Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

46 λεπτά πριν, xx1100 είπε

Η σκέψη αφορούσε το ότι στην Αθήνα (και Θεσσαλονίκη αλλά όχι τόσο) είναι πιο συνηθισμένο να οδηγούν πολλοί βιαστικά, όπου το "πεταγμα" στο φανάρι έχει σημασία. Στην επαρχία, οι περισσότερες μικρές πόλεις έχουν ελάχιστα φανάρι ή και καθόλου. Κατά συνέπεια, η μέση οδήγηση είναι πιο ήπια και επομένως ταιριάζει περισσότερα στο πετρέλαιο. 

Εννοείται πως δεν αλλάζεις ότι έχεις απλά και μόνο επειδη πηγες εκτός Αθήνας αλλά αν ειναι να πάρει κανείς καινούργιο. Η νοοτροπία της βενζίνης ήταν ελληνικό εφεύρημα αφού στην Ευρωπη ανέκαθεν οδηγούσαν πετρέλαια όταν σε μας επιτρεπόταν μόνο στα ταξί. 

το αμαξι αυτο το πηρα 1500 χιλιάρικο με υγραέριο πριν 5-6 χρόνια τα εβγαλε τα λεφτά του τόσα χρονια στην αθηνα, εδω που δεν υπάρχει θεμα πάρκινγκ, δεν υπάρχει θεμα κλοπης και εννοείται για να παω σε κατι ασφαλές πρεπει να δω για κατι πιο καινούριο.

γλυκοκοιτουσα το leon κουτα εκδοση style 1500 130 βενζίνη που έπαιζε προσφορά, μου το έδιναν 16200 με μεταλλικό και το κλειδί στο χέρι. αλλα ειπα να δω για πετρέλαιο χωρις να δωσω πολλα (ταβάνι 10-11000) λογω και του οτι με ολα αυτα που ακούγονται δε ξερω ποιο είναι το μελλον του πετρελαίου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Redragon7 είπε

Συμφωνώ με την επιλογή Ibiza.

Ειδικά σε manual / με αυτόν τον κινητήρα , και εγώ αυτό θα έπαιρνα .

Διαφωνώ κάθετα με το συγκεκριμένο specification : "σπορ" (τρομάρα τους) ανάρτηση, 18αρες ζάντες με προφίλ φλούδα, ειδικά για κάποιον που έχει θέμα με την μέση, κινείται βασικά Αθήνα και θα κουβαλάει παιδιά στο αμάξι...

Θα έπαιρνα το Ibiza με την μικρότερη διαθέσιμη ζάντα και την πιο comfort έκδοση ανάρτησης possible , αλλά τελικά μάλλον μόνο εγώ τα βλέπω έτσι 🙂

17αρες έχει το FR

1 ώρα πριν, mp123 είπε

Έλεος δλδ με το ιμπιζα. Με 17κ παίρνεις το Fiat 500x το απλό που είναι μουν@ρ@ και οδηγάς κάτι με στυλ..

Το πολυ 15 κ για το ιμπιζα . 

Σιγα την μπούρδα το 500x ( no offense για τους κατόχους)

Ωραία σαν στυλ αλλά μέχρι εκεί

Δεν θέλω SUV ρε ανθρωπα πως να το πω

Α να προσθέσω ότι το 17 είναι τιμή καταλόγου , οπότε βάλε μεταλλικό , πινακίδες , τέλη , PDI αν θυμάμαι καλά κάπου 18500€ είναι και από εξοπλισμό έχει ελλείψεις , μικρότερο Πορτ μπαγκαζ

Επεξ/σία από tsofras
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Redragon7 είπε

Συμφωνώ με την επιλογή Ibiza.

Ειδικά σε manual / με αυτόν τον κινητήρα , και εγώ αυτό θα έπαιρνα .

Διαφωνώ κάθετα με το συγκεκριμένο specification : "σπορ" (τρομάρα τους) ανάρτηση, 18αρες ζάντες με προφίλ φλούδα, ειδικά για κάποιον που έχει θέμα με την μέση, κινείται βασικά Αθήνα και θα κουβαλάει παιδιά στο αμάξι...

Θα έπαιρνα το Ibiza με την μικρότερη διαθέσιμη ζάντα και την πιο comfort έκδοση ανάρτησης possible , αλλά τελικά μάλλον μόνο εγώ τα βλέπω έτσι 🙂

Θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα (εν μέρει). Όχι και 18άρα στο Ibiza. Τι υπερβολή είναι αυτή!! Η μεγαλύτερη διάμετρος δεν κάνει κάτι θετικό ειδικά σε κ...λόδρομους όπως στο Ελλάντα. Καταπονεί αναρτήσεις, παθαίνει πιο εύκολα ζημιές σε λακούβες και πεζοδρόμια, έχει πιο ακριβά λάστιχα και απολύτως καμία βελτίωση οδικής συμπεριφοράς εκτός αν οδηγείς συνέχεια σε πίστα. Μην τρελαθούμε εντελώς.

Επεξ/σία από kalmik
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, kalmik είπε

Θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα (εν μέρει). Όχι και 18άρα στο Ibiza. Τι υπερβολή είναι αυτή!! Η μεγαλύτερη διάμετρος δεν κάνει κάτι θετικό ειδικά σε κ...λόδρομους όπως στο Ελλάντα. Καταπονεί αναρτήσεις, παθαίνει πιο εύκολα ζημιές σε λακούβες και πεζοδρόμια, έχει πιο ακριβά λάστιχα και απολύτως καμία βελτίωση οδικής συμπεριφοράς εκτός αν οδηγείς συνέχεια σε πίστα. Μην τρελαθούμε εντελώς.

Ηρεμία ρε παιδιά είπαμε 17αρες έχει το κακόμοιρο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, tsofras είπε

Ηρεμία ρε παιδιά είπαμε 17αρες έχει το κακόμοιρο

Αν και απορω μαζί μου που το λέω δεν παίρνεις έστω ένα πόλο στα λεφτά αυτά.Που πας τωρα να δώσεις τωρα τόσα στο ιμπιζα. Μα και εσυ το ιμπιζα . Το ιμπιζα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

το Polo τί διαφορές έχει από το Ibiza;

κόπι-πάστε :D ειναι, μέχρι και στην Ισπανία φτιαγμένα είναι και τα δυο

Επεξ/σία από KoreanW
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Μόλις τώρα, KoreanW είπε

το Polo τί διαφορές έχει από το Ibiza;

κόπι-πάστε :D ειναι, μέχρι και στην Ισπανία φτιαγμένα είναι και τα δυο

Δικιο έχεις. Και το σκοντα φαμπια το ίδιο με το ιμπιζα είναι και γλυτώσεις 2 3 κ. Ας προτείνουμε το φαμπια.το ίδιο είναι . 

Επεξ/σία από mp123
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, mp123 said:

Δικιο έχεις. Και το σκοντα φαμπια το ίδιο με το ιμπιζα είναι και γλυτώσεις 2 3 κ. Ας προτείνουμε το φαμπια.το ίδιο είναι . 

το φάμπια είναι άλλη (παλιότερη) πλατφόρμα και επίσης δεν είναι και φτηνό
γι΄ αυτό το φάμπια δεν το προτείνουμε

ίδια πλατφόρμα είναι τα Ibiza-Polo-A1
και μάλλον δεν είναι τυχαίο (οικονομίες κλιμακας) που το vag αποφάσισε να τα κατασκευάζει και τα 3 μαζί στην Ισπανία

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, jobous said:

BSP δηλαδή !!!! (Bosch-Siemens-Pitsos !!!) 

:lol: φρίκη !!!

η πλάκα είναι πως το Ibiza και το Α1 φτιάχνονται όχι στο ίδιο εργοστάσιο
αλλά στις ίδιες γραμμές παραγωγής

αλλά ναι, μην πάρεις το Ibiza, πάρε το Polo που είναι άλλο σύμπαν τελείως... :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, mp123 είπε

Αν και απορω μαζί μου που το λέω δεν παίρνεις έστω ένα πόλο στα λεφτά αυτά.Που πας τωρα να δώσεις τωρα τόσα στο ιμπιζα. Μα και εσυ το ιμπιζα . Το ιμπιζα.

To πρόβλημα σου ρε μαν με το Ibiza όμως δεν το έχω καταλάβει , πες στην τελική τι σε χαλάει τόσο

Γιατί ας πούμε θεωρείς ανώτερο το Fiat 500X ?

To έχεις οδηγήσει το Ibiza να δείς στήσιμο , θέση οδήγησης , ανάρτηση κτλ. ? ή απλά σου έχει κάτσει επειδή είναι Ibiza ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, xx1100 είπε

Να καταθέσω κι εγώ το δικό μου οδοιπορικό στο ζήτημα.

Με κεφάλαιο ~25000

Αρχική σκέψη SUV. Νοίκιασα το c5 aircross και έκανα 2.500χλμ σε 1εβδ. Πέρα από κάποια θέματα εργονομίας ήταν γενικά καλο και οικονομικό (7.3λιτρα/100χλμ η συνολική καταναλωση, 6.2 με ήπια τουριστική οδήγηση). Εντέλει το απέρριψα λόγω πολύ μαλακών καθισμάτων που άφηναν την μέση κάπως... στον αέρα. 

Οδήγησα Toyota CHR, AUDI Q3, KIA SPORTAGE, KIA CEED.... Είδα ακομα, ΚΙΑ XCEED, PROCEED, Nissan Quashqai + Juke, Volvo XC40. Ήθελα ακόμα να δω Skoda Octavia Sportswagon και Mini Cooper Clubman αλλά καπου εκει συνάντησα ενα Proceed σε  καλή ευκαιρία σε ελαφρά μτχ (1 έτους 15000) και αφού το οδήγησα, το έκλεισα στα χρήματα που ειχα ακριβώς 

Screenshot_20200821_120208.jpg

πολύ πολύ δυνατό, ειδικά το 1,6. ήταν στις δύο επιλογές από βενζινη. ελπίζω να μην πήρες 1000ρι. αν σε βόλεψε που είναι χαμηλό για τους πίσω εισαι κομπλέ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Μόλις τώρα, tsofras είπε

To πρόβλημα σου ρε μαν με το Ibiza όμως δεν το έχω καταλάβει , πες στην τελική τι σε χαλάει τόσο

Γιατί ας πούμε θεωρείς ανώτερο το Fiat 500X ?

To έχεις οδηγήσει το Ibiza να δείς στήσιμο , θέση οδήγησης , ανάρτηση κτλ. ? ή απλά σου έχει κάτσει επειδή είναι Ibiza ?

Το καλό είναι ότι σε βάζω σε σκέψεις.

Δεν έχω θέμα αλλά τωρα 17 για ιμπιζα είναι πολλά. Έχεις το c3. Θα πας να πάρεις το ίδιο αυτοκίνητο με την γυναίκα. Δεν στέκει λογικά να έχεις δυο ακριβως τα ίδια αυτοκίνητα.

Δεν υπαρχει σχέση το ιμπιζα με το 500x. . Ιμπιζα θα πάρει κάποιος για δεύτερο η κανένας πιτσιρίκος. Τωρα πας για το ιμπιζα ενώ έχεις και c3 δεν είναι λογικό.να πω ότι ήταν με τα 150 hp ok θες κάτι σπορ να ξεχωριζεισ.Τωρα με το απλό θα πετάξεις τζάμπα λεφτά. Θα ξενερώσεις τα 17 κ.

παρε με 17 το απλό το λεον η κατέβα εξοπλισμό και παρε το πολυ με 15 το ιμπιζα.

Επεξ/σία από mp123
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ντίζελ είδα τώρα. μια χαρα, καλορίζικο! 15κ χλμ δν είναι τπτ για ντίζελ αρκεί να είναι απροβληματιστο.

και εγώ ντίζελ πήρα (30κιλ) (πρώτη φορά) και μου έχει κάνει εντύπωση οι ροπές που βγαζουν.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, mp123 said:

Το καλό είναι ότι σε βάζω σε σκέψεις.

Δεν έχω θέμα αλλά τωρα 17 για ιμπιζα είναι πολλά. Έχεις το c3. Θα πας να πάρεις το ίδιο αυτοκίνητο με την γυναίκα. Δεν στέκει λογικά να έχεις δυο ακριβως τα ίδια αυτοκίνητα.

Δεν υπαρχει σχέση το ιμπιζα με το 500x. . Ιμπιζα θα πάρει κάποιος για δεύτερο η κανένας πιτσιρίκος. Τωρα πας για το ιμπιζα ενώ έχεις και c3 δεν είναι λογικό.να πω ότι ήταν με τα 150 hp ok θες κάτι σπορ να ξεχωριζεισ.Τωρα με το απλό θα πετάξεις τζάμπα λεφτά. Θα ξενερώσεις τα 17 κ.

παρε με 17 το απλό το λεον.

απλά πρότεινες το Polo

στα λεφτά αυτά και γενικότερα

αυτό δεν κολλάει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...