου. Όμως ακόμα και έτσι βλέπεις ότι το αμάξι σηκώνει τις 2 εσωτερικές ρόδες, κάτι που είναι επικίνδυνο. πχ. To Duster που στα 75 ρίχνει ένα κώνο προσωπικά το θεωρώ πολύ πιο ασφαλές στις αντιδράσεις.

Να συμφωνήσω όμως ότι αυτό το τεστ δείχνει μια μόνο πτυχή της συμπεριφοράς (ρυθμιση ανάρτησης, ESP,  καλή κατανομή βάρους) και σίγουρα υπάρχουν και άλλοι παράγοντες όπως το βάρος, το οδόστρωμα, τα λάστιχα που μπορούν να επηρεάσουν αλλά αν βρει κάπου να τα τεστάρουν και αυτά please share! 

Εντάξει αρκετούς έχω ακούσει να λένε , τράβα να πάρεις ένα dacia να τελειώνεις και τι κολλάς στην μάρκα κτλ.

Απο την μία βλέπεις το moose test , απο την άλλη βλέπεις και αυτό

DaciaEuro.png

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, tzampatzis said:

Αυτό το βίντεο με το Sanderο είναι πολύ καλό για να καταλάβεις τη χρησιμότητα του moose test, και ειδικά από το km77 που δε σου παρουσιάζει απλά ένα νούμερο, που συμφωνώ ότι από μόνο του δεν είναι τόσο σημαντικό. Αν δεν έχεις δει πολλά βιντεάκια από τα τεστ τους καλό είναι να βάλεις τους υπότιτλους για να καταλάβεις τα σχόλια τους για το αμάξι. Το πρώτο τεστ είναι χωρίς να ξέρουν τις αντιδράσεις του αμαξιού, ενώ στα 75 που περνάει ξέρουν ότι πρέπει να κάνουν πολύ ελαφρές κινήσεις λόγω αναπηδήσεων του αυτοκινήτου. Όμως ακόμα και έτσι βλέπεις ότι το αμάξι σηκώνει τις 2 εσωτερικές ρόδες, κάτι που είναι επικίνδυνο. πχ. To Duster που στα 75 ρίχνει ένα κώνο προσωπικά το θεωρώ πολύ πιο ασφαλές στις αντιδράσεις.

Να συμφωνήσω όμως ότι αυτό το τεστ δείχνει μια μόνο πτυχή της συμπεριφοράς (ρυθμιση ανάρτησης, ESP,  καλή κατανομή βάρους) και σίγουρα υπάρχουν και άλλοι παράγοντες όπως το βάρος, το οδόστρωμα, τα λάστιχα που μπορούν να επηρεάσουν αλλά αν βρει κάπου να τα τεστάρουν και αυτά please share! 

αυτά που λέω τα λέω γιατί ακριβώς έχω υπόψη πολλά ανάλογα βίντεο και από το συγκεκριμένο και από άλλα παλιότερα

τις ενστάσεις μου τις ανέλυσα παραπάνω
εμπιστεύομαι το km77 όσο και το Mat Watson όταν μου λέει τα γούστα του

για το συγκεκριμένο ειδικότερα αφού στεκόμαστε στο Sandero
προφανώς τα βίντεο δεν είναι fake, αλλά πόσο απάτη είναι μια μισή αλήθεια:
θα λέγαμε ότι είχε εξαιρετική επίδοση αν είχαν εμφανίσει μόνο την επιτυχία στα 75 km/h
όπως και θα λέγαμε ότι είχε απογοητευτική επίδοση αν είχαν εμφανίσει μόνο την αποτυχία στα 72 km/h

η δική μου θέση είναι ότι κάθε αυτοκίνητο έχει ιδιαίτερη συμπεριφορά, και σίγουρα όχι σε ευθεία συνάρτηση με παραμέτρους όπως η ταχύτητα εκτέλεσης μιας δοκιμής,
οπότε και το συγκεκριμένο τεστ δεν αντανακλά τα σύνολό της συμπεριφοράς
και πολύ περισσότερο δεν αντανακλά ως κριτήριο του τί είναι ασφαλές και τί όχι

ένα «ασφαλές» όχημα στο συγκεκριμένο moose test θα μπορούσε να είναι «αποτυχημένο» σε ένα ελαφρώς διαφορετικό moose test
και κάθε δοκιμασία moose test περιορίζεται στον υποκειμενισμό και στις συνθήκες υπό τις οποίες εκτελείται

εν τέλει, το μόνο που βλέπεις σε ένα τέτοιο βίντεο είναι η κινηματογράφηση του οχήματος τάδε με τον τάδε αριθμό πλαισίου
και είσαι ελεύθερος να κρίνεις με την όποια σχετικότητα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

https://mycarnow.kosmocar.gr/skoda/vehicle/?sc=242624E3-15B9-4E8B-B8C1-F7E2BDEA728F&br=90509&mc=NW14KD2020

ε κάνε μια υποχώρηση τότε στο εμφανισιακό, γιατί στα υπόλοιπα σε καλύπτει.

Επεξ/σία από Thanos1921
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Thanos1921 είπε

https://mycarnow.kosmocar.gr/skoda/vehicle/?sc=242624E3-15B9-4E8B-B8C1-F7E2BDEA728F&br=90509&mc=NW14KD2020

ε κάνε μια υποχώρηση τότε στο εμφανισιακό, γιατί στα υπόλοιπα σε καλύπτει.

Να σου πώ την αλήθεια , εγώ δεν το θεώρησα ποτέ άσχημο , δεν ξέρω γιατί , έχω πρόβλημα μάλλον :D

Πέτυχα και ένα στο δρόμο , είχες και τις χαριτομενιές στα φώτα , δεν με χαλάει εξωτερικά (όχι ότι με τρελαίνει , αλλά δεν το θεωρώ άσχημο)

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα πάω σε λίγο να ρίξω μία ματιά στο 500X και μετά θα πάω απο Skoda , γιατί το Scala που δεν το είχα παρατηρήσει τελικώς γιατί το θάβαμε , με 1.5 DSG και τον εξοπλισμό / χώρους / ασφάλεια που έχει δεν το θεωρώ άσχημη επιλογή με 21.000ε

Επεξ/σία από tsofras
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, dimitris_213 είπε

Καλημέρα και από μένα. Διαβάζω με πολύ ενδιαφέρον είναι η αλήθεια από την αρχή το ποστ και μπορώ να πω ότι είναι πολύ ενδιαφέρων και κατατοπιστικό. Επειδή είναι και εγώ στην αγορά αυτοκινήτου έπεσε το μάτι μου στο Leon με τιμή 15800....και ψήνομαι ιδιαίτερα. Έλεγα για μεταχειρισμένο μέχρι 14.000 αλλά είδα την προσφορά και λέω δεν είναι κακή. Τι λέτε αξίζει σε αυτά τα λεφτά; Από vw group δεν εχω εμπειρία είχα ένα focus 20ετιας που ευτυχώς μπόρεσα και το ξεφορτώθηκα.

και εγω για αυτό σκέφτομαι, δε ξερω αν εχει κανενα θεμα σα κινητήρας μιας και η σκοντα δε τον φοραει και το καινούριο Λεόν θα εχει τον 1500 με τα 150 αλογα. σα τιμή ειναι πολυ καλο εμενα το λευκο μου το δίνουν 16100 με τα εξοδα αλλα με βλεπω για το ανθρακι στα 16300 νομίζω με το κλειδί στο χερι.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, tsofras είπε

γιατί το Scala που δεν το είχα παρατηρήσει τελικώς γιατί το θάβαμε , με 1.5 DSG και τον εξοπλισμό / χώρους / ασφάλεια που έχει δεν το θεωρώ άσχημη επιλογή με 21.000ε

Μιας και θα πας από και μπορείς να ρωτήσεις πόση αναμονή χρειάζεται για kamiq 1.5 dsg?

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, c-max είπε

Μα και η ford κονσερβα το περναει. Απο την στιγμη που δεν εχουν γινει αλλες μετατροπες του κινητηρα δεν υπαρχει θεμα

Μπορεί  να είναι ίδιοι  η κινητήρες  αλλά από μοτέρ  σε μοτέρ  υπάρχουν  μικρό διαφορές...ειμαι υπέρ  του custom προγράμματος  πάνω σε δυναμομετρο. Πίστεψε  με τα έχω  χρυσοπληρωσει  στο  παρελθόν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...