Προς το περιεχόμενο

Μεγάλος Περίπατος Αθήνα


_filippos_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, Lee80 είπε

Δυστυχως τους ιδιους δρομους χρησιμοποιω και εγω ειτε με αυτοκινητο ειτε με μηχανη. Το γνωριζω επομενως το προβλημα,  θεωρω ομως πως δεν οφειλεται στο κλεισιμο της παντεπιστημιου .

Συγκοινωνουντα   δοχεια   ειναι   ολοι   οι  δρομοι   οποτε  τωρα   θα   το  δεις   καλυτερα.

Οποτε   τελειωναν   πανεπιστημιου   και   σταδιου   σε   1   ωρα   εμενε  κοκκαλο  και  η   αλεξανδρας.

 

 

 

Επειδη   ειπωθηκε   παραπανω   για   παγκρατι....

Μου   εχει   τυχει   να   περιμενω   στο   φαναρι   της   ερατοσθενους  στην  σταση   σταδιο   και  να   ερχονται   ταυτοχρονα   3   τρολευ   μαζι! (2,4,11).

Αυτο   μου   εχει   συμβει   και   κηφισιας   και  μεσογειων  και  αλεξανδρας.

Τοσες   χιλιαδες   αππ  εχουν  βγει   τοσοι   εκατονταδες   προγραμματιστες....δεν  γινεται   να   φτιαξουν   ενα   προγραμμα   ωστε   να

μην  συναντωνται   και  πανε   σαν   συρμος?

Και   την   υπολοιπη   ωρα   να   ξεροσταλιαζει   ο  κοσμος   στις   στασεις?

Επεξ/σία από tigergreg
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 490
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

33 λεπτά πριν, ikorolis είπε

η πλήρης λύση για καλύτερη πόλη δόθηκε

μπορείς να την διαβάσεις πιο πάνω.

Αυτές είναι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και μόνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολυ πλακα σημερα !  κοσμος πλεον εχει αφήσει το πεζοδρόμιο (μπροστα απο το πανεπιστήμιο που περασα εγω) και περπαταει στην λωρίδα του Μεγάλου Περιπάτου, δίπλα απο τα μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα !!! :) Μπεεεεεεε !!! 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
1 λεπτό πριν, kirileman είπε

Αυτές είναι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και μόνο.

ναι

αυτό χρειάζεται ως πρώτο βήμα η πόλη

μετά έρχονται τα άλλα βήματα που πολύ σωστά επίσης έχουν αναφερθεί

όπως είναι η φυγή υπουργείων και εταιρειών όπως ΔΕΗ - ΟΤΕ - ΕΥΔΑΠ και άλλων μεγάλων στα προάστια της αθήνας

ο έλληνας οδηγός για να αφήσει το όχημα του θα πρέπει να καταλάβει ότι είναι ακριβή η μετακίνηση του με αυτό και αν το πάρει θα ταλαιπωρηθεί ή θα τιμωρηθεί

μόνο έτσι θα βάλει μυαλό δεν υπάρχει άλλος τρόπος να μάθεις σε ανθρώπους που οδηγούν όχημα ακόμα και για να πάρουν τσιγάρα από το περίπτερο ή να πάνε για καφέ/ποτό στην γωνία του σπιτιού τους με φίλους σας τα λέει ένας οποίος έχει άδεια οδήγησης από το 1993 αλλά πλέον κινείται μόνο με ΜΜΜ και σπάνια ταξί εννοείται δεν έχω κανένα όχημα στην κατοχή μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, ikorolis είπε

ναι

αυτό χρειάζεται ως πρώτο βήμα η πόλη

μετά έρχονται τα άλλα βήματα που πολύ σωστά επίσης έχουν αναφερθεί

όπως είναι η φυγή υπουργείων και εταιρειών όπως ΔΕΗ - ΟΤΕ - ΕΥΔΑΠ και άλλων μεγάλων στα προάστια της αθήνας

ο έλληνας οδηγός για να αφήσει το όχημα του θα πρέπει να καταλάβει ότι είναι ακριβή η μετακίνηση του με αυτό και αν το πάρει θα ταλαιπωρηθεί ή θα τιμωρηθεί

μόνο έτσι θα βάλει μυαλό δεν υπάρχει άλλος τρόπος να μάθεις σε ανθρώπους που οδηγούν όχημα ακόμα και για να πάρουν τσιγάρα από το περίπτερο ή να πάνε για καφέ/ποτό στην γωνία του σπιτιού τους με φίλους σας τα λέει ένας οποίος έχει άδεια οδήγησης από το 1993 αλλά πλέον κινείται μόνο με ΜΜΜ και σπάνια ταξί εννοείται δεν έχω κανένα όχημα στην κατοχή μου.

Οκ, αλλά διαφωνώ. Οι μεγάλες αναπλάσεις στις πόλεις δεν γίνονται έτσι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
1 λεπτό πριν, kirileman είπε

Οκ, αλλά διαφωνώ. Οι μεγάλες αναπλάσεις στις πόλεις δεν γίνονται έτσι.

ΟΚ και εγώ διαφωνώ 

καθώς επιμένω ότι μόνο έτσι η Αθήνα θα γίνει πραγματική πρωτεύουσα/πόλη και να αναβαθμιστεί η ποιότητα ζωής των κατοίκων και των επισκεπτών της

χρειάζονται δραστικές ή όπως είπε ένας φίλος ριζοσπαστικές κινήσεις/βελτιώσεις.

μεγάλοι περίπατοι - παγκάκια - ποδηλατόδρομοι - πεζόδρομοι είναι άχρηστα έργα που τα πληρώνει ο φορολογούμενος πολίτης και θα καταστραφούν πάρα πολύ γρήγορα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, tigergreg είπε

Συγκοινωνουντα   δοχεια   ειναι   ολοι   οι  δρομοι   οποτε  τωρα   θα   το  δεις   καλυτερα.

Οποτε   τελειωναν   πανεπιστημιου   και   σταδιου   σε   1   ωρα   εμενε  κοκκαλο  και  η   αλεξανδρας.

Επειδη   ειπωθηκε   παραπανω   για   παγκρατι....

Μου   εχει   τυχει   να   περιμενω   στο   φαναρι   της   ερατοσθενους  στην  σταση   σταδιο   και  να   ερχονται   ταυτοχρονα   3   τρολευ   μαζι! (2,4,11).

Αυτο   μου   εχει   συμβει   και   κηφισιας   και  μεσογειων  και  αλεξανδρας.

Τοσες   χιλιαδες   αππ  εχουν  βγει   τοσοι   εκατονταδες   προγραμματιστες....δεν  γινεται   να   φτιαξουν   ενα   προγραμμα   ωστε   να

μην  συναντωνται   και  πανε   σαν   συρμος?

Και   την   υπολοιπη   ωρα   να   ξεροσταλιαζει   ο  κοσμος   στις   στασεις?

Αυτό είναι ένα σύνθετο θέμα. Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να βρεθούν 3 τρόλευ μαζί. Τα συγκεκριμένα ας πούμε είναι διαφορετικές γραμμές που ακολουθούν ένα μεγάλο κομμάτι το ένα πίσω από το άλλο. Και πρόγραμμα σωστό να υπάρχει μετά, θα το ακολουθήσει ο οδηγός ή θα ξεκινήσει 5 λεπτά μετά από όσο πρέπει. Θα πάει στην ώρα του ή θα έχει παρκάρει κάποιος πάνω στη στροφή;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναλύετε για το αν πρέπει να καταργηθούν τα αμάξια από το κέντρο.

Η απάντηση είναι ναι, ΟΤΑΝ όμως υπάρχουν δρόμοι που θα μπορούν να εξυπηρετούν τον κόσμο που τους χρησιμοποιεί μέχρι τώρα+τους νέους χρήστες. Με την υπάρχουσα σχεδίαση αυτό είναι αδύνατο, χρειάζεται νέος σχεδιασμός που θα πάρει καιρό. Με τον Περίπατο πήγαν στο τελευταίο βήμα ενός σχεδίου χωρίς να ασχοληθούν με τα προηγούμενα. 

Επίσης, για τις εναλλακτικές διαδρομές που υπάρχουν τώρα, υπάρχει κόσμος που όταν δεν περνάει από δακτύλιο, πληρώνει διόδια στην Αττική Όδο για να πάει στην εργασία του, δεν γίνεται να κλείσει το κέντρο χωρίς νέο σχεδιασμό.

Όσο για την χρήση δίκυκλων, αρχικά δεν μπορείς να υποχρεώσεις τον άλλον που φοβάται/δεν θέλει/δεν τον βολεύει να κάνει χρήση μοτοσυκλέτας και όταν αρκετοί κάνουν 10χλμ+ για να πάνε στην δουλεία τους το ποδήλατο δεν είναι λύση.

Τώρα για το έργο που γίνεται, ότι δεν συνδέεται με κανένα άλλο ποδηλατόδρομο και ο ποδηλάτης πρέπει για να φτάσει είτε να μπει σε ΜΜΜ με το ποδήλατο είτε να κάνει ποδήλατο μαζί με τα αμάξια, είναι προφανές το πρόβλημα και δεν χρειάζεται κουβέντα. Ο πεζόδρομος ναι πολύ ωραίος αν εξαιρέσουμε την Πανεπιστημίου που θα έπρεπε να φτιαχτούν τα πεζοδρόμια καλύτερα και να αφήσουμε τα υπόλοιπα

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, jbouas είπε

Αναλύετε για το αν πρέπει να καταργηθούν τα αμάξια από το κέντρο.

Η απάντηση είναι ναι, ΟΤΑΝ όμως υπάρχουν δρόμοι που θα μπορούν να εξυπηρετούν τον κόσμο που τους χρησιμοποιεί μέχρι τώρα+τους νέους χρήστες. Με την υπάρχουσα σχεδίαση αυτό είναι αδύνατο, χρειάζεται νέος σχεδιασμός που θα πάρει καιρό. Με τον Περίπατο πήγαν στο τελευταίο βήμα ενός σχεδίου χωρίς να ασχοληθούν με τα προηγούμενα. 

Επίσης, για τις εναλλακτικές διαδρομές που υπάρχουν τώρα, υπάρχει κόσμος που όταν δεν περνάει από δακτύλιο, πληρώνει διόδια στην Αττική Όδο για να πάει στην εργασία του, δεν γίνεται να κλείσει το κέντρο χωρίς νέο σχεδιασμό.

Όσο για την χρήση δίκυκλων, αρχικά δεν μπορείς να υποχρεώσεις τον άλλον που φοβάται/δεν θέλει/δεν τον βολεύει να κάνει χρήση μοτοσυκλέτας και όταν αρκετοί κάνουν 10χλμ+ για να πάνε στην δουλεία τους το ποδήλατο δεν είναι λύση.

Τώρα για το έργο που γίνεται, ότι δεν συνδέεται με κανένα άλλο ποδηλατόδρομο και ο ποδηλάτης πρέπει για να φτάσει είτε να μπει σε ΜΜΜ με το ποδήλατο είτε να κάνει ποδήλατο μαζί με τα αμάξια, είναι προφανές το πρόβλημα και δεν χρειάζεται κουβέντα. Ο πεζόδρομος ναι πολύ ωραίος αν εξαιρέσουμε την Πανεπιστημίου που θα έπρεπε να φτιαχτούν τα πεζοδρόμια καλύτερα και να αφήσουμε τα υπόλοιπα

Θα συνδεεται με τον ποδηλατοδρομο Φαληρο -Κηφισια οταν ολοκληρωθει βεβαια

https://www.nou-pou.gr/newsroom/faliro-kifisia-me-podilato-oi-chartes-ton-dio-neon-podilatodromon-tis-athinas/

Επεξ/σία από Lee80
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μεγάλος περίπατος, κάτι σε «μεγάλη απόφραξη» με τον Τσάκωνα φέρνει αλλά τεσπα.

Ο πεζός που θα περπατάει ανάμεσα σε παρκαρισμένα δίτροχα και τραπεζοκαθίσματα.
Και θα παίρνει το μετρό για να χαρεί την εμπειρία, μια και στη γειτονιά του πεζοδρόμια γιοκ.
Μια φορά το μήνα, το χρόνο.

Αλλά είπαμε «μεγάλος περίπατος».

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν λίγο ακύρωσα ραντεβού με γιατρό στην Καλλιθέα διότι με ενημέρωσε ο συγγενής που θα με πάει με το αμάξι του εκεί ότι θα κλεισουν πάλι το Σύνταγμα για πανεκπαιδευτικο συλλαλητήριο. Πριν δύο εβδομάδες πάλι Πέμπτη απόγευμα είχαμε αποκλειστεί στην Συγγρού πριν το Σύνταγμα γιατι 200 άτομα πήγαν και φώναζαν μπροστά από την βουλή, η αστυνομία ανάγκαζε τους οδηγούς του ενός ρεύματος σε αναστροφή και επιστροφή και δεν μπορούσαμε να περάσουμε στο υπόλοιπο κέντρο. Από στενάκια και δρόμους εκεί που ήταν η Πλάκα δεν ξέραμε τίποτα, μετά από μεγάλη ταλαιπωρία και με την βοήθεια καποιων αστυνομικων που βρήκαμε και ρωτήσαμε φτάσαμε στην Πειραιώς μέσω περιφερειακό Φιλοπάππου και Πετραλώνων, στην ομόνοια βλέπαμε πάλι μεγάλο μποτιλιαρισμα και τελικά κατέβηκα και γύρισα με τα πόδια γιατί φοβηθηκαμε μην αποκλειστουμε πάλι με αναστροφες. Τώρα βέβαια και με τα έργα που γίνονται στην Πανεπιστημίου δεν εκτελούν όλα τα δρομολόγια τα λεωφορεία που βρίσκονται στην Ομήρου και περνάνε από Συγγρού. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, dazed είπε

Ρε συ πλακα μας κανεις? Εχεις ιδεα τι γινεται καθε πρωι στην Ηλιουπολεως και Συγγρου προς κεντρο? Η Ηλιουπολεως ειναι σταματημενη απο το πρωτο νεκροταφειο και η Συγγρου απο Καλλιθεα σχεδον. Η Αρδηττού ηταν πηγμενη ακομα και χωρις το εμφραγμα στην Πανεπιστημιου. 

Η Αρδηττού είναι από κυκλοφοριακή άποψη το χειρότερο ίσως σημείο της Αθήνας. 

Ολόκληρη η κυκλοφορία στους άξονες Β-Ν και Ν-Β της μισής και ίσως και περισσότερης ευρύτερη μητροπολιτικής περιοχής της Αθήνας πρέπει να περάσει από 2+1 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κάθε φορά.

Με την λωρίδα του τραμ να παραμένει ημιλειτουργική χωρίς κανένας να ξέρει τι θα γίνει τελικά με αυτό.

Σα να μην έφτανε αυτός ο στραγγαλισμός τώρα κλείνουν και την Βασιλίσσης Όλγας που πρόσεφερε μία έστω μικρή εκτόνωση.

Ας μην πούμε για τα ΜΜΜ πάνω σε αυτό τον άξονα τα οποία είναι ελάχιστα και με τα διπλά λεωφορεία της διαδρομής Δέλτα Φαλήρου - Κηφισιά (δεν ξέρω αν υπάρχουν ακόμη).

Για αυτόν που πρότεινε παράκαμψη του κέντρου από Ηλιουπόλεως μέσω Αρδηττού και μετά τι; Που στρίβει μετά; Στην Ρηγίλης για να βγει στην Β. Σοφίας και μετά ξανά Πανεπιστημίου; Ή στην πλατεία Μαβίλη για να βγει Αλεξάνδρας;

Δεν είναι δυνατόν να γίνεται αυτό χωρίς να υπάρχουν εναλλακτικές για τις μετακινήσεις.

Διότι ναι, υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που πρέπει να κάνουν "περίεργες" διαδρομές για την δουλειά τους όπως από Περιστέρι στο Παγκράτι, από τη Νέα Σμύρνη στη Νέα Φιλαδέλφεια, από το Φάληρο στο Βριλήσσια. Για αυτούς εναλλακτικές δεν υπάρχουν εκτός και αν ξοδεύουν 3 ώρες κάθε μέρα αλλάζοντας 3 συγκοινωνίες.

Κανονικά χρειάζονται τακτά επικαιροποιημένες μελέτες origin - destination για όλη την μητροπολιτική περιοχή της Αθήνας οι οποίες φυσικά δεν υπάρχουν.

Επεξ/σία από argonaut
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μένω Κουκάκι-Ακρόπολη και δουλεύω Μαρούσι. Η επιστροφή το μεσημέρι (υπό κ.σ., δεν μιλάμε για συλλαλητήρια, VIP ή άλλες ομορφιές) ήταν πάντα κλάμα, τον τελευταίο μήνα πάει να γίνει ακόμα χειρότερη. Προς το παρόν δεν βλέπω μεγάλη επίδραση  όμως (γύρω στο 5λεπτο σε μένα), καθώς δεν πατάω πάνω στους δρόμους που πεζοδρομήθηκαν αλλά πάω ξώφαλτσα (Βασ. Κων/νου - Αρδηττού - Βούρβαχη για να περάσεις την Συγγρού κάθετα).

Φυσικά αυτά τα λέω γιατί την Αρδηττού προς Χίλτον την περνάω στις εξήμισι το πρωί, όχι αργότερα..μάλλον θα πέφτει κλάμα τώρα (που έκοψαν και την Βασ. Όλγας).

 

Επεξ/σία από Dante80
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Όσοι κυκλοφορούμε στο κέντρο, γνωρίζουμε πολύ καλά πως και πριν τον "μεγάλο περίπατο" το κέντρο γινόταν πολύ συχνά απροσπέλαστο και μέναμε κολλημένοι στα αυτοκίνητα για πάρα πολύ ώρα. Είτε γιατί ήταν η κλασική ώρα αιχμής, είτε γιατί 40 άτομα αποφάσισαν να κλείσουν ολόκληρο δρόμο με πολλές λωρίδες κυκλοφορίας κλπ κλπ... Οπότε καλό είναι να μην σκίζουμε τα ρούχα μας από την αγανάκτηση με τις καθυστερήσεις στην κυκλοφορία των τελευταίων ημερών (που σύμφωνα με μετρήσεις οι καθυστερήσεις είναι τελικά κάπου στα 3-4 λεπτά μεγαλύτερες από το μέσο όρο πριν τον "περίπατο").

Είναι λογικό να ξεβολευτούμε αλλά το συνολικό σχέδιο δεν είναι κακό (δεν γνωρίζω αν θα πετύχει προφανώς) και συμφωνούν με αυτό και οι επιστήμονες που κλήθηκαν να αναλάβουν το σχεδιασμό του (και δεν εννοώ εμένα, ή τον Μπάμπη που οδηγεί ταξί)! 

Από την άλλη, η γκρίνια βγαίνει πάντα πρώτη αβάδιστα σε οτιδήποτε οπότε ...όλα καλά! 😛 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εγω ουτε ζω ουτε εργαζομαι κεντρο (το γραφειο το μετεφερα πριν χρονια) αλλα δε μου φαινεται και ΤΟΣΟ χαλια το σχεδιο ... παντου, ειδικα στο κεντρο, υπαρχει διαμπερης κινηση. Κινηση οχηματων δηλαδη που δεν εχουν ουτε αφετηρια ουτε προορισμο το κεντρο. Καλο ειναι αυτα να μεταφερθουν σε αλλες διαδρομες. Και καλο ειναι, τουλαχιστον το κεντρο, να γινει πιο φιλικο στους πεζους

Επεξ/σία από fredd0
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...