Προς το περιεχόμενο

ΚΤΕΟ κάθε χρόνο


papoys1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

25 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Το "1002 θέματα" δεν μου λέει απολύτως τίποτα, θέμα είναι και μια διαρροή λαδιών που όμως επ ουδενί δεν επηρεάζει την ασφάλεια.

Το ότι γράφει άλλα αντί άλλων σαν σχόλια πως προκύπτει? Οι ερωτήσεις σου είναι τόσο αόριστες όσο δεν πάει άλλο, μην περιμένεις απάντηση.

Επίσης η δουλειά του είναι να σε ενημερώσει για τα προβλήματα του οχήματος σου που έχουν σχέση με την ασφάλεια και μόνο..

Το έγραψα από την αρχή οτι η διαπίστωση έγινε από το συνεργείο!

Να διαβάζεις καλύτερα τις ερωτήσεις και θα δεις οτι δεν είναι καθόλου αόριστες...

Φυσικά και δεν αναφέρομαι σε κοσμητικό πρόβλημα!

ΥΓ. Η διαρροή λαδιών δεν επηρεάζει την ασφάλεια;;; Δηλαδή αν ραντίζω με λάδι το δρόμο και κάνει πατινάζ ο πίσω όλα καλά;;; Αν επίσης μείνω από λάδι και πάρει φωτιά το μοτέρ είμαστε ασφαλείς;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 156
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μόλις τώρα, agnostos13 είπε

Το έγραψα από την αρχή οτι η διαπίστωση έγινε από το συνεργείο!

Να διαβάζεις καλύτερα τις ερωτήσεις και θα δεις οτι δεν είναι καθόλου αόριστες...

Φυσικά και δεν αναφέρομαι σε κοσμητικό πρόβλημα!

ΥΓ. Η διαρροή λαδιών δεν επηρεάζει την ασφάλεια;;; Δηλαδή αν ραντίζω με λάδι το δρόμο και κάνει πατινάζ ο πίσω όλα καλά;;; Αν επίσης μείνω από λάδι και πάρει φωτιά το μοτέρ είμαστε ασφαλείς;;;

Είδα πως έγραψες από την αρχή ότι η διαπίστωση έγινε από το συνεργείο, αλλά δεν έδωσες καμία περιγραφή της "διαπίστωσης" εκτός από τον χαρακτηρισμό "y", το οποίο είναι εντελώς αόριστο.

Όσο για τη διαρροή λαδιών, αν ήταν τόσο μεγάλη που "ραντίζει" το δρόμο δεν θα προλάβαινες καν να φτάσεις στο ΚΤΕΟ, αλλά και να έφτανες θα σε έδιωχναν με τη μία, δεν αναφερόμουν σε τέτοια. Επίσης αν ο κινητήρας μείνει από λάδι δεν θα πάρει φωτιά, ούτε θα κινδυνέψουν ζωές, απλά θα χρειαστείς άλλο μοτέρ. Το ΚΤΕΟ μόνο αν δει να στάζει από κάπου θα το γράψει ως απλή παρατήρηση, και αυτό είναι όλο, ο μηχανικός σου είναι αυτός που πρέπει να σε ενημερώνει για τέτοια πράγματα. Και ειδικά αν έχεις Fiat και είναι ειλικρινής, θα σου προτείνει να μην ασχοληθείς καν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Το "1002 θέματα" δεν μου λέει απολύτως τίποτα, θέμα είναι και μια διαρροή λαδιών που όμως επ ουδενί δεν επηρεάζει την ασφάλεια.

Το ότι γράφει άλλα αντί άλλων σαν σχόλια πως προκύπτει? Οι ερωτήσεις σου είναι τόσο αόριστες όσο δεν πάει άλλο, μην περιμένεις απάντηση.

Επίσης η δουλειά του είναι να σε ενημερώσει για τα προβλήματα του οχήματος σου που έχουν σχέση με την ασφάλεια και μόνο.

Την είδα, εσύ όμως προφανώς δεν είδες την δεύτερη απάντηση στο, παρόλο που στην έκανα copy/paste κιόλας. Αν τη διαβάσεις προσεκτικά θα διαπιστώσεις ότι ο οδηγός είναι αυτός που έχει την ευθύνη να κρίνει αν χρειάζονται αλλαγή, όχι το ΚΤΕΟ. Πουθενά δε θα βρεις γραμμένες τις προϋποθέσεις ή τα όρια για να μπει παρατήρηση ή να κοπεί λόγω ελαστικών πολύ απλά επειδή δεν υπάρχουν, σε αντίθεση με άλλα πράγματα που γράφει τα πάντα αναλυτικά, πχ η απόδοση ανάρτησης:

0% -20%Σοβαρή έλλειψη (Σ.Ε.) ----> κόβεσαι

21% - 39%Δευτερεύουσα έλλειψη (Δ.Ε.) ---> απλά μπαίνει σημείωση στο δελτίο

40% και πάνωΦυσιολογικές τιμές (Φ.Τ.) ---> όλα καλά

https://www.kteohellas.gr/category/174/αποδοση-αναρτησησ-.html

Το ότι δεν γνωρίζεις και πολλά για τον έλεγχο, δεν σημαίνει πως τα κτεο δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους.

Το αμαξι δεν φρεναρε καλα, εσβυνε οπου του την βαραγε, πηγαινε σαν βαρκα, δεν δουλευε ο κλιματισμος, δεν δουλευε το παραθυρο του οδηγου και ειχε φαει και μια μικρη τρακα.

Τωρα αν αυτα δεν επιρεαζουν την ασφαλεια παω πασο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Salvation81 είπε

Το αμαξι δεν φρεναρε καλα, εσβυνε οπου του την βαραγε, πηγαινε σαν βαρκα, δεν δουλευε ο κλιματισμος, δεν δουλευε το παραθυρο του οδηγου και ειχε φαει και μια μικρη τρακα.

Τωρα αν αυτα δεν επιρεαζουν την ασφαλεια παω πασο.

Ας τα πάρουμε ένα ένα.

"Το αμαξι δεν φρεναρε καλα", δλδ? Ας πούμε με μια ταχύτητα 60 χαω δεν σταματούσε σε λιγότερο από 50 μέτρα όσο δυνατά και να το πατούσες? Όταν πατούσες φρένο τραβούσε έντονα αριστερά η δεξιά? Όταν πατούσες φρένο μπλοκάριζε αμέσως κάποιος από τους 4 τροχούς, ενώ ταυτόχρονα το αυτοκίνητο δεν έκοβε καθόλου ταχύτητα? Δεν ξέρω τι εννοείς, πάντως αν ήταν κάτι σοβαρό αποκλείεται να μην την έκοβαν, όχι τπτ άλλο αλλά τα αποτελέσματα των μετρήσεων τα γράφει το ίδιο το μηχάνημα στο δελτίο, και όχι ο ελεγκτής.

Εφόσον "εσβυνε οπου του την βαραγε" τότε δεν είναι σίγουρο πως έσβηνε και στα χέρια του ελεγκτή, αλλά και να του έσβηνε δεν βλέπω πως θα μπορούσε να κοπεί το αυτοκίνητο για αυτό το λόγο.

Το "πηγαινε σαν βαρκα" δεν λέει κάτι, για να κοπεί από αμορτισέρ θα πρέπει είτε η απόδοση κάποιου από τα 4 να είναι κάτω από 20% (πρακτικά εντελώς άχρηστο), είτε η διαφορά απόδοσης στα αμορτισέρ του ίδιου άξονα να είναι πάνω από 31% (πρακτικά το ένα να είναι πολύ και το άλλο χωνί).

Τα "δεν δουλευε ο κλιματισμος" και "δεν δουλευε το παραθυρο του οδηγου" είναι αδιάφορα για το ΚΤΕΟ, μάλλον μπερδεύεις τον έλεγχο του ΚΤΕΟ με τον έλεγχο που γίνεται πριν αγοράσει κάποιος μεταχειρισμένο αυτοκίνητο.

Το "ειχε φαει και μια μικρη τρακα" τι σημαίνει? Τη στιγμή που πήγε για έλεγχο είχε στραβό σασί το οποίο χαλούσε τη γεωμετρία της ανάρτησης? Αν όχι τότε δεν επηρέαζε την ασφάλεια, συνεπώς δεν υπήρχε λόγος όχι μόνο για κόψιμο, αλλά ούτε καν για παρατήρηση.

Όπως έγραψα και στον φίλο παραπάνω, το ότι δεν γνωρίζεις και πολλά για τον έλεγχο δεν σημαίνει πως τα κτεο δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θεωρώ το ΚΤΕΟ περιττό για όσους ακολουθούν ευλαβικά τις οδηγίες κατασκευαστή και κάνουν τακτικά τα service. Αλλά αυτοί είμαστε η μειοψηφία μην κοροϊδευόμαστε τώρα. 

Καλά θα κάνουν αν το κάνουν ετήσιο... ΑΡΚΕΊ να υπάρχει έλεγχος....αλλιως μια τρύπα στο νερό. Έλεγχος από τις αρχές για κτεο για ασφάλεια για όλα με βαρυτατες ποινές για τους παραβάτες. Όποιος δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις σύγχρονες απαιτήσεις κατοχής οχήματος λυπάμαι αλλά καλά θα κάνει να κινείται με τα ΜΜΜ. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Ας τα πάρουμε ένα ένα.

"Το αμαξι δεν φρεναρε καλα", δλδ? Ας πούμε με μια ταχύτητα 60 χαω δεν σταματούσε σε λιγότερο από 50 μέτρα όσο δυνατά και να το πατούσες? Όταν πατούσες φρένο τραβούσε έντονα αριστερά η δεξιά? Όταν πατούσες φρένο μπλοκάριζε αμέσως κάποιος από τους 4 τροχούς, ενώ ταυτόχρονα το αυτοκίνητο δεν έκοβε καθόλου ταχύτητα? Δεν ξέρω τι εννοείς, πάντως αν ήταν κάτι σοβαρό αποκλείεται να μην την έκοβαν, όχι τπτ άλλο αλλά τα αποτελέσματα των μετρήσεων τα γράφει το ίδιο το μηχάνημα στο δελτίο, και όχι ο ελεγκτής.

Εφόσον "εσβυνε οπου του την βαραγε" τότε δεν είναι σίγουρο πως έσβηνε και στα χέρια του ελεγκτή, αλλά και να του έσβηνε δεν βλέπω πως θα μπορούσε να κοπεί το αυτοκίνητο για αυτό το λόγο.

Το "πηγαινε σαν βαρκα" δεν λέει κάτι, για να κοπεί από αμορτισέρ θα πρέπει είτε η απόδοση κάποιου από τα 4 να είναι κάτω από 20% (πρακτικά εντελώς άχρηστο), είτε η διαφορά απόδοσης στα αμορτισέρ του ίδιου άξονα να είναι πάνω από 31% (πρακτικά το ένα να είναι πολύ και το άλλο χωνί).

Τα "δεν δουλευε ο κλιματισμος" και "δεν δουλευε το παραθυρο του οδηγου" είναι αδιάφορα για το ΚΤΕΟ, μάλλον μπερδεύεις τον έλεγχο του ΚΤΕΟ με τον έλεγχο που γίνεται πριν αγοράσει κάποιος μεταχειρισμένο αυτοκίνητο.

Το "ειχε φαει και μια μικρη τρακα" τι σημαίνει? Τη στιγμή που πήγε για έλεγχο είχε στραβό σασί το οποίο χαλούσε τη γεωμετρία της ανάρτησης? Αν όχι τότε δεν επηρέαζε την ασφάλεια, συνεπώς δεν υπήρχε λόγος όχι μόνο για κόψιμο, αλλά ούτε καν για παρατήρηση.

Όπως έγραψα και στον φίλο παραπάνω, το ότι δεν γνωρίζεις και πολλά για τον έλεγχο δεν σημαίνει πως τα κτεο δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους.

Εχεις δικιο, εννοω πως κανεις δεν ξερει καποιον που εχει λαδωσει για να περασει ΚΤΕΟ, εφοσον τα γραφουν ολα τα μηχανηματα σωστα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Salvation81 είπε

Εχεις δικιο, εννοω πως κανεις δεν ξερει καποιον που εχει λαδωσει για να περασει ΚΤΕΟ, εφοσον τα γραφουν ολα τα μηχανηματα σωστα;

Δεν μου απάντησες τελικά, τι ακριβώς σύμπτωμα είχαν τα φρένα που "δεν έπιαναν καλά" και σε έκαναν να πιστέψεις ότι το atos πέρασε μόνο και μόνο επειδή το οδηγούσε ξέκωλο?

Επίσης δεν είπα πως τα πάντα γράφονται από τα μηχανήματα, κάποια τα συμπληρώνει ο ελεγκτής, αλλά επειδή και τα μηχανήματα αλλά και οι κάμερες στέλνουν απευθείας δεδομένα στο υπουργείο είναι πολύ δύσκολο να μην κόψουν όσα πρέπει να κοπούν. Άσε που προσπαθούν όλοι να είναι τυπικοί γιατί τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ είναι πολλά και καρφώνει ο ένας τον άλλον. Καμιά σχέση με τα δημόσια ΚΤΕΟ παλιότερα που οι υπάλληλοι το μόνο που κοιτούσαν ήταν πως θα βγάλουν κανα έξτρα χαρτζηλίκι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Δεν μου απάντησες τελικά, τι ακριβώς σύμπτωμα είχαν τα φρένα που "δεν έπιαναν καλά" και σε έκαναν να πιστέψεις ότι το atos πέρασε μόνο και μόνο επειδή το οδηγούσε ξέκωλο?

Επίσης δεν είπα πως τα πάντα γράφονται από τα μηχανήματα, κάποια τα συμπληρώνει ο ελεγκτής, αλλά επειδή και τα μηχανήματα αλλά και οι κάμερες στέλνουν απευθείας δεδομένα στο υπουργείο είναι πολύ δύσκολο να μην κόψουν όσα πρέπει να κοπούν. Άσε που προσπαθούν όλοι να είναι τυπικοί γιατί τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ είναι πολλά και καρφώνει ο ένας τον άλλον. Καμιά σχέση με τα δημόσια ΚΤΕΟ παλιότερα που οι υπάλληλοι το μόνο που κοιτούσαν ήταν πως θα βγάλουν κανα έξτρα χαρτζηλίκι.

Μιλαμε για 2017 δεν θυμαμαι λεπτομερειες, θυμαμαι πως για να φρεναρει επρεπε τα πεταλ να τα φτασουμε στο πατωμα μην σου πω εξω απο το αυτοκινητο.

Οσο για τα 50αρια για να περασει αμαξι απο ΚΤΕΟ τα γνωριζουμε ολοι, δεν νομιζω πως ειναι σπανιο φαινομενο οπως λες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Salvation81 είπε

Μιλαμε για 2017 δεν θυμαμαι λεπτομερειες, θυμαμαι πως για να φρεναρει επρεπε τα πεταλ να τα φτασουμε στο πατωμα μην σου πω εξω απο το αυτοκινητο.

Καταλαβαίνω τι λες, έλα όμως που το φρενόμετρο δεν μετράει τη δύναμη που βάζει ο οδηγός στο πεντάλ, μετράει τη δύναμη πέδησης των τροχών, την οποία την παίρνει και σε συνάρτηση με το βάρος του αυτοκινήτου βγάζει ένα ποσοστό πέδησης. Το να είναι σχετικά μικρό αυτό το ποσοστό δεν είναι πρόβλημα, όμως είναι τεράστιο πρόβλημα είναι όταν κάποιος/οι τροχοί πιάνουν καλύτερα ή καλύτερα από τους άλλους, τότε είναι επικίνδυνο να χάσεις τον έλεγχο.

6 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Οσο για τα 50αρια για να περασει αμαξι απο ΚΤΕΟ τα γνωριζουμε ολοι, δεν νομιζω πως ειναι σπανιο φαινομενο οπως λες.

Το φαινόμενο αυτό έχει σχεδόν μηδενιστεί σε σχέση με αυτό που γινόταν παλιότερα στα δημόσια ΚΤΕΟ. Όπως σου έγραψα και πριν στα δημόσια ευκαιρία έψαχναν για να πάρουν χαρτζηλίκι, ακόμα και ανύπαρκτες βλάβες σου παρουσίαζαν μπας και τους δώσεις κάτι, έχω άπειρα παραδείγματα και από προσωπική εμπειρία αλλά και από τρίτους.

Ειδικά όταν είχαν πρωτολειτουργήσει τα ιδιωτικά όλοι έλεγαν πως αν έχεις κάποιο πρόβλημα καλύτερα να πας σε κάποιο δημόσιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπαρχει "ελεγχος" ΚΤΕΟ στην Ελλαδα. Υπαρχει μια διαδικασια που απλα σκας ενα 50αρικο. Πιο εντιμο θα ηταν να στο ζητησουν μεσω φορολογιας

Με στοιχεια του 2017 σε συνολο 2.351.143 ελεγχων, σοβαρές ελλειψεις  που απειλούν άμεσα την οδηγική ασφάλεια και  πρέπει να αποκατασταθούν ηταν 120.00 οχηματα δλδ το 5%

κοροιδευομαστε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tutuyo είπε

Δεν υπαρχει "ελεγχος" ΚΤΕΟ στην Ελλαδα. Υπαρχει μια διαδικασια που απλα σκας ενα 50αρικο. Πιο εντιμο θα ηταν να στο ζητησουν μεσω φορολογιας

Με στοιχεια του 2017 σε συνολο 2.351.143 ελεγχων, σοβαρές ελλειψεις  που απειλούν άμεσα την οδηγική ασφάλεια και  πρέπει να αποκατασταθούν ηταν 120.00 οχηματα δλδ το 5%

κοροιδευομαστε

Αυτά που γράφεις είναι λίγο αντιφατικά, εφόσον κατά τη γνώμη σου δεν υπάρχει "έλεγχος" πως γίνεται το 5% όσων δεν ελέγχονται να κόβονται?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, tutuyo είπε

Δεν υπαρχει "ελεγχος" ΚΤΕΟ στην Ελλαδα. Υπαρχει μια διαδικασια που απλα σκας ενα 50αρικο. Πιο εντιμο θα ηταν να στο ζητησουν μεσω φορολογιας

Με στοιχεια του 2017 σε συνολο 2.351.143 ελεγχων, σοβαρές ελλειψεις  που απειλούν άμεσα την οδηγική ασφάλεια και  πρέπει να αποκατασταθούν ηταν 120.00 οχηματα δλδ το 5%

κοροιδευομαστε

Γιατί ρε αρχηγέ δεν υπάρχει ΚΤΕΟ; Λίγα είναι 120.000. Δηλαδή πόσα έπρεπε να είναι τα αυτοκίνητα που πρέπει να επισκευαστούν; 
Τι νομίζεις δηλαδή ότι όσοι έχουν αμάξι βγαίνουν να σκοτωθούν; Εγώ μια φορά είχα πάει και μου είπαν πρέπει να αλλάξω μια ανάρτηση. 
Την άλλαξα και ξαναπέρασα. Μην λέμε ότι θέλουμε.

Αν θέλουν να επιβάλουν ΚΤΕΟ κάθε χρόνο να βάλουν περιορισμούς χιλιομέτρων ή δεν ξέρω εγώ τι. 
Δεν μπορεί ένας που έχει αμάξι απλά για μερικές απαραίτητες μετακινήσεις, έστω και παλαιότερο, και κάνει λίγα χιλιόμετρα να πρέπει να πληρώνει τα κερατά του και ο άλλος που πήρε καινούργια BMW για παράδειγμα να γυρνάει την Ελλάδα κάθε μέρα και να λέμε δεν θέλει ΚΤΕΟ.

Η VW μπλέχτηκε σε σκάνδαλα, έσκασε και ο κορονοϊός που αν κρατήσει θα πάνε για φούντο για καλά πολλές εταιρίες και κάποιος πρέπει να τις σώσει, οπότε σου λέει στην Ελλάδα έχουν παλιά αμάξια. Ή θα πάρουν καινούρια όσοι μπορούν ή θα πληρώνουν τους κεφαλικούς φόρους.
Έτσι και αλλιώς είναι καλύτερα να βάλουμε ψησταριές και να βάψουμε τον δρόμο με χρώματα ΚRAFT, παρά να φτιάξουμε τα ΜΜΜ που θα μείνουν στους πολίτες και δεν θα αλλάξουν ανάλογα με τις "υποχρεώσεις" του κάθε δημάρχου και κυβέρνησης και αρκετοί δεν θα προτιμούν το αμάξι τους. Αν και ευτυχώς νομίζω επιβλέπει η Ευρώπη τουλάχιστον τα σταθερής τροχιάς και τους αυτοκινητόδρομούς και έτσι προχωράνε εδώ και μερικά χρόνια και δεν σκοτωνόνται τόσοι στις καρμανιόλες που είχαμε για εθνικές οδούς.
Άσχετο αλλά θα είχε ενδιαφέρον μια σύγκριση για τους νεκρούς πριν και μετά την ολοκλήρωση των μεγάλων Εθνικών οδών, που με τα λεφτά που έχουν φάει θα μπορούσαν να έχουν γίνει 30 χρόνια τώρα και έχουμε γεμίσει κάθε στροφή με εκκλησάκια.

Επεξ/σία από 777andreas777
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Αυτά που γράφεις είναι λίγο αντιφατικά, εφόσον κατά τη γνώμη σου δεν υπάρχει "έλεγχος" πως γίνεται το 5% όσων δεν ελέγχονται να κόβονται?

Προφανως το "δεν υπαρχει ελεγχος ΚΤΕΟ" ειναι σαρκαστικο.

Όπως λέμε δεν υπάρχει παίκτης κουρμπελης.Εαν σε βοηθησει να το αντιληφθεις καλυτερα, ας το πουμε δεν υπαρχει επαρκης ελεγχος

30 λεπτά πριν, 777andreas777 είπε

Γιατί ρε αρχηγέ δεν υπάρχει ΚΤΕΟ; Λίγα είναι 120.000. Δηλαδή πόσα έπρεπε να είναι τα αυτοκίνητα που πρέπει να επισκευαστούν; 
 

ναι to 5% επι συνολου 5εκ οχηματων ειναι ενα αστειο νουμερο.

Στην Φιλανδια πχ με ενα αντιστοιχο αριθμο οχηματων (περι τα 4,5εκ), το ποσοστο με ελλειψεις ειναι στο 27%.

 

Επεξ/σία από tutuyo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εαν ηθελε το κρατος ταχυτερη και πιο συχνη αλλαγη αυτοκινητων, να μην αρμεγε την αγελαδα απο τελοι κυκλοφοριας-τεκμηρια-πολυτελη διαβιωση και τελος ταξινομησης.Το τελευταιο  σε καποιες περιπτωσεις ξεπερναει την μιση αξια του αυτοκινητου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...