Προς το περιεχόμενο

ΚΤΕΟ κάθε χρόνο


papoys1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Η ουσία είναι πως τα άξια αναφοράς (στην ουσία αυτά που ελέγχουν) ούτως ή άλλως γράφονται στις παρατηρήσεις του δελτίου ΚΤΕΟ.

Τυπικά ναί...

Γράφονται όμως;

Έχω ακούσει από πολλούς (οδηγούς και μηχανικούς) οτι οι παρατηρήσεις είναι random μερικές φορές για να φαίνεται οτί κάτι ψιλό βρήκαν!

Όταν σου λέει ο άλλος οτι μου έγραψαν την "x" παρατήρηση (δεν κόπηκα) και πήγα την άλλη μέρα στο συνεργείο και βρήκαν οτι το "x" είναι μια χαρά αλλά το "y" είχε πρόβλημα (ίσως όχι τραγικό αλλά υπήρχε) και δεν το είδαν (ή δεν το έγραψαν), δεν ξέρεις στο τέλος τι να πιστέψεις...

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 156
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 minutes ago, Joshua21 said:

Αλήθεια, αυτά τα "δεν περνάς καν" και "9ετίας - 6ετίας" τα γνωρίζεις, ή απλά τα υποθέτεις?

Εγώ προσωπικά πάντως πήγα και ρώτησα σε 2 διαφορετικά ΚΤΕΟ αν θα κόψουν ή όχι ένα αυτοκίνητο με πολύ ταλαιπωρημένα λάστιχα (8 ετών, με μεγάλη και ανομοιόμορφη φθορά, και με τα πλαϊνά τους γεμάτα ρωγμές). Η απάντηση και των δύο ήταν ότι δεν κόβουν αυτοκίνητα λόγω ελαστικών, αλλά καλό θα ήταν να τα άλλαζα για τη δική μου ασφάλεια.

Ούτως η άλλως στην περίπτωση που αναφέρεις θα ήταν ανούσιο, ο έμπορος μια χαρά θα μπορούσε να πετάξει πάνω 4 ζάντες από ένα άλλο ίσα για να περάσει ΚΤΕΟ.

Άλλες είναι οι ουσιαστικές ελλείψεις, πχ όταν έχεις ένα μόνο αμορτισέρ πολύ πεσμένο ή σπασμένο (διαφορά απόδοσης ανάρτησης από 31% και πάνω), αν βρουν κάτι τέτοιο δεν υπάρχει περίπτωση να μην σε κόψουν.

Όσο για τα ελαστικά, δες την επίσημη θέση ενός τυχαίου ΚΤΕΟ:

  • Κάθε πότε πρέπει να αλλάζω ελαστικά;

Τα ελαστικά δεν έχουν συγκεκριμένη διάρκεια ζωής. Η ευθύνη της αντικατάστασής τους βαραίνει τον ιδιοκτήτη του οχήματος. Ο ιδιοκτήτης πρέπει να λάβει υπόψην του τις συνθήκες αποθήκευσης και οδήγησης, το ιστορικό συντήρησης, τις πιθανές επισκευές που έχει κάνει και την δυναμική απόδοση των ελαστικών του. Τέλος οι οπτικοί έλεγχοι για φθορές, αλλοιώσεις, χτυπήματα, εξογκώματα ή ρωγμές είναι παράγοντες που πρέπει να ληφθούν σοβαρά υπόψην για την αντικατάσταση ή όχι ενός ελαστικού. Καλό θα ήταν να συμβουλευτείτε και έναν επαγγελματία πριν προβείτε σε κάποια αγορά.

https://www.kteohellas.gr/category/302/συχνεσ-ερωτησεισ.html

Μίλησα συγκεκριμένα για ανομοια ελαστικά ανά άξονα. Ειδικά αν έχουν τόσο μεγάλη διαφορά ηλικίας αρα και διαφορετική φθορά η συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε περίπτωση φρεναρίσματος ανάγκης ή απότομου ελιγμου μπορεί να γίνει  πολύ επικίνδυνη.

Αυτά που ρώτησες και παρέθεσες είναι εντελώς άσχετα με αυτό που είπα εγώ.

Επεξ/σία από GeorgeMan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Παιδες το θεμα χρονολογια στα αυτοκινητα ειναι μεγαλη κουβεντα, οταν ειχα δωσει 14 χιλιαρικα για το Ibiza Top Gun στα 4 χρονια το αλλαξα...Οταν ειχα δωσει 25 για το Astra H Cosmo 1.8 στα 5 χρονια το αλλαξα....Τωρα που εδωσα πανω απο 40 το εχω 10 χρονια και δεν σκοπευω να το αλλαξω....Γιατι; Γιατι το Ibiza το ειχα πουλησει 8800 (και αρα ειχα χασει 35% της αξιας), το Astra το ειχα πουλησει 12900 (και αρα ειχα χασει το 53%) και αυτο που εχω τωρα πουλιεται 13 εφοσον ειναι 2λιτρο (εν ολιγοις θα χασω γυρω στο 70%). Και ενταξει καποια αυτοκινητα και 10ετιας που ειναι μετρανε πολυ στον δρομο.

Καποια αυτοκινητα με λιγα λογια στην Ελλαδα τα παντρευεσαι (εκτος αν τα φυσας πχ).

Τα ίδια λέμε. Μέχρι το 2010 όλοι τα αλλάζαμε το πολύ στα 10 χρόνια γιατί λεφτά κυκλοφορούσαν. Και εγώ το ίδιο έκανα άλλαξα τρία μέχρι το 2005 που πήρα αυτό που έχω σήμερα και κατά πως δείχνουν τα πράγματα στη χώρα μας, θα εικοσαρίσει σίγουρα και βλέπουμε.

Τα ηλεκτρικά των 20.000 ευρώ τα ακούω σαν ανέκδοτο.Κανένα ηλεκτρικό πατίνι με 3-4 κατοστάρικα μπορεί κάποιοι να αγοράσουν.Αυτοκίνητα ηλεκτρικά λίγοι και διαλεχτοί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι απαραίτητα κακό αλλά ας μας αφήσουν λίγο να αναπνεύσουμε στο θέμα των ασφαλιστικών εισφορών και γραφειοκρατίας. Και θα αλλάζουμε αυτοκίνητο κάθε 8 χρόνια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Τυπικά ναί...

Γράφονται όμως;

Έχω ακούσει από πολλούς (οδηγούς και μηχανικούς) οτι οι παρατηρήσεις είναι random μερικές φορές για να φαίνεται οτί κάτι ψιλό βρήκαν!

Όταν σου λέει ο άλλος οτι μου έγραψαν την "x" παρατήρηση (δεν κόπηκα) και πήγα την άλλη μέρα στο συνεργείο και βρήκαν οτι το "x" είναι μια χαρά αλλά το "y" είχε πρόβλημα (ίσως όχι τραγικό αλλά υπήρχε) και δεν το είδαν (ή δεν το έγραψαν), δεν ξέρεις στο τέλος τι να πιστέψεις...

Από όσο έχω δει εγώ προσωπικά γράφονται.

Από κει και πέρα η άγνοια σου για το τι είναι το "y" και τι ακριβώς πρόβλημα είχε, δεν σημαίνει ότι το κτεο δεν έκανε σωστά τη δουλειά του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, papoys1 είπε

Τα ίδια λέμε. Μέχρι το 2010 όλοι τα αλλάζαμε το πολύ στα 10 χρόνια γιατί λεφτά κυκλοφορούσαν. Και εγώ το ίδιο έκανα άλλαξα τρία μέχρι το 2005 που πήρα αυτό που έχω σήμερα και κατά πως δείχνουν τα πράγματα στη χώρα μας, θα εικοσαρίσει σίγουρα και βλέπουμε.

Τα ηλεκτρικά των 20.000 ευρώ τα ακούω σαν ανέκδοτο.Κανένα ηλεκτρικό πατίνι με 3-4 κατοστάρικα μπορεί κάποιοι να αγοράσουν.Αυτοκίνητα ηλεκτρικά λίγοι και διαλεχτοί.

Σχετικα ειναι ολα, αν τωρα ειχα ενα αυτοκινητο που το ειχα παρει 20-30 χιλιαρικα και το πουλουσα 10-15 χιλιαρικα (εστω να ειχα μια χασουρα του 50%) θα το αλλαζα.

Χασουρα του 70% ομως δεν, το θεωρω κοροιδια περισσοτερο και οχι τοσο του οτι δεν μπορω να παρω νεο αυτοκινητο. Οταν παραδωσει πνευμα η οταν χρειαστει να το αλλαξω για τον οποιονδηποτε λογο οκ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδω εβαλαν και περναμε κτεο την τουρμπινα για το τρακτερ δεν θα βαλουν για τα παλιοτερα αυτοκινητα? Οτι αρπαξουν ειναι αφου ειμαστε μακακες και τα πληρωνουμε καλα κανουν. 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Λάθος το κατάλαβες, και την πρώτη φορά η διασταύρωση έγινε ανάμεσα στη βάση δεδομένων του taxis (το οποίο υποτίθεται πως γνωρίζει ποια είναι σε ακινησία) και στη βάση δεδομένων των ασφαλιστικών.

Το πρόβλημα όμως είναι ότι η βάση δεδομένων ποτέ δεν είναι ενημερωμένη όπως πρέπει, είτε γιατί σε κάποιες εφορίες δεν ενημερώνουν το σύστημα, είτε γιατί κάποιες κατηγορίες οχημάτων η διαδικασία ακινησίας είναι διαφορετική, είτε για άλλους λόγους που δεν γνωρίζω.

Το ουσιώδες κομμάτι του post μου πάντως δεν το σχολίασες, δλδ το ότι οι διασταυρώσεις που έχουν ήδη γίνει δεν έχουν καταφέρει να μειώσουν τα ανασφάλιστα που κυκλοφορούν στους δρόμους.

Ναι, αν και δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα με τις διασταυρώσεις:

'Ετσι, ο νόμος που ψηφίστηκε το 2012 και προβλέπει αυστηρά πρόστιμα για τους κατόχους ανασφάλιστων αυτοκινήτων, παραμένει έως σήμερα «κενό γράμμα». Ο νόμος προβλέπει τη διασταύρωση –δύο φορές τον χρόνο– των οχημάτων που υπάρχουν στη βάση δεδομένων του υπουργείου Μεταφορών για τα κυκλοφορούντα οχήματα με τη βάση δεδομένων που έχουν αναπτύξει οι ασφαλιστικές εταιρείες για τα ασφαλισμένα, προκειμένου να διαπιστωθεί ποια δεν διαθέτουν κάλυψη για αστική ευθύνη. Αν και κατά τις δύο διασταυρώσεις που έγιναν τα προηγούμενα χρόνια –η τελευταία διασταύρωση έγινε τον Απρίλιο του 2018– εντοπίστηκαν πάνω από 800.000 ανασφάλιστα οχήματα, κανένα πρόστιμο με βάση αυτή τη διαδικασία δεν έχει επιβληθεί μέχρι σήμερα, με αποτέλεσμα ο αριθμός των ανασφάλιστων να παραμένει στα ίδια πάνω κάτω επίπεδα επί σειράν ετών.

Μία από τις βασικές αιτίες ήταν τα λάθη που διαπιστώθηκαν κατά τη διασταύρωση της βάσης δεδομένων του υπουργείου Μεταφορών και της βάσης δεδομένων των ασφαλιστικών εταιρειών και το αλαλούμ που υπήρξε με τη γραφειοκρατία του υπουργείου Μεταφορών και του υπουργείου Οικονομικών, στο οποίο τηρούνται στοιχεία για τα τέλη κυκλοφορίας των οχημάτων που κυκλοφορούν. Είναι χαρακτηριστικό ότι τα λιγοστά πρόστιμα που επιβλήθηκαν το 2018, ακυρώθηκαν στη συνέχεια και η διαδικασία ματαιώθηκε.

https://www.kathimerini.gr/1066321/article/oikonomia/ellhnikh-oikonomia/sta-xartia-paramenei-o-nomos-gia-ta-anasfalista-oxhmata

και εμένα η ουσία της ανάρτησης μου ήταν η ανικανότητα να λυθεί αυτό το ουσιαστικό πρόβλημα.

Επειδή όμως δεν υπάρχουν 800.000 γύφτοι (ή στην ουσία υπάρχουν) το πρόβλημα της εφαρμογής του νόμου μπορεί να λυθεί με διάφορους τρόπους: αύξηση των προστίμων, αυστηρότερες ποινές, αύξηση της αστυνόμευσης.

Όσο για την εισπραξιμότητα των προστίμων ισχύει ότι και για όποια άλλη οφειλή ως προς το Δημόσιο.

Αλλά είμαστε εκτός θέματος οπότε κάπου εδώ σταματάω την συζήτηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Joshua21 είπε

Από όσο έχω δει εγώ προσωπικά γράφονται.

Από κει και πέρα η άγνοια σου για το τι είναι το "y" και τι ακριβώς πρόβλημα είχε, δεν σημαίνει ότι το κτεο δεν έκανε σωστά τη δουλειά του.

Εμενα μια πρωην μου ειχε παει το ΑΤΟΣ της για ΚΤΕΟ και μιλαμε ειχε χιλια δυο θεματα....Πιπινακι ομως 23 ετων, φορεσε το ξοβυζο, εβαλε και το μινι και να δεις για ποτε περασε αερα πατερα....

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Από όσο έχω δει εγώ προσωπικά γράφονται.

Από κει και πέρα η άγνοια σου για το τι είναι το "y" και τι ακριβώς πρόβλημα είχε, δεν σημαίνει ότι το κτεο δεν έκανε σωστά τη δουλειά του.

Αν όντως γράφει άλλα αντί άλλων σαν σχόλια πως έκανε σωστά τη δουλειά του;

Η δουλειά του (τυπικά) δεν είναι να με ενημερώσει για τα προβλήματα το οχήματος μου;

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, GeorgeMan είπε

Μίλησα συγκεκριμένα για ανομοια ελαστικά ανά άξονα. Ειδικά αν έχουν τόσο μεγάλη διαφορά ηλικίας αρα και διαφορετική φθορά η συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε περίπτωση φρεναρίσματος ανάγκης ή απότομου ελιγμου μπορεί να γίνει  πολύ επικίνδυνη.

Αυτά που ρώτησες και παρέθεσες είναι εντελώς άσχετα με αυτό που είπα εγώ.

Και εγώ πάνω σε αυτό σε ρώτησα, και από ότι διαπιστώνω οι ισχυρισμοί σου βασίζονται όχι σε γνώσεις αλλά σε υποθέσεις.

Η αλήθεια είναι πως στα ΚΤΕΟ δεν προβλέπεται έλεγχος ηλικίας ελαστικού, άσχετα αν εσύ προσωπικά συμφωνείς ή διαφωνείς με αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 minutes ago, Joshua21 said:

Και εγώ πάνω σε αυτό σε ρώτησα, και από ότι διαπιστώνω οι ισχυρισμοί σου βασίζονται όχι σε γνώσεις αλλά σε υποθέσεις.

Η αλήθεια είναι πως στα ΚΤΕΟ δεν προβλέπεται έλεγχος ηλικίας ελαστικού, άσχετα αν εσύ προσωπικά συμφωνείς ή διαφωνείς με αυτό.

Έχεις καταλάβει οτι δεν λέω για την ηλικία αλλά για διαφορετικά ελαστικά ανά άξονα ή πρέπει να κάνω και τρίτο ποστ για αυτό; Ακόμα και ταυτόχρονα αν βάλεις διαφορετικές μάρκες ελαστικού ανά άξονα, ίδιες διαστάσεις ίδια όλα, κυκλοφορείς εκτός προδιαγραφών για τους λόγους που ανέφερα ήδη και άλλους πολλούς.

Επεξ/σία από GeorgeMan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, argonaut είπε

Επειδή όμως δεν υπάρχουν 800.000 γύφτοι (ή στην ουσία υπάρχουν) το πρόβλημα της εφαρμογής του νόμου μπορεί να λυθεί με διάφορους τρόπους: αύξηση των προστίμων, αυστηρότερες ποινές, αύξηση της αστυνόμευσης.

Αυτό στα bold λέω και εγώ. Κάποιος που ούτως ή άλλως δεν πληρώνει τίποτα δεν θα έχει για αυτόν καμία διαφορά αν αντί για 1 του βεβαιώσεις 100 πρόστιμα, δεν θα έχει για αυτόν καμία διαφορά αν το πρόστιμο από 250 γίνει 500 ή 1.000€, μόνο σε έλεγχο που θα του γίνει στο δρόμο θα πονέσει μια και θα του αφαιρέσουν πινακίδες και άδεια.

5 λεπτά πριν, GeorgeMan είπε

Έχεις καταλάβει οτι δεν λέω για την ηλικία αλλά για διαφορετικά ελαστικά ανά άξονα ή πρέπει να κάνω και τρίτο ποστ για αυτό; Ακόμα και ταυτόχρονα αν βάλεις διαφορετικές μάρκες ελαστικού ανά άξονα, ίδιες διαστάσεις ίδια όλα, κυκλοφορείς εκτός προδιαγραφών για τους λόγους που ανέφερα ήδη και άλλους πολλούς.

Εσύ γιατί δεν θες να καταλάβεις πως δεν προβλέπεται για τα ΚΤΕΟ να κάνουν τέτοιους ελέγχους? Οι "προδιαγραφές" και οι "λόγοι" που ανέφερες είναι το τι πιστεύεις εσύ ότι θα έπρεπε να ισχύει, όχι το τι ισχύει πραγματικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 minutes ago, Joshua21 said:

Εσύ γιατί δεν θες να καταλάβεις πως δεν προβλέπεται για τα ΚΤΕΟ να κάνουν τέτοιους ελέγχους? Οι "προδιαγραφές" και οι "λόγοι" που ανέφερες είναι το τι πιστεύεις εσύ ότι θα έπρεπε να ισχύει, όχι το τι ισχύει πραγματικά.

Την τελευταία απάντηση στο FAQ τη βλέπεις;

https://www.kteohellas.gr/category/302/συχνεσ-ερωτησεισ.html

Μέχρι και το 2019 που πέρασα εγώ ΚΤΕΟ ίσχυε σίγουρα, γιατί άλλαξα για αυτό το λόγο τα ελαστικά μου (το 2018 είχε σχιστεί το ένα πίσω και είχα βρει ίδιας χρονολογίας με το Dunlop Sport MAXX RT μου, αλλά αυτό ήταν Dunlop Sport MAXX RT2, ελάχιστα νεότερη βδομάδα παραγωγής που είχε προλάβει να αλλάξει μοντέλο).

Τώρα δε με ενδιαφέρει, το επόμενο ΚΤΕΟ είναι το 2024 :D 

Επεξ/σία από GeorgeMan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Εμενα μια πρωην μου ειχε παει το ΑΤΟΣ της για ΚΤΕΟ και μιλαμε ειχε χιλια δυο θεματα....Πιπινακι ομως 23 ετων, φορεσε το ξοβυζο, εβαλε και το μινι και να δεις για ποτε περασε αερα πατερα....

Το "1002 θέματα" δεν μου λέει απολύτως τίποτα, θέμα είναι και μια διαρροή λαδιών που όμως επ ουδενί δεν επηρεάζει την ασφάλεια.

22 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Αν όντως γράφει άλλα αντί άλλων σαν σχόλια πως έκανε σωστά τη δουλειά του;

Η δουλειά του (τυπικά) δεν είναι να με ενημερώσει για τα προβλήματα το οχήματος μου;

Το ότι γράφει άλλα αντί άλλων σαν σχόλια πως προκύπτει? Οι ερωτήσεις σου είναι τόσο αόριστες όσο δεν πάει άλλο, μην περιμένεις απάντηση.

Επίσης η δουλειά του είναι να σε ενημερώσει για τα προβλήματα του οχήματος σου που έχουν σχέση με την ασφάλεια και μόνο.

6 λεπτά πριν, GeorgeMan είπε

Την τελευταία απάντηση στο FAQ τη βλέπεις;

https://www.kteohellas.gr/category/302/συχνεσ-ερωτησεισ.html

Μέχρι και το 2019 που πέρασα εγώ ΚΤΕΟ ίσχυε σίγουρα, γιατί άλλαξα για αυτό το λόγο τα ελαστικά μου (το 2018 είχε σχιστεί το ένα πίσω και είχα βρει ίδιας χρονολογίας με το Dunlop Sport MAXX RT μου, αλλά αυτό ήταν Dunlop Sport MAXX RT2, ελάχιστα νεότερη βδομάδα παραγωγής που είχε προλάβει να αλλάξει μοντέλο).

Τώρα δε με ενδιαφέρει, το επόμενο ΚΤΕΟ είναι το 2024 :D 

Την είδα, εσύ όμως προφανώς δεν είδες την δεύτερη απάντηση στο, παρόλο που στην έκανα copy/paste κιόλας. Αν τη διαβάσεις προσεκτικά θα διαπιστώσεις ότι ο οδηγός είναι αυτός που έχει την ευθύνη να κρίνει αν χρειάζονται αλλαγή, όχι το ΚΤΕΟ. Πουθενά δε θα βρεις γραμμένες τις προϋποθέσεις ή τα όρια για να μπει παρατήρηση ή να κοπεί λόγω ελαστικών πολύ απλά επειδή δεν υπάρχουν, σε αντίθεση με άλλα πράγματα που γράφει τα πάντα αναλυτικά, πχ η απόδοση ανάρτησης:

0% -20%Σοβαρή έλλειψη (Σ.Ε.) ----> κόβεσαι

21% - 39%Δευτερεύουσα έλλειψη (Δ.Ε.) ---> απλά μπαίνει σημείωση στο δελτίο

40% και πάνωΦυσιολογικές τιμές (Φ.Τ.) ---> όλα καλά

https://www.kteohellas.gr/category/174/αποδοση-αναρτησησ-.html

Το ότι δεν γνωρίζεις και πολλά για τον έλεγχο, δεν σημαίνει πως τα κτεο δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...