Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, SeNNinhA είπε

Σε κατανοηση κειμενου εχεις βαθμολογια πενταχρονου αλλα αυτο δεν ειναι δικο μου προβλημα οποτε ας σταματησω να σου απανταω επι προσωπικου για να παραμεινει το θεμα ανοιχτο τουλαχιστον για τους αλλους.

Ασε ποιος κατανοει τι και φτιαξε μας καμια στατιστικη σαν τις προχθεσινες σου, εσυ που κατανοεις καλυτερα :lol:

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, BackFromHell είπε

Ασε ποιος κατανοει τι και φτιαξε μας καμια στατιστικη σαν τις προχθεσινες σου, εσυ που κατανοεις καλυτερα :lol:

Εαν θελεις προσωπικες επιθεσεις στειλε πμ να σου απαντησω οτι θελεις ακομη και σε επιπεδο νηπιαγωγειου. Αλλιως μην χαλας το θεμα επαναλαμβανω. 

Επεξ/σία από SeNNinhA
Δημοσ.

Χωρίς να έχω προβεί σε καμία κίνηση και περιμένοντας απλά την παραγγελία μου, μου έστειλαν μέιλ  το Σάββατο το μεσημέρι ότι θα μου επιστραφούν τα χρήματα. Κυριακή απόγευμα μπήκαν στο λογαριασμό μου. Η παραγγελία μου είχε αναμονή 30 εργάσιμες. Και περίμενα 25 εργάσιμες για να γίνει όλο αυτό. 

 

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, osav είπε

Χωρίς να έχω προβεί σε καμία κίνηση και περιμένοντας απλά την παραγγελία μου, μου έστειλαν μέιλ  το Σάββατο το μεσημέρι ότι θα μου επιστραφούν τα χρήματα. Κυριακή απόγευμα μπήκαν στο λογαριασμό μου. Η παραγγελία μου είχε αναμονή 30 εργάσιμες. Και περίμενα 25 εργάσιμες για να γίνει όλο αυτό. 

Τραπεζική κατάθεση ή κάρτα;

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Konstantina1234 είπε

Τραπεζική κατάθεση ή κάρτα;

Κατάθεση στην εθνική είχα κάνει, κατάθεση στην εθνική μου έκαναν. Έστειλα μέιλ με τον αριθμό λογαριασμού,ονοματεπώνυμο και ποια τράπεζα είναι. Ονοματεπώνυμο δεν ζητούσαν Αλλά εγώ το έγραψα. Διάβασα όλα αυτά που έχουν εδώ αναρτημένα και τρελάθηκα. Παρόλα αυτά δεν ήθελα να κάνω καταγγελία μέχρι να περάσει ο προκαθορισμένος καιρός για μην φάω καμιά μήνυση. Αν όμως το είχα πάρει χαμπάρι νωρίτερα θα ακύρωνα την παραγγελία και θα έπαιρνα από αλλού το ψυγείο!

 

Δημοσ.

Καλημέρα ,πριν από λίγα λεπτά ο ένας από τους δύο γνωστούς μου παρέλαβε ένα Laptop Huawei Matebook d15 που είχε παραγγείλει από MObilepoint. Ήρθε σφραγισμένο στο κουτί του , το ανοίξαμε και έως τώρα δεν έχει το παραμικρό λειτουργικό πρόβλημα. Έχει γίνει αποστολή με Speedex από την προηγούμενη εβδομάδα όπως έγραψα σε προηγούμενο μήνυμα μου εδώ και ήμουν επιφυλακτικός για το τι θα παραλάβει. Μόλις μου έφυγε ένα τεράστιο βάρος καθώς εγώ του είχα προτείνει το συγκεκριμένο μηχάνημα από το συγκεκριμένο μαγαζί.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απόσπασμα από ενημερωτικό κείμενο με τίτλο  ''Ακύρωση παραγγελίας εκ μέρους του πελάτη λόγω μεταμελείας'' e-shop μεγάλης εταιρείας.

Σε περίπτωση που ο πελάτης πριν από την εκ μέρους του δήλωση ακύρωσης έχει καταβάλει την αξία της εγκεκριμένης παραγγελίας του και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ την έχει ήδη εισπράξει, τότε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ οφείλει μέσα σε προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών να επιστρέψει στον πελάτη την εισπραχθείσα αξία με τον ίδιο τρόπο που αυτός επέσπευσε την καταβολή της (με αντιλογισμό του ποσού σε τραπεζικό λογαριασμό, με καταβολή μετρητών κλπ). Άλλως σε περίπτωση που έχει δοθεί εντολή πληρωμής εκ μέρους του πελάτη αλλά τα χρήματα δεν έχουν εισπραχθεί από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ (όπως πχ. στην περίπτωση εντολής χρέωσης πιστωτικής κάρτας όταν όμως η Τράπεζα δεν έχει ακόμα καταβάλει το τίμημα στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ), τότε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται εντός της προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών να επισπεύσει κάθε απαραίτητη ενέργεια και δήλωση προς κάθε αρμόδιο φορέα (Τράπεζα κλπ) για τη γνωστοποίηση της ακύρωσης της παραγγελίας και την υποχρέωση απόδοσης κάθε χρεωθέντος σε βάρος του πελάτη ποσού. Στην περίπτωση αυτή η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θεωρείται ότι έχει εκπληρώσει σύννομα τις υποχρεώσεις της, και η αναίρεση κάθε χρέωσης θα γίνει με βάση τους όρους της σύμβασης που συνδέει τον πελάτη με τον τρίτο αυτό φορέα (Τράπεζα κλπ) και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν φέρει καμία ευθύνη σχετικά με το χρόνο επιστροφής ή αντιλογισμού κάθε σχετικής χρέωσης.

 

Επεξ/σία από sotirisHD
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο  τηλέφωνο που δώσατε απαντάει μια αλλοδαπή που της το πούλησαν ετσι μαζί με το νούμερο.Την ενοχλούνε συνέχεια λέει .Και εγώ έχω παραγγελία από 19/4 και καμία επαφή με το κατάστημα .

Επεξ/σία από Marianna31
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, Marianna31 είπε

Στο  που δώσατε απαντάει μια αλλοδαπή που της το πούλησαν ετσι μαζί με το νούμερο.Την ενοχλούνε συνέχεια λέει .Και εγώ έχω παραγγελία από 19/4 και καμία επαφή με το κατάστημα .

Δεν δινουμε τηλέφωνα δημοσίως ειπαμε θα ξανα κλείσει το νημα

Επεξ/σία από Konstantina1234
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Konstantina1234 είπε

Δεν δινουμε τηλέφωνα δημοσίως ειπαμε θα ξανα κλείσει το νημα

Σβήσε κι εσύ την παράθεση.

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, sotirisHD είπε

Απόσπασμα από ενημερωτικό κείμενο με τίτλο  ''Ακύρωση παραγγελίας εκ μέρους του πελάτη λόγω μεταμελείας'' e-shop μεγάλης εταιρείας.

Σε περίπτωση που ο πελάτης πριν από την εκ μέρους του δήλωση ακύρωσης έχει καταβάλει την αξία της εγκεκριμένης παραγγελίας του και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ την έχει ήδη εισπράξει, τότε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ οφείλει μέσα σε προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών να επιστρέψει στον πελάτη την εισπραχθείσα αξία με τον ίδιο τρόπο που αυτός επέσπευσε την καταβολή της (με αντιλογισμό του ποσού σε τραπεζικό λογαριασμό, με καταβολή μετρητών κλπ). Άλλως σε περίπτωση που έχει δοθεί εντολή πληρωμής εκ μέρους του πελάτη αλλά τα χρήματα δεν έχουν εισπραχθεί από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ (όπως πχ. στην περίπτωση εντολής χρέωσης πιστωτικής κάρτας όταν όμως η Τράπεζα δεν έχει ακόμα καταβάλει το τίμημα στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ), τότε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται εντός της προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών να επισπεύσει κάθε απαραίτητη ενέργεια και δήλωση προς κάθε αρμόδιο φορέα (Τράπεζα κλπ) για τη γνωστοποίηση της ακύρωσης της παραγγελίας και την υποχρέωση απόδοσης κάθε χρεωθέντος σε βάρος του πελάτη ποσού. Στην περίπτωση αυτή η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θεωρείται ότι έχει εκπληρώσει σύννομα τις υποχρεώσεις της, και η αναίρεση κάθε χρέωσης θα γίνει με βάση τους όρους της σύμβασης που συνδέει τον πελάτη με τον τρίτο αυτό φορέα (Τράπεζα κλπ) και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν φέρει καμία ευθύνη σχετικά με το χρόνο επιστροφής ή αντιλογισμού κάθε σχετικής χρέωσης.

Πολύ σωστά

το ίδιο κείμενο θα βρείτε σε όλα τα e-shops (μεγάλων εταιρειών) και όχι μόνο.

Επεξ/σία από ikorolis
Δημοσ.

Καλημέρα. Άλλος ένας παθών και εγώ της εν λόγω εταιρίας . Έχω κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής στη τράπεζα αλλά από ό,τι βλέπω δεν βγάζει πουθενά.

Ο δικηγόρος μου μου είπε να βρω κι άλλους που έχουν πάθει το ίδιο για να προχωρίσουμε σε ομαδική καταγγελία . Φαντάζομαι ότι το έχουν σκεφτεί και άλλοι αυτό ,οπότε υπάρχει κάποιο μέρος που συννενοείστε για τα περαιτέρω ;

  • Like 1
Δημοσ.

Παιδιά εγώ σήμερα έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής μετά απο επικοινωνία που είχα απο την mobilepoint με mail. Μου στείλανε τι πρέπει να κάνω και μια φόρμα για αμφισβήτηση συναλλαγή που εξηγεί ότι ποτέ δεν παρέλαβα το κινητό Βέβαια η τράπεζα μου έδωσε δικιά της φόρμα. Θα περιμένω μήπως μπουν τα χρήματα αλλά έκανα και καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή. Αν δεν βγάλουμε άκρη είμαι και γω μέσα για ομαδική καταγγελία

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χωρίς να είμαι ειδικός θα σας πρότεινα σε όσους είχατε εξοφλήσει με κάρτα και σας έχει γνωστοποιηθεί ακύρωση της παραγγελίας σας, την οποία φαντάζομαι αποδέχεστε, και έχουν περάσει ή πλησιάζουν από την ημερομηνία ακύρωσης ή του δικού σας αιτήματος για ακύρωση οι 14 ημερολογιακές ημέρες να στείλετε email στην εταιρεία με τον αριθμό παραγγελίας σας, την ημερομηνία του αιτήματος σας για ακύρωση αν υπάρχει, την ημερομηνία ακύρωσης της παραγγελίας και να ζητήσετε λόγω και του προβλήματος που έχει προκύψει με τις επιστροφές στις κάρτες όπως η ίδια η εταιρεία έχει ενημερώσει, να σας επιστραφούν τα χρήματα απευθείας στο λογαριασμό σας, γνωστοποιώντας τους στο ίδιο email τον IBAN, την τράπεζα στην οποία τηρείται ο λογαριασμός καθώς και το όνομα δικαιούχου.

Επισυνάψτε και όλα τα σχετικά emails και αποδεικτικά για ότι γράφετε.

Επεξ/σία από sotirisHD
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα

Αν λάβουμε υπόψιν μας ότι η εταιρεία επιστρέφει χρήματα με μεταφορά σε λογαριασμούς αλλά όχι στις κάρτες τότε θα πρέπει να υπάρχει πρόβλημα με την alpha. Αν επίσης λάβουμε υπόψιν μας ότι δεν έχουν επιστραφεί χρήματα σε καμία κάρτα τότε το πρόβλημα το δημιουργεί η τράπεζα. Να έχει αδειάσει η εταιρεία λογαριασμό στην alpha με εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ και να μην υπάρχουν καθόλου διαθέσιμα δεν το νομίζω, δεν θα τους άφηναν και θα είχαν επιστραφεί έστω σε κάποιες κάρτες μερικά χρήματα. Το θέμα είναι αν μπορούμε με κάποιο τρόπο να μάθουμε από την alpha τι συμβαίνει. Αν κάποιος έχει κάποια άκρη στην τράπεζα ας κάνει ένα κόπο να ξέρουμε τι συμβαίνει ακριβώς.

Eάν θέλει να είναι λογιστικά σωστή η εταιρεία δεν μπορεί να επιστρέψει πληρωμή που έγινε με κάρτα με κατάθεση σε λογαριασμό. 

Επεξ/σία από Odysster
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...