Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, telis είπε

Αυτά τα βίντεο με τα τεστ δεν μου λένε και πολλά. Οι τύποι είναι επαγγελματίας οδηγοί, γυρίζουν πολλές προσπάθειες για το τελικό αποτέλεσμα και δεν υπάρχει ούτε ένας νορμάλ οδηγός που μπορεί να κάνει το ίδιο με τις ίδιες ταχύτητες. Αφήστε δε που οι συνθήκες είναι ιδανικές και τα λάστιχα καινούργια. Δηλαδή τίποτα από όσα συμβαίνουν στην πραγματικότητα 

Τα έχεις μπερδέψει λίγο στο μυαλό σου...

Αυτό που βλέπεις σε αυτό το τεστ ΔΕΝ είναι κάτι που θα πρέπει να επαναλάβεις και εσύ με το δικό σου αμάξι (για να έχουν νόημα όσα γράφεις περί λαστίχων, οδηγικής ικανότητας κτλ.) αλλά βλέπεις πόσο καλύτερο/ασφαλέστερο/προοδευτικότερο είναι ένα αμάξι έναντι ενός άλλου.

Οπότε όταν κληθείς να κάνεις και εσύ ο ερασιτέχνης οδηγός έναν απότομο ελιγμό στην καθημερινότητα σου για να αποφύγεις έναν κίνδυνο, είναι πιο πιθανό να τα καταφέρεις επιτυχώς με ένα αμάξι που έχει καλή επίδοση σε αυτό το τεστ παρά με ένα άλλο που έχει κακή επίδοση.

Επίσης όταν μιλάμε για ασφάλεια στο δρόμο, έχετε υπόψη σας ότι οι λεπτομέρειες είναι που κάνουν τη διαφορά. Ένα αμάξι που φρενάρει ένα μέτρο νωρίτερα στο 100-0 από ένα άλλο, μπορεί να είναι η ειδοποιός διαφορά για να αποφύγεις μια σύγκρουση ή να πατήσεις ένα παιδάκι...Ένα αμάξι που κάνει τον ελιγμό στο παραπάνω τεστ με 78 χλμ. έναντι ενός άλλου που το κάνει με 72, μπορεί να είναι η διαφορά μεταξύ του σώνω τη ζωή μου ή χάνω τον έλεγχο του αυτοκινήτου και καταλήγω στο γκρεμό ή στο απέναντι ρεύμα. Ένα αμάξι που έχει 5 αστέρια έναντι ενός που έχει 4 μπορεί να είναι ο λόγος που θα γλιτώσουν τα παιδιά σου τη ζωή τους όταν σε τρακάρει κάποιος άλλος. Και η λίστα δεν έχει τελειωμό. 

Ότι μπορείς να κερδίσεις σε θέματα ασφάλειας, μπορεί να τα βρεις μπροστά σου. Ακόμα και αν αφορά κάτι φαινομενικά λίγο όπως μερικά εκατοστά παραμόρφωσης σκελετού ή κάποια ελάχιστα χλμ/ώρα.   

  • Like 16
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

12 λεπτά πριν, sargus είπε

Τα έχεις μπερδέψει λίγο στο μυαλό σου...

Αυτό που βλέπεις σε αυτό το τεστ ΔΕΝ είναι κάτι που θα πρέπει να επαναλάβεις και εσύ με το δικό σου αμάξι (για να έχουν νόημα όσα γράφεις περί λαστίχων, οδηγικής ικανότητας κτλ.) αλλά βλέπεις πόσο καλύτερο/ασφαλέστερο/προοδευτικότερο είναι ένα αμάξι έναντι ενός άλλου.

Οπότε όταν κληθείς να κάνεις και εσύ ο ερασιτέχνης οδηγός έναν απότομο ελιγμό στην καθημερινότητα σου για να αποφύγεις έναν κίνδυνο, είναι πιο πιθανό να τα καταφέρεις επιτυχώς με ένα αμάξι που έχει καλή επίδοση σε αυτό το τεστ παρά με ένα άλλο που έχει κακή επίδοση.

Επίσης όταν μιλάμε για ασφάλεια στο δρόμο, έχετε υπόψη σας ότι οι λεπτομέρειες είναι που κάνουν τη διαφορά. Ένα αμάξι που φρενάρει ένα μέτρο νωρίτερα στο 100-0 από ένα άλλο, μπορεί να είναι η ειδοποιός διαφορά για να αποφύγεις μια σύγκρουση ή να πατήσεις ένα παιδάκι...Ένα αμάξι που κάνει τον ελιγμό στο παραπάνω τεστ με 78 χλμ. έναντι ενός άλλου που το κάνει με 72, μπορεί να είναι η διαφορά μεταξύ του σώνω τη ζωή μου ή χάνω τον έλεγχο του αυτοκινήτου και καταλήγω στο γκρεμό ή στο απέναντι ρεύμα. Ένα αμάξι που έχει 5 αστέρια έναντι ενός που έχει 4 μπορεί να είναι ο λόγος που θα γλιτώσουν τα παιδιά σου τη ζωή τους όταν σε τρακάρει κάποιος άλλος. Και η λίστα δεν έχει τελειωμό. 

Ότι μπορείς να κερδίσεις σε θέματα ασφάλειας, μπορεί να τα βρεις μπροστά σου. Ακόμα και αν αφορά κάτι φαινομενικά λίγο όπως μερικά εκατοστά παραμόρφωσης σκελετού ή κάποια ελάχιστα χλμ/ώρα.   

Εγω συμφωνώ  σε αυτά που  λες δεν έχεις άδικο. Αλλά ένα αμάξι  που τα καταφέρνει  στο τεστ  σε σχέση  με άλλο. Πιστεύεις  θα αντιδράσει  έτσι  η κάπως  έτσι  με 4 άτομα  και φορτωμένο. (Προσωπική  εκτίμηση) καμία σχέση.φορτωμενα δεν ξέρουμε πως θα αντιδράσουν.που είναι  πιο  ρεαλιστικό  στην  καθημερινότητα.  Σου δείχνει  κάτι  το βίντεο  απλώς  μην κολλάμε  αυτό είναι  το νόημά. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, s2000rr είπε

Εγω συμφωνώ  σε αυτά που  λες δεν έχεις άδικο. Αλλά ένα αμάξι  που τα καταφέρνει  στο τεστ  σε σχέση  με άλλο. Πιστεύεις  θα αντιδράσει  έτσι  η κάπως  έτσι  με 4 άτομα  και φορτωμένο. (Προσωπική  εκτίμηση) καμία σχέση.φορτωμενα δεν ξέρουμε πως θα αντιδράσουν.που είναι  πιο  ρεαλιστικό  στην  καθημερινότητα.  Σου δείχνει  κάτι  το βίντεο  απλώς  μην κολλάμε  αυτό είναι  το νόημά. 

Και πάλι όμως, αυτό που έχει καλή επίδοση στο τεστ μάλλον θα αντιδράσει καλύτερα όταν είναι φορτωμένο σε σχέση με ένα που επίσης θα είναι φορτωμένο αλλά θα έχει κακή επίδοση στο τεστ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, majnun είπε

Tsofras νομιζω εχει το προηγούμενο Focus ST Line με ηλιοροφη κατω απο 20.000 στην ιστοσελίδα της Ford 

Δεν μου αρέσει το προηγούμενο καθόλου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαζί σου δεν πολυβλέπεται (για μένα κυρίως μέσα) αλλά είναι VFM και με πολλαπλούς παντού.

Πάντως αυτό το θέμα που όλοι χαίρονται για τα νέα τους αμάξια είναι η απόλυτη αντιδιαστολή με το θέμα και τις ζημιές που ανακαλύπτουμε οι κάτοχοι "δώρα" από καλοθελητές.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, sargus είπε

Και πάλι όμως, αυτό που έχει καλή επίδοση στο τεστ μάλλον θα αντιδράσει καλύτερα όταν είναι φορτωμένο σε σχέση με ένα που επίσης θα είναι φορτωμένο αλλά θα έχει κακή επίδοση στο τεστ.

Το μάλλον  εμένα δεν με καλύπτει  υπόθεσης  κάνουμε  σωστά...;αρα να ειχαμε να λεγαμε. Πιο πολύ  εμένα με ενδιαφέρει  το 100-0.εκεί Ναι κάτι  δηλώνει  και εκεί  υπό συνθήκες  πάντα  βέβαια. Και πόσα αστέρια  έχει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, telis είπε

Αυτά τα βίντεο με τα τεστ δεν μου λένε και πολλά. Οι τύποι είναι επαγγελματίας οδηγοί, γυρίζουν πολλές προσπάθειες για το τελικό αποτέλεσμα και δεν υπάρχει ούτε ένας νορμάλ οδηγός που μπορεί να κάνει το ίδιο με τις ίδιες ταχύτητες. Αφήστε δε που οι συνθήκες είναι ιδανικές και τα λάστιχα καινούργια. Δηλαδή τίποτα από όσα συμβαίνουν στην πραγματικότητα 

Μα, για τους λόγους που αναφέρεις θα έπρεπε να σου λένε πολλά αυτά τα test.

Αυτή είναι και η λογική των test από επαγγελματίες οδηγούς. Να το εξαντλήσεις, να το ξετινάξεις για να δεις ποιο είναι το καλύτερο που μπορεί να κάνει, και ανάλογα να αξιολογείς.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, majnun είπε

 

Πάντως αυτό το θέμα που όλοι χαίρονται για τα νέα τους αμάξια είναι η απόλυτη αντιδιαστολή με το θέμα και τις ζημιές που ανακαλύπτουμε οι κάτοχοι "δώρα" από καλοθελητές.

Δεν κατάλαβα τι εννοείς :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτά τα βίντεο τα θεωρώ μεγάλη απάτη. Και εξηγούμαι.

Ναι προφανώς το αμάξι που πρωταγωνιστεί δεν είναι fake.
Αλλά το αμάξι δεν πρωταγωνιστεί μόνο του,
ο οδηγός πρωταγωνιστεί μαζί με το αμάξι και εκεί οι χειρισμοί του είναι υπό κρίση.

Πρώτα το γεγονός ότι οι δοκιμές επαναλαμβάνονται χωρίς σταθερή επαναληψιμότητα από την πρώτη φορά, αποδεικνύει από μόνο του το ρόλο και την συμμετοχή τόσο του δοκιμαστή στο αποτέλεσμα όσο και τη σχετικότητα των αξιολογήσεων.

Να είναι έντιμοι οι διοργανωτές στην εμφάνιση των αποτελεσμάτων; Ιδανικοί οι χειρισμοί ανά αυτοκίνητο; Συγκρίσιμες οι συνθήκες τέλεσης;
Ο δοκιμαστής να μπορεί να μπει νωρίτερα στη στροφή, να γυρίσει απότομα ή προοδευτικά το τιμόνι ή να κινηθεί με την τάδε σχέση ταχύτητας;
Να είναι ίδια η επίδοση σε διαφορετικές εκδόσεις του ίδιου μοντέλου, σε διαφορετικά ελαστικά, σε διαφορετικές καιρικές συνθήκες;
Να είναι τα model year ίδια ή η τεχνική κατάσταση του κάθε οχήματος ιδανική;
Να σημαίνει εν τέλει κάτι περισσότερο από τη λειτουργία του ESP;

Ή μάλλον τί σημαίνει μέγιστη ταχύτητα που περνά ένα όχημα επιτυχώς το τεστ;
Μέγιστη σημαίνει απαραίτητα ότι στους πιο αργούς ρυθμούς πάλι επιτυγχάνει;
Το Dacia Sandero αποδεικνύει ότι απλώς η συμπεριφορά ποικίλλει ανά επίπεδο ταχύτητας, στα 72 km/h αποτυγχάνει αλλά στα 75 km/h επιτυγχάνει.

Λοιπόν
το τεστ δείχνει μόνο μια πτυχή της συμπεριφοράς μεμονωμένου οχήματος συγκεκριμένης έκδοσης μοντέλου
κι αυτό με την υποκειμενικότητα που έχουν τα χέρια συγκεκριμένου οδηγού κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες κάποια στιγμή.
Ο κάθε ιδιοκτήτης μαθαίνει να γνωρίζει το αυτοκίνητό του σε βάθος χρόνου με διαφορετικό τρόπο από τον οποιοδήποτε
και τη στιγμή που θα απαιτηθεί ένας χειρισμός στο όριο, αυτό που θα μετρήσει θα είναι μόνο η πρώτη φορά.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, tsofras είπε

Δεν κατάλαβα τι εννοείς :D

Εννοώ ότι εδώ λέμε ωραία και όμορφα για πόσα χιλιάρικα και τι εξοπλισμό θα έχει το αμάξι και δυο τρία thread παρακάτω μαυρίζει η καρδιά σου με όλους τους ασυνείδητους που ρημάζουν ξένες περιουσίες και έρχεσαι να πεις, να παν στο #%$ όλα, κρίμα τα λεφτά που πέταξα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, KoreanW είπε

Αυτά τα βίντεο τα θεωρώ μεγάλη απάτη. Και εξηγούμαι.

Ναι προφανώς το αμάξι που πρωταγωνιστεί δεν είναι fake.
Αλλά το αμάξι δεν πρωταγωνιστεί μόνο του,
ο οδηγός πρωταγωνιστεί μαζί με το αμάξι και εκεί οι χειρισμοί του είναι υπό κρίση.

Πρώτα το γεγονός ότι οι δοκιμές επαναλαμβάνονται χωρίς σταθερή επαναληψιμότητα από την πρώτη φορά, αποδεικνύει από μόνο του το ρόλο και την συμμετοχή τόσο του δοκιμαστή στο αποτέλεσμα όσο και τη σχετικότητα των αξιολογήσεων.

Να είναι έντιμοι οι διοργανωτές στην εμφάνιση των αποτελεσμάτων; Ιδανικοί οι χειρισμοί ανά αυτοκίνητο; Συγκρίσιμες οι συνθήκες τέλεσης;
Ο δοκιμαστής να μπορεί να μπει νωρίτερα στη στροφή, να γυρίσει απότομα ή προοδευτικά το τιμόνι ή να κινηθεί με την τάδε σχέση ταχύτητας;
Να είναι ίδια η επίδοση σε διαφορετικές εκδόσεις του ίδιου μοντέλου, σε διαφορετικά ελαστικά, σε διαφορετικές καιρικές συνθήκες;
Να είναι τα model year ίδια ή η τεχνική κατάσταση του κάθε οχήματος ιδανική;
Να σημαίνει εν τέλει κάτι περισσότερο από τη λειτουργία του ESP;

Ή μάλλον τί σημαίνει μέγιστη ταχύτητα που περνά ένα όχημα επιτυχώς το τεστ;
Μέγιστη σημαίνει απαραίτητα ότι στους πιο αργούς ρυθμούς πάλι επιτυγχάνει;
Το Dacia Sandero αποδεικνύει ότι απλώς η συμπεριφορά ποικίλλει ανά επίπεδο ταχύτητας, στα 72 km/h αποτυγχάνει αλλά στα 75 km/h επιτυγχάνει.

Λοιπόν
το τεστ δείχνει μόνο μια πτυχή της συμπεριφοράς μεμονωμένου οχήματος συγκεκριμένης έκδοσης μοντέλου
κι αυτό με την υποκειμενικότητα που έχουν τα χέρια συγκεκριμένου οδηγού κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες κάποια στιγμή.
Ο κάθε ιδιοκτήτης μαθαίνει να γνωρίζει το αυτοκίνητό του σε βάθος χρόνου με διαφορετικό τρόπο από τον οποιοδήποτε
και τη στιγμή που θα απαιτηθεί ένας χειρισμός στο όριο, αυτό που θα μετρήσει θα είναι μόνο η πρώτη φορά.

Εμένα με κάλυψες.....βλέπουμε  ακριβώς  το ίδιο  πράγμα  και αυτό  προσπαθώ  να τους πω.....ότι κάτι  λέει  αλλά οκ πάμε παρακάτω....Μην το βγάλουμε  και  άχρηστο  το καθε arona  κτλ

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, sargus είπε

Τα έχεις μπερδέψει λίγο στο μυαλό σου...

Αυτό που βλέπεις σε αυτό το τεστ ΔΕΝ είναι κάτι που θα πρέπει να επαναλάβεις και εσύ με το δικό σου αμάξι (για να έχουν νόημα όσα γράφεις περί λαστίχων, οδηγικής ικανότητας κτλ.) αλλά βλέπεις πόσο καλύτερο/ασφαλέστερο/προοδευτικότερο είναι ένα αμάξι έναντι ενός άλλου.

Οπότε όταν κληθείς να κάνεις και εσύ ο ερασιτέχνης οδηγός έναν απότομο ελιγμό στην καθημερινότητα σου για να αποφύγεις έναν κίνδυνο, είναι πιο πιθανό να τα καταφέρεις επιτυχώς με ένα αμάξι που έχει καλή επίδοση σε αυτό το τεστ παρά με ένα άλλο που έχει κακή επίδοση.

Επίσης όταν μιλάμε για ασφάλεια στο δρόμο, έχετε υπόψη σας ότι οι λεπτομέρειες είναι που κάνουν τη διαφορά. Ένα αμάξι που φρενάρει ένα μέτρο νωρίτερα στο 100-0 από ένα άλλο, μπορεί να είναι η ειδοποιός διαφορά για να αποφύγεις μια σύγκρουση ή να πατήσεις ένα παιδάκι...Ένα αμάξι που κάνει τον ελιγμό στο παραπάνω τεστ με 78 χλμ. έναντι ενός άλλου που το κάνει με 72, μπορεί να είναι η διαφορά μεταξύ του σώνω τη ζωή μου ή χάνω τον έλεγχο του αυτοκινήτου και καταλήγω στο γκρεμό ή στο απέναντι ρεύμα. Ένα αμάξι που έχει 5 αστέρια έναντι ενός που έχει 4 μπορεί να είναι ο λόγος που θα γλιτώσουν τα παιδιά σου τη ζωή τους όταν σε τρακάρει κάποιος άλλος. Και η λίστα δεν έχει τελειωμό. 

Ότι μπορείς να κερδίσεις σε θέματα ασφάλειας, μπορεί να τα βρεις μπροστά σου. Ακόμα και αν αφορά κάτι φαινομενικά λίγο όπως μερικά εκατοστά παραμόρφωσης σκελετού ή κάποια ελάχιστα χλμ/ώρα.   

Δεν έχω μπερδέψει τίποτα στο μυαλό μου.

Όσα λέω ισχύουν στο ακέραιο. Οι πραγματικές συνθήκες, η συντήρηση του αυτοκινήτου, τα ΕΛΑΣΤΙΚΑ (επίτηδες τα κεφαλαία) ,αυτά παίζουν τον κύριο λόγο. Οι δοκιμές αυτές αντίστοιχο με τις καταναλώσεις που δηλώνουν οι κατασκευαστές που δεν τις πιάνεις ποτέ.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, tsofras είπε

Αυτό επειδή το είχα παρκάρει και το λέγαμε ευκαιρία , έκανε update σήμερα ότι έχει ζημιά ....

https://www.car.gr/29660951-citroen-c3-aircross-rip-curl-limited

τι προλαβε να γινει σε 317 χλμ; 🤔

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...